Poranění,nebo nemoc oka???

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
14.7.2011 13:14
tronda

XXX.XXX.214.197

Zdravím,
před týdnem jsem si pořídil dva páry gigantů a včera jsem zjistil u holubice,že má něco s okem, spíše pod okem,jako kdyby se o něco poranila,ale nejsem si jist. Jinak samotné oko pod tím bolavým víčkem se zdá v pořádku.
Nevím co stím dál, jsem začátečník.
Dneska jsem to byl vyfotit a jak jsem ji chytl,tak jsem zjistil že má skoro do krve poraněnou hlavu ze zadu, asi od páření, je to normální???

15.7.2011 12:10
tronda

XXX.XXX.214.197

Nikdo neporadí co s tím okem je,a jak léčit?? Nebo mám holuba utratit????

15.7.2011 13:54
dj86

XXX.XXX.123.3

Ono to vypada jako zraneni po rvačce, nebo kdyz samec honi prilis holubici na hnizdo. Stava se to nekdy na malem prostoru. Videl jsem podobne rozbitou holubici pri parovani, proto nekdo doporucuje dat do parovacky spalek... Ale jestli se Vam to stalo v holubniku, tak snad agresivni holub. Krk se ji zahoji, ale nesmi ji zas doklovat, oko bych vyplachoval ocni vodou.

15.7.2011 15:50
tronda

XXX.XXX.214.197

Zatím je mám zavřené v holubníku asi 3x2m. Jsou tam jen ty dva páry gigantů,zatím je mám zavřené, je to týden co je mám, tak nevím kdy je můžu otevřít aby mohli i ven.
Jinak tam mají 4 krbce, dva na pár, tak snad to zatím stačí.......začínám.....

15.7.2011 15:59
tronda

XXX.XXX.214.197

Ještě dotaz, stačí gigantům tyhle hnízdní misky???
http://www.holubnik.com/?link=vypis-produktu&menu=e-shop&produkt=404
snad jo,bo jsem je už objednal smajlík

15.7.2011 18:52
holis

XXX.XXX.29.220

Ja pouzivam ramecky 37x7cm a giganti jsou spokojeni.S pozdravem Holis

15.7.2011 18:57
lupus4

XXX.XXX.12.137

tronda napsal(a):
Zatím je mám zavřené v holubníku asi 3x2m. Jsou tam jen ty dva páry gigantů,zatím je mám zavřené, je to týden co je mám, tak nevím kdy je můžu otevřít aby mohli i ven.
Jinak tam mají 4 krbce, dva na pár, tak snad to zatím stačí.......začínám.....

je to zranění...:-(