Chtěl bych si pořídit chov pavouků, jsem ale naprostý začátečník, ať si pročítám o sklípkanech různé články někdy se dost rozcházejí, jak v chovu, povaze i toxicitě, o to poslední mi jde především, mám doma dvě malé děti, dva roky a druhé dva měsíce, jde mi o to kdyby náhodou pavouk utekl aby nebyl maler. Můžu vás touto cestou o pár rad poprosit? Co se týče chovu, agrese i jedu? Ať zvážím zda to je vůbec reálný nápad?, než sklípkani se mi spíše libí ruzní stepníci, nephily a jim podobné druhy i snovačky ale ty kvůli jedu zřejmě nebudou vhodné, bohužel o těchto různých pavoukách toho zas tolik k nalezení neni hlavně ta jedovatost ani zda se hodí pro začátek?radost by mi udělalo i pokud by se dařili odchovy. Spoustu let chovám různé štíry. Luboš.
Tak nephily zrovna nebezpečné nejsou a sklípkanů je samozřejmě více rodů, které vás rozhodně neohrozí, ale utíkat byste neměl nechat žádné zvíře. To ale snad víte, vzhledem k tomu, že chováte štíry. A i když pavouci vám utečou spíše než štíři, dovolím si tvrdit, že pokud úspěšně chováte jedno, jste dost zodpovědný na to, abyste choval druhé!
Tarantela
napsal(a):
Tak nephily zrovna nebezpečné nejsou a sklípkanů je samozřejmě více rodů, které vás rozhodně neohrozí, ale utíkat byste neměl nechat žádné zvíře. To ale snad víte, vzhledem k tomu, že chováte štíry. A i když pavouci vám utečou spíše než štíři, dovolím si tvrdit, že pokud úspěšně chováte jedno, jste dost zodpovědný na to, abyste choval druhé!
Samozřejmě že nehodlám nějakého pavouka ani štíra nechat utéct a zatím se mi to ani nestalo ale je potřeba myslet na každou možnost a tou je i útěk, jde mi především o děti, v pavoucích však zběhlý nejsem, můžete mi sem vypsat alespoň několik druhů slípkanu i ostatních pavouků, kteří se dají i množit?