Nález štíra - určení

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
31.7.2014 18:49
hicks

XXX.XXX.183.35

Zdravím. V práci jsme našly živého štíra. Jelikož jsem dříve doma měl pro radost veleštíry Snad to napíši správně Pandinus imperátor, usoudil jsem, že je mu moc podobný, ale hodně malinkatý. Asi po týdnu po něm začaly lozit mladí celkem cca 30 mladých. Štíra si nechal kolega a dnes my ho ukazoval i s mladými. Mláďata jsou bílé barvy cca půl cm velcí.
Potřebovali by jsme se ujistit o jaký druh štíra se přesně jedná Vím, že je více druhů veleštírů, nebo spíše poddruhů? Jsem laik, tak mě omluvte.
Zde vkládám horší fotky foceny z mobilu.
Pokud se najde někdo, kdy by mě upozornil na nějaký detail v odchovu těch mladých budu jen rád, nebo spíše kolega, který nemá internet. Vím, že je na internetu spousta informací, ale bohužel nemám tolik času to pročítat a pak složitě tlumočit kolegovi.

31.7.2014 19:10
teratorium.hb

XXX.XXX.137.186

Dobrý den,nevím tedy,co to je,každopádně nepochází od nás,kde pracujete?Nebo tedy kde jste ho našel?

31.7.2014 20:14
hicks

XXX.XXX.183.35

teratorium.hb napsal(a):
Dobrý den,nevím tedy,co to je,každopádně nepochází od nás,kde pracujete?Nebo tedy kde jste ho našel?

Nechci to uvádět takhle veřejně. Zlínský kraj. Byl dovežen kamionem na materiálu, ale nevíme odkud cestoval a ani to nezjistíme.

31.7.2014 20:23
teratorium.hb

XXX.XXX.137.186

Jasně,chápu,to jsem ani nechtěl,jen jestli odněkud přijel...Škoda,že nevíte alespoň kontinent...

31.7.2014 22:03
spidy

XXX.XXX.244.254

zajimavy na Euscoripuse je to velke, jezdi se kamionem treba do recka??
pokud by byla lepsi fotka tak na Spiderman.ahoj@seznam.cz

31.7.2014 22:06
teratorium.hb

XXX.XXX.137.186

Určitě to nebude evropský štír...Pomohl by kontinent,obchoduje Vaše firma s Asií...?Nebo i s Afrikou?

1.8.2014 13:37
hicks

XXX.XXX.183.35

teratorium.hb napsal(a):