Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
13.3.2017 20:44
chlopt

XXX.XXX.214.21

Dobrý den jsem začátečník a chci se zeptat mám 2 kachny pižmové a zatím nesnáší(vylíhlé kolem září 2016) muže to být potravou ? upravujete nějak potravu v hnízdní době ? dávám ječmen ale ten moc nechcou a brambory ječmený šrot a kopřivy.

14.3.2017 02:03
zbosace

XXX.XXX.18.155

Už som vám v nejakom vlákne odpovedal. Vaše kačky nie sú pravdepodobne ešte pohlavne natoľko vyspelé aby mali plne funkčné pohlavné orgány. Príčinou je váš nesprávny výber jedincov určených na chov- sú z neskorého odchovu a bola veľmi tuhá zima ktorá ich pohlavnu dospelosť ešte viac oddialila. Najvhodnejsie jedince sa vyberajú z 1/3 roka liahnutia, sú najvhodnejší aj na výstavu a nasledujúcu zimu prežijú v novom opereni, prebehne kompletná výmena peria, kožovite časti na hlave sa vyčistia od drobného peria. Niekedy už v priebehu zimy kackam začne ovisat podbrusko, znak blížiacej sa znášky.

14.3.2017 07:01
chlopt

XXX.XXX.214.21

Nikde jste mi ještě nepsal ale děkuji.

14.3.2017 20:13
dada98

XXX.XXX.52.231

Kachny vylíhlé v září ješět snášet nebudou.Já měla kachny od srpna azačaly snášet až v květnu.vydržte.

14.3.2017 20:28
cipis

XXX.XXX.63.113

chlopt napsal(a):
Nikde jste mi ještě nepsal ale děkuji.

https://www.ifauna.cz/okrasne-ptactvo/diskuse/detail/3273732/kachna-pizmova.

14.3.2017 20:32
Pupča

XXX.XXX.54.33

Zdravím, já měla vloňi říjnové kachny a ty začaly snášet na konci května. Letos začaly snášet před třemi dny. Budete muset ještě vydržet.

14.3.2017 22:30
zbosace

XXX.XXX.6.186

cipis napsal(a):
https://www.ifauna.cz/okrasne-ptactvo/diskuse/detail/3273732/kachna-pizmova.