Plot - ochrana před psem

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
22.3.2012 21:17
petája

XXX.XXX.96.2

Dobrý večer,
jsem začátečník - můžete mi prosím poradit? Budeme si pořizovat slepičky, už máme vše hotové i plotem oddělenou část zahrady. Bohužel místo, kde budou slepice je odděleno plotem od sousedova pozemku, který má velkého německého ovčáka, kterého občas pouští (nebo pes sám uteče)...Stává se, že pes občas dokonce pletivo přeleze k nám (plot vysoký 180 cm)...chtěla bych proto plot ještě z části něčím překrýt, napadl mě rákos, (lidé jej používají na zakrytí balkonů), aby na slepičky pes aspoň neviděl a nedráždilo ho to. Nebo zvednout plot, to se ale nelíbí příteli, nechce, aby to u nás vypadalo jako v kriminále (kvůli pěti slepicím), neznáte někdo nějaký ,,fígl"?:-)´Díky za odpověď....Petra

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.3.2012 21:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

Natáhněte 25cm lanko nad zemí a po vrchu plotu a zapněte elektrický ohradník pro koně a máte klid. Dnes to takhle řeší každá zoo a není to vubec nákladné:-)
Tohle odpovídali v diskuzi, jak chránit slepičky před liškou. proti psu by to mělo asi taky fungovat.

23.3.2012 06:18
dorm

XXX.XXX.64.242

nebo se zbavte kvůli 5 slepičkám přítele a dejte tam ten rákos nebo rašlovou síťsmajlíksmajlík

23.3.2012 11:24
jarouj

XXX.XXX.52.88

tak to jste vymlask s tou elektřinou do plotu já být sousedem a dotknout se toho nebo moje dítě tak letíte k soudu jako vítr -uvědomujete si co radíte-trestný čin nepřiměřená ochrana majetku (to už dělali za komunistú na zděný plot střepy od lahve-dne stzrestný čin Čest

23.3.2012 11:27
lydie

XXX.XXX.70.117

A nebo, až si na slípky zvykne za plotem, zkuste je skamarádit i u Vás na zahradě :-)).

23.3.2012 11:33
lydie

XXX.XXX.70.117

Při troše trpělivosti to jde...

23.3.2012 20:13
petája

XXX.XXX.96.2