Staroněmecký racek - volný chov.

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
19.12.2017 15:06
Moudivláček

XXX.XXX.37.245

Jaké máte zkušemosti? Chtěl jsem něco pro radost, tak 5 párů, aby to trochu lítalo. Ale létají akorát tak na svoji střechu a dál nic. Jeden kolega holubář pošťáků mně řekl, že na orientaci jsou to hloupí holubi. Nejsem začátečník. Choval jsem desetiletí benešovské, kingy, české bagdety, slezské barevnohlávky, norimberské bagdety pár let. Myslel jsem, že rackové budou trochu létat.

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.12.2017 15:49

Moudivláček napsal(a):
Jaké máte zkušemosti? Chtěl jsem něco pro radost, tak 5 párů, aby to trochu lítalo. Ale létají akorát tak na svoji střechu a dál nic. Jeden kolega holubář pošťáků mně řekl, že na orientaci jsou to hloupí holubi. Nejsem začátečník. Choval jsem desetiletí benešovské, kingy, české bagdety, slezské barevnohlávky, norimberské bagdety pár let. Myslel jsem, že rackové budou trochu létat.

Zdravím, mám obavu, že dnes již létá málokteré plemeno. Na druhou stranu dokáže létat ledacos, dokonce NVH mi dokázali s PH zakroužit, ale musí to být k tomu vedeno a mít tyto schopnosti v krvi...

19.12.2017 16:25

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Zdravím, mám obavu, že dnes již létá málokteré plemeno. Na druhou stranu dokáže létat ledacos, dokonce NVH mi dokázali s PH zakroužit, ale musí to být k tomu vedeno a mít tyto schopnosti v krvi...

Čau Marťas, víš dneska je hodně problém v tom že většina chovu je dnes hlavně zaměřena na exteriér a tudíž je většina chovu ve voliérách jsou tam i takové plemena jako třeba stavaci kteří byli vždy chování na volno jelikož mají předpoklady k akrobatickému letu ale to jistě víš...pro nějaké to létání bych možná doporučil třeba PRS nebo RK případně třeba budapešťské vysokoletce na ty je ve velkém hejnu neskutečně nádherný pohled

19.12.2017 18:16
lupus4

XXX.XXX.1.195

Moudivláček napsal(a):