Už jste se dívali na e-shop www.bitiba.cz? Je to něco jako zoohit.cz, ale je levnější a je tu velký výběr. Já už objednávala snad 5x a vše v pohodě. Bez poštovného od 999Kč.
karpet

XXX.XXX.188.32
Možná radši "Spokojený pes". Beru od nich pořád, při větším odběru slevy 5- 10%, spolehlivý obchod.
Kočičí svět
napsal(a):
Už jste se dívali na e-shop www.bitiba.cz? Je to něco jako zoohit.cz, ale je levnější a je tu velký výběr. Já už objednávala snad 5x a vše v pohodě. Bez poštovného od 999Kč.
Koukala jsem, že i designem stránek je to ala zoohit. Ale beru vše ze spokojenéhopsa, kde mám už 10% slevu, takže měnit nějak nehodlám.
Nevyhovuje mi bitiby, že jim doručuje jen česká pošta. Chodím do práce a je s nimi těžká domluva, na závozu na později odpoledne. Většinou si objednávám toho hodně, a je tam buď stelivo 40l nebo granule. To fakt z pošty tahat nebudu. U zoohitu je dpd. S nimi se dohodnu na konkrétním termínu, klidně i v 7 večer, a zásilku mi nosí až k výtahu.
lavacca
napsal(a):
Koukala jsem, že i designem stránek je to ala zoohit. Ale beru vše ze spokojenéhopsa, kde mám už 10% slevu, takže měnit nějak nehodlám.
Tu slevu jste si nějak vybudovala např. za body nebo koupila % slevu jako na zoohitu. Já se dívám, že na spokojenypes.cz jsou hranule taste of the wild mnohem levnější a kdyby k tomu byla ještě nějaká ta slevička...
Děkuji za ifno.
mesič
napsal(a):
Tu slevu jste si nějak vybudovala např. za body nebo koupila % slevu jako na zoohitu. Já se dívám, že na spokojenypes.cz jsou hranule taste of the wild mnohem levnější a kdyby k tomu byla ještě nějaká ta slevička...
Děkuji za ifno.
To mám za nákup nad 10 tisíc v průběhu 12 po sobě jdoucích měsíců. :) Viz: http://www.spokojenypes.cz/vernostni-slevy-spokojenypes/
Kočičí svět
napsal(a):
Už jste se dívali na e-shop www.bitiba.cz? Je to něco jako zoohit.cz, ale je levnější a je tu velký výběr. Já už objednávala snad 5x a vše v pohodě. Bez poštovného od 999Kč.
"Bez poštovného od 999Kč."
Jinak toto mě celkem štve, tuším, že takový nějaký limit je i u ZOOHITU. Chápu, že se jim to musí vyplatit. Ale zrovna ZOOHIT má podle mě kvantum zákazníků a mohli by to dle mě stáhnout aspoň třeba jen na pětikilo...
Kočičí svět
napsal(a):
Už jste se dívali na e-shop www.bitiba.cz? Je to něco jako zoohit.cz, ale je levnější a je tu velký výběr. Já už objednávala snad 5x a vše v pohodě. Bez poštovného od 999Kč.
"Kočičí svět", ta čičina, co ji máte celkem nově v profilu, to je ta s tím selháním ledvin nebo nějaká jiná? Je moc hezká!
fikovnice
napsal(a):
"Kočičí svět", ta čičina, co ji máte celkem nově v profilu, to je ta s tím selháním ledvin nebo nějaká jiná? Je moc hezká!
Ne, to je to tehdy malé kotě od popelnic. dneska je to hromotluk, rváč a terorizátor. i když jsme minulý týden zahájili terapii hrou a jídlem a začínají se dostavovat malinké pokroky, ale nechci to zakřiknout.
joanne.s
napsal(a):
Jé, to vám to kotě teda pěkně vyrostlo! Je moc pěkné, ani se nedivím, že pro ně máte slabost A vypadá velmi nevinně
Jo, ona je na všechny velmi milá. drápy skoro nevytáhne, denně nastavuje bříško a je čím dál tím víc mazlivější a ukecanější. jen na tu starou kočku je zlá. ale třeba se ještě skamarádí.
Ne, to je to tehdy malé kotě od popelnic. dneska je to hromotluk, rváč a terorizátor
Hmmm, stejně to dopadlo u nás. K naší tehdy tříleté kočce donesli děcka domů zuboženého malého ubožáčka, který si do 14 dní obsadil postel a mě a kočku prohání. Snažila jsem se ho vychovávat, ale i veterinář mi řekl, že je to zbytečné, že prostě zvířecí hierarchie funguje nezávisle na vnímání naší spravedlnosti. Bohužel mu musím dát za pravdu, protože i když jdu po kocourovi, on se na chvíli zarazí, ale podruhé to stejně udělá zas. Máme je spolu 14 měsíců...
Tak se to kočce snažím aspoň trochu kompenzovat.
Kočičí svět
napsal(a):
Ne, to je to tehdy malé kotě od popelnic. dneska je to hromotluk, rváč a terorizátor. i když jsme minulý týden zahájili terapii hrou a jídlem a začínají se dostavovat malinké pokroky, ale nechci to zakřiknout.
No to teda je velikánskej kocouřisko - dle fotky - ale je fakt moc pěkný!
RomčaJelča
napsal(a):
To je bohužel ovšem typická teorie, která se v praxi poněkud hůře prosazuje, když se každá kočka chová jinak.
Myslím, že jste nepochopila úplně příspěvek "Rapotacky". Já bych mohla vyprávět... Jak já jsem šťastná, když už semtam najdu kocoury nalepené na sebe a spící spolu. Ale jde o to, že když se dvě kočky nemají rády a ani po čase neskamarádí, tak pak už ta naděje pořád klesá...i když já třeba si v sobě ještě pořád kus naděje a víry nesu. Kdyby kočky mohly ven, vyřádí se tam a nezbyde jim energie na vzájemné šarvátky. Tak jsem ten příspěvek pochopila já a takto nějak je to u nás. Ale musím napsat - pokolikáté už! - že u nás opravdu pokrok je - jen jsou to pořád takové pidi krůčky, že mám pocit, že to je běh na celý život. Zároveň ale cítím jako by se mí kocouři už měli rádi. Obzvlášť ten mladej provokatér - když se mu velkej někam schová, tak začne žalostně mňaučet, procházet byt, a zkrátka si myslím, že jej hledá...
fikovnice
napsal(a):
"Romčo", já jsem fakt magor! Vy jste reagovala na "Joanne", promiňte, prosím.
To je v pohodě - jen jsem se chvíli pokoušela přemýšlet nad tím, co jsem nepochopila - ono by to zas nebylo tak výjimečné, sem tam jsem určitě mimo, nepročítám poctivě úplně všechno
. Bohužel není tolik času.
ašek

XXX.XXX.237.236
Čerstvá zkušenost s BITIBA (podotýkám, že od nich odebírám dlouhodobě):
veselosti Veselého
Dnes v 13:11 | KOČKOMILCI
Neukončená anabáze s firmou BITIBA (aneb veselosti Josefa Veselého)
5.9.2016 jsem učinil objednávku (74029873) u Bitiba a po doručení 13.9.2016 píši e-mail:
"Dobrý den, v zásilce chyběl Furmaster kartáč na plstnatou srst, XL - vel. XL: šířka kartáče 9,5 cm.
Pravda je, že balík dorazil notně zdecimovaný a evidentně nově přelepovaný, tedy nevím, zda chyba je u dodavatele či České pošty. Co vidím jako špatné je kombinaci objednaného zboží za každou cenu narvat do jedné nekvalitní krabice.
Snad námět k jakési změně, hezký den, .."
14.9.2016 přichází odpověď:
"Vážený pane…,
děkujeme Vám za Váš email a velmi se omlouváme za chybějící zboží z objednávky 74029873.
Za chybějící zboží Vám u nás vzniká přeplatek 269 Kč (zaplacená cena za zboží - tedy cena zboží nižší o případné slevy uplatněné v objednávce)
K úspěšnému převedení této částky na Vaše bankovní konto nám prosím sdělte Vaše číslo účtu v mezinárodním formátu (kódy IBAN a SWIFT).
Děkujeme Vám za spolupráci.
V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Josef Veselý
Váš bitiba
zákaznický servis"
Reaguji obratem 14.9.2016:
"Dobrý den,
domnívám se, že lepším řešením by bylo, když při mé příští objednávce přibalíte i chybějící kartáč. Bylo by to možné? Hezký den, …".
Reakce žádná, zřejmě zákaznický servis nenašel v manuálu odpověď na otázku "Bylo by to možné?" Smějící se
27.9.2016 činím další objednávku (75083489) a současně odesílám e-mail:
"Dobrý den,
učinil jsem další objednávku, s přátelským očekáváním svým i našich kocouřů, očekávám, že doplníte z předcházející objednávky chybějící kartáč, hezký den, …".
28.9.2016 přichází reakce:
"Vážený pane …,
děkujeme Vám za Váš email.
Snažíme se, aby se objednávky k našim zákazníkům dostávaly co nejdříve.
Vaše objednávka 75083489 ze dne 27.09.2016 byla již předána dopravci.
Velmi nás to mrzí, avšak z toho důvodu již bohužel nebylo možné Vaši objednávku změnit.
V případě dobírek je k zapotřebí se s námi telefonicky spojit před odesláním objednávky a jeden z našich operátorů Vám zmíněný produkt do objednávky vloží manuálně ihned poté co ji odešlete.
Děkujeme Vám za pochopení.
Věříme, že Vás i přesto budeme moci opět přivítat jako zákazníka v našem obchodě www.bitiba.cz
S pozdravem a přáním hezkého dne
Josef Veselý
Váš bitiba
zákaznický servis"
reaguji obratem 28.9..2016:
"začínáte mě bavit,
když dnes oznámím, že zítra učiním další objednávku, toho kartáče se dočkám?"
odpověď z 29.9.2016 a to už je pobavením pro všechny:
"Vážený pane …,
děkujeme Vám za Váš email.
Abychom mohli Váš dotaz co nejpřesněji zodpovědět, prosíme Vás o zaslání Vašeho dotazu spolu s číslem Vaší objednávky nebo číslem produktu, kterého se Váš dotaz týká.
Bez těchto údajů bohužel zodpovězení Vašeho dotazu není možné.
Děkujeme Vám za spolupráci.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Váš bitiba
zákaznický servis"
Tady už se dotyčný Josef Veselý ve své veselosti nestihl ani podepsat!
joanne.s
napsal(a):
Mě to nijak nepřekvapuje. udělala bych to přesně jak Machyska. Dokonce si myslím, že totéž by se vám mohlo stát i se zoohitem, zejména pokud platíte dobírkou. Protože okamžitě po objednávce píšou upozornění, že už se s ní nedá nic dělat..
U Zoohitu mám stejnou zkušenost
Ano, na to jsem taky "naletěla". Možná nízké ceny, zato doba dodání byla celých 11 dnů od zaplacení. Pošta, která společnosti dodává, vůbec zákazníky neinformuje o době doručení, prostě přijede v poledne, vhodí vám lístek do schránky a pro 36 kg krmiva musíte jet extra na poštu, v lepším případě balík "strčí" sousedovi, aniž by vás o tom upozornila. To se fakt vyplatí. Tuto firmu už nikdy více. Raději si připlatím za PPL, abych měla doma krmivo včas. Když máte doma hladová štěňata, je to zvlášť prekérní situace. A to díky úžasné BITIBĚ!
achojip
napsal(a):
Ano, na to jsem taky "naletěla". Možná nízké ceny, zato doba dodání byla celých 11 dnů od zaplacení. Pošta, která společnosti dodává, vůbec zákazníky neinformuje o době doručení, prostě přijede v poledne, vhodí vám lístek do schránky a pro 36 kg krmiva musíte jet extra na poštu, v lepším případě balík "strčí" sousedovi, aniž by vás o tom upozornila. To se fakt vyplatí. Tuto firmu už nikdy více. Raději si připlatím za PPL, abych měla doma krmivo včas. Když máte doma hladová štěňata, je to zvlášť prekérní situace. A to díky úžasné BITIBĚ!
Tak uprimne - v zivote jsem neobjednavala krmení na posledni chvili. Vždy mam doma jeste 1 velky pytel granuli, kdyz objednavam nove. Beru ze spokojenypes.cz na dobirku a mivam to doma 2.-3.den. pres ČP uz nic posilat nenechavam, s temi je to vzdy na prd s dodanim.
Suma sumarum chlubit se tu, ze jste mela doma hladova stenata fakt nechápu. Zvlášť mam- li drobotinu, tak udelam poradnou zásobu, ne?
Neregistrovaný uživatel

Jdete se poradit ohledně zdravotního problému, prevence nemoci nebo výživy vašeho zvířete? Nově se můžete obrátit rovnou na odborníky v sekci On-line veterinář. Kvalifikovanou odpověď tam dostanete nejpozději během několika hodin. Ať jsou vaši mazlíčci zdraví a spokojení!