DandaL

Moje příspěvky

6.4.2016 21:16

taiza222 napsal(a):
Nevysvětlila jste to na začátku, teď to nevysvětlíte kvůli tónu. Popravdě řečeno jsem od začátku ani nepočítala s tím, že vy byste mi něco objasnila, ale občas mi nedá to nezkusit. Každopádně souhlasím s příspěvkem JL.

Takze nejake osobni antipatie. To jste mela rict hned a neurazet me tady jako primitiv o tom tahle diskuze opravdu neni.

6.4.2016 17:18

taiza222 napsal(a):
A vy si myslíte, že při práci ze země vám nemůže kůň utéct a tak se tedy s parelkou pěkně zramovat? Kdyby jste četla pozorně mé příspěvky, tak byste věděla, že jezdím rovněž na udidle a jediné o co jsem měla zájem, abyste mi v klidu vysvětlila, jak je to s tou ostrostí parelky versus udidlo v hubě, popř. nějaká studie na toto téma, ze které to vyplývá. Říkáte, že je něco tak a když se zeptám proč napíšete prostě to tak je. Místo toho tady melete tisíc věcí o nebezpečnosti apod., ale já se od začátku ptala na něco úplně jiného.

Nezlobte se na me ale pokud zacnete utocit takovymto tonem tak opravdu nemam chut vam cokoli vysvetlovat.

6.4.2016 15:35

taiza222 napsal(a):
Parelka je na výcvik né na ježdění. A když skončí výcvik, tak začíná ježdění? Výcvik tedy není ježdění?

Myslim ze kazdy pochopil ze vycvikem je myslena prace ze zeme ale vy jste se proste rozhodla za kazdou cenu hadat a presvedcovat lidi ze parelka je lepsi nez uzdecka i kdyz uz tady bylo napsano proc to tak neni a nezaznel jediny argument ktery by to vyvratil. Takze mate nejaky?

5.4.2016 21:13

taiza222 napsal(a):
A lidem, kteří umřeli, protože se jim splašil kůň a měli všechno bezpečnostní vybavení včetně helmy a vesty byste poradila co? Že na toho koně neměli lézt, že jo. Každopádně beru na vědomí váš názor na parelku.

Myslim ze jste vubec nepochopila co jsem tim chtela rict. Ale je mi jasne ze ti co jezdi na parelce ji budou za kazdou cenu hajit a tvrdit jak je bezpecna a super.

5.4.2016 21:00

taiza222 napsal(a):
No já myslím, že se zabila hlavně proto, že se jí splašil kůň. Třeba kdyby měla jiného koně rovněž na parelce, tak by se jí nesplašil. Takže s přisuzováním úmrtí parelce bych byla opatrná. Těch proměnných je v tomto případě a jiných opravdu mnoho.

A ja si myslim ze se zabila proto ze ji zustala viset noha v lane ktere mela pridelane k parelce. Kdyby mela kozenou uzdecku a oteze tak mela vetsi sanci na preziti protoze ta by takovou vahou urcite povolila. Jestli by to prezila nebo ne si netroufam tvrdit zalezi na vice faktorech ale ta sance by byla vetsi. To ze se splasi kun ma clovek predpokladat vzdy jsou to prece jenom zvirata ale proto by se mel clovek snazit zajistit co nejvetsi bezpecnost sobe i koni. A parelka je podle me dost nebezpecna.

5.4.2016 14:09

Presne jak pise sutrik jsem to myslela plus bych jeste dodala ze pokud treba spadnete a kun vam utece tak s provazovkou je dvojnasobne vyssi sance ze se zrakvi nez s uzdeckou a pak je tu taky nedavna kauza 13lete divky ktera se diky provazovce zabila.

5.4.2016 09:39

taiza222 napsal(a):
Můžu se zeptat, proč je ježdění na parelce horší než na uzdečce?

Protoze parelka neni na jezdeni. Navic muze koni dost ublizit coz uz se tu probiralo mockrat. Pokud mate neco proti udidlu tak je spousta bezudidlovych uzdeni ktere jsou vhodnejsi nez parelka.

4.4.2016 23:22

No uprimne byt vama tak nez nejake jezdeni na parelce ktere je podle me horsi nez uzdecka tak se zamerim na spravny sed a prijezdeni kone. A prestante poslouchat kecy o nejakem prirozenem jezdeni jsou to nesmysly.

3.4.2016 18:59

Urcite bych ucila na rovnych liniich a ne na kruhu. Idealni je jezdit za druhym konem ktery se rozcvala a vy date pobidku sedem a holeni spolu s hlasovou pobidkou kterou jak pisete zna ze zeme. Kdyz nacvala hodne chvalite. Nebo je taky moznost pokud ze zeme nacvalava dobre mit nekoho k sobe kdo ho pobidne ze zeme a vy zaroven ze sedla at si zvykne ze to je pobidka do cvalu.

30.3.2016 20:59

Docela se divim ze po diskuzi na equichannelu jeste nekdo uvazuje nad koupi balouna. Ta cena je opravdu premrstena. Za ty penize si myslim muzete mit daleko lepsi sedlo pod ktere muzete dat jakoukoli decku a podbrisnik aniz by to melo vliv na funkci sedla.

28.3.2016 20:26

Pak bych to videla na zdravotni problem ale to bvy mel asi resit majitel.

28.3.2016 20:12

koně napsal(a):
Tuhle kobylu byste měla nejdřív nakrmit.
Pak teprv vybírat barvičky.
Leda byste jí na celodenní přísun sena koupila bílé sítě, na snídani červený, na oběd zelený a na večeři třeba žlutý kýbl.
Při řádném krmení by za nějaký čas možná vypadala k světu a bylo by co ukazovat.

To me taky napadlo jako prvni ale o koni nic nevim tak se nechci navazet.

28.3.2016 20:10

hnata02 napsal(a):
To máte pravdu, ale já už přemýšlela o červené, o tyrkysové a o bílé, ale zajímalo mě jakou si myslí ostatní ale asi budu ladit do bílé zda se mi že by ji dost slušela

Presne tyto barvy bych na kone nikdy nedala. Mozna tu bilou ale jelikoz je dost neprakticka tak taky ne. Nemam rada kdyz kun vypada jako by vylez z cirkusu a barva cajku bije do oci ze kone pomalu nikdo nevidi.

28.3.2016 20:01

Nejlepsi bude mu ty nohy uriznout a vymenit za nove. Je to rychle a bude jako novy pak muzete jet treba na olympiadu.

28.3.2016 19:54

Nejlepsi barva je ta co se libi vam. Kazdy ma jiny vkus a co se libi jednomu nelibi se druhemu. A na kobylu se budete stejne divat nejvic vy tak jde predevsim o to aby se libila vam. Me treba cervena barva na koni dost vadi obzvlast na tmavem. Mam radsi prirodni barvy jako hneda, seda, cerna apod.

25.3.2016 19:34

Taky doporucuju precist diskuzi na equichannelu myslim ze spoustu lidi odradila od koupe tohoto sedla. A ja bych si ho teda taky nekupovala. Za ty penize bych sla radsi do toho kentaura.

24.3.2016 13:33

A co si zavolat na uek?

18.3.2016 17:56

Kdyby dostihaci byli cepovani k tomu aby bezhlave litali roviny tak by dostihy byly jeden velky masakr. Nevim proc maji furt vsichni za to ze dostihak neumi nic jineho nez letet tryskem co to da. Umite si vubec predstavit jak by to vypadalo kdyby dostih bezelo nekolik neovladatelnych koni? Ano jsou trenovani jinak nez parkuraci nebo westernaci ale nejsou to magori co maji v hlave tmu. Ty kone se jenom musi hodit do klidu a souhlasim s tim ze pokud clovek nema s takovymi konmi zkusenosti tak by mel vyhledat nekoho kdo mu poradi. Hlavne zapomente na nejake shromazdovani a prijezdovani a zacnete uplne od zacatku jak uz tady nekteri radili. Cili hlavne uvolneni, vyklenuti a zapojeni zade. Vsechno samozrejme v kroku a az to bude dobre zvladat tak zacit s klusem. Lonzovani bych asi vynechala uplne.

7.3.2016 21:35

Electron napsal(a):
Proti brkání pomůže tohle :D :D- #lightingbolt#.

A vam pomuze psychiatrie.

1.3.2016 23:09

A je nutne na kobyle jezdit? Je rozdil opadla ze svalu a hubena. Tahle kobyla mi prijde vylozene hubena ne jenom opadla. Svaly se musi z neceho tvorit a u ni neni moc z ceho. Nejdriv bych ji vykrmila a pak pasovala sedlo.