HANELE77

Moje příspěvky

25.6.2015 10:50

Elljey27 napsal(a):
Ten Knírač mi bohužel neprojde, slečně se nelíbí a přesto nejede vlak :/ Jí se líbí jorkšír, ale nemohu ji vysvětlit, že to prostě není pes, pro nás.

Nenapadá vás ještě nějaká jiná rasa, která by byla vhodná do bytu, ke zvířatům a na běhání?

Nevím, odkud jste, ale tento víkend je v Brně na výstavišti mezinárodní výstava psů, budou tam k vidění psi různých ras z různých zemí...

ad york - její volba, asi ho má většina jejích kamarádek ... Jen ji upozorněte, že je to velmi "křehký" pejsek a že ho bude muset česat a to dost často, aby nebyl jeden dred... pokud ho teda nenecháte střihnout na "sportovní střih"..ale to už pak není york - tedy vizáží...

Grifonek a brabantík - moje tajná láska už roky..bohužel neprošel u přítele..ale třeba jednou..

25.6.2015 09:04

Jinak já ho mám od šťěňátka se kastrovaným kocourem a kočkou. Snáší se úplně v pohodě..naši měli velkou kníračku, měla jsem křečky a morče, nikdy jim neublížila, jen jim kradla mrkev a zrní
Samozřejmě ho musíte (jako každého jiného psa) vychovat

25.6.2015 09:02

Hurá, dneska nejsem první s kníračem já
Udržovat se sice musí, ale pokud bude pravidelně - cca 4x do roka trimovaný a sem tam přistřižený, tak je to pohoda. Výhodou je, že pak nelíná a srst je velmi odolná proti povětrnostním vlivům.
Pokud ho ovšem oholíte strojkem na 2 mm, srst už hrubá většinou nenaroste, navíc změní barvu.

Také dneska už Vám knírač nesmí mít kupírované uši, ocas na výstavách být ještě může, ale dneska už potkáte knírače povětšinou "s ocáskem a ušima - tedy od přírody"
A sluší jim to taky :).

24.6.2015 18:45

neluše napsal(a):
Já bych řekla, že je 1.kocourek,2. kocourek a 3. kočička.

Kdepak, první není kocour ani omylem - koukněte pořádně, kde je dírka... a 3 je kocour jak vyšitej...
dírka na první fotce je mnohem výše, než na dalších dvou...

24.6.2015 18:43

Kdepak, je to kočka a dva kluci.
Podívejte se pořádně, je to hezky vidět. "Dírka" na první fotce je skoro hned pod konečníkem, kdežto ty druhé fotky je vidět šourek níže..

24.6.2015 14:12

To by mně taky dost zajímalo. Chystám se s naším psiskem do Chorvatska příští rok..
Kdy tam jezdíte, jezdíte spíše asi mimo sezonu, když tam není takové horko, ne? Září...?
A jak to psiska zvládají to teplo? Koupou se v moři? Mohou jen na určité pláže?

Předem děkuju!

24.6.2015 09:27

Nebude třeba hárat?
Já nedávno řešila obdobný případ
https://www.ifauna.cz/psi/diskuse/detail/2924782/nezravy-rozmazleny-kniraci-dorostenec#a2940804

Poučila jsem se z chyb, už s jídlem nedělám ciráty a musím říct, pohoda
Ráno dostává vařené maso (vepřový jazyk, srdce, kuřecí křídla, stehna, žaludky, srdíčka, kousek hovězího...prostě co se mi kde podaří koupit)
Ráno vylíže talířek s rychlostí blesku...nevšímám si ho, jdu do koupelny a obléknout se...
A večer granule..těm moc nedá. Někdy vůbec, jindy si dá hrstičku, dvě..

Platinum už taky nechce.14 dní krmím Orijenem Regional red a jak jsem psala, někdy sní víc, někdy míň...
Takže pokud je pes jinak zdravý, neřešte to. Jak mi někdo radil - zdravý pes u plné misky neumře hlady
Zkuste ještě pastu CALOPET - je mimo jiné i na zlepšení chuti k jídlu...

24.6.2015 09:08

Myslím, že nejlepší tomu bude předcházet tím, že necháte koťátko i kočičku kastrovat a pořídíte si k nim z útulku třeba další dvě (většinou už bývají kastrované) kočky nebo odrostlejší koťata, která pak necháte kastrovat.
Kvalitní útulek dokáže poradit a často nabízejí prioritně myšilovky.
Nebudou se Vám tak nekontrolovaně množit, budou se víc držet doma a chytat myši :)

A nezapomeňte, že jen sytá a spokojená kočka naloví mnohem více myší, než hladová, co nemá tolik energie pro chytání..

Tak ať si užíváte všichni ve zdraví venkov!

24.6.2015 08:55

Podle hlaviček bych si to teda určit netroufala.
Odchovala jsem dost vrhů a někdy měly kočičky (britky) jako malé hlavu větší, než kocour.

Já bych tipla - první fotka kočička, ostatní kluci..

Je to tak, že kočička má vulvu dá se říci hned pod konečníkem, kocourek níže, musí být místo na varlata..
viz. obrázek.

23.6.2015 14:49
23.6.2015 14:29

.. a kdyby se Vám chtělo exhibovat, tak i na výstavy

23.6.2015 14:26

Jasně, knírač!
Skvělý na sport i lenošení

23.6.2015 14:22

Pokud po zmáčknutí cecíku nevytéká mléko, neznamená to, že ho nemá! Koťata cucají jen trošku - moc zatím nepotřebují...
teče ze dvou až tří, protože ty cecíky jsou "aktivní"...

Není to kráva!
Jen se upravilo na stávající počet koťátek.
Pokud jsou koťata klidná a přibývají, má kočka mléka dost. To byste sakra poznala, kdyby jim teklo málo...lezla by po bedně, naříkala by..
Zbytečně bych nedokrmovala...můžete kotě i zahltit..mateřské mléko je nejlepší!

Váš vet, no to taky musí být odborník

23.6.2015 10:48

Zorka986532 napsal(a):
No koťátka přibírají, ale kočka nám ztrácí mléko :(.. už jsem z toho uplně zoufalá nechce zakysanou smetanu, ani kuřecí řízek.. ani granule.. nekdy si da kousek salámu když už a pije jen vodu... snad mi to dnes veterinář zvedne abych mohla pořádně zakročit.. ona trošku mléka má ale opravdu jen trošku a možná jsem i ráda, že zůstaly 3, protože 5 by jich neuživila už tuplem :(.

Jak jste poznala, že ztrácí mléko?
koťátka jsou nespokojená?

Ono se může zdát, že ztrácí mléko, že je "vypitá" (ale pokud je v pořádku a koťátka přibírají, nepláčou, nejsou neklidná) je zřejmě vše ok...
Kuřecí řízek bych zrovna nedávala, raději syrové, nebo ovařené..smažené ne...
Zkuste jí dát krmivo ke koťátkům do pelíšku, někdy kočka nechce od nich jít...
Zkuste pastu CALOPET, ta ji zvedne na nohy!

23.6.2015 09:24

Chovala jsem britky 20 let, nějaké zkušenosti s chováním koček mám..
Kočka je založením spíše samotářka. Nové kotě (štěně, dítě, partnera...) bere jako urážku své osobnosti, ohrožení teritoria...žárlí...

Chce to čas, trvá to minimálně týden, než si na drobka zvykne. Hlavně ji teď rozmazlujte, nesmí mít pocit, že je odstrčená...musí vědět, že ona je stále Vaše Nr.1!, že byla a zůstane první...

Buďte v klidu a vytrvejte, někomu to trvá 2 dny, někomu třeba i 2 měsíce..ale zvykly si většinou všechny :)


Mám už kastrovanou 9-ti letou britku a 7-mi letého kocoura. Kocour je "salámista" a "plyšák muchlací" je mu všechno jedno..ten postavení kočky nikdy neohrožoval, takže byl trpěný :)

Kočka naopak byla spíše vždy "kočkopes" hodně na mne závislá, mazlivá, dokázala mi hodiny "povídat", když jsem přišla domů z práce..
Večer před spaním jsme měly "špitací chvilku", kdy přišla před spaním do postele a chvilku jsme si "povídaly".
Na Vánoce jsme si pořídili psa...malého knírače...kocour za dva dny s ním nejlepší kamarád..Kočka je dodnes uražená...nevítá mne, nebude se přece mačkat se psem..chodí se mazlit, jen když psisko spí...večerní chvilky jsou velmi zřídka...vadí jí přítomnost psa... prostě kočka!

23.6.2015 09:14

...že jen nezabil jako maličké, když měl spoustu příležitostí?
Třeba je nenašel, nebo měl v té době jiné "starosti", nebo prostě si netroufl na kočku, která by je v té době určitě do krve bránila.
Teď jsou to již víceméně "samostatné jednotky", kočka už je tak neřeší, je to pomalu doba odstavu...
Prostě je kocour potkal teď, ve svém teritoriu, zabil je, jak mu velí pud...

23.6.2015 09:10

Přesně, jak píše Kočičí svět.
Pokud nedáte kotě s kočkou do domu, přijdete i o poslední holčičku. Ve světě kočkovitých šelem je celkem dost běžné, že kocour (lev, tygr...), zabije mláďata, aby kočka znovu přišla do říje.
Pokud nemáte (nebo nechcete) mít pro kočku a kotě podmínky, radím dospělou kočku nechat vykastrovat. Aby v bolestech rodila koťátka, která jí pak (už vypiplaná a chtivá po životě) zabije kocour, aby se s ní znovu mohl spářit je přinejmenším trápení zvířat, nemluvě o zbytečně zmařených životech.
2,5 měsíční kotě je už taky docela velké na zadávení kocourem, takže smrt to asi taky nebyla rychlá
Poházené chlupy nepomohou, pud je silnější...

22.6.2015 19:57

Souhlasím s fíkovnicí!
Nakrýt kočku měsíc po potratu je prasárna
Byla tehdy (po potratu) prohlédnuta vetem, zda je v pořádku? Měla dostat ATB a měla být sledována.
Také by bylo potřeba zjistit příčinu potratu - virus, nemoc, deformace plodů...? Důvodů je milion.
Já být Vámi kočku už netrápím a dám ji kastrovat. Po potratu a následném neléčení již stejně asi nezabřezne...a pokud se i nakrásně podaří, nemusí koťata donosit.
Kastrujte, ušetříte sobě a hlavně kočičce spoustu starostí a bolestí...

22.6.2015 19:48

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já si tedy od mé čuby odpočinout nemusím.

Já taky od svého psa ne.
Dělá mi radost (a je to pro mne relax), že můžeme být spolu..

22.6.2015 11:18

vanesa napsal(a):
Ach ano, moje příkazy, poučky a návody. Jak strašné, že jsem chtěla, aby nedostával k jídlu čokoládu, hrozinky, cibuli, brambory, že jsem nechtěla, aby jej krmili u stolu a nakonec, jak jsem si vůbec mohla dovolit tchýni říct o tom, aby nedávala moje štěně na území feny, která na něj vrčí a cení zuby.
Ach ano, jsem přehnaně úzkostlivá a určitě bych měla užívat lexaurin jelikož moje reakce nejsou vůbec normální a chudák partner, že mě vůbec má a musí mé obavy tolerovat. Ano, tolerovat. To je to správné slovo. On je nemusí chápat, stačí, že toleruje. Kompromisem to vyřešit nejde, a tak si do mě raději všichni kopněte.
A ano, nejsem nesamostatná, chtěla jsem si to s jeho rodiči domluvit, ale bylo mi doporučeno, abych to nedělala, protože by z toho mohla mít tchýně depresi....
A nestavím se mezi ně, nerozvracím vztahy, držím hubu a krok a domluvila jsem si jiné hlídání u mé rodiny, což ale nepřichází ze strany partnera v úvahu.



HANELE77 jednalo se o tři dny. Což není tak dlouhá doba. Pro přítele je důležitý, aby byl v psychické pohodě on a jeho rodina.

Bába (tchýně) musí být teda taky dělo - deprese, nic se jí nesmí říct!
utíkejte, je-li Vám život milý a maminku ať si hošíček do lihu naloží...

Omlouvám se, ale vidím rudě, něco takového jsem bohužel zažila také!