kratas

Moje příspěvky

10.3.2005 11:21

jayhawk napsal(a):
piste sem co byste chteli vylepsit nebo zmenit (krome chyb) .... ...... me dost vadi automaticky posilani odpovedi na prispevky na mail, a taky by mozna bylo dobry prehodit razeni prispevku (nejnovejsi by mohli byt nahore)

Tak z mé strany zatím:
- možnost vkládat linky a maily přímo do příspěvku, aby fungovaly jako hypertextový odkaz
- možnost zvolit řazení, operativně vzestupně, sestupně

Jinak jsem zatímna prosto spokojený s daným řešením.

10.3.2005 11:11

rik napsal(a):
je koupená přes inzerát od chovatele. JAk říkám, také si myslím že má tak 3 měsíce. Nezodpovědné to určitě je, ale jde mi o to, jestli násilně krmit dál nebo co dělat. Jinak děkuji za rady!

Rozhodně krmit dál, jiná cesta asi nevede. Jak jsem již říkal, zkoušejte i jiné hlodavce. Třebas se časem chytně. Držím palce, ať vše dopadne dobře. Já jinak vůbec nevěřím metodám nastřihnutá hlavička a podobně. Když had nepřijímá potravu, tak je něco v nepořádku. Zkuste ji ještě krmit v plastovém boxu. Já hady když nechtějí žrát mám rozdělené do plastových boxů cca. 30x30cm a tak jsou v blízkém kontaktu s potravou a někdy se chytnou sami. Ne vždy to funguje.

10.3.2005 10:02

kratas napsal(a):
A ještě jedna chybka v IE a to je uřezavani textů, které jsou odsunuty v hierarchii trošku doprava. Oříznutí je v levo. Už to tady psali, ale ať to máme všechno pohromadě.

Omlouvám se, nějak si po ránu pletu strany, oříznutí je samozřejmě v pravé části textu.

10.3.2005 10:00

rik napsal(a):
já nevím, jestli je 7 - mi měsíční, to mi byla jen tak prodaná. Mám doma ještě jednu červencovou, a ta se s ní velikostně nedá srovnat, řekla bych, že je může být tak okolo 3 měsíců. Můžu Vám podlat fotku jestli z ní něco poznáte (nejde mi sem vložit) , má tak 35cm a šířka řekla bych tak 1 cm na nejširším místě.

Z fotky se toho moc nepozná. A kde jste ji koupila? Protože já když mám 7měsíců staré guttaty, tak už mají 50cm a některé i více.

10.3.2005 09:57

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
tak jsem prisel na to jak vlozit prispevek bez nutnosti se zaregistrovat :)))) ... anonymous jayhawk

A ještě jedna chybka v IE a to je uřezavani textů, které jsou odsunuty v hierarchii trošku doprava. Oříznutí je v levo. Už to tady psali, ale ať to máme všechno pohromadě.

10.3.2005 09:52

rik napsal(a):
Mám mladou guttatu, prý 0,1 září 04. Mám problém, připadá mi že není rozkrmená. Mám jí od ledna, od té doby jsem jí krmila 2x násilně, jednou o hole nejevila vůbec zájem, při posledním už byla zvědavá, ale v obou případech jsem jí ráno našla v druhém koutě stočenou a spící. Zkoušela jsem i trik s naříznutou hlavičkou holeti, ale marně. Poradíte co dál?

M.j. nejdou mi vkládat obrázky JPEG...

To je dosti zvláštní, že již 7mi měsíční guttata nežere sama, protože by již měla být dosti veliká. S tímto jsem se setkal pouze jednou a jedinec byl špatný a nakonec pošel. Můžu Vám doporučit zkusit ještě jiné hlodavce. Mláďata pískomila se velice dobře osvědčila, ale třebas i mastomyši, holata podkánků. Prostě zkusit jiné hlodavce. Ale neochota přijímat potravu v 7mi měsících u E. guttata je vcelku zvláštní. Snad se Vám podaří ji rozkrmit.

10.3.2005 09:40

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
tak jsem prisel na to jak vlozit prispevek bez nutnosti se zaregistrovat :)))) ... anonymous jayhawk

Tak když už tady vzniklo téma o chybách, tak na jednu jsem upozornil a ukázal ji v tématu IE. Tak ať ty chybky máme pohromadě a programátoři mají zas co ošetřovat.

9.3.2005 18:38

vladimir hula napsal(a):
To je dost dobry :-)) Uz jsem se jako schizofrenni citil, kdyz jsem se vratil z mesta a nasel jsem v mailu dopis sam od sebe, kterej zacinal uplne jinak, nez bych napsal ja :-)) Kazdopadne, pokud lze takto zneuzit nickname, tak je moderovana diskuze na nic a asi by ji to chtelo zmenit :-) VH

Přesně tak, změnit by to chtělo. Nechci tady tu chybu rozepisovat na fóru, aby ji nezneužilo více lidí, tak doufám, že to admini z mého příspěvku pochopili a pokud ne, tak ať mi písnou na mail a já jim to vysvětlím. Jinak neboj, řeknu jim, ať ten můj rádoby Tvůj nic smažou, byla to ukázka slabin systému :-). Pavel

Diskusní téma - IE
9.3.2005 15:38

drakor napsal(a):
Zdravím Vás!
Chci si pořídit do chovu agamu vousatou, jen tak pro radost. Už jsem si o ní našel vše možné, ale potěšilo by mne, kdyby mne někdo poslal fotografii svého terária:-)! Chtěl bych jí to udělat nějak moc hezky a efektivně, ale na internetu jsem žádné fotografie terárií nenašel:-(! A ještě bych se chtěl zeptat, zda mohu gekončíky noční krmit kudlankami. Přeci jen je mladých vždy hodně a vše se to neprodá a nechci mít doma 100 kudlanek:-)! Předem moc děkuju za rady! Drakor

Fotky terárií, které potřebuješ nemám, ale hledej nějaké pěkné pouštní a určitě něco najdeš. Co se kudlanek týká, tak to zkus, myslím, že by to neměl být problém.

9.3.2005 15:37

anonymous napsal(a):
ja vim spatne jsem to napsal. myslel jsem to tak ze dva lidi se stejnym nickem tady byt nemuzou kdyz je tady registrace. ... akorat je skoda ze nick z neregistrovany diskuze neplati automaticky i pro moderovanou diskuzi

Pravda, taky mi to vcelku vadí. Už tak má člověk x registrací na celém internetu a teď už se množí registrace i na jednom serveru. To není nejlepší řešení.

9.3.2005 15:15

anonymous napsal(a):
dva lidi se stejnym nickem?? to nijak osetrit nejde a nikdy to nepujde. ohledne nicku anonymous, to bylo prvni co me napadlo, stejne se zaregistruju znova pod svym starym nicken "jayhawk". offtopic prispevky tu jsou proto ze tahle diskuze je nova proto se tu zatim mluvi o nicem. tuhle diskuzi by melo jit lip ohlidat nez tu "velkou nemoderovanou" proto tady nejspis je. a anonymita tady bude porad stejna s timnikdo nic neudela a ani to neni potreba.

2 lidi se stejným nickem taky nebudou, je to naprosto jednoduché ošetřit a taky to tady ošetřeno je.

9.3.2005 15:11

kh napsal(a):
Jasně, Pavle, chápu, ale pak tato zdejší moderovaná diskuze nemá obhajobu své existence a žádný smysl. To by pak stačilo, aby to Hellsnake nespravoval zde, ale jen hlídal a mazal příspěvky na nemoderované.
A vzhledem, k tomu, že povolí takovou přezdívku to možná ani není ošetřeno, aby tu nebyli lidi se stejným nickem, pokud uvedou jiný odlišný údaj, třeba mejla. zatím mám dojem, že anonymita je tady úplně stejná jako u nemoderované, jen se tomu tady říká profil, takže nutnost mazat bude možná skoro stejná jako na nemoderované. (Až že už, nutnost je, kvůli tomuhle tlachání přece moderovaná měla vzniknout - viz hehehe).
Bohužel nejsem programátor, abych nabídla pomoc...

Myslím, že nemáš úplnou pravdu. Každý nick se dá zaregistrovat pouze jednou. A to mám vyzkoušeno. Jistě dala by se registrace pořádně otestovat a snad by se nějaká chybička našla, ale zatím to plní svůj smysl v tom, že každý vystupuje alepoňpod nějakým nickem a tím pádem víme, s kým se bavíme. Bohužel povinost vyplnění jména je prakticky k ničemu, vždy se dá zadat ABCD.
Chápu celou moderovanou diskuzi tak, že díky povinné registraci zde snad ubyde anonymů, kteří s chodí na nemoderovanou diskuzi pouze vylévat své komplexy. Třebas se časem dorazí i lidé, kterým o teraristiku opravdu jde. Je to stejné jako se zabezpečením auta proti krádeži. Nikdy 100% nezabrání, ale zkomplikuje. Na nemoderovanou diskuzi budou chodit lidé, kteří se nechtějí přihlašovat vůbec a chtějí zůstat v co největší anonymite. Myslím, že zde taková velká nutnost mazání nebude, i když myslím, že nějqká přeci jen ano.
Jsem přesvědčen, že je to krok správnym směrem.
Já programátor byl a ještě se tím také soukromě živím, ale teď na bych na takové projekty ani čas neměl. Musím dělat práci, která mě živí, ne vždy baví.

9.3.2005 14:42

kh napsal(a):
Díky, že diskuze vznikla. Snad bude živá. Mám jen 2 poznámky:
Já bych uvítala na ty fotky nějakou složku, než je volně připojovat do příspěvků. Pokud by to souviselo s příspěvkem, mohl by autor v příspěvku odkázat na svou konkrétní galerii ve složce.
Taky si myslím, že by se při registraci nemělo povolit nevyplnit údaje (nick, jméno), pak to ztrácí trošku smysl mít zde osobní profil (a bude to jen obdoba nemoderované - "jen cenzura"), když tu může být stejně někdo anonymous.
kh

Ale anonymous je tu jako nick, tím pádem pouze jeden takový.

9.3.2005 14:41

anonymous napsal(a):
tohle dela ale jenom Internet Explorer. pouzivam prohlizec Opera a vsechno je zobrazene presne tak jak to ma byt.

No jo, mělo by to být odladěno na všechny prohlížeče. Holt IE se nedrží standardů.

9.3.2005 14:39

anonymous napsal(a):
myslis ze to s poskozenim oci plati i pro zarivky? mam v terarku dost nizko zarivku (repti glo 8.0) a kdyz se agama vyhriva na vetvi, oci ma zhruba v urovni zarivky ve vzdalenosti asi 2 cm (viz fotka). nevyhriva se tam ale moc casto protoze zarovek tam ma vic.

Tady myslím, že by to mělo bez problémů.

9.3.2005 14:39

hugo napsal(a):
Jo, tak to jsem špatně pochopil. Mimochodem nevíš jak se rychle dostanu na poslední "RE-příspěvek"? Začíná se mi přehřívat kolečko u myši.

Tak tohle tady ještě nevyřešili, ale pomohlo by tlačítko Page Down. Ještě bymohli v nastavení umožnit třebas třídění sestupně i vzestupně.

9.3.2005 14:21

david napsal(a):
Teď na to koukám a zjišťuji, že pokud je příspěvek v hierarchii níž a je tudíž posunut vpravo, tak jsou slova useknuta (zprava).
Možná jste si toho také všimli..

Taky to tak vidím. Tohle mi dělávají DIVy v HTML. Snad to brzo odstraní, protože to může někdy pěkně rušit.

9.3.2005 14:15

hugo napsal(a):
Na mail jak tak koukám se dostaneš přes "Autor" vlevo dole.

Tos mě špatně pochopil, mám na mysli vkládání linků do příspěvku. Tudíž píši někomu odkaz na nějaké stránky, nebo mail na kolegu teraristu a tak by bylo fajn z něj udělat hypertextový odkaz, ať si ten odkaz nemusím kopírovat do clipboardu, otevřít nové okno prohlížeče, vložit a odbouchnout.

9.3.2005 13:59

clonner napsal(a):
Tak to je vazne super jdou pripojovat i fotky, velka pochvala. A diky
UZ to bylo potreba :o)))
Honza

Je to super, jen by bylo fajn možno vkládat funkční linky a třebas i mail, což je taky link. Ještě by to zvýšilo komfort.

9.3.2005 13:40

marge napsal(a):
Asi jsem se spatne vyjadrila. Vim, ze pro jemenaky je UVB zareni dulezite. Spise me zajimalo, jestli se kratkodobe ozarovani horskym sluncem vyrovna pouziti UVB zarivce. Jestli ma nekdo tuto zkusenost. Necham si poradit.

V dřívější době, kdy na našem trhu např. UV-B zařivky nebyly, tak se horské sluníčko používalo, ale je u něj těžké odhadnou tu správnou dobu osvitu. Vím o případech, kdy horské sluníčko poškodilo zrak ještěra, ale bylo to způsobeno nevhodným použitím. Vždy je nutno zvíře osvětlovat shora, aby horské sluníčko nesvítilo zvířeti přímo do očí. V dnešní době bych jej však již nepoužíval.