lakukacka

Moje příspěvky

14.7.2008 09:06

ciccci napsal(a):
Ukažte vaše psí miláčky, připiště popř. věk, jméno, plemeno...na fotečce moji tři zlaťáčci, dvě slečny (bohužel už nejsou mezi náma) a malej 5-ti měsíční rošťák..

tady s kočkou v sedícím pytli... tam spí nejčastěji

14.7.2008 09:05

ciccci napsal(a):
Ukažte vaše psí miláčky, připiště popř. věk, jméno, plemeno...na fotečce moji tři zlaťáčci, dvě slečny (bohužel už nejsou mezi náma) a malej 5-ti měsíční rošťák..

Ahoj..
tak tohle je moje Dixina, je jí půl roku (na fotce asi 5 měsíců) a je to "vořech", i když si hodně lidí myslí, že je to Shih-tzu
jo a je ostříhaná

5.7.2008 16:49

arsiela napsal(a):
Barunko,přečti si pořádně ten návrh zákona a případné odpovědi ministra a poslanců. To co píšeš není vůbec pravda,kapku špatně jsi to pochopila.
Ono se totiž vůbec nic nemění, pouze výše pokuty a to ještě v přestupkovém řízení .Takže furt bude platná vyhláška obce,která upravuje volný pohyb psů,tu nikdo nemění. A měla by se dodržovat už dávno. Jen se zvyšuje pokuta v přestupkovém řízení na 50 000. Tudiž pokud tě potká policajt a nebudeš mít psa na vodítku tam ,kde má vodítko mít dostaneš naporvé třeba jen napomenutí. Nebo blokovou pokutu do určité výše( kolik je napsáno v místní vyhlášce). Pokud ji nezaplatíš tak to jde na přestupkové řízení a pak může být ta sazba až 50 000. Pokud ten zákon projde .Přihlíže se i k tomu,jestli to je opakovaný přestupek atd.
O tom,že pes má být během přepravy v autě zabezpečený tak aby neohrozil dopravu platí taky už od poslední změny zákona ( zavedení bodového systému), mám pocit,že o tom pojednává i řád na ochranu zvířat,ale to si nejsem jistá. Prostě platí ,že nesmí ohrozit bezpečnost lidí a zároveň musí být přepravované zvíře zabezpečeno aby nedošlo k jeho ohrožení i za nepředvídané okolnosti. Takže taky žádná novinka. Že to někteří policajti pokutují,pokud je pes v autě navolno,nebo na klíně se tu už párkrát probíralo .Dokonce i sebrání bodíku bylo.
Ovšem s čím s tebou na 100% souhlasím je naprostá nesmyslnost byť jen návrhu zákona týkajícího se " bojových plemen" . Je postaven na označení plemen , které neexistuje, žádná bojová plemena nejsou. Ale to už se probíralo mockrát. Doufám, že opět se tohle smete ze stolu. Nechápu proč nevyužít stávající legislativy a tvrdě trestat majitele psa, který ho nedokáže zabezpečit. Právě v tu chvíli je možné využít horní hranici pokuty za volný pohyb, tam kde není dovolen + trestní zákoník. Možnosti tu jsou.
Co ovšem citelně postrádám je možnost zákazu chovu psů buď za jejich týrání, nebo právě ve chvíli kdy majitel psa nezvládne a pes napadne. Dle mého názoru by se taky pár incidentů vyřešilo, kdyby ten kdo už jednou průšvih udělá, neměl právo psa nikdy mít.
jana

S tím návrhem zákona o "bojových psech" mám úplně stejný názor.
Co ovšem citelně postrádám je možnost zákazu chovu psů buď za jejich týrání, nebo právě ve chvíli kdy majitel psa nezvládne a pes napadne. Dle mého názoru by se taky pár incidentů vyřešilo, kdyby ten kdo už jednou průšvih udělá, neměl právo psa nikdy mít. S tím naprosto souhlasím.

Jinak vím, že pes by měl být v autě zabezpečen tak, aby neohrožovat řidiče, ostatní osoby jednoucí v autě a také bezpečnost provozu.
Ale myslím, že už není stanoveno, jak by měl být ten pes zabezpečený. Nebo se pletu? Pokud ano, ráda se poučím..
Jinak já mám malého psa, který jezdí v nohou spolujezdce. Takže nemůže (při prudkém brždění, náraze) prolítnout oknem. Řidiče tím, že leží v nohou spolujezdce, nijak neohrožuje a ani ostatní spolujednoucí. A hlavně (alespoň ro mě) je jedno, jak daloko jedeme. Když pojedeme 0,5km i když pojedeme 500km. Vleze si na svoje místo a po nastartování už spí

2.7.2008 21:24

petra136 napsal(a):
Před téměř půlrokem jsem si z útulku v Praze Troji pořídila psa Border Kolie (tehdy 1,5 roku), jevil se agresivně hlavně k ženám. Přes veškerou snahu a konzultace s odborníky se mi ale nepodařilo se psem navázat jakkýkoliv kontakt. Pes hlídá, nosí aport, ale veškeré hlazení a jiný kontakt odmítá. Najde se někdo (nejlépe muž), kdo by mu dal ještě šanci? Vzhledem k tomu, že mám dvouletého syna, si psa nemohu dále nechat a nerada bych aby si znovu prošel útulkem. Daruji nebo vyměním za štěňátko (nemusí být borderka, ale ráda bych měla nějakého mazlíka - NO, boxer, něm. doga, staford apod).
Bohužel pes mě dnes opět napadl a tentokrát už tekla krev (moje), jsem rozhodnutá, pokud se do zítra někdo nenajde, ho dát uspat - je opravdu nebezpečný.

Ahoj,
tuhle diskuzi púozoruji už od té doby, co nastala.. Tu původní, že se hledá nový domov pro Jima a i tuhle o tom, kam se Jim dostal..
A nyní jsem úplnou náhodou na jiných webovkách objevila tohle:
Za symbolickou (očkován, krmení a pod) cenu prodám štěňítka křížence šeltie a border kolie. Štěňátka velmi vhodná jako rodinní společníci, kamarádi k dětem, velmi vhodní do sportu (agility, flyball, poslušnost, apod). Matka šeltie s PP, otec BOC. Jedná se o neplánované spojení. Štěňátka budou očkovaná, odčervená, velmi dobře socializovaná. Zviklá na domácí zvířata (psy, kočky, hlodavce apod.). Po dohodě mohu dovést. Informace a fotky pošlu mailem či na tel. 732 xxx xxx
A jsou tam dokonce i fotky oné šeltie a Jima.

Jediné co nechápu je, jak může vzniknout nechtěné nakrytí?!
Podle mě je chtěné a nebo je páníček prostě debxx, když si nedokáže pár dní ohlídat hárající fenku. A teď to není myšléné jen na tento jediný případ, ale všeobecně

2.7.2008 13:55

marcha napsal(a):
V tomto případě bych fakt zkusila tu elektriku, protože když už k tomu pes přičuchnul a je zvyklý odbíhat, bude se to dost těžko odnaučovat. Já s loveckým pudem bojovala u čubiny, ale začala jsem od štěněte a zvládli jsme to přes balónek, který miluje, tedy po dobrém. Teď ji odvolám i když jí před nosem vyběhne srna, ale věřím, že u menšího závisláka než je ona by se to vůbec nemuselo povést. Navíc když hárá, je to v čudu, chová se jako blázen a zapomene na všechno. Po skončení se to srovná.
Neodpustím si ale úvahu - jasně, že v dnešní přírodě je všechno jinak, ale vám všem opravdu přijde tak hrozné a pro srny nepřirozené, že je honí šelma? Mně osobně přijde nepřirozený současný stav přírody, kdy naprosto chybí velcí predátoři a jejich úlohu plní myslivci. I na té zvěři je to znát, přichází o instinkty - srna, která se rozeběhne přímo mezi mne a mé dva psy (stalo se, obrovská louka a osm srn přímo mezi nás, to jsem koukala... psi taky...) nebo k sobě nechá přijít psa na pět metrů (Sam šel zjistit, zda to není pes) podle mne není úplně normální... Ne, že bych chtěla nechat psy štvát zvěř (dobře živený zdravý pes taky není rovnocenný soupeř, stejně jako dobře živený střelec na posedu), ale občas mi přijde, že se zapomíná, že srny jsou předurčeny k roli kořisti a idyla bez stresu není v přírodě úplně běžná...

S tím plně souhlasím.
Kamarádka má dobrmana. Je celkem hubenej, protože málo žere a k tomu hóóódně běhá. A ten, když na poli náhodou neposlechne a žene se za králíkem, vůbec nemá šanci. Zdravej králík mu uteče s přehledem

2.7.2008 13:48

tamca napsal(a):
Mám půlročního moc šikovného pejska, zkouším některé základy a chci teď využít příležitost se zeptat:
Zdá se mi, že jednotlivé překážky se asi naučí překonávat. Ale jak se cvičí pohyb po parkuru? Jak naučíte svého pejska, že má po téhle překážce zabočit doleva a jít na další? Zatím cvičím sama, cvičák se mi snad podaří po prázdninách, ale kdybych někde našla návod na to, jak naučit obíhání a změny směru, mohla bych to zkoušet i teď.
Stránek o agility je hromada, ale nějak nemohu natrefit na tu správnou.
Díky za tip.

Podle mě musí pejsek regovat na povely, aby "běžel za vámi" kam mu řeknete. A pak asi také musí vědět, jaký povel patří k jaké překžce.
Ale pokud se pletu, opravte mě.

2.7.2008 12:30

gupka napsal(a):
moj cavalier mal 5 kila behal v pohode
Na velkosti nezalezi, priapdne ak sa vam budu zdat skocky privysoke(neviem ako je mala vysoka) a nebudete mat pretekarske ambicie...mohla by behat znizene skocky. Ale vacsina psov tu vysku zvladne

Ona sice má skoro 7 kilo. Ale není až tak vysoká.
Nemyslím si, že by to nezvládla. Dokonce přemýšlím, že to s ní v druhé polovině července nebo v srpnu zkusím. Protože u nás na cvičáku agility bude i když jsou prázdiny.
Jen si prostě nejsem jistá. Vždy když jsem koukala na závody, byli tam "hubení vysocí" psi. A ona je spíš nízká a trochu i douhá

2.7.2008 12:04

andulice napsal(a):
Pěkný den všem Obracím se na ty, kteří mají již nějakou zkušenost se svým psem v lese v přímém kontaktu se zvěří...stala se mi taková nemilá věc, za kterou plně beru odpovědnost a přiznávám svou chybu, takže pokud by mi někdo chtěl psát, že jsem úplně blbá, tak to nemusíte...a moc prosím naopak ty, co mají podobnou zkušenost, aby mi třeba napsali, jak věc řešili
Tedy, co se mi přihodilo: mám tří a půlročního psa křížence výmarského ohaře a evropského saňového psa (neuznané plemeno), socializovaného, bezproblémového. Chodíme na procházky a samozřejmě i do lesa, kde pokud náhodou nějakou srnu či zajíce potká, rozutíká se na nimi, ale asi tak do půl minuty nejpozději je zpátky, na ptáky apod. ani už moc nereaguje, protože stejně po svých zkušenostech už ví, že je nedohoní. Navíc honit zvířata mu zakazuji. Na jiná zvířata - jako domácí je hodný, kočky má rád v tom smyslu, že je olizuje a ublížit jim nechce, když byl ještě mladší, kočku jsme i doma měli. No a teď ten problém!!! Předvčerem jsem s ním vyšla jen na otočku na okraj lesa, někde poblíž ale byla srnka, kterou jsem včas nezaregistrovala, můj pes ji dohonil, protože byla menší a začal na ni štěkat pisklavým hlasem (jako ne tím hlubokým klasickým) a než jsem k němu stačila doběhnout, tak ona byla mrtvá :o(( Všimla jsem si, že má ožužlaný krk, takže můj pes ji určitě pak držel až na ni přestal vyštěkávat:o( Byla jsem z toho strašně rozhozená...Já vím, že si říkáte, že jsem to mohla čekat a je to má chyba, což já si uvědomuju, ale udělal to poprvní, a tak jsem to jako FAKT NEČEKALA, myslela jsem si, že by třeba do ní jen požduchoval, ale držet jí tak dlouho, dokud není mrtvá?? Vím, že v tomto ročním období si musím na mladší jedince lesa dávat pozor a psa hlídat (aby je nerušil) a to tak dělám, spíš tam a s ním ani nechodím, až pak zase mladý odrostou, ale tohle bylo u nás u sídliště, kde jsem za celých x let srnu ani nezahlídla - no, to mě neomlouvá...
Každopádně máte někdo podobnou zkušenost? A co jste případně se psem dělali dál, abyste ho vedli k tomu, že toto už dělat nesmí (kromě toho, že mu budu i v lese dávat náhubek a častěji ho odvolávat)? Nechci ho k lovu vést! Máme ho spíš ke sportu - kolo, koně, turistika apod. Ale to vypadá, že i když jsem mu sice pořádně dala do kožichu, tak že i tak by to asi udělal i podruhý, že :o(
Děkuji za případné reakce!!

Ahoj.
Jak to psa teď odnaučit, to netuším.
První pes po zvěři - králíci na poli vždy vyběhl, kus běžel, ale pak mu došlo, že je nechytí. A vrátil se
Druhý pes byl ovladatelnější. Pokud jsem na něj zařvala v té chvíli, kdy králíka zaregistroval a stihl udělat tak krok nebo dva, vždy zalehl (povel zněl "lehni") a ležel dokud jsem nedošla k němu nebo dokud nedostal jiný povel.

Nyní k elektrickým obojkům:
Před lety k nám na cvičák chodil pán, který si ho pořídil. Byla to v té době novinka, takže dost drahá. Pán ale peníze měl a vybral kvalitní obojek.
Zkoušeli jsme ho na sobě. Protože jde nastavit více úrovní, zkoušeli jsme jaké to je. A věřte mi, že pokud to bude kvalitní obojek a pokud nastavíte jen malé stupně (ne hned psovi dát tu největší bombu, která jde), psa to nebolí. Jen se lekne a je mu to nepříjemné

2.7.2008 11:46

gupka napsal(a):
Este by som dodala ze za pokus to stoji! Nikdy neviete ci nemate doma rodeneho agilitaka

ještě jedno foto

Ale je pravda, že když na cvičáku přeběhne "áčko" má z toho hroznou radost a dováděla by

2.7.2008 11:45

gupka napsal(a):
Este by som dodala ze za pokus to stoji! Nikdy neviete ci nemate doma rodeneho agilitaka

A myslíte, že bych měla zkusit agility a tímhle prckem?
Je to voříšek, vypadá jako shi-tzu, lhasa apso nebo coton de tuleár. Nyní je jí půl roku a váží skoro 7 kilo.
Není na to moc malá nebo málo pohyblivá (i když elánu má hodně), myšleno spíš, že bude asi mít trošku šiší postavu a nebude to vychrtlík

27.6.2008 08:22

kavka napsal(a):
Dobrý den,
opět se na Vás obracím s prosbou o pomoc při nalezení vhodného a hlavně defenitivního majitele pro tohoto pejska.
Jedná se o tříletého Parson russel teriéra - mám ho u sebe od sobotního večera.
Celkem v pohodě se snáší s naší psí smečkou, zvládá dokonce i kočky, u kterých jsme byli varováni že je honí. Jediné, s čím bude mít problémy, jsou slepice.
Rád a vzorně cestuje v autě, nevadí mu ani přeprava v boxu.
Chození na vodítku zvládá, na volno jen pro trpělivého člověka - my to zvládáme :o)...celkem se drží smečky....
Pokud máte nějaký nápad, budu moc ráda.
Nijak urgentně to nespěchá, u nás může nějakou dobu pobýt, nicméně mi trochu láme srdce, když vidím, jak se zabydluje... na trvalo u nás zůstat nemůže ...
Případnému zájemci ráda nabídnu pomoc s výcvikem, začleňováním do rodiny a hlídání v době dovolených.

Ahoj. Pejska už jsem viděla v inzerátu na jiné www.str ánce..
Také bych se chtěla zeptat, proč se ho původní majitel "zbavill". Také bych se chtěla zeptat, jak pejsek poslouchá. To že umí na vodítku a bez vodítka je to jen pro někoho jsem pochopila. Ale zda třeba ovládá sedni, lehni?
Vlastně bych otázek měla mnohem víc, proto prosím napište na lakukacka@seznam.cz a nebo zde nechte vaší emailovou adresu, napíšu
Děuji

3.6.2008 06:55

ivettt napsal(a):
Když si spolu Jeremy a Valča hrají a koušou se vždycky vyhraje Jerry ten pod ní,ale když se Valči podaří vyhrát souboj,tak na něj za to vyplázne jazyk:)))))))))že taky není žádná máčka:)

Dixi a její úsměv po koupání

29.5.2008 07:58

rachel napsal(a):
a Viki

a ještě jedna

29.5.2008 07:57

rachel napsal(a):
a Viki

Tady už je Dixina o něco větší a také ostříhaná.. Nyní je jí 5 měsíců, takže uvidíme jak ještě vyroste
Jinak mě je je téměř 22 let, jsem z Prahy 9 a chodím sem skoro každý den, i když nic nehledám, jen to tu "zkontoruju", co přibilo na diskuzích atd. Občas si napíšu o radu..

29.5.2008 07:51

rachel napsal(a):
a Viki

Ahoj.
Tak tohle je můj "vořech" Dixina, ještě jako malinká

26.5.2008 22:42

pájule napsal(a):
Moje skoro dvouletá australačka

Opět spolu, jen už jsou o něco větší

26.5.2008 22:40

pájule napsal(a):
Moje skoro dvouletá australačka

Dixina - pes
a
Mrňous - kočka

26.5.2008 22:38

pájule napsal(a):
Moje skoro dvouletá australačka

hajá

26.5.2008 22:35

dargan napsal(a):
A Bonbón vzácně v klidu

A tohle je Dixi ještě mokrá po koupání

Co v tom vidíte za hafana?
Jinak je jí 5 měsíců a váží 6 kilo (jen tak pro přestavu, jak je asi velká)

26.5.2008 22:31

dargan napsal(a):
A Bonbón vzácně v klidu

Dixina, už trochu větší a ostříhaná