manako

Moje příspěvky

27.1.2016 15:39

kesoa napsal(a):
Proč by neměla mít žena v 53 letech šanci? Může si zaslat životopis. Pracují u nás tři 50-tníci. Plat je řekla bych odpovídající.

Tak kolik že je to toho hrubého měsíčně a za v průměru kolik odpracovaných hodn ? Stále žádná odpověď. Rádi bychom posoudili, jestli je odměna za odpracované hodiny relevantní. Protože ono je něco jiného brát třeba 15 tisíc hrubého za normální hodiny kolem 168 hodin měsíčně nebo brát tu samou částku třerba za 200 nebo 210 hodin měsíčně.

6.1.2016 21:59

A další podvodný zahraniční inzerát bez telefonu, tak pozor ať se nikdo nenapálí, hlavně nikam neposílat dopředu žádné peníze. Doufám, že ho brzo vymažou už jsem to nahlásil i tlačítkem u inzerátu - https://www.ifauna.cz/psi/inzerce/r/detail/2665192/roztomile-a-rozkosny-kvalita-mops-stenata-k-prijeti-idealni-darek-k-vanocum/.

16.12.2015 22:25

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A králík není hospodářský chov? Vždyť je to to samé.

Pes, kočka, potkan, když to někdo chová s PP v zájmovém chovu pro potěšení a na mazlíky, tak bych ani ty potkany neřadil do hodpodářského chovu, jako když je někdo produkuje bez PP jen na krmení. Takže i chovatel králíků s PP nebo i těch potkanů s PP může vidět svůj chov jako zájmový. Když dva dělají podobnou věc nemusí to být vždy to samé a ne každému jde v chovu s PP vždy jen primárně o maso.

16.12.2015 22:19

khadrabova napsal(a):
Natrefit na zájemce jako je Flip (paní N.) je zlej sen každého chovatele. Množitelce, která prodává křížence (kočky i psy), a chovatele s PP hanobí kde může, nevěřím ani nos mezi očima.
Hlavně nezapomenout upozornit, jak jsou ti psi s PP drazí, chovatelé nespolehliví, záruky žádné a že to vlastně vyjde nejlíp koupit levnějšího bez PP - tedy právě od milé množitelky.
O psy těmhle "lidem" vůbec nejde, myslím, že uvázání nemocného psa u kliky dveří nepotřebuje komentáře.
Chovatelce držím pěsti, aby měla hodně sil při řešení celé věci s PČR případně soudy a upřímně doufám, že Flip (paní N.) už nebude mít ani křečka.

Přesně, druhá a třetí věta vašeho příspěvku to vystihuje nejlépe. A nejvíce tu kritizují chovatele s PP ti co to sami dotahli jen k bezpapírovým štěňatům a chov s PP si nikdy sami nezkusili. Ti jsou tu pomalu nejmoudřejší.

16.12.2015 22:16

Fiona.Praha napsal(a):
O 7 nebo necelých 7 měsících jsem nepsala. Pokud chcete poučovat, čtěte pořádně. Podle mne je rozdíl jestli se krylo 7 měsíců od porodu nebo rodilo. A protože umím počítat, tak jsem si spočítala, že se rodilo po necelých 7 měsících. Tím pádem se nekrylo 7 měsíců po porodu, ale cca 5 měsíců po porodu, pokud se tedy shodneme na tom, že fena je březí cca 2 měsíce.

Ale již vám vysvětlili, že podle platného chovatelského řádu ČMKU chovatelka nic neporušila, ať kryla tak nebo tak. Štěňata měla téměř za 7 měsíců od posledního porodu v jiném kalendářním roce a asi chová jen tak, jak jí umožňuje chovtelský řád daného klubu. Také si myslím, že pořád lepší než než práskat dva vrhy do roka pořád za sebou jako v množárnách bezpapíráků.

16.12.2015 22:08

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No tak dobře, když má někdo doma pět kravek, je chovatel nebo množitel?

Krávy nepatří do zájmového chovu, jako psi, kočky atd, takže podle mne je to docela zavádějící otázka a nelze to asi srovnávat. To je hospodářský chov.

12.12.2015 15:00

Sam 90210 napsal(a):
No a z toho vyplývá... viz. můj předchozí příspěvek ale zajímalo by mě čím mám krmit svého hada abych nebyla množitel.. ?

Tím, že jen něco rozmnožujete ke svému prospěchu či finančnímu zisku jsi prostě jen množitel, to z tebe chovatele neudělá. Opravdové chovatelství podle mne stojí na jiných základech a principech než obyčejné množení, kde smyslem a účelem je jen kvantita a ne kvalita.

10.12.2015 16:52

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Je tam jeden veliký rozdíl, který zase nechápete vy. Králíci byli prvotně chováni na maso ( na žrádlo - podle vás ) a pak jen blázni z města z toho udělali hobby chov a chovají je na mazlíky.( Teď se omlouvám všem rozumným chovatelům čistokrevných králíků - ti rozumní totiž chápou, že králík je prvotně chovaný na maso a jako nadstavba jsou ty výstavy. ) Se psy je to trochu jinak.

A množení bezpapírových potkanů pro zisk na krmení pro hady tomu budeme říkat chov ? To snad nemyslíte vážně.

10.12.2015 16:51

Sam 90210 napsal(a):
A množení potkanů a králíků s PP je podle vás co ?

Chov potkanů a králíků s PP, ježdění po výstavách a uchovňování těchto jedinců než se na nich začne množit, to je chov. Množení potkanů a králíků bez PP na maso a zisk je množení. Já v tom vidím dost značný rozdíl.

10.12.2015 16:48

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tohle už je trochu moc.

Má pravdu, kdo množí bezpapírové potkany jako krmení pro hady určitě nebude chovatel.

2.12.2015 21:24

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Takže spekulace. Kdyby se do toho media a "ochánci" nepletli... Našim mediím nevěřím ani Dobrý den !

To není asi spekulace, prostě se ho chtěli za 500, - Kč zbavit a nic by nikomu s největší pravděpodobností na veterinu a krmení nepřispívali. Ale pod vlnou nevole se zalekli a inzerát stahli, to bude asi celé, vaše tvrzení, že něco chtěli platit, že to může být jinak je také jen spekulace. Médiím také nevěřím a státu a armádě také ne, změnili názor až po tom co se na ně snesla kritika veřejnosti a teprve poté psa z potupné nabídky za pětistovku stahli.

2.12.2015 21:14

mgtka napsal(a):
Však za ně nechce 10t. jako lidi chtívají za "buldočky", apod...
Když píšou symbolická cena předpokládám, že to bude nějaké to pětikilo za úhradu očkování.

Nikde jsem nečetl, kde by psali, že cena je symbolická a dali tam u bezpapíráků cenu 10 tisíc Kč, ukažte mi takový inzerát... Že je cena za bezpapírové buldočky běžně 8 - 9 tisíc Kč v barvě fawn a modré i 10 tisíc bez PP - tato barva je více ceněna a žádána, takové inzeráty čtu běžně ( s PP stojí běžně 15 tisíc a více, když je ta barva fawn a modrá tak více než 15 tisíc Kč, klidně i 18 až 20 tisíc za fenky s PP v žádané barvě ). Ale že by tam psali u toho, že je štěně bez PP u tohoto plemene za 10 tisíc, a že je ta cena symbolická, to jsem nikde neviděl. Prostě tam mají napsanou běžnou cenu, za kterou je to prodejné - cenu si reguluje trh, a pokud je o plemeno v dané barvě zájem a je poptávka vyšší než nabídka, tak bývá cena prostě vyšší, kdyby lidé nekupovali, nemohli by je za tu cenu prodávat. Ale o symbolické ceně za 10 tisíc jsem u buldočků nic v žádném inzerátu neviděl.

30.11.2015 22:22

joanne.s napsal(a):
Dávám odkaz na kočičí diskzuzi, když jste líné si to najít -

Líbí se mi, jak jste se vším hotov/a

Vy o voze, já o koze.

Veliká spousta koťat jde za cenu na mazla. Ale nejde o kočky ve stejné kvalitě, jako když kupujete kotě označené do chovu.

To že někdo rozdíl mezi koťaty nevidí, neznamená že tam není.

Jinak momentálně se prodává hůř, takže prodejní ceny u koček klesly - na mazla i do chovu.

Nemáte pravdu, jen si to prostě nechcete přiznat, hádáte se a rozčilujete se zcela zbytečně, u koček s PP je to drobet jinak než u prodeje štěňat s PP. Už s vámi také nemíním ztrácet dál čas zbytečnými hádkami, jak to chodí u koček se dočtete v odkazu a v diskuzi na kočkách. Na tohle nemám opravdu čas ani náladu. Dobrou noc.

30.11.2015 22:12

joanne.s napsal(a):
Nikdo se nehádá o tom, že spousta koček prodaných na mazla mají exteriér v pořádku, takže z tohoto hlediska by uchovnit šla.

Ale nejsou špičkové, neuspěly by na výstavách, přínos plemeni nula nula.

Jsou kvalitní a na výstavách by klidně do chovu uspěly, opravdu nemáte pravdu a jen se hádáte a rozčilujete zbytečně. Ale prostě není tolik zájemců o kočky s PP za plnou cenu, tak chovatelé u koček to, aby vůbec prodali musejí praktikovat drobet jinak než v chovu psů s PP.

30.11.2015 22:08

aj napsal(a):
To Manako: to, že o zvyknou dělat jinak je jedna věc, ale přeci právo nerozlišuje zda prodávám kočku nebo psa. Celá táto debata vznikla o vymahatelnosti dodatků do kupní smlouvy.
A mně se prostě nezdá, že pokud vznikne stejná situace při prodeji kočky nebo psa, že bude právní pohled na to jiný.

To vznikla ale u koček s PP je to opravdu jinak, opravdu se mýlíte. Tady ke konci se diskutuje o tom, že prodej koček s PP je jiný než prodej psů s PP, a že kočka bez vad s PP se ne vždy prodává za plnou cenu jako u psů, ale za poloviční cenu jen jako na mazla, i když nemá žádné vady. A to většina koček s PP se prodá s bídou za poloviční cenu na mazla, i když nemají vadu a mají PP. Dávám odkaz na kočičí diskzuzi, když jste líné si to najít - https://www.ifauna.cz/kocky/diskuse/detail/3011159/jaka-jsou-pravidla-cistokrevneho-chovu-kocek -
Citace: Od ledna 2014 právě už ani ta výstava k uchovnění povinná není. Samozřejmě, že vystavovat můžete a pro začátečníky je to dle mého ideální chvíle, kde si věří, jak kvalitní zvíře mají doma. Ale kdo nechce, nemusí toto absolvovat.

Co se týče prodeje koček na chov - je spoustu CHS, které na chov prodají jen 1-2 koťata z vrhu nebo taky žádné (což mě pak vede k otázce, k čemu pak přivedli vrh na svět, když to zlepšení chovu či zachování linie tedy není?). Zrovna dneska jsem četla na webu jedné CHS, že do chovu prodávají pouze kočky. Kocoury pouze na mazlíčky / mazlíčky - výstaváky. A to dělá hodně CHS, zvlášť dovezou-li si kocoura z ciziny (někteří to mají ve smlouvě při koupi kocoura, že ho použijí jen pro krytí koček ve své CHS a všichni kocourci po něm narození musí jít na kastraci). V podstatě takový malý monopol s krevními liniemi...

A máte pravdu, že většina chovatelů má asi věštící koule, protože kolikrát i z ošklivého káčátka vyroste nádherná labuť a nadějné zvíře zas tak skvěle v dospělosti nevypadá.

Faktem taky je to, že na mazlíčka se prodávají koťata za 1/3-1/2 ceny kočky na chov. A na mazla se prodá - dle mýho tak 80-90% narozených koťat? A ano, chce-li někdo chovat, musí být členem základní organizace, což je dle mého ta podmínka pro prodej koček do chovu, o které jste slyšela.

30.11.2015 21:56

aj napsal(a):
Jelikož vy VÍTE (na rozdíl od nás, co si jen myslíme), ak vám jistě nebude činit potíže dát sem odkaz na paragraf, který umožňuje jiné právní podmínky prodeje koček a jiné u psů.

To není o žádném paragrafu, ale o tom, že to chovatelé koček s PP dělají drobet jinak než chovatelé psů s PP a opravdu to není stejné. Ale není to o paragrafu.

30.11.2015 21:55

bilusik napsal(a):
Já vím, proto chci předejít další zbytečné diskuzi o ničem, s těmi co si jen něco myslí, ale ve skutečnosti nevědí, jak to je... Není nic jednodušího než si to opravdu zjistit, jak to je.

Jojo.

30.11.2015 21:39

joanne.s napsal(a):
Ať tu vaším plácáním zase neztrácíme zbytečnými dohady čas...

koukám, že pán není zrovna zdvořilý,
tak si pomáhá urážením.

Ale má pravdu, na rozdíl od vás.

28.11.2015 11:34

A to vám tady mají lidi mazat med kolem úst a psát optimistické lži ? Ti co chovají s PP dlouho a ví, jak to chodí vám píší jak je to doopravdy v praxi. Jak napsali výše, pro svůj dobrý pocit si to do smlouvy napsat můžete, ale vymahatelnost je nulová.