manako

Moje příspěvky

12.2.2015 01:22

Skladal napsal(a):
Paní Jungmanová, nejsem příznivcem tohoto způsobu komunikace, ale přesto jsem se registroval, abych Vám zanechal tento vzkaz. Byl jsem rozhodnutý se Vámi nezabývat, jelikož mi to přišlo jako naprostá ztráta času. Vy, ale neustále napadáte moji osobu. Jaký k tomu máte důvod je Vaše věc a mě to ani nezajímá. Snažil jsem se Vás ignorovat, ale líbit si vše také nenechám. Věřte, že do dnešního dne jsem proti Vám nebo vašemu sdružení nepodnikl žádný krok a ukazuje se, že to byla velká chyba. Tedy prohlašuji, jak se domníváte, že s výše uvedenými příspěvky nemám nic společného, přestože s mnohými rozhodně souhlasím. Ale není to můj způsob obrany ani útoku a až proti Vašemu jednání něco podniknu tak věřte, že to bude oficiální cestou, budete rozhodně vědět, že za tím stojím já osobně, ale nebudu se snižovat k Vašim praktikám, které jste v této diskusi i mnohde jinde předváděla.

Nebudu zde detailně rozebírat zadržením našich štěňat a koťat, protože o tom Vy nevíte vůbec nic, kromě toho že jste toto zadržení zajistila. Transport byl kontrolován 3 německými veterináři a ti neshledali jediné pochybení vzhledem k welfare, dokumentaci a zdravotnímu stavu zvířat. Důvod, který bylo potřeba najít a obhájit zadržení je podezření ze zavlečení infekční nákazy vztekliny na území Německa. Mnozí ví, že od roku 2003 je ČR na seznamu zemí prostých vztekliny v rámci EU. Takže docela absurdní. V případech pochybností má kontrolní orgán 3 možnosti:

1) vrácení zvířat zpět do místa odeslání
2) umístění zvířat do útulku
3) usmrcení zvířat

Pokud nejsou zvířata v ohrožení života nebo nejsou týrána, měla by být vrácena zpět pokud je nenechají pokračovat v jejich cestě. Ona totiž touto zemí, která je tak disciplinovaná a spravedlivá, pouze projížděla. Zájem byl od počátku ale jednoznačný- za každou cenu zvířata zadržet, umístit do útulku a. . . co nejrychleji umístit do ověřených německých rodin za adopční poplatek.

Takže zanedlouho tam budou už rok. Zeptal bych se Vás, kolikrát jste za toto období navštívila tato štěňata a koťata? Zajímala jste se o jejich stav, jak se jim daří? Jistě by Vaše cesta k tomu byla mnohem jednodušší než naše, coby majitelů těchto zvířat. S námi totiž nikdo nekomunikoval žádným způsobem. Po mnoha pokusech o kontakt jsme se rozhodli útulek navštívit neohlášeně a byl to velký šok pro nepřipravený útulek. Samozřejmě bez přítomnosti německého advokáta by se nám nepodařilo dostat snad ani do vstupní recepce útulku. Po 3 hodinách dohadů a telefonování s úřady jsme se konečně dostali na krátkou chvíli k našim zvířatům, nebudu popisovat podrobnosti o jejich stavu (máme zdokumentováno). Další velké úsilí musel advokát vynaložit, aby jsme mohli nahlédnout aspoň do částečné zdravotní dokumentace, opět nebudu rozvádět tuto absurditu (je zadokumentováno).

Po celou dobu jsem si chtěl myslet, že cílem této "akce" byl opravdu jen pokus o Vaše zviditelnění. Po přečtení výše uvedených příspěvků nabývám dojmu, že finanční ztrátu máme oba. Nám sebrali štěňata a koťata a vy jste nevydělali. Dle názoru vícero právníků i úředníků se v naší kauze jednalo o konkurenční boj. Což jsme odmítali, s tvrzením, že se jedná o vaši aktivistickou skupinu, přesto na tom trvali. Takže paní kolegyně, co jste udělala tedy pro to, aby se ta štěňata a koťata dostala z útulku ven? Máte jedinečnou možnost využít Vašich ochranářských schopností! Nebo se je už podařilo tiše rozprodat? Pokud ano, poskytněte těmto novým majitelům náš kontakt, protože jsou u nás stále uloženy rodokmeny od mnohých těchto zadržených zvířat. Mimochodem tyto rodokmeny mohou prokázat skutečný věk zvířat, o kterých se psalo, že mají v době zadržení třeba 7-8 týdnů a oni měli ve skutečnosti třeba dvanáct týdnů. Jeden takový rodokmen byl zasílán v zadržené dokumentaci a ani to nezabránilo tomu, aby německý privátní veterinární lékař, který byl přizván útulkem do zprávy napsal, že toto štěně má 8 týdnů (mělo 4 měsíce)!

A podobným stylem byla natočena a odvysílána televizní reportáž, kterou jste si objednala. Za každou cenu znemožnit Skládala a české chovatele a vyzvednout norimberský útulek. Postrádám v této reportáži vyjádření oficiálních úřadů!

Je toho mnoho, co bych mohl psát a a o čem povídat. Asi před půl rokem v podobné diskuzi někdo hlásil, že shromažduje fakta o našem případu. Zajímavé, že nás nikdo nekontaktoval. Tedy opět ta jednostranná fakta. Možná i díky tomu, že jsem se neúčastnil těchto debat a věnoval se dokumentování skutečných událostí jsem připraven toto v okamžiku, kdy to budu považovat za správné, použít. V současné době se ale naplno věnuji naší práci, za kterou si stojím a jsem přesvědčen, že ji děláme dobře. Taky pro obohacení Vašich zaručených informací, budujeme intenzivně veterinární ordinaci a jsem přesvědčený, že i tímto způsobem budeme mít možnost skutečně pomáhat zvířatům prakticky a ne virtuálně. A ty vaše argumenty, že nakupujeme z množíren, jsou asi ty jediné, které používáte proti nám. Pro Vás je množitel každý, kdo zvířata neklonuje, tedy každý. Ale pokud myslíte slovem množírna to, co přiřazujete k naší firmě - klecové chovy, špína, zubožená zvířata tak věřte, že nabídka štěněte z takového prostředí má po obchodní stránce pro nás stejnou hodnotu jako nabídka spolupráce s Vámi, kterou jste nám udělala. Takže 0, slovy nula.

Když jste nám byla přiřazena jako konkurentka, tak prosím dodržujte stejná pravidla jako my, tzn. řádné kupní smlouvy, řádná identifikace každého zvířete, evidence o tom, kdy, jakým dopravním prostředkem, ke komu, za jakých finančních okolností byla Vaše zvířata doručena. Kým byla před odjezdem a po dojezdu kontrolována a v jakém systému jsou nyní evidována a dohledatelná.

Bylo by dobré si uvědomit, že zájem o štěňata neuvadne a pokud se nebudou dovážet oficiálními, registrovanými firmami, bude vzkvétat pouze černý obchod, kde nikdo „zavlečení vztekliny“ neřeší a pašují jak. . . Mnozí to už pochopili, mnozí nepochopí, pro ty budeme špína pořád a skuteční pašeráci asi hrdinové. Změňte evropské zákony a pak můžete kázat.

Ať už dopadne soud jakkoliv, zákony EU jsme neporušili, což máme potvrzeno, k zákonům Německa se němci nemohou přesně vyjádřit a a vezmeme-li v potaz, že v životě jsme ani chlup do Německa nevyvezli a nevyvezeme, tak vítězem v daném případě Vy nemůžete být, jelikož jako ochranářka jste nejvíce ublížila zvířatům a na to snad být hrda nemůžete.

Na jakékoliv komentáře tady dále nebudu reagovat, tak jako v předchozích debatách. Kdo chce reálně vědět něco o naší práci, má možnost osobního kontaktu a má možnost si na vlastní oči ověřit výše uvedené informace.

Skládal.

8.2.2015 11:44

davidka napsal(a):
Zdá se jen mně, že jsou lidi divní, že si koupí psa s PP, chtějí chovat, ale nejsou schopni napsat jeden mail chovateli nebo zvednout telefon a zavolat?
Jak se pak chtějí postarat o štěňata, zajistit všechny papíry, založit chovku?
Dnes je vše k nalezení na netu na pár kliknutí myší, ale bohužel ta lenost přemýšlet...

8.2.2015 11:43

iriska86 napsal(a):
S paní, pánem, či co je to vlastně zač jsem nejspíš od včerejška v kontaktu.
Narazila jsem na "to" na anonci, kde nabízí dvě Husky štěňata zdarma. Štěňátka miluje k smrti, ale bohužel měl/a autonehodu a skončil/a na vozíku a tak hledá těm šmudlíkům nový, laskavý domov plný lásky, "svině" jedna, nebo jeden.
v inzerátu je uvedeno, že je z Prahy 5 a byl podaný včera, dnes nám ale napsal/a, že je i se štěňaty v Polsku, kde jí dává dohromady jakýsi specialista, a že si pro ně musíme tam, ale že pokud je to pro nás problém, zašle nám je letecky přes jakousi společnost, kterou jsem do teď nevygooglovala Letenka za jedno štěně měla stát 3000 Kč a peníze se měli zaslat přes Western Union právě do Kamerunu, který je tu tolikrát zmiňovaný. Nadšená kvůli pár fotkám a "starostlivosti" původního majitele, jsem se jako idiot hnala na poštu, zaplatit těch šest táců, aby chudáci dlouho nečekali na letišti a vrátila se domů s pláčem, jelikož w.u. Má v čr nějaké technické potíže a peníze neposílá, jen vyplácí - díky Bohu ! Asi jsem dnes měla opravdu štěstí
Okamžitě jsem psala jako o život, abych zjistila nějaký kontakt na zmiňovanou "seriozní" firmu, kde chudáci malý čekají, až jim "mamka" zaplatí letenku a nic, jen rady jak zaplatit jinak a ujištování se, že určitě zaplatím. Až teprve to mi začalo být divné a začala jsem se zajímat víc... Našla jsem ento Váš odkaz a chtěla bych Vám mockrát poděkovat za jeho zveřejnění! Nikde jinde na internetu o tom není ani zmínka. Dnes jste můj strážný anděl, Děkuji !

Svatá prostoto...

8.2.2015 11:38

davidka napsal(a):
Chovní jedinci

§17 Zařazení do chovu provádí a do průkazu původu zaznamenává komise MK na chovatelské přehlídce. Zápis do rejstříku chovných jedinců a příslušný záznam do průkazu původu provádí pověřená plemenná kniha, přičemž zápis chovných fen do rejstříku PK se provádí při jejich prvním vrhu.

§18 Pro použití v chovu se zásadně vyžaduje absolvování veřejné chovatelské přehlídky s klasifikací chovný rozhodnutím komise. Chovatelské přehlídky se mohou zúčastnit feny a psi, kteří splňují následující podmínky:

čistokrevnost, ověřená průkazem původu

dodržení věkové hranice, stanovené k datu narození, a to u psů v rozmezí 12 měsíců až neomezeně, u fen v rozmezí 12 měsíců až 8 let

absolvování nejméně 1 výstavy - mezinárodní, národní nebo klubové od třídy mladých výše
povinné vyšetření stupně vykloubení čéšky od certifikovaného veterináře, který svůj závěr zapíše do průkazu původu. Do chovu smí být připuštěni pouze jedinci se stupněm vykloubení čéšky do 2/2

Reprodukce chovných zvířat (první krytí) je přípustná ode dne ukončeného 14. Měsíce věku až do dne ukončeného 8. Roku věku u fen, ode dne ukončeného 14. Měsíce věku až neomezeně u psů
Individuální výjimku u fen, které ukončily 8. Rok věku může povolit výbor MK při dodržení podmínek stanovených Zápisním řádem ČMKU.
Chovatelská přehlídka se koná dle potřeby, nejméně však 1x za rok.

§19 Do chovu nesmí být zařazeni jedinci, na nichž byl proveden zákrok pro jakékoliv anatomické nebo exteriérové vady, které jsou dle standardu důvodem k absolutnímu vyloučení z chovu stanovením klasifikace nechovný.

Přesně, já to tam také vidím podrobně popsané.

8.2.2015 11:36

Evidentně neumíte číst asi Vy, vše je na stránkách mops klubu ČR popsáno a vysvětleno. Pro méně chápavé pro uchovnění je třeba - 1 výstava vyššího typu - buď národní nebo mezinárodní nebo klubová ( ne krajská nebo oblastní ) minimálně ve třídě mladých nebo mezitřídě či třídě otevřené ( ne z dorostu nebo puppy ), no a nově přidali vyšetření luxace pately - to dříve nebylo. A pak už jen zbonitovat. Takže když to shrnu - tak jsou to 3 kroky k uchovnění - je to jedna výstava, jedno zdravotní vyšetření luxace pately a nakonec bonitace (kterou nazývají chovatelskou přehlídkou ). A moravský buldok mops klub, to má drobet jinak, tam jsou nutné 2 výstavy vyššího typu ( z toho musí být jedna klubová výstava), a pak bonitace ( zatím nemají povinné vyšetření luxace pately ) - a popisují to také na svých stránkách. Oba kluby to mají na stránkách napsané - opravdu to chce jen umět číst a umět si to najít.

8.2.2015 10:38

Vše je vysvětlono a popsáno na stránkách klubu - www.mopsklub.cz. Pokud píšete, že jste hledala na internetu a nic nenašla, tak jste hledala velmi špatně a velmi málo...

18.11.2014 22:53

Dnes se CHS Rozárka - množárna všeho možného v hrůzných podmínkách pro psy, psi týraní neustálým nakrýváním pro zisk s PP i bez - probírala i na nemoderované diskuzi. Je to opravdu na pováženou, že takovou množitelku nevyhodili ze všech chovatelských klubů a ze všech funkcí (poradce + rozhodčí ) co zastává. Tihle velkomnožitelé psů ve funkcích to je plivanec do tváře všem slušným chovatelům. smajlík Opravdu už by kluby, kterých se to týká a jejich je paní ,,chovatelka,, členem měli situaci nějak prověřit a začít to řešit přinejmenším vyloučením takových chovatelů ze svých řad.

24.9.2014 23:57

Ale zadavatelka zcela jistě nechce platit za překlad, chce ji zadarmo od někoho okopírovat. smajlík

8.9.2014 19:53

bilusik napsal(a):
Tak co moskeváci, už se vám pod KOSD a UCI nelíbí ??? Ještě před pár lety jste se tu bili v prsa, jak FCI nepotřebujete, a jak si vysačíte s KOSD .... smajlík Že byste po pár letech najednou změnili názor a přiznali pravdu tehdejším píšícím, co vám to říkali už tenkrát, že žádné KOSD a UCI se ani zdaleka nemůže rovnat organizaci jako je FCI. Dnes se tam cpete všichni a už vám nestačí cáry papíru vystavené doma na koleně nějakou pochybnou rádoby organizací. smajlíksmajlíksmajlíksmajlík

smajlíksmajlíksmajlík

8.9.2014 19:52

bilusik napsal(a):
Tak co moskeváci, už se vám pod KOSD a UCI nelíbí ??? Ještě před pár lety jste se tu bili v prsa, jak FCI nepotřebujete, a jak si vysačíte s KOSD .... smajlíksmajlíksmajlík Že byste po pár letech najednou změnili názor a přiznali pravdu tehdejším píšícím, co vám to říkali už tenkrát, že žádné KOSD a UCI se ani zdaleka nemůže rovnat organizaci jako je FCI. Dnes se tam cpete všichni a už vám nestačí cáry papíru vystavené doma na koleně nějakou pochybnou rádoby organizací.smajlíksmajlíksmajlíksmajlík

smajlíksmajlíksmajlík

18.5.2014 00:33

imkkii napsal(a):
No vidíte a já mám zkušenost naprosto opačnou - měla jsem pejska AST / s pp po výborných výstavně úspěšných rodičích/ bohužel kryptorchid, kupírovat jsem ho nechala jako malé štěndo, u zákroku jsem byla a celou operaci viděla jak probíhá za půl hodky bylo hotovo, po probuzení z narkozy do hodiny nevěděl že se mu něco dělalo, jen když se mu ouška promazávala tak byla citlivější na dotyk, zhruba v roce a půl jsem mu nechala vyndávat i to nesestouplé varle, operace trvala asi hodku, pes si 2 dny nebyl schopnej lehnout jak to to bolelo /a to nebyl žádnej cíťa/, chodil jako robot a spal tím stylem že já klečela a on si na moje záda pokládal hlavu aby mu únavou nepadala, po dvou dnech si začal pomalu lehat a ještě minimálně 4 dny mu dělalo problém se normálně zvednout, takže mi nikdo neříkejte že kupírování uší bolí víc než jiná operace

Přesně. smajlík Jiné operace jsou o dost horší. Souhlasím s tímto. smajlík Zákaz ukíporávní byl úplně zbytečný a oproti skutečnýmu týrání psi ani žádná jiná třeba hospodářská zvířata vůbec nechrání. Je to jen alibistické plácnutí do vody, aby se vlk nažral a koza zůstala celá - a má to navodit dojem, že se jako v ochraně zvířat něco dělá. Přitom opak je pravdou a zákaz kupírování psi nijak proti opravdovému týrání nijak nechrání.

14.1.2014 09:46

bilusik napsal(a):
Ne, to opravdu nejste, taková pí.a je tu jen 236.4 alias plisak ... smajlíksmajlíksmajlík

smajlíksmajlík

19.9.2013 09:23

plisak napsal(a):
jé je,tak jste mne odhalili, jsem stará, ošklivá, nemohoucí bezdětná a bezpsá, osamělá a chudá, bez vzdělání a znalostí, nemocná, směšná, snad i hospitalizovaná a právě proto je od vás tak lidské, tak chápavé, tak ušlechtilé mi to všechno povědět, abych netrpěla iluzemi, tak laskavě mne oslovovat a takové inteligentní věci mi sdělit, tak krásným vybraným způsobem, sama lituju toho, že nejsem tak inteligentní jako většina z vás, třeba nadaný bilusik, nebo skvělá bondi28, nemluvím ani o úžasné bohemice nebo novým myšlenkám otevřené ketty sharp (jak světové je se v českém rybníce pojmenovat cizí řečí, mne by to nenapadlo), nebo k těmto výšinám se blížíci davidce. Vážně toho lituju, že nedosahuji vašich osobnostních i znalostních výšin. můžete mi to odpustit, vy, skvělí přispěvatelé?

nyní je mi jasné, že psi bez PP a jejich jak chovatelé tak majitelé jsou parta debilů a blbek, kteří by měli být zbaveni volebního práva a jejich psi by měli nosit výrazné označení s nějakým laskavým nápisem . třeba "hnus", protože co kdyby se líbili více než naši ušlechtilí jedinci, a navrhuju je tak ve čtyřech letech střílet, aby nikdo nemohl říci, že jsou stejně dlouhověcí nebo i delšího věku se dožívající než ti naši po všech stránkách prověření.

pochopila jsem také, že procházky je nejlépe absolvovat připravena k boji s cizími agresivními čokly, kteří, věrni své odporné psí přirozenosti, chodí kolem a provokativně čuchají, obušek, pepřák ., nůž a v případě nouze pak hmaty a chvaty sebeobrany a psoobrany a kopy, případně s výskokem dopadnout na nohu čuchala, tak se to má.

navrhuji také ustavit ligu na obranu kupírace a proti kastraci, protože jak krásní jsou psi s ostříhanýma ušima, a jak odporní ti, kteří maji hlavu tak, jak byla zrozena. Kdybych někdy potřebovala radu právní, odbornou a to jakoukoliv, rozhodně se na vás obrátím

Pochopila jsem také pravidla diskuze - jak se někdo na něco zeptá, prolustrovat ho do sedmého kolena, projevit vyhraněný názor na něj, jeho babičku a jeho podivné psy, výrazně mu předestřít jak může někdo být tak blbý a ptát se na takové věci a jak si někdo tak blbý může vůbec pořídit psa. Teď jsem to pochopila, moc vám děkuji.

teď se vracím do svého světa iluzí a klamu, kde jsem úspěšná , JUDr, matka a majitelka psů i koček a také chovatelka, která bezestrachu, zbraní a také bez konfliktů prochází i se svou rodinou životem, nejprve se tedy vyzvracím a pak se do svého světa vrátím, děkuji vám, také za to, že si mne a má slova budete dlouho pamatovat a na mé další příspěvky se budete, jako ostatně vždy, vrhat jako slepice po flusu, dík a ještě jednou díksmajlík

......jé je,tak jste mne odhalili,.... Ano, odhalili tě jsi otravná 236.4 alias plisak, a není o tvoje bláboly zájem ani tady ani na nemoderované. To jsi vážně tak choromyslná, že se pořád musíš cpát i tam, kde o tebe nikdo nestojí ? Takhle neurvale a hloupě se chováš i normálně nebo jen tady na ifauně ? Vždyť přece normální, inteligentní a vychovaný člověk se necpe a nevnucuje svoje názory tam, kde o ně nikdo nestojí.