medvěd72

Moje příspěvky

7.10.2021 05:27

Alisterus 23 napsal(a):
Na světě není nic 100% a může se stát, že se kořistí nestane shodou okolností i zdravý kus. Přesto všechno to budou vždy jen vyjímky. Ne každý pokus je úspěšný a není důvod, proč vynákládat drahocenou energii na silné zdravé jedince a riskovat další den o hladu. Díky vrcholovým predátorům se udržuje zdravá a silná populace těch níže postavených v potravním řetězci

Možná v Africe,naši vlci pochopili,že je jednoduší zlikvidovat zdravou a silnou populaci muflonů než lovit třeba divoká prasata.

6.10.2021 20:37

Horák lutino napsal(a):
Ano útočí ze zálohy, ale jak se píše v odborném článku níže cituji: ,když zvěř nedostihne nechá jí být ,to znamená, že jeli jedinec 100%zdravý unikne a to, že rys číhá na kořist na stromě, odkud jí skáče za krk, je pouze pověra.
Útok ze zálohy
Zatímco vlk testuje vytrvalost zvěře, rys zkouší její ostražitost. Pozoruje zvěř z vyvýšeného nebo dobře krytého místa, poté se připlíží do její bezprostřední blízkosti (max. 30 metrů). Překvapí ji a pronásleduje ji na vzdálenost 20‒50 (100) metrů. Pokud se mu ji během těchto několika desítek metrů nepodaří dostihnout, nechá ji být. To, že rys číhá na kořist na stromě, odkud jí skáče za krk, je pouze pověra. Při tomto počínání by nejspíš padl únavou: ve skutečnosti se musí ve svém teritoriu neustále přemisťovat a slídit. Někteří rysové často pronásledují a zabíjejí lišky. Ve Švédsku bylo prokázáno, že rysové dokázali početnost lišek významně regulovat.

Co se praví v odborném článku, ještě není zárukou kvality.Dnes je totíž spousta odborníků na všechno a potom to tak vypadá.Hlavně u rádoby ochránců přírody.

5.10.2021 21:18

Horák lutino napsal(a):

Rys loví ze zálohy,tudíž si nevybírá nejslabší kus,žádná zdravotní policie.Tím neříkám ,že nepatří do naší přírody.

5.10.2021 02:47

Horák lutino napsal(a):
Ale ne u nás.

Ale o tom se v tom článku nepíše,že všechna ta zvířata byla ulovena u nás.Dokonce se tam píše ,že k části ulovené zvěře byly patřičné doklady.A pokud někdo ulový třeba medvěda v Rusku, Kanadě nebo jinde není pytlák.

4.10.2021 21:49

PK48 napsal(a):
tohle já tady vůbec neřeším tohle jsou obyčejní blbci a pytláci. Já se Vám pouze snažím vysvětlit, že rys není zdravotní policie jak jste psal.

Jenom pro upřesnění,polovina zde uvedených druhů je v různých zemích legálně lovná zvěř.

11.8.2021 19:47

RN napsal(a):
Dobrý den ,jak nebo kde je možné zjistit jestli budou v neděli otevřené výstavní malá a velká hala pro ptáky?

Malá hala bude otevřena,velká by měla být otevřena od příštího měsíce,kdy končí činnost očkovacího centra

29.7.2021 16:22

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To že Vy jste něco neviděl, neznamená, že se to celkem běžně neděje...Urážíte mě hned v první větě, protože mám na zelené pseudo lesapány jiný názor než Vy? Jste také myslivec, že? Obracet se proti obytnému stavení a pálit, to Vám asi připadá v pořádku. A nebojte, se mí rodiče jsou velmi slušní lidé a vždy žádali účastníky honu nejdříve slušnou formou, aby opustili soukromý pozemek, ty vulgarismy a reakce myslivců si zde ani nedovolím vypsat, konec konců ani by mi to admin nedovolil....A ano, pak přichází na řadu policie.
Za mne naprosto neužitečný přežitý spolek lidí, které spojuje pouze touha po alkoholu a zabíjení.

Samo,že sem mysliveca proto si dovolím tvrdit ,že nemáte pravdu.Chodím po honech a opilého účastníka honu jsem dlouho neviděl.At sme kamarádi v zeleném nikdo z nás nemá zájem o problémy.Ono totíž dneska přijít o zbroják není žádná sranda.Co se týče soukromého pozemku máte pravdu -pokud není součástí honitby ,ale to asi víte.Nicméně poslední věta vystihuje všě, o myslivosti némáte vůbec ponětí.

29.7.2021 15:37

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
S myslivci mám bohaté zkušenosti, vzhledem k tomu, že rodiče mají domek "na samotě u lesa". Neznám žádného slušného člena tohoto spolku a ano, házím je všechny do jednoho pytle na základě svých negativních zkušeností. Každý rok opakovaně lezli na soukromý pozemek, stříleli téměř u plotu, nebo naopak proti baráku. Na výzvu, aby opustili soukromý pozemek reagovali vždy sprostě a odcházeli až po pohrůžkách policií. Dost často byli při honu opilí a agresivní. Každý rok bez výjimky chodili na vedlejší pozemek norovat lišky, jednou jim tam dokonce zůstal pes. Holt někteří občané jsou líní si slepice zabezpečit tak je jednodušší jít a norovat v květnu malá liščata, hnus největšího kalibru. To že přirozené predátory považují za "škodnou", kterou je třeba vystřílet a vymýtit, zatím co srny a prasata opečovávají, aby bylo co do mrazáku pro mne mluví za vše.

Nevím z které planety pocházíte,ale opilého účastníka honu jsem neviděl už hezkou řadku let.Záměrně používám slovo účastník protože se do toho počítají i honci.A pokud máte tyto poznatky není nic jednodušího než zavolat policii.Zkušenosti asi máte.Osobně se snažím vyjít s každým,ale i u mně platí ,že na hrubý pztel hrubá záplata.

27.7.2021 19:52

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nějak mi unikla nitka nebo co. Proč že mám jít na brigádu do nějakého zájmového kroužku, oni své dobrovolně zvolené činnosti nezvládají sami? To je asi trochu mimo..
Já dělám záslužnou práci. Už podruhé jsem vyhodila čtyřkolku a "labradora" z louky. Brzy asi budu měnit okna. Stejně jsem chtěla místo hnusných bílých mahagonová. Ale.

Zdravím, vidím ,že se to tu rozjelo.Odpověd je taková -zvládneme to.Jen pár ukázek toho co děláme ve svém volném čase. Ročně posbíráme na jaře několik tun odpadu z naší honitby-taky nechápem kde se tam neustále bere,rozmístíme několik kilometrů pachových ohradníků-pro ty co neznají,jsou to kůly kolem silnic s nastříkanou pěnou,pro ochranu řidičů, pořádáme myslivecky den pro občany,letos měli návštěvníci možnost výroby ptačí budky kterou si každý odnesl.Sadíme ovocné stromy na meze.Nikoho nevyháníme, ikdyž není myslivec a chce se zapojit jsme rádi.Ještě jedna věc pro upřesnění, každý z nás má povolenku k lovu tam je jasně napsáno co může dotyčný lovit,jestli leží srnčí zvěř v příkopu a není doba lovu nemůžete ho každý usmrtit,Někdo tam psal mufloni utekli,myslivci nepostříleli ,tak to prostě nefunguje.A jenom pro upřesnění ikyž se rozhodnete usmrtit raněné zvíře,třeba nožem bude se jednat o pytláctví.Běžně se volá policie ,která informuje hospodáře příslušného MS.

26.7.2021 20:28

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No bože, každý neví, že broků je hodně. Ale tam se dá diskutovat (spíše nediskutovat) o tom, že nemít na sobě ten člověk silné oblečení, nebylo by těch bročků jen 14, a i tak skončil v hospital.
Je jedno, jakou zbraní, ale proč střílí, když nemá čistý výhled, když si není jist? A proč má někdo z toho klubu potřebu pořvávat drzé kecy (a ještě k tomu lži) na ženskou?
Já vím, že to nevíte; prostě jsou vadní a Vy, ani já za to nemůžeme. Ale asi by to možná chtělo nějaké každoroční testy a povolení dávat jen těm vyrovnaným. Protože tohle je nebezpečné.
Něco jiného je, kdyby mi cokoli řekl - dobrý den, prosím, připněte si psa, jsou tu mláďata v louce - tak se přece nebudu vztekat a vypisovat na netu krávoviny. Naopak si řeknu - omg oni dostali rozum.
Zatím je to ale tak, že ne že pejskaři neznají vyhlášku o volném pobíhání psů ve své obci a kde všude je v ČR honitba (je, obrazně řečeno, na 99% území státu), ale spíše tak, že každý v zeleném oblečku si myslí, že může zastřelit psa. A ono houby. Ve skutečnosti nemůže zastřelit téměř žádného psa.
Je hodně, hodně výjimek, kdy ho sejmout nesmí. Ale to Vy víte. Jen Vás čílí neukáznění pejskaři. To nás tady ale také ;-)
Proč mi zmizeli kamarádi z louky? Jen tři dravci a holubi tam jsou, ale srnci, laně, kteří jsou tam s námi denně téměř dva roky, náhle nepřijdou.
Protože čtyřkolky a pražáci. Pojďme diskutovat o víkendových návštěvách a já se jdu modlit, ať nepřijde nějaký další lock, protože jestli tu budou řvát 4kolky, pobíhat nevychovaní psi a děti ještě chvíli, stanu se myslivcem a všecky je postřílím.
Dělám si legraci. S tím střílením.

Krasně napsaný a ted se snažte trochu pochopit ty myslivce.Měštáci oběvili les,ale nedojdou tam pěšky.Třeba jen pár desítek metrů.Dojedou auty až na lesní cesty,motorkáři na kroskách,další na čtyřkolkách ,pejskaři, houbaři konaři,u nás i vařicí drog na jedné straně a na druhé majitelé lesů ,družstevníci ,soukromnici, kteří si stěžují na škody které jim působí zvěř.Jak píšete problémy se dají vyřešit i rozumnou cestou,záleží na koho natrefíte.Vzhledem ktomu ,že toto téma bylo založeno v roce 2009 ,tak si myslím,že bohužel máme před sebou ještě dlouhou cestu.Pro ty ostatní ,dravci jsou chráněni, káně se neloví,srnky, jeleni,zajíci,pasata tu byli dávno před námi a jestli nechávají bobky na louce tak je to pouze pro dobro louky .Pokud zalovíte v paměti a vzpomenete na přírodopis budete vědet proč .Jěště k těm zastřeleným psům.Psa může zastřelit člen myslivecké stráže a pouze za splnění všech zákoných podmínek.Osobně si myslím ,že vychovnější by bylo kdyby majitel psa uhradil případné škody něž mu vyhrožovat zastřelením psa.

26.7.2021 15:26

Terven napsal(a):
To jste ale trochu překroutil, ne? Volné pobíhání psů po honitbě tady neschvaluje asi nikdo z nás, ani já. Řeč byla o arogantních narážkách, vyhrožování a jiných excesech - viz příspěvek conie a jiných.
A přidávám se k dotazu Sarah - co je to volné pobíhání psů po honitbě? Já mám v lese jednoho psa na dlouhé šňůře a druhého volně, vždy blízko u mne a pod kontrolou. Evidentně někteří myslivci mají problém i s tímto.
Prasata bohužel potkáváme i v zástavbě a v parcích, na to netřeba chodit do honitby.

Vite těžko se tu diskutuje,protože polovina lidí tu píše ani neví očem .Třeba proč toho člověka sřelili 14. Muflony sem zatahli myslivci,zvěř patří myslivcům atd.A to volné pobíhání psů pokud vím, každá obec má většinou nějakou vyhlášku která se tohoto problému týká.Jestli se tím lidé řídí nebo ne je věc druhá.Mě osobně pes na volno nevadí.Teda pokud zrovna nežene po poli srnčí zvěř.

26.7.2021 06:35

Poslední přispěvek jen tak pro info co se může přihodit.Jedna známá má takovou krásnou chlupatou kolii,která prý miluje prochazky v lese.Potkaváme se,nikdo jí nenadává, pes je ovladatelny prostě pohoda.Při poslední prochazce v lese narazíl pes na bachyni se selaty, která šla po stejné cestě jako oni.Vylíčení situace známé.Takový řev prasete sem ještě neslyšela a nikdy sem neuběhla tři kilometry tak rychle jako ten den.

26.7.2021 06:15

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jenže myslivci jsou organizovaní ve spolcích, v tom je dost rozdíl. Vy takové blbce ze svých řad vyloučit můžete. Kdežto pejskaři musejí ty pitomce tolerovat a spoléhat se na státní orgány.

Omyl,stím vylučováním ste trochu mimo.Vyloučit někoho, protože se mu nelíbí volné pobíhání psů po honitbě nelze.Bohužel je to o lidech a jejich povahách,ale ikdyž se nám to nemusí líbit tak stím nic neuděláme.

26.7.2021 05:38

Terven napsal(a):
Jako, já chápu, že slušní myslivci se možná cítí dotčeni...ale proč, proboha, ve svý komunitě tolerujou takový psychopatický individua??

Víte,to samé bych mohl říci já,kolik magorů si pořídí psa kterého následně nezvládnou.Pak se tu různě diskutuje o pokousanych lidech, zakousnutých psech atd.

25.7.2021 19:42

Huskyjanina napsal(a):
Přesně. Pes odběhne, majitel uslyší výstřel a psa už nenajde. Nikdo nikomu nic nedokáže....

Nemůže odběhnout,vsichni tvrdíte jak je máte pod kontrolou.

30.5.2021 22:26

gruchy77@pobox.sk napsal(a):
...pocuj poriadok musí byť a ked sa nechceš šparať a testovať sed doma na riti a neroznašaj chorobu alebo alternatíva očkovanie...

Přijedte k nam na moravu, to co popisujete u nás nehrozí

15.5.2021 06:54

Lukas885 napsal(a):
Jezdim każdy den do prace z polska na A1 nikdo ne kotroluje test ale nevim jak to vypada dal v cesku

Bez testů a s respirátorem.

14.5.2021 19:46

Lukas885 napsal(a):
Zdravim, mužou Polacy na burzu? Děkuji

můžou,proč by nemohli?

16.4.2021 19:58

Máte jistotu ,že to je svrab.Neni to prašivina? U té lišky mě to sedí víc

9.2.2021 14:40

Valentko napsal(a):
Nic by nemal zaplatiť. Mal by ísť rovno do basy. Aspoň na rok.

Všechno má svou cenu, zaplatit a potrestat, třeba i vězením