petr33

Moje příspěvky

11.5.2015 16:14

koně napsal(a):
Těžko říct, jestli je to provokace.
Někdy jsou tu tak, s odpuštěním pitomé až stupidní dotazy a je na ně zcela vážně odpovídáno, že tenhle mi tak nějak zapadl do normálu.
Viz. témata typu Můj pejsek málo papá, případně papá hovínka, nebo, už týden či 14dní zvrací, krvácí, kulhá, nežere, poraďte co s tím? a podobné perly.
Každopádně hádky se rozpoutají vždycky, ať je původní dotaz normální nebo naprosto idiotský

Ale ať už to je pravda nebo ne, tak by spíše měli u veta řešit příčinu proč jim všechna štěňata do týdne uhynula - čím to bylo a zda má smysl fenu ( zřejmě ) bez PP opět krýt. Pokud se nepídí po příčině, tak si myslím, že s největší pravděpodobností by příště zase o vrh přišli. A já si myslím, že snad nikdo nemůže být tak hloupý, aby tento dotaz myslel vážně - proto spíše soudím, že je to smyšlená provokace na nově založený nick - někoho kdo sem už dávno chodí pod jiným nickem a jen se chtěl pobavit reakcemi těch co na to naletí a budou mu další krytí rozmlouvat. A tomu všemu by odpovídal i fakt, že už dále nediskutuje a nereaguje. Podle mne se jen někdo nudil.

11.5.2015 15:38

rapotacka11 napsal(a):
Složitý případ .
To by chtělo Milana .
Césara .

Udělat si pořádek ve smečce dvou malých psů, aby jeden pes nenapadal a nešikanoval toho druhého nevidím jako až zase tak složitý případ.

11.5.2015 14:59

Dávám psům Pangamin nebo Pargavit - pro lidi. Denně - dávkování cca 1 tagleta na 5 kg váhy psa.

10.5.2015 08:34

umpa.lumpa napsal(a):
Podle sebe soudím tebe? Nechápu, proč by mohl otázky pokládat jen někdo, kdo už je tu zaregistrovaný x let. Trochu to zavání paranoiou, ale myslím, že se to dá úspěšně léčit medikamenty. Zmiňte se svému psychiatrovi a pokud nemáte pro tazatelku slušnou odpověď, běžte k němu raději hned.

To jsi vážně tak naivní a myslíš si, že kdyby se to někomu opravdu stalo, tak to nebude řešit s vetem, ale tady na ifauně ? Nech si svoje narážky a rýpání typu - podle sebe soudím tebe, a zkus se nad tím zamyslet a nebudeš muset psát takové blbosti co píšeš. K psychiatrovi si zajdi asi sama a nech si změřit výši svého IQ, asi nebude moc vysoké.

10.5.2015 08:22

fram napsal(a):
Fenečku zaměstnejte hrou, procházkami - prostě ji zabavte, aby zapomněla. Co říkal veterinář- jaké problémy nastaly se štěňaty?

Proč odpovídáte na provokace někomu, kdo se zaregistroval dnes 10.5. ( zřejmě sem chodí i pod jiným nickem a udělal si dnes ještě jiný ) - a přišel se asi jen pobavit, jak se tady budete rozčilovat, že chce fenu zase hned krýt, aniž by věděl proč údajná štěňata uhynula. Jasná provokace, někdo se nudí.

10.5.2015 08:18

fram napsal(a):
Zaráží mě, co smůly může někdo mít s výběrem psa. V okolí i v rodině jsou jen psi s pp a není ani jeden nemocný a co vím, tak jsou i úspěšní na výstavách a nejeden působí i v chovu. A k těm koliím- stačí pouhý namátkový pohled do databáze KK a najdete v předcích tolik "američanek", že se budete divit- takže není pravda, že by to nutně musel být import z Ameriky- to by snad měli funkcionáři vědět... A ty oči- matka mohla být vyšetřena jako štěně a vyhodnocena jako zdravá- ale byla také přenašeč a to se vyšetřením oka nezjistí- to se zjistí jen gen. testem. To, že je přenašeč jakékoliv choroby zařazen do chovu nevidím jako problém, kdyby se vyřazoval každý jedinec (tedy přenašeč- ať už čehokoliv) za chvíli by nebylo na čem chovat a plemena by zmizela. Musí se s tím pracovat, dříve se psi selektovali prací, teď to musí nahrazovat testy, protože málo majitelů a jejich svěřenců se věnuje původnímu poslání, pro které plemena vznikla a chceme-li je zachovat, tak se musí myslet.

10.5.2015 08:18

lavacca napsal(a):
PP vystavuje PK, ne klub. I když to jde skrz klub, protože klub posílá podklady k vystavení PP, ale opravdu záleží, jaké jsou v daném klubu podmínky zařazení do chovu (je to dohledatelné na každém webu klubu). To by mělo být první, co si člověk projde, když shání štěně s PP. Vychází z toho kódy přiřazené u bonitace, což si dle mého prostě najde každý, kdo se o to trochu víc zajímá a nevolá na první inzerát, co někde najde..

Nekupujete si věc, co brzy zahodíte, kupujete živého tvora, takže nějaké to snažení s hledáním informací snad není problém... PP navíc nikdy není zárukou zdraví. Jsou to předpoklady zdraví, ale záruka nikdy - to totiž ani nelze dát, vždyť je to živý tvor. A že někdo chová s PP? To ještě není záruka ničeho - lidi jsou prostě lidi. Najdete tak mezi chovateli slušné lidi, ale i ty neslušné (viz např. to zadržování peněz, i když jste štěně nedostala a byl problém ze strany chovatele). PP je o tom, že si tohle můžete dohledat - různě po diskuzích, apod. si přečíst příběhy spojené s danou CHS. To samé si můžete zajet na výstavu, atd. a pobavit ses chovateli i majiteli jejich odchovů, jaký mají od chovatele servis, atd. U psa bez PP tohle nemáte. Ani nezjistíte, zda nejsou rodiče příbuzní, atd. Ano, občas se udělá podvod s otcovstvím i v chovu s PP, ale to bývají výjimky. U bez PP štěněte vám může tvrdit kdokoli cokoli.

Nicméně to, že jdete a koupíte za 21 tisíc štěně, kde si ani nedohledáte základní info je nejvíc vaše chyba. Kopat kolem sebe můžete, jak chcete. Ale pokud už chci určité plemeno, tak si prvně nastuduju ten základ - podmínky uchovnění, jaké výsledky mají rodiče, zda jsou předci v PP zdraví, atd. O tom je ta přidaná hodnota psů s PP - vše toto si můžete dohledat. U psů bez PP nemáte šanci...a ten cenový rozdíl u některých plemen je 1-2 tisíce, takže jaké ušetření?

Jinak mi přijde až úsměvné, kolik vy sama a vaši známí mají negativních zkušeností. Buď opravdu voláte na první inzerát, co jste našli a víc neřešíte nebo fakt nevím...protože že se člověk občas spálí, ok. Ale tolikrát?!?

8.5.2015 20:02

Myslím si, že za tak krátkou chvíli zůstalo jen u pohybů venku. Že nestačil u těch třech přiražení přesně zasunout a semenit - za tak krátkou dobu si myslím že určiitě do feny nesemenil a ani se asi ani do ní netrefil - mohl jen tak přirážezŕt na ní naskočený, aniž by se dostal do ní. Takže si myslím, že můžete být v klidu, že z toho na 99,9 % nic nebude. Ale pro klid dušed můžete jít 26. - 28. den od této události ke zkušenému vetu na sono, a podle sona pak postupovat dál. Ale jak jsem psal výše, myslím že můžete být v klidu.

6.5.2015 23:23

Hlavně pokračujte v léčbě Synuloxem - alespoň 10 dní, tím nemůžete nic pokazit.

6.5.2015 19:45

I kdyby to byl psincový kašel, tak by ho měly zvládnout nasazená atb - Synulox. Takže tím, že byla nasazena atb je pokrytý i případný psincový kašel, jinak s podkusem mám zkušenost, že většinou, když je to u malého štěněte 2 - 3 měsíčního, že to v pohodě doroste do správného skusu ( horší by to bylo třeba u 5 nebo 6 měsíčného štěněte ). Takže toho podkusu bych se bál možná méně než těch problémů s dýcháním. Rozhodně pokud bude brát Synulox třeba týden a výrazně se to nezlepší nebo nevyléčí, tak to nebude ani z nachladnutí po koupání ani z psincového kašle, ale mohl by to být nějaký vrozený problém.

5.5.2015 21:54

brebera napsal(a):
Pokud vím, tak se tady vždy řešilo, že záloha by se neměla vracet, když si to kupující jen tak rozmyslí - a na to se tu opravdu vedly sáhodlouhé debaty, jak to formulovat. A v tomto případě by se opravdu nic vracet nemělo, proč taky.

Nevím jak vy, ale já si chci chov užívat, ne vést seznamy náhradníků (kteří si taky raději jdou za jistotou a štěně většinou v mezičase zarezervují jinde) a čekat, kdo si to rozmyslí a kdo ne. Na jedny kupující čekám skoro 10 let, ještě ráno poslali sms, že určitě dojedou, a pak se po nich slehla zem.Pro mě je záloha i to, že si to kupující opravdu promyslel a myslí to vážně.
Holt kdo nesouhlasí se zálohou, u nás štěně nedostane. Nikoho do ní nenutím, ale na dobré slovo štěňata nedržím. A lidi si za to můžou sami.

No a pokud má někdo špatnou zkušenost s nevrácenou zálohou a má k tomu důkaz - není nic jednoduššího, než to zveřejnit :) nemusíte se soudit...zveřejnění chovateli zavaří daleko víc.

Přesně, myslím si to samé.

5.5.2015 15:13

rapotacka11 napsal(a):
Vzpomínám, jak si tady "dámy" radily, jak formulovat doklad, aby
případně zálohu nemusely vracet.
Nechutné.
Kupovala jsem papíráka 3x a vždy bez zálohy.
Prodávající se o ní ani nezmínili.

To je hezké co píšete, ale také se tu musíme zmínit o nezodpovědných a vyčuraných kupujících, kteří si štěně mnohdy zamluví a mnohdy bez omluvy nevyzvednou nebo ti slušnější zavolají den před odběrem, že si to rozmysleli. Takže je to nechutné jednání i z druhé strany od kupujících, proto se mnoho chovatelů zase na druhou stranu brání vybíráním záloh. A jak již jsem napsal, mám osobní zkušenost, že při vybrané záloze si nikdo nerozmyslel. Takže za mně vždy záloha - je to dobré pro obě strany, jak pro prodávajícího, tak pro kupujícího, že mu u normálního solidního chovatele ( kterých je většina ) zálohované a vybrané štěně nikdo nevyfoukne.

5.5.2015 14:32

rapotacka11 napsal(a):
Záloha ?
Nikdy bych ji nedala !
Nikdy by mě nenapadlo ji požadovat.
Není snad problém, udělat si seznam náhradníků.

Zálohy po špatných zkušenostech s kupujícími vždy vybírám a není s tím žádný problém - nikdy jsem nikoho neošidil. Proč bych měl vést nějaký seznam náhradníků - když pošle zájemce zálohu, tak se mi ještě nikdy nestalo, že by si zájemce štěně v dohodnutém termínu nevyzvedl ( když jsem je nevybíral, tak se to stalo mnohokrát a ani se neobtěžovali sami zavolat - prostěš nepřijeli, a když jsem se jim dovoolal já, tak teprve potom jsem se třeba dověděl, že si to rozmysleli ). I já, když jsem kupoval štěně na Slovensku, tak jsem na ně posílal zálohu - a také žádný problém. Zálohu vybírám i od zájemců třeba z Rakouska a Německa - a také s tím problém nemají. Takže než nesmyslně dělat nějaký seznam náhradníků je lepší vybírat zálohy, pak žádní náhradníci nejsou třeba. Ale někoho okrást nebo ošidit mne nikdy nenapadlo ( vybrat zálohu prodat štěně jinému a zálohu nevrátit ), asi proto nemám problém s vybíráním záloh.

4.5.2015 22:52

lev napsal(a):
Bohužel se mi také stalo, že mi chovatel nahlásil narození 2 štěńat, samozřejmě byla platba za zapsané štěně a za pár let jsem se v klubových přehledech dozvěděla, že těch štěňat bylo o hodně více!. Vůbec mi tenkrát nenapadlo cokoliv ověřovat. Až vám párkrát někdo za krytí nezaplatí, nebo zaplatí jen část ( a štěňata prodá do zahraničí) budete také požadovat platbu při krytí, nebo rozdělenou ( část při krytí a zbytek po prodeji prvního štěněte). Velmi zvažuji, komu nakryji za zapsaná štěňata a bohužel to způsobilo pár podvodníků. Ale ať se dohodnete jakkoliv, důležitý je podepsaný papír na to.

Ale tomu šlo snadno předejít a stačilo se informovat na čmku na plemenné knize na počet nahlášených štěňat ( nebo u poradkyně chovu ) - kolik se bude vydávat průkazů původu - a podržet jejich vydání do zaplacení poplatku za krytí. Nikdy nepožaduji platbu za krytí na dřevo - stačí mi domluvená částka za každé odchované štěně a nechávám si posílat kopii kontroly vrhu - tam je počet štěňat uveden. Osobně také často kryji u jiných chovatelů za dohodnutou částku za každé odchované ( zapsané štěně ) a v životě by mně nenapadlo podvádět - chovám dlouho a dobrou pověst má chovatel jen jednou. Jak by jednou nebo víckrát chytračil a podváděl, tak se to oněm rozkřikne a už by mu za poplatek za štěně nikdo nenakryl. U našeho plemene jedna vyčuraná chovatelka co jsem tak slyšel kryla prý na štěňata s PP za dohodnutou částku za každé štěně - nahlásila nezabřeznutí a štěňata prodala jako bezpapíráky - prý. Na každém šprochu pravdy trochu - takže po takové osobě bych požadoval také nějakou finanční částku hned po krytí a zbytek podle počtu štěňat, minimálně takovou finanční částku, aby jí to vyšlo dráž než bezpapírové krytí.

4.5.2015 09:30

Hodonak napsal(a):
Pro psa asi moc smutné... pro vás taky. Ale pro vás zároveň vysvobození, pokud se stav nelepší. A máte šanci vzít druhého psa, se kterým se líp sžijete. Člověk se může pro psa dost obětovat, ale je určitá hranice, kdy už je to sebemrskačství. Je to pouze na vašem rozhodnutí, ale není co vyčítat. Snaha byla...

Souhlasím.

3.5.2015 14:30

daajs napsal(a):
Přesně tak jsem to myslela, omezit ne rušit, kontrolovat chovatele, čipovat apod Kdyby se chtělo povolaným, určitě by se nějaké řešení našlo, ale...

Chovatelé s PP ( pod FCI ) již čipují a jejich chov je pravidelně při kontrolách vrhu kontrolován klubem nebo veterinářem a jejich čipovaných odchovů je vždy dohledatelný chovatel co je vyprodukoval nebo majitel, kterému je chovatel prodal. A psů s PP je v útulcích oproti bezpapírákům a křížencům úplné zanedbatelné minimum. Problémem pro přeplněné útulky jsou nečipovaní psi bez PP a kříženci, u těch je třeba začít problém řešit a u jejich množitelů, co je vyporodukovali a jsou anonymní, nijak podle nezaměnitelného značení ( čipu nebo tetování ) nedohledatelní.

3.5.2015 14:26

daajs napsal(a):
To beru, ale mám zkušenost, že pracháči si pořídí PP s tím, že pes je bude poslouchat a ejhle, ono to není úplně ono a nejde to samo.Pořád jde v podstatě jen o lidi, jak vychovají, jaké zakony udělají, jak to budou řešit...?V mém okolí jsou útulkáči "závisláci" na pánečku, spíš obtěžovali PP s mistrem pánem.

Hlavně se musí omezit množení psů bez PP a kříženců - ti přeplňují naše útulky a ne psi s PP, těch je tam minimum. Takže problémem pro naše přeplněné útulky jsou hlavně psi bez PP a kříženci, u množitelů těchto bezpapíráků je třeba začít problém s přeplněnými útulky. Na co řešit nesmyslně v diskuzi psy s PP, když v útulky jsou přeplněny psi bez PP - jejich množení a jejich počty je třeba redukovat a na jejich množitele je třeba zaměřit pozornost a sańkce (povinné čipování bezpapíráků hned u množitele a registrace čipu na množitele co je vyprodukoval - jako je to u psů s PP).

1.5.2015 00:13

Jasně, takže štěňátko podle vás koupili dnes a je s PP - a vy už víte, že o něj nemají zájem. Takže dnes si dali námahu, aby koupili štěně s PP a vy už po jednom dnu víte, že o něj nikdo nemá zájem. Kdyby to bylo po více dnech nebo po týdnu, tak bych tomu třeba i věřil, ale psát, že si dnes přivezli štěně s PP a nemají o ně zájem - tomu se mi fakt moc nechce věřit. A zaregistrovala jste se tu pod tímto nickem - Martina 777 také dnes. Já myslím, že se někdo nudí, a že nás tu někdo tahá za fusekli a čeká na reakce.

28.4.2015 00:45

terezjindrova napsal(a):
Ano, máte pravdu. Již několikrát jsem tyto inzeráty viděla a zamítla... po půl roce hledání jsem ale byla poněkud zoufalá a tak mě napadlo se přesvědčit, že jde opravdu o podvrh. Mohlo mě to napadnout ale samotnou. Nemusela jsem kvůli tomu zakládat diskusi. Omlouvám se...

Annonce.cz - Sibiřský husky štěně s PP
Sibiřský husky štěně s PP - 3.jpg
Předchozí
Následující
Typ inzerátu: Nabídka
Rasa: Sibiřský husky
Průkaz původu: Ano
Pohlaví: pes
Štěně: Ano
Cena: Dohodou
Město: Hodonín
Kraj: Jihomoravský
Okres: Hodonín
Popis

Sibiřský husky - štěně s PP FCI, černobílý pejsek. Věk 2 měsíce připraven k odběru.

Kontakt

Telefon: 721 283 854
E-mail: forajtova@seznam.cz.

28.4.2015 00:42

To není možné, jak jsou lidi pitomí, jak se nechají nalákat na nesmyslně nízkou cenu. A pod vidinou levně získaného štěněte by poslali peníze podvodníkům na údajnou přepravu - a neuvidí už ani penízky ani údajné štěně. Proberte se, tomu jste snad nemohla věřit ani 10 vteřin...