petr33

Moje příspěvky

9.3.2015 00:33

bilusik napsal(a):
Tak samozřejmě to nejsou psi s PP ( a já bych si ho nekoupil ), ale to zase jako vždy odbíháš od tématu a otáčíš to schvalně někam jinam, protože se ti nehodí do krámu, že tam stále veti kupírují ( tak to přetáčíš do jiné roviny s PP a bez PP, což není v tomto případě podstatné podstatné je, že tam vesele kupírují - asi mohou ). Takže tam asi zákaz kupírace vůbec nemají. Němci, co chtějí dobrmana kupírovaného, tak je jim asi jedno jestli ho mají s PP nebo bez ( a lidem u nás asi taky ), když na žádnou oficiální akci nepůjdou, princip je ten, že se v Německu, Rakousku a Itálii, Španělsku normálně kupíruje. A u bezpapíráků je standard plemenne asi moc zajímat nebude, když na výstavu ani bonitaci nepůjdou - vesele si jak vidno podle inzerce kupírují i v západních zemích dál - takže tam asi ani zákaz nebude nebo ho tam veti norálně porušují jako jinde.

2.3.2015 14:17

pidla napsal(a):
Je vidět, že nejste chovatelka. Ono totiž "zkoušet a zkoušet" v čistokrevném chovu moc nejde - pokud chce člověk trošku držet zdraví, povahu a hlavně nekrýt fenku jejím vlastním bratrancem, tak je obvykle problém najít k feně vhodného psa i v rámci republiky, často se musí vyjet do zahraničí. A že si fena psa vybírá, je taky blábol. Zdravá fena s normálním reprodukčním chováním se v krycích dnech nechá ojet naprosto kýmkoliv.
U nezkušené fenky jsou to často nezkušení majitelé, kteří ji vynervují natolik, že se krytí nepovede. Nebo nejsou správné dny... atd. atd.

2.3.2015 08:26

A to fenku při krytí psovi nijak nepřidržujete vepředu u obojku ( u hlavy ), abyste se mu vzadu při krytá nepletli, ale aby se nemohla cuknout a popojít, když se pes začne trefovat ? Tím se tomu dá dost pomoci. Ovšem zase méně zkušení psi třeba nechtějí zase naskakovat a krýt, když je někdo v jejich blízkosti. A ještě se zeptám použili jste na prvničku zkušené psy co už kryli nebo to jsou psi, co také nemají zkušenosti a kryjí poprvé. Je dobré jet s prvničkou na zkušeného psa, co už má pár krytí za sebou a chce to u i zkušeného majitele psa, který tyhle všechny věci zná a je schopen při krytí pomoci a poradit, aby jste to nemusela honit rady po netu - to by vše měl znát majitel krycího psa. Nejhorší varianta při krytí - fenka prvnička, pes co ještě nekryl a nezkušení majitelé psů co tomu nerozumí, pak je někdy opravdu těžké nakrýt.

28.2.2015 20:50

ať žijou psi napsal(a):
Asi jste si nepročetl pravidla diskuze, přikládám je:
Do diskuse je zakázáno vkládat příspěvky:

s komerčním podtextem, reklamou a nebo spamem, s osobní inzercí a nabídkami prodám/koupím - pro tyto nabídky využijte sekci Inzerce
urážející nebo napadající ostatní účastníky diskuse nebo obsahující vulgarismy
jakkoliv porušující platné zákony ČR - např. s projevy rasové nesnášenlivosti, porušující autorská práva
vědomě obsahující zavádějící nebo nepravdivé informace
obsahující osobní údaje - e-mail, telefon a jiné
snažící se manipulovat ostatními diskutujícími - např. vystupovat pod více uživatelskými jmény, vyvolávání hádek apod.


upozorňuji na bod 3 a 7, které jsou stále stejnými účastníky stále nedodržovány,. Kromě toho ani vy a ani oni nevědí, zda skutečně jednají s tím, koho osočují, je to skutečná ubohost.

asi proto se ty uživatelky, jako i jijí účastníci nechtějí s takovou špínou nadále mazat. prostě to vzdaly, nestojí jim to za to, když podobné ataky jsou tolerovány.

Všichni se tu mažeme v diskuzi s nějakou špínou, které dokola odpovídáme. A nebo byl uhozen hřebíček na hlavičku a zmíněné diskutující se raděj stáhly, aby na sebe dále neupozorňovaly a nepřišly o dávky na ÚP, když mají i jiné příjmy z prodeje psů, jak bylo zjištěno.

28.2.2015 20:16

Ale to nic nemění na faktu, že po zjištění totožnosti pisatelek a faktu, že mají černé příjmy a jsou na ÚP se tu již neobjevily. Zase platí staré známé na každém šprochu pravdu trochu.

28.2.2015 13:43

hanula napsal(a):
Odřeknutí kvůli velikosti našich psů mi nepřipadá věrohodné. To, že vezmeme sebou psy je pochopitelné už z důvodu, že by náš závislák doma naříkal, po zkušenostech s ním, kdy jsme jej přivezli z útulku a doma jsme zjistili, že kočka je pro něj potrava. Pozvolna se to vyřešilo a kočku toleruje.Naši psi jsou s PP, mám CHS od roku 1996 a odchovala jsem 4 vrhy/2 +1 feny/jsem tedy množitel.? To, že paní požaduje za pejska 1100-1500kč bych brala,.ale podmínka kastrace 1500-2500 mi připadá v našem případě zbytečná. Podívala jsem se na ceny štěňat a vidím, že se ceny pohybují od 0 3500kč.Dcera pro kterou by pejsek byl měla fenku špice chovnou s PP/už ji tak koupila/nikdy u ní neměla štěňata, protože při koupi ji bylo zamlčeno, že má epilepsii. Pochopitelně, že na nemocném zvířeti by se porod podepsal a tak štěňata u ní neměla, Paní jsem řekla, že nevidím důvod pejska kastrovat a to si myslím, že je důvod odřeknutí Mimo jiné, jsem členem klubu, kde je výslovně zakázáno chovat - rozmnožovat bez PP.

24.2.2015 00:10

imattree napsal(a):
Taky by bylo dobré vědět, kdy byly články a další práce publikované, protože většina z vás tu poukazuje na starší studie tradující se už minimálně 20 let, pidla může psát o nejnovějších studiích, nikde nepsala, že je něco lepší a horší, jen říká pozitiva a negativa jednoho či druhého, to tu pořád jen vy ostatní překrucujete její vyjádření, tak, abyste vy vypadali jako páni světa a ona jako největší ignorant, který ubližuje gravidním fenám na potkání.

Já kdybych odchovával, nějaké velké plemeno a doktor mi řekl, že je tam hodně štěňat, tak taky chci radši přesně vědět kolik, než potom být v situaci "Aha, jedenácté, to už snad bude konec.. Ne, je tu další, tak už konec? Ne třinácté, to už snad bude konec nebo?..." a jen čekat co a jak se vyvine.

Pro porovnání - rentgen vs. sono, snad si dokážete představit, jak bude sono přehledné, když tam bude štěňat deset, dvanáct, čtrnáct,...

U velkých plemen to žádný veterinář přesně na sonu neřekne, kolik je tam štěňat, protože při hodně početných vrzích se štěňata překrývají. Takže většina chovatelů třeba ví, že tam je třeba minimálně 9 štěňat a to jestli jich bude 12 nebo 13 opravdu neví. To se potom po porodu zkoumá pohmatem nebo opět sonem. Rentgen jsem kvůli tomu nikdy nedělal, abych znal přesný počet štěňat, většina zkušených chovatelů si stačí se sonem a bez stoprocentního určení počtu štěňat.

23.2.2015 01:31

kateausten napsal(a):
Pořád chcete nějaké důkazy - jaké ještě důkazy, když Vám nascreenované dokumenty nestačí? linky na diskuze do skupin, máte málo v důkazech třeba mrtvých psů, o které se zasloužila SOS for pets? anebo co chcete JAKÉ DŮKAZY? fotky z Norimberského útulku, kde skoro rok trčí 60 psů, které tam Danuše poslala? co byste chtěla?

23.2.2015 01:28

zdravýrozum napsal(a):
Když víme, že jsi to ty, 236.4 - která nebere v potaz také jiné názory, jen svoje, tak už nás nemůže rozčílit a překvapit v souvislosti s touto IP adresou a nickem ať žijou psi ( alias 236.4 ) - už vůbec nic. Hlavně, že víme s kým máme tu čest, a kdo to tu pořád zasírá a dokola se hádá. A jinak kdo chce kupíruje vesele dál a dál svoje kupíráky v pohodě i uchovňuje. A to vše v souladu s našimi zákony, ani je nemusí porušovat. Můžeš tu štěkat klidně dál, ale v dohledné době asi nic nezměníš, u plemen jako KAO, SAO, neapolský mastin, cane corso, apod - kdo chce bude v pohodě a klídku kupírovat a uchovňovat dál. A největší prča je, že to vše lze dělat v i bez porušení současných zákonů. Takže lidi co chtějí kupírovat a dál bezproblémů i kupírují a bez problémů uchovňují, tak ti nemají důvod se rozčilovat, na rozdíl od tebe.

Souhlasím.

23.2.2015 01:23

zdravýrozum napsal(a):
Ale to změnila země původu - jen na jeden způsob tedy Německo - o tom se u nás nijak nerozhodovalo - a než se změnil standard plemene, tak se kupírovalo vesele dál. A že by Rusko měnilo standardy plemen u KAO a SAO jen na jednu varantu, když tam 99% chovateklů kupíruje, to nehrozí. Tomu se směju už dopředu, těmto tvým zcestným úvahám - to je pouze tvé zbožné příní a utopie. Fakt jsi mne ty jednoduchá bonzačko pobavila. Ale v tomto případě zůstane jen u tvého zbožného přání - Rusko standard plemene jen na jednu variantu nezmění - a nikdo jiný standard plemene měnit nemůže, jen země původu. A myslím si, že u neapolského mastina a cane corso je to obdobné - Itálie se standard plemene na jednu variantu uší také měnit nechystá. Takže si myslím, že si buou chovatelé ještě hodně dlouho u těchto plemen vybrat, jestli kupírovat či nikoliv.

Také si myslím, že se budou bez problémů kupírovat hodně dlouho dál i u nás.

20.2.2015 19:22

kykyna napsal(a):
Tak zatím jsem viděla, že bonitace pro člena 300kč, pro nečlena 600kč - to je pořád menší rozdíl než výše členského příspěvku. Ostatní věci zatím nevím. Ale do klubu se mi moc nechce.

Budete mít jednou dražší veškeré poplatky např. v našem klubu jsou poplatky - bonitace člen 250, - Kč (nečlen 500, - ), krycí list - 140, - Kč ( nečlen 280, - Kč ), poplatek klubu za každé odchované štěně 170, - Kč ( nečlen 340, - ) - při pěti štěňatech je to už pěkný rozdíl. Jinak v našem klubu může být kontrola vrhu veterinářem - takže jedině tam by nečlen nezaplatil víc. Ale některé chovatelské kluby stále kontrola vrhu poradcem chovu - také vás vyjde dvakrát tolik než člena klubu. Takže u nás, když si to spočítám - členský příspěvek je 500, - Kč za rok, tak se vyplatí být členem klubu ( 3 krát za rok chodí tištěný zpravodaj ), i když odchováte jen jeden vrh za rok. Při dvou a více vrzích není o čem diskutovat. A jinak teoreticky samozřejmě členem být nemusíte, ale vím, že prakticky s tím dělají některé kluby potíže a naschvály, takže je lepší být členem ( a při odchování i jednoho vrhu ročně se to vyplatí).

20.2.2015 15:06

On nepřehání, ale ty to psát nemůžeš, v tvém případě by to byl pouze vtip.

17.2.2015 20:38

ať žijou psi napsal(a):
Než začneš poučovat, otevři si slovník cizích slov, buď internetový nebo knihu a nezesměšňuj se, smolíku.

Jinak, pokud to klubům nevadí, zdá se, že se nijak neliší od zde tolik odsuzovaných množáren, zajímají je jen kšefty na psy a jejich blaho kašlou, takové kluby jsou ostudou.

Stále se tu ty ubohý trumbero zesměšňuješ dokola ty sám. Plkáš tu nesmysly a nic nemůžeš změnit, tak tu jen dokola vztekle brbláš a vztekáš se. Ale nic ti to není platné. Kdo chce, kupíruje bez problémů dál a nic tím ani nemusí porušovat. Vztekej se tu klidně dál, nic nezměníš.

17.2.2015 20:36

Stejně tak si můžete kupírovaná štěně nebo kupírovaného dospělého psa k nám importovat a bez problémů ho v klubu uchovnit, jen na výstavu musíte zajet mimo ČR. V podstatě se pro toho kdo chce vlastnit kupírované psy nic nezměnilo, jen na výstavu a zkoušku musí vyjet do blízkého zahraničí. S uchovněním pak nemá v klubech žádný problém - podle našich současných zákonů. Jo, práce poslanců, jak víme stojí většinou za prd a zákonů k ničemu už udalali mnoho, nejenom tento jeden.

17.2.2015 20:27

hn.. napsal(a):
Čili jestli to všechno chápu dobře, tak zákonem bylo myšleno to, aby se psům nestříhaly uši. Zákony jsou ale napsané tak, že tuto myšlenku lze lehce obejít...

Ano, chápete to správně, kupírovat se dá stále legálně a bez problémů dál, jen se to nesmí dělat na území naší republiky. Proto se tím ani kluby nezabývají (ani nikdo jiný ), protože to nic neporušuje a nedá se to nijak postihovat dle našich současných platných zákonů. Není to o obcházení zákona, ale o dodržování současného platného zákona - a kupírování mimo ČR zákon nijak nepsostihuje, současnému zákonu stačí, když se nekupíruje v ČR. No není to k zase dobrý fór, jak se u nás dělá vše polovičatě.

16.2.2015 17:09

kateausten napsal(a):
Už to ženete ad absurdum

Ano, některé příspěvky a srovnání odpůrců jsou dost zcestné a zavádějící, když jim dojdou argumenty, tak začnou psát úplné nesmysly a srovnávat nesrovnatelné. Velmi trapné a ubohé...

16.2.2015 17:06

zdravýrozum napsal(a):
Ano. Jak popsáno výše, pes štěká, karavana jede dál. Pár lidí tu štěká, a kdo chce kupíruje bez problémů dál a ani nemusí porušovat naše zákony - to je na tom to nejlepší.

Souhlasím.

15.2.2015 22:39

ať žijou psi napsal(a):
Obcházení zákona není jednáním v souladu se zákonem, to se nedá nic dělat.

a nezdá se vám, že jste více než drzá, když tady neznámou paní obviňujete z lži, když nesouhlasí s vašimi zcestnými názory?

Ne, není drzá když na lži napíše pravdu. Zcestné a mylné názory máte vy s bohemikou. Lze kupírovat a lze to udělat tak, že se platné zákony neporuší. Je vidět, jak vám hrozně vadí, když mají jiní pravdu a popíší tu způsob, jak normálně legálně stále vlastnit, kupírovat, vystavovat a uchovňovat kupírované psy. Vztekat se tu můžete dál, ale na skutečnosti, že to tak lze bezproblémů dělat legálně dál nic nezměníte.

15.2.2015 22:36

bilusik napsal(a):
Ale to se právě u kupírovaných štěňat nedá dokázat, že se to takhle nedělá, když bude chovatel tvrdit, že to tak udělal, že štěňata nechal kupírovat mimo území ČR. Ale je jasné, že ať si chovatel okupíruje jakýmkoliv způsobem, porušení zákona lze jen velmi těžko prokázat, když bude tvrdit to co popsáno výše. Chovatel co kupíruje nemusí dokazovat svojí nevinu, že nic neporušil. Porušení zákonů je třeba naopak dokázat - a to v těchto případech je skoro nemožné. Proto kdo chce kupíruje bez obav dál a nic se s tím za současných zákonů zaplať pánbu nedá dělat.

Souhlasím, je to tak jak píšete. Lze to tak udělat a neporušit naše platné zákony.

15.2.2015 22:35

ať žijou psi napsal(a):
No ono to takhle legální není, je to obcházení zákona a to prostě není legální.

To se pletete. Je to naprosto legální a platný zákon v jeho současné podobě to nijak neporušuje.