radiata

Moje příspěvky

25.9.2016 13:15

raddei napsal(a):
Možná by bylo dobré mít nějakou identitu. To že nebudu na foru tohoto ražení vyvěšovat korespondenci, je myslím naprosto opodstatněné. V případě pana Drápala to rozhodně není nesmyslné. Výsledky v případě reklamací u osbteraria.cz jsou rovny 0. Nebraní telefonů, nereagování na SMS a mail, dokonce ani osobní setkání se nedalo dohovořit(ač jsem byl ochotný vyrazit ze šumavy do Brna)
Nesmysl to není i v případě, že to sníží počet zklamaných zákazníků o jednoho či dva.

Myslis ze to ma zmysel sa tu natahovat o tomto probleme? Kolko ludi, tolko pohladov, pluz tetno zoznam po case zapadne uplne. Mozes zalozit aj 10 for nekorektnych predajcov, inzerentov a stale sa najdu blbci, co poletia k nim, k Drapalovi,..
Keby to bolo pripichnute niekde stale, tak by to mozno niektorym pomohlo pri rozhodovani..
Priklad:
Matis007, inzeruje sam seba, ako skuseneho chovatela korytnaciek, ktory zachrani vsetko zive ( zacat by mal u seba), tu je za totalneho vola, no aj tak mu daroval niekto svoje zvierata.

25.9.2016 13:07

necibobe napsal(a):
Holata jsou zoufale malé, ale pán jasně napsal že má 3 měsíční krajtu! To je mala tkanička která zvládne sotva medvidka. Co ji ma jinýho dát.

Na co reagujes vo vlakne 3r starom?! To ako preboha vyhrabete tieto nezmyselne diskusie ako je tato? Kde plazy pozeraju telku, su venceni po byte,...Ked sa potrebujes prejavit, skus online diskusiu, napisat do zmysluplneho noveho vlakna, nie do starych sraciek, ktore nastastie zapadli, no stale ich nejaky "znalec" vyhrabe!

25.9.2016 13:01

Nevadi ze "běhaji", zniz teplotu pod zdrojom tepla lebo ich pomali uvaris.
V tom mini terariu staci 25W bodovka urcite.
Taktiez by bolo dobre mozno lepsi zdroj UVB, najlepsie bud spojit vyhrevnu zlozku so zlozkou UVB, bud nieco s predradnikom, alebo 80W vybojku umiestnit vyssie a otestovat teplotu, max 35C pod zdrojom. Docasne sa da s tym fungovat co mas, do buducna..
Napr:
Arcadia 80W je dnes uz aj v Hornbachu, za cca 9 stovak, co je lepsia volba ako reptiglo.
Pokial to vies umiestnit vyssie a ich neprehrejes, vymen to ( urcite to neskusaj v tom mini terariu) kludne ich daj do boxu, otvoreneho a nad to zaves UVB.
Ono zas dufam ze v sezone budes mat vybeh, v zime aj tak zimuje tento druh.
Tak na co ti je terarium 120? Bez sezonneho vybehu je to na figu, to si mal vediet pred kupou.

K tvojmu vecnemu "UV", uv je na detekciu bezpecnostnych prvkov na bankovkach, kolkoch..

25.9.2016 00:16

Zniz,45C je pre mladata vela. Staci 32-35C( max).

20.9.2016 22:17

Puk napsal(a):
Je to tak...
Ať se zeptáš na cokoliv, vždycky se najde individiuum (jedinec s psychickou diagnózou), který si tohle nenechá odpustit.
Ale už dost diskusí, jsme přece na diskusním fóru...


Mimo téma.

Je divne ze sa pytate na uplne blbosti, akym je dotaz "moze byt gutta dvaja samci, dve samice spolu" ? To uz nie su dotazy zaciatocnikov, to uz su dotazy hraniciace so zdravym rozumom a uplne bez stipky vlastneho uvazovania, znalosti.
Z toho vyplýva jedine, absolutne nic si si nenastudoval o chove, podmienkach chovu, tak co cakas za odpoveď? Aj ked si odomna odpoveď dostal, v zavere.
Pozeram ze si sa nasiel s uplnym exotom Matis007, velmi zly pocin, no asi plati, rovny rovneho hlada.

20.9.2016 19:08

ChameleonTonik napsal(a):
Mantis by to narval do jednoho však o co de :D.

Ano, preto nechapal ironiu, no podla mna ani to nemohol pochopit, preco tieto druhy som uviedol...

20.9.2016 19:01

Matis 007 napsal(a):
Ptal se na užovky a ne koralovky

Matis uz sa zdrz komentarov, keď si obmedzeny a nechapes pointu!

20.9.2016 18:52

Povedz na co im chces dopriat kombisol E? Na to mas aj lepsie prípravky, kde je aj komplex vitaminov,..

20.9.2016 18:48

Áno, odporúčam prikúpiť niečo z lampropeltis- koraloviek.., prípadne tam ešte prihodiť niečo ako botrochilus a sledovať výsledok.
Je problem zapnúť net aj na ziskanie informácií, nie len na zadanie poloblbneho príspevku? Ano gutatky môžu byť spolu, skuste doparovať, prečo chcete rovnake pohlavie mixovať nechapem..?

16.9.2016 19:59

Nie, nie je to možné..stručne! Asi to stačí takto.

5.9.2016 21:44

docid napsal(a):
To je ona. Prý roste velmi pomalu.

Sprostost. Ta 4r urcite nema a ked ano, potom je podrazena a zle krmena, zanedbana..V 3-4r su pohlavne dospele a mnozia sa..A pritulna anakonda dufam bola myslena v ponati humornom.

5.9.2016 21:37

Na co obaja reagujete na skoro 11 rokov stare vlakno? K comu je to dobre?

5.9.2016 13:47

No mrazenim sa zabija a to len dlhodobym napr. vitamin B. Na A, D,.. mrazenie vplyv nema ziadny. Z mrazeneho mäsa, ryb, hydiny sa vitaminy a mineralie takmer nestracaju, pretoze bielkoviny, mineralne latky a vitamíny A a D nie su mrazenim ovplyvnene. Problem by som videl inde, ako v mrazeni.

4.9.2016 20:16

Podľa dotazu máš vela medzier, tak na varany treba urcite skúsenosti urcite, potrebne vybavenie, hlavne kvalitny zdoroj uvb-vybojku..."nebezpecny" tento druh nie je. Mas aj ine mensie druhy, cenovo uz dnes dostupne, aj ked to nebude cenova hladina acanthurus, hoc pekne red linia sa im vyrovnaju urcite.

31.8.2016 21:31

Tak toho by som nekupoval..

31.8.2016 21:28

Takéto zvierata sa tam nosia vacsinou na objednavku. Nate FB stranky, mate terraristik.com,...čo tak tam?

30.8.2016 22:09
25.8.2016 01:09

terih napsal(a):
To už nemá cenu se tím zabývat. Člověku s IQ tykve, který ani neumí pořádně číst to nevysvětlíte...

Veru, uplna pravda. No vzdy ma vedia tyto experti prekvapit, zarazit..Ma na fotke 1.1 a sa divi za z vajec sa jej liahli mladata! Lebo "neprisla do styku". A ide dalej radit, dokonca ucinila "percentualny odhad". Ked zadavatelka ma 1ks/ neoplodnene vajcia.
Ked 2ks, alebo aj 1.1 odparena samica samcom "so stykom", alebo opat neoplodnene vajcia napr pri 0.2. Neoplodnene vajcia moze znasat aj samica chovana v pare, bez "styku".
Pre uplne blbych, samce neznasaju ak by padla aj uvaha ci to nemohol byt samec ( tu uz ma nic neprekvapi ).
No genialita niektorych tekvic tu je az zarazajuca.

24.8.2016 21:21

chameleontomik napsal(a):
Snad zakážou chov lidem s IQ mrtvé ryby a budeš v prd* háji mantis! konec žebrání o zvířata a měli by ti i sebrat pc rovnou stěma želvama pro jistotu + bys nepsal a neradil bulšity.

On to aj tak este nepochopil..

24.8.2016 20:31

Matis 007 napsal(a):
Nemůže se v terarku o něco spalit?

Ty si videl uz popalene tkanivo? Skus mlcat, je to aj pre teba lepsie..a casto.