Sam 90210

Moje příspěvky

31.12.2016 10:53

lesnížínka napsal(a):
A další nepochopím, kdo dá takovýto inzerát, opěvující úžasného psa a ani nepípne o tom, proč ho dává v 8 letech pryč? https://www.ifauna.cz/psi/inzerce/r/detail/2901241/nat-svetlo-vasich-srdci-hleda-milujici-domov/. Copak, dostali k vánocům nové, lepší štěňátko?!?

Já se zamilovala

27.12.2016 17:33

Oplotit.

26.12.2016 21:01

kacmartin napsal(a):
Já mám dost naletano, ale nikdy se psem. Tam budou super podmínky, jak jsem psala, budeme mít domek a já plno času.

Tak na co se ptáte ? Když jste zřejmě rozhodnutí.

26.12.2016 20:18

Dalmatin :) třeba.

26.12.2016 18:19

asurwic napsal(a):
Pes se sám nevychová, ale geneticky pevně zakořeněné znaky mnohdy sebelepší výchovou ani socializací nezměníte - možná zmírníte a dostanete pod kontrolu, ale proč si potom pořizovat psa, který je má v sobě a snažit se je nějakým způsobem měnit?

Ovšem, ale je naivní si myslet, že nějaké plemeno bude automaticky "hodné" Krom toho, některé ty genetické znaky nemusí záviset pouze na plemeni, já bych se třeba spíš zaměřila na povahu rodičů štěněte, když jde o tu agresivitu. Když vemu znova třeba toho pita, je vykreslován za vraždící bestii co má v sobě tu agresivitu, přitom ve správných rukou je to super rodinný pes a to platí i u jiných plemen.

26.12.2016 17:54

lilly98 napsal(a):
Jo a geny jsou tu k cemu.. Vse o výchově neni.

Můžete mít super hodného pitbulla, ale taky pěkně neurotického a agresivního pudla, pes se sám nevychová.

26.12.2016 14:14

Já vím přesně jaké plemeno ! Říká se mu výchova, nebo také správná socializace.

22.12.2016 13:31

Já krmím drůbež převážně venku, všechno dohromady takže to musí dostat na víc míst, jinak se nažerou jen husy a kachny a slípky se k tomu nedostanou. No stačí když drůbež jen uslyší třísknutí dveří a seběhnou se ze všech stran do dvora, že něco dostanou. Jestřáb sedí a jen čeká jak nastane ten šrum a zaútočí. V zimě teď jak je sníh je drůbež soustředěná hlavně ve dvoře, jinak si chodí volně po poli, tam jsem ještě nikdy žádný útok dravce nezaznamenala, jen teda taky ty lišky, to mám ztráty hlavně na jaře kdy i za bílého dne něco zmizí. Pole je oplocené pletivem a bydlíme u lesa, ale do dvora žádná liška nemá šanci, pes se o ni postará, musím zaklepat, že do letošního roku jsem s liškou neměla zatím problém. Horší teď ta potvora, hezky se naučil kde se dobře nažere, jindy taky jen sem tam proletěl a byl klid, tady ten tu okouní už měsíc a z letošních kuřiček nezbylo skoro nic. V mžiku vlétne do dvora, téměř vždy se mu podaří něco chytit, kačeně srazí vaz, ale kuřičku odnese, když už se mu nepodaří nic ze země, chytne holuba v letu.
Voliéra - já te drůbeže nemám zrovna málo, pro pár slepic asi jo, ale mě se neoplatí.
"A platilo také pravidlo, že pokud lítal krahulík, nelítal jestřáb a opačně"
Svatá pravda, na podzim tu lítal krahujec, toho zajímali jen holubi, ale teď ho vystřídal jeho větší příbuzný a krahujce jsem od té doby neviděla.
U pána co má toho páva mě právě fascinovalo, že měl na střeše na volno holuby paviky, ti by u nas bez voliery dlouho nevydrželi, nemohl si toho páva vynachválit, prý od té doby co ho má je bez problému.
Ahjo no tak asi začnu ještě rozvěšovat ty sklíčka, třeba ho to přestane bavit a odtáhne, když ne obstarám si páva a dám vědět jestli to funguje a když ani to nepomůže pořídím si brokovnici smajlík

22.12.2016 10:56

ovecka napsal(a):
Jak je to s pávem na stromě, to nevím, ale mám vyzkoušeno, že dobře fungují husy. Jeden z hejna je vždy na stráži a hlásí každý podezřelý pohyb ve vzduchu (i trysková letadla ). A hluku nadělají méně než pávi. Mám je ve výběhu již několik let, bydlíme na kraji vesnice v polích a za celou dobu chovu jen jeden útok velkého dravce. Ostříže lovícího naše tlusté vrabce nepočítám. Ten je tu obden, alespoň těch vrabců přes zimu nevykrmuji tolik.
Lesklé předměty působí jen dočasně, dokud si dravec nezvykne. Na špačky zabírají tak 3-4 dny, pak třešně stejně oberou.
Možná by stálo za úvahu zasíťovat alespoň místo, kde dáváte krmení a kde je ztrátovost největší. Dana.

Husy mám taky (labutí) již několik let, ale to má bohužel nulový účinek. Lepší službu vykonávají perličky, sedí na střeše a při nějakém pohybu řvou, ale nesedí tam pořád. Zasíťovanou mám cca půlku dvora, ale krmím na více místech, protože se toho na žrádlo slétne hodně a rozprchnou se všude.

22.12.2016 10:32

Zdravím, poslední dobou si mou drůbež oblíbil jako oběd jestřáb. Vím na 100% že je to jestřáb, měla jsem dost příležitostí si jej prohlídnout, lovi hlavně holuby, ale teď si oblíbil i slepice a dokonce už zabil i kachnu. Už mi pomalu dochází trpělivost, lítají mi tady i jiní dravci, ale ti jen sem tam chytnou holuba a zase odletí, nedělají tolik škody, ale tahle potvora je neskutečně drzá, pomalu každý den mi letí nad hlavou a zaútočí vždy jak jsem venku a drůbež se slétne na krmení. Jelikož je chráněný, nic s ním udělat nemůžu, zasíťovat dvůr kvůli umístění a rozloze taky úplně nejde. Četla jsem že dravce odpuzují různé pověšené lesklé předměty, sklíčka, cd nebo baňky a někdo mi říkal, že mu drůbež spolehlivě hlídá páv, sedí na stromech a všechno mají prý v hledáčku :) Máte s tím někdo zkušenosti ? Budu ráda za každou radu, dík.

20.12.2016 23:37

koňadra napsal(a):
Souhlas!
Také nechápu, že do Evropy utíkají mladí chlapi, diktují si podmínky místo toho, aby bojovali za svoji vlast! A když už tady jsou, že se nechovají s pokorou a vděčností, ale jako páni světa, kteří sem přišli jedině proto, abychom jim my Evropané sloužili a oni se bez práce měli dobře. A kdo to nechce vidět, ať si je nastěhuje domů a živí je! Uvidíme, co bude říkat za půl roku, za rok.
V podstatě mně nevadí emigranti - ukrajinci, vietnamci... drtivá většina z nich pracuje, nechtějí stavět mešity, nediktují nám jak se máme chovat, prostě se začlenili. A i když mohu mít názor na ekonomický přínos např. vietnamců spíše záporný, rozhodně jim nelze upřít skromnost a pracovitost - já bych 12 h denně v nějakém promrzlém krámku být nechtěla.
Tady jde o to, že emigranti muslimského vyznání jsou prostě naprosto jiné etnikum, které se nikdy začlenit nemůže a ani nechce. Chtějí jen jediné - ovládnout svět, třeba i násilím a ještě v tom nevidí nic špatného - a to je strašné!
Rozčilují mně argumenty lidí, kteří říkají, že Češi byli za totality také emigranty a že jim bylo pomoženo, proto my teď musíme pomáhat muslimům. Jenže srovnávají nesrovnatelné! Češi utíkali sice z Česka, ale do podobných, řekněme křesťanských, zemí. Navíc si svůj pobyt tam museli tvrdě zasloužit - odpracovat.
Ano, bojím se toho, že za nedlouho budou emigranti i u nás - budou táhnout naší zemí a rabovat - nebudou mít co ztratit a hlad, to je svi...ňa.

Mě všichni imigranti přímo nevadí, když se začlení a žijí jako my, třeba bez těch vietnamců by půlka republiky chodila s holou zadnicí. Ostatně nejde ani tak o národnost, ale myslím že v tomhle případě jde hlavně o tu víru.Osobně znám jednoho člověka arabské národnosti a muslimského vyznání, žije v ČR docela dlouho a žije si celkem nad poměry, ale je to pořádný udavačský zm*d, s jeho dětmi jsme měla tu "čest" chodit do školy a řeknu vám, že na ně žádné dobré vzpomínky nemám, nevychované hova*a. Já vím, že takoví nemusí být všichni, určitě se najdou výjimky, ale co vidím kolem sebe mě nijak nepřesvědčuje. Stačí zajet do Teplic a projít se venku se psem, mám tam kamarádku, ta by mohla vyprávět. A když už tak nutně pomáhat, tak měřit všem stejným metrem, kdyby se těm imigrantům v Evropě trochu utáhli kohoutky, myslím, že velká část by si tu cestu rozmyslela. Mě taky zadarmo nikdo nic nedal, navíc kdyby mi šlo opravdu o život, zůstanu v první zemí, kde to bude jen trochu bezpečné a nelezu přes půl světa.

20.12.2016 22:16

Hmm a mě to tak docela jedno není..Jasně nestarám se kdo ze sousedů má v rodokmenu jiné národnosti, já mám ostatně taky.. Ale není mi jedno, že jsem se učila jako mateřský jazyk češtinu, že mě rodiče učili slušnosti a úcty k lidem, ženám i mužům, i úcty ke zvířatům. Taky mi není jedno, že mí rodiče celý život pracovali, aby dostali usmolených pár tisícovek na důchod, který stihli brát jen pár let, zatímco se půl miliardy vyhodí jen tak do luftu na migraci, že ti ubozí uprchlíci dostanou ve městě byty, které označí za "přemalované kravíny" zatímco jiní se musí zadlužit do konce života aby měli střechu nad hlavou.Dokážu si na tisíc způsobů představit jak by se takové prachy dalo využít, namísto placení tzv. "neziskovek" Například pomoci nemocným a postiženým lidem, aby rodiče na své děti nemuseli žebrat a sbírat víčka a když už platím ty daně, ráda bych se po ulicích pohybovala i nadále v šatech, sukni, kraťasech nebo v jinak vyzývavém oblečení, nebo aby mě na silvestra neznásilnili.Taky bych i nadále ráda venčila svého psa bez toho aby na něj plivali a házeli šutry protože je "nečistý" a ráda bych jedla maso ze zvířat omráčených před zabitím. Mno jestli sem lezou Ukrajinci jako levná pracovní síla a budou tu za pár šupů ještě rádi dřít, když to Čech na dávkách dělat nebude, no prosím, to je mi putna.Ale banda nevzdělaných mužů v plné síle, bez kapky úcty, vysávat štědrý sociální systém a nerespektovat dané zákony, či kvůli jejich víře vytvářet výjimky, tak to pardon ale to se mi nelíbí.V Česku se nás takové problémy s migrací zatím jakž takž netýkají, ale co třeba za 5 let ?Za 5 let na tom můžeme být stejně jako v Německu a to máme hned přes hranice. Tak jako sem netahat psy z jiných zemí, aby nezavlekli nemoci, netahat sem ani nic jiného co by mohlo škodit. Jestli někdy v životě nastane taková situace, abych musela utéct někam, abych si zachránila holý život, budu té zemi vděčná a budu respektovat její kulturu, zvyky a zákony. Jestli toto respektují migranti tak OK, ale upřímně si myslím že to bude jen pár kapek v moři.Kdo to přečetl celé je borec Souhlasím s jolyha

20.12.2016 21:36

margoff napsal(a):
Souhlasím se Sam... (btw, Sam je krásné echt české jméno.-) ), jen se chci zeptat: S kolika imigranty Sam kdy mluvila? Nebo kolik jich aspoň na vlastní oči viděla? A vlastně, je Sam vet, doktorka nebo učitelka? Že se těmi profesemi tak ohání... Ale možná je, tak sorry.

Kšá kšá margotko s Vámi já přece nemluvím ;).

20.12.2016 18:39

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Češi sem odněkud sami přišli, nikoho se neptali a teď maj kecy smajlík smajlík
Mně by třeba vůbec nepřekážel schopný vet, ochotný se vzdělávat, ať mluví klidně kurdsky, ale vyjadřuje se slušně.

No z toho přílivu migrantů je veterinář, nebo i doktor, učitel přece každý druhý, tak jásejme, konečně nás ubohé Čechy někdo zachrání a třeba i naučí jezdit kamionem.
refugees welcome!

12.12.2016 11:39

vava69 napsal(a):
Fakt je, že více psů pohromadě lidi z nějakého důvodu provokuje. Momentálně hlídám psa od syna - peruánského naháče. Sama mám dva corgi a včera jsem potkala jednu paní od nás ze vsi s jezevčíkem a povídá - ježííííšmarjááá kolik už jich máte.

Souhlas, kamarádka má 5 psů a ve vesnici je málem za šílenou, přitom psi jsou poslušní, nic nikomu nedělají, nedávno si pořídila nové štěně po tom co jí jeden starý pes zemřel a setkáva se s podobnými reakcemi - "To máte zase dalšího psa?!" Asi nezvyk no

7.12.2016 19:25
6.12.2016 19:49

Fiona.Praha napsal(a):
To ale byly "obyčejné miciny" a ne miciny s takovými jmény


Pardon, že sem tahám kočky, jen mě to zaskočilo, člověk je rád, že udá normální micku zadarmo a nevykuchanou.. No kastrují se papírové koťata ještě před odchodem z domu, nejsem veterinář, takže nevím co to obnáší, ale podle mě je to prasárna, i když u takových organizací mě to nepřekvapuje, není to náhodou ta co prodávala slepou fenu retrívra za 5k kastrovanou v půl roce ?

6.12.2016 17:47

sisi58 napsal(a):
A tento dokonce za 3000, -
https://zvirata.bazos.cz/inzerat/68672430/Zorro-The-Legend-of-Love-Prague-.php.

Https://zvirata.bazos.cz/inzerat/68672501/Jon-Cuddly-TeddyBear-Prague-.php
Taky dobré Zrovna takové jsem pomáhala udat jedné starší paní co je našla u nás ve vsi a byla ráda, že si je někdo vzal zadarmo. Jo, určitě ta péče okolo něco stojí, otázkou je, jestli si je za tu cenu někdo vezme.

4.12.2016 12:11

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ne, pletete se, jelikiž vše, co se množí bez jakýchkoliv znalostí, cíle a nezodpovědnosti je prachsprosté množení, ve Vašem případě z blbosti.

A není to v tomto případě jedno ? Chovatelka to podle mě udělala z blbosti, ne schválně, dřív se odstavovala štěňata co začali sami žrát a nikdo se nad tím nepozastavoval, třeba to má chovatelka zajeté pořád, ale tímto se jí samozřejmě nechci zastávat, jen mi přijde zbytečné teď rozebírat kdo je množka a kdo ne, když je diskuze o něčem jiném, zase toto téma spadne tam kam spadne vždycky...

4.12.2016 10:08

Je to mimino a prostě teskní, vzali jste jej od všech sourozenců a maminky, z jeho domova a smečky, potřebuje abyste se mu věnovali. Stejně teď rázně nepochopí co od něj chcete a co smí a co ne. Potřebuje váš kontakt, tak si s ním třeba hrajte když kňučí a věnujte se mu.