siposka

Moje příspěvky

17.10.2015 23:38

Děkuji za názory, je blby ze ma doma tři děti, a hlidejte, aby zavítali furt dveře, to je taky těžké, ale napisu ji to at to zkusí. Já taky mám civavu naucenou ven, nesnesla bych aby mi chodíla doma na plénu, je to hrozné, ale když si to tak naucili tak já s tím nic nezmuzu.

17.10.2015 17:01

On je to sestrenky pes, u nas se jen narodil, a oni ho maji od malicka na ty plene. Ja to taky neschvaluji ale jejich vec, no jenze ted chosi furt do te postele, a oni uz nevi co s nim, tak sem chtela nejakou radu, nebo neco.Kockolit ma, ale na ten nechce chodit. Maji doma ještě kocoura, ale myslím ze kvůli tomu to taky nedělá, chodil tam už než si ho přivezli domu. Dělá to i když jsou doma ne jen když odejdou.

17.10.2015 16:41

Dobrý den, mám prosbicku o radu. Máme civavu a furt nám chodí kadit do postele. Ma plénu, chodí ven několikrát denně ale stejně to dělá. Už za to byl několikrát bitej a to nepomáhá, nechali jsme ho vykastrovat a nic. Furt to Peru, různé odatranovace zápachu ale nic nepomáhá, nemá s tím někdo zkušenost? Dekuji.

17.2.2015 21:40

Dobrý den tak s tím, ze je hodně koni a špatně se prodávají to je pravda. Mi máme kobylí hlavně na chov, a když jsi spočítat co nacpete do kobylí než ji připustit, vyšetření, pak krmeni během březosti, když se hříbě narodí a je vše v pořádku tak je to dobrý, ockovani, odčervení, ted se modlit aby se hribeti nic nestalo a bylo vše v pořádku, a v dnešní době lide chtějí obsedleho koně, který už něco umí, malo kdo si koupi odstavce, takže už jenom to ze ho budete muset zivit, a za ty peníze ho pak nikdy neprodate. A ještě veškerá americká plemena musíte vyřizovat v Americe a to je hrozná pakarna. Máme QH kobcu a to je des běs to vše vybehat. Takže jestli konci, tak pro sebe hříbě a pak třeba někdy nějaké časem, ale určité ne každý rok. Nevyplatí se to. A conse týče ježdění na závodění tak říkají ze valachove nejsou tak naladovi jako kobyly, ale myslím ze to není pravidlo. Já závodila s i bylama a žádný problem

17.2.2015 21:28

Dobrý den, souhlasil s tím, ze hříbě už by melo jít cítit, ze se tam mydli. Devátý měsíc už je hodně. Mela jsem minuly rok 8 hribatek, byla to honicka to hlídat, ale jinak bylo vše OK a kobyly byly všechny jak soudek, ale určité je mozne, ze bude mit menší bříško, může byt menší hribatko, je to prvnicka, může toho byt vice veci. Letos také valcime s kobcou kde nám řekli, ze je březí. Za dva měsíce ma termín a je hubená a po bříšku ani památky. Tak uvidíme, čeká už páté hribatko, takže to tak nehrotime. Drzim vám palce at to dobře dopadne.

14.1.2015 12:06

velvetlaw napsal(a):
Na to asi žádná rada nebude, mám koně bosého a zvažuji nakování na předek, přestěhovali jsme se a je tu více kamenito, jsem tu deset dní a již jsem si všimla, že čtyři! koně si ušlápli přední podkovu, jeden docela hnusně i s kusem kopyta, bohužel v tomto počasí se těžko ubráníme bahnu, tomu těžšímu matlavému a v takovém se to fakt lechce ušlápne, ono asi to nebudete rádi slyšet, dříve se hlavně kovali pracovní koně a ti hold málokdy měli celodenní pobyt na pastvině, navíc kdy někteří, né třeba vy, píšu někteří majitelé nechodí pravidelně kůň nemá moc práce a na pastvině řádí, to pak se ušlápne podkova jedna radost, je těžké udělat nějaký kompromis, kůň si může ušlápnout i přední druhou přední, nemusí být na vinně jen zadní noha...ušlapávání podkov je důvod proč jsem zatím měla bosého koně, a nyní zvažuji nakování na předek, ale přesně toto mně od toho odrazuje, asi těžko někdo poradí, zde na stáji ti koně co si utrhli podkovu jsou různých plemen a kovou je dva různí kováři, jeden vylášený mistr...

To mate pravdu, konik maka, a nejhorsi je ze ani nedela blbosti ve vybehu, jen stoji a zere, a pride bez podkpvy, proste to nechapu no asi mam hold smulu, jeste mu zkusim vyrobit botky gumove jen do vybehu jestli to treba nak pomuze. Doma ho zavreneho drzet nechci, to je mi ho lito a hlavne dela pak blbosti pod sedlem.

13.1.2015 18:48

korah napsal(a):
A uslapuje si je vic bosej nebo okovanej na zadek? zkouseli jste se vyprdnout na reseni predku a zamerit se na upravu zadku- vic to zaoblit?

On si je uslapava i bosej i okovanej na zadek, ale hlavne je smatlak a uslapava si je predkem o sebe v tom blate, spis nez zadkem.

13.1.2015 18:16

korah napsal(a):
Zrovna dnes jsme měli s kovářem rozmluvu. Mám desetiletého valacha, nakovala jsem ho poprvé asi v pěti letech, po tom, co si podkovu 3x uslapl jsem se na to vykaslala a dal chodil bos. Bohužel kuli zvyseni prace potrebuje okovat, kovala jsem pred dvema tydny vcera uz podkova dole.
Kovar rikal, ze mam byt v klidu, ze to sice bude trvat dyl, ale prijdeme na to jak ho okovat aby si je neuslapaval porad. Jsou dvoucepicove, momentalne zahnute a zbrousene vzadu, zbrousene po stranach. Priste pry muzeme zkusit nakovat za tepla, pry to nekdy drzi lepe.
Obecna finta na to asi nebude, nekteri kkone jsou proste experti.
No a ted nabehnou botickari a budou nam cpat boticky :-d.

Memu je pet let a kovat jsem ho zacla ve trech letech, jelikoz ma po mamince spatna kopyta a pri praci mu praskaji. Koveme za tepla, dvoucapickovy, obrouseny jak nejvic to jde a kazdy tri tydny az mesic mam podkovu dole. Hruza, uz jsem z toho zoufala kdyby mu to nevadilo nechala bych ho boseho ale nejde to. Pres leto ho musim kovat i na zadek. Pod sedlem to neuslapne, jen ve vybehu, hlavne v blate teda, a ze ho je v tomhle pocasi . No kdyby ty boty nebyli tak drahy tak bych mu je do vybehu klidne davala ale jen do vybehu na jezdeni urcite ne.

13.1.2015 17:29

Dobry den mam veliky dotaz a prosbu o radu. Muj konik si stale uslapava podkovy, kovar zbrousil patky, ma to nakovane na milimetry, dostal skladaci zvony, a furt si to uslapava. Nevite nekdo o nejake finte? Dekuji

29.11.2014 19:04

Pardooon zapimnela jsem se podepsat smajlík Jana Šípová

29.11.2014 19:03

Reagovat musim protoze me fascinuji hloupe pripominky lidi, kteri jsou uplne hloupy, a pisi tu nesmysli a lzi, a delaji z nekoho nekoho jineho. Zajimave ze jsou chytri, ale pak uz neodepisi. Tak to je zvlastni..

Za bych mela pravdy a hloupy clovek se nechce vyjadrovat na sve hloupe poznamkysmajlík

28.11.2014 14:06

selmicka napsal(a):
Ahoj Aleši.
Nevymizela. Jak víš ,že se i občas stává,že se někdo podepíše.

Uvidíš,zda se tento zájemce ozve meilem,přijede se podívat,představit se. Typuji,že ne .Tuším ,o koho se jedná.Několikráte tu vstoupil.Foto jeho rysa v jeho logu zde napoví.
Však,až se opět zakecáme telefonicky,mužeš mi odpovědět.Typuji.Nepředstaví se ti.Omylnost je však lidská vlastnost ,,jen se k ní přiznat.Mohu se i mýlit.
Měj se dobře a at se lvum daří.smajlík
R.N.smajlík

Jooo vy me znate??? To by me teda zajimalo odkad, kdyz jste opet tak chytrý!! A rys v mem logu i s mym nemeckym ovcakem, neni to jen nekde stazene foto!!! Oba je mam doma, takze si nechte sve tuseni nekam jinam!! Dekuji Jana Šípová!!!

28.11.2014 14:02

alešb. napsal(a):
P.S. .......tohle je přece autorská diskuze, tak proč až na vyjímku se tady nikdo nepodepíše celým jménem ??? Není to náhodou slušnost se představit??? To už v našem národě opravdu všude i v takové zájmové činnosti vymizela ???

Omlouvam se jmenuji se Jana Šípovásmajlík jsem z karlovarskeho kraje.

27.11.2014 22:49

alešb. napsal(a):
Nejprve se omlouvám čtenářům diskuze, která by se měla týkat chovu exotických savců, že můj příspěvek se chovu netýká přímo.Původně jsem myslel, že se těchto "diskuzí" jako chovatel lvů nikdy nebudu účastnit, ale po přečtení výkladů paní Jütnerové týkajících se chovu lvů mých kamarádů a řadě nepravd i o mých lvech, jsem se rozhodl udělat vyjímku a zareagovat. Opravdu nemám rád, když se někdo, jako v tomto případě paní Jütnerová , tzv. "odborně" vyjadřuje ke konkrétní události nebo faktům, kterým nebyl svědkem a
vůbec dotčené osoby ani jejich zvířata nezná a nikdy s nimi v žádném kontaktu nebyl. Nemám rád jsou slabá slova pro výroky p. Jütnerové, kterými veřejnosti sděluje nezkušenost a nevzdělanost chovatelky a "vychovatelky" velkých kočkovitých šelem p. Lenky, to je naprostá nehoráznost, sprosťárna a drzost neboť p.Lenka, která je mimochodem moje kamarádka i s manželem, má s odchovem koťat velkých šelem bohaté zkušenosti a jistě mnohem větší než p.Jütnerová . Co se týče
odborného vzdělání, tak její manžel je veterinární lékař s velkými zkušenostmi v oblasti chovu kočkovitých šelem, které oba manželé nabyli při práci pro ZOO.
Rovněž citace o tom jak "dopadl" lev Cézar jsou nepravdivé . Znám majitele i lva samotného a vím, že je o něj postaráno s velkou láskou. Navštěvuji je pravidelně, Cézár je bratrem mého Alexe (lva).
Dále výroky o události a chovu lvů člověka na Slovensku jsou jen výmyslem p. Jütnerové, neboť ani tohoto člověka nezná a vůbec neví nic o podmínkách jeho chovu, mimochodem je to také můj kamarád a jeho nádherní lvi jsou důkazem o dobrých podmínkách v kterých jsou chováni. Jeho lva mu může jen každý závidět, včetně mne smajlík .
Kladl jsem si otázku co vede člověka jako je p.Jütnerová šířit na veřejnosti takovou řadu výmyslů a nepravd, které hraničí s urážkami a rozhodně překračují hranice slušnosti a jiná odpověď se nenaskýtá než to, že se p.Jütnerová pasovala do role jediného člověka rozumějícího chovu šelem a svými výroky ostatní chovatele jen v očích veřejnosti poškozuje.
Vážená paní Jütnerová, vyzývám Vás ke slušnosti v tom smyslu, aby jste se přestala vyjadřovat k lidem a zvířatům ,které vůbec neznáte a přestala jakkoliv hodnotit chov velkých kočkovitých šelem, protože jak víme, sama lvy, tygry, levharty,pumy ani jaguáry nechováte, tudíž v tomto směru žádné zkušenosti nemáte. Chov gepardů Vašeho manžela je vyjímkou a v tomto směru Vám přeji hodně chovatelských úspěchů.
Redakci i-fauny dávám podnět k zamyšlení, zda je p. Jütnerová vhodným člověkem pro moderování této autorské diskuze, zvláště po té co zde publikuje.
Poznámka : p.Jütnerovou neznám, nikdy jsem ji neviděl ani s ní nemluvil a totéž platí i obráceně.

Pokud bude někdo mít opravdový zájem o zkušenosti s chovem lvů, rád mu budu nápomocen.
Aleš Basista

Dobry dendocetla jsem se ze chovate lvi, hrozne toto zvire obivuji, je to uzasny tvor, a premyslim o chovu lva. Jen se chci zeptat, samec se ochoci lepe nez samice? Najdrive jsem chtela jaguara, ale docetla jsem se a spoustu chovatelu mi zdelilo, ze jaguari jsou agresivni a hure ochocitelni. Na lva se odhodlavam, prece jen je to kral zvirar a velike zvire. Budu rada kdyz mi napisete z vlastni zkusenosti,jak moc je to narocne. Dekuji mocsmajlík

23.11.2014 22:23

Dekuji za odpoved, a zeptam se, ve zverimexu je meli v mensim akvariu tak 120 l i s jinymi rybami, je to pro ne hodne spatne? Mam mensi terarium tak kolem 150 l to je male na ne?

22.11.2014 22:00

Dobry den, mam prosbu jestli mi nekdo vice poradi s chovem Polypterus senegalus. Cetla jsem clanky, ale chtela bych radu od chovatele. Jak zaridit terarium atd. Dekuji

20.11.2014 18:40

Take pridavamsmajlík holstyn, ale zapsan v CTsmajlík

9.11.2014 18:13

Dobry den chci se zeptat na nazor dat dohromady agamu s leguanem? Dekuji

28.9.2014 10:36

Dobry den mame 4 mesicniho kocoura sphynx a obcas jde na zachod curat a obcas si proste cupne pred zachod na koberec a vycura se pred nim. Jinam jinde zatim necura. Zachod ma cisty nesmrdi nic tak nevim. Myslite ze to muze byt tim zanetem co jste tu jiz zminovali? Dekuji

26.9.2014 13:18

atteam napsal(a):
Ja len tolko. Skrmovať čisté maso je docela riziko, že zvieratá prichádzajú o iné látky, minerály, vitamíny... ktoré sa v mase nevyskytujú. Maso je zdroj bielkovín ale na ostatné látky je pomerne chudobné. Ak skrmujeme LEN maso, musíme pridávať aj nejaký bonus a to vo forme rôznych vitamínových práškov a podobne. Uplne najideálnejšie je krmiť celými zvieratami - viem, možno technicky nereálne, ale králik alebo koza stačí. Zviera tým pádom zožere nie len svalovinu ale aj vnútornosti, obsah črev, srst, mekké kosti...a to už nám hodí čo do minerálov a vitamínov docela slušný výsledok. V chove je ideálne ak máme viacero možností, ktorými možeme zostavovať krmenie na den. Napríklad : jaguár - kilo masa na kosti, polovica králika, játra. Druhý den: slepica aj s perím, hovezí srdce, flákota masa, ryba...atd atd. Ked mám takto zostavené menu, nemusím myslet na nejaké vitamínové doplnky. Ale pri čistom mase ano.

Ano to urcite takto sem to myslela jen sem to spatne napsala. Krmime samozrejme slepice, kosti, ryby, vnitrnosti, atd. Dostava cela zvirata s perim, vnitrnostmi, kostmi... Vsechno, bavili sme se o zelenine a mase tak sem to napsala jako vseobecne. Ale souhlasim mate tady v tom pravdu krmime vse a obcas pridavame vapniksmajlík