Šarplaninec - srdeční záležitost

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
27.11.2015 23:17
conie

XXX.XXX.206.202

Jsem již dost dlouho členem této diskuzní skupiny a proto si snad můžu dovolit přidat příspěvek, i když nemáme žádný problém ani náznakem. Jen bych se chtěla podělit o velkou radost. Dnes jsem si přivezla 8týdenní fenečku šarlanince, která je vlastní neteří mojí 8leté feny. Smečka malou přijala bez problémů a já se již těším na sice dost složitou, ale o to více uspokojující práci na socializaci, výchově a výcviku toho pro nás nejbáječnějšího hlídače. Kdo již aspoň jednou úspěšně vychoval pastevce, jistě ví, o čem píšu.

28.11.2015 01:17
fikovnice

XXX.XXX.99.69

conie napsal(a):
Jsem již dost dlouho členem této diskuzní skupiny a proto si snad můžu dovolit přidat příspěvek, i když nemáme žádný problém ani náznakem. Jen bych se chtěla podělit o velkou radost. Dnes jsem si přivezla 8týdenní fenečku šarlanince, která je vlastní neteří mojí 8leté feny. Smečka malou přijala bez problémů a já se již těším na sice dost složitou, ale o to více uspokojující práci na socializaci, výchově a výcviku toho pro nás nejbáječnějšího hlídače. Kdo již aspoň jednou úspěšně vychoval pastevce, jistě ví, o čem píšu.

Nádherná!

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.11.2015 10:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jedním slovem psí kouzlo . Přeji hodně radosti s malou psí princezničkou a jí, aby byla moc zdravá a hezky vám rostla

28.11.2015 11:06
aj

XXX.XXX.50.88

Medvídek

28.11.2015 11:13
lavacca

XXX.XXX.164.49

Krása! Tak ať hezky roste a dělá jen samou radost. ;)

28.11.2015 12:21
kobylatko

XXX.XXX.45.44

Je nádherná :) :) .Přeji hodně radosti a ať se vám jen daří :).

28.11.2015 14:49
Clayton

XXX.XXX.104.9

Taky gratuluju a přeju hodně zdraví.Je nádherná...

Neregistrovaný uživatel

30.11.2015 17:15
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.129.69

Je nádherná...
Od koho je? Opět od Popelky... z toho vrhu, jak teď kryl Viliersem Shariit Faundland?

Srdeční záležitost šarplaninec je.
Jeho temperament, oddanost pánovi, jeho inteligence...

My nedávno do smečky přidali štěně Bílého švýcaráka a můj Šarplaninec je mu téměř "bratrem" stejně, jako můj Berňák...
Opatrují ho, chrání ho, učí ho (i blbiny) ale stojí to za to

30.11.2015 19:04
conie

XXX.XXX.206.202

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Je nádherná...
Od koho je? Opět od Popelky... z toho vrhu, jak teď kryl Viliersem Shariit Faundland?

Srdeční záležitost šarplaninec je.
Jeho temperament, oddanost pánovi, jeho inteligence...

My nedávno do smečky přidali štěně Bílého švýcaráka a můj Šarplaninec je mu téměř "bratrem" stejně, jako můj Berňák...
Opatrují ho, chrání ho, učí ho (i blbiny) ale stojí to za to

Ano, prostě jsem neodolala a když jsem zjistila, že vlastní sestra mé báječné Bory má naposled štěňata, musela jedna malá přijít do naší smečky. A vůbec nelituji, jde mi hlavně o povahu a už je znát, že jsem dobře udělala. I když mám CHS, chov obříků není v plánu, holky mám skutečně na hlídání - pozemku, domu, malých psů a nás, lidí. Bohužel k tomu máme důvody. Malá Kerry je naprosto úžasná, velká Bora sice nebyla přímo nadšená, ale za den malou přijala a již spolu spí v jedné boudě, tulí se k sobě, hrají si, honí se po zahradě. Malá nechce domů, jen když jde i Bora. Jsem moc ráda, že ji máme a těším se na společné procházky.

1.12.2015 18:47
kiko967

XXX.XXX.148.130

Je nádherná. Páči sa mi toto plemeno, takisto aj krašský ovčiak. smajlík

1.12.2015 22:39
Grandina

XXX.XXX.2.30

Gratuluji :) Pokud vše dobře vyjde, tak se budu taky na jaře těšit malou šarplaniní slečnou :).

2.12.2015 02:46
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Je nádherná...
Od koho je? Opět od Popelky... z toho vrhu, jak teď kryl Viliersem Shariit Faundland?

Srdeční záležitost šarplaninec je.
Jeho temperament, oddanost pánovi, jeho inteligence...

My nedávno do smečky přidali štěně Bílého švýcaráka a můj Šarplaninec je mu téměř "bratrem" stejně, jako můj Berňák...
Opatrují ho, chrání ho, učí ho (i blbiny) ale stojí to za to

Teda ten Bílý Švýcar - to je prostě nádhera. Tiše závidím...

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.12.2015 09:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Teda ten Bílý Švýcar - to je prostě nádhera. Tiše závidím...

Jo, svět je plný krásných psů...Bohužel, nestihnu je mít všechny !

Neregistrovaný uživatel

2.12.2015 09:21
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.15.2

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jo, svět je plný krásných psů...Bohužel, nestihnu je mít všechny !

Proto mám vždy 2 a více - nejčastěji 3

Neregistrovaný uživatel

2.12.2015 09:27
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.15.2

fikovnice napsal(a):
Teda ten Bílý Švýcar - to je prostě nádhera. Tiše závidím...

Děkuji, je to malej rubíř, je šíleně oprsklý. Až občas ve mě tuhne krev, co on si ke klukům dovolí...
Příklad ze včera - kluci dostali kosti, malej žužlal vepř. lopatku, šarplaninec vepř.stehenní kost. Malýho to přestalo bavit (protože, co má velkej je super a je lepší), tak se zvedl, došel si k němu a normálně mu vzal kost z modry a to i přes to, že šarplaninec velmi výhružně vrčel. Neodradilo ho to, vzal si, co potřeboval a šel. Šarplaninec na mě koukal, zvedl se a přišel žalovat . Tak jsem mu dala novou
Je s nima fakt psina

4.12.2015 19:35
conie

XXX.XXX.206.202

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Děkuji, je to malej rubíř, je šíleně oprsklý. Až občas ve mě tuhne krev, co on si ke klukům dovolí...
Příklad ze včera - kluci dostali kosti, malej žužlal vepř. lopatku, šarplaninec vepř.stehenní kost. Malýho to přestalo bavit (protože, co má velkej je super a je lepší), tak se zvedl, došel si k němu a normálně mu vzal kost z modry a to i přes to, že šarplaninec velmi výhružně vrčel. Neodradilo ho to, vzal si, co potřeboval a šel. Šarplaninec na mě koukal, zvedl se a přišel žalovat . Tak jsem mu dala novou
Je s nima fakt psina

Tak naše malá je taky docela drzá a to jí jsou teprve 2 měsíce. Když na ní dospělá fena vrčí, stejně se jí přilichotí a dosáhne toho, co chtěla. Bora na ní občas pěkně brumlá, ať jí už dá pokoj, ale malá na to nedbá, asi ví, že jí stejně nic nehrozí. Je naprosto úžasná - samostatná, nebojácná, ale umí se mazlit i hrát si s námi. Jinak Bora si taky občas přijde postěžovat na tu malou dotěru, už zjistila, že pak panička povolí a nasype do tlamičky pár piškotků. Malá Kerry ale klidně přijde a piškot přímo z tlamy jí ukradne! Prostě je s nimi stále veselo.

5.12.2015 04:54
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Děkuji, je to malej rubíř, je šíleně oprsklý. Až občas ve mě tuhne krev, co on si ke klukům dovolí...
Příklad ze včera - kluci dostali kosti, malej žužlal vepř. lopatku, šarplaninec vepř.stehenní kost. Malýho to přestalo bavit (protože, co má velkej je super a je lepší), tak se zvedl, došel si k němu a normálně mu vzal kost z modry a to i přes to, že šarplaninec velmi výhružně vrčel. Neodradilo ho to, vzal si, co potřeboval a šel. Šarplaninec na mě koukal, zvedl se a přišel žalovat . Tak jsem mu dala novou
Je s nima fakt psina


...to teda jo. Takže ještě jsou k němu jako k mlaďochovi shovívaví, že?
Každopádně z Vaší smečky u mě na prvním místě je ten bělouš! Vím, že mnozí mají pastevce typu šarplan.apod. jako srdeční záležitost, ale mě prostě okouzlil ten bělásek. A jinak...samozřejmě můj nevycválaný, ale přesto milý křižovatkář. Jeho povaha se vyvedla fakt neskutečně dobře...když si vezmete, že u vestajů nevíte nejen, co Vám vyroste co do fyzična, ale také jakou bude mít povahu. No a tento, v pořadí tuším 7. je bezkonkurenčně nejhodnějším zkrátka fakt povedenej. Také mu někdy říkám "Vysokomýťák" - možná je z Bazoše - to už si nepamatuji, každopádně krátkou chvíli po zadávení minulého vestaje najednou koukám a mezi asi 5 štěňaty...no už jsem tušila, že to bude náš nový člen rodiny - i když je od nás Vysoké Mýto dost daleko...

5.12.2015 04:57
fikovnice

XXX.XXX.99.69

...souboj s nepřítelem - ponožkou!

5.12.2015 05:02
fikovnice

XXX.XXX.99.69

...tak takto na mě vyjukl z toho inzerátu - jedinej z 5 takto zbarvený, a ještě kluk, kterého jsme po zadávení minulého pesana, chtěli...tak prostě nebylo co řešit!

5.12.2015 05:03
fikovnice

XXX.XXX.99.69

conie napsal(a):
Jsem již dost dlouho členem této diskuzní skupiny a proto si snad můžu dovolit přidat příspěvek, i když nemáme žádný problém ani náznakem. Jen bych se chtěla podělit o velkou radost. Dnes jsem si přivezla 8týdenní fenečku šarlanince, která je vlastní neteří mojí 8leté feny. Smečka malou přijala bez problémů a já se již těším na sice dost složitou, ale o to více uspokojující práci na socializaci, výchově a výcviku toho pro nás nejbáječnějšího hlídače. Kdo již aspoň jednou úspěšně vychoval pastevce, jistě ví, o čem píšu.

"Conie", omlouvám se, že Ti plevelím diskusi - když já se také musela pochlubit... , i když je to "jen" vestaj...

Neregistrovaný uživatel

5.12.2015 09:56
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.227.248

fikovnice napsal(a):
"Conie", omlouvám se, že Ti plevelím diskusi - když já se také musela pochlubit... , i když je to "jen" vestaj...

Je bezva!

5.12.2015 22:12
fikovnice

XXX.XXX.240.1

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Je bezva!

Moc moc děkuji!
Už jsem to psala na jiném vlákně - dnes mám obzvlášť smutný den a tak takovéto pochvaly od vás zde mi přece jen pomůžou, aspoň na chvíli!

6.12.2015 06:50
conie

XXX.XXX.206.202

fikovnice napsal(a):
"Conie", omlouvám se, že Ti plevelím diskusi - když já se také musela pochlubit... , i když je to "jen" vestaj...

To je v pohodě, je přece fajn pochlubit se hafanem. A ten Tvůj je vážně povedený, úplně si ho dovedu představit, jak po nějaké rošťárně na Tebe hodí ten nevinný kukuč a je to.

6.12.2015 20:18
conie

XXX.XXX.206.202

Tak něco z víkendu - mimino nám trochu za týden vyrostlo, odhadujeme tak 3 cm v kohoutku a pár kg .Ale je naprosto úžasná, velmi učenlivá, samostatná (nezapře pastevce), prostě báječná. Jasně, každé štěně je pro svého pána báječné, prosím nekamenujte mě, moje malá Kerry je pro mě fakt obrovská vzpruha a povzbuzení. Jinak jaksi jako speciální pedagog s xletou praxí a mnoha dalšími několikaletými doplňujícími studii, v současnosti vůbec nevím, co s námi bude a zda nezůstanu bez práce, neboť ministryně školství jakožto právnička, školu zřejmě viděla naposledy, když plnila povinnou školní docházku. Takže - v práci katastrofa, všichni nervní, donáší jeden na druhého, vedení si zřejmě "dělá čárky" a mně je vám to už tak trochu fuk. Přijdu domů, uvítám se se smečkou, začnu se věnovat "miminku" i ostatním, aby nežárlily a ono to prostě všechno nějak dopadne...

6.12.2015 20:52
fikovnice

XXX.XXX.99.69

conie napsal(a):
To je v pohodě, je přece fajn pochlubit se hafanem. A ten Tvůj je vážně povedený, úplně si ho dovedu představit, jak po nějaké rošťárně na Tebe hodí ten nevinný kukuč a je to.

Jo jo, úplně jsi jej vystihla... I když on má spíš flegmatickou povahu. S kým se nesnese je čévéčko od souseda přes barák. Ale vy zkušení kynologové jste tu nedávno psali, že čévéčko je nesnášenlivostí vůči psu stejného pohlaví typický. I když náš - přestože je tak 3x menší, tak jej občas také provokuje. Ale víc teda ten vlčák...

6.12.2015 20:55
fikovnice

XXX.XXX.99.69

conie napsal(a):
Tak něco z víkendu - mimino nám trochu za týden vyrostlo, odhadujeme tak 3 cm v kohoutku a pár kg .Ale je naprosto úžasná, velmi učenlivá, samostatná (nezapře pastevce), prostě báječná. Jasně, každé štěně je pro svého pána báječné, prosím nekamenujte mě, moje malá Kerry je pro mě fakt obrovská vzpruha a povzbuzení. Jinak jaksi jako speciální pedagog s xletou praxí a mnoha dalšími několikaletými doplňujícími studii, v současnosti vůbec nevím, co s námi bude a zda nezůstanu bez práce, neboť ministryně školství jakožto právnička, školu zřejmě viděla naposledy, když plnila povinnou školní docházku. Takže - v práci katastrofa, všichni nervní, donáší jeden na druhého, vedení si zřejmě "dělá čárky" a mně je vám to už tak trochu fuk. Přijdu domů, uvítám se se smečkou, začnu se věnovat "miminku" i ostatním, aby nežárlily a ono to prostě všechno nějak dopadne...

"Conie", jsem na tom také strašně bídně - v osobním životě. A tak ta zvířena je asi to jediné, co mě drží... A Ty máš velkou smečku, tak o to víc radosti! To víš, školství vždy na vše doplácelo... Je to smutné...
Držím Ti moc pěsti!

6.12.2015 20:57
fikovnice

XXX.XXX.99.69

conie napsal(a):
Tak něco z víkendu - mimino nám trochu za týden vyrostlo, odhadujeme tak 3 cm v kohoutku a pár kg .Ale je naprosto úžasná, velmi učenlivá, samostatná (nezapře pastevce), prostě báječná. Jasně, každé štěně je pro svého pána báječné, prosím nekamenujte mě, moje malá Kerry je pro mě fakt obrovská vzpruha a povzbuzení. Jinak jaksi jako speciální pedagog s xletou praxí a mnoha dalšími několikaletými doplňujícími studii, v současnosti vůbec nevím, co s námi bude a zda nezůstanu bez práce, neboť ministryně školství jakožto právnička, školu zřejmě viděla naposledy, když plnila povinnou školní docházku. Takže - v práci katastrofa, všichni nervní, donáší jeden na druhého, vedení si zřejmě "dělá čárky" a mně je vám to už tak trochu fuk. Přijdu domů, uvítám se se smečkou, začnu se věnovat "miminku" i ostatním, aby nežárlily a ono to prostě všechno nějak dopadne...

Jo, a mimochodem - u nás je práce vždy na dobu určitou a před pár dny jsem se dozvěděla, že šéfová neprodloužila smlouvu jedné kolegyni (přitom obvykle prodloužení smlouvy je spíše formální záležitostí!), no a té kolegyni je kolem padesáti, a samozřejmě umí jen ten obor, který celý život dělá a bude velmi těžko hledat místo, pokud je tedy vůbec najde!

6.12.2015 22:03
kobylatko

XXX.XXX.45.44

Tak se přidám jestli můžu.Mám pesana bez PP(doufám že mě neukamenujete) no "KAOV" , ale s více lidičkama sme se schodli že je to Šarploš.Na videjku s naší 13 letou jezevčandou
http://kobylatko.rajce.idnes.cz/16.4.015_-_Nasta_a_Ben_blbnou/#Video0009.jpg
http://kobylatko.rajce.idnes.cz/16.4.015_-_Nasta_a_Ben_blbnou/#Video0007.jpg.

6.12.2015 22:09
conie

XXX.XXX.206.202

fikovnice napsal(a):
Jo, a mimochodem - u nás je práce vždy na dobu určitou a před pár dny jsem se dozvěděla, že šéfová neprodloužila smlouvu jedné kolegyni (přitom obvykle prodloužení smlouvy je spíše formální záležitostí!), no a té kolegyni je kolem padesáti, a samozřejmě umí jen ten obor, který celý život dělá a bude velmi těžko hledat místo, pokud je tedy vůbec najde!

No, taky už nejsem zrovna "bujaré mládí" a možná k září dostanu výpověď pro nadbytečnost nebo zrušení školy. Muž v důchodu, kluk na vysoké... Ale my přežijeme, jako vždy a jako vše. Jen se tak škodolibě těším, až budou naši menšinoví žáci integrováni do normálních základek. Chtěla bych pak být "muška jenom zlatá..".

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.12.2015 18:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

conie napsal(a):
No, taky už nejsem zrovna "bujaré mládí" a možná k září dostanu výpověď pro nadbytečnost nebo zrušení školy. Muž v důchodu, kluk na vysoké... Ale my přežijeme, jako vždy a jako vše. Jen se tak škodolibě těším, až budou naši menšinoví žáci integrováni do normálních základek. Chtěla bych pak být "muška jenom zlatá..".

Jenomže tou integrací budou postižení žáci normální školy, ti se budou muset přizpůsobovat tempu a zvyklostem dětí z pomocných škol. Takže ta škodolibost není na místě, leda ke zbylým pedagogům a jejich boji... O práci asi nepřijdete - děti z pomocné budou potřebovat asistenty...

7.12.2015 21:56
Clayton

XXX.XXX.104.9

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jenomže tou integrací budou postižení žáci normální školy, ti se budou muset přizpůsobovat tempu a zvyklostem dětí z pomocných škol. Takže ta škodolibost není na místě, leda ke zbylým pedagogům a jejich boji... O práci asi nepřijdete - děti z pomocné budou potřebovat asistenty...

Jo, neteř chodí na normální základku a ve 4. třídě jim přibyl jeden autista.Samozřejmě s asistentem.Občas halt ve třídě křičí a nadává, děti se smějí, učitelka to nekomentuje a jen kouká a asistent se marně snaží ho zklidnit.A půl vyučovací hodiny je fuč...

8.12.2015 07:22
conie

XXX.XXX.14.154

Balu, Clayton:

Bohužel je vidět i tady, že veřejnost o problematice nemá ani tušení, i když se o tom sem tam píše. Ale pokud se to někoho netýká přímo, lidi to nezajímá. Moje škodolibost je na místě - asociace speciálních pedagogů jediná dělá co může, aby toto nesmyslné rozhodnutí, které naše školství vrátí mnoho let zpět, odvrátila. Jenže jsme obecně obviňováni, že nám jde jen o naše místa. Dokud se nezačnou, a to hooooodně hlasitě, v hojném počtu a všude, ozývat učitelé ze základek a hlavně rodiče, tak ministerstvu toto zvěrstvo projde. Jinak - asistenta vážně nikomu dělat nepůjdu, se svou praxí a odborností si odpovídající místo jistě najdu. To je další blábol MŠMT, že spec.pedagogové mohou přece dělat na ZŠ svým bývalým, žákům asistenty - požadavek na vzdělání asistenta je maturita + roční kurz (při práci) a plat tomu odpovídající. Dost degradující nabídka, nemyslíte?
Ale omlouvám se, že na pejskařskou diskuzi jsem zavlekla toto téma, aby to snad někomu nevadilo.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.12.2015 10:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

Conie - já už mám děti dospělé, a proto jde tato problematika dost mimo mne. Ale nelíbí se mi to, a mám stejný názor, že naše školství to vrhne ne zpět, ale úplně jinam, tam, kde nikdy nebylo. Nejsem bez sociálního cítění, ale myslím si, že rozdělení podle možností do různých typů škol dětem nejen neuškodí, ale prospěje - a to všem.

8.12.2015 11:47
dadu

XXX.XXX.250.70

Plně souhlasím s "balu"

8.12.2015 16:14
conie

XXX.XXX.206.202

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Conie - já už mám děti dospělé, a proto jde tato problematika dost mimo mne. Ale nelíbí se mi to, a mám stejný názor, že naše školství to vrhne ne zpět, ale úplně jinam, tam, kde nikdy nebylo. Nejsem bez sociálního cítění, ale myslím si, že rozdělení podle možností do různých typů škol dětem nejen neuškodí, ale prospěje - a to všem.

Balu, vážně nechci rýpat, ale co vnoučata? Chcete to dopracovat tak, že kvalitní vzdělání poskytnou pouze některé soukromé (a tvrdě placené) školy, jak k tomu za podpory MŠMT úspěšně směřujeme? Do státních škol "chudí" (kapsou i duchem), ostatní plaťte za to, co je zaručeno jako bezplatné. Bohužel je to dost důsledek i podobného přístupu - mě se to již netýká, neřeším to. V některých západních zemích také se snažili o inkluzi, nyní od toho v tichosti ustupují a nám závidí kvalitní, propracované a vysoce odborné speciální školství. Takže my hurá - podle EU vše zrušit a INKLUZE je jedinou "záchranou". Nebudu teď psát o menšinových žácích, ale skutečně v každé rodině se může přihodit, že se narodí dítě se speciálními vzdělávacími potřebami - mentálně, smyslově či tělesně postižené. Vážně je většina občanů tohoto státu přesvědčena, že např. hluchému, slepému či mentálně postiženému dítěti (spíše dětem - uvažuje se o počtu 1-5 na třídu) bude nejlépe ve třídě s dalšími cca 20 - 25 zdravými dětmi? A samozřejmě jsou tu ještě vývojové poruchy učení, takových dětí bude v běžné třídě cca 2 - 5. A asistenti? Při nabízených platech a požadovaných povinnostech a odpovědnostech utopie zajistit potřebné množství. Fakt jsem ráda, že moje děti jsou již dospělé a obě mají natolik solidní zázemí, že v případě potřeby budou moci zaplatit vnoučatům kvalitní vzdělání od ZŠ. Ale považuji to nehoráznost, protože mnoho solidních, ale málo vydělávajících rodin, na to prostě mít nebude.

8.12.2015 18:27
rapotacka11

XXX.XXX.32.98

Rozbili, zničili, vykradli skoro vše.(šmejdi)
No tak teď ještě dorazí školství.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.12.2015 20:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

Conie, vy jste se do mě pustila, jako bych byla ministryně školství. Pro vás - nejsem a tuto kravinu neschvaluji. No a když jsme u toho rýpání, tak také nechci rýpat, ale co jste vy, pedagogové, dělali proti tomu, aby se takový paskvil vůbec objevil a když už se objevil, tak proti jeho schválení? Jen odborník dovede nebo by měl umět vyargumentovat nesouhlas na odborné úrovni. Já jako laik můžu dát najevo nesouhlas, ale odborně argumentovat nedokážu. Po zkušenosti s pedagogy, co učili mne a co učili mé děti, se ani nedivím, že to mohlo dojít až sem.

8.12.2015 23:07
Clayton

XXX.XXX.104.9


S vámi je sranda...

9.1.2016 19:25
conie

XXX.XXX.206.202

Chci se jen pochlubit svojí báječnou pastevčí holčičkou - už jsou jí 3 měsíce a je prostě úžasná. Samozřejmě že velký podíl na tom má přítomnost její vlastní tety Bory, která ji vychovává vždy, když já nejsem přítomna. A naštěstí velmi dobře.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.1.2016 19:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

conie napsal(a):
Chci se jen pochlubit svojí báječnou pastevčí holčičkou - už jsou jí 3 měsíce a je prostě úžasná. Samozřejmě že velký podíl na tom má přítomnost její vlastní tety Bory, která ji vychovává vždy, když já nejsem přítomna. A naštěstí velmi dobře.

Conie, máte krásné holky!

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.1.2016 20:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

Moc krásně vám malá princeznička roste...je úžasná...a její tetička taky...no prostě všem třem vám to, holky, spolu sluší a vypadáte všechny pohodově...jen tak dál

10.1.2016 15:39
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Conie - já už mám děti dospělé, a proto jde tato problematika dost mimo mne. Ale nelíbí se mi to, a mám stejný názor, že naše školství to vrhne ne zpět, ale úplně jinam, tam, kde nikdy nebylo. Nejsem bez sociálního cítění, ale myslím si, že rozdělení podle možností do různých typů škol dětem nejen neuškodí, ale prospěje - a to všem.

10.1.2016 15:41
fikovnice

XXX.XXX.99.69

conie napsal(a):
Chci se jen pochlubit svojí báječnou pastevčí holčičkou - už jsou jí 3 měsíce a je prostě úžasná. Samozřejmě že velký podíl na tom má přítomnost její vlastní tety Bory, která ji vychovává vždy, když já nejsem přítomna. A naštěstí velmi dobře.

Conie, fíííha, ta už vyrostla, gratuluji!

10.1.2016 18:50
Gerhild

XXX.XXX.149.104

Conie, máte nádherné slečny!
Co se druhého tématu v diskusi týče, jsem z podobného oboru, takže chápu víc, než bych sama chtěla :(.

10.2.2016 18:54
conie

XXX.XXX.206.202

Tak opět po měsíci - Kerry má ve 4 měsících 25 kg (dnes už asi 27 kg). Pravidelně socializujeme, dnes návštěvou u nás ve škole - holka to zvládla, až se divím jak v pohodě. Ale pak padla a spala tvrdě asi 2 hodinky.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.2.2016 20:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Co na to říct je prostě úúúúúžasná

10.2.2016 21:14
kobylatko

XXX.XXX.45.44

Je nádherná .

26.2.2016 17:56
conie

XXX.XXX.206.202

Tak po nějaké době pár fotek pro milovníky pastevců a šarplaninců zvlášť. Holky spolu báječně vychází a "malá" nám dělá radost. Jen zahradu si tak trochu upravuje k obrazu svému, ale asi ten rododendron, břečťan a zlatý déšť potřebovaly pořádně prořezat!

26.2.2016 18:55
lavacca

XXX.XXX.164.49

conie napsal(a):
Tak po nějaké době pár fotek pro milovníky pastevců a šarplaninců zvlášť. Holky spolu báječně vychází a "malá" nám dělá radost. Jen zahradu si tak trochu upravuje k obrazu svému, ale asi ten rododendron, břečťan a zlatý déšť potřebovaly pořádně prořezat!

Jasný. Byly zanedbaný a potřebovaly omladit.

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.2.2016 19:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

conie napsal(a):
Tak po nějaké době pár fotek pro milovníky pastevců a šarplaninců zvlášť. Holky spolu báječně vychází a "malá" nám dělá radost. Jen zahradu si tak trochu upravuje k obrazu svému, ale asi ten rododendron, břečťan a zlatý déšť potřebovaly pořádně prořezat!

Moc hezké holky! A úprava zahrady je pochopitelná, musí pomáhat, vy se taky sem tam vrtáte v hlíně ne?

26.2.2016 19:50
conie

XXX.XXX.206.202

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Moc hezké holky! A úprava zahrady je pochopitelná, musí pomáhat, vy se taky sem tam vrtáte v hlíně ne?

Díky. V hlíně se vrtám a ráda, ale teď si připadám jak zloděj na vlastním pozemku, musím jen "potají", jinak mi malá Kerry jde pomáhat... A to je pak dost zbytečné dělat cokoliv podle svého... Ale jinak je to vážně zlatíčko. Jen občas tu zahradou znějí slova mládeži nepřístupná. Naštěstí jsme všichni již zletilí!

26.2.2016 20:51
kobylatko

XXX.XXX.45.44

conie napsal(a):
Tak po nějaké době pár fotek pro milovníky pastevců a šarplaninců zvlášť. Holky spolu báječně vychází a "malá" nám dělá radost. Jen zahradu si tak trochu upravuje k obrazu svému, ale asi ten rododendron, břečťan a zlatý déšť potřebovaly pořádně prořezat!

Jsou obě moc krásný :) a malá pěkně roste :).S tou zahradou to je jak u nás , Benouš "prořezává" lísky a zlatý déšť, miluje válení v bylinkách a vytahování kvítek skorotchánovy z květináčů a sázet na zahradě něco v jeho přítomnosti ?nemožný, protože když udělám díru na nějakou tu rostlinu tak tu vyhrabanou hlínu co tvoří hromádku mi zalehne darebák a já pak tu rostlinu nemůžu zahrnout hlínou bo mi na ní leží pes .

26.2.2016 21:00
conie

XXX.XXX.206.202

kobylatko napsal(a):
Jsou obě moc krásný :) a malá pěkně roste :).S tou zahradou to je jak u nás , Benouš "prořezává" lísky a zlatý déšť, miluje válení v bylinkách a vytahování kvítek skorotchánovy z květináčů a sázet na zahradě něco v jeho přítomnosti ?nemožný, protože když udělám díru na nějakou tu rostlinu tak tu vyhrabanou hlínu co tvoří hromádku mi zalehne darebák a já pak tu rostlinu nemůžu zahrnout hlínou bo mi na ní leží pes .

Tak u nás mi Kerry pro jistotu z malé jamky udělá tunel k protinožcům během pár vteřin. "Sází" ukradené plastové květináčky, plastové láhve, která ukradla z tříděného odpadu, po zahradě roztahuje dříví z kůlny - už jsme ji museli zajistit vrátky - prostě aktivní, inteligentní a tvořivá holčička. Ještě že už si i páníka naprosto ochočila! Spíš bublá na mě, když malou vychovávám!

26.2.2016 21:03
kobylatko

XXX.XXX.45.44

conie napsal(a):
Tak u nás mi Kerry pro jistotu z malé jamky udělá tunel k protinožcům během pár vteřin. "Sází" ukradené plastové květináčky, plastové láhve, která ukradla z tříděného odpadu, po zahradě roztahuje dříví z kůlny - už jsme ji museli zajistit vrátky - prostě aktivní, inteligentní a tvořivá holčička. Ještě že už si i páníka naprosto ochočila! Spíš bublá na mě, když malou vychovávám!

Kradení dřeva a prázdných květináčů máme taky .A to mu prosím budou v nedělu tři roky .

26.2.2016 21:14
conie

XXX.XXX.206.202

kobylatko napsal(a):
Kradení dřeva a prázdných květináčů máme taky .A to mu prosím budou v nedělu tři roky .

No nazdar, dospělá teta měla a má vybrané chování od 12 měsíců, doufám, že neteř bude po ní!

26.2.2016 21:48
kobylatko

XXX.XXX.45.44

Ale jinak je to taková milá ovečka .

27.2.2016 02:08
fikovnice

XXX.XXX.99.69

conie napsal(a):
Tak po nějaké době pár fotek pro milovníky pastevců a šarplaninců zvlášť. Holky spolu báječně vychází a "malá" nám dělá radost. Jen zahradu si tak trochu upravuje k obrazu svému, ale asi ten rododendron, břečťan a zlatý déšť potřebovaly pořádně prořezat!

Já tam žádný rododendron, břečťan ani zlatý déšť nevidím...asi opravdu radikální průřez!

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.2.2016 11:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

conie napsal(a):
Tak po nějaké době pár fotek pro milovníky pastevců a šarplaninců zvlášť. Holky spolu báječně vychází a "malá" nám dělá radost. Jen zahradu si tak trochu upravuje k obrazu svému, ale asi ten rododendron, břečťan a zlatý déšť potřebovaly pořádně prořezat!

No holky pěkně nám rostete

Se zahradou jsme na tom podobně...jeden rododendron to tedy nepřežil...ostatní keře radikálně ořezány...uprostřed trávníku si pesani snaží vyhloubit jezírko...
když už jsem si myslela, že k šestiletým psům můžu sem tam něco zasadit...vybrala jsem si keřík...zasadila k bazénu, tak fena usoudila, že se jí z bazénu pije nejlépe, když na keři stojí, jsem zvědavá, jestli na jaře vůbec obrazí

Jinak za mě, když si mám vybrat perfektní zahradu s anglickým trávníkem nebo psy, tak volba je jasná...PSI

27.2.2016 19:03
Grandina

XXX.XXX.130.27

:D no príma, to jste mě fakt, uklidnily" :D Za měsíc si dovezu šarplaniní slečnu a na podzim chceme sázet cca 20 stromků a keřů... :D :D.

27.2.2016 19:22
conie

XXX.XXX.206.202

Grandina napsal(a):
:D no príma, to jste mě fakt, uklidnily" :D Za měsíc si dovezu šarplaniní slečnu a na podzim chceme sázet cca 20 stromků a keřů... :D :D.

Tak máte dvě možnosti - buď stromky oplotit nebo sázet na podzim 2018-19! Před 8 lety mi teta Bora postupně vytrhala a nařízkovala všechny stromky, které byly přístupné. Od 12 - 15 měsíců už nic.

29.2.2016 06:14
lmusa

XXX.XXX.41.2

conie napsal(a):
No nazdar, dospělá teta měla a má vybrané chování od 12 měsíců, doufám, že neteř bude po ní!

Teta je jak stará ? Nemáte obavu, že se budou holky až malá dospěje, prát ?

29.2.2016 11:14
conie

XXX.XXX.206.202

lmusa napsal(a):
Teta je jak stará ? Nemáte obavu, že se budou holky až malá dospěje, prát ?

Strach vážně nemám, Boře je 8 let a malé spíš dělá mámu. Bory vlastní sestra z vrhu, máma malé fenky, má u sebe svou 2 letou dceru a snáší se výborně dokonce i při odchovu štěňat.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.3.2016 20:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ještě se vrátím k tomu psímu "zahradničení", dnes jsem prohlížela fotky a našla feňuli, když byla malá, v akci...keřík na fotografii je azalka (dnes již není mezi námi)

1.3.2016 22:20
lavacca

XXX.XXX.164.49

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ještě se vrátím k tomu psímu "zahradničení", dnes jsem prohlížela fotky a našla feňuli, když byla malá, v akci...keřík na fotografii je azalka (dnes již není mezi námi)



U nás si zase malá briardka hrála s leknínem.

1.3.2016 22:22
lavacca

XXX.XXX.164.49

Ale budiž ji k dobru, že utrhla jen květ a jinak ho nechala. Takže leknín žije do teď (briardce bude v květnu 9 let).

1.3.2016 22:23
lavacca

XXX.XXX.164.49

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ještě se vrátím k tomu psímu "zahradničení", dnes jsem prohlížela fotky a našla feňuli, když byla malá, v akci...keřík na fotografii je azalka (dnes již není mezi námi)

Asi už jste to tu už někde psala, ale pro sklerotiky - copak je malá zač?

2.3.2016 06:06
lmusa

XXX.XXX.41.2

conie napsal(a):
Strach vážně nemám, Boře je 8 let a malé spíš dělá mámu. Bory vlastní sestra z vrhu, máma malé fenky, má u sebe svou 2 letou dceru a snáší se výborně dokonce i při odchovu štěňat.

U nás se 11 letá máma také velmi dobře snáší se svou téměř osmiletou dcerou, ale vím, že všude to tak není, proto jsem se ptala.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.3.2016 10:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

lavacca napsal(a):


U nás si zase malá briardka hrála s leknínem.

Krásná fotečka...kamarádky RTW bere lektníny a někdy i rybičky...

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.3.2016 10:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

conie napsal(a):
Chci se jen pochlubit svojí báječnou pastevčí holčičkou - už jsou jí 3 měsíce a je prostě úžasná. Samozřejmě že velký podíl na tom má přítomnost její vlastní tety Bory, která ji vychovává vždy, když já nejsem přítomna. A naštěstí velmi dobře.

conie musím říct, že jste mě s vašima holkama dostala, přiznám se že moje srdeční záležitost jsou SAO, ale když vidím vaše úžasné psí slečny, tak bych se výhledově nějaké šarplanince nebránila

Neregistrovaný uživatel

2.3.2016 13:02
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.15.2

Soužití pastevců může fungovat a nemusí... to nikdo asi dopředu neví...
Třeba otec mého psa se až do 8mi lep v pohodě snesl se svým bratrem. A pak si asi něco řekli, protože se ze dne na den porvali a už spolu nikdy být nemohli...

Jinak šarplaninci jsou dobré chůvy.
Je až neskutečný, jak můj šartplaninec je trpělivý vůči běloušovi (5. měsíců). Nechá si od něj šlapat po hlavě, tahat za chlupy, za uši, ...
Ale někdy, když i šarplanince přepadne hravá, tak mám z bělouše spíš hnědouše

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.3.2016 13:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Soužití pastevců může fungovat a nemusí... to nikdo asi dopředu neví...
Třeba otec mého psa se až do 8mi lep v pohodě snesl se svým bratrem. A pak si asi něco řekli, protože se ze dne na den porvali a už spolu nikdy být nemohli...

Jinak šarplaninci jsou dobré chůvy.
Je až neskutečný, jak můj šartplaninec je trpělivý vůči běloušovi (5. měsíců). Nechá si od něj šlapat po hlavě, tahat za chlupy, za uši, ...
Ale někdy, když i šarplanince přepadne hravá, tak mám z bělouše spíš hnědouše

Vypadá to jako bitva Šarplanince s vlkem

31.3.2016 19:36
conie

XXX.XXX.206.202

Tak Bora čerstvě 8 let a Kerry pozítří půl roku. Šarplanince bych neměnila, jejich povaha mi naprosto vyhovuje a vzhledem se mi taky líbí. Věřím, že "malá" Kerry bude odpovídat standardu a bude uchovněná a my bychom si pak dopřáli radost z odchovu malých chlupatých kuliček.

Neregistrovaný uživatel

31.3.2016 19:42
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.15.2

Kerry zatim opravdu pěkně roste - líbí se mi, že nemá po otci klabonos

31.3.2016 20:25
conie

XXX.XXX.206.202

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Kerry zatim opravdu pěkně roste - líbí se mi, že nemá po otci klabonos

To určitě ne, ale povahou je podstatně ostřejší než Bora, Na to, že jí pozítří bude půl roku, je to docela ostrouš. Navíc jsem již měsíc (a asi další měsíc budu) invalida o francouzských berlích, takže jediná výchova je doma a na zahradě. Ale Kerry je nesmírně učenlivá, kontaktní k rodině a velmi pohodová k ostatním domácím zvířatům - další feny, kočky, slepice apod. Už se těším na pokračování socializace ve městě, dopravních prostředcích atd. Vypadá to, že bude větší než teta Bora. Ale nemám obavy, vše zvládneme.

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.3.2016 20:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

No je moooooc hezká...jestli to můžu jako laik posoudit...už jsem sama zvědavá, jak bude děvče vypadat až bude dospělá
Tady si člověk opět uvědomí, jak ty štěněcí kuličky rychle rostou, když juknu na její první fotečky zde...na tu malinkou chlupatou kuličku...a teď už je z ní psí slečna...je to prostě neskutečné

31.3.2016 21:11
conie

XXX.XXX.206.202

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No je moooooc hezká...jestli to můžu jako laik posoudit...už jsem sama zvědavá, jak bude děvče vypadat až bude dospělá
Tady si člověk opět uvědomí, jak ty štěněcí kuličky rychle rostou, když juknu na její první fotečky zde...na tu malinkou chlupatou kuličku...a teď už je z ní psí slečna...je to prostě neskutečné

Tak, tak. Ale po 30 letech chovatelství si konečně toto uvědomuji, snažím vychutnat každý den, dokud je to plyšové mimi. Letí to, Kerry je v půl roce v kohoutku tak o 5 cm menší než teta Bora, takže v dospělosti bude zřejmě vyšší. Taky krásně baští, což je u Bory odjakživa problém, ta totiž považuje téměř vše, co jí nabídneme, za smrtelně jedovaté .

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.3.2016 21:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

conie napsal(a):
Tak, tak. Ale po 30 letech chovatelství si konečně toto uvědomuji, snažím vychutnat každý den, dokud je to plyšové mimi. Letí to, Kerry je v půl roce v kohoutku tak o 5 cm menší než teta Bora, takže v dospělosti bude zřejmě vyšší. Taky krásně baští, což je u Bory odjakživa problém, ta totiž považuje téměř vše, co jí nabídneme, za smrtelně jedovaté .

No já vždy když si pořídíme štěně, tak mi to připadá, že jsou furt malinká (i když mi lidi říkaj, jak rostou) a najednou hrc prc a pesani jsou velcí. ...ale je pravda, opravdu si člověk po těch letech, co má psy (a asi i s mými přibývajícími roky) štěněcí dobu snaží užít na max jediné, co mi kalí těšení na další štěně je to, že vím, že další štěně přijde do domu až se moji pesani odeberou do psího nebíčka...

Neregistrovaný uživatel

31.3.2016 21:36
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.140.177

conie napsal(a):
To určitě ne, ale povahou je podstatně ostřejší než Bora, Na to, že jí pozítří bude půl roku, je to docela ostrouš. Navíc jsem již měsíc (a asi další měsíc budu) invalida o francouzských berlích, takže jediná výchova je doma a na zahradě. Ale Kerry je nesmírně učenlivá, kontaktní k rodině a velmi pohodová k ostatním domácím zvířatům - další feny, kočky, slepice apod. Už se těším na pokračování socializace ve městě, dopravních prostředcích atd. Vypadá to, že bude větší než teta Bora. Ale nemám obavy, vše zvládneme.

Tak ona je hodně do Vilíka (co se vizáže týče a tedy i povahou), a když to vezmeš, tak Dora nebyla malá fena a Uduk taky není malej pes
Zvládne, určo jo, nemáš prvního šarploše, tak jí nenecháš zbytečně zkazit
Jsem zvědavá, jak ti pak vyjde na DKK... Se pak na vás přijedu na bonitaci podívat

31.3.2016 22:26
conie

XXX.XXX.206.202

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Tak ona je hodně do Vilíka (co se vizáže týče a tedy i povahou), a když to vezmeš, tak Dora nebyla malá fena a Uduk taky není malej pes
Zvládne, určo jo, nemáš prvního šarploše, tak jí nenecháš zbytečně zkazit
Jsem zvědavá, jak ti pak vyjde na DKK... Se pak na vás přijedu na bonitaci podívat

Pojedeme až na podzim, jsem teď přechodně invalida o francouzských holích, takže budeme dohánět socializaci mezi lidmi, psy a samozřejmě i výcvik. Ale holčička je šikovná, dohoníme to. Je to totiž pravý pastevec a z každého mimo mě si děla šprťouchlata, takže např. manžel ji do kotce zahání i 5 minut, u mě stačí, když houknu z okna a už maže.

1.4.2016 10:12
Grandina

XXX.XXX.2.30

Tak už se můžu se svojí radostí přidat i já...:) Moje zlatíčko Ený :).

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.4.2016 10:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Grandina napsal(a):
Tak už se můžu se svojí radostí přidat i já...:) Moje zlatíčko Ený :).

No ta je nádherná!

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.4.2016 12:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

Grandina napsal(a):
Tak už se můžu se svojí radostí přidat i já...:) Moje zlatíčko Ený :).

No prostě medvědoidní štěnďata nemaj chybu

1.4.2016 12:56
conie

XXX.XXX.206.202

Grandina napsal(a):
Tak už se můžu se svojí radostí přidat i já...:) Moje zlatíčko Ený :).

Gratuluji, hlavně si užívejte, dokud je to malá chlupatá kulička. Rostou šíleně rychle... Ať je malá hlavně zdravá.

1.4.2016 13:06
kobylatko

XXX.XXX.45.44

Grandina napsal(a):
Tak už se můžu se svojí radostí přidat i já...:) Moje zlatíčko Ený :).

Je nádherná :) :).

1.4.2016 17:43
Grandina

XXX.XXX.2.30

Děkuji :) je sranda sledovat ty rozdíly v chování mezi ní a tím druhým štěníkem... Spadne mezi ně koště, Matýsek s hysterickým jekotem prchá a pak teprve zjišťuje, co to vlastně bylo...Eny si rozvážně sedne, hluboce se zamyslí, zda je to důvod k utíkání, pak vyhodnotí situaci a zhodnotí že nuda... :D.

Neregistrovaný uživatel

1.4.2016 18:08
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.15.2

Grandina napsal(a):
Děkuji :) je sranda sledovat ty rozdíly v chování mezi ní a tím druhým štěníkem... Spadne mezi ně koště, Matýsek s hysterickým jekotem prchá a pak teprve zjišťuje, co to vlastně bylo...Eny si rozvážně sedne, hluboce se zamyslí, zda je to důvod k utíkání, pak vyhodnotí situaci a zhodnotí že nuda... :D.

Jééé, ňuninka, když jsem jí držela v náručí, tak jsme jí říkala, že buď bude doma nebo u tebe. Ona na mě koukala, jako by rozuměla a furt mrskala ocáskem. Ona je taková všetečka - rozvázala mi botu a vůbec se jí nelíbilo, že si jí zavazuju
Má suprovou povahu
Posílám jí stejně uslintanou pusu, jako ona dala mě, když jsem odjížděla...

1.4.2016 18:21
Grandina

XXX.XXX.2.30

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Jééé, ňuninka, když jsem jí držela v náručí, tak jsme jí říkala, že buď bude doma nebo u tebe. Ona na mě koukala, jako by rozuměla a furt mrskala ocáskem. Ona je taková všetečka - rozvázala mi botu a vůbec se jí nelíbilo, že si jí zavazuju
Má suprovou povahu
Posílám jí stejně uslintanou pusu, jako ona dala mě, když jsem odjížděla...

No jsem tuze ráda, že je doma tady u mě :D Tkaničky zůstaly pořád v kurzu a dnes chtěla zbít choďáka :D Se na ni prej díval moc z blízka :D.

18.4.2016 18:03
conie

XXX.XXX.206.202

Tak pro fanoušky přidávám aktuální foto Kerry - 6,5 měsíce,35 kg, pytel blech, neskutečný mazel k rodině a již docela dobrý hlídač.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.4.2016 18:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

conie napsal(a):
Tak pro fanoušky přidávám aktuální foto Kerry - 6,5 měsíce,35 kg, pytel blech, neskutečný mazel k rodině a již docela dobrý hlídač.

No holky...vy jste čím dál tím kráááásnější...

18.4.2016 18:36
conie

XXX.XXX.206.202

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No holky...vy jste čím dál tím kráááásnější...

Dííííky!

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.4.2016 19:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

conie napsal(a):
Dííííky!

Teď jsem ukazovala fotečky dceři...říká, že je neskutečný, jak za takovou chvilku vyroste z malé chlupaté kuličky mladá psí dáma...fakt je to fofr...no to už jsme probírali...v každém případě mám vyřídit, že je Kerrynka fakt mooc hezká...

18.4.2016 19:44
conie

XXX.XXX.206.202

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Teď jsem ukazovala fotečky dceři...říká, že je neskutečný, jak za takovou chvilku vyroste z malé chlupaté kuličky mladá psí dáma...fakt je to fofr...no to už jsme probírali...v každém případě mám vyřídit, že je Kerrynka fakt mooc hezká...

Díky, ale do dámy má vážně ještě dost daleko... Je to takový náš malý a milovaný škodič -např. ukousala zástrču k čerpadlu, vystěhovala na zahradu celou garáž, z 10 m hadice nadělala během dopoledne 4 kusy atd. Všechny záhonky musel manžel ohradit pletivem nebo kari sítí, jinak by na nich nic nerostlo. Ale je to naše zlato a víme, že se za pár měsíců uklidní.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.4.2016 19:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

conie napsal(a):
Díky, ale do dámy má vážně ještě dost daleko... Je to takový náš malý a milovaný škodič -např. ukousala zástrču k čerpadlu, vystěhovala na zahradu celou garáž, z 10 m hadice nadělala během dopoledne 4 kusy atd. Všechny záhonky musel manžel ohradit pletivem nebo kari sítí, jinak by na nich nic nerostlo. Ale je to naše zlato a víme, že se za pár měsíců uklidní.

vždycky, když mám psy v "telecím věku" a musím kolikrát počítat do deseti, abych je "nezabila" za to, co prováděj, si říkám..už aby z toho vyrostli...a teď když jsou velký, tak furt říkáme..pamatuješ, jak Sárinka, když byla malá zlikvidovala všechny rododendrony...pamatuješ, jak štěňata vytáhla deku na zahradu a roztrhala jí..pamatuješ jak Jack rozebral v chodbě palubky...a pod...s tím odstupem už na to člověk vzpomíná s humorem..

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.4.2016 20:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

conie napsal(a):
Tak pro fanoušky přidávám aktuální foto Kerry - 6,5 měsíce,35 kg, pytel blech, neskutečný mazel k rodině a již docela dobrý hlídač.

Je nádherná. Z akej je chovky?

18.4.2016 21:55
conie

XXX.XXX.206.202

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Je nádherná. Z akej je chovky?

Obě feny jsou z CHS Halali Hou, Bora 8 let, Eta = Kerry 6,5 mes.

Neregistrovaný uživatel

20.4.2016 20:14
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.237.125

Je nádherná, čučí z ní Vilík a to teda hodně smajlík

20.4.2016 20:25
kobylatko

XXX.XXX.45.44

conie napsal(a):
Tak pro fanoušky přidávám aktuální foto Kerry - 6,5 měsíce,35 kg, pytel blech, neskutečný mazel k rodině a již docela dobrý hlídač.

Je opravdu nádherná .

27.4.2016 19:56
conie

XXX.XXX.206.202

Dnešní dokumentace - štěně se domestikuje čím dál víc (též v závislosti na větru a dešti) . Kerry ale klidně přibere inčivaví kámošku

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.4.2016 20:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

conie napsal(a):
Dnešní dokumentace - štěně se domestikuje čím dál víc (též v závislosti na větru a dešti) . Kerry ale klidně přibere inčivaví kámošku

Ve mě to probouzí jen infantilní řeči jako:
Panebože taková princeznička a jakej má čumáček a ty očíčka a jak hezky hajá...
a pod...no jo no...jsem holt tvrďák

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.4.2016 21:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

Chcem sa spýtať. Akú má povahu šarplaninec v porovnaní so SAO? čo sa týka napr. ostrosti, stráženia, vzťahu ku psom...

27.4.2016 22:28
conie

XXX.XXX.206.202

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Chcem sa spýtať. Akú má povahu šarplaninec v porovnaní so SAO? čo sa týka napr. ostrosti, stráženia, vzťahu ku psom...

Šarplaninec je vynikající hlídač, mazel k rodině, na svém území nekompromisní hlídač, ale než zakročí, tak přemýšlí. Feny jsou o něco mírnější, přítulnější. Se známými psy vychází bez problémů, v dospělosti většinou nemusí psy stejného pohlaví a podobné velikosti. Moji starší fenu jsem brala od štěněte pravidelně na cvičák a pomáhala mi při vedení školiček pro štěňata - demonstrovala, jak má poslušnost vypadat a s velkou trpělivostí učila štěňata hlavně malých plemen, jak vycházet s velkým psem. Ale věděla přesně, že takové chování od ní na cvičáku očekávám, mimo cvičáku se kontaktu s cizími psy prostě vyhýbala. U mladší feny je hodně znát, že vyrůstá se svou dávno dospělou, vychovanou a vycvičenou tetou, hodně se od ní učí, je už jako štěně víc sebevědomá, projevuje se jako ostřejší v povaze. Pokud máte konkrétní dotazy, klidně napište zprávu.

30.4.2016 21:08
conie

XXX.XXX.206.202

Konečně krásné počasí a celá lidsko - psí smečka celý den venku = prostě BÁJO.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.4.2016 21:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

conie napsal(a):
Konečně krásné počasí a celá lidsko - psí smečka celý den venku = prostě BÁJO.

No snad už to bude s tím počasím lepčatější...už se konečně chystám uklidit vaťák...snad už ho nebude na ranní prochajdy potřeba...i když dnes v pět ráno stále ještě nic moc...to až vyleze slunéčko, tak je nádherně...

5.5.2016 21:18
conie

XXX.XXX.206.202

Dnešní aktuální foto - konečně po víc jak 2 měsících jsem schopna procházky a moje milované pastevčí holky prostě musí s námi.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.5.2016 21:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

conie napsal(a):
Dnešní aktuální foto - konečně po víc jak 2 měsících jsem schopna procházky a moje milované pastevčí holky prostě musí s námi.

To je hezký, jak je mladá oproti své tetičce ještě takový to vyžlátko...samá ruka samá noha...
Jinak fotečky hezký...obě holky vysmátý a tak to má bejt

5.5.2016 21:32
conie

XXX.XXX.206.202

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To je hezký, jak je mladá oproti své tetičce ještě takový to vyžlátko...samá ruka samá noha...
Jinak fotečky hezký...obě holky vysmátý a tak to má bejt

Díky, měla jsem dost velké obavy, že bude problém se zvládnutím malé, když já jsem zneschopněna po operaci nohy. Ale Kerry je prostě úžasná.

1.7.2016 21:16
conie

XXX.XXX.206.202

Bora a Kerry posílají prázdninový pozdrav všem příznivcům šarplaninců. Kerry je už větší než teta Bora a je naprosto báječná. Jen má občas ničitelské sklony a co najde na zahradě, to rozebere na prvočinitele.

4.7.2016 06:40
Grandina

XXX.XXX.130.27

Taky se musím pochlubit, jak nám slečna roste :).

4.9.2016 19:19
conie

XXX.XXX.206.202

Tak první výstava výstava za námi, máme výbornou. A taky se Kerry seznámila se svým
vlastním bráškou, na kterého zpočátku povrčávala, pak se ale rozhodla ho ignorovat , i když on by se náramně kamarádil.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.9.2016 20:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

conie napsal(a):
Tak první výstava výstava za námi, máme výbornou. A taky se Kerry seznámila se svým
vlastním bráškou, na kterého zpočátku povrčávala, pak se ale rozhodla ho ignorovat , i když on by se náramně kamarádil.

Graulace...bodejď by ne taková fešanda

Neregistrovaný uživatel

4.9.2016 21:55
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.186.215

Gratuluji

5.9.2016 19:46
conie

XXX.XXX.206.202

Díky, mám z té mojí holky radost.

Neregistrovaný uživatel

6.9.2016 12:10
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.16.32

conie napsal(a):
Díky, mám z té mojí holky radost.

Jojo
My už výstavní kariéru nejspíš ukončili (podplacené klubové akce mě nikdy nelákaly), dosáhli jsme titulu Interchampion a nyní si užíváme blbnutí s běloušem, turistiky a cvičáku

6.9.2016 20:49
conie

XXX.XXX.206.202

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Jojo
My už výstavní kariéru nejspíš ukončili (podplacené klubové akce mě nikdy nelákaly), dosáhli jsme titulu Interchampion a nyní si užíváme blbnutí s běloušem, turistiky a cvičáku

No jo, klubovky jsou extra zážitek, ale když to člověk po 30 letech zná a ví, co může čekat, tak ho nic moc nepřekvapí a klade si dosažitelné cíle - my si jeli pro "výbornou" a taky ji máme. Jasně že v pořadí rozhoduje víc opačný konec vodítka než je pes. Ale s tím nic moc nenaděláme, přijde mi, že už je to tradice. Daleko víc mě štve trvalá diskriminace majitelů fen - háravka prostě může všude (cvičák, soutěže, agility atd.), jen na výstavu nesmí. Kdyby mi tak nějaký chytrák byl schopen říct, kdy mi to moje "mimi" bude poprvé hárat! Podle předběžného plánu můžu zaplatit až téměř 2000 Kč na poplatcích a když si holka vzpomene s háráním, hodila jsem poctivě vydělané penízky do kanálu. Na výstavu nesmíme, peníze nevrátí, prostě super. Šíleně mě to jako chovatelku už dlouho s..e!

6.9.2016 20:51
conie

XXX.XXX.206.202

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Jojo
My už výstavní kariéru nejspíš ukončili (podplacené klubové akce mě nikdy nelákaly), dosáhli jsme titulu Interchampion a nyní si užíváme blbnutí s běloušem, turistiky a cvičáku

Jinak tvůj miláček je krasavec.

Neregistrovaný uživatel

9.9.2016 09:33
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.16.32

conie napsal(a):
No jo, klubovky jsou extra zážitek, ale když to člověk po 30 letech zná a ví, co může čekat, tak ho nic moc nepřekvapí a klade si dosažitelné cíle - my si jeli pro "výbornou" a taky ji máme. Jasně že v pořadí rozhoduje víc opačný konec vodítka než je pes. Ale s tím nic moc nenaděláme, přijde mi, že už je to tradice. Daleko víc mě štve trvalá diskriminace majitelů fen - háravka prostě může všude (cvičák, soutěže, agility atd.), jen na výstavu nesmí. Kdyby mi tak nějaký chytrák byl schopen říct, kdy mi to moje "mimi" bude poprvé hárat! Podle předběžného plánu můžu zaplatit až téměř 2000 Kč na poplatcích a když si holka vzpomene s háráním, hodila jsem poctivě vydělané penízky do kanálu. Na výstavu nesmíme, peníze nevrátí, prostě super. Šíleně mě to jako chovatelku už dlouho s..e!

No, ono je to s háravkou logické...

Na cvičáku o nic nejde, tam, když se psi nesoustředí na práci, tak je to šumák, na závodech či výstavách už jde o "tituly". Tedy když se podíváš, tak ano, háravky na závody smí, ale jdou až jako poslední, aby nerozhazovali z koncentrace své soupeře - je to napadnutelné, bohužel...
Teď co jsme byla na CACITu v Dobříši, tak háravky šli také až jako poslední. Na velkym place se "to schová" ale vem si, jak jsou haly s výstavníma kruhama malý! Tam se neschová nic a když vezmeš, že háravka je cítit na metry, víš, jak by to v tej hale vypadalo?
Chápu, že to bereš jako diskriminaci, ale vem si, že prostě to na určitých místech není možné aby háravka byla přítomna v hale, kde už tak je vydýchaný vzduch a vůbec příšerně...

Neregistrovaný uživatel

9.9.2016 09:33
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.16.32

conie napsal(a):
Jinak tvůj miláček je krasavec.

Dík

10.9.2016 08:21
sisi58

XXX.XXX.191.1

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
No, ono je to s háravkou logické...

Na cvičáku o nic nejde, tam, když se psi nesoustředí na práci, tak je to šumák, na závodech či výstavách už jde o "tituly". Tedy když se podíváš, tak ano, háravky na závody smí, ale jdou až jako poslední, aby nerozhazovali z koncentrace své soupeře - je to napadnutelné, bohužel...
Teď co jsme byla na CACITu v Dobříši, tak háravky šli také až jako poslední. Na velkym place se "to schová" ale vem si, jak jsou haly s výstavníma kruhama malý! Tam se neschová nic a když vezmeš, že háravka je cítit na metry, víš, jak by to v tej hale vypadalo?
Chápu, že to bereš jako diskriminaci, ale vem si, že prostě to na určitých místech není možné aby háravka byla přítomna v hale, kde už tak je vydýchaný vzduch a vůbec příšerně...

Tohle lze pochopit, ale co nechápu, proč tedy není možno vrátit peníze, nebo alespoň poměrnou část.
Přece když fenka nedorazí, není s ní žádná práce, nezabírá místo, nebere čas.
Papírování už dělá počítač, tak za co si pořadatelé nechávají všechny peníze?

Neregistrovaný uživatel

10.9.2016 09:06
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.16.32

sisi58 napsal(a):
Tohle lze pochopit, ale co nechápu, proč tedy není možno vrátit peníze, nebo alespoň poměrnou část.
Přece když fenka nedorazí, není s ní žádná práce, nezabírá místo, nebere čas.
Papírování už dělá počítač, tak za co si pořadatelé nechávají všechny peníze?

Bohužel tohle taky moc nechápu, ale prostě tak jsou daná pravidla...
Stejně tak se nevrací peníze, když pes onemocní - před závodama/výstavou si zlomí nohu, nebo v ní má něco zapíchnutého, atd...

10.9.2016 16:12
conie

XXX.XXX.206.202

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
No, ono je to s háravkou logické...

Na cvičáku o nic nejde, tam, když se psi nesoustředí na práci, tak je to šumák, na závodech či výstavách už jde o "tituly". Tedy když se podíváš, tak ano, háravky na závody smí, ale jdou až jako poslední, aby nerozhazovali z koncentrace své soupeře - je to napadnutelné, bohužel...
Teď co jsme byla na CACITu v Dobříši, tak háravky šli také až jako poslední. Na velkym place se "to schová" ale vem si, jak jsou haly s výstavníma kruhama malý! Tam se neschová nic a když vezmeš, že háravka je cítit na metry, víš, jak by to v tej hale vypadalo?
Chápu, že to bereš jako diskriminaci, ale vem si, že prostě to na určitých místech není možné aby háravka byla přítomna v hale, kde už tak je vydýchaný vzduch a vůbec příšerně...

Jasně, jde o tituly, ale i fenám, ne? A těm háravky nijak nevadí. Naprosto nespravedlivě jsou upřednostněni psi (a jejich majitelé ). Dobře, brala bych, kdyby mi, třeba na základě potvrzení od veta, v případě hárání vrátili výstavní poplatky. Pěkně zpět, na účet, to je dnes bez poplatků. Hárání je fyziologický proces, ne úraz nebo nemoc a nelze si ho u feny naplánovat. Málokterá fena hárá přesně jak hodinky.

11.9.2016 20:55
conie

XXX.XXX.206.202

Kerry dnes na ranní procházce jako prvotřídní modelka.

4.10.2016 22:20
conie

XXX.XXX.206.202

Kerry právě oslavila 1 rok. Je to naprosto typická fena šarplanince. Exteriérově super, povahově - ještě lépe . Velmi ostrá, když o něco jde. Nesmírně něžná, jemná a milující ke všemu domácímu - kočka, kocouři, malé fenky (cca o 40 a více kg méně). Ochraňující (nechtěla bych se s ní dostat do sporu ). Pohodová, pokud mě má u sebe. Sebevědomá, neřešící. Prostě - moje a jedinečná a úžasná a svá!

5.10.2016 12:39
kobylatko

XXX.XXX.45.44

conie napsal(a):
Kerry právě oslavila 1 rok. Je to naprosto typická fena šarplanince. Exteriérově super, povahově - ještě lépe . Velmi ostrá, když o něco jde. Nesmírně něžná, jemná a milující ke všemu domácímu - kočka, kocouři, malé fenky (cca o 40 a více kg méně). Ochraňující (nechtěla bych se s ní dostat do sporu ). Pohodová, pokud mě má u sebe. Sebevědomá, neřešící. Prostě - moje a jedinečná a úžasná a svá!

Je nádherná .

5.10.2016 12:42
kobylatko

XXX.XXX.45.44

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
No, ono je to s háravkou logické...

Na cvičáku o nic nejde, tam, když se psi nesoustředí na práci, tak je to šumák, na závodech či výstavách už jde o "tituly". Tedy když se podíváš, tak ano, háravky na závody smí, ale jdou až jako poslední, aby nerozhazovali z koncentrace své soupeře - je to napadnutelné, bohužel...
Teď co jsme byla na CACITu v Dobříši, tak háravky šli také až jako poslední. Na velkym place se "to schová" ale vem si, jak jsou haly s výstavníma kruhama malý! Tam se neschová nic a když vezmeš, že háravka je cítit na metry, víš, jak by to v tej hale vypadalo?
Chápu, že to bereš jako diskriminaci, ale vem si, že prostě to na určitých místech není možné aby háravka byla přítomna v hale, kde už tak je vydýchaný vzduch a vůbec příšerně...

Možná divný dotaz... Tak proč se neudělá kruh pro háravky někde mimo halu ? např v takových těch velkých bílých stanech z hliníkových profilů a plachty.

6.10.2016 05:35
koňadra

XXX.XXX.128.31

kobylatko napsal(a):
Možná divný dotaz... Tak proč se neudělá kruh pro háravky někde mimo halu ? např v takových těch velkých bílých stanech z hliníkových profilů a plachty.

Myslím, že to nelze organizačně zvládnout. Jak byste to chtěla dělat? Dělat samostatný kruh pro každé plemeno (jestli se tam náhodou najdou 1 - 2 háravky?), nebo jeden kruh pro všechny? V kruhu se sejdou hárající čivava, doga, ovčák, čuvač... každý má svého rozhodčího, ale ten musí posuzovat v kruhu jemu náležející plemena. Takže kdy by se všichni v tom "hárajícím" kruhu sešli? A jak budete měřit kvalitu toho jedince, když chybí konkurence?
Ačkoliv mám feny a jejich hárání mně komplikuje kynologickou činnost, nejsem proto, aby byly háravky vystavovány. Nepotřebuji poslouchat, že ten, či onen pes neuspěl kvůli mé feně. A konec konců háravé feny mají více či méně rozhozenou psychiku, takže by ani to vystavování nemuselo dopadnout dobře.

29.10.2016 14:17
conie

XXX.XXX.206.202

Tak nám ti šarplaninci trochu usnuli. Jestli to nebude tím, že ve správných rukách je to úžasné plemeno a nepotřebujeme řešit žádné problémy. Ale je fajn podělit se i o radosti.

Neregistrovaný uživatel

18.11.2016 09:57
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.16.32

Tak nedávno můj šarplaninec Taro oslavil 4té narozeniny...

Rovněž nedávno ukončil svou výstavní kariéru, v Praze v Letňanech - Double CACIB Dog Expo byl oba dva dny BOB a dodělal tak poslední český titul GrandChampion...

Taro je tedy InterChampion, Champion CZ, Champion ČMKU, GrandChampion CZ.

Na výstavě jsme rovněž potkali Erose Halali Hou a sama za sebe můžu říct, že tohle plemeno jde díky těmhle rádobychovatelům do kytek!
Eros je pes úplně mimo standard! V roce je 2x tak velký než standard udává - barva nijaká - ani šedá, ani pšeničná, ani žlutá, je nohatý, má světlé oči, atd...

Jsem docela ráda, že výstavy máme za sebou, protože z některých jedinců je mi opravdu blivno, zvlášť, když dostanou titul "za docházku" - tedy každý patvar šarplanince si vyběhá titul jen díky tomu, že je ve třídě sám... Klub už by se měl rozhejbat a začít se selekcí, protože jinak šarplanince v ČR již neuvidíme

19.11.2016 00:51
dadu

XXX.XXX.61.94

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Tak nedávno můj šarplaninec Taro oslavil 4té narozeniny...

Rovněž nedávno ukončil svou výstavní kariéru, v Praze v Letňanech - Double CACIB Dog Expo byl oba dva dny BOB a dodělal tak poslední český titul GrandChampion...

Taro je tedy InterChampion, Champion CZ, Champion ČMKU, GrandChampion CZ.

Na výstavě jsme rovněž potkali Erose Halali Hou a sama za sebe můžu říct, že tohle plemeno jde díky těmhle rádobychovatelům do kytek!
Eros je pes úplně mimo standard! V roce je 2x tak velký než standard udává - barva nijaká - ani šedá, ani pšeničná, ani žlutá, je nohatý, má světlé oči, atd...

Jsem docela ráda, že výstavy máme za sebou, protože z některých jedinců je mi opravdu blivno, zvlášť, když dostanou titul "za docházku" - tedy každý patvar šarplanince si vyběhá titul jen díky tomu, že je ve třídě sám... Klub už by se měl rozhejbat a začít se selekcí, protože jinak šarplanince v ČR již neuvidíme

Plně souhlasím s vašima posledníma dvema odstavci - to je důvod, proč už jsem do šarplanince nešla (i když po nich pořád pokukuji ).

14.1.2017 16:15
conie

XXX.XXX.206.202

Kerry začátkem ledna bylo již 15 měsíců a pubertu zvládá skvěle. Miluje sníh a s tetou Borou jsou nerozlučná dvojka.

28.2.2017 21:09
conie

XXX.XXX.206.202

Šarplaninky - 17 měsíční Eta-Kerry a 9 letá Bora a 6 letá německá pinčová Ishtar - kámošky, nepřekonatelné hlídačky, báječní mazlové k rodině. Neměnila bych.

Přidejte reakci

Přidat smajlík