Pomeranian nebo německý špic

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Janina 231

4.3.2016 19:35
Janina 231

XXX.XXX.97.6

Jaké z těchto dvou plemen byste doporučili ? Máte s některým zkušenosti? Předem děkuji za každou odpověď.

4.3.2016 19:43
imattree

XXX.XXX.7.34

Janina 231 napsal(a):
Jaké z těchto dvou plemen byste doporučili ? Máte s některým zkušenosti? Předem děkuji za každou odpověď.

K čemu? Co s ním hodláte dělat, co očekáváte? Německý špic jen trpasličí, nebo uvažujete i nad malým, střední či velkým? Jak aktivní člověk jste? Bydlíte v bytě nebo domě?

Janina 231

4.3.2016 19:50
Janina 231

XXX.XXX.97.6

Bydlíme v domě, máme už doma leonbergera, takže by chodil na dlouhé procházky. Spal by doma a byl by členem rodiny stejně jako leonek. Uvažujeme o velikosti do střední, ale jsme stále ve fázi plánování a rozmýšlení se. Chtěli bychom obejít i pár výstav a pejska uchovnit.

4.3.2016 19:52
lavacca

XXX.XXX.164.49

Janina 231 napsal(a):
Jaké z těchto dvou plemen byste doporučili ? Máte s některým zkušenosti? Předem děkuji za každou odpověď.

A co s pejskem máte v plánu?

Jinak osobně - já mám ráda německé špice, nelíbí se mi načechrané koule v podobě pomeranianů a keeshondů. Musíte i častěji česat, apod.

No a co by mě teda osobně u váhání pomeranian x něm.špic taky v rozhodování pomohlo je pořizovací cena - pomeranian cca od 40 tisíc výš, něm.špic kolem 10-15 tisíc.

4.3.2016 19:55
lavacca

XXX.XXX.164.49

Aha, už tu čtu, se mi to při psaní komentáře neukázalo. ¨

Dle mýho pak záleží, který z nich se Vám líbí více. Nicméně i na ty delší túry - jen takové upozornění, na načechraného pomeraniana se budou všechny větvičky v lese, apod. přichytávat určitě více.

Janina 231

4.3.2016 19:55
Janina 231

XXX.XXX.97.6

Ta cena je jedním z faktorů, který zatím hraje pro německého špice.

4.3.2016 21:13
awake

XXX.XXX.115.136

Můžete mít Pomíka (tedy trpasličí načechranou kouli kterou budete upravovat střihem), potom si můžete skoro za stejné peníze koupit "křížence" poma a špice, nebo si koupit špice. Dle velikosti můžete mít špice již od cca.6ti tisíc (střední), cca. od 8mi tisíc malého a trpaslík bude určitě dražší. Trpaslík má cca.2,5 kg, malý cca.5 kg a střední jen o trochu víc.

4.3.2016 21:26
aritim

XXX.XXX.19.70

Janina 231 napsal(a):
Jaké z těchto dvou plemen byste doporučili ? Máte s některým zkušenosti? Předem děkuji za každou odpověď.

Určitě německého. Bezúdržbový pes - kromě doby línání stačí občas pročesat, je zdravější a akčnější než pomeranian. Měla jsem malou špicku, teď mám střeďačku a kříženého střeďáka. Nepoznala jsem lepšího psa. Jen je smutné, že německý typ nemá proti pomíkovi na výstavě šanci. Proto teď uvažuji nad japonským špicem. Tak si můžete do předvýběru zařadit i jeho. Cenově je japonský srovnatelný s německým, pomeranian přijde na čtyřnásobek a víc.

4.3.2016 22:15
tapina

XXX.XXX.211.42

aritim napsal(a):
Určitě německého. Bezúdržbový pes - kromě doby línání stačí občas pročesat, je zdravější a akčnější než pomeranian. Měla jsem malou špicku, teď mám střeďačku a kříženého střeďáka. Nepoznala jsem lepšího psa. Jen je smutné, že německý typ nemá proti pomíkovi na výstavě šanci. Proto teď uvažuji nad japonským špicem. Tak si můžete do předvýběru zařadit i jeho. Cenově je japonský srovnatelný s německým, pomeranian přijde na čtyřnásobek a víc.

Jaký je ten japonský špic povahově? Máte zkušenost?

Mě momentálně zaujal velký špic černý - chov na záchranu plemene. I když do těch dnešních veder, k nám do Polabí asi ne.

4.3.2016 23:09
lavacca

XXX.XXX.164.49

aritim napsal(a):
Určitě německého. Bezúdržbový pes - kromě doby línání stačí občas pročesat, je zdravější a akčnější než pomeranian. Měla jsem malou špicku, teď mám střeďačku a kříženého střeďáka. Nepoznala jsem lepšího psa. Jen je smutné, že německý typ nemá proti pomíkovi na výstavě šanci. Proto teď uvažuji nad japonským špicem. Tak si můžete do předvýběru zařadit i jeho. Cenově je japonský srovnatelný s německým, pomeranian přijde na čtyřnásobek a víc.

To ano, ono pro spoustu lidí jsou pomíci i keeshové líbivější...ale za mě jen staré typy něm.špiců. Akorát u vlčích špiců, aby je člověk hledal už pomalu lupou (velmi často se kříží kees x vlčí špic), a u malých už se to taky rozmáhá...

Zas naštěstí jsou špicové všestranní a nejsou to jen výstavní "plyšáci", tak snad se udrží i ty čisté staré linie... :).

4.3.2016 23:10
lavacca

XXX.XXX.164.49

tapina napsal(a):
Jaký je ten japonský špic povahově? Máte zkušenost?

Mě momentálně zaujal velký špic černý - chov na záchranu plemene. I když do těch dnešních veder, k nám do Polabí asi ne.

Máme černého NO, měli jsme i hodně tmavou vlčí špicku a léto zvládají stejně jako ostatní - naopak se kolikrát opalovali až jsme si říkala, že se na tom slunci musí uvařit... pak se skočili vyráchat do jezírka a znovu.

Takže pokud se Vám černý velký špic líbí, směle do toho. ;).

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.3.2016 23:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

tapina napsal(a):
Jaký je ten japonský špic povahově? Máte zkušenost?

Mě momentálně zaujal velký špic černý - chov na záchranu plemene. I když do těch dnešních veder, k nám do Polabí asi ne.

Polabí není rovníková Afrika, černí psi ve střední Evropě normálně žijí bez újmy na zdraví. A žili a budou žít.

4.3.2016 23:21
tapina

XXX.XXX.211.42

lavacca napsal(a):
Máme černého NO, měli jsme i hodně tmavou vlčí špicku a léto zvládají stejně jako ostatní - naopak se kolikrát opalovali až jsme si říkala, že se na tom slunci musí uvařit... pak se skočili vyráchat do jezírka a znovu.

Takže pokud se Vám černý velký špic líbí, směle do toho. ;).

Zatím se spíš tak poohlížím. Asi nakonec zas skončím u nějakého vořecha smajlíkMěla jsem křížence jagdteriéra a špice a ten teda vedra nesl strašně špatně a to nebyl černý.

Ten velký černý asi taky nebude moc dovnitř do domu, co myslíte?

4.3.2016 23:22
tapina

XXX.XXX.211.42

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Polabí není rovníková Afrika, černí psi ve střední Evropě normálně žijí bez újmy na zdraví. A žili a budou žít.

Jasně. Ale proč psa zbytečně trápit, když někdo mu dá podmínky lepší.

4.3.2016 23:23
aritim

XXX.XXX.19.70

tapina napsal(a):
Jaký je ten japonský špic povahově? Máte zkušenost?

Mě momentálně zaujal velký špic černý - chov na záchranu plemene. I když do těch dnešních veder, k nám do Polabí asi ne.

Nějaké japonské jsem viděla na výstavě. Je podobný německému střeďákovi, ale přátelštější k cizím lidem. Ale oni ani ty německý už nebývají tak odměření k cizím jako bývali. To je asi všeobecný trend dnešní doby u všech plemen.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.3.2016 23:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

tapina napsal(a):
Jasně. Ale proč psa zbytečně trápit, když někdo mu dá podmínky lepší.

Lepší? Jaké? Jestli máte dům a chuť se podílet na záchraně plemene, jděte do toho. Velký špic může klidně do domu, proč ne? Budou platit taková pravidla, jaká si nastavíte. A jestli myslíte kvůli srsti, tak se nebojte. Podobně chlupatí psi žijí i v bytech bez újmy na zdraví.

4.3.2016 23:30
aritim

XXX.XXX.19.70

tapina napsal(a):
Zatím se spíš tak poohlížím. Asi nakonec zas skončím u nějakého vořecha smajlíkMěla jsem křížence jagdteriéra a špice a ten teda vedra nesl strašně špatně a to nebyl černý.

Ten velký černý asi taky nebude moc dovnitř do domu, co myslíte?

Pes v bytě vám tolik nenasrstí, jako pes venku. Mě se tedy psi v létě chodí naopak chladit do domu na dlaždičky. Venku bývá větší vedro. Snášení vedra je individuální. Mám ráda dlouhosrstá špicovitá plemena a mám je v bytě. V létě chodíme na normální procházky, kromě tropických dní kterých není zase tolik a nikdy žádný ze psů neměl problém.
Ona totiž ta hustá srst s podsadou izoluje nejen před zimou, ale i před teplem.

4.3.2016 23:40
tapina

XXX.XXX.211.42

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Lepší? Jaké? Jestli máte dům a chuť se podílet na záchraně plemene, jděte do toho. Velký špic může klidně do domu, proč ne? Budou platit taková pravidla, jaká si nastavíte. A jestli myslíte kvůli srsti, tak se nebojte. Podobně chlupatí psi žijí i v bytech bez újmy na zdraví.

Máme dvorek, ale psa jsem tam nikdy moc nenechávala. Hodně sportujem. Aktuálnè mám hladkosrstku, ta je i v létě spokojená. Měla jsem dřív NO s krátkou srstí, černým sedlem, celkem ok, a pak toho zmiňovaného křížence - tomu byli vedro i kolem 15 stupňů. Co se týká srsti v bytě, to by mě tak netýralo - ze zmíněných nejhůř NO.

Podílet se na záchraně plemene budou i odchovy, to už je zodpovědnost veliká.

5.3.2016 09:48
conty

XXX.XXX.103.249

Janina 231 napsal(a):
Jaké z těchto dvou plemen byste doporučili ? Máte s některým zkušenosti? Předem děkuji za každou odpověď.

Mám středního a maliňáky. Myslím, že je velikostně tak akorát, aby jej nezašlápli .

5.3.2016 09:57
conty

XXX.XXX.103.249

tapina napsal(a):
Jaký je ten japonský špic povahově? Máte zkušenost?

Mě momentálně zaujal velký špic černý - chov na záchranu plemene. I když do těch dnešních veder, k nám do Polabí asi ne.

Http://www.spic.cz/o-chovu/nove-narozena-stenata/japonsky-spic
http://www.spic.cz/o-chovu/nove-narozena-stenata/velky-spic
Zrovna zde mají štěňátka

5.3.2016 10:22
awake

XXX.XXX.115.136

Mám tmavé psy a na sluníčku se i "opalují"

5.3.2016 10:29
awake

XXX.XXX.115.136

tapina napsal(a):
Jaký je ten japonský špic povahově? Máte zkušenost?

Mě momentálně zaujal velký špic černý - chov na záchranu plemene. I když do těch dnešních veder, k nám do Polabí asi ne.

Německý špic a Japonský špic - http://www.lukatogold.cz

Velký černý - http://re-janmoravia.webnode.cz.

5.3.2016 11:47
lavacca

XXX.XXX.164.49

tapina napsal(a):
Zatím se spíš tak poohlížím. Asi nakonec zas skončím u nějakého vořecha smajlíkMěla jsem křížence jagdteriéra a špice a ten teda vedra nesl strašně špatně a to nebyl černý.

Ten velký černý asi taky nebude moc dovnitř do domu, co myslíte?

Je to o zvyknutí - naše vlčí teda milovala pohyb venku (nejradši v zimě ležela rovnou ve sněhu, apod), domů ji to nijak netáhlo. Ale je fakt, že ani u chovatele doma nebyla... a my si ji brali jako 3 měsíční, takže už měla naučen určitý režim..

Ale pokud ji chcete domů, nevím v tom problém pokud ji jinak venku vyběháte a zaměstnáte.

5.3.2016 11:51
lavacca

XXX.XXX.164.49

tapina napsal(a):
Máme dvorek, ale psa jsem tam nikdy moc nenechávala. Hodně sportujem. Aktuálnè mám hladkosrstku, ta je i v létě spokojená. Měla jsem dřív NO s krátkou srstí, černým sedlem, celkem ok, a pak toho zmiňovaného křížence - tomu byli vedro i kolem 15 stupňů. Co se týká srsti v bytě, to by mě tak netýralo - ze zmíněných nejhůř NO.

Podílet se na záchraně plemene budou i odchovy, to už je zodpovědnost veliká.

My máme nyní 3 tmavé - černého NO, černou pálenou kříženku a černého křížence s bílou náprsenkou a všichni se v létě opalují na příjezdové cestě, kde to člověka na boso pálí, že tam nemůže pomalu ani jít...a oni si to užívají! Takže bych se toho vážně nebála. Chce to psa přes ty největší vedra netahat po poledni na slunce, apod. /což ale platí pro všechny - psy i lidi) a dát mu možnost jít zchladit - na dlažbu, jezírko, apod.

Ano, to ano, ale zas pokud byste se bála udání štěňat (a ruku na srdce, není o ně takový hrozný zájem), tak si pořídit psa a uchovnit. ;).

5.3.2016 12:30
conty

XXX.XXX.103.249

To je pravda, moc lidí střeďáky nechová.Taky jsem uchovňovala psa. Stojí to docela dost a fenka se ještě žádná nepřihlásila . Zajímalo by mě, jaký by po něm byly štěňátka. Beztak bych neodolala

5.3.2016 12:33
aritim

XXX.XXX.19.70

conty napsal(a):
To je pravda, moc lidí střeďáky nechová.Taky jsem uchovňovala psa. Stojí to docela dost a fenka se ještě žádná nepřihlásila . Zajímalo by mě, jaký by po něm byly štěňátka. Beztak bych neodolala

A můžu se zeptat jak se váš pejsek jmenuje? Na léto plánujeme krytí naší bílé střeďačky.

5.3.2016 12:36
lavacca

XXX.XXX.164.49

conty napsal(a):
To je pravda, moc lidí střeďáky nechová.Taky jsem uchovňovala psa. Stojí to docela dost a fenka se ještě žádná nepřihlásila . Zajímalo by mě, jaký by po něm byly štěňátka. Beztak bych neodolala

Ono vůbec špice obecně...ale na druhou stranu je to fajn, aspoň není tolik štěňat bez PP, atd...

My měli dříve kříženku středního bílého špice, byla úžasný šašek. :) Do budoucna určo zas špiclíky chci.

Jan123

21.6.2017 13:37
Jan123

XXX.XXX.51.232

Špic je zdravější a aktivnější ? :D TAK TO ANI NÁHODOU :) aktivnějšího a energičtějšího psa než Pomeraniana jsem neviděl :) narozdíl od klasického špice, POMERANIANÍ SRST NELÍNÁ! a NESMRDÍ - je samočistící, navíc v létě nepouští k tělu horko a v zimě naopak udržuje teplo - nemusí se to zdát, ale jeho srst NEVYŽADUJE žádnou speciální péči - jen párkrát týdně pročesat. A rozhodně to není jen, chlupatá koule a plyšák na výstavy, co tu někdo psal, uči se vše velmi rychle a je skvělý společník - hlavně není tak uštěkaný jako špic. Navíc se dá v chovatelských stanicích domluvit a počkat si na nějakého nestandartniho jedince (moc malý, velký, nesestouplá varlata, chybějící řezák apod.) a sehnat ho za o dost nižší cenu. Takže za mě jedině P O M E R A N I A N. Chovatelé špiců pořád nadávají, že se jim nelíbí, že je vyumělkovaný atd, ale vtipné je, že všude své klasické špičaté špice nabízejí pod názvem Pomeranian :D

jolyha

21.6.2017 13:57
jolyha

XXX.XXX.229.101

Jan123 napsal(a):
Špic je zdravější a aktivnější ? :D TAK TO ANI NÁHODOU :) aktivnějšího a energičtějšího psa než Pomeraniana jsem neviděl :) narozdíl od klasického špice, POMERANIANÍ SRST NELÍNÁ! a NESMRDÍ - je samočistící, navíc v létě nepouští k tělu horko a v zimě naopak udržuje teplo - nemusí se to zdát, ale jeho srst NEVYŽADUJE žádnou speciální péči - jen párkrát týdně pročesat. A rozhodně to není jen, chlupatá koule a plyšák na výstavy, co tu někdo psal, uči se vše velmi rychle a je skvělý společník - hlavně není tak uštěkaný jako špic. Navíc se dá v chovatelských stanicích domluvit a počkat si na nějakého nestandartniho jedince (moc malý, velký, nesestouplá varlata, chybějící řezák apod.) a sehnat ho za o dost nižší cenu. Takže za mě jedině P O M E R A N I A N. Chovatelé špiců pořád nadávají, že se jim nelíbí, že je vyumělkovaný atd, ale vtipné je, že všude své klasické špičaté špice nabízejí pod názvem Pomeranian :D

POmíci nelínají? A tohle jste jako vzal kde? Znám jich zatraceně dost na to, abych mohla tvrdil, že línají úplně stejně jako původní typ německého špice, akorát je občas té srsti z nich poněkud víc a to prostě proto, že jsou více osrstění. Co se týká povahy, je to kus od kusu. Někteří veselí, velmi aktivní a čilí, někteří doslova "mouchy sžerte si mě" a trochu pomalejší mozkové pochody. Ale to je u každého plemene, ne každý může být akčňák nebo inteligent.

21.6.2017 13:59
rapotacka11

XXX.XXX.32.113

POMERANIANÍ SRST NELÍNÁ! a NESMRDÍ - je samočistící
""""""""""""""""
Líná vše, co má srst a snad každý vořech a kočka (aj) má samočisicí srst.

21.6.2017 15:15
lavacca

XXX.XXX.29.238

jolyha napsal(a):
POmíci nelínají? A tohle jste jako vzal kde? Znám jich zatraceně dost na to, abych mohla tvrdil, že línají úplně stejně jako původní typ německého špice, akorát je občas té srsti z nich poněkud víc a to prostě proto, že jsou více osrstění. Co se týká povahy, je to kus od kusu. Někteří veselí, velmi aktivní a čilí, někteří doslova "mouchy sžerte si mě" a trochu pomalejší mozkové pochody. Ale to je u každého plemene, ne každý může být akčňák nebo inteligent.

Asi tak nejak. Ja jsem teda dik te nacechranosti pomikum ani keeshondum na chut neprisla. Zlaty klasicky spic. A ano, bohuzel spousta chovatele kryje pomiky kvuli lepsi prodejnosti stenat. Najit tak cisteho maleho spice bez primese pomika je uz problem...to same vlciho bez primesi keeshonda. Za me je to obrovska skoda.

Jan123

22.6.2017 10:18
Jan123

XXX.XXX.110.158

Vím to proto, že čistého pomeraniana máme už 4 roky.. i všichni chovatelé ČISTÝCH pomíků vám to potvrdí... :).

jolyha

22.6.2017 14:59
jolyha

XXX.XXX.229.101

Jan123 napsal(a):
Vím to proto, že čistého pomeraniana máme už 4 roky.. i všichni chovatelé ČISTÝCH pomíků vám to potvrdí... :).

S pár chovateli čistých pomíků se znám a ku podivu, nkdo z nich není ochoten potvrdit takovou blbost, jako že pomeranian nelíná... zda smrdí nebo ne je způsobem jeho "ustájení" - pokud žije normálně v bytě, nesmrdí ani pomík, ani klasický německý špic. Pokud žije v chlívě, smrdí oba dva. Ale línají normílně oba. Zeptejte se nějakého chovatele (co jich má víc a třeba i odchovává, chci vidět takovou fenku po porodu, co nebude línat), uděláte líp než psát nepravdy.

Jan123

22.6.2017 17:42
Jan123

XXX.XXX.110.158

Něměcký špic dvakrát do roka silně líná, pomeranian při pravidelném pročesávání a minimálně líná a nechává srst v kartáči, takže jeho srst nepadá všude po podlaze. Vím to od dlouholeté chovatelky a jedné z mála chovatelek pravých Pomeranianů v ČR, takže s vámi o tom nebudu diskutovat :) máte pomeraniana doma? :D asi ano, když si za tím tak tvrdě jdete :DDD.

Jan123

22.6.2017 17:47
Jan123

XXX.XXX.110.158

Jinak škoda s tím křížením to je, protože mně osobně se líbí jak původní něm. špic, tak pomeranian - ale ti kříženci.. to pak člověk neví co kupuje, můžou mít různé nemoci apod.. je to škoda.

22.6.2017 20:14
awake

XXX.XXX.115.235

Jan123 napsal(a):
Jinak škoda s tím křížením to je, protože mně osobně se líbí jak původní něm. špic, tak pomeranian - ale ti kříženci.. to pak člověk neví co kupuje, můžou mít různé nemoci apod.. je to škoda.

Jaké můžou mít nemoci? Jinak mě se osobně také nelíbí "křížení" pomíka/keese a špice. "Samostatně" jsou daleko hezčí

Jan123

23.6.2017 09:48
Jan123

XXX.XXX.110.158

No většinou se tato plemena kříží v množírnách, kde jde, chovatelům, jen o zisk, takže nehledí na nemoci jedinců, které nakryjí a můžou se přenášet na děti, kdysi jsem četl článek od jedné chovatelky, kde psala i o jiném genofondu nebo něco takového, v tomto se až tak nevyznám, ale mám známou, která má právě takového pejska a má srdeční problémy a to právě proto, že, chovatel, z množírny nakryl pravděpodobně nemocnou fenu se psem a přeneslo se to na štěňátko.

23.6.2017 20:57
awake

XXX.XXX.115.235

Aha. Já to pochopila tak, že se nemá "křížit" pomík se špicem. Že z tohoto spojení můžou být psi nemocní.

Jan123

24.6.2017 06:51
Jan123

XXX.XXX.110.158

Nene, to bylo myšleno tak, že když se kříží dvě plemena a nehledí se na nemoci a typy jedinců atd tak z toho můžou být psi nemocní, tak je to i u čivav i jiných psů, protože těch je v množírnách teď bohužel taky hodně :(.

24.6.2017 08:44
lavacca

XXX.XXX.63.20

Jan123 napsal(a):
Něměcký špic dvakrát do roka silně líná, pomeranian při pravidelném pročesávání a minimálně líná a nechává srst v kartáči, takže jeho srst nepadá všude po podlaze. Vím to od dlouholeté chovatelky a jedné z mála chovatelek pravých Pomeranianů v ČR, takže s vámi o tom nebudu diskutovat :) máte pomeraniana doma? :D asi ano, když si za tím tak tvrdě jdete :DDD.

Asi jsme měli špatně německé špice, linali nám vždy jen 1x ročně na jaře jako ostatní psi. :D.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.6.2017 11:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

lavacca napsal(a):
Asi jsme měli špatně německé špice, linali nám vždy jen 1x ročně na jaře jako ostatní psi. :D.

Také máme špatné psy, všichni, špic, čuvač, tibetská doga, berńák na jaře vylínají a do zimy zase obrůstají.

13.10.2018 22:37
medonoska

XXX.XXX.18.224

Zdravíme, mám krásného německého špice pomeraniana jak často venčit a na jak dlouhé procházky chodit? Nesnáší cizí psy a bývá agresivní, čím větší pes, tím více řevu a hrůzy spouští musíme čekat, až všichni pejskaři zmizí z dohledu. Jinak k dětem a lidem přátelský a hravý

13.10.2018 22:37
medonoska

XXX.XXX.18.224

Zdravíme, mám krásného německého špice pomeraniana jak často venčit a na jak dlouhé procházky chodit? Nesnáší cizí psy a bývá agresivní, čím větší pes, tím více řevu a hrůzy spouští musíme čekat, až všichni pejskaři zmizí z dohledu. Jinak k dětem a lidem přátelský a hravý

14.10.2018 02:25
rapotacka11

XXX.XXX.79.213

¨Nejlepší bude chodit ven v noci.
Budete sami a v klidu.
Kolik mu je ?
Rok - dva ?

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.10.2018 08:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

medonoska napsal(a):
Zdravíme, mám krásného německého špice pomeraniana jak často venčit a na jak dlouhé procházky chodit? Nesnáší cizí psy a bývá agresivní, čím větší pes, tím více řevu a hrůzy spouští musíme čekat, až všichni pejskaři zmizí z dohledu. Jinak k dětem a lidem přátelský a hravý

To se vám ta výchova nějak vymkla, co?

14.10.2018 09:26
medonoska

XXX.XXX.18.224

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To se vám ta výchova nějak vymkla, co?

Ne, mě ne, já jsem ho dostala jako téměř tříletého, snažím se to eliminovat ale zatím se moc nedaří.

14.10.2018 09:32
medonoska

XXX.XXX.18.224

rapotacka11 napsal(a):
¨Nejlepší bude chodit ven v noci.
Budete sami a v klidu.
Kolik mu je ?
Rok - dva ?

Jsou mu tři, dostala jsem ho, protože paní se nemá čas o něj starat, já jsem ráda, loni mi odešla fenečka pekinéze, bylo jí 14 let a nemohla jsem jít do kuchyně, abych nebulila, bylo tam její místečko...tohle je jiná káva, je temperamentní a někteří lidi jsou tak natvrdlí, že si myslí, bude si s mým psem hrát, nebude, musí to vidět, že ten pes jiné psy nesnáší.

14.10.2018 09:35
saola

XXX.XXX.234.22

medonoska napsal(a):
Zdravíme, mám krásného německého špice pomeraniana jak často venčit a na jak dlouhé procházky chodit? Nesnáší cizí psy a bývá agresivní, čím větší pes, tím více řevu a hrůzy spouští musíme čekat, až všichni pejskaři zmizí z dohledu. Jinak k dětem a lidem přátelský a hravý

To ale děláte úplně špatně. Mezi psy s ním naopak musíte chodit a maximálně takové příležitosti vyhledávat. A samozřejmě svého psa správně korigovat a učit ho, jakým žádoucím způsobem se má chovat.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.10.2018 09:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

medonoska napsal(a):
Ne, mě ne, já jsem ho dostala jako téměř tříletého, snažím se to eliminovat ale zatím se moc nedaří.

Tak to pardon. Ať se vám to podaří.

14.10.2018 13:40
medonoska

XXX.XXX.18.224

saola napsal(a):
To ale děláte úplně špatně. Mezi psy s ním naopak musíte chodit a maximálně takové příležitosti vyhledávat. A samozřejmě svého psa správně korigovat a učit ho, jakým žádoucím způsobem se má chovat.

A myslíte že i tříletého psa lze naučit jinému chování, já ho dostala už dospělého..někdy by se přátelil, ale jakmile vidí sebemenší náznak agresivity u druhého psa, je zle snažím se mu přikázat, ale jak je jednou rozjetý, je konec...a velké plemeno stačí jen vidět...nevím jakým způsobem ho paní co mě ho dala, vychovávala...jinak je to mazel největší

Neregistrovaný uživatel

15.10.2018 13:14
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.150.97

Jan123 napsal(a):
No většinou se tato plemena kříží v množírnách, kde jde, chovatelům, jen o zisk, takže nehledí na nemoci jedinců, které nakryjí a můžou se přenášet na děti, kdysi jsem četl článek od jedné chovatelky, kde psala i o jiném genofondu nebo něco takového, v tomto se až tak nevyznám, ale mám známou, která má právě takového pejska a má srdeční problémy a to právě proto, že, chovatel, z množírny nakryl pravděpodobně nemocnou fenu se psem a přeneslo se to na štěňátko.

Mohla by jste, prosím vás, uvést nemoci, které vznikají křížením a přenášejí se na děti?
Píšete neskutečný nesmysly!

15.10.2018 13:54
assil

XXX.XXX.84.76

medonoska napsal(a):
A myslíte že i tříletého psa lze naučit jinému chování, já ho dostala už dospělého..někdy by se přátelil, ale jakmile vidí sebemenší náznak agresivity u druhého psa, je zle snažím se mu přikázat, ale jak je jednou rozjetý, je konec...a velké plemeno stačí jen vidět...nevím jakým způsobem ho paní co mě ho dala, vychovávala...jinak je to mazel největší

Mého špice pokousal pes a měl to podobně, takže klidně ho mohl taky napadnout nějaký pes a on teď utočí ze strachu. Ale chce to zvládnout alespoň do ignorace, nemusí být se psama kamarád. Když mu něco přikazujete, má už naučeno, co ten konkrétní příkaz je a jak se při něm mám chovat? Jestli ne, tak to je jako kdyby na vás někdo mluvil tatarsky, taky nebudete vědět, co se po vás chce a co máte dělat, klidně si to může vykládat jako váš souhlas s tím co dělá. Asi abyste se měla obrátit někam na dobrý cvičák nebo dobré psí školy.

15.10.2018 16:26
medonoska

XXX.XXX.18.224

Snažím se, už včera první úspěch, ale také první klidný a kamarádský pes takže vzájemné očmuchávání a seznamování bylo OK, musela jsem ho sice přidržovat, ale nebylo to ani potřeba, oba byli v pohodě..

Přidejte reakci

Přidat smajlík