Pes snědl divokým kachnám vejce

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
2.4.2016 10:54
Nelinka..

XXX.XXX.54.5

Ahoj. Dneska se můj pes dostal divokým kachnám do hnízda venku v parku a asi jim snědl pár vajec. Je to vážný problém ?

2.4.2016 10:57
rapotacka11

XXX.XXX.32.107

JE.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.4.2016 10:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

rapotacka11 napsal(a):
JE.

2.4.2016 10:59
Nelinka..

XXX.XXX.54.5

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):

Co je na tom směsnýho ?

2.4.2016 11:01
rapotacka11

XXX.XXX.32.107

Je to zoufalá situace.

2.4.2016 11:01
tapina

XXX.XXX.148.24

Nebudou káčata, co na to říct. To se stane i v přírodě.

Spíš víc hlídejte psa, protože lidi - nepejskaři, jsou pak na psy naštvaní a hází pak hlavně v parcích a sídlištích různé otrávené věci - to je pořád dokola.

Někdo k těm kachnám má třeba porovnatelný citový vztah jako Vy ke psovi, chodí je krmit, těší se z mláďat (znám takového člověka), ten to asi nebude, ale spíš pro někoho jiného to bude poslední kapka.

2.4.2016 11:03
Nelinka..

XXX.XXX.54.5

tapina napsal(a):
Nebudou káčata, co na to říct. To se stane i v přírodě.

Spíš víc hlídejte psa, protože lidi - nepejskaři, jsou pak na psy naštvaní a hází pak hlavně v parcích a sídlištích různé otrávené věci - to je pořád dokola.

Někdo k těm kachnám má třeba porovnatelný citový vztah jako Vy ke psovi, chodí je krmit, těší se z mláďat (znám takového člověka), ten to asi nebude, ale spíš pro někoho jiného to bude poslední kapka.

Mě jde spíš o to, že mi hromada lidí, říká, že tyhle vejce můžou obsahovat spoustu bakterií, virů a taky salmonelózu :(.

2.4.2016 11:04
rapotacka11

XXX.XXX.32.107

JO.

2.4.2016 11:06
tapina

XXX.XXX.148.24

Nelinka.. napsal(a):
Mě jde spíš o to, že mi hromada lidí, říká, že tyhle vejce můžou obsahovat spoustu bakterií, virů a taky salmonelózu :(.

Ach tak. I to je možné. Tak se nenechte od psa teď moc olizovat a dodržujte běžnou hygienu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.4.2016 11:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nelinka.. napsal(a):
Mě jde spíš o to, že mi hromada lidí, říká, že tyhle vejce můžou obsahovat spoustu bakterií, virů a taky salmonelózu :(.

Určitě, pes po nich zhyne strašlivou chorobou . No tak si jednou dal něco dobrého. Ovšem problém to je ne kvůli psovi, ale kvůli kachnám. Ted je doba mláďat a divoká zvířata potřebují klid, hlídejte si lépe svého psa.

2.4.2016 11:07
Nelinka..

XXX.XXX.54.5

tapina napsal(a):
Ach tak. I to je možné. Tak se nenechte od psa teď moc olizovat a dodržujte běžnou hygienu.

A psovi, by to mohlo nějak ublížit ?

2.4.2016 11:07
rapotacka11

XXX.XXX.32.107

JO.
No jo, příroda se sichruje.
Oko za oko.
Tak to má být.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.4.2016 11:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nelinka.. napsal(a):
A psovi, by to mohlo nějak ublížit ?

Přemýšlejte trošku, jak by mu to asi mohlo ublížit, vždyt je to pes, oni sežerou horší věci než vejce.

2.4.2016 11:11
rapotacka11

XXX.XXX.32.107

Přemýšlejte trošku...

Kdyby přemýšlela, nenechá ho plenit hnízda!
Teď jsou venku mláďata, ptáčata, králíčci...

2.4.2016 11:16
Nelinka..

XXX.XXX.54.5

rapotacka11 napsal(a):
Přemýšlejte trošku...

Kdyby přemýšlela, nenechá ho plenit hnízda!
Teď jsou venku mláďata, ptáčata, králíčci...

Prosím vás, jaký plenění hnízd. Vedl jsem psa na vodíku a on si čmuchal v rákosu a než jsem stihl zareagovat, tak asi 3 zhltal.

2.4.2016 11:25
Hordy

XXX.XXX.54.5

Lidi, já nechci kritizovat, ale proč se do něj někteří z vás tak sarkasticky navážejí ?. Já sám vím, že internet je plnej článků o tom, jak psovi škodí támhleto a jak támhleto. No a člověk už si potom sám není jistý. A pokud chtěl jen vědět, jak je to se salmonelózou, tak mu odpovím a je to. No a '' plenění hnízd '' a tak. Prosím vás. Já mám dva naprosto vycvičené psi, kteří poslechnou na slovo, a taky si často někdo sní něco venku. Podle mě, že šelma jako pes sní jinému menšímu tvorovi mláďata ( vejce atd ) je prostě příroda. U nás na dvoře se psi často dostanou slepicím do kurníku a sní vejce.

2.4.2016 11:42
Hordy

XXX.XXX.54.5

Neříkám, že musíte psa štvát na ty kachny a tak, ale vím, jak to bylo dřív na vesnicích a pomatuji si, co mi vždycky například babička vyprávěla. Měli psa normálně na dvoře a v tý době se psi nijak neřešily, zkrátka to bylo zvíře a hotovo. Veterináři tady v čechách prakticky nebyly a o psa se nikdo extra nestaral. No a babička vždycky říkala, že jejich pes kolikrát zabil mláďata třeba králíků na dvoře, nebo malý kuřata. No, ale taky se to nijak neřešilo. Pes dostal a bylo to. Pes je zkrátka šelma.

2.4.2016 11:49
Aliens_II

XXX.XXX.194.35

Hordy napsal(a):
Lidi, já nechci kritizovat, ale proč se do něj někteří z vás tak sarkasticky navážejí ?. Já sám vím, že internet je plnej článků o tom, jak psovi škodí támhleto a jak támhleto. No a člověk už si potom sám není jistý. A pokud chtěl jen vědět, jak je to se salmonelózou, tak mu odpovím a je to. No a '' plenění hnízd '' a tak. Prosím vás. Já mám dva naprosto vycvičené psi, kteří poslechnou na slovo, a taky si často někdo sní něco venku. Podle mě, že šelma jako pes sní jinému menšímu tvorovi mláďata ( vejce atd ) je prostě příroda. U nás na dvoře se psi často dostanou slepicím do kurníku a sní vejce.

Příroda? Co to melete za hovadinu? Víte kolik je psů? Kdyby každý nechal dělat psy to, co Vy, tak kde bude jaká příroda. Se trochu zamyslete, než vyplodíte takovou zhovadilost. Pes je sice šelma, ale jak dávna historie praví, domestikovaná. Aspoň tedy 99% psů. A ten zbytek jsou divocí psi. Takže odpovědnost je na tom, kdo psa vlastní. A ne nějaká příroda.

Na dvoře u Vás si klidně dělejte s čoklama co chcete, lovte si tam Vaše kočky a slepice a se klidně o ně podělte se svými psy. Co je venku, na to zapomeňte a snažte se, aby se nic takového nestalo.

Jo, sežral vejce, byla to náhoda, madam ať si příště psa víc hlídá. Hotovo.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.4.2016 11:50
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nelinka.. napsal(a):
Prosím vás, jaký plenění hnízd. Vedl jsem psa na vodíku a on si čmuchal v rákosu a než jsem stihl zareagovat, tak asi 3 zhltal.

To chodíte se psem na vodítku rákosím ? skvělá představa :-D Jinak pes se nažral a pro příště tam kde je zvěř tak si hlídejte psa, jinak by na to mohl doplatit, ovšem ne tak že dostane nákazu z kachních vajec.

2.4.2016 11:51
tapina

XXX.XXX.148.24

Aliens_II napsal(a):
Příroda? Co to melete za hovadinu? Víte kolik je psů? Kdyby každý nechal dělat psy to, co Vy, tak kde bude jaká příroda. Se trochu zamyslete, než vyplodíte takovou zhovadilost. Pes je sice šelma, ale jak dávna historie praví, domestikovaná. Aspoň tedy 99% psů. A ten zbytek jsou divocí psi. Takže odpovědnost je na tom, kdo psa vlastní. A ne nějaká příroda.

Na dvoře u Vás si klidně dělejte s čoklama co chcete, lovte si tam Vaše kočky a slepice a se klidně o ně podělte se svými psy. Co je venku, na to zapomeňte a snažte se, aby se nic takového nestalo.

Jo, sežral vejce, byla to náhoda, madam ať si příště psa víc hlídá. Hotovo.

Jste se dnes nějak rozohnil, ne?

2.4.2016 11:55
Timotty

XXX.XXX.54.5

Hele, tak já myslím, že dobrý ne ?.. Zadavatel se ptal pouze na to, jestli z vajec nehrozý například salmonelóza :D.. A vy tady rozjíždíte válku. Ukončíme diskuzi co vy na to ?

2.4.2016 11:57
Timotty

XXX.XXX.54.5

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To chodíte se psem na vodítku rákosím ? skvělá představa :-D Jinak pes se nažral a pro příště tam kde je zvěř tak si hlídejte psa, jinak by na to mohl doplatit, ovšem ne tak že dostane nákazu z kachních vajec.

Tak já myslím, že to není potřeba tak hrotit. Víte co, stanou se horší věci a pokud to byla opravdu jen náhoda, tak se nic neděje. Stát se to může každýmu, Chvilka nepozornosti a je to

2.4.2016 11:58
Aliens_II

XXX.XXX.194.35

tapina napsal(a):
Jste se dnes nějak rozohnil, ne?

Ani né. Jen mě udivuje přízemnost jistých osob a ještě s tím jdou mezi lid.
Neříkám, že se něco nestane, zajíc, nějaký ten bažant, holub, cokoli, ale je to exces. A majitel a to jsem přesvědčen to řeší, nelíbí se mu to, je mu to nepříjemé. Slušný majitel, člověk homo sapiens. A psa min. pokárá a bude snažit ho hlídat a podobně. Homo erectus, tedy vzpřímený, no vida. Tomu do bylo jedno, ať se pes nažere a uloví. Jenže erectus jaksi už neni mezi námi, a nebo jó?

2.4.2016 11:59
Aliens_II

XXX.XXX.194.35

Timotty napsal(a):
Hele, tak já myslím, že dobrý ne ?.. Zadavatel se ptal pouze na to, jestli z vajec nehrozý například salmonelóza :D.. A vy tady rozjíždíte válku. Ukončíme diskuzi co vy na to ?

Válka? Né. V pohodě. Není to válka. Jen jsme si ujasnili téma.

2.4.2016 12:03
tapina

XXX.XXX.148.24

Aliens_II napsal(a):
Ani né. Jen mě udivuje přízemnost jistých osob a ještě s tím jdou mezi lid.
Neříkám, že se něco nestane, zajíc, nějaký ten bažant, holub, cokoli, ale je to exces. A majitel a to jsem přesvědčen to řeší, nelíbí se mu to, je mu to nepříjemé. Slušný majitel, člověk homo sapiens. A psa min. pokárá a bude snažit ho hlídat a podobně. Homo erectus, tedy vzpřímený, no vida. Tomu do bylo jedno, ať se pes nažere a uloví. Jenže erectus jaksi už neni mezi námi, a nebo jó?

Ono je blbý, že všichni jsme tu druhově sapiens, ale variabilita je veliká. Blbý je taky, že nejde jen o genetiku. Tak nějak to jde s náma celkově z kopce. Že by čas na nový druh?
Mě už neudivuje nic.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.4.2016 12:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

Aliens_II napsal(a):
Ani né. Jen mě udivuje přízemnost jistých osob a ještě s tím jdou mezi lid.
Neříkám, že se něco nestane, zajíc, nějaký ten bažant, holub, cokoli, ale je to exces. A majitel a to jsem přesvědčen to řeší, nelíbí se mu to, je mu to nepříjemé. Slušný majitel, člověk homo sapiens. A psa min. pokárá a bude snažit ho hlídat a podobně. Homo erectus, tedy vzpřímený, no vida. Tomu do bylo jedno, ať se pes nažere a uloví. Jenže erectus jaksi už neni mezi námi, a nebo jó?

Slušný pokárá sebe za blbost a ne psa

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.4.2016 12:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

Stane se, nó. ale asi se nebudu ptát na salmonelu, to nebude ten nej problém :D
psi si se salmou dokážou poradit víc než lidé
s pokutami, odsuzováním a kdo ví čím ještě vám ale neporadí.

2.4.2016 12:22
Aliens_II

XXX.XXX.194.35

tapina napsal(a):
Ono je blbý, že všichni jsme tu druhově sapiens, ale variabilita je veliká. Blbý je taky, že nejde jen o genetiku. Tak nějak to jde s náma celkově z kopce. Že by čas na nový druh?
Mě už neudivuje nic.

Zvláštní doba. Kdo ví, jak to půjde dál. Musíme býti být optimisty. U nás minimálně tomu moc pomohla údajná svoboda. V tom hodně špatném měřítku. Nějak rychle se přestalo chápat a vnímat, co že to je ta svoboda. No a prozápadní civilizace a její ideály tlačené mnohdy silou do částí světa, kde o to nestojí. A máme z toho co? No nic. To sem nepatří. Nicméně nejsme daleko k nastolení tzv. New World Order. Otázka jen zní, jestli to jde tou správnou cestou. Olé.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.4.2016 12:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nelinka.. napsal(a):
Co je na tom směsnýho ?

Směšný je dotaz.
Pes sežral vejce - no a co, vajíčka jsou jedlá. A jak napsal někdo přede mnou, kolikrát si pes pochutná na větší "pochoutce" a a ani o tom třeba nevíte. Miluji dohukané majitele úplně ze všeho.

2.4.2016 12:41
Nelinka..

XXX.XXX.54.5

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Směšný je dotaz.
Pes sežral vejce - no a co, vajíčka jsou jedlá. A jak napsal někdo přede mnou, kolikrát si pes pochutná na větší "pochoutce" a a ani o tom třeba nevíte. Miluji dohukané majitele úplně ze všeho.

Já nejsem '' dohukaný ''. Jen mi šlo o ty viry, před kterými mě jednou varoval veterinář.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.4.2016 12:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nelinka.. napsal(a):
Já nejsem '' dohukaný ''. Jen mi šlo o ty viry, před kterými mě jednou varoval veterinář.

Přečtěte si něco o přirozené stravě psů, psí žaludek je velmi odolný, tedy žaludeční šťávy.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.4.2016 13:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nelinka.. napsal(a):
Já nejsem '' dohukaný ''. Jen mi šlo o ty viry, před kterými mě jednou varoval veterinář.

Maximálně bude mít pes průjem. Žádná věda. Ale jestli se bojíte, běžte na veterinu. Takoví majitelé jako vy, to je pro veterináře požehnání.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.4.2016 20:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Směšný je dotaz.
Pes sežral vejce - no a co, vajíčka jsou jedlá. A jak napsal někdo přede mnou, kolikrát si pes pochutná na větší "pochoutce" a a ani o tom třeba nevíte. Miluji dohukané majitele úplně ze všeho.

Určitě je ale lepší směšný dotaz než něco zanedbat, ne? A když majitel neví tak proč se nezeptat?

2.4.2016 20:05
Nelinka..

XXX.XXX.54.5

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Určitě je ale lepší směšný dotaz než něco zanedbat, ne? A když majitel neví tak proč se nezeptat?

Taky jsem si to myslel . Ale asi to tak neni

2.4.2016 20:14
tapina

XXX.XXX.148.24

Nelinka.. napsal(a):
Taky jsem si to myslel . Ale asi to tak neni

Tak já jsem se celkem snažila, to nemůžete říct ;-) On občas si člověk myslí, že je něco důležité nebo vtipné, ale na diskusi to tak nevypadá - jsou tu různí lidí - mě první co napadlo - tak a dieta je v háji - vzhledem k předchozí mu Vašemu tèmatu.
Věřím, že je pes ok a Vy poučen.

jolyha

2.4.2016 20:42
jolyha

XXX.XXX.229.101

Nelinka.. napsal(a):
Taky jsem si to myslel . Ale asi to tak neni

Pokud pes dostává pestoru stravu, pravděpodobně z toho nebude mít problém, jen si obohatil jídelníček. Pokud je čistě granulák, ideálně jen na jedné značce, připravte se na vytírání srajdy tak na cca tři dny minimálně. Ale rozhodně na to neumře. Jen bych poprosila - je super, že v této době, kdy se líhnou a rodí mládata ho máte na vodítku, za to palec nahoru - ale zkuste pro tuto dobu vynechat i to rákosí. Za měsíc už budou mláďata vylíhnutá a dokážou před predátorem prchnout do vody apod. Teď tu možnost ještě nemají. Psů je oproti divokým zvířatům u nás poněkud nepoměrně moc a pokud chceme ještě nějaká zvířata v přírodě mít, je opravdu nutné aby si každý svého psa v této době ohlídal. Zrovna dneska jsem při procházce s našimi pesany našla mezi polem a lesem srnče, evidentně stržené psem. Škoda mladého života

2.4.2016 20:43
Grandina

XXX.XXX.2.30

Nelinka.. napsal(a):
Taky jsem si to myslel . Ale asi to tak neni

Buďte v klidu, kdybyste se nezeptal a pes to nepřežil, tak vás zjebou taky...Protože přece sakra jste měl předpokládat! :D.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.4.2016 21:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nelinka.. napsal(a):
Taky jsem si to myslel . Ale asi to tak neni

Víte co, nic si z toho nedělejte a příště pokud nebudete vědět tak se zase zeptejte. Já osobně to tak dělám a klidně zavolám i na veterinu pokud něco nevím a je mně upřímně jedno co si o mě budou myslet - každý má jiné zkušenosti a znalosti a to co pro mě může být automatické tak druhý vědět nemusí a naopak. A beru to tak že se radši i ztrapním, ale budu mít klid. Než nad tím doma přemýšlet a říkat si, co když se mu něco stane.

2.4.2016 21:04
Aliens_II

XXX.XXX.194.35

Grandina napsal(a):
Buďte v klidu, kdybyste se nezeptal a pes to nepřežil, tak vás zjebou taky...Protože přece sakra jste měl předpokládat! :D.

Zklidněte Vy. Nikdo tady nic takového netvrdil, co má dělat. Prostě ptal se na problém. Problem to byl, co ten pes udělal. Pak ho zajímal stav psa po sežrání a info dostal. A že by měl psa napříště hlídat, tak to je snad normál ne? Přestaňte omlouvat cokoli, co je nepříjemné, či zdá se být.

2.4.2016 21:07
rapotacka11

XXX.XXX.32.107

jolyha napsal(a):
Pokud pes dostává pestoru stravu, pravděpodobně z toho nebude mít problém, jen si obohatil jídelníček. Pokud je čistě granulák, ideálně jen na jedné značce, připravte se na vytírání srajdy tak na cca tři dny minimálně. Ale rozhodně na to neumře. Jen bych poprosila - je super, že v této době, kdy se líhnou a rodí mládata ho máte na vodítku, za to palec nahoru - ale zkuste pro tuto dobu vynechat i to rákosí. Za měsíc už budou mláďata vylíhnutá a dokážou před predátorem prchnout do vody apod. Teď tu možnost ještě nemají. Psů je oproti divokým zvířatům u nás poněkud nepoměrně moc a pokud chceme ještě nějaká zvířata v přírodě mít, je opravdu nutné aby si každý svého psa v této době ohlídal. Zrovna dneska jsem při procházce s našimi pesany našla mezi polem a lesem srnče, evidentně stržené psem. Škoda mladého života

Hlavně esi to psovi neublížilo .
(ten zápas s tím srnčetem).

2.4.2016 21:19
stschvojkovicebrod

XXX.XXX.103.194

Některý lidi přišli kvůli psu o mozek. Je jenom pes a všichni se mu musí podřídit, protože je on je takový loztomilý, on vás jenom oslintá, on honí zajíčka, ale on mu nic neudělá, on spapinkal kachní vajíčka, jezis aby se pejsánkovi nic nestalo.

Ale pak si čokla podá divočák a už se žaluje na úřadě, aby ty prevíty všechny vystřílely.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.4.2016 21:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

stschvojkovicebrod napsal(a):
Některý lidi přišli kvůli psu o mozek. Je jenom pes a všichni se mu musí podřídit, protože je on je takový loztomilý, on vás jenom oslintá, on honí zajíčka, ale on mu nic neudělá, on spapinkal kachní vajíčka, jezis aby se pejsánkovi nic nestalo.

Ale pak si čokla podá divočák a už se žaluje na úřadě, aby ty prevíty všechny vystřílely.

2.4.2016 22:17
koňadra

XXX.XXX.128.31

Nelinka.. napsal(a):
Prosím vás, jaký plenění hnízd. Vedl jsem psa na vodíku a on si čmuchal v rákosu a než jsem stihl zareagovat, tak asi 3 zhltal.

Tak ono je to ještě horší, než to původně vypadalo. Ten pes si jen tak neběhal někde u rybníka, ale vy ho vedete na vodítku a všimnete si, že něco žere až má v sobě 3 vejce? Jak jste to spočítal? Pravděpodobně už v nich byly téměř vyvinuté zárodky. Celé je to nějaké divné. Kachny obyčejně nehnízdí u cesty - kde jste s tím psem lozil?
A mimochodem: pod nickem Nelinka kupodivu není holka /žena, ale kluk / muž - to je taky divné, nemyslíte?

A tomuto příspěvku tleskám: "Některý lidi přišli kvůli psu o mozek. Je jenom pes a všichni se mu musí podřídit, protože je on je takový loztomilý, on vás jenom oslintá, on honí zajíčka, ale on mu nic neudělá, on spapinkal kachní vajíčka, jezis aby se pejsánkovi nic nestalo.
Ale pak si čokla podá divočák a už se žaluje na úřadě, aby ty prevíty všechny vystřílely."

Někteří lidi ztratili soudnost a normální selský rozum!

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.4.2016 06:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

A už sem doma, nelinka je labrador žravý labrador, na vodítku vtáhl páníčka do rákosí, nebyl na flexině a neměl na čumáčku haltinu? člověče už sem vám to psala, začněte s tím amrdolem něco dělat, do rákosí se chodí makat a ne žrát vejce

3.4.2016 10:04
Grandina

XXX.XXX.2.30

koňadra napsal(a):
Tak ono je to ještě horší, než to původně vypadalo. Ten pes si jen tak neběhal někde u rybníka, ale vy ho vedete na vodítku a všimnete si, že něco žere až má v sobě 3 vejce? Jak jste to spočítal? Pravděpodobně už v nich byly téměř vyvinuté zárodky. Celé je to nějaké divné. Kachny obyčejně nehnízdí u cesty - kde jste s tím psem lozil?
A mimochodem: pod nickem Nelinka kupodivu není holka /žena, ale kluk / muž - to je taky divné, nemyslíte?

A tomuto příspěvku tleskám: "Některý lidi přišli kvůli psu o mozek. Je jenom pes a všichni se mu musí podřídit, protože je on je takový loztomilý, on vás jenom oslintá, on honí zajíčka, ale on mu nic neudělá, on spapinkal kachní vajíčka, jezis aby se pejsánkovi nic nestalo.
Ale pak si čokla podá divočák a už se žaluje na úřadě, aby ty prevíty všechny vystřílely."

Někteří lidi ztratili soudnost a normální selský rozum!

Jestli ona Nelinka není pes kluka/muže...

3.4.2016 10:18
Grandina

XXX.XXX.2.30

Aliens_II napsal(a):
Zklidněte Vy. Nikdo tady nic takového netvrdil, co má dělat. Prostě ptal se na problém. Problem to byl, co ten pes udělal. Pak ho zajímal stav psa po sežrání a info dostal. A že by měl psa napříště hlídat, tak to je snad normál ne? Přestaňte omlouvat cokoli, co je nepříjemné, či zdá se být.

Ano...právě že se ptal na problém...A místo odpovědi -hele buď v klidu, po těch vajíčkách se mu nic nestane, ale měl bys dávat pozor na škody na zvěři - se mu dostala hromada ironie a výsměchu... Kdyby ten pes požral třeba sáček, nebo něco takového, tak ho tu většina zhuláká že už měl být dávno u veta... Přitom on nepotřeboval školení o chudácích kačenkách...chudáčcích sáčcích a pod... Potřeboval uklidnit, že mu pes nechytne salmonelu nebo čert ví co...

3.4.2016 12:30
koňadra

XXX.XXX.128.31

Grandina napsal(a):
Ano...právě že se ptal na problém...A místo odpovědi -hele buď v klidu, po těch vajíčkách se mu nic nestane, ale měl bys dávat pozor na škody na zvěři - se mu dostala hromada ironie a výsměchu... Kdyby ten pes požral třeba sáček, nebo něco takového, tak ho tu většina zhuláká že už měl být dávno u veta... Přitom on nepotřeboval školení o chudácích kačenkách...chudáčcích sáčcích a pod... Potřeboval uklidnit, že mu pes nechytne salmonelu nebo čert ví co...

Nezlobte se na mne, ale když je někdo tak nezodpovědný, chová se bezohledně k přírodě (hlavně, že jeho pes může všechno), tak je mě úplně jedno jestli jeho pes dostane salmonelu.
Ale mně je jasné, že se psovi nejspíš vůbec nic nestane, což by majiteli bylo jasné také, kdyby se více zajímal o život v přírodě. Jen je o 3 živé tvory na světě míň - kvůli bezohlednosti a hlouposti majitele.

3.4.2016 12:52
Nelinka..

XXX.XXX.54.5

koňadra napsal(a):
Nezlobte se na mne, ale když je někdo tak nezodpovědný, chová se bezohledně k přírodě (hlavně, že jeho pes může všechno), tak je mě úplně jedno jestli jeho pes dostane salmonelu.
Ale mně je jasné, že se psovi nejspíš vůbec nic nestane, což by majiteli bylo jasné také, kdyby se více zajímal o život v přírodě. Jen je o 3 živé tvory na světě míň - kvůli bezohlednosti a hlouposti majitele.

A můžete mi prosím říct co jsem tak hrozného udělal ? Ano, dobře, můj pes snědl 3 kachní vajíčka. Ok, beru, že to byla chyba, ale vy to taky rozpatláváte, jak kdybych byl jediný kterému se něco takového někdy omylem stalo. Měl jsem už tři psi a v životě se mi nic takového nestalo a vy děláte, jak kdybych jim ti hnízda vybíral a dával to psovi doma do misky.Nešťastnou náhodou snědl pár vajíček a vy už tady vytahujete věty jako že se chová bezohledně k přírodě. Jestli je to že omylem snědl tři vajíčka bezohledné chování k přírodě, tak co jsou potom lidi, po kterých v lesích zůstává bordel a odpadky a štvou své psi na srny a podobně. Stalo se to omylem a vy děláte, jak kdybych jí v lese štval na veškerou zvěř aby jí tam zabíjela.
Jestli vás to uklidí tak se omlouvám. Opravdu.

Jo a poprosil bych aby jste si odpustil věty jako - '' hlavně, že jeho pes může všechno '' - Stalo se mi to jednou omylem a s odpuštěním vy o mém psovi nevíte vůbec nic. I když je mi jasné, že vy určitě víte ze všech nejlíp, jak se můj pes chová atd atd..

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.4.2016 13:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nelinka.. napsal(a):
A můžete mi prosím říct co jsem tak hrozného udělal ? Ano, dobře, můj pes snědl 3 kachní vajíčka. Ok, beru, že to byla chyba, ale vy to taky rozpatláváte, jak kdybych byl jediný kterému se něco takového někdy omylem stalo. Měl jsem už tři psi a v životě se mi nic takového nestalo a vy děláte, jak kdybych jim ti hnízda vybíral a dával to psovi doma do misky.Nešťastnou náhodou snědl pár vajíček a vy už tady vytahujete věty jako že se chová bezohledně k přírodě. Jestli je to že omylem snědl tři vajíčka bezohledné chování k přírodě, tak co jsou potom lidi, po kterých v lesích zůstává bordel a odpadky a štvou své psi na srny a podobně. Stalo se to omylem a vy děláte, jak kdybych jí v lese štval na veškerou zvěř aby jí tam zabíjela.
Jestli vás to uklidí tak se omlouvám. Opravdu.

Jo a poprosil bych aby jste si odpustil věty jako - '' hlavně, že jeho pes může všechno '' - Stalo se mi to jednou omylem a s odpuštěním vy o mém psovi nevíte vůbec nic. I když je mi jasné, že vy určitě víte ze všech nejlíp, jak se můj pes chová atd atd..

No jasný, jen tři vajíčka, to jsou jen tři kachny, co to je. a další pejsáček náhodou utekl v lese a strhl jen jednu jedinou srnu, vždyť je to fuk, je jich tam plno.

jako sorry ale tenhle přístup je strašný. ono fakt není rozdíl mezi vámi a majiteli psů, co žerou srnky, oni u toho mají úplně stejné kecy.

3.4.2016 13:04
Nelinka..

XXX.XXX.54.5

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No jasný, jen tři vajíčka, to jsou jen tři kachny, co to je. a další pejsáček náhodou utekl v lese a strhl jen jednu jedinou srnu, vždyť je to fuk, je jich tam plno.

jako sorry ale tenhle přístup je strašný. ono fakt není rozdíl mezi vámi a majiteli psů, co žerou srnky, oni u toho mají úplně stejné kecy.

Nezlobte se na mě, ale já nic takového neříkám. A ani nemám žádné kecy. Jen mi přijde zbytečné se tady dohadovat kvůli třem vajíčkům. Mě jde jen o to, že vy děláte, jako bych byl jediný, komu se něco podobného stalo. Proboha.

3.4.2016 13:08
Andrýsek3

XXX.XXX.44.20

Nelinka.. napsal(a):
Nezlobte se na mě, ale já nic takového neříkám. A ani nemám žádné kecy. Jen mi přijde zbytečné se tady dohadovat kvůli třem vajíčkům. Mě jde jen o to, že vy děláte, jako bych byl jediný, komu se něco podobného stalo. Proboha.

Nic si z toho nedělejte, většina lidí tady je neomylných, jejich názory jsou svaté, jejich psi jsou nejlepší na světě, kteří poslechnou za každé situace, nikdy by se jim nic omylem nestalo. A kdo takový není, asi by ani neměl žít.

3.4.2016 13:13
Nelinka..

XXX.XXX.54.5

Andrýsek3 napsal(a):
Nic si z toho nedělejte, většina lidí tady je neomylných, jejich názory jsou svaté, jejich psi jsou nejlepší na světě, kteří poslechnou za každé situace, nikdy by se jim nic omylem nestalo. A kdo takový není, asi by ani neměl žít.

Ano ! Přesně takhle my to přijde !

Prostě proto, že můj pes snědl 3! vajíčka, tak zbořil ekosystém celé planety. A i když se omluvým, tak stejně oni mají pravdu a já dojdu sebe a psa ukřižovat. A opravdu mi ty lidé přijdou, jako kdyby nikdy neudělali ani jednu chybu. Nikdy jejich pes nic neudělal.. Prostě nic !

Já jsem se omluvil.

3.4.2016 13:21
hunter

XXX.XXX.168.162

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No jasný, jen tři vajíčka, to jsou jen tři kachny, co to je. a další pejsáček náhodou utekl v lese a strhl jen jednu jedinou srnu, vždyť je to fuk, je jich tam plno.

jako sorry ale tenhle přístup je strašný. ono fakt není rozdíl mezi vámi a majiteli psů, co žerou srnky, oni u toho mají úplně stejné kecy.

Já to úplně tak černě nevidím, i když s vámi souhlasím. Jen mi to nepřijde srovnatelné se stržením srny.

V tomhle ohledu jsou nejhorší vlastníci koček, těm je naprosto jedno, kde jejich kočka je a co zrovna dělá. A škody na hnízdištích jsou nesrovnatelné, navíc i u vzácnějších druhů.

3.4.2016 13:21
Nelinka..

XXX.XXX.54.5

Jo a jak tu někdo psal, že kachny nesedají u cest a kde jsem svého psa vodil atd atd.. My třeba máme kachny i ve městě. Normálně mámě řeku která protéká dá se říct už ve městě a ty kachny už se lidí nebojí, takže chodí i po silnici a hnízdí dokonce i u chodníků.

3.4.2016 13:25
Timotty

XXX.XXX.54.5

Bože tady se zezačátku jednola o několik kachních vajíček a vy by jste ho snad chtěli upálit. A on se omluvyl a řekl, že si psa bude hlídat, takže pokud po něm nechcete, aby je tam on sám snesl zpátky, tak toho už nechte. Nenapadlo někoho z vás, že ty vajíčka mohla třeba k cesto vytáhnout kuna, lasička i kočky to dělají.

3.4.2016 13:29
tapina

XXX.XXX.148.24

Podle mě, normálnímu člověku je to líto a pro příště se poučí a psa víc jistí nebo víc trénují, podle toho, co se stalo. Těm kačenám, srnkám, zajícům to už život nevrátí.
Ano, jsou lidé, kterým je to jedno, nebo vyloženě psa na zvěř nebo kočky štvou, ale snad my co se tu na této anonymní diskusi potkáváme, k nim nepatříme.

Kachny ve městech opravdu nemají hnízda nějak moc krytá. U nás taky docela často vidím skořápky vajec při promenádě kolem řeky, kde je téměř žádný rákos, je mi to líto. Lidi tam mají většinou psy na vodítcích, protože je tam i dětské hřiště, cyklostezka. Nevím jak to.

Jen bych ještě chtěla říct, dávejte si teď na psa po té příhodě větší pozor. Jestli to psovi chutnalo, příště si zvládne lahůdku opatřit rychleji. Pokud se mu to podaří opakovaně, bude expert na taková podobná místa.

Abyste v tom nebyl sám. Moje fenka zabila zajíce. Šly jsme po cestě, a na nás ho nahnal jiný pes, vylítl z houští vyloženě do nás. Ani jsem nestačila křiknout, byla to otázka sekundy. Nenaučila se tím lovit, nepronásleduje zvířata, podle mě to brala jako obranu. Pro mě je to ponaučení, že od té doby chodí jen s košem.

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.4.2016 14:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ano, je to chyba že majitel dopustil aby pes ty vajíčka sežral, ale byl to omyl, občas se něco takového stane a majitel si to uvědomuje. Nezodpovědný majitel psa vypadá ale úplně jinak - viz vedlejší vlákno kde popisuji co se nám včera stalo. A k těm vajíčkům - je mně to líto, je mně líto každého zvířátka co musí umřít (vegetariánka teda nejsem, ale nemám k tomu daleko) a obzvlášť v tom lese to moc nechápu - teď je to pohroma s kačenama, ale že se běžně kačeny střílí tak to je normální, že myslivci střílí zvěř je normální. Jo přemnožili by se atd, ale proč jedno zvíře litovat a druhé zabít nevadí? Taky je mně líto mláďátek co jim ublíží nevychovaní psi, o tom žádná.

3.4.2016 15:03
Felow

XXX.XXX.211.172

¨Tak jsem se dostala k přečtení pár posledních příspěvků a nedá mi, abych se také nepřipojila s reakcí na přispěvatele razantního odsouzení nastalé situace Za prvé mi nepřijde majitel zmíněného pejska jako někdo, kdo by se svému psu řádně nevěnoval, či s ním nepracoval, pes není v žádném případě nevychovaný ani jinak nesprávně vedený (reakce na Habe), což mi dokazuje i historie příspěvků zadavatele na různých vláknech.Prostě se to stalo a buďme soudní, pokud pes, byť na vodítku občas s čumákem u země zacítí něco žádaného - prostě to někdy zhltne a i kdyby jste skočili rybku po jeho tlamě, už tomu nezabráníte. Připomělo mi to jednu příhodu, které jsem byla shodou okolností včera přímým svědkem.Byla jsem se psy na chalupě a vnučka, které jsou necelé tři roky za asistence nás dospělých na trávníku obdivovala rozkvetlé krokusy a najednou měla v ruce žížalu, kterou, než jsme stačili čemukoli zabránit před našima očima strčila do pusy(no naštěstí nespolkla, vytáhli jsme jí včas, tak život užitečného živočicha nepřišel nazmar) a neudělali jsme nic.Docela v tom vidím určitou synonymu- budeme na to připravení, aby se to příště neopakovalo stejně jak jsem přesvědčená, že zadavatel si dá pro příště setsakra pozor, aby stejnou zkušenost neopakoval.To, že zadal dotaz jaký zadal mi nepřipadá směšné, jako někomu z výše přispívajících. On nebyl úplně od věci pokud se na to člověk dívá z odbornějšího hlediska. Volně žijící ptáci jsou hostiteli nemála virových i parazitických onemocnění. Z těch závažnějších bych jmenovala např viry HPAI, chřipkových virů H5, H7, H1N1, H1N3, virů i enterohepatitidy kachen, bakterií salmonely a babesiozy apod.
Veterinář, který se zadavateli zmínil o těchto možnostech nákazy nemluvil úplně od věci, protože např. v naší republice je lokalizovaná pandemická oblast 4 míst v Jihočeském kraji a dvou míst v kraji Jihomoravském s prověřeným záchytem ptačí chřipky u divokých kachen a labutí.Když se řekne A mělo by se říci také B - což v tomto případě obnáší statistickou pravděpodobnost možnosti nákazy, která je minimální, protože z vajec (snad kromě hepatitidy divokých kachen) jsou tato onemocnění nepřenosná.Zde bychom mohli polemizovat, jestli vejce nemohla být infikována trusem, jestli s vejci nemohlo být pozřeno něco z podestýlky...atd. Je, ale také známé, že atakovaný ptačí jedinec málokdy zahnízdí a má snůšku, takže se opět riziko snižuje. No zkrátka diskutovat by se dalo v rozsahu slušně dlouhého vlákna. Zde mě je, ale smutno, že se podstata vlákna zvrtává v nepatřičné soudy a rozvíjení neadekvátních přirovnáních (viz stržená srna) a zadavatel je atakován nepříjemným a hlavně dle mého v jeho případě neadekvátním odsouzením situace, aniž by kdokoli tuto situaci byl schopen adekvátně posoudit. Nestačilo by v tomto případě slušně upozornit a podat odpověď ve smyslu - nakazit by se za určitých okolností opravdu mohl, ale pravděpodobnost je opravdu malá. Prostě - Nelinko- buď v klidu, nemělo by se stát nic(ale možnost tady malá je ) a příště choďte jinudy, ať je kachňat více.

3.4.2016 15:32
Andrýsek3

XXX.XXX.44.20

Felow napsal(a):
¨Tak jsem se dostala k přečtení pár posledních příspěvků a nedá mi, abych se také nepřipojila s reakcí na přispěvatele razantního odsouzení nastalé situace Za prvé mi nepřijde majitel zmíněného pejska jako někdo, kdo by se svému psu řádně nevěnoval, či s ním nepracoval, pes není v žádném případě nevychovaný ani jinak nesprávně vedený (reakce na Habe), což mi dokazuje i historie příspěvků zadavatele na různých vláknech.Prostě se to stalo a buďme soudní, pokud pes, byť na vodítku občas s čumákem u země zacítí něco žádaného - prostě to někdy zhltne a i kdyby jste skočili rybku po jeho tlamě, už tomu nezabráníte. Připomělo mi to jednu příhodu, které jsem byla shodou okolností včera přímým svědkem.Byla jsem se psy na chalupě a vnučka, které jsou necelé tři roky za asistence nás dospělých na trávníku obdivovala rozkvetlé krokusy a najednou měla v ruce žížalu, kterou, než jsme stačili čemukoli zabránit před našima očima strčila do pusy(no naštěstí nespolkla, vytáhli jsme jí včas, tak život užitečného živočicha nepřišel nazmar) a neudělali jsme nic.Docela v tom vidím určitou synonymu- budeme na to připravení, aby se to příště neopakovalo stejně jak jsem přesvědčená, že zadavatel si dá pro příště setsakra pozor, aby stejnou zkušenost neopakoval.To, že zadal dotaz jaký zadal mi nepřipadá směšné, jako někomu z výše přispívajících. On nebyl úplně od věci pokud se na to člověk dívá z odbornějšího hlediska. Volně žijící ptáci jsou hostiteli nemála virových i parazitických onemocnění. Z těch závažnějších bych jmenovala např viry HPAI, chřipkových virů H5, H7, H1N1, H1N3, virů i enterohepatitidy kachen, bakterií salmonely a babesiozy apod.
Veterinář, který se zadavateli zmínil o těchto možnostech nákazy nemluvil úplně od věci, protože např. v naší republice je lokalizovaná pandemická oblast 4 míst v Jihočeském kraji a dvou míst v kraji Jihomoravském s prověřeným záchytem ptačí chřipky u divokých kachen a labutí.Když se řekne A mělo by se říci také B - což v tomto případě obnáší statistickou pravděpodobnost možnosti nákazy, která je minimální, protože z vajec (snad kromě hepatitidy divokých kachen) jsou tato onemocnění nepřenosná.Zde bychom mohli polemizovat, jestli vejce nemohla být infikována trusem, jestli s vejci nemohlo být pozřeno něco z podestýlky...atd. Je, ale také známé, že atakovaný ptačí jedinec málokdy zahnízdí a má snůšku, takže se opět riziko snižuje. No zkrátka diskutovat by se dalo v rozsahu slušně dlouhého vlákna. Zde mě je, ale smutno, že se podstata vlákna zvrtává v nepatřičné soudy a rozvíjení neadekvátních přirovnáních (viz stržená srna) a zadavatel je atakován nepříjemným a hlavně dle mého v jeho případě neadekvátním odsouzením situace, aniž by kdokoli tuto situaci byl schopen adekvátně posoudit. Nestačilo by v tomto případě slušně upozornit a podat odpověď ve smyslu - nakazit by se za určitých okolností opravdu mohl, ale pravděpodobnost je opravdu malá. Prostě - Nelinko- buď v klidu, nemělo by se stát nic(ale možnost tady malá je ) a příště choďte jinudy, ať je kachňat více.

3.4.2016 15:43
scylla

XXX.XXX.150.32

koňadra napsal(a):
Nezlobte se na mne, ale když je někdo tak nezodpovědný, chová se bezohledně k přírodě (hlavně, že jeho pes může všechno), tak je mě úplně jedno jestli jeho pes dostane salmonelu.
Ale mně je jasné, že se psovi nejspíš vůbec nic nestane, což by majiteli bylo jasné také, kdyby se více zajímal o život v přírodě. Jen je o 3 živé tvory na světě míň - kvůli bezohlednosti a hlouposti majitele.

To snad nemyslíte vážně? Jste dokonalý majitel, kterému pes nikdy v nestřežené chvíli něco nesebral a nesežral? Jeslti ano, zasloužíte si pamětní desku. O kolik živých tvorů bude na světě méně na podzim, až ty kačeny a spoustu další zvěře bouchalové vystřílejí pro zábavu? Budete se taky tak rozčilovat?

3.4.2016 15:54
Timotty

XXX.XXX.54.5

Felow napsal(a):
¨Tak jsem se dostala k přečtení pár posledních příspěvků a nedá mi, abych se také nepřipojila s reakcí na přispěvatele razantního odsouzení nastalé situace Za prvé mi nepřijde majitel zmíněného pejska jako někdo, kdo by se svému psu řádně nevěnoval, či s ním nepracoval, pes není v žádném případě nevychovaný ani jinak nesprávně vedený (reakce na Habe), což mi dokazuje i historie příspěvků zadavatele na různých vláknech.Prostě se to stalo a buďme soudní, pokud pes, byť na vodítku občas s čumákem u země zacítí něco žádaného - prostě to někdy zhltne a i kdyby jste skočili rybku po jeho tlamě, už tomu nezabráníte. Připomělo mi to jednu příhodu, které jsem byla shodou okolností včera přímým svědkem.Byla jsem se psy na chalupě a vnučka, které jsou necelé tři roky za asistence nás dospělých na trávníku obdivovala rozkvetlé krokusy a najednou měla v ruce žížalu, kterou, než jsme stačili čemukoli zabránit před našima očima strčila do pusy(no naštěstí nespolkla, vytáhli jsme jí včas, tak život užitečného živočicha nepřišel nazmar) a neudělali jsme nic.Docela v tom vidím určitou synonymu- budeme na to připravení, aby se to příště neopakovalo stejně jak jsem přesvědčená, že zadavatel si dá pro příště setsakra pozor, aby stejnou zkušenost neopakoval.To, že zadal dotaz jaký zadal mi nepřipadá směšné, jako někomu z výše přispívajících. On nebyl úplně od věci pokud se na to člověk dívá z odbornějšího hlediska. Volně žijící ptáci jsou hostiteli nemála virových i parazitických onemocnění. Z těch závažnějších bych jmenovala např viry HPAI, chřipkových virů H5, H7, H1N1, H1N3, virů i enterohepatitidy kachen, bakterií salmonely a babesiozy apod.
Veterinář, který se zadavateli zmínil o těchto možnostech nákazy nemluvil úplně od věci, protože např. v naší republice je lokalizovaná pandemická oblast 4 míst v Jihočeském kraji a dvou míst v kraji Jihomoravském s prověřeným záchytem ptačí chřipky u divokých kachen a labutí.Když se řekne A mělo by se říci také B - což v tomto případě obnáší statistickou pravděpodobnost možnosti nákazy, která je minimální, protože z vajec (snad kromě hepatitidy divokých kachen) jsou tato onemocnění nepřenosná.Zde bychom mohli polemizovat, jestli vejce nemohla být infikována trusem, jestli s vejci nemohlo být pozřeno něco z podestýlky...atd. Je, ale také známé, že atakovaný ptačí jedinec málokdy zahnízdí a má snůšku, takže se opět riziko snižuje. No zkrátka diskutovat by se dalo v rozsahu slušně dlouhého vlákna. Zde mě je, ale smutno, že se podstata vlákna zvrtává v nepatřičné soudy a rozvíjení neadekvátních přirovnáních (viz stržená srna) a zadavatel je atakován nepříjemným a hlavně dle mého v jeho případě neadekvátním odsouzením situace, aniž by kdokoli tuto situaci byl schopen adekvátně posoudit. Nestačilo by v tomto případě slušně upozornit a podat odpověď ve smyslu - nakazit by se za určitých okolností opravdu mohl, ale pravděpodobnost je opravdu malá. Prostě - Nelinko- buď v klidu, nemělo by se stát nic(ale možnost tady malá je ) a příště choďte jinudy, ať je kachňat více.

... Děkuji moc ! :) Jidí jako vy by mělo být více :).

3.4.2016 15:54
Timotty

XXX.XXX.54.5

scylla napsal(a):
To snad nemyslíte vážně? Jste dokonalý majitel, kterému pes nikdy v nestřežené chvíli něco nesebral a nesežral? Jeslti ano, zasloužíte si pamětní desku. O kolik živých tvorů bude na světě méně na podzim, až ty kačeny a spoustu další zvěře bouchalové vystřílejí pro zábavu? Budete se taky tak rozčilovat?

Konečně někdo kdo je podle mě normální ! :)

Sam 90210

3.4.2016 16:03
Sam 90210

XXX.XXX.148.220

Děláte z komára velblouda
No boože stalo se, kachny snesou vajíčka nová. můj pes taky občas zaskočí do kurníku pro vejce i když ví že nesmí, a stále žije.Jen nevím, on ty vejce snědl 3, vy jste ho měl/a ku všemu na vodítku a ničeho jste si nevšiml/a ? Pes nejprve vajíčko rozbije a pak vylíže ten vnitřek, , nebo to je tak rychle spolkl vcelku ? Příště takhle může sežrat třeba otrávenu návnadu, to už by byl větší problém

3.4.2016 16:09
hunter

XXX.XXX.168.162

scylla napsal(a):
To snad nemyslíte vážně? Jste dokonalý majitel, kterému pes nikdy v nestřežené chvíli něco nesebral a nesežral? Jeslti ano, zasloužíte si pamětní desku. O kolik živých tvorů bude na světě méně na podzim, až ty kačeny a spoustu další zvěře bouchalové vystřílejí pro zábavu? Budete se taky tak rozčilovat?

Na druhou stranu je potřeba si uvědomit, že spoustu kachen a bažantů si ti "bouchalové" odchovají svépomocí...

3.4.2016 16:09
koňadra

XXX.XXX.128.31

scylla napsal(a):
To snad nemyslíte vážně? Jste dokonalý majitel, kterému pes nikdy v nestřežené chvíli něco nesebral a nesežral? Jeslti ano, zasloužíte si pamětní desku. O kolik živých tvorů bude na světě méně na podzim, až ty kačeny a spoustu další zvěře bouchalové vystřílejí pro zábavu? Budete se taky tak rozčilovat?

Myslím to vážně! A nejsem dokonalý majitel, ale neumím si představit, že mám psa na vodítku a ten sežere několik vajec než si vůbec něčeho všimnu! Jak píše Sam - pes nejprve vejce rozbije a vylíže vnitřek. Pes, který s tím nemá zkušenosti, určitě jen tak nezltne 3 vejce během vteřiny.

Bouchalové se také snaží, aby vůbec v naší přírodě něco bylo. Takže spoustu kachen také odchovávají a vypouštějí do přírody.

3.4.2016 16:11
Nelinka..

XXX.XXX.54.5

Felow napsal(a):
¨Tak jsem se dostala k přečtení pár posledních příspěvků a nedá mi, abych se také nepřipojila s reakcí na přispěvatele razantního odsouzení nastalé situace Za prvé mi nepřijde majitel zmíněného pejska jako někdo, kdo by se svému psu řádně nevěnoval, či s ním nepracoval, pes není v žádném případě nevychovaný ani jinak nesprávně vedený (reakce na Habe), což mi dokazuje i historie příspěvků zadavatele na různých vláknech.Prostě se to stalo a buďme soudní, pokud pes, byť na vodítku občas s čumákem u země zacítí něco žádaného - prostě to někdy zhltne a i kdyby jste skočili rybku po jeho tlamě, už tomu nezabráníte. Připomělo mi to jednu příhodu, které jsem byla shodou okolností včera přímým svědkem.Byla jsem se psy na chalupě a vnučka, které jsou necelé tři roky za asistence nás dospělých na trávníku obdivovala rozkvetlé krokusy a najednou měla v ruce žížalu, kterou, než jsme stačili čemukoli zabránit před našima očima strčila do pusy(no naštěstí nespolkla, vytáhli jsme jí včas, tak život užitečného živočicha nepřišel nazmar) a neudělali jsme nic.Docela v tom vidím určitou synonymu- budeme na to připravení, aby se to příště neopakovalo stejně jak jsem přesvědčená, že zadavatel si dá pro příště setsakra pozor, aby stejnou zkušenost neopakoval.To, že zadal dotaz jaký zadal mi nepřipadá směšné, jako někomu z výše přispívajících. On nebyl úplně od věci pokud se na to člověk dívá z odbornějšího hlediska. Volně žijící ptáci jsou hostiteli nemála virových i parazitických onemocnění. Z těch závažnějších bych jmenovala např viry HPAI, chřipkových virů H5, H7, H1N1, H1N3, virů i enterohepatitidy kachen, bakterií salmonely a babesiozy apod.
Veterinář, který se zadavateli zmínil o těchto možnostech nákazy nemluvil úplně od věci, protože např. v naší republice je lokalizovaná pandemická oblast 4 míst v Jihočeském kraji a dvou míst v kraji Jihomoravském s prověřeným záchytem ptačí chřipky u divokých kachen a labutí.Když se řekne A mělo by se říci také B - což v tomto případě obnáší statistickou pravděpodobnost možnosti nákazy, která je minimální, protože z vajec (snad kromě hepatitidy divokých kachen) jsou tato onemocnění nepřenosná.Zde bychom mohli polemizovat, jestli vejce nemohla být infikována trusem, jestli s vejci nemohlo být pozřeno něco z podestýlky...atd. Je, ale také známé, že atakovaný ptačí jedinec málokdy zahnízdí a má snůšku, takže se opět riziko snižuje. No zkrátka diskutovat by se dalo v rozsahu slušně dlouhého vlákna. Zde mě je, ale smutno, že se podstata vlákna zvrtává v nepatřičné soudy a rozvíjení neadekvátních přirovnáních (viz stržená srna) a zadavatel je atakován nepříjemným a hlavně dle mého v jeho případě neadekvátním odsouzením situace, aniž by kdokoli tuto situaci byl schopen adekvátně posoudit. Nestačilo by v tomto případě slušně upozornit a podat odpověď ve smyslu - nakazit by se za určitých okolností opravdu mohl, ale pravděpodobnost je opravdu malá. Prostě - Nelinko- buď v klidu, nemělo by se stát nic(ale možnost tady malá je ) a příště choďte jinudy, ať je kachňat více.

Děkuji moc za podporu :)

3.4.2016 16:12
Nelinka..

XXX.XXX.54.5

scylla napsal(a):
To snad nemyslíte vážně? Jste dokonalý majitel, kterému pes nikdy v nestřežené chvíli něco nesebral a nesežral? Jeslti ano, zasloužíte si pamětní desku. O kolik živých tvorů bude na světě méně na podzim, až ty kačeny a spoustu další zvěře bouchalové vystřílejí pro zábavu? Budete se taky tak rozčilovat?

Taky si myslím

3.4.2016 16:13
Nelinka..

XXX.XXX.54.5

koňadra napsal(a):
Myslím to vážně! A nejsem dokonalý majitel, ale neumím si představit, že mám psa na vodítku a ten sežere několik vajec než si vůbec něčeho všimnu! Jak píše Sam - pes nejprve vejce rozbije a vylíže vnitřek. Pes, který s tím nemá zkušenosti, určitě jen tak nezltne 3 vejce během vteřiny.

Bouchalové se také snaží, aby vůbec v naší přírodě něco bylo. Takže spoustu kachen také odchovávají a vypouštějí do přírody.

Jenomže naše fenka když byla malá a chodila snáma po zahradě, zrovna když jsme šli do kurníku pro vajíčka se naučila, že slepičí vejce musí zkrátka rozkousnout celý a co nejvíc toho sníst, než se k ní dostaneme.

Sam 90210

3.4.2016 16:19
Sam 90210

XXX.XXX.148.220

Nelinka.. napsal(a):
Jenomže naše fenka když byla malá a chodila snáma po zahradě, zrovna když jsme šli do kurníku pro vajíčka se naučila, že slepičí vejce musí zkrátka rozkousnout celý a co nejvíc toho sníst, než se k ní dostaneme.

Ale i tak to chvílí trvá, pes u toho slintá, mlaská, všude to teče, všude plno skořápek, a když sní 3 nejde si toho nevšimnout, navíc když je na vodítku max.2 metry od vás Nějak mi z této diskuze vyhládlo, dostala jsem chuť na pořádnou omeletu

3.4.2016 17:02
kobylatko

XXX.XXX.45.44

No nejde mi pochopit jak na vodítku mohl zdlábnout tři vajíčka, ale stát by se mu nic nemělo.Pro příště by jste měl volit koš , třeba jen nějaký lehký když je taková žravka a sebere pomalu kde co, příště by opravdu mohla sníst něco nevhodného.

3.4.2016 18:26
scylla

XXX.XXX.150.32

hunter napsal(a):
Na druhou stranu je potřeba si uvědomit, že spoustu kachen a bažantů si ti "bouchalové" odchovají svépomocí...

Jako živé terče, to je opravdu velká zásluha.

3.4.2016 18:27
scylla

XXX.XXX.150.32

koňadra napsal(a):
Myslím to vážně! A nejsem dokonalý majitel, ale neumím si představit, že mám psa na vodítku a ten sežere několik vajec než si vůbec něčeho všimnu! Jak píše Sam - pes nejprve vejce rozbije a vylíže vnitřek. Pes, který s tím nemá zkušenosti, určitě jen tak nezltne 3 vejce během vteřiny.

Bouchalové se také snaží, aby vůbec v naší přírodě něco bylo. Takže spoustu kachen také odchovávají a vypouštějí do přírody.

Bouchalové jsou jednou z příčin, že v ní skoro nic není a to, co tam je, je přemnožené a dělá škodu.

Vzhledem k dnešnímu datu asi nebude vylizovat žloutek a bílek, ale shltne zárodek, který tam je.

3.4.2016 18:55
hunter

XXX.XXX.168.162

scylla napsal(a):
Bouchalové jsou jednou z příčin, že v ní skoro nic není a to, co tam je, je přemnožené a dělá škodu.

Vzhledem k dnešnímu datu asi nebude vylizovat žloutek a bílek, ale shltne zárodek, který tam je.

Vidím, že se vyznáte. Máte pravdu, lišky dělají škody chovatelům drůbeže, vysoká ničí stromky a sazenice, mufloni pro jistotu spasou veškeré zelené až ke kořínkům, prasata rozrývají meze a dělají škody na polích, zajíci škodí vinařům, velké šelmy strhávají ovce, skot...všechno bych to vystřílel.

A těch nemyslivců, kteří se starají o zvěř je mnoho. Na podzim a v zimě potkávám zástupy lidí, kteří se snaží přikrmovat zvěř, na jaře vídám spoustu lidí zakládat v lesích políčka, no a při sečení jsou louky plné lidí, kteří vyhánějí srnčata...

3.4.2016 18:57
aritim

XXX.XXX.19.70

Sam 90210 napsal(a):
Ale i tak to chvílí trvá, pes u toho slintá, mlaská, všude to teče, všude plno skořápek, a když sní 3 nejde si toho nevšimnout, navíc když je na vodítku max.2 metry od vás Nějak mi z této diskuze vyhládlo, dostala jsem chuť na pořádnou omeletu

Mohu nabídnout kachní vejce... V této mírné zimě kachny snad ani nepřestaly nést a přestože je téměř denně zkrmuji psům a kočkám, mám jich plnou ledničku

Mě spíš než to, že pes sežral vajíčka (jakákoliv), zaráží reakce majitele. Co by mu asi tak mohlo hrozit za újmu z potravy, kterou se šelmy živí tisíce let? Já bych se spíš zděsila, kdyby se mi pes nacpal granulemi.

4.4.2016 00:31
fikovnice

XXX.XXX.99.69

rapotacka11 napsal(a):
JE.

4.4.2016 00:32
fikovnice

XXX.XXX.99.69

rapotacka11 napsal(a):
Je to zoufalá situace.

...ne, já už se nemůžu smát!

4.4.2016 00:38
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Nečtu celou diskusi. Ale ze zadání bych se snažila poučit...a zařadila psovi do jídelníčku vajíčka - ovšem slepičí .

4.4.2016 00:48
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Timotty napsal(a):
... Děkuji moc ! :) Jidí jako vy by mělo být více :).

"Timotty", Vy máte i nick "Nellinka"?

4.4.2016 07:09
scylla

XXX.XXX.150.32

fikovnice napsal(a):
"Timotty", Vy máte i nick "Nellinka"?

Myslím, že ne, že má jen trošku soudnosti a slušnosti.

4.4.2016 07:26
rapotacka11

XXX.XXX.32.107

scylla napsal(a):
Myslím, že ne, že má jen trošku soudnosti a slušnosti.

Ale, ale.
Myslím, že jo.

4.4.2016 09:18
Doga Zako

XXX.XXX.163.7

To máte docela kliku že to neviděl lidový mislivec minimálně vyhružky neli zastřelení psa pozor na mistry carbofuranu, čekám už se těším do toho.

4.4.2016 09:24
Timotty

XXX.XXX.54.5

fikovnice napsal(a):
"Timotty", Vy máte i nick "Nellinka"?

Ne nechápu proč bych měl. Jenom jsem děkoval paní, za to, že se konečně někdo zachoval rozumně !

4.4.2016 09:29
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Akorát to děkování by se hodilo spíš k zakladateli

Přidejte reakci

Přidat smajlík