Malorská doga, boerboel..jaký pes se hodí ?

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.4.2016 13:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dobrý den už delší dobu přemýšlím o dalším psovi respektive spíš fene. Zatím mám voriska je to nejspíš kříženec amstaff pitbull + něco těžšího podobného. Jeho vztah ke psům je takový ze fenam se podřizuje štěňata ma rád všechna a psy které nezná ne. Chodím s ním venčit psy do útulku a když vemem na procházku psa tak je v pohodě ale přiběhne k nám pes "který k nam nepatří" a už se staví a čumí blbě. Nicméně chtěla bych aby dokázala hlídat a podat nějaký výkon na obranach. Chci spíše psa který bude ochotný pracovat ne gaucaka. Určitě bych chtěla aby měla cca 30 až 50 kg..nechci zůstat jenom u základního výcviku takže aby nebyla palicatejsi než bull pejsci (u toho mého to byl opravdu dlouhý běh)..co se týče toho co ji můžu nabídnout je..zahrada když já nejsem doma (bude oddělena s mým psem v me nepritomnosti) hodně pohybu (bylo by dobře kdyby netrpela na klouby a zvládla ubehnout pár kiláků). Se svým psem dělám wp a obrany s ni bych chtěla také. Nemám problém zvladnou složitější povahy ale nemám zkušenost se psy s agresii vůči lidem. Psa krmim normálně masem takže ona by ho také dostávala..nad dalším psem přemýšlím už od doby co mám tohohle tedy 2 roky jen sem na to nijak nespechala. Proběhlo mi hlavou uz spousta psů..nejvíc se přemýšlela nad rtw ale poslední dobou me to celkem odradilo. Z těch nehlavatejch psu se mi líbí dobrmani ale bojím se jejich zdravotního stavu. Dále se mi líbí bandog, corso, aregentina, bullmastif..teď sem ale potkala malorskou dogu a líbilo se mi ze nebyla nijak obrovská ale ani malá osobně žádnou neznám takže nevím do čeho bych šla. Dále se mi hodně líbí boerboel.ještě mě teď napadl velký knirac ale neprijdou mi moc na hru s druhým psem (chci aby se vyblbli spolu nevím jak by knirac reagoval na hru bulla) Jakého psa by jste mi doporučili vy? Nebo jaké máte zkušenosti s uvedenými psy. Jsem vděčná za každou užitečnou informaci.

Neregistrovaný uživatel

25.4.2016 13:42
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.197.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Dobrý den už delší dobu přemýšlím o dalším psovi respektive spíš fene. Zatím mám voriska je to nejspíš kříženec amstaff pitbull + něco těžšího podobného. Jeho vztah ke psům je takový ze fenam se podřizuje štěňata ma rád všechna a psy které nezná ne. Chodím s ním venčit psy do útulku a když vemem na procházku psa tak je v pohodě ale přiběhne k nám pes "který k nam nepatří" a už se staví a čumí blbě. Nicméně chtěla bych aby dokázala hlídat a podat nějaký výkon na obranach. Chci spíše psa který bude ochotný pracovat ne gaucaka. Určitě bych chtěla aby měla cca 30 až 50 kg..nechci zůstat jenom u základního výcviku takže aby nebyla palicatejsi než bull pejsci (u toho mého to byl opravdu dlouhý běh)..co se týče toho co ji můžu nabídnout je..zahrada když já nejsem doma (bude oddělena s mým psem v me nepritomnosti) hodně pohybu (bylo by dobře kdyby netrpela na klouby a zvládla ubehnout pár kiláků). Se svým psem dělám wp a obrany s ni bych chtěla také. Nemám problém zvladnou složitější povahy ale nemám zkušenost se psy s agresii vůči lidem. Psa krmim normálně masem takže ona by ho také dostávala..nad dalším psem přemýšlím už od doby co mám tohohle tedy 2 roky jen sem na to nijak nespechala. Proběhlo mi hlavou uz spousta psů..nejvíc se přemýšlela nad rtw ale poslední dobou me to celkem odradilo. Z těch nehlavatejch psu se mi líbí dobrmani ale bojím se jejich zdravotního stavu. Dále se mi líbí bandog, corso, aregentina, bullmastif..teď sem ale potkala malorskou dogu a líbilo se mi ze nebyla nijak obrovská ale ani malá osobně žádnou neznám takže nevím do čeho bych šla. Dále se mi hodně líbí boerboel.ještě mě teď napadl velký knirac ale neprijdou mi moc na hru s druhým psem (chci aby se vyblbli spolu nevím jak by knirac reagoval na hru bulla) Jakého psa by jste mi doporučili vy? Nebo jaké máte zkušenosti s uvedenými psy. Jsem vděčná za každou užitečnou informaci.

Pokud chcete cvičit na vyšší úrovni než ZZO, max. ZM, tak molossy rovnou vynechte - to nejsou žádní pracanti (možná ta argentýna by ještě šla), a navíc jsou to plemena zatížená nemocemi pohybového aparátu. Z plemen, která jste uvedla bych šla asi jen do knírače z pracovní linie (dobrmani už jsou out zdravotně i povahově).

25.4.2016 13:45
marcelaamax

XXX.XXX.210.237

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Dobrý den už delší dobu přemýšlím o dalším psovi respektive spíš fene. Zatím mám voriska je to nejspíš kříženec amstaff pitbull + něco těžšího podobného. Jeho vztah ke psům je takový ze fenam se podřizuje štěňata ma rád všechna a psy které nezná ne. Chodím s ním venčit psy do útulku a když vemem na procházku psa tak je v pohodě ale přiběhne k nám pes "který k nam nepatří" a už se staví a čumí blbě. Nicméně chtěla bych aby dokázala hlídat a podat nějaký výkon na obranach. Chci spíše psa který bude ochotný pracovat ne gaucaka. Určitě bych chtěla aby měla cca 30 až 50 kg..nechci zůstat jenom u základního výcviku takže aby nebyla palicatejsi než bull pejsci (u toho mého to byl opravdu dlouhý běh)..co se týče toho co ji můžu nabídnout je..zahrada když já nejsem doma (bude oddělena s mým psem v me nepritomnosti) hodně pohybu (bylo by dobře kdyby netrpela na klouby a zvládla ubehnout pár kiláků). Se svým psem dělám wp a obrany s ni bych chtěla také. Nemám problém zvladnou složitější povahy ale nemám zkušenost se psy s agresii vůči lidem. Psa krmim normálně masem takže ona by ho také dostávala..nad dalším psem přemýšlím už od doby co mám tohohle tedy 2 roky jen sem na to nijak nespechala. Proběhlo mi hlavou uz spousta psů..nejvíc se přemýšlela nad rtw ale poslední dobou me to celkem odradilo. Z těch nehlavatejch psu se mi líbí dobrmani ale bojím se jejich zdravotního stavu. Dále se mi líbí bandog, corso, aregentina, bullmastif..teď sem ale potkala malorskou dogu a líbilo se mi ze nebyla nijak obrovská ale ani malá osobně žádnou neznám takže nevím do čeho bych šla. Dále se mi hodně líbí boerboel.ještě mě teď napadl velký knirac ale neprijdou mi moc na hru s druhým psem (chci aby se vyblbli spolu nevím jak by knirac reagoval na hru bulla) Jakého psa by jste mi doporučili vy? Nebo jaké máte zkušenosti s uvedenými psy. Jsem vděčná za každou užitečnou informaci.

Tak já znám boerboely osobně tři. A musím říct, že každý je jiný. Jednoho znám jen z obran, toho obrany baví, jde mu to. Vím, že nemá rád ostatní psy.

Pak znám jednoho, se kterým paní cvičí poslušnost, pes cvičí pěkně, chce cvičit baví ho to. Pes je vychovaný, chodí s ním navolno. Se psy si zatím se všemi hraje, ale je mu teprve rok.

A pak znám boerboela, kterého cvičení nebaví, jo on to jednou udělá, ale pak už se mu chtít nebude. Snažili se s ním chodit na obrany, figurant se snažil jak to šlo, ale psa to vůbec nezajímalo.

Všichni tři hlídají dobře.

A i vzhledově jsou tito psy každý jiný, nevím jestli je více linií, nebo jestli je to plemeno ještě tak neustálené.

Asi jde o to, jak moc chcete cvičit a jak moc se chcete věnovat obranám. Pokud se tomu chcete věnovat tak, jako že chcete skládat zkoušky a jezdit po závodech, tak si myslím, že by byl vhodný spíš ten velký knírač - toho to bude bavit.

Pokud bych chtěla vyloženě plemeno, se kterým budu cvičit, asi bych se poohlédla po něčem jiném než po molossovi.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.4.2016 13:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ja mám rezervovaného bandoga v jednej CHS a obidvaja rodičia majú pracovné skúšky, sú temperamentnej povahy a úžasní obranári.

Neregistrovaný uživatel

25.4.2016 13:54
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.197.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ja mám rezervovaného bandoga v jednej CHS a obidvaja rodičia majú pracovné skúšky, sú temperamentnej povahy a úžasní obranári.

Jaké zkoušky mají?

25.4.2016 13:57
marcelaamax

XXX.XXX.210.237

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ja mám rezervovaného bandoga v jednej CHS a obidvaja rodičia majú pracovné skúšky, sú temperamentnej povahy a úžasní obranári.

Nevím no, sice jako jsem psala, že třeba jednoho z boerboelů které znám obrany baví, a jdou mu. Ale to jsem myslela tak, že ten pes možná jednou udělá ZM, víc asi ne.

Bandoga osobně žádného neznám, tak nevím.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.4.2016 16:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

A co kanarska doga ? Víte o ni ne od něco ? Četla jesem o ni ze je to pracovní plemeno.

25.4.2016 16:48
Dasvo

XXX.XXX.101.12

Z Vámi vypsaných asi jedině tu argentinu.
jak psali už přede mnou, molossové na nějaké cvičáky moc nejsou. Určitě se s nimi nedá počítat do vyšších zkoušek. Na Vašem místě bych možná opravdu volil toho kníra, určitě se dají najít pracující rodiče.

Neregistrovaný uživatel

25.4.2016 16:56
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.197.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A co kanarska doga ? Víte o ni ne od něco ? Četla jesem o ni ze je to pracovní plemeno.

To taky ne.

25.4.2016 17:04
marcelaamax

XXX.XXX.141.4

Nebo mě napadá, když se zadavateli líbí takový typ psů, tak co třeba rotvajler? To se zdravím asi taky žádná sláva že?

Neregistrovaný uživatel

25.4.2016 17:16
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.197.228

marcelaamax napsal(a):
Nebo mě napadá, když se zadavateli líbí takový typ psů, tak co třeba rotvajler? To se zdravím asi taky žádná sláva že?

Toho zadavatel vzpomínal, ale říkal, že jich pár teď viděl, a přešla ho chuť (což se mu nedivím - zdravotně i povahově šli do háje stejně jako dobrmani).

25.4.2016 17:22
tapina

XXX.XXX.140.210

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Toho zadavatel vzpomínal, ale říkal, že jich pár teď viděl, a přešla ho chuť (což se mu nedivím - zdravotně i povahově šli do háje stejně jako dobrmani).

Omlouvám se, za rozšíření dotazu. Co soudíte o dnešním flanderském bouvierovi?

Neregistrovaný uživatel

25.4.2016 17:26
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.197.228

tapina napsal(a):
Omlouvám se, za rozšíření dotazu. Co soudíte o dnešním flanderském bouvierovi?

Jako z pohledu práce nebo obecně?

25.4.2016 17:27
tapina

XXX.XXX.140.210

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Jako z pohledu práce nebo obecně?

Zdraví, povaha.

25.4.2016 20:58
anonymx

XXX.XXX.141.219

Zdravi jakztakz. Jako mazlik O.K.

25.4.2016 21:07
tapina

XXX.XXX.211.181

anonymx napsal(a):
Zdravi jakztakz. Jako mazlik O.K.

Ještě nedávno museli mít (nebo ještě mají?) k uchovnění i nějakou z výběru zkoušek. Pár jich znám a docela mi přijdou lepší jak rotweileři. Povahou ostřejší. Pohyblivější. I když by se dalo říct podobného rámce. Nevím, jestli to je jen dojem, špatný populační vzorek?

25.4.2016 21:40
anonymx

XXX.XXX.141.219

Nevim o tom, ze by kdy meli povinne zkousky; vzdy pouze bonitace. Původem jsou pastevci a s pokusy vyuziti pro sluzebni vycvik. Vysledek velmi problematicky. S RTW nelze srovnávat.

25.4.2016 21:51
tapina

XXX.XXX.211.181

anonymx napsal(a):
Nevim o tom, ze by kdy meli povinne zkousky; vzdy pouze bonitace. Původem jsou pastevci a s pokusy vyuziti pro sluzebni vycvik. Vysledek velmi problematicky. S RTW nelze srovnávat.

Máte pravdu, ty zkoušky byly pro vyšší tituly nebo pracovní třídu, jinak jen bonitace. Asi jo, do služby na pachové práce úplně jiné psy, co je práce rtw na to asi bouvier nemá.
Myslela jsem takovou tu dvorkovou přirozenou obranu, nebo jak to říct. Rtw samí vítací typy i když se zkouškama atd. Ale obojích znám málo, abych hodnotila, proto jsem se ptala.
Jo jo je něco jiného práce a koníček.

25.4.2016 21:59
anonymx

XXX.XXX.141.219

Jestli je RTW vitaci tak bouvier ucineny mazlik, ale navic bez zkousek.

Neregistrovaný uživatel

25.4.2016 22:00
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.197.228

tapina napsal(a):
Máte pravdu, ty zkoušky byly pro vyšší tituly nebo pracovní třídu, jinak jen bonitace. Asi jo, do služby na pachové práce úplně jiné psy, co je práce rtw na to asi bouvier nemá.
Myslela jsem takovou tu dvorkovou přirozenou obranu, nebo jak to říct. Rtw samí vítací typy i když se zkouškama atd. Ale obojích znám málo, abych hodnotila, proto jsem se ptala.
Jo jo je něco jiného práce a koníček.

Já jsem znala jen jednoho bouviera - ten byl docela nervově labilní, a na rukávu se buď vůbec neudržel, nebo po něm jel, jako šicí stroj

25.4.2016 22:01
tapina

XXX.XXX.211.181

anonymx napsal(a):
Jestli je RTW vitaci tak bouvier ucineny mazlik, ale navic bez zkousek.

Jo jo asi jsem natrefila na nějaké atypy díky za info.

25.4.2016 22:08
tapina

XXX.XXX.211.181

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Já jsem znala jen jednoho bouviera - ten byl docela nervově labilní, a na rukávu se buď vůbec neudržel, nebo po něm jel, jako šicí stroj

Aha. Babičky kamarádka už mají třetího ( má dceru vdanou v Belgii, takže "import"). První co měli byla fakt ostrá, takový to inteligentní hlídání bez štěkání, pustila dovnitř, ven ne. Na druhou stranu velmi poslušná - chodili s ní jen na volno. Oproti dalším dvèma byla hodně jiná i mohutnější a řekla bych lepší srst. Dvě poslední co měli byly nevtolik alevfurt dost ostražité a nedůvěřivé (oproti rtw co znám - ale to fakt není směrodatné).

Neregistrovaný uživatel

25.4.2016 22:16
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.197.228

tapina napsal(a):
Aha. Babičky kamarádka už mají třetího ( má dceru vdanou v Belgii, takže "import"). První co měli byla fakt ostrá, takový to inteligentní hlídání bez štěkání, pustila dovnitř, ven ne. Na druhou stranu velmi poslušná - chodili s ní jen na volno. Oproti dalším dvèma byla hodně jiná i mohutnější a řekla bych lepší srst. Dvě poslední co měli byly nevtolik alevfurt dost ostražité a nedůvěřivé (oproti rtw co znám - ale to fakt není směrodatné).

Takhle, ten co jsem ho znala by si svůj dvorek taky asi uhlídal - neměl zábrany kousnout, ale bylo spíš takový to nervozní kousnout/uhnout/kousnout do noh, takže případnýmu vetřelci by asi hodně znepříjemnil život, ale na obrany to prostě nebylo.

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.4.2016 01:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Pokud chcete cvičit na vyšší úrovni než ZZO, max. ZM, tak molossy rovnou vynechte - to nejsou žádní pracanti (možná ta argentýna by ještě šla), a navíc jsou to plemena zatížená nemocemi pohybového aparátu. Z plemen, která jste uvedla bych šla asi jen do knírače z pracovní linie (dobrmani už jsou out zdravotně i povahově).

Mozna neni potreba hned na prvni dobrou vsechny zajemce od cviceni s molossem odrazovat.

Da se s nimi cvicit i vys, nez jen na ZM a ne ze ne.
Jsou lidi, co si opakovane berou na sportovku molossy a pripravi je i na vyssi zkousky. tj. ne nahoda, stesti na jednoho jedince.

Chce to hledat smajlík

Vim, ze lidi s ovcounama nepochopi, proc se "trapit" s povahou molossa ve sportovce, kdyz vysledek je tak nejisty smajlík ale me treba jejich povaha vyhovuje mnohem vic nez povaha echt pracaku.

Neregistrovaný uživatel

26.4.2016 06:50
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.197.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Mozna neni potreba hned na prvni dobrou vsechny zajemce od cviceni s molossem odrazovat.

Da se s nimi cvicit i vys, nez jen na ZM a ne ze ne.
Jsou lidi, co si opakovane berou na sportovku molossy a pripravi je i na vyssi zkousky. tj. ne nahoda, stesti na jednoho jedince.

Chce to hledat smajlík

Vim, ze lidi s ovcounama nepochopi, proc se "trapit" s povahou molossa ve sportovce, kdyz vysledek je tak nejisty smajlík ale me treba jejich povaha vyhovuje mnohem vic nez povaha echt pracaku.

Pokud to někomu vyšlo, tak mu to určitě přeju, ale ta pravděpodobnost, že trefí zrovna na zvíře s temperamentem, zájmem o práci, a ještě bude zdravé (až na jednoho všichni molossi co znám, a znám jich dost mají buď dysplazku, operovaný kolena, nebo obojí ), je tak malá, že doporučovat molossa někomu, kdo chce psa za účelem výcviku, není úplně fér.
To je asi jako někomu doporučit do smečky pitbula s tím, že třeba bude zrovna on mít to štěstí, a nebude se pes rvát.

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.4.2016 07:50
Uživatel s deaktivovaným účtem

Atalin, pokud chceš psa na sportovku, vybírej mezi pracovními plemeny. Pokud chceš parťáka, se kterým možná půjde ta sportovka, do nějaké úrovně, pak šáhni po molossu. Není od věci respektovat určení toho kterého plemene.

26.4.2016 08:23
jezicek

XXX.XXX.94.7

Molossove, kterym by mohla jit sportovka - pri vyberu spravneho jedince: boxer, RTW, howavart (ackoli ten uz moc molosoidne nevypada:)

S bouviery se v Belgii a Holandsku dela IPO i KNPV, ale to by chtelo asi porizovat primo tam.

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.4.2016 08:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

Však hovawart, boxer i RTW se řadí k plemenům pracovním. Ale i u těchto to chce neambiciózního psovoda

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.4.2016 10:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

Co třeba černý ruský teriér.

Neregistrovaný uživatel

26.4.2016 10:08
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.197.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Co třeba černý ruský teriér.

Tam je úplně nulová selekce na práci, takže pravděpodobnost, že najde zvíře s předpoklady je malá. Ten knírač je nesrovnatelně menší riziko, pokud bude po pracovně prověřených rodičích.
Pokud chce někdo cvičit, baví ho to, tak by měl vybírat zvíře s předpoklady (a ani tam se to vždy nepovede), protože jinak bude 10 let koukat na psa, který na to není. Pokud chci psa na výstavy, tak si taky nepořídím zvíře po rodičích, co mají VD s odřenýma ušima, a s prací je to to stejný.

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.4.2016 07:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Pokud to někomu vyšlo, tak mu to určitě přeju, ale ta pravděpodobnost, že trefí zrovna na zvíře s temperamentem, zájmem o práci, a ještě bude zdravé (až na jednoho všichni molossi co znám, a znám jich dost mají buď dysplazku, operovaný kolena, nebo obojí ), je tak malá, že doporučovat molossa někomu, kdo chce psa za účelem výcviku, není úplně fér.
To je asi jako někomu doporučit do smečky pitbula s tím, že třeba bude zrovna on mít to štěstí, a nebude se pes rvát.

Nikdo molossa nedoporucuje a nebude doporucovat jako psa prvni volby na vycvik - to si ta plemena ani nezaslouzi.

Jen neni pravda, ze s nimi nejde cvicit a ZM je strop. Neni duvod, aby to tak bylo.
A na to byl puvodni dotaz.

Uprimne - jsem rada, ze jsem si to info o molossech a sportu shanela jinde nez na ifaune

Neregistrovaný uživatel

27.4.2016 09:06
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.197.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nikdo molossa nedoporucuje a nebude doporucovat jako psa prvni volby na vycvik - to si ta plemena ani nezaslouzi.

Jen neni pravda, ze s nimi nejde cvicit a ZM je strop. Neni duvod, aby to tak bylo.
A na to byl puvodni dotaz.

Uprimne - jsem rada, ze jsem si to info o molossech a sportu shanela jinde nez na ifaune

Jen neni pravda, ze s nimi nejde cvicit a ZM je strop. Neni duvod, aby to tak bylo.
kdyby to tak bylo, tak je někde na akcích od ZM potkáváme - já vím o jenom CC co maká, a ten zbytek co jsem kde viděla nedalo ani ZVV1.

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.4.2016 09:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Jen neni pravda, ze s nimi nejde cvicit a ZM je strop. Neni duvod, aby to tak bylo.
kdyby to tak bylo, tak je někde na akcích od ZM potkáváme - já vím o jenom CC co maká, a ten zbytek co jsem kde viděla nedalo ani ZVV1.

Jestli to nebude v prvé řadě tím, že po molosech málokdy sáhne člověk, který se chce v nějaké větší míře věnovat sportovní kynologii...

27.4.2016 10:13
anonymx

XXX.XXX.27.66

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nikdo molossa nedoporucuje a nebude doporucovat jako psa prvni volby na vycvik - to si ta plemena ani nezaslouzi.

Jen neni pravda, ze s nimi nejde cvicit a ZM je strop. Neni duvod, aby to tak bylo.
A na to byl puvodni dotaz.

Uprimne - jsem rada, ze jsem si to info o molossech a sportu shanela jinde nez na ifaune

Nebudeme si nic nalhávat. Samozřejmě, že si molossa nepořídí ten, kdo chce na mistrovství světa, ale spousta lidí absolvuje základní výcvik a začne je to bavit. Ono to totiž někdy i s molossy to jde a pak přijde zklamání, protože prostě s tím konkrétním jedincem je problém a vidiny, že ZM nebo ZOP je maximum vám vezme chuť. Důvodů aby to tak bylo je mnoho.Ti, co mají na víc jsou výjimka a mají šikovné majitele.
Znám mnoho molosů s vyššími zkouškami a sama jsem měla ZVV2 i IPO. Nebudu zastírat, že je dřina, ale hlavně obrovské štěstí mít psa, který "na to má".

27.4.2016 11:28
amiš

XXX.XXX.59.197

Jen bych chtěla dodat k tomu velkému knírači. Protože jsem v raném mládí měla středňáka, chodila jsem tehdy na specializovaný svičák pro knírače všech typů. Měla jsem tam hodně kamarádů i s velkým knírem, takže, podle mě, je velký knírač dobrá volba, co se týče kontaktu s ostatními psy daleko pohodovější, než třeba ten středňák, takže nebála bych se ho mít jako druhého psa, byli to většinou klidní a přátelští psi-ale žádní flegmouši a mouchysnězte si mě, to bych nerada, aby takhle vyznělo .

27.4.2016 11:45
anonymx

XXX.XXX.27.66

amiš napsal(a):
Jen bych chtěla dodat k tomu velkému knírači. Protože jsem v raném mládí měla středňáka, chodila jsem tehdy na specializovaný svičák pro knírače všech typů. Měla jsem tam hodně kamarádů i s velkým knírem, takže, podle mě, je velký knírač dobrá volba, co se týče kontaktu s ostatními psy daleko pohodovější, než třeba ten středňák, takže nebála bych se ho mít jako druhého psa, byli to většinou klidní a přátelští psi-ale žádní flegmouši a mouchysnězte si mě, to bych nerada, aby takhle vyznělo .

Jo, bývávalo. Dnes jsou velké rozdíly mezi pracáky a exteriéráky.

Neregistrovaný uživatel

27.4.2016 13:41
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.197.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jestli to nebude v prvé řadě tím, že po molosech málokdy sáhne člověk, který se chce v nějaké větší míře věnovat sportovní kynologii...

Znám řadu lidí, co cvičí s molossem, ale ta ZM je pro ně absolutní strop, protože na jedničkách už jsou překážky, a to už prostě nedávají (fyzicky ani zdravotně). Moloss prostě není pes stavěnej na to, aby plavmo skákal metrovku, a lítal přes 180cm vysoký áčko!
... a to se bavíme o těch vyjímkách, protože většinu cvičení ani nebaví.

27.4.2016 13:57
anonymx

XXX.XXX.244.56

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Znám řadu lidí, co cvičí s molossem, ale ta ZM je pro ně absolutní strop, protože na jedničkách už jsou překážky, a to už prostě nedávají (fyzicky ani zdravotně). Moloss prostě není pes stavěnej na to, aby plavmo skákal metrovku, a lítal přes 180cm vysoký áčko!
... a to se bavíme o těch vyjímkách, protože většinu cvičení ani nebaví.

Tak to jste na obrovskem omylu a je to jen o pristupu majitele.

Neregistrovaný uživatel

27.4.2016 14:09
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.197.228

anonymx napsal(a):
Tak to jste na obrovskem omylu a je to jen o pristupu majitele.

Jsem přesvědčená, že kdyby ti majitelé měli jiný psy, tak jsou úplně někde jinde - ono s 50ti kilovým psem s dysplazkou a operovanýma kolenama se moc parády na place udělat nedá .
Ono je rozdíl, jestli člověk cvičí s atletickou argentýnou, nebo s těžkým boerboelem či kanárou.

27.4.2016 14:12
marcelaamax

XXX.XXX.214.10

Když už jsme u těch překážek. Myslíte, že je dobré je dělat už od štěněte? Samozřejmě snížené. U metrovky nechávám výšku tak, že to nemám ani po kolena. Áčko si buď hodně roztáhnu nebo používám agiliťácké, které je roztažené.

Někdo mi totiž říká, že v té výšce překážek to nevadí, a někdo naopak že by nenechal psa ani skočit z auta a že by metrovku dělal čistě nanečisto bez prken a áčko vůbec nedělal.

Edit: nemám molossa, mám celkem atletického psa.

27.4.2016 14:22
anonymx

XXX.XXX.244.56

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Jsem přesvědčená, že kdyby ti majitelé měli jiný psy, tak jsou úplně někde jinde - ono s 50ti kilovým psem s dysplazkou a operovanýma kolenama se moc parády na place udělat nedá .
Ono je rozdíl, jestli člověk cvičí s atletickou argentýnou, nebo s těžkým boerboelem či kanárou.

I 80ti kg NF skace bez doteku. Dela zebrik a kdysi i barieru (zadne acko). Dysplazka nicemu nevadi. Kolena nevim proc operovana. Drive dogy bezne cvicili dle ZVV. Moje 45kg s DKK zavodi v IPO3, ale moloss to neni.

27.4.2016 14:25
anonymx

XXX.XXX.244.56

marcelaamax napsal(a):
Když už jsme u těch překážek. Myslíte, že je dobré je dělat už od štěněte? Samozřejmě snížené. U metrovky nechávám výšku tak, že to nemám ani po kolena. Áčko si buď hodně roztáhnu nebo používám agiliťácké, které je roztažené.

Někdo mi totiž říká, že v té výšce překážek to nevadí, a někdo naopak že by nenechal psa ani skočit z auta a že by metrovku dělal čistě nanečisto bez prken a áčko vůbec nedělal.

Edit: nemám molossa, mám celkem atletického psa.

Skoky az poodrostou a venovat pozornost nacviku spravne mechaniky pohybu. Vysku zvysuji pak uz rychle na pozadovanou. Acko roztazene jen v samem zacatku a pak uz normal, ale zase je to o nauceni spravne mechaniky.

27.4.2016 14:26
marcelaamax

XXX.XXX.214.10

anonymx napsal(a):
Skoky az poodrostou a venovat pozornost nacviku spravne mechaniky pohybu. Vysku zvysuji pak uz rychle na pozadovanou. Acko roztazene jen v samem zacatku a pak uz normal, ale zase je to o nauceni spravne mechaniky.

Takže u 9ti měsíčního psa nedoporučujete ani aby skákal tu malou výšku co mu tam dám?

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.4.2016 14:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Jsem přesvědčená, že kdyby ti majitelé měli jiný psy, tak jsou úplně někde jinde - ono s 50ti kilovým psem s dysplazkou a operovanýma kolenama se moc parády na place udělat nedá .
Ono je rozdíl, jestli člověk cvičí s atletickou argentýnou, nebo s těžkým boerboelem či kanárou.

Ano, je to rozdil o jake konkretni moloss plemeno se jedna smajlík
neapolsky mastin a bandog je diametralni rozdil -to nikdo nikdy nezpochybnil -
ale ja jsem je do jednoho pytle nehodila.

jen pisu, ze s molossem jde sportovat a vys, nez jen do ZM a trvam na tom -neb to dnes a denne vidim...
Boxeri maji MS ted o vikendu a v IPO 3 je jich tam docela dost a to je taky moloss.

Neregistrovaný uživatel

27.4.2016 14:36
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.197.228

anonymx napsal(a):
I 80ti kg NF skace bez doteku. Dela zebrik a kdysi i barieru (zadne acko). Dysplazka nicemu nevadi. Kolena nevim proc operovana. Drive dogy bezne cvicili dle ZVV. Moje 45kg s DKK zavodi v IPO3, ale moloss to neni.

Dřív NF i německý dogy makali běžně, ale ukažte mi je dneska!
To, co jsem popisovala je všechno, co vídám okolo sebe, a nemůžu za to, že makajícího a zdravého molossa znám jen jednoho. Kolena operovaná po utržení kolenních vazů (u molossů běžné).
dřív jsem třeba neznala dobrmana nebo RTW, který nekousal - dneska ně překvapí, když vidím nějakého, co kouše. Doba se prostě změnila, a plemena taky.

27.4.2016 14:38
anonymx

XXX.XXX.244.56

Naopak, jestli ji skace dobre, tedy bez dotyku, bez "drobeni" kroku, plavmo a s nohami dozadu (ne pod sebou), tak neni duvod ji nezvednout. Samozrejme neskace 100x ani 10x. Jednou dobře a dost.

Neregistrovaný uživatel

27.4.2016 14:40
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.197.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ano, je to rozdil o jake konkretni moloss plemeno se jedna smajlík
neapolsky mastin a bandog je diametralni rozdil -to nikdo nikdy nezpochybnil -
ale ja jsem je do jednoho pytle nehodila.

jen pisu, ze s molossem jde sportovat a vys, nez jen do ZM a trvam na tom -neb to dnes a denne vidim...
Boxeri maji MS ted o vikendu a v IPO 3 je jich tam docela dost a to je taky moloss.

Boxer byl donedávna služební plemeno, u kterého se dlouhodobě prováděla selekce na výkon, a je to lehký pes, takže to asi nejde srovnávat s plemeny, po kterých nikdy nikdo nic nechtěl.

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.4.2016 14:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Boxer byl donedávna služební plemeno, u kterého se dlouhodobě prováděla selekce na výkon, a je to lehký pes, takže to asi nejde srovnávat s plemeny, po kterých nikdy nikdo nic nechtěl.

Takze teda vlastne jde s molossem sportovat vys nez do ZM? :-D.

27.4.2016 14:51
anonymx

XXX.XXX.244.56

To ze po nich nikdo nic nechtel je velky omyl. Kazdy byl slechten pro praci. Ale je obrovský rozdil v zdegenerovanych vsech molossech a pak videt molossa na kterém svaly jen hraji a ktery nejen ze nema zadne pohybove problemy, ale naopak ma z pohybu radost.

Neregistrovaný uživatel

27.4.2016 14:52
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.197.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Takze teda vlastne jde s molossem sportovat vys nez do ZM? :-D.

Tak jestli chcete slovíčkařit a opírat se o boxera, tak určitě

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.4.2016 14:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nepotrebuju se opirat o boxera...

zdravy, atleticky pes, co ma moloss byt -nema mit co problem s prekazkama.
neni duvod.
Molossove kousou -obecne, poslusnost je vec majitele a jak dokaze psa motivovat a stopy jde naucit uplne kazdy pes.

27.4.2016 15:09
marcelaamax

XXX.XXX.141.4

anonymx napsal(a):
Naopak, jestli ji skace dobre, tedy bez dotyku, bez "drobeni" kroku, plavmo a s nohami dozadu (ne pod sebou), tak neni duvod ji nezvednout. Samozrejme neskace 100x ani 10x. Jednou dobře a dost.

No skáče bez dotyku, ale jestli jinak správně tak to já sama asi neposoudím. Jinak skočí i skoro metr. Máme na zahradě plůtek a občas ho přeskočí. Ale na cvičáku jsem se mu to zatím bála zvyšovat. Když počkám, tak nám nic neuteče ne? smajlík

Neregistrovaný uživatel

27.4.2016 15:10
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.197.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nepotrebuju se opirat o boxera...

zdravy, atleticky pes, co ma moloss byt -nema mit co problem s prekazkama.
neni duvod.
Molossove kousou -obecne, poslusnost je vec majitele a jak dokaze psa motivovat a stopy jde naucit uplne kazdy pes.

zdravy, atleticky pes, co ma moloss byt -nema mit co problem s prekazkama
svatá pravda, jen nevím, proč je nikde na závodech ani akcích nevidím (teda až na boxera, a další co spadala pod služební plemena).

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.4.2016 15:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
zdravy, atleticky pes, co ma moloss byt -nema mit co problem s prekazkama
svatá pravda, jen nevím, proč je nikde na závodech ani akcích nevidím (teda až na boxera, a další co spadala pod služební plemena).

" jen nevím, proč je nikde na závodech ani akcích nevidím "

asi jezdite na spatne akce smajlík

Neregistrovaný uživatel

27.4.2016 15:16
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.197.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
" jen nevím, proč je nikde na závodech ani akcích nevidím "

asi jezdite na spatne akce smajlík

Asi

27.4.2016 15:17
anonymx

XXX.XXX.244.56

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nepotrebuju se opirat o boxera...

zdravy, atleticky pes, co ma moloss byt -nema mit co problem s prekazkama.
neni duvod.
Molossove kousou -obecne, poslusnost je vec majitele a jak dokaze psa motivovat a stopy jde naucit uplne kazdy pes.

Jenze to zdaleka neni vsechno co je potřeba k trochu vyssim vykonum. S prekazkami mate pravdu. Je kousani a kousani a obrany jsou i ovladatelnost. Poslusnost a motivace je take pravda. Jenze u vetsiny molossu proste chybi ten drajv, chut do prace a to za jakychkoliv podminek a v jakemkoliv prostředí. Skutecny moloss je svuj a to moc dohromady s vrcholovymi sportovnimi vykony dohromady nejde.
a mimochodem i s boxerem je to drina. Na VS je jeden jediny a uroven vykonu na akcich plemene komentovat nebudu.

27.4.2016 15:21
marcelaamax

XXX.XXX.141.4

anonymx napsal(a):
Jenze to zdaleka neni vsechno co je potřeba k trochu vyssim vykonum. S prekazkami mate pravdu. Je kousani a kousani a obrany jsou i ovladatelnost. Poslusnost a motivace je take pravda. Jenze u vetsiny molossu proste chybi ten drajv, chut do prace a to za jakychkoliv podminek a v jakemkoliv prostředí. Skutecny moloss je svuj a to moc dohromady s vrcholovymi sportovnimi vykony dohromady nejde.
a mimochodem i s boxerem je to drina. Na VS je jeden jediny a uroven vykonu na akcich plemene komentovat nebudu.

Jen ze zvědavosti, jaká plemena byste tedy doporučila někomu, kdo se chce věnovat sportovce na vrcholové úrovni?

Krom NO a BOM, jsou i nějaká jiná na to vhodná?

Nemyslím tím, že jsou i jedinci daného plemene, kteří jsou úspěšní. Myslím plemeno jako celek, které má předpoklad k tomu, že na té úrovni úspěšné bude.

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.4.2016 15:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

anonymx napsal(a):
Jenze to zdaleka neni vsechno co je potřeba k trochu vyssim vykonum. S prekazkami mate pravdu. Je kousani a kousani a obrany jsou i ovladatelnost. Poslusnost a motivace je take pravda. Jenze u vetsiny molossu proste chybi ten drajv, chut do prace a to za jakychkoliv podminek a v jakemkoliv prostředí. Skutecny moloss je svuj a to moc dohromady s vrcholovymi sportovnimi vykony dohromady nejde.
a mimochodem i s boxerem je to drina. Na VS je jeden jediny a uroven vykonu na akcich plemene komentovat nebudu.

Verte, ze moc dobre vim, o cem pisete smajlík Souhlasim...
Vsak osobne to zazivam dnes a denne smajlík

Ale nic nemozneho to neni, cvicit s molossem.

Chut do prace a drive ze nemaji? Opravdu znam lidi, co s molossama cvici a vycvici je.
Ne jednoho psa, ale kazdeho, ktereho dostanou do ruky,
Po prvnim psu si vzali dalsiho, pak dalsiho a ty vysledky s temi dalsimi byli spis lepsi nez horsi.
Sleduji jejich praci -tady i v zahranci.

27.4.2016 15:27
marcelaamax

XXX.XXX.141.4

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Verte, ze moc dobre vim, o cem pisete smajlík Souhlasim...
Vsak osobne to zazivam dnes a denne smajlík

Ale nic nemozneho to neni, cvicit s molossem.

Chut do prace a drive ze nemaji? Opravdu znam lidi, co s molossama cvici a vycvici je.
Ne jednoho psa, ale kazdeho, ktereho dostanou do ruky,
Po prvnim psu si vzali dalsiho, pak dalsiho a ty vysledky s temi dalsimi byli spis lepsi nez horsi.
Sleduji jejich praci -tady i v zahranci.

Jestli to není tajné, můžete uvést jména psů (molossů), kteří mají složené nějaké vyšší zkoušky? Čistě ze zvědavosti

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.4.2016 15:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

ZOP, ZPU 1, ZPU 2, ZZO, ZM, ZPS 1, BH, IPO-V, FPr 1, FPr 2, FPr 3, StPr1, StPr2
ZZO, ZM, FPr 1, FPr 2, FPr 3, IPO-V, ZVV1
IPO3, ZVV3, FPr3, SPr3... jsou k něčemu tahle zvířata ?

27.4.2016 15:33
anonymx

XXX.XXX.244.56

marcelaamax napsal(a):
Jen ze zvědavosti, jaká plemena byste tedy doporučila někomu, kdo se chce věnovat sportovce na vrcholové úrovni?

Krom NO a BOM, jsou i nějaká jiná na to vhodná?

Nemyslím tím, že jsou i jedinci daného plemene, kteří jsou úspěšní. Myslím plemeno jako celek, které má předpoklad k tomu, že na té úrovni úspěšné bude.

Nejsou. A i tady je nutne peclive vybirat stene s předpoklady.
Z ostatnich plemen s nutnym vyberem odkud a po cem a s velkou davkou stesti: VK, RTW, DBR i boxer a erdel.

27.4.2016 15:34
anonymx

XXX.XXX.244.56

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
ZOP, ZPU 1, ZPU 2, ZZO, ZM, ZPS 1, BH, IPO-V, FPr 1, FPr 2, FPr 3, StPr1, StPr2
ZZO, ZM, FPr 1, FPr 2, FPr 3, IPO-V, ZVV1
IPO3, ZVV3, FPr3, SPr3... jsou k něčemu tahle zvířata ?

?

Neregistrovaný uživatel

27.4.2016 15:38
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.197.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
ZOP, ZPU 1, ZPU 2, ZZO, ZM, ZPS 1, BH, IPO-V, FPr 1, FPr 2, FPr 3, StPr1, StPr2
ZZO, ZM, FPr 1, FPr 2, FPr 3, IPO-V, ZVV1
IPO3, ZVV3, FPr3, SPr3... jsou k něčemu tahle zvířata ?

Ten první a druhej pes (jestli je to teda co řádek, to pes), mají každý hromadu zkoušek, ale pořádnou ani jednu - u jednoho je max. ZMka, a u druhýho ZVV1 - ti není nic úchvatnýho
to třetí by šlo! Víc jich nemáte?

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.4.2016 15:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Ten první a druhej pes (jestli je to teda co řádek, to pes), mají každý hromadu zkoušek, ale pořádnou ani jednu - u jednoho je max. ZMka, a u druhýho ZVV1 - ti není nic úchvatnýho
to třetí by šlo! Víc jich nemáte?

Ale joo, stačí říct gůglovi pracovní cane corso třeba.)
edimark, dorican jsou asi tady známí ?

27.4.2016 15:47
anonymx

XXX.XXX.244.56

Aspon plemeno a piste prosim nejvyssi zkousku. Ostatni je...

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.4.2016 20:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

Me by zas zajimo to cvicici cane corso co zna inspektor pišišvor

27.4.2016 20:15
krasny

XXX.XXX.240.135

Dobrý den, Jsem soukromý věřitel, ve spolupráci s několika bankami všechny druhy úvěrů a bezpečně zaručit. S více než 6 let zážitek bez poruchy. Mým zhlavním cílem při všem lidem, kteří potřebují pomoci mu e pomoct. V současné době existuje mnoho podvodů a více lidí se obětí Každý den po celém světě. Vyhněte se zabývá konkrétně Afriky (Nigérie, Benin) Pro všechny žádosti o úvěr, moje úroková sazba je 2%. Máte-li zájem, neváhejte a kontaktujte mě e-mailem: krasnylubomir.eu@email.cz.

27.4.2016 21:18
N.u

XXX.XXX.240.34

Neregistrovaný uživatel

27.4.2016 22:46
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.197.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Me by zas zajimo to cvicici cane corso co zna inspektor pišišvor

Taková tmavě žíhaná fena, co byla letos na výběráku ZVV3 v Rakovníku.

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.4.2016 23:24
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Taková tmavě žíhaná fena, co byla letos na výběráku ZVV3 v Rakovníku.

Tak tu znam taky
a i jeji dcerku

28.4.2016 18:18
kmichaal

XXX.XXX.213.198

Nejvšestrannější moloss je argentinská doga. Bandog je ještě pořád docela riziko. Jinak jsou molossi v dnešní době psi spíše společníci na okrasu.

Přidejte reakci

Přidat smajlík