Pomoc! Zničí úplně vše...

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Marvelína

24.7.2016 13:49
Marvelína

XXX.XXX.33.14

Zdravím, mám doma 6.měsíční fenku Amerického Staforda, strašně jsem jí s manželem chtěli ale teď bych byla radši kdyby jsme jí neměli. Oba s manželem chodíme do práce odjíždíme ráno a já se vracím okolo 13:00 a manžel až večer. Pokaždé když přijdu domů nevěřím vlastním očím, ona zničí úplně vše. Neustálé kouše lišty od lina a už mám rozkousané a roztrhané lino na chodbě a v kuchyni. Už si nevím rady, dostane vždy novinami ale přijde mi to úplně zbytečné, druhý den přijdu a je to znovu. Někdy když dostane novinami na mě i vyjede a začínám z ní mít strach. Už se kvůli tou hádáme i s manželem. Pokaždé když přijdu domů tak 3 hodiny uklízím po psovi a nestíhám pak věci jako úklid a vaření když přijede manžel domů tak není nic hotové a pak lítám ještě do noci. Navrhla jsem že koupíme klec, ale manžel nechce mít psa v kleci a pořád mi říká že se to časem naučí být v klidu, ale už je to poměrně dlouhou domu a já už jsem z toho zoufalá. Prosím Vás o radu. :(

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.7.2016 13:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

A přečetli jste si NĚCO o psech než jste si fenku pořídili?
Štěně se doma nudí, tudíž ničí. Novinami ji NIKDY nebijte, bojí se Vás, proto začala vyjíždět

24.7.2016 13:59
Aliens_II

XXX.XXX.194.35

Manžela a sebe zavřit do klece a psa pustit ven.

Zkuste jak dlouho vydržíte a co všechno přitom zničíte.

Pak zjistíte, proč to dělá.

Ufff.

Neregistrovaný uživatel

24.7.2016 14:06
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.197.228

Na tohle je asi jediná rada:
darujte psa někomu normálnímu dřív, něž z něj uděláte labilního chudáka, a už si zádné zvíře nepořizujte.

24.7.2016 14:09
LájošM

XXX.XXX.14.251

Co takhle jí dát to co potřebuje? To je pohyb a zábavu i mimo byt? Kdybyste jí každý den před odchodem do práce pořádně unavili, byt by vám v takové míře určitě nedemolovala.
Doporučuji si o hodinu dřív přivstat, utahat ji, pak jí doma vymezit jen určitý prostor, kam dáte hračky. Ty musíte často měnit, aby ji nenudily. A po práci opět jděte ven, najděte si nějaký výběh, kam chodí štěňátka, takovými psími hrami se utahá nejlépe.
A také už pomalu vychovávejte a cvičte základy, tím jí zaměstnáte i hlavu.

Z jakého důvodu jste si pořizovali psa? A konkrétně staforda? Jaký sport mu chcete nabídnout? Protože tento typ psa je sportovec, není to plemeno na pomalé krátké procházky.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.7.2016 14:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

Marvelína napsal(a):
Zdravím, mám doma 6.měsíční fenku Amerického Staforda, strašně jsem jí s manželem chtěli ale teď bych byla radši kdyby jsme jí neměli. Oba s manželem chodíme do práce odjíždíme ráno a já se vracím okolo 13:00 a manžel až večer. Pokaždé když přijdu domů nevěřím vlastním očím, ona zničí úplně vše. Neustálé kouše lišty od lina a už mám rozkousané a roztrhané lino na chodbě a v kuchyni. Už si nevím rady, dostane vždy novinami ale přijde mi to úplně zbytečné, druhý den přijdu a je to znovu. Někdy když dostane novinami na mě i vyjede a začínám z ní mít strach. Už se kvůli tou hádáme i s manželem. Pokaždé když přijdu domů tak 3 hodiny uklízím po psovi a nestíhám pak věci jako úklid a vaření když přijede manžel domů tak není nic hotové a pak lítám ještě do noci. Navrhla jsem že koupíme klec, ale manžel nechce mít psa v kleci a pořád mi říká že se to časem naučí být v klidu, ale už je to poměrně dlouhou domu a já už jsem z toho zoufalá. Prosím Vás o radu. :(

Proč jste si pořídili amstafa ?

A kdy cca ho budete dávat pryč ?

Včera.

24.7.2016 14:39
scylla

XXX.XXX.150.32

Marvelína napsal(a):
Zdravím, mám doma 6.měsíční fenku Amerického Staforda, strašně jsem jí s manželem chtěli ale teď bych byla radši kdyby jsme jí neměli. Oba s manželem chodíme do práce odjíždíme ráno a já se vracím okolo 13:00 a manžel až večer. Pokaždé když přijdu domů nevěřím vlastním očím, ona zničí úplně vše. Neustálé kouše lišty od lina a už mám rozkousané a roztrhané lino na chodbě a v kuchyni. Už si nevím rady, dostane vždy novinami ale přijde mi to úplně zbytečné, druhý den přijdu a je to znovu. Někdy když dostane novinami na mě i vyjede a začínám z ní mít strach. Už se kvůli tou hádáme i s manželem. Pokaždé když přijdu domů tak 3 hodiny uklízím po psovi a nestíhám pak věci jako úklid a vaření když přijede manžel domů tak není nic hotové a pak lítám ještě do noci. Navrhla jsem že koupíme klec, ale manžel nechce mít psa v kleci a pořád mi říká že se to časem naučí být v klidu, ale už je to poměrně dlouhou domu a já už jsem z toho zoufalá. Prosím Vás o radu. :(

Někomu jí dejte, pokud se jí už bojíte a máte k ní takovýto vztah.

V případě, že jí dávad jinému člověku nechcete, před odchodem do práce jí pořádně vyběhejte, unavte, aby se jí chtělo spát. Doma zabezpečte, aby se nedostala kam nemá. Naučte jí postupně samostatnosti.

Důležitá věc - dejte si novinami před hubu, pořádně. Ona totiž nemůže tušit, za co jí trestáte. Pes uvažuje - jsou roztahané věcí, budu trestán. Ne já jsem roztahal věci, budu trestán. Takže to, že jí bijete, je pro ní z vaší strany naprosto nesrozumitelná agrese, které se pochopitelně brání. Od takového stylu výchovy upusťte ihned, nebo vám vaše fenka vrátí styl vaší výchovy.

24.7.2016 14:40
Sam 90210

XXX.XXX.148.57

Marvelína napsal(a):
Zdravím, mám doma 6.měsíční fenku Amerického Staforda, strašně jsem jí s manželem chtěli ale teď bych byla radši kdyby jsme jí neměli. Oba s manželem chodíme do práce odjíždíme ráno a já se vracím okolo 13:00 a manžel až večer. Pokaždé když přijdu domů nevěřím vlastním očím, ona zničí úplně vše. Neustálé kouše lišty od lina a už mám rozkousané a roztrhané lino na chodbě a v kuchyni. Už si nevím rady, dostane vždy novinami ale přijde mi to úplně zbytečné, druhý den přijdu a je to znovu. Někdy když dostane novinami na mě i vyjede a začínám z ní mít strach. Už se kvůli tou hádáme i s manželem. Pokaždé když přijdu domů tak 3 hodiny uklízím po psovi a nestíhám pak věci jako úklid a vaření když přijede manžel domů tak není nic hotové a pak lítám ještě do noci. Navrhla jsem že koupíme klec, ale manžel nechce mít psa v kleci a pořád mi říká že se to časem naučí být v klidu, ale už je to poměrně dlouhou domu a já už jsem z toho zoufalá. Prosím Vás o radu. :(

Tady nemá cenu radit něco s výchovou či výcvikem, oba jste asi líní ji unavit, zaměstnat, nejlíp uděláte když jí darujete někomu kdo jí může nabídnout lepší život než ten co má u vás (bitá, v kleci)
a vy si může na machrování pořídit něco jiného než živého tvora.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.7.2016 14:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

Marvelína napsal(a):
Zdravím, mám doma 6.měsíční fenku Amerického Staforda, strašně jsem jí s manželem chtěli ale teď bych byla radši kdyby jsme jí neměli. Oba s manželem chodíme do práce odjíždíme ráno a já se vracím okolo 13:00 a manžel až večer. Pokaždé když přijdu domů nevěřím vlastním očím, ona zničí úplně vše. Neustálé kouše lišty od lina a už mám rozkousané a roztrhané lino na chodbě a v kuchyni. Už si nevím rady, dostane vždy novinami ale přijde mi to úplně zbytečné, druhý den přijdu a je to znovu. Někdy když dostane novinami na mě i vyjede a začínám z ní mít strach. Už se kvůli tou hádáme i s manželem. Pokaždé když přijdu domů tak 3 hodiny uklízím po psovi a nestíhám pak věci jako úklid a vaření když přijede manžel domů tak není nic hotové a pak lítám ještě do noci. Navrhla jsem že koupíme klec, ale manžel nechce mít psa v kleci a pořád mi říká že se to časem naučí být v klidu, ale už je to poměrně dlouhou domu a já už jsem z toho zoufalá. Prosím Vás o radu. :(

Postavte se před zrcadlo, dejte si přes tlamu novinami pěkně z obou stran, a pak napište inzerát "darujeme psa do dobrých rukou" a potapetujte tím internet.

Pak nakliďte tak, aby se to manžovi líbilo, a příště pejska jen plyšového, ju?

24.7.2016 14:59
hn..

XXX.XXX.245.246

Zkusím pozitivnější přístup:)
tři hodiny, co věnujete uklidu rozdělte - ráno hodinu, v poledne hodinu a večer hodinu se věnujte štěněti. Poctivě - unavit fyzicky, ale hlavně psychicky - hrajte různé výchovné hry, schovávejte venku sebe i věci, učte ji triky. Po dobu nepřítomnosti ji nechte jen jednu místnost, tu nejvíc vybydlenou. Odstraňte vše, co jde a nahradte hračkami - osvědčují se papírové krabice s pamlsky, které může štěně dolovat a větve ovocných stromů na kousání. Hodně psů má taky rádo PET láhve. Ničící období obvykle dřív nebo později skončí. Pokud je Vám tohle zatěžko, platí rada ostatních. Hodně úspěchů.

24.7.2016 15:03
Aliens_II

XXX.XXX.194.35

Pořád mají šanci to napravit. Ale.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.7.2016 17:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Je spousta psů, co mají tzv. "ničící období" a myslím, že spousta majitelů by vám mohlo vyprávět...

Já teda naštěstí takovou likvidační jednotku nemám, ale do tohoto období si myslím se více méně dostane každej pes...já tedy při pořízení štěňat zabezpečím prostor, kde zůstávají sami, tak aby toho nejen co nejméně zničili, ale hlavně aby si neublížili, na zemi se válí spousta věcí, hračky, plyšáci, ale i jiné, postradatelné věci, staré deky, ručníky a pod...ale i tak prostě počítám s tím, že se může stát, že mi prostě pesové něco zničej (cennější věci uklízím mimo dosah štěněte), zbytek prostě oželím...kam nechci, aby se dostali zahradím rozloženou psí ohrádkou, ve štěněcí klec máme-zavíráme do ní boty...

Nevím kolik času trávíte ráno tím, abyste štěně "utahali"...dle mého MINIMÁLNĚ hodinu to chce určitě, pak bych dala nějakou snídani (psovi) a holt děj se vůle páně...přijdu, neřeším bordel, vemu pesana a honem ven, užít si legrandu...ani nevíte, jak vám ten čas "malin nezralých" uteče a vy si svoje štěňátko ani neužijete, protože budete furt gruntovat a na pesana se zlobit, už teď vás tedy musí milovat, když přijdete domů a místo toho, abyste dala svojí psí dušičce hudlana a s úsměvem mu řekla "no tady to zase vypadá, si se nudil viď, ale neboj už jsem doma a jdeme něco dělat", tak dostane nabančíno ...tam, kde vám pejsek binec udělá nemá smysl gruntovat perfektně, když to tam zítra bude zas...ukliďte to nejnutnější, večeři si s manželem objednejte a nebo vařte až po prochajdě, až dáte štěňátku sváču nebo něco na okusování...
A pokud je vám přednější uklizený byt, tak štěňátko opravdu někomu dejte, ale už ho proboha nebijte za to, že se doma bez vás nudilo a snažilo se zabavit...prosíííím.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.7.2016 18:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

Marvelína napsal(a):
Zdravím, mám doma 6.měsíční fenku Amerického Staforda, strašně jsem jí s manželem chtěli ale teď bych byla radši kdyby jsme jí neměli. Oba s manželem chodíme do práce odjíždíme ráno a já se vracím okolo 13:00 a manžel až večer. Pokaždé když přijdu domů nevěřím vlastním očím, ona zničí úplně vše. Neustálé kouše lišty od lina a už mám rozkousané a roztrhané lino na chodbě a v kuchyni. Už si nevím rady, dostane vždy novinami ale přijde mi to úplně zbytečné, druhý den přijdu a je to znovu. Někdy když dostane novinami na mě i vyjede a začínám z ní mít strach. Už se kvůli tou hádáme i s manželem. Pokaždé když přijdu domů tak 3 hodiny uklízím po psovi a nestíhám pak věci jako úklid a vaření když přijede manžel domů tak není nic hotové a pak lítám ještě do noci. Navrhla jsem že koupíme klec, ale manžel nechce mít psa v kleci a pořád mi říká že se to časem naučí být v klidu, ale už je to poměrně dlouhou domu a já už jsem z toho zoufalá. Prosím Vás o radu. :(

Chudák pes. Jeho chování je naprosto normální chování mladého psa, který je doma sám. Ano časem se opravdu naučí být v klidu. Koupili jste si psa, co jste čekala, že půjdete do práce a on bude ležet jako plyšák na posteli ?

24.7.2016 19:40
lesnížínka

XXX.XXX.240.228

Mně to vždycky tak nas..e, že prostě nedokážu slušně poradit, ani kdybych snad věděla
Zadavatelko: a co jste si vlastně představovali? Že si přinesete miloučké, hodňoučké štěňátko, se kterým si když budete mít náladu pohrajete, poňuňáte a pak se z něho mávnutím kouzelného proutku, stane krásný, špičkově vychovaný pes, šlapající perfektně u nohy? Nějak vám uniklo, že i děti zlobí, mají pubertu a jak budou vychované? To je taky trochu sázka do loterie...

24.7.2016 20:58
Andrýsek3

XXX.XXX.44.20

Ach jo, ach jo, ach jo..
Přečetli jste si něco o štěněti? Ano ničí, ano kouše a bude hůř..a jestli teďka říkáte, že by jste byla radši kdyby jste psa neměla a, že se ho bojíte, tak ho dejte pryč. Nebo změňte přístup. Ano i klec je řešení u některých žádoucí, protože jsou experti, kteří ničí nepřiměřeně a ještě k tomu to dokáží sežrat. Ale není to o tom šoupnout psa do klece, musíte ho zabavit před tím, po tom a pořád... máte hodně akční plemeno. Ne ozdobu. Můj taky ničil, ale řekla bych, že ještě málo oproti jiným, přejde ho to, ale musíte mu dát zaměstnání. Posílám pár fotek, nejste sami..

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.7.2016 21:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

Andrýsek3 napsal(a):
Ach jo, ach jo, ach jo..
Přečetli jste si něco o štěněti? Ano ničí, ano kouše a bude hůř..a jestli teďka říkáte, že by jste byla radši kdyby jste psa neměla a, že se ho bojíte, tak ho dejte pryč. Nebo změňte přístup. Ano i klec je řešení u některých žádoucí, protože jsou experti, kteří ničí nepřiměřeně a ještě k tomu to dokáží sežrat. Ale není to o tom šoupnout psa do klece, musíte ho zabavit před tím, po tom a pořád... máte hodně akční plemeno. Ne ozdobu. Můj taky ničil, ale řekla bych, že ještě málo oproti jiným, přejde ho to, ale musíte mu dát zaměstnání. Posílám pár fotek, nejste sami..

...klasika, moji vlastně, krom rozkousaného ovladače, který jsme zapoměli na stolku, nic nezničili, ale roztahali, co se dalo, někdy to u nás vypadalo velmi podobně...ještě dnes, když se pesanovi povede ocasem shodit letáky, co se válej na stolku, tak je rozebere na atomy...no a co mu řeknete..."Mimíšku, ty jsi uklízel? Doufám, že jsi to nepapal?" No a pes vrtí ocasem a je na sebe pyšný, jak paničce pomohl uklidit ten bordel, co se válel na zemi...tak to prostě posbíráme a jede se dál...když už něco zničili...jejich specialita byly pantofle a nebo žabky, co jsme neuklidili, tak si člověk prostě řekl, že je blbej, že to má uklízet a nikdy by mě nenapadlo je za to potrestat, když už jsem přišla dom a bylo po akci a štěňátka mě nadšeně vítali...prostě si neumím představit, že bych ty vysmátý tvorečky spucla na tři doby a ještě přidala na prdelky... ...no každej jsme nějakej...

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.7.2016 21:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

Marvelína napsal(a):
Zdravím, mám doma 6.měsíční fenku Amerického Staforda, strašně jsem jí s manželem chtěli ale teď bych byla radši kdyby jsme jí neměli. Oba s manželem chodíme do práce odjíždíme ráno a já se vracím okolo 13:00 a manžel až večer. Pokaždé když přijdu domů nevěřím vlastním očím, ona zničí úplně vše. Neustálé kouše lišty od lina a už mám rozkousané a roztrhané lino na chodbě a v kuchyni. Už si nevím rady, dostane vždy novinami ale přijde mi to úplně zbytečné, druhý den přijdu a je to znovu. Někdy když dostane novinami na mě i vyjede a začínám z ní mít strach. Už se kvůli tou hádáme i s manželem. Pokaždé když přijdu domů tak 3 hodiny uklízím po psovi a nestíhám pak věci jako úklid a vaření když přijede manžel domů tak není nic hotové a pak lítám ještě do noci. Navrhla jsem že koupíme klec, ale manžel nechce mít psa v kleci a pořád mi říká že se to časem naučí být v klidu, ale už je to poměrně dlouhou domu a já už jsem z toho zoufalá. Prosím Vás o radu. :(

Lišty a lino neřešte, smiřte se s tím, že až pejsek z tohoto období vyroste, tak prostě dáte nový, v životě utratíte peníze za větší blbosti než za rozkousaný lino...

Mě prostě jen zaráží...kdy se věnujete psovi, když furt uklízíte, to se vám nedivím, že jste z toho na švestku...a omlouvám se, ale co po psu tři hodiny uklízíte?...posbíráte co rozkousal, roztahal, vytřete a fertig...no asi jsem co se týče úklidu na tom jinak...
A jak se tedy věnujete psovi, když přijdete v jednu, do čtyř uklízíte po něm a pak jdete uklízet to ostatní a vařit? a ještě to ani nestíháte?...neberte to jako provokaci nebo výsměch, ale mě by to fakt zajímalo...

Máte psa, který vám dá celé své srdíčko, který vás můe milovat, ze všeho nejvíc na světě, pro kterého jste vy celý jeho svět, neříkám, že máte feňuli nechat růst jako dříví v lese, ale prosím zamyslete se nad tím a zkuste se na situaci kouknout z pohledu vašeho štěněte...jak by bylo vám?...pochopila byste, co se od vás chce?

Název tématu jste dala správný POMOC!, ale pomoc potřebuje vaše fenečka...

24.7.2016 21:34
Sam 90210

XXX.XXX.148.57

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
...klasika, moji vlastně, krom rozkousaného ovladače, který jsme zapoměli na stolku, nic nezničili, ale roztahali, co se dalo, někdy to u nás vypadalo velmi podobně...ještě dnes, když se pesanovi povede ocasem shodit letáky, co se válej na stolku, tak je rozebere na atomy...no a co mu řeknete..."Mimíšku, ty jsi uklízel? Doufám, že jsi to nepapal?" No a pes vrtí ocasem a je na sebe pyšný, jak paničce pomohl uklidit ten bordel, co se válel na zemi...tak to prostě posbíráme a jede se dál...když už něco zničili...jejich specialita byly pantofle a nebo žabky, co jsme neuklidili, tak si člověk prostě řekl, že je blbej, že to má uklízet a nikdy by mě nenapadlo je za to potrestat, když už jsem přišla dom a bylo po akci a štěňátka mě nadšeně vítali...prostě si neumím představit, že bych ty vysmátý tvorečky spucla na tři doby a ještě přidala na prdelky... ...no každej jsme nějakej...

U nás takové období snad nikdy nebylo, pes byl celou dobu kliďas, snad jen párkrát měl slabou chvilku, hned druhý den co byl doma sežral v obýváku linoleum, ale co stejně jsme ho chtěli vyměnit a jednou to už jako dospělý, to odnesl vánoční stromeček, přišli jsme domů, baňky neporušené se váleli po zemi, ale stromeček fuč

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.7.2016 21:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

Sam 90210 napsal(a):
U nás takové období snad nikdy nebylo, pes byl celou dobu kliďas, snad jen párkrát měl slabou chvilku, hned druhý den co byl doma sežral v obýváku linoleum, ale co stejně jsme ho chtěli vyměnit a jednou to už jako dospělý, to odnesl vánoční stromeček, přišli jsme domů, baňky neporušené se váleli po zemi, ale stromeček fuč

No tak alespoň, že inteligentně sundal ozdoby...
Chrťák například nezničil nic, ale jakmile někde zůstal balík plen (v tý době byla ještě dcera batole), tak ho prostě rozcupoval...na to byl ujetej

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.7.2016 21:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

No můj pes nikdy nic neničil, ani štěněcího pelíšku se nedotknul. Jenže jsem ráno vstávala o 2 h dřív a i jindy jsem se mu maximálně věnovala. Neměl čas ani energii navíc na likvidaci čehokoliv. Časem už nebylo nutné ho takhle pečlivě unavovat, s mým odchodem šel automaticky spát, i když nijak zvlášť unavený nebyl. Jednoduše si zajel model chování.
V životě jsem ho nepraštila, ničím. Ani za náhodné vyčůrání se při hře, přestože věděl, že doma se to nemá. Při hraní nebyl dostatečně při smyslech, to u štěňátek bývá. V běhu se prostě zastavil, pustil to a běžel dál.

Kdyby dostal třeba jen novinami a navíc kvůli něčemu, co si do souvislosti při nejlepší vůli dát nemůže, tak by hrozilo, že mi z něj vyroste zmatený, nejistý a frustrovaný pes.

24.7.2016 21:44
fikovnice

XXX.XXX.240.1

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Postavte se před zrcadlo, dejte si přes tlamu novinami pěkně z obou stran, a pak napište inzerát "darujeme psa do dobrých rukou" a potapetujte tím internet.

Pak nakliďte tak, aby se to manžovi líbilo, a příště pejska jen plyšového, ju?

24.7.2016 21:45
fikovnice

XXX.XXX.240.1

Marvelína napsal(a):
Zdravím, mám doma 6.měsíční fenku Amerického Staforda, strašně jsem jí s manželem chtěli ale teď bych byla radši kdyby jsme jí neměli. Oba s manželem chodíme do práce odjíždíme ráno a já se vracím okolo 13:00 a manžel až večer. Pokaždé když přijdu domů nevěřím vlastním očím, ona zničí úplně vše. Neustálé kouše lišty od lina a už mám rozkousané a roztrhané lino na chodbě a v kuchyni. Už si nevím rady, dostane vždy novinami ale přijde mi to úplně zbytečné, druhý den přijdu a je to znovu. Někdy když dostane novinami na mě i vyjede a začínám z ní mít strach. Už se kvůli tou hádáme i s manželem. Pokaždé když přijdu domů tak 3 hodiny uklízím po psovi a nestíhám pak věci jako úklid a vaření když přijede manžel domů tak není nic hotové a pak lítám ještě do noci. Navrhla jsem že koupíme klec, ale manžel nechce mít psa v kleci a pořád mi říká že se to časem naučí být v klidu, ale už je to poměrně dlouhou domu a já už jsem z toho zoufalá. Prosím Vás o radu. :(

...spíše provokace než myšleno vážně, že jo?!

24.7.2016 21:50
Aliens_II

XXX.XXX.194.35

fikovnice napsal(a):
...spíše provokace než myšleno vážně, že jo?!

Také si to myslím.

Nasazený agent provokatér. Aby se tu psalo, prdlo pár cévek a vidělo rudě.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.7.2016 21:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

Aliens_II napsal(a):
Také si to myslím.

Nasazený agent provokatér. Aby se tu psalo, prdlo pár cévek a vidělo rudě.

No Péťo, ty mě snad sleduješ kamerou...

24.7.2016 21:53
Aliens_II

XXX.XXX.194.35

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No Péťo, ty mě snad sleduješ kamerou...

Všecko vím.

24.7.2016 21:53
rapotacka11

XXX.XXX.32.170

fikovnice napsal(a):
...spíše provokace než myšleno vážně, že jo?!

Věřím tomu .
Znala jsem úplně stejný případ.
Psa šoupli do drahý klece, ale on z ní hned první den vylezl.
Byli rádi, že se mezi dráty neuškrtil.

24.7.2016 21:54
Terven

XXX.XXX.110.147

Taky jsem viděla rudě, ale pak mě napadlo, že takovéhle tutovky tu někdo čas od času vypouští záměrně.

24.7.2016 22:11
Andrýsek3

XXX.XXX.44.20

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
...klasika, moji vlastně, krom rozkousaného ovladače, který jsme zapoměli na stolku, nic nezničili, ale roztahali, co se dalo, někdy to u nás vypadalo velmi podobně...ještě dnes, když se pesanovi povede ocasem shodit letáky, co se válej na stolku, tak je rozebere na atomy...no a co mu řeknete..."Mimíšku, ty jsi uklízel? Doufám, že jsi to nepapal?" No a pes vrtí ocasem a je na sebe pyšný, jak paničce pomohl uklidit ten bordel, co se válel na zemi...tak to prostě posbíráme a jede se dál...když už něco zničili...jejich specialita byly pantofle a nebo žabky, co jsme neuklidili, tak si člověk prostě řekl, že je blbej, že to má uklízet a nikdy by mě nenapadlo je za to potrestat, když už jsem přišla dom a bylo po akci a štěňátka mě nadšeně vítali...prostě si neumím představit, že bych ty vysmátý tvorečky spucla na tři doby a ještě přidala na prdelky... ...no každej jsme nějakej...

Nám nejvíc židle, ty jsou naodpis, a ovladač taky, ten nemáme do teď ale jinak nic velkého, bydlíme v pronájmu tak jsme měli strach. Schovávali jsme vždy do jiné místnosti koš a boty, postupně se do místností dostal a z toho vznikly fotky..Jinak hodně bot padlo ale koš musíme schovávat do teď...bufeťák jeden.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.7.2016 22:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
Taky jsem viděla rudě, ale pak mě napadlo, že takovéhle tutovky tu někdo čas od času vypouští záměrně.

Kvůli čemu ?

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.7.2016 22:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

Andrýsek3 napsal(a):
Nám nejvíc židle, ty jsou naodpis, a ovladač taky, ten nemáme do teď ale jinak nic velkého, bydlíme v pronájmu tak jsme měli strach. Schovávali jsme vždy do jiné místnosti koš a boty, postupně se do místností dostal a z toho vznikly fotky..Jinak hodně bot padlo ale koš musíme schovávat do teď...bufeťák jeden.

Jo tak fena je taky bufeťák, co se koše týká...měli jsme takovej ten s tím víkem jako kolíbka, tam se dostala bez problémů, takže jsem pak koupila chromovej s víkem, co se otevírá "šlapkou", ale ani tam nebyl pro ní problém, tak teď nás to nutí, už pokud je koš naplněn do poloviny, okamžitě vynést a pak že nás psi nevychovávají...

24.7.2016 22:21
Andrýsek3

XXX.XXX.44.20

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jo tak fena je taky bufeťák, co se koše týká...měli jsme takovej ten s tím víkem jako kolíbka, tam se dostala bez problémů, takže jsem pak koupila chromovej s víkem, co se otevírá "šlapkou", ale ani tam nebyl pro ní problém, tak teď nás to nutí, už pokud je koš naplněn do poloviny, okamžitě vynést a pak že nás psi nevychovávají...

Přesně tak, my už kupujeme jenom takový ty malý pytle, i když máme asi 50ti litrovej koš, protože každý den vynášíme.. teď teda už jen, když je doma déle sám, dřív jsem musela jen, když jsem šla na deset minut..Ale na Vánoce s e bojím stromečku, minulý rok jsme neměli, ale teď už bych chtěla, ale bojím se co s ním vyvede.

24.7.2016 22:21
Terven

XXX.XXX.110.147

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Kvůli čemu ?

Je to záruka emotivní živé diskuze s mnoha příspěvky.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.7.2016 22:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Andrýsek3 napsal(a):
Přesně tak, my už kupujeme jenom takový ty malý pytle, i když máme asi 50ti litrovej koš, protože každý den vynášíme.. teď teda už jen, když je doma déle sám, dřív jsem musela jen, když jsem šla na deset minut..Ale na Vánoce s e bojím stromečku, minulý rok jsme neměli, ale teď už bych chtěla, ale bojím se co s ním vyvede.

Velkej stromeček jsme zrušili a máme jen malej na skříňce...ne že by ho pesani cíleně likvidovali, ale mají dar v jeho blízkosti vehementně vrtět ocasy a ze stromku pak všechno lítá

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.7.2016 22:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
Je to záruka emotivní živé diskuze s mnoha příspěvky.

Adblock ;-).

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.7.2016 22:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jo tak fena je taky bufeťák, co se koše týká...měli jsme takovej ten s tím víkem jako kolíbka, tam se dostala bez problémů, takže jsem pak koupila chromovej s víkem, co se otevírá "šlapkou", ale ani tam nebyl pro ní problém, tak teď nás to nutí, už pokud je koš naplněn do poloviny, okamžitě vynést a pak že nás psi nevychovávají...

No na koš jsem zapomněla! :D Vrozené "co nesežeru, to nemám a umřu hlady", to je neodbouratelný děs. Máme koš na šlapku, do kterého se dostane raz dva. Nicméně je v takovém výklenku mezi zdí a linkou a je otočený stranou se šlapkou a otevíráním ke zdi. Je to hodně fikaný pes a děsnej kouzelník, ale tohe nezvládá. Obsah koše je v nezpečí.

24.7.2016 23:23
plumosus

XXX.XXX.99.35

No jo no štěňátko se nudí. Moje holky jako štěnda nikdy likvidační nebyly. Ale svoje období taky měly, třeba zahradnický týden, kdy se rozhodly společně přesazovat kytky. No ale když je miluješ neřešíš a uklízíš

Marvelína

24.7.2016 23:38
Marvelína

XXX.XXX.33.16

Nepotrebuji komentáře typu, To není normální, nafackujte si, a tak podobně. Takový hle pes potřebuje výchovu tvrdou a ne tutu nini! Těm kteří radili normálně děkuji smajlík

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.7.2016 23:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

"Takový hle pes potřebuje výchovu tvrdou..."

Tak je to jasné, provokace.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.7.2016 23:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ne, ne. Realita.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.7.2016 23:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ne, takový pes nepotřebuje tvrdou výchovu, ale důslednou, spravedlivou a s láskou. Jednou se po tom pleskání po Vás ožene, ale ne proto, že by byla agresivní, ale ze strachu. Po zlém si nic nevydupete.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.7.2016 00:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

Marvelína napsal(a):
Nepotrebuji komentáře typu, To není normální, nafackujte si, a tak podobně. Takový hle pes potřebuje výchovu tvrdou a ne tutu nini! Těm kteří radili normálně děkuji smajlík

No myslím, že dál nemá smysl se vyjadřovat...ať žije "tvrdá" výchova...je prima, že se se svojí tvrdou výchovou svého štěněte již teď bojíte
Pokud toto myslíte vážně a není to jen provokace, tak se obávám, že si pletete "tvrdou" výchovu s "důslednou" a je to tedy propastný rozdíl...

25.7.2016 00:30
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Je spousta psů, co mají tzv. "ničící období" a myslím, že spousta majitelů by vám mohlo vyprávět...

Já teda naštěstí takovou likvidační jednotku nemám, ale do tohoto období si myslím se více méně dostane každej pes...já tedy při pořízení štěňat zabezpečím prostor, kde zůstávají sami, tak aby toho nejen co nejméně zničili, ale hlavně aby si neublížili, na zemi se válí spousta věcí, hračky, plyšáci, ale i jiné, postradatelné věci, staré deky, ručníky a pod...ale i tak prostě počítám s tím, že se může stát, že mi prostě pesové něco zničej (cennější věci uklízím mimo dosah štěněte), zbytek prostě oželím...kam nechci, aby se dostali zahradím rozloženou psí ohrádkou, ve štěněcí klec máme-zavíráme do ní boty...

Nevím kolik času trávíte ráno tím, abyste štěně "utahali"...dle mého MINIMÁLNĚ hodinu to chce určitě, pak bych dala nějakou snídani (psovi) a holt děj se vůle páně...přijdu, neřeším bordel, vemu pesana a honem ven, užít si legrandu...ani nevíte, jak vám ten čas "malin nezralých" uteče a vy si svoje štěňátko ani neužijete, protože budete furt gruntovat a na pesana se zlobit, už teď vás tedy musí milovat, když přijdete domů a místo toho, abyste dala svojí psí dušičce hudlana a s úsměvem mu řekla "no tady to zase vypadá, si se nudil viď, ale neboj už jsem doma a jdeme něco dělat", tak dostane nabančíno ...tam, kde vám pejsek binec udělá nemá smysl gruntovat perfektně, když to tam zítra bude zas...ukliďte to nejnutnější, večeři si s manželem objednejte a nebo vařte až po prochajdě, až dáte štěňátku sváču nebo něco na okusování...
A pokud je vám přednější uklizený byt, tak štěňátko opravdu někomu dejte, ale už ho proboha nebijte za to, že se doma bez vás nudilo a snažilo se zabavit...prosíííím.

"A pokud je vám přednější uklizený byt, tak štěňátko opravdu někomu dejte, ale už ho proboha nebijte za to, že se doma bez vás nudilo a snažilo se zabavit...prosíííím."

Toto tesat do kamene!
Mlátit psíka - psí děcko za to, že jej majitelé neumí zabavit, věnovat se mu, obětovat mu svůj čas, nemám slov... Právě proto nemám úplně vlastního psa (ten v profilovce je můj "víkendový"), protože na něj nemám čas. A když nemám podmínky, tak si nepořizuji živou bytost!

25.7.2016 00:31
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Aliens_II napsal(a):
Všecko vím.

25.7.2016 00:33
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Andrýsek3 napsal(a):
Nám nejvíc židle, ty jsou naodpis, a ovladač taky, ten nemáme do teď ale jinak nic velkého, bydlíme v pronájmu tak jsme měli strach. Schovávali jsme vždy do jiné místnosti koš a boty, postupně se do místností dostal a z toho vznikly fotky..Jinak hodně bot padlo ale koš musíme schovávat do teď...bufeťák jeden.

Tak to je SUPER fotka, tu byste mohla dát na net do té sbírky psů-ničitelů. A hlavně jak se pak dokážou tvářit naprosto nevinně... To oni ne, to udělal někdo jinej!

25.7.2016 00:35
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jo tak fena je taky bufeťák, co se koše týká...měli jsme takovej ten s tím víkem jako kolíbka, tam se dostala bez problémů, takže jsem pak koupila chromovej s víkem, co se otevírá "šlapkou", ale ani tam nebyl pro ní problém, tak teď nás to nutí, už pokud je koš naplněn do poloviny, okamžitě vynést a pak že nás psi nevychovávají...

"Sardullah", Tvoje příspěvky mi vždy vyloudí úsměv na tváři! A ještě ta představa jak feně vykáš, když jde bufetit do koše! Mmch. zkoušela jsem to na psa - vykat mu - a nic, choval se stejně jako při tykačce...

25.7.2016 00:36
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Andrýsek3 napsal(a):
Přesně tak, my už kupujeme jenom takový ty malý pytle, i když máme asi 50ti litrovej koš, protože každý den vynášíme.. teď teda už jen, když je doma déle sám, dřív jsem musela jen, když jsem šla na deset minut..Ale na Vánoce s e bojím stromečku, minulý rok jsme neměli, ale teď už bych chtěla, ale bojím se co s ním vyvede.

Jj, také už odpadky jen do pytlů, spíše pytlíků, ptž ač se to nezdá, i kočky dokážou bufetit!

25.7.2016 00:37
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Terven napsal(a):
Je to záruka emotivní živé diskuze s mnoha příspěvky.

No jo, možná krmíme trolla. Ale stejně nikdy nepochopím, CO vlastně ty trolly na tom tak baví. Vždyť dostanou ode všech vynadaný - to je jak ňákej masochismus toto...

25.7.2016 00:39
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Andrýsek3 napsal(a):
Přesně tak, my už kupujeme jenom takový ty malý pytle, i když máme asi 50ti litrovej koš, protože každý den vynášíme.. teď teda už jen, když je doma déle sám, dřív jsem musela jen, když jsem šla na deset minut..Ale na Vánoce s e bojím stromečku, minulý rok jsme neměli, ale teď už bych chtěla, ale bojím se co s ním vyvede.

A teď si představte jak takovej stromek s ozdobami pěkně barevnými a třeba i cinkajícími láká kočičáky, plus na tom kmeni by se tak úžasně brousily drápy... Také to bylo trochu o nervy - že přijdu a stromek bude spadenej, ale kupodivu letos/loni nee.

25.7.2016 00:40
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ne, ne. Realita.

Ne, myslím, že je to fakt troll, jak se tak postupně prokousávám příspěvky. Ale ostatní jste přispívali vtipnými komenty ohledně bufetění apod., tak už mě ten troll ani tak nerozčiluje...

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.7.2016 01:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
"Sardullah", Tvoje příspěvky mi vždy vyloudí úsměv na tváři! A ještě ta představa jak feně vykáš, když jde bufetit do koše! Mmch. zkoušela jsem to na psa - vykat mu - a nic, choval se stejně jako při tykačce...

Musíte použít i uctivý tón

Psovi nevykám, to není žádná dáma na psa mluvím jak na děcko...asi takhle "mimi to se dělá lézt do koše, no to jsem si nemyslela, že budeš tak zlobivej chlapeček" a předstírám a Jack toho okamžitě nechá a běží ke mě...no vím, že to není originám, ale on chudák nic jiného nevymyslí

25.7.2016 01:29
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Musíte použít i uctivý tón

Psovi nevykám, to není žádná dáma na psa mluvím jak na děcko...asi takhle "mimi to se dělá lézt do koše, no to jsem si nemyslela, že budeš tak zlobivej chlapeček" a předstírám a Jack toho okamžitě nechá a běží ke mě...no vím, že to není originám, ale on chudák nic jiného nevymyslí

No jo, tak příště vložím do mých slov více uctivosti ...no a taky je to chlap, to je pravda - na něj se musí spíš jak na děcko (schválně co na to "Aliens" ). Ale zas je to pes - pečovatel jak píšu v tom jiném vlákně, tak by si uctivost zasloužil. Nu, uvidíme...

25.7.2016 05:28
scylla

XXX.XXX.150.32

Marvelína napsal(a):
Nepotrebuji komentáře typu, To není normální, nafackujte si, a tak podobně. Takový hle pes potřebuje výchovu tvrdou a ne tutu nini! Těm kteří radili normálně děkuji smajlík

Potřebujete tedy, aby vám těmi novinami dal někdo jiný, možná něčím tvrdším, aby se vám rozsvítilo. Takový pes potřebuje výchovu citlivou, jemnou, jinak vám to všechno vrátí. Můžete si dovolit, aby se pes k vám choval tak, jako vy k němu?

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.7.2016 06:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

Taky doufám, že je to troll. Jediný význam, který v tom vidím je ten, že by to mohlo od pořízení psa někoho odradit !
Ten popis, přijdu domů z práce a 3 hodiny uklízím, co štěně napáchalo..., jak mám potom v plné kráse vítat manžílka s plným talířem...A jak tady radíte, vstávat o hodinu dřív ( v kolik, prosím vás, i takhle vstávám v 1/2 8 ?) a místo dermacolu někde lítat jak p.ošuk a nechat se ohryzávat psem ?
A kde vzít čas odpoledne ? Tři hodiny smejčím a ten č.okl po mě skáče a ohryzává mi nohy...a když ho praštím, tak vrčí... a víte, jak to bolí, když mě chytí za ruku?

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.7.2016 06:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ha, ha admine super! P.ošuk a č.okl jsou vulgarismy.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.7.2016 06:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

A jestli to není troll, tak rada :
Pusťe si Wericha : "Dřív neublížil mouše, tak proč kouše, když jsem ho uvázal ".

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.7.2016 06:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

A podle reakce zadavatelky na příspěvky :
Hysterické a agresivní ženské pes do ruky nepatří !

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.7.2016 08:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

A pak někomu prodejte štěně...

25.7.2016 08:45
ivulka2

XXX.XXX.155.174

Marvelína napsal(a):
Nepotrebuji komentáře typu, To není normální, nafackujte si, a tak podobně. Takový hle pes potřebuje výchovu tvrdou a ne tutu nini! Těm kteří radili normálně děkuji smajlík

Tak nějak stále tu od vás nevidím odpověd proč jste si psa pořídíly a co s ním vlastně děláte to není blbbej dotaz to je zásadní otázka na řešení vašeho problému.
Je to štěně aktivního plemene které potřebuje zamstnat jak hlavu tak tělo a potřebuje společnost, psa prostě zaměstnejte a utahejte a v době kdy nejste doma ho bud zavřete do klece nebo mu vyhradte misto kde muže zničit co nejmin a dejte mu tam něco čim se zabaví.

25.7.2016 10:00
vava69

XXX.XXX.136.28

Tak tohle zvládla naše slečna Kupodivu jsme ji nezabili, neprodali ani jí jinak neublížili. Pouze s ní manžel 14 dní nemluvil.

25.7.2016 10:42
Terven

XXX.XXX.110.147

vava69 napsal(a):
Tak tohle zvládla naše slečna Kupodivu jsme ji nezabili, neprodali ani jí jinak neublížili. Pouze s ní manžel 14 dní nemluvil.

25.7.2016 10:55
apbtbreeder

XXX.XXX.210.10

Tvrdá výchova je to poslední, co potrebuje.
Jestli z ni silite, klidně pro ni dojedu.

25.7.2016 10:58
manbea

XXX.XXX.70.116

vava69 napsal(a):
Tak tohle zvládla naše slečna Kupodivu jsme ji nezabili, neprodali ani jí jinak neublížili. Pouze s ní manžel 14 dní nemluvil.

No podle toho zničeného obsahu byste s ní spíš neměla mluvit Vy, ale to jen tak na okraj .

25.7.2016 11:06
vava69

XXX.XXX.136.28

No ono k tomu byly ještě prokousané hadice od pračky (voda všude), zdemolovaná zadní stěna od skříňky, v tom vymáchané oba pelechy, rozkousaný mop od Viledy, okousaný kýbl od Viledy atd. Takže tohle je jen to, co stihl syn vyfotit :) Ale jinak máte pravdu. Dost nevkusné foto, ale pro ilustraci myslím dobré :).

25.7.2016 11:08
Terven

XXX.XXX.110.147

vava69 napsal(a):
No ono k tomu byly ještě prokousané hadice od pračky (voda všude), zdemolovaná zadní stěna od skříňky, v tom vymáchané oba pelechy, rozkousaný mop od Viledy, okousaný kýbl od Viledy atd. Takže tohle je jen to, co stihl syn vyfotit :) Ale jinak máte pravdu. Dost nevkusné foto, ale pro ilustraci myslím dobré :).

Mně se to foto líbilo, bylo ze života...o tom je láska ke zvířatům

25.7.2016 11:12
anonymx

XXX.XXX.27.66

Tak u nás nejsou samy, ale i tak stačila vteřina a 3 mobily v tahu, o sundaných tapetách a rozkousaných polštářích, ukousaných knoflících a zipech na bundách, které si mužskej neuklidil (bordelář) ani nemluvím. Prostě si vzdychnu jak jsou ty holky šikovné a mažem ven. Moje blbost, že jsem je málo unavila...

25.7.2016 11:20
manbea

XXX.XXX.70.116

vava69 napsal(a):
No ono k tomu byly ještě prokousané hadice od pračky (voda všude), zdemolovaná zadní stěna od skříňky, v tom vymáchané oba pelechy, rozkousaný mop od Viledy, okousaný kýbl od Viledy atd. Takže tohle je jen to, co stihl syn vyfotit :) Ale jinak máte pravdu. Dost nevkusné foto, ale pro ilustraci myslím dobré :).

Tak to slečna zapracovala slušně, škoda, že nemůžu najít foto našich vchodových dveří... stačila jedna vichřice, průvan v domě a pes sám doma...
Někdy nás hold ti naši čtyřnožci umí překvapit

25.7.2016 11:23
lesnížínka

XXX.XXX.240.228

Mimíšci taky trochu zahradničili roztahali pytel s mokrou rašelinou Jsou venkovní, takže nějaké škody jen v zahradě, ani těch moc nebylo. Rádi okusovali větvičky z keřů, to je drželo celkem dlouho. Naštěstí jich máme dost Tady to tedy s vysázením truhlíku taky moc nevyšlo

25.7.2016 11:35
Aliens_II

XXX.XXX.77.30

lesnížínka napsal(a):
Mimíšci taky trochu zahradničili roztahali pytel s mokrou rašelinou Jsou venkovní, takže nějaké škody jen v zahradě, ani těch moc nebylo. Rádi okusovali větvičky z keřů, to je drželo celkem dlouho. Naštěstí jich máme dost Tady to tedy s vysázením truhlíku taky moc nevyšlo

To bíle, to je mládě ledního medvěda? Bych se ani nedivil.

25.7.2016 11:42
lesnížínka

XXX.XXX.240.228

Aliens_II napsal(a):
To bíle, to je mládě ledního medvěda? Bych se ani nedivil.

Kupodivu mu to říkají lidi i teď a to už vypadá jinak

25.7.2016 12:21
fikovnice

XXX.XXX.30.49

vava69 napsal(a):
Tak tohle zvládla naše slečna Kupodivu jsme ji nezabili, neprodali ani jí jinak neublížili. Pouze s ní manžel 14 dní nemluvil.


Tak tomu říkám "výbuch na toaletě"!

25.7.2016 12:22
fikovnice

XXX.XXX.30.49

apbtbreeder napsal(a):
Tvrdá výchova je to poslední, co potrebuje.
Jestli z ni silite, klidně pro ni dojedu.

25.7.2016 12:23
fikovnice

XXX.XXX.30.49

manbea napsal(a):
No podle toho zničeného obsahu byste s ní spíš neměla mluvit Vy, ale to jen tak na okraj .


Tak teď se tu chechtám nahlas, neměla jsem odvahu to naplno napsat!

25.7.2016 12:24
fikovnice

XXX.XXX.30.49

anonymx napsal(a):
Tak u nás nejsou samy, ale i tak stačila vteřina a 3 mobily v tahu, o sundaných tapetách a rozkousaných polštářích, ukousaných knoflících a zipech na bundách, které si mužskej neuklidil (bordelář) ani nemluvím. Prostě si vzdychnu jak jsou ty holky šikovné a mažem ven. Moje blbost, že jsem je málo unavila...

Jj, tapety si matně vzpomínám, že byly sundány přímo precizně!

25.7.2016 12:24
fikovnice

XXX.XXX.30.49

fikovnice napsal(a):
Jj, tapety si matně vzpomínám, že byly sundány přímo precizně!

Naznal, že tapety již nejsou moderní a je potřeba vymalovat...

25.7.2016 12:27
vava69

XXX.XXX.136.28

Proč ne Váhala jsem, jestli to mám dát, ale jsou to pouze čisté hygienické potřeby, tady jsou dospělí lidi, tak co Holt tak se to stalo.

25.7.2016 12:34
manbea

XXX.XXX.70.116

vava69 napsal(a):
Proč ne Váhala jsem, jestli to mám dát, ale jsou to pouze čisté hygienické potřeby, tady jsou dospělí lidi, tak co Holt tak se to stalo.

No jasně, vždyť je to ze života.

25.7.2016 13:05
margoff

XXX.XXX.130.11

Marvelíno, zadavatelko, naprosto Vám rozumím.
My měli s naším psem stejný problém, ale postupně jsem ho to odnaučil. Plácnutí novinami nepomůže, pes tohohle typu to ani nepocítí. Já používal dokonce plastovou trubku, ale nepomáhalo ani to. Nakonec mi poradil známý použít metodu "oko za oko", tedy když vás pes např. kousne do ruky, je třeba mu přejet packu autem, aby si uvědomil co přijde, když to příště zase udělá. Bohužel mám jen lehké auto, takže jsem to musel vyřešit jinak a dopadlo to úspěšně.
Takže poslouchejte: ten pes si musí uvědomit, kdo je vůdce smečky a kdo rozhoduje. Zavřete ho do tedy sklepa, nejlíp bez světla, bez jídla a vody. Nakonec zkrotne a bude šlapat jako hodinky, uvidíte. Jen musíte zvolit správnou délku pobytu, doporučuje max 5 dní, to z vlastní zkušenosti. Já tam prvního psa nechal dva týdny a nepřežil to. S druhým psem už to bylo lepší, zvlášť když jsem ho v tom sklepě nechal s mrtvolou toho prvního. Hodně rychle si uvědomil jak se já chovat. Takže to zkuste takhle, mělo by to zabrat.
Pokud se Vám to zdá tenhle způsob zdá ale drastický, doporučuju zatím zkusit tu plastovou trubku, případně nějakou jinou z měkčího kovu (např. hliník).
Přeji hodně úspěchů ve výchově a pokud budete znovu potřebovat poradit, klidně se ozvěte. Chovám i kočky, papoušky, želvu a děti.
Hezký den.

25.7.2016 13:11
Aliens_II

XXX.XXX.77.30

margoff napsal(a):
Marvelíno, zadavatelko, naprosto Vám rozumím.
My měli s naším psem stejný problém, ale postupně jsem ho to odnaučil. Plácnutí novinami nepomůže, pes tohohle typu to ani nepocítí. Já používal dokonce plastovou trubku, ale nepomáhalo ani to. Nakonec mi poradil známý použít metodu "oko za oko", tedy když vás pes např. kousne do ruky, je třeba mu přejet packu autem, aby si uvědomil co přijde, když to příště zase udělá. Bohužel mám jen lehké auto, takže jsem to musel vyřešit jinak a dopadlo to úspěšně.
Takže poslouchejte: ten pes si musí uvědomit, kdo je vůdce smečky a kdo rozhoduje. Zavřete ho do tedy sklepa, nejlíp bez světla, bez jídla a vody. Nakonec zkrotne a bude šlapat jako hodinky, uvidíte. Jen musíte zvolit správnou délku pobytu, doporučuje max 5 dní, to z vlastní zkušenosti. Já tam prvního psa nechal dva týdny a nepřežil to. S druhým psem už to bylo lepší, zvlášť když jsem ho v tom sklepě nechal s mrtvolou toho prvního. Hodně rychle si uvědomil jak se já chovat. Takže to zkuste takhle, mělo by to zabrat.
Pokud se Vám to zdá tenhle způsob zdá ale drastický, doporučuju zatím zkusit tu plastovou trubku, případně nějakou jinou z měkčího kovu (např. hliník).
Přeji hodně úspěchů ve výchově a pokud budete znovu potřebovat poradit, klidně se ozvěte. Chovám i kočky, papoušky, želvu a děti.
Hezký den.

A není tam v tom sklepě nějak přeplněno? Kočky, ptáci, želva a občas i dítě? A co když nemají sklep?

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.7.2016 13:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

margoff napsal(a):
Marvelíno, zadavatelko, naprosto Vám rozumím.
My měli s naším psem stejný problém, ale postupně jsem ho to odnaučil. Plácnutí novinami nepomůže, pes tohohle typu to ani nepocítí. Já používal dokonce plastovou trubku, ale nepomáhalo ani to. Nakonec mi poradil známý použít metodu "oko za oko", tedy když vás pes např. kousne do ruky, je třeba mu přejet packu autem, aby si uvědomil co přijde, když to příště zase udělá. Bohužel mám jen lehké auto, takže jsem to musel vyřešit jinak a dopadlo to úspěšně.
Takže poslouchejte: ten pes si musí uvědomit, kdo je vůdce smečky a kdo rozhoduje. Zavřete ho do tedy sklepa, nejlíp bez světla, bez jídla a vody. Nakonec zkrotne a bude šlapat jako hodinky, uvidíte. Jen musíte zvolit správnou délku pobytu, doporučuje max 5 dní, to z vlastní zkušenosti. Já tam prvního psa nechal dva týdny a nepřežil to. S druhým psem už to bylo lepší, zvlášť když jsem ho v tom sklepě nechal s mrtvolou toho prvního. Hodně rychle si uvědomil jak se já chovat. Takže to zkuste takhle, mělo by to zabrat.
Pokud se Vám to zdá tenhle způsob zdá ale drastický, doporučuju zatím zkusit tu plastovou trubku, případně nějakou jinou z měkčího kovu (např. hliník).
Přeji hodně úspěchů ve výchově a pokud budete znovu potřebovat poradit, klidně se ozvěte. Chovám i kočky, papoušky, želvu a děti.
Hezký den.

opravdu super, pobavilo, ale počkejte kolik lidí to vezme vážně.

25.7.2016 13:14
margoff

XXX.XXX.130.11

Sklep je dost velký, žádný strach.
Jak kdysi říkal ten Rakušan, pan Fritzel: Také jsem kdysi chtěl mít plný sklep vína, ale pak jsem dal přednost rodině...

25.7.2016 13:18
manbea

XXX.XXX.70.116

Tak plastová trubka, super tip! Na malé psy vodovodní a na ty velké kanalizační

25.7.2016 13:20
margoff

XXX.XXX.130.11

Já zapomněl napsat, že ta plastová trubka musí být samozřejmě naplněná betonem. Ale to snad zadavatelka pochopila.

25.7.2016 13:34
fikovnice

XXX.XXX.131.20

margoff napsal(a):
Sklep je dost velký, žádný strach.
Jak kdysi říkal ten Rakušan, pan Fritzel: Také jsem kdysi chtěl mít plný sklep vína, ale pak jsem dal přednost rodině...


Pobavilo...

25.7.2016 13:35
fikovnice

XXX.XXX.131.20

margoff napsal(a):
Já zapomněl napsat, že ta plastová trubka musí být samozřejmě naplněná betonem. Ale to snad zadavatelka pochopila.

A nevíte, nestačila by ze začátku baseballka?

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.7.2016 14:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

margoff napsal(a):
Marvelíno, zadavatelko, naprosto Vám rozumím.
My měli s naším psem stejný problém, ale postupně jsem ho to odnaučil. Plácnutí novinami nepomůže, pes tohohle typu to ani nepocítí. Já používal dokonce plastovou trubku, ale nepomáhalo ani to. Nakonec mi poradil známý použít metodu "oko za oko", tedy když vás pes např. kousne do ruky, je třeba mu přejet packu autem, aby si uvědomil co přijde, když to příště zase udělá. Bohužel mám jen lehké auto, takže jsem to musel vyřešit jinak a dopadlo to úspěšně.
Takže poslouchejte: ten pes si musí uvědomit, kdo je vůdce smečky a kdo rozhoduje. Zavřete ho do tedy sklepa, nejlíp bez světla, bez jídla a vody. Nakonec zkrotne a bude šlapat jako hodinky, uvidíte. Jen musíte zvolit správnou délku pobytu, doporučuje max 5 dní, to z vlastní zkušenosti. Já tam prvního psa nechal dva týdny a nepřežil to. S druhým psem už to bylo lepší, zvlášť když jsem ho v tom sklepě nechal s mrtvolou toho prvního. Hodně rychle si uvědomil jak se já chovat. Takže to zkuste takhle, mělo by to zabrat.
Pokud se Vám to zdá tenhle způsob zdá ale drastický, doporučuju zatím zkusit tu plastovou trubku, případně nějakou jinou z měkčího kovu (např. hliník).
Přeji hodně úspěchů ve výchově a pokud budete znovu potřebovat poradit, klidně se ozvěte. Chovám i kočky, papoušky, želvu a děti.
Hezký den.

Tak zase zjišťuju, že jsem dělala vše špatně...a to máme tak pěknej velkej sklep

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.7.2016 16:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

Přátelé pěkné fotky, ale na nás nemáte a ted mě mrzí že jsem tehdá nefotila. Náš labrador rozebral zdi v kuchyni na tolik, že z nic vytahal vodovodní trubky :-D.

25.7.2016 16:04
sisi58

XXX.XXX.191.1

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Přátelé pěkné fotky, ale na nás nemáte a ted mě mrzí že jsem tehdá nefotila. Náš labrador rozebral zdi v kuchyni na tolik, že z nic vytahal vodovodní trubky :-D.

Vy vlastně máte takovou menší bourací kouli?!

25.7.2016 17:07
lesnížínka

XXX.XXX.240.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Přátelé pěkné fotky, ale na nás nemáte a ted mě mrzí že jsem tehdá nefotila. Náš labrador rozebral zdi v kuchyni na tolik, že z nic vytahal vodovodní trubky :-D.

A pak, že jsou rekonstrukce složité...

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.7.2016 17:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

A pak že labrador neumí číst. "Já si tu trubku na proplesknutí donesu sám".

25.7.2016 17:23
margoff

XXX.XXX.130.11

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A pak že labrador neumí číst. "Já si tu trubku na proplesknutí donesu sám".

No vidíte, že to dává smysl A Vy jste myslela, že si dělám srandu...

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.7.2016 17:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

margoff napsal(a):
No vidíte, že to dává smysl A Vy jste myslela, že si dělám srandu...

Izolaci mám z trubky sundat ? Se mi zdá měkké.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.7.2016 19:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

sisi58 napsal(a):
Vy vlastně máte takovou menší bourací kouli?!

Přímo dělovou kouli :-D když běží neuhýbá a podráží všem nohy :-D a pak někdo řekne že labradoři neumí běhat

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.7.2016 21:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

Obdivuju ty, co po příchodu domů ještě stačí fotit.
Největší hrůzy, které mí psi způsobili :
Z vnitřního polstrování střechy auta udělali třásně ( byla to 110 a polstr pod střechou byl poctivý - filc a koženka ) než jsme se stačili v penzionu nasnídat ( psi mohli být ubytovaní, nesměli však do jídelny, v autě byli zvyklí, nepočítali jsme s tím, že dětičky z penzionu budou vyhozeny z jídelny a budou kolem auta lítat, ťukat, ječet, kopat... )
A druhý nezapomenutelný čin : Proskousli hadici od automatky a než jsem se za dvě hodiny vrátila, vytopili 5 pater pod námi.
Za to marně vzpomínám na nějaký hřích mé současné feny. Dokonce jsme ji nechali letos o dovolené půl dne samotnou v pokoji ( docela utahaná a v tom vedru...) a chovala se vzorně.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.7.2016 21:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Přímo dělovou kouli :-D když běží neuhýbá a podráží všem nohy :-D a pak někdo řekne že labradoři neumí běhat

A pak že si nevzpomenu na hříchy mé feny : Neumí zastavit včas a když zadkem narazí...Dvakrát mě takhle sejmula a pokaždé jsem měsíc léčila koleno. Tak vida, přece.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.7.2016 22:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Přímo dělovou kouli :-D když běží neuhýbá a podráží všem nohy :-D a pak někdo řekne že labradoři neumí běhat

...chovatelka afgánů, od které jsem si brala štěně mi vyprávěla, že když se dali dohromady s jejím manželem, tak on měl německé dogy, jsou venku pesani lítaj, doga se řítí na ní, ona v klidu, protože je od afgánů zvyklá, že těsně před ní udělaj "myšku" a oběhnou jí, no doga myšku neudělala a skončilo to zlomeninou (té paní ne dogy)...

26.7.2016 09:08
Kukulin

XXX.XXX.114.2

My jsme to vyřešili zatím tak. Štěně je v jedné místnosti, kde nemá nic co by mohlo nenávratně zničit k dispozici. Má tam pelíšek, mističky s vodou, hračky a nějaké ty kousací mlsky. Před odchodem jdeme na cca hodinovou procházku, zaběháme si, očucháme rohy, vykadíme se atd. a letíme domů. Doslova. Ten náš mrňousek je hrozně línej, nechce se mu chodit ven, nejraději by se doma pořád válel smajlík ale musí, jinak by zlobil, když je sám. Doma si ještě chvilku hrajeme a pak normálně bez loučení odejdu. Vím, že musím dávat pozor, aby bylo všechno ve výšce, kam nedosáhne, a protože máme Havaňáčka, tak to není zase takový problém. Hlavně papírové kapesníky (má "úchylku"). A odejdu. Když přijdu, tak dostane mlsku, že to zvládl, pohrajeme si/jdeme ven, dostane dlábo, pohrajeme si, následuje "čůrací" procházka a jdeme spát. smajlík Myslím, že ve vašem případě by to taky dvě větší procházky + hraní mohly řešit, ale s nějakými "nehodami" se musí počítat. My spíš máme čůrací nehody než destrukční smajlík

26.7.2016 10:11
Iliena

XXX.XXX.49.4

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A pak že si nevzpomenu na hříchy mé feny : Neumí zastavit včas a když zadkem narazí...Dvakrát mě takhle sejmula a pokaždé jsem měsíc léčila koleno. Tak vida, přece.

moje pravé koleno taky může vyprávět
Jelikož naše je devastátor má vyhrazenou chodbu. Ovšem při své vynalézavosti se naučila otevírat dveře, no tak jsme otočili kliky. Takže jdu odpoledne na záchod, zavřu za sebou a sednu si. Najednou se klika (otočená) zhoupla a dveře se pootevřely. A tam stojí ta potvora na zadních, ještě packu na klice a na ksichtíku nadšený výraz typu "Našla jsem tě!" Tak jsem koupila koule, ale jestli se naučí otevírat i ty, tak uz fakt nevím

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.7.2016 10:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

Iliena napsal(a):
moje pravé koleno taky může vyprávět
Jelikož naše je devastátor má vyhrazenou chodbu. Ovšem při své vynalézavosti se naučila otevírat dveře, no tak jsme otočili kliky. Takže jdu odpoledne na záchod, zavřu za sebou a sednu si. Najednou se klika (otočená) zhoupla a dveře se pootevřely. A tam stojí ta potvora na zadních, ještě packu na klice a na ksichtíku nadšený výraz typu "Našla jsem tě!" Tak jsem koupila koule, ale jestli se naučí otevírat i ty, tak uz fakt nevím

Kliky jsme měli otočený taky a taky zbytečně

Neregistrovaný uživatel

26.7.2016 10:54
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.16.32

A je to tu zas...
Zas se bezhlavě koupilo štěně, o kterým se ví kulový a majitelé jsou nyní vyplesklý z toho, že štěně ničí, kouše atd...

Pokud už teď máš strach z půlročního mimina, dej štěně někomu, kdo se o něj bude umět postarat.
Štěně se evidentně doma nudí a proto ničí...

A jestli ti je líto lina a jiných zničených věcí, neměli jste si psa pořizovat do bytu...
Mám psy v kotci a co si tam zničí je jejich problém...

26.7.2016 10:58
Aliens_II

XXX.XXX.77.30

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Kliky jsme měli otočený taky a taky zbytečně

To se naučí hned otevírat. Taky to tak mám. Zvláště, když to je velký pes. S tím problém nemá. Ale v práci už ví, že se vrátím a už je neotevírá a v poklidu leží a nakukuje, kdo že to do těch dveří příjde. Jen doma blbne. V autě např. vydrží a spí, jen kolem nesmí psi, to je na nervy. Už mi rozkousala bez. pásy u řidiče a spolujezdce a to stačilo pár minut, takže jsem pořídil mříž. A je klid.

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.7.2016 11:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

Aliens_II napsal(a):
To se naučí hned otevírat. Taky to tak mám. Zvláště, když to je velký pes. S tím problém nemá. Ale v práci už ví, že se vrátím a už je neotevírá a v poklidu leží a nakukuje, kdo že to do těch dveří příjde. Jen doma blbne. V autě např. vydrží a spí, jen kolem nesmí psi, to je na nervy. Už mi rozkousala bez. pásy u řidiče a spolujezdce a to stačilo pár minut, takže jsem pořídil mříž. A je klid.

Dveře jsme zrušili, nemělo to cenu...

26.7.2016 11:47
Iliena

XXX.XXX.120.4

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Dveře jsme zrušili, nemělo to cenu...

Přidejte reakci

Přidat smajlík