Štěně stafordXpittbul

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
20.10.2016 11:53
patrikkirtap

XXX.XXX.225.161

Dobry den, chci si pořidit stene krizene staforda s pittbulem. Jelikoz jsem si cetl diskuze tak prosim o radu, nee oto aby ste mi to rozmluvili. Chci se jen zeptat na stravu, co by nemel jist a naopak mel. Jsem student takze cas mam, uz sem byl s rocni krizenkou staffaapitt a byla nejlepsim psem, vim ze zadny pes neni zlej, je to jen odraz cloveka ktery ho vychoval. Chci jen poradit dokud nebude mit aspon rok. Nejaky rady a tipy ohledne stenete.. A prosim beru si ho od pani ktera mi ho prodava nepaatral jsem jestli je to mnozirna pani mi prijde vpohode a otom jak vsichni mluvi ze by radeji pomohl z utulku, tak bych chtel rict ze vetsinou se tam stene nenajde a rocniho psa nebo vice nechci.. Beru to proste tak ze mu chci dat vsechnu lasku a pomuzu mu i tak buh vi kde by skoncil kdybych si ho nevzal. Nebavte se prosim o mnozeni :) otom sem slysel dost, prosim o radu ve vychove stenete :) :-*.

Neregistrovaný uživatel

20.10.2016 12:22
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.242.18

Upřímně za křížence bych nedala víc jak 500 Kč za očkování max něco málo za stravu, pokud si štěně kupujete za 3000 a víc tak je to pěkná sviňušárna! a fenka bude mít brzy další štěnda, takže odporná množírna a vydělávání na hlouposti lidí...Částka za koupi je minimum co za psa dáte, to si uvědomte, není to jen jídlo, je to veterina, poplatek za psa, nedejbože když se něco stane, operace psa se kldině dostane i na 15 000 ani nemrknete, samozřejmě se mu celý život nemusí nic stát, ale náhoda je... doporučuji popřemýšlet o pojištění psa, hlavně co se úrazú týče, tito bull psi jsou živý stříbra, takže rozřezané packy a jiné je klasika, a krmení? sama bojuji s tím co svojim křížencům APBT nejlépe vyhovuje a to už jsou to "babičky" takže hodně zdaru.

Neregistrovaný uživatel

20.10.2016 12:24
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.242.18

Co se týká výchovy, pokud jste nikdy psa neměl ani jste nebyl třeba jako dítě svědkem výchovy psa, vyhledejte opravdu dobrý cvičák...těch je ale dost málo a taky to něco stojí, nezkoušejte křížence pitta a amstafa vychovat stylem pokus/omyl.

20.10.2016 13:02
patrikkirtap

XXX.XXX.56.170

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Co se týká výchovy, pokud jste nikdy psa neměl ani jste nebyl třeba jako dítě svědkem výchovy psa, vyhledejte opravdu dobrý cvičák...těch je ale dost málo a taky to něco stojí, nezkoušejte křížence pitta a amstafa vychovat stylem pokus/omyl.

No 3 000, - za nej platim.. Ale reknete mi kde mam sehnat stene a na psa s PP za 10 000 + fakt nemam.

20.10.2016 13:09
patrikkirtap

XXX.XXX.56.170

Já jsem byl s přítelkynií jak jsem psal, měla ročního křízence fenkuu stafordaapitt.. takže jako od štěněte nevím měl jsem jak jsem byl malej vlčáka štěně a to odchovala jako máti a ta mi pomůže i s malím, proto bych potřeboval jen radu do zaačátku, pozdější výchova a puberta psa to už jsem prošel.

20.10.2016 13:17
Andrýsek3

XXX.XXX.44.20

patrikkirtap napsal(a):
Já jsem byl s přítelkynií jak jsem psal, měla ročního křízence fenkuu stafordaapitt.. takže jako od štěněte nevím měl jsem jak jsem byl malej vlčáka štěně a to odchovala jako máti a ta mi pomůže i s malím, proto bych potřeboval jen radu do zaačátku, pozdější výchova a puberta psa to už jsem prošel.

Kolik ti je? Budeš mít čas se o psa ze začátku postarat? Tím myslím, první týden, i dva být doma, abys štěně naučil čistotnosti a klidu v tvé nepřítomnosti. Pes jí kvalitní granule - Wolfsblut, Acana, Orijen, apod. Nebo maso, ale to bys musel hodně nastudovat. Pokud křížence, tak za cenu očkování, chtěj vidět, kde fena i se štěňaty byla ubytována a jak se k ním chovají. Pes tě bude stát ještě opravdu velké peníze -krmeni, Veterina (očkování, úrazy, apod.), Vodítka, obojky, pelech, misky, hračky atd atd.. Hlavně neposlouchej, že takový pes se musí vychovávat tvrdě. A hned běž na cvičák, školička, a ještě si to pořádně promysli.

Neregistrovaný uživatel

20.10.2016 13:21
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.242.18

patrikkirtap napsal(a):
No 3 000, - za nej platim.. Ale reknete mi kde mam sehnat stene a na psa s PP za 10 000 + fakt nemam.

Jako já to chápu, ale není lepší si našetřit? dají se sehnat i třeba za 10 000 to máte 3x - 4x 3000 to není zas tak moc, počkat si a mít opravdu to co chci...já mám taky křížence, ale žebráčy co nikdo nechtěl...brala jsem si třeba v jednom roce, to vy nechcete...já chápu že chcete psa teď protože chcete já jsem to samé, když něco chci tak hned...zkoušet hledat, pokud nechcete výstavy atd...stafordů je mnoho třeba někdo má štěndo s PP ale s nějakou "kosmetickou" vadou a ví už že nebude moc být uchovněn, klidně dají chovky slevu, my taky jedno štěně boxera s PP prodávali za polovic, protože to byl takový žebráček...ALE měl PP, prosím zkuste si to ještě jednou rpojít hlavou, víte co, já si dám dnes práci s tím že jak budu mít chvilku mrknu po inzerátech a něco vám pošlu...třeba najdu...

Neregistrovaný uživatel

20.10.2016 13:25
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.242.18

To že chcete psa je krásná věc, pes dokáže maximálně čloěku obohatit život já si život bez psů neumím představit, ale já nemám problém s tím vzít si ročního psa označeného za problémového...vyrůstala jsem mezi boxery, cvičáky atd takže si troufnu na nějkýho magorka ale vy nechcete, chápu, protože brát si problémového psa když byste si s ním nevěděl rady je sebevražda, ale dávat nějaké paní za oříška 3000 je hnus, oni ti lidi se na vás smějí vše je super, ale přitom jsou to bezpáteřní hnusáci co fenu ždímou a rýžují na neinformovanosti lidí

20.10.2016 13:38
Andrýsek3

XXX.XXX.2.254

Mrknete ještě na inzerce, je tam mnoho štěňat kříženců zadarmo, nebo za cenu očkování (do 1000-1500), často kříženci Labrador x staford apod..to by nemuselo být úplně špatné.

XXX189

20.10.2016 13:38
XXX189

XXX.XXX.89.103

Počkala bych na leden - únor. To majitelé všech těch dárečků pod stromečkem najednou zjistí, že štěňata čůrají a kakají na koberec, potřebují třikrát denně venčit a žužlají vše co jim přijde pod tlamu. A máte jedinečnou šanci na pořízení tří až čtyřměsíčního štěněte - často čistokrevného s PP za symbolickou částku.

3000 za štěně křížence není přiměřená částka. Je to doopravdy moc. Když už se stane nehoda mezi psem a fenou, tak je fér štěňata prodat za náklady - očkování, odčervení - dejme tomu za částku kolem pětistovky. Za tři litry za štěně má paní slušný vývar a mne si ruce, jak na vás krásně vydělala. A vy ji to žerete i s navijákem když píšete, že vám přijde "vpohodě".

Mrknetě na tohle:

http://www.bullshelp.eu/index.php/pitvnouzi/2051-1560

nebo zadejte heslo "bull v nouzi". Štěňata tam bývají taky, jen je potřeba víc hledat. Nevím odkud jste, ale jestli máte limit na štěně 3000, můžete dát za štěně klidně tu tisícovku a za dva litry se dostanete kamkoliv po celé ČR...

konkon

20.10.2016 13:44
konkon

XXX.XXX.150.103

Souhlasim s prispevkama vyse... chtit za stendo krizence 3000 je nechutnost a od Vas s prominutim hloupost ty penize za neho dat, za stene bych samozrejme taky zaplatila, ale jen takovou castku, ktera odpovida vydajum...ockovani, jidlo. Chapu, ze pejska chcete hned, ale ve vysledku (pokud tu bude pesan dlouho) rozdil v tom, jestli date za stendo 3 nebo 10 bude ten nejmensi rozdil. Nemam nic proti voriskum, ale nemate u nich ani malou jistotu v nicem. Byt Vama, chvili pockam. Zas tak dlouho by to urcite nebylo

Neregistrovaný uživatel

20.10.2016 14:23
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.242.18

Já doufám že patrikkirtap něco osvítí a dojde mu že majitelka co mu nabízí štěně za 3000 je akorát tak mrcha, co se směje tomu že nalákala dalšího ptáčka...

20.10.2016 15:11
patrikkirtap

XXX.XXX.225.161

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Já doufám že patrikkirtap něco osvítí a dojde mu že majitelka co mu nabízí štěně za 3000 je akorát tak mrcha, co se směje tomu že nalákala dalšího ptáčka...

Mate pravdu, napisi ji ze si ho vezmu neodcervene ani neockovane zato ze si pro nej prijedu (130km).. A zaplatim si vse. Sem rad za vase nazory hlavne za normalni komentare uz sem cekal kdo zacne prvni nadavat na me. Pokud by miboto neslo takbse ani nesnazim hledat info. Podivam se na vase stranky taky bych byl rad za nejaky odkaz nepphybuju se ve psech na netu :\ diky moc.

20.10.2016 15:13
patrikkirtap

XXX.XXX.225.161

Pokud by mi oto neslo*.

20.10.2016 15:15
Atheira

XXX.XXX.240.171

patrikkirtap napsal(a):
Mate pravdu, napisi ji ze si ho vezmu neodcervene ani neockovane zato ze si pro nej prijedu (130km).. A zaplatim si vse. Sem rad za vase nazory hlavne za normalni komentare uz sem cekal kdo zacne prvni nadavat na me. Pokud by miboto neslo takbse ani nesnazim hledat info. Podivam se na vase stranky taky bych byl rad za nejaky odkaz nepphybuju se ve psech na netu :\ diky moc.

Jenže ono očkování a odčervení prostě nestojí tři litry. Dokonce ani, když se k tomu přidají náklady za krmení. Paní se vás snaží pěkně natáhnout. Když po ní budete chtít štěně bez odčervení a očkování, určitě přijde s něčím, proč za to štěně tu cenu chtít...

XXX189

20.10.2016 15:50
XXX189

XXX.XXX.89.103

A co ten pětitýdenní bobeček jak jsem dávala odkaz cca pět příspěvků výše? Bude chtít fůru práce se socializací, aby se naučil "komunikovat po psovsky", když nejspíš není s maminkou a sourozenci, ale myslím, že můžete mít za náklady " nepopsaný list papíru", který si uděláte podle sebe. Podle adresy je v pražském útulku Trója, můžete tam zkusit zavolat, kdy bude k odběru - jestli není už teď.

XXX189

20.10.2016 15:56
XXX189

XXX.XXX.89.103

Nebo tady - osm měsíců už je moc?

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/66633814/PitbullxStaford.php.

XXX189

20.10.2016 16:04
XXX189

XXX.XXX.89.103

A do třetice - kříženci jak řemen, ale podmínky nabízejícího mi přijdou férové:

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/65340311/Stenata-krizence-Bandog-Pitbull.php.

20.10.2016 16:10
Lexaurin

XXX.XXX.228.214

Veterinář mi říkal zase jak lecil smecku dostihových vipetu se salmonelózou. Po syrovem mase, hm.

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.10.2016 16:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já bych si radši našetřila, protože takhle se zvyšuje šance, že vykrvácíte u vet. Zajíc v pytli to asi bude po všech stránkách, neznáte povahu rodičů, prarodičů (pes není vždy sto pro odraz majitele), jejich zdraví...
Ohledně stravy záleží na vás a vašich možnostech. Jestli čistě granule (nešla bych pod úroveň Brit Care apod., kombi nebo BARF - ten si musíte nastudovat sám. Jako žvýkací pamlsek určitě nebrat "bůvolí kosti", vhodné je paroží.

Neregistrovaný uživatel

20.10.2016 17:03
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.58.109

patrikkirtap napsal(a):
Mate pravdu, napisi ji ze si ho vezmu neodcervene ani neockovane zato ze si pro nej prijedu (130km).. A zaplatim si vse. Sem rad za vase nazory hlavne za normalni komentare uz sem cekal kdo zacne prvni nadavat na me. Pokud by miboto neslo takbse ani nesnazim hledat info. Podivam se na vase stranky taky bych byl rad za nejaky odkaz nepphybuju se ve psech na netu :\ diky moc.

Ale štěňata se odčervují a očkují první kombi vakcinou než jdou k majiteli. Ještě další rada, neberte si stěně od feny mladší osmi týdnů! Stěně musí mít dva měsíce aby mohlo jít k novému pánovi. Posílala jsem vám zprávy, věřím že se tady s ostatními pejskaři shodneme na tom že vás klidně provedeme prvními kroky, na co dát třeba pozor atd... Hlavně se ptejte! Nikdy není hloupá otázka, může být maximálně hloupá odpověď.
Takže :
Stěně musí být starší 8 týdnů
Platný očkovací průkaz, kde je datum narození, odčervení, první puppy vakcina,
Nesmí mu téct z nosu, uší, očí.
Špinavý zadek, ocas a kolem zadku od průjmu nebo moči, značí zdravotní problémy s ledvinami nebo se zažíváním (tady ale je to složitější protože když jsme měli štěňata tak si v bedně nadělali a jak po sobě skákali tak byli všichni od h... )
Cokoliv se vám na psu nebude zdát, bude chodit na křivo, třepat hlavou, bude mít třes, nebouse bude bát, neberte ho Ikdyž vám ho bude líto, pokud nemáte a my víme že asi nemáte bokem dost peněz na léčbu.
Stěně musí být veselé s jiskrou v oku, zvídavé a HLAVNĚ nechejte ať si ono vybere vás!

XXX189

20.10.2016 17:10
XXX189

XXX.XXX.89.103

Tak jasné, našetřit na psa s PP je jednoznačně nejlepší, s tím souhlasím...

Patriku, napadla mě ještě jedna věc: Zkuste obepsat chovky, kde mají zrovna štěňata, zda náhodou nemají ve vrhu nějaké nestandardní štěně. Přiznám se, že se v amstafech zrovna moc nevyznám, ale může to být hovadina jako špatná barva srsti či modré oči. Sem tam se to stát může, taková štěňata se zpravidla dávají za polovinu běžné kupní ceny.
Napište jim slušný e-mail, kde chovateli vysvětlíte, že sháníte štěně jako společníka, mazlíka na výcvik, že se vám nejedná o chov. Že byste rádi štěně po zdravých rodičích, ale zároveň vám nevadí nějaká drobnější vada. Za takový e-mail se na vás nikdo zlobit nebude. A než ty e-maily odešlete, nechte si zkontrolovat pravopis, protože upřímně - podle prvního příspěvku je to dost hrůza.

20.10.2016 17:26
patrikkirtap

XXX.XXX.243.170

Určitě bych uvítal rady nebo jen někoho kdo by to semnou probral, za pravopis se omlouvám, psal jsem to za chůze ze školy. Jsem asi jasně rozhodnutý podle vašich komentářů, že si pejska nevezmu, pokud mi teda paní neudělá normální nabídku jakou tady píšete tz. symbolická částka. Jestli by mi někdo pomohl nebo aspoň poslal kontakty na chovatelské stanice, tak bych byl rád za zprávu a mohli by sme společně najít vhodného parťáka :) neříkám náklady by byly na PP ale prostě příjde mi to jako zbytečnost když sním nebudu chodit na výstavy atd.. Děkuji všem moc :)

20.10.2016 17:30
patrikkirtap

XXX.XXX.243.170

Paní mi napsal po mojí otázce : Mohl bych se jen zeptat pokolikáté má vaše fena štěňaata ? a jak je možné že máte nebo spíš každej kdo plánuje mít štěňata tak se předem domluví s někým. Jen tak by mě to zajímalo nebo každej mi píše že za kříženeho psa by dal max.500, -, jako není to nic proti já svůj názor neměním chci ho, jen mě zajímá váš

Odpověď : ted po druhé...a i přes to že je to křížené tak otec je po rodičích s PP...
a vím že štěnata jsou kvalitní...a taky tak budou vypadat.

Trener

20.10.2016 17:32
Trener

XXX.XXX.242.250

patrikkirtap napsal(a):
Dobry den, chci si pořidit stene krizene staforda s pittbulem. Jelikoz jsem si cetl diskuze tak prosim o radu, nee oto aby ste mi to rozmluvili. Chci se jen zeptat na stravu, co by nemel jist a naopak mel. Jsem student takze cas mam, uz sem byl s rocni krizenkou staffaapitt a byla nejlepsim psem, vim ze zadny pes neni zlej, je to jen odraz cloveka ktery ho vychoval. Chci jen poradit dokud nebude mit aspon rok. Nejaky rady a tipy ohledne stenete.. A prosim beru si ho od pani ktera mi ho prodava nepaatral jsem jestli je to mnozirna pani mi prijde vpohode a otom jak vsichni mluvi ze by radeji pomohl z utulku, tak bych chtel rict ze vetsinou se tam stene nenajde a rocniho psa nebo vice nechci.. Beru to proste tak ze mu chci dat vsechnu lasku a pomuzu mu i tak buh vi kde by skoncil kdybych si ho nevzal. Nebavte se prosim o mnozeni :) otom sem slysel dost, prosim o radu ve vychove stenete :) :-*.

Ahoj, koukám že tě většina zdejsich chovatelů zbytečně odrazuje a straší. Jsou to většinou drbny, ber to s nadhledem. Kříženečka kterého jsi si vybral budeš muset důsledně ale s láskou vychovat. Bude plný energie, jsou to janci a je zapotřebí takové štěně zabavit a trochu utahat. Dobrá školička nebo cvičák je dobrou volbou. Tito pejskové jsou trochu tvrdohlaví. Ale vše se dá. Opravdu důslednost, setkávání s jinými psy, lidmi, dětmi. Prostě co nejvice druhů podnětů. Jizda autem vlakem apd. Netrestat prosím se vztekem a bitim. Na to dej pozor. Pejsek si musí od tebe nechat vše libit. Trenuj prohlídku uší, tlamy, drapků, musíš mu umět vzit z tlamy cokoliv co nechceš aby žral, musí ti dovolit sahat do krmení, musíš ho umět povalit na bok nebo na záda. Nic není složité a začni okamžitě. Měj ho rád a mazli se sním. Z cvičení udelej příjemnou hru a uvidíš že to bude dobrej parťák.

20.10.2016 17:38
patrikkirtap

XXX.XXX.243.170

No, spíš jsem jí napsal jak může vědět že budou zdravé jestli to soudí podle toho že otec je s PP a už mi neodepsala...

Neregistrovaný uživatel

20.10.2016 18:11
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.58.109

Https://www.sbazar.cz/mucha.kuba/detail/19470619-darujeme-stenata

Tomuhle říkám solidní inzerát na křížence! A ne stěně za 3000!

Neregistrovaný uživatel

20.10.2016 18:15
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.58.109

patrikkirtap napsal(a):
No, spíš jsem jí napsal jak může vědět že budou zdravé jestli to soudí podle toho že otec je s PP a už mi neodepsala...

A nemůžete třeba poprosit mamku a jet se tam napřed podívat? Pokud bude paní solidní určitě Vás ráda pošle nebous Vámi pojede ukázat otce pokud je s PP neměl by být problém se na něj jet podívat, nebo zjistit z jaké je CHS to se dá krásně dohledat... Ale je fakt že když někdo prodává s tím že chce na tom vydělat tak když se zákazník začne moc ptát, množitel se radši odmlčí.

Neregistrovaný uživatel

20.10.2016 18:17
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.58.109

patrikkirtap napsal(a):
Paní mi napsal po mojí otázce : Mohl bych se jen zeptat pokolikáté má vaše fena štěňaata ? a jak je možné že máte nebo spíš každej kdo plánuje mít štěňata tak se předem domluví s někým. Jen tak by mě to zajímalo nebo každej mi píše že za kříženeho psa by dal max.500, -, jako není to nic proti já svůj názor neměním chci ho, jen mě zajímá váš

Odpověď : ted po druhé...a i přes to že je to křížené tak otec je po rodičích s PP...
a vím že štěnata jsou kvalitní...a taky tak budou vypadat.

Hm tak to je jasný achjooooo

20.10.2016 18:40
ainu

XXX.XXX.101.21

patrikkirtap napsal(a):
Paní mi napsal po mojí otázce : Mohl bych se jen zeptat pokolikáté má vaše fena štěňaata ? a jak je možné že máte nebo spíš každej kdo plánuje mít štěňata tak se předem domluví s někým. Jen tak by mě to zajímalo nebo každej mi píše že za kříženeho psa by dal max.500, -, jako není to nic proti já svůj názor neměním chci ho, jen mě zajímá váš

Odpověď : ted po druhé...a i přes to že je to křížené tak otec je po rodičích s PP...
a vím že štěnata jsou kvalitní...a taky tak budou vypadat.

Množka jak vyšitá. Kdoví jaké vrozené vady a nemoci bude prcek mít...

Hulkffff

21.10.2016 23:09
Hulkffff

XXX.XXX.177.48

Https://zvirata.bazos.cz/inzerat/66631045/Stenata-pitbull.php

Jaky máte nazor na tyhle Pitbully ? Díky za rychlou odpověd, zítra si mám jednoho vzít..

21.10.2016 23:24
Andrýsek3

XXX.XXX.212.56

Hulkffff napsal(a):
Https://zvirata.bazos.cz/inzerat/66631045/Stenata-pitbull.php

Jaky máte nazor na tyhle Pitbully ? Díky za rychlou odpověd, zítra si mám jednoho vzít..

NE!

22.10.2016 00:07
CHs Kasami

XXX.XXX.174.95

patrikkirtap napsal(a):
No 3 000, - za nej platim.. Ale reknete mi kde mam sehnat stene a na psa s PP za 10 000 + fakt nemam.

Pokud nemáte na psa 10000+ tak si toho psa fakt nepořizujte. Co když se mu stane nějaký úraz? To ho necháte utratit nebo ho necháte trápit protože nebudete mít na léčbu?

konkon

22.10.2016 00:46
konkon

XXX.XXX.150.103

Hulkffff napsal(a):
Https://zvirata.bazos.cz/inzerat/66631045/Stenata-pitbull.php

Jaky máte nazor na tyhle Pitbully ? Díky za rychlou odpověd, zítra si mám jednoho vzít..

No... krasni hafusi, ale zase, v podstate krizenec za 5? Resi se to tady furt dokola, byt Vama, neberu... a kdyz napisou, ze nejsou z mnozirny tak co...:D nedokazuje to absolutne nic... jestli si je namnozili zamerne, tak to jsou pro me deb*love, jestli se to stalo omylem, budiz, stat se muze, ale chtit za ne takovou castku... jestli chcete konkretne tohle plemeno, mate jedinou moznost... jestli chcete, aby v sobe mel pita, na netu je spousta ferovejsich inzeratu...

22.10.2016 11:43
patrikkirtap

XXX.XXX.243.170

CHs Kasami napsal(a):
Pokud nemáte na psa 10000+ tak si toho psa fakt nepořizujte. Co když se mu stane nějaký úraz? To ho necháte utratit nebo ho necháte trápit protože nebudete mít na léčbu?

Jo a podle vás by to bylo tak jako že prostě ten kdo nato nemá ať si psa nebere. Tady jde taky oto že jen tak někdo nemůže dát 10K pryč prostě za psa, ale to neznamená že nemá nato aby jej uživil atd.., stím co se mu může stát, to se stane, a je to prostě jen moc velká halůz, ale neříkám byla by to těžká situace, ale jak to bylo dřív ? dostali ste psa byl v domě pak šel k baráku a toje všechno nikdo neřešil takové věci krom očkování a odčervení. A pes žil i 12 let (nášvlčák) je to prostě hodně sporné no.. nevím já budu určitě hledat dál protože každej den se přidá tak 100 nových inzerátů.

22.10.2016 11:47
Markéta80

XXX.XXX.176.2

patrikkirtap napsal(a):
Jo a podle vás by to bylo tak jako že prostě ten kdo nato nemá ať si psa nebere. Tady jde taky oto že jen tak někdo nemůže dát 10K pryč prostě za psa, ale to neznamená že nemá nato aby jej uživil atd.., stím co se mu může stát, to se stane, a je to prostě jen moc velká halůz, ale neříkám byla by to těžká situace, ale jak to bylo dřív ? dostali ste psa byl v domě pak šel k baráku a toje všechno nikdo neřešil takové věci krom očkování a odčervení. A pes žil i 12 let (nášvlčák) je to prostě hodně sporné no.. nevím já budu určitě hledat dál protože každej den se přidá tak 100 nových inzerátů.

Takže úraz, operace? utratit jinak zdravé zvíře? veterinář chce peníze hned Člověk by to měl vše zvážit, ono i měsíční náklady jsou pokud někdo nemá pidi psa kde ty náklady jsou nízké. musí se počítat že se může něco stát, nebo co když pes zraní jiného psa, to bude peněz za léčbu

konkon

22.10.2016 13:26
konkon

XXX.XXX.150.103

Vzdyt ta castka, kterou vrazite za stene je ta nejmensi, jidlo, veterinar, ruzny hracky... to Vas ve vysledku vyjde draz, nehlede na to, ze u psa bez pp nevite absolutne nic, jestli jsou zdravi rodice, co tam koluje za povahy, jestli ta chudera fena nema stenata 2x do roka a jestli je to stene vubec danyho plemene. Chovky musi urcity veci splnovat. Jestli chcete stene fakt hodne a nechcete papiraka, tak si dejte tu praci, projdete inzeraty, urcite narazite na stene, kde za nej lidi chcou jen tolik, kolik do nej dali a ockovani, odcerveni a nejaky jidlo Vam prece nevyjde na tisice...

22.10.2016 13:35
marcelaamax

XXX.XXX.140.201

konkon napsal(a):
Vzdyt ta castka, kterou vrazite za stene je ta nejmensi, jidlo, veterinar, ruzny hracky... to Vas ve vysledku vyjde draz, nehlede na to, ze u psa bez pp nevite absolutne nic, jestli jsou zdravi rodice, co tam koluje za povahy, jestli ta chudera fena nema stenata 2x do roka a jestli je to stene vubec danyho plemene. Chovky musi urcity veci splnovat. Jestli chcete stene fakt hodne a nechcete papiraka, tak si dejte tu praci, projdete inzeraty, urcite narazite na stene, kde za nej lidi chcou jen tolik, kolik do nej dali a ockovani, odcerveni a nejaky jidlo Vam prece nevyjde na tisice...

Ano, a nebo ještě lépe - štěně z útulku. Pokud mám vybrané konkrétní plemeno, které chci, tak si ho koupím s PP. Pokud ho nemám, vím že nechci na výstavy, tak si vezmu psa z útulku a nebo křížence za symbolickou cenu.

Ale zase z té druhé strany, pokud se to stane opravdu "omylem" (že pes nakreje fenu a jsou z toho kříženci) a majitel chce, aby se štěňata měla dobře, tak nejde je dát jen za cenu očkování, tam nemají žádnou jistotu, kde štěně skončí. Pokud je dají alespoň za malou částku, tak už si člověk trochu rozmyslí zda si štěně koupí nebo ne. A nebo jak bylo psáno výše v inzerátu - štěně dovést za cenu benzínu a podívat se kde bude žít, to je dobrý nápad.

Trener

22.10.2016 22:46
Trener

XXX.XXX.242.250

Markéta80 napsal(a):
Takže úraz, operace? utratit jinak zdravé zvíře? veterinář chce peníze hned Člověk by to měl vše zvážit, ono i měsíční náklady jsou pokud někdo nemá pidi psa kde ty náklady jsou nízké. musí se počítat že se může něco stát, nebo co když pes zraní jiného psa, to bude peněz za léčbu

Zbytečná hysterie.

SBT

25.10.2016 22:26
SBT

XXX.XXX.225.165

Dobry den, pokud chcete pejska a bude to vas prvni urcite nedoporucuji krizence stafordaXpitbulla tito psi potrebuji zamestnani a pokud ho nebudou mit bude "zle" tak ze vam bude nicit byt a podobne samozdrejmne pri dobre a dusledne vychove psa a hlavne trpelivosti kterou nektery lide nemaji a porizuji si tyto plemena ktera potrebuji vysse zminene to dopada spatne ! pokud to bude vas prvni pejsek je vhodne si najit nejaky vhodny cvicak a prihlasit se nejlepe na kynologicke cviciste ve vasem okoli chodit hodne na prochazky a nejake socializacni kurzy a prochazky s jinymi psi ve vasem okoli zvlast pokud jde o krizence pitbulla (velmi casto se nesnesou s jinymi psi)vetsinou zacina nesnasenlivost v puberte nebo v dospelosti okolo 2 let ci drive ale pokud je krizeny se stafordem tak by mozna az takovy problem nebyl.Co se tyce vychovy musite byt trpelivi a dusledni chce to predevsim tu socializaci a duslednost jinak to muze pro vas i pejska skoncit velmi spatne.Osobne bych jako prvniho pejska nedoporucila tak tvrdohlaveho pejska doporucuji vam si o obou dvou plemenech alespon pred porizenim neco nacist a uvidite ze vse drive nebo pozdeji vyuzijete jak jsem rekla u techto plemen to chce trpelivost, duslednost, a odvahu kdyby byl nejaky problem klidne se mi ozvete moc rada poradim s vychovou a podobne.

26.10.2016 01:01
fikovnice

XXX.XXX.30.49

SBT napsal(a):
Dobry den, pokud chcete pejska a bude to vas prvni urcite nedoporucuji krizence stafordaXpitbulla tito psi potrebuji zamestnani a pokud ho nebudou mit bude "zle" tak ze vam bude nicit byt a podobne samozdrejmne pri dobre a dusledne vychove psa a hlavne trpelivosti kterou nektery lide nemaji a porizuji si tyto plemena ktera potrebuji vysse zminene to dopada spatne ! pokud to bude vas prvni pejsek je vhodne si najit nejaky vhodny cvicak a prihlasit se nejlepe na kynologicke cviciste ve vasem okoli chodit hodne na prochazky a nejake socializacni kurzy a prochazky s jinymi psi ve vasem okoli zvlast pokud jde o krizence pitbulla (velmi casto se nesnesou s jinymi psi)vetsinou zacina nesnasenlivost v puberte nebo v dospelosti okolo 2 let ci drive ale pokud je krizeny se stafordem tak by mozna az takovy problem nebyl.Co se tyce vychovy musite byt trpelivi a dusledni chce to predevsim tu socializaci a duslednost jinak to muze pro vas i pejska skoncit velmi spatne.Osobne bych jako prvniho pejska nedoporucila tak tvrdohlaveho pejska doporucuji vam si o obou dvou plemenech alespon pred porizenim neco nacist a uvidite ze vse drive nebo pozdeji vyuzijete jak jsem rekla u techto plemen to chce trpelivost, duslednost, a odvahu kdyby byl nejaky problem klidne se mi ozvete moc rada poradim s vychovou a podobne.

"...zvlast pokud jde o krizence pitbulla (velmi casto se nesnesou s jinymi psi)vetsinou zacina nesnasenlivost v puberte nebo v dospelosti okolo 2 let ci drive ale pokud je krizeny se stafordem tak by mozna az takovy problem nebyl."

Nezlobte se, ale co je to za blbost? U kříženců nemůžete vědět dopředu téměř nic...

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.10.2016 01:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

SBT napsal(a):
Dobry den, pokud chcete pejska a bude to vas prvni urcite nedoporucuji krizence stafordaXpitbulla tito psi potrebuji zamestnani a pokud ho nebudou mit bude "zle" tak ze vam bude nicit byt a podobne samozdrejmne pri dobre a dusledne vychove psa a hlavne trpelivosti kterou nektery lide nemaji a porizuji si tyto plemena ktera potrebuji vysse zminene to dopada spatne ! pokud to bude vas prvni pejsek je vhodne si najit nejaky vhodny cvicak a prihlasit se nejlepe na kynologicke cviciste ve vasem okoli chodit hodne na prochazky a nejake socializacni kurzy a prochazky s jinymi psi ve vasem okoli zvlast pokud jde o krizence pitbulla (velmi casto se nesnesou s jinymi psi)vetsinou zacina nesnasenlivost v puberte nebo v dospelosti okolo 2 let ci drive ale pokud je krizeny se stafordem tak by mozna az takovy problem nebyl.Co se tyce vychovy musite byt trpelivi a dusledni chce to predevsim tu socializaci a duslednost jinak to muze pro vas i pejska skoncit velmi spatne.Osobne bych jako prvniho pejska nedoporucila tak tvrdohlaveho pejska doporucuji vam si o obou dvou plemenech alespon pred porizenim neco nacist a uvidite ze vse drive nebo pozdeji vyuzijete jak jsem rekla u techto plemen to chce trpelivost, duslednost, a odvahu kdyby byl nejaky problem klidne se mi ozvete moc rada poradim s vychovou a podobne.

X stafforda a pita je tvrdohlavý a ničí byt.
Stafford je v pohodě se psy. Ničí byt.
Pit je v pohodě v bytě s peškem. Ničí psy.
Když půjde pit na cvičák, bude v pohodě. Se psy nebo v bytě. Když tam půjde stafford, bude v pohodě v bytě. Nebo se psy.
Nebo s tím pitem.
Já už tomu vůbec nerozumím !
Anebo nemám dost odvahy.


Stafford a pit na cvičák.
Myslíte vlčáka.
To je takový vyšší s ušima nahoru, řetízek a zalomená hlava k pánovi.
Rex. Rex se jmenoval.

26.10.2016 06:32
ustulina

XXX.XXX.22.113

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
X stafforda a pita je tvrdohlavý a ničí byt.
Stafford je v pohodě se psy. Ničí byt.
Pit je v pohodě v bytě s peškem. Ničí psy.
Když půjde pit na cvičák, bude v pohodě. Se psy nebo v bytě. Když tam půjde stafford, bude v pohodě v bytě. Nebo se psy.
Nebo s tím pitem.
Já už tomu vůbec nerozumím !
Anebo nemám dost odvahy.


Stafford a pit na cvičák.
Myslíte vlčáka.
To je takový vyšší s ušima nahoru, řetízek a zalomená hlava k pánovi.
Rex. Rex se jmenoval.

Neregistrovaný uživatel

26.10.2016 07:22
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.242.18

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
X stafforda a pita je tvrdohlavý a ničí byt.
Stafford je v pohodě se psy. Ničí byt.
Pit je v pohodě v bytě s peškem. Ničí psy.
Když půjde pit na cvičák, bude v pohodě. Se psy nebo v bytě. Když tam půjde stafford, bude v pohodě v bytě. Nebo se psy.
Nebo s tím pitem.
Já už tomu vůbec nerozumím !
Anebo nemám dost odvahy.


Stafford a pit na cvičák.
Myslíte vlčáka.
To je takový vyšší s ušima nahoru, řetízek a zalomená hlava k pánovi.
Rex. Rex se jmenoval.

Přidejte reakci

Přidat smajlík