Dobrý den, na jaro uvažujeme o koupi prvního rodinného psa.
Máme dvě menší děti - 3 a 6 let. Takže aby byl pes vhodný i k dětem, k jejich hře apod.
Dále máme RD se zahradou, kde je další pes (ne náš), plameno menší. Z tohoto důvodu uvažuji o feně a pozdější kastraci. Pes bude celoročně venku v zatepleném kotci, popř. boudě, popř. v mraze ve garáži atd...
Dále máme menší zvěřinec - koně,10 ovcí a 2 kozy. Do budoucna možná skot...Tuto farmu máme dále od domu, docházíme každý den a na tyto procházky chci společníka - mnohokrát jdeme po tmě atd, když jde manžel Ok, ale já se sama bojím :)
Pes by mohl se mnou zkontrolovat zvířata, o nějaké velké pasení asi zatím nepůjde.
Uvažuju o australském ovčákovi a o entlebušském salašnickém.
Nechci psa obra - aby ho zvládly i děti.
Poradíte? Jako pejskař jsem amatér. Manžel zkušenosti s výchovou psa má, ale výběr je na mně.
Mlsná koza
napsal(a):
Máme dvě menší děti - 3 a 6 let. Takže aby byl pes vhodný i k dětem, k jejich hře apod.
Dále máme RD se zahradou, kde je další pes (ne náš), plameno menší. Z tohoto důvodu uvažuji o feně a pozdější kastraci. Pes bude celoročně venku v zatepleném kotci, popř. boudě, popř. v mraze ve garáži atd...
Dále máme menší zvěřinec - koně,10 ovcí a 2 kozy. Do budoucna možná skot...Tuto farmu máme dále od domu, docházíme každý den a na tyto procházky chci společníka - mnohokrát jdeme po tmě atd, když jde manžel Ok, ale já se sama bojím :)
Pes by mohl se mnou zkontrolovat zvířata, o nějaké velké pasení asi zatím nepůjde.
Poradíte? Jako pejskař jsem amatér. Manžel zkušenosti s výchovou psa má, ale výběr je na mně.
Dobrý den,
A s takovouhle pitomostí jste přišla na kynologické diskusní fórum, mezi odborníky na slovo vzaté?! Vaše očekávání s jistotou splní, jedině dospělý, hodný vořech z útulku. Kastraci dostanete v základní výbavě...
Nashledanou.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Voříšek je ideální, kastraci budete mít vzrejme se smlouvě.