Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
18.1.2018 18:00
tetrivek

XXX.XXX.211.31

Pracuji jako pošťačka, psy máme doma. Od mala mám psy ráda. Ale při mé práci mě psy nesnášejí, chápu to. Dneska se mi stala dost nepříjemná věc. A přemýšlím jak to vyřešit, ale asi to nemá řešení. Jdu k důchodkyni s důchodem. Mladí mají fenu SAO, prý moc hodnou, nikdy nikoho nepokousala, vždy zavřená. Zazvoním u vrat, přejdu dvůr. Babička mě zve dál, vyjdu asi čtyři schůdky a opřu si desky o zábradlí. Najednou paní povídá, počkejte dojdu si pro občanku. Stojím mezi dveřmi a najednou za mnou fena zařve, utíkám dovnitř, fena mi roztrhala kalhoty pod zadkem a chytla mě za nohu. Rychle zavírám dveře a křičím Vy máte puštěného psa? Babička si myslela že je zavřená. V tom ze dvora přijde mladá a povídá, že byla s fenou na zahradě a venčila ji. Jinak pes žije zavřený v boudě. Musela jsem na ošetření, na šití to nebylo. Bohužel jsme museli kontaktovat i policii. A jak to pro mě dopadlo. Můžu si za to sama. Mám být ráda že to dopadlo takhle. SAO se mi vždy líbil vím co dokáže. Takže když půjdete k někomu na návštěvu a jiný člen rodiny náhodou pustí psa a pokouše Vás. Můžete si za to vlastně sami, protože jste na jejich pozemku...

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.1.2018 18:09

tetrivek napsal(a):