Trpasličí plemeno otužilejší než krysařík

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
1.1.2020 11:28
rehek.domácí

XXX.XXX.238.192

Dobrý den, existuje plemeno s povahou a rozměry pražského krysaříka, které by bylo schopné absolvovat dlouhé svižné procházky i v zimním období? I když jsou to jinak skvělí společníci na doma i na ven, cca od října do dubna to pro sebelíp oblečeného krysaříka prostě na hodinový pobyt venku není...

Až odejde náš krysaří stařeček, ráda bych si pořídila pejska do 3,5 kg, se závislostí na páníčkovi a nadšením pro spolupráci, sportovního ducha a osrstěného tak, aby zvládal 1,5-2 hodinové vycházky za téměř každého počasí. Naši pejsci žijí s námi v bytě, jezdíme s nimi na dovolené, na výlety a vlastně skoro všude (beru si je i do práce, proto potřebuji, aby byl nový pejsek co nejpřenosnější), taky je ráda učím různé triky z obedience a dogdancingu. Kromě své (při tomto rozměru a typu srsti naprosto pochopitelné) zimomřivosti je pro mě krysařík ideální a jsem už dlouhá léta nadšenou fanynkou tohoto plemene.

Napadl mě toy pudl (pro jeho inteligenci a eleganci, je sportovní a jeho vazba na majitele je všeobecně známá) a trpasličí špic (ten se asi zimou klepat nebude a vypadá tak vesele a hravě), ale osobně žádné neznám. O toyáčcích se ale říká, že jsou povahově labilní a u špicíka se bojím jisté nezávislosti (mam ráda pejsky až otravně kontaktní) - máte s nimi někdo osobní zkušenost?
Děkuji za rady a případné další tipy, Katka

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.1.2020 12:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

Co třeba šiperka.Znám jen 3,fenka má do těch 3,5kg,pejsci jsou o trošku větší,ale jsou akční,potřebují dost zaměstnat,paničky milují,dobře se učí.

1.1.2020 12:32
rehek.domácí

XXX.XXX.238.192

Dobrý den, děkuji, šiperky jsou opravdu skvělé, znám je ze svých cvičákových dob, ale psi-samci jsou dost velcí a těžcí (a já chci pejska, s fenkami si tak nerozumím) a jsou takoví soběstační a dominantní - nejsou to takové závislé vlezprdelky jako krysičky. Vlastně když o tom tak přemýšlím, líbil by se mi 3,5 kg (max) maliňák...

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.1.2020 12:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Co malý knírač?

1.1.2020 12:43
Nyala

XXX.XXX.169.240

U toho pudla bych se lability nebála, pokud si dáte záležet na výběru chovky.
Na jeho srst se rád nabaluje sníh, do vyššího sněhu byste musela taky oblékat, ale doba pobytu venku by byla myslím úplně v pohodě.

1.1.2020 12:44
Nyala

XXX.XXX.169.240

Ještě zkuste :D http://www.vyberpsa.cz/

1.1.2020 12:48
Markéta80

XXX.XXX.176.252

3,5kg je prostě nízká váha a zima bude všem. My máme grifonky- cca 4,2kg a zima jim nevadí. Máme i brabantičku, skoro 8m a váha 3,8kg takže ještě tak to 1kg nabere,ale má krátkou srst a je to prostě rozdíl. Být s ní delší dobu venku tak určitě by musela mít bundu. Grifonky mají srst a zima jim není . Tak vybírat něco v delší srsti

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.1.2020 12:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nyala napsal(a):
Ještě zkuste :D http://www.vyberpsa.cz/

Zajímavé - výsledek celkem odpovídá, několik plemen z nabízených jsem si v minulosti chtěla pořídit. (výsledek - pikardský ovčák, NO, BŠO, bernský salašník, velký švýcar, briard, velký knírač, flanderský bouvier, malorská doga)

1.1.2020 13:00
Nyala

XXX.XXX.169.240

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Zajímavé - výsledek celkem odpovídá, několik plemen z nabízených jsem si v minulosti chtěla pořídit. (výsledek - pikardský ovčák, NO, BŠO, bernský salašník, velký švýcar, briard, velký knírač, flanderský bouvier, malorská doga)

I mně to tam celkem vyšlo. A to na tyhle "ankety" jinak moc nevěřím...

1.1.2020 13:01
Nyala

XXX.XXX.169.240

Zadavatelko - ještě co papillon?

Nebo pořídit dlouhosrstou krysičku nebo dlohosrstého ruského toy - ale to asi až tak velký rozdíl nebude že?

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.1.2020 13:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nyala napsal(a):
I mně to tam celkem vyšlo. A to na tyhle "ankety" jinak moc nevěřím...

Já právě taky ne. Tak mne to překvapilo.

1.1.2020 13:13
rapotacka11

XXX.XXX.212.158

Nyala napsal(a):
Zadavatelko - ještě co papillon?

Nebo pořídit dlouhosrstou krysičku nebo dlohosrstého ruského toy - ale to asi až tak velký rozdíl nebude že?

Malý tělíčko prochladne brzy.
Musí se s tím počítat a podle toho se chovat!

1.1.2020 13:19
vetřelec

XXX.XXX.224.254

Co to znamená labilní? Povahově nestabilní plemeno, nebo jedinec? Pokud jedinec tak jak se to projevuje? Agresivitou?

1.1.2020 13:59
Markéta80

XXX.XXX.176.252

Nyala napsal(a):
Ještě zkuste :D http://www.vyberpsa.cz/

mne to vyšlo tak nějak napůl. brabantík tam je a fr. buldoček ,ale pudl, čínan to bych nikdy nevybrala. Velké % placatek- brabantík,bostonek, fr. buldoček, mops a to tam dotaz na placatky vůbec nebyl

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.1.2020 14:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Zajímavé - výsledek celkem odpovídá, několik plemen z nabízených jsem si v minulosti chtěla pořídit. (výsledek - pikardský ovčák, NO, BŠO, bernský salašník, velký švýcar, briard, velký knírač, flanderský bouvier, malorská doga)

...i mně to vyšlo a dokonce jedno z plemen mám přímo doma a také na tohle moc nevěřím, kdysi to sem někdo do diskuze dal a tak pro legraci jsem si to vyplnila a mezi psy co se mi vyšli a líbí se mi, byl i můj nynější papillon.....

1.1.2020 14:44
saola

XXX.XXX.142.64

Ano, má to velkou výpovědní hodnotu.
Na požadovaného psa velkého plemene přiměřeně temperamentního, s dlouhou srstí, bezproblémovou snášenlivostí se zvířaty a vynikající cvičitelností to vyhodilo následující doporučení - viz printscreen.

To je skoro na žalobu programátora.

1.1.2020 15:11
Nyala

XXX.XXX.169.240

Hele pořád lepší než když jsem narazila na výběr psa podle horoskopu - mně vyšel jezevčík, dceři bernardýn - asi budeme mít doma veselo

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.1.2020 15:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zadejte na konci plemeno, které chcete víc.
Tady je výsledek:
Porovnání shody pro plemeno: Americký pitbulterier
Vybrali jste tyto zkušenosti chovatele: velké a to je shoda!
Vybrali jste tuto zdatnost majitele: procházkář, ale plemenu Americký pitbulterier odpovídají tyto: sportovec
Vybrali jste tyto časové možnosti chovatele: hodně a to je shoda!
Vybrali jste tuto nákladnost na chov: podle potřeby a to je shoda!
Vybrali jste tento prostor pro psa: zahrada, ale plemenu Americký pitbulterier odpovídá tento: výběh
Předpoklady plemene k vycvičitelnosti jsou: střední ato je shoda!
Vybrali jste tyto předpoklady pro učenlivost: střední, ale plemenu Americký pitbulterier odpovídají tyto: malá
Vybrali jste tuto povahu: přátelský temperamentní, ale plemenu Americký pitbulterier odpovídá tato: ostrý temperamentní
Velikost plemene je: střední a to je shoda!
Předpoklad k práci plemene je: pomocník a to je shoda!
Plemeno se projevuje štěkáním takto: jak kdy, ale plemeno Americký pitbulterier je hlučné takto: tichý
Vybrali jste tyto předpoklady pro hlídání: nemusí hlídat, ale plemenu Americký pitbulterier odpovídají tyto hlídací schopnosti: obránce
Vybrali jste tuto odolnost plemene: střední, ale plemenu Americký pitbulterier odpovídá tato odolnost: velká
Vybrali jste tuto délku srsti: střední, ale plemenu Americký pitbulterier odpovídají tato srst: krátká nebo žádná
Kontakt s dětmi: často a to je shoda!
Vybrali jste tuto možnost kontaktu s lidmi: často, ale plemenu Americký pitbulterier odpovídá tato možnost: občas
Vybrali jste tuto možnost vztahu ke psům: tolerantní, ale plemenu Americký pitbulterier odpovídá tato možnost: nepřátelský
Vybrali jste tuto možnost vztahu ke zvířatům: tolerantní, ale plemenu Americký pitbulterier odpovídá tato možnost: nesnášenlivý
Vybraná přítulnost plemene: mazel a to je shoda!
Vybrali jste tuto možnost kontaktu s alergiky: ne, ale plemenu Americký pitbulterier odpovídá tato možnost: mírná

Konec hlášení.
Kontakt s lidmi - občas!
Píšu si.

1.1.2020 15:22
rehek.domácí

XXX.XXX.238.192

Tady zadavatelka: výběr podle stránek mi bohužel nepomohl - nabízená plemena nebyla zrovna "do kabelky" (a ta přenosnost je pro mě opravdu důležitá) - ale děkuji, i za všechny tipy.
Dlouhosrstý krysařík i ruský toy jsou na tom cca stejně jako krátkosrstý krysařík, malý knírač už váží moc, ale ten papillon je zajímavý nápad...

Labilitou u pudlíka jsem myslela přecitlivělost na prostředí, kdy ten pejsek řeší úplně všechno, je bázlivý až hysterický, i když je správně vychovávaný a socializovaný. Prý je to u toyáčků časté - to mám ale jen načteno, jak říkám, na živo je neznám. Setkala jsem se s tím ale u několika trpasličích pudlů a všichni to měli "v rodině", tedy po rodičích.
Škoda, toy pudlíci by se mi asi libili nejvíc, ale nevím, která chovatelská stanice u nás má dobré povahy (u okrasných - nepracovních pejsků asi půjde chovatelům spíš o vzhled a velikost než o povahu) - poradíte někdo? Děkuji, Katka

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.1.2020 15:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Doporučili mi samé lovecké psy, které nechci ani zadarmo. Jako že lov není sport, to se jen tak sedí u tv. Jako byla ta hra - střílení kačen, mělo to pistoli.. a když se netrefila ani jedna kačena, tak skočil takový ušatý Fido a brečel nad prázdnými tlapkami :-)
Thajec, vendéeský baset (toho jediného bych teoreticky možná, po ostříhání a přibrání 20kg + 40cm), welš špringer, field španěl, irský vodní, křepelák, barbet, am. kokr, labrouš.

Vetřelče, vyměním tuto smečku za mini bullteriéra.
Lepší něco než nic. Přidám granule.

1.1.2020 15:47
hokrví

XXX.XXX.105.226

Máme doma, trpasličí pinč a jsme s ním spokojeni. Před tímto jsme měli krysaříka, ten byl na zimu choulostivější. Pinč váží cca 4,3 kg a je dobře ovladatelný.

Neregistrovaný uživatel

1.1.2020 16:04
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.9.115

Papilona muzu doporučit. Maly skladny hodne akcni a venek snasi i v zime skvele na takovyho prcka. Znamy je ma i v zime jsou kus dne venku a pohodička a to i u starecku.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.1.2020 16:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Papilona muzu doporučit. Maly skladny hodne akcni a venek snasi i v zime skvele na takovyho prcka. Znamy je ma i v zime jsou kus dne venku a pohodička a to i u starecku.

....potvrzuji......

1.1.2020 16:28
Nyala

XXX.XXX.169.240

rehek.domácí napsal(a):
Tady zadavatelka: výběr podle stránek mi bohužel nepomohl - nabízená plemena nebyla zrovna "do kabelky" (a ta přenosnost je pro mě opravdu důležitá) - ale děkuji, i za všechny tipy.
Dlouhosrstý krysařík i ruský toy jsou na tom cca stejně jako krátkosrstý krysařík, malý knírač už váží moc, ale ten papillon je zajímavý nápad...

Labilitou u pudlíka jsem myslela přecitlivělost na prostředí, kdy ten pejsek řeší úplně všechno, je bázlivý až hysterický, i když je správně vychovávaný a socializovaný. Prý je to u toyáčků časté - to mám ale jen načteno, jak říkám, na živo je neznám. Setkala jsem se s tím ale u několika trpasličích pudlů a všichni to měli "v rodině", tedy po rodičích.
Škoda, toy pudlíci by se mi asi libili nejvíc, ale nevím, která chovatelská stanice u nás má dobré povahy (u okrasných - nepracovních pejsků asi půjde chovatelům spíš o vzhled a velikost než o povahu) - poradíte někdo? Děkuji, Katka

U pudlů vám bohužel nikdo nezaručí že štěně bude toy, a to ani z obou toy rodičů, někdy prostě přeroste...
Chs můžu vřele doporučit tuto http://earls-legend.cz/ snad to tu nebude bráno jako nevhodná reklama...
Odtamtud bych se opravdu nebála ustrašeného hysterického psa, vím že paní klade na povahu velký důraz a nepoužila by v chovu takového jedince.
A pokud by paní neplánovala vrh v době kdy by se vám to hodilo, tak určitě může doporučit jinou spolehlivou chs.

Janae1

1.1.2020 16:35
Janae1

XXX.XXX.160.6

rehek.domácí napsal(a):
Dobrý den, existuje plemeno s povahou a rozměry pražského krysaříka, které by bylo schopné absolvovat dlouhé svižné procházky i v zimním období? I když jsou to jinak skvělí společníci na doma i na ven, cca od října do dubna to pro sebelíp oblečeného krysaříka prostě na hodinový pobyt venku není...

Až odejde náš krysaří stařeček, ráda bych si pořídila pejska do 3,5 kg, se závislostí na páníčkovi a nadšením pro spolupráci, sportovního ducha a osrstěného tak, aby zvládal 1,5-2 hodinové vycházky za téměř každého počasí. Naši pejsci žijí s námi v bytě, jezdíme s nimi na dovolené, na výlety a vlastně skoro všude (beru si je i do práce, proto potřebuji, aby byl nový pejsek co nejpřenosnější), taky je ráda učím různé triky z obedience a dogdancingu. Kromě své (při tomto rozměru a typu srsti naprosto pochopitelné) zimomřivosti je pro mě krysařík ideální a jsem už dlouhá léta nadšenou fanynkou tohoto plemene.

Napadl mě toy pudl (pro jeho inteligenci a eleganci, je sportovní a jeho vazba na majitele je všeobecně známá) a trpasličí špic (ten se asi zimou klepat nebude a vypadá tak vesele a hravě), ale osobně žádné neznám. O toyáčcích se ale říká, že jsou povahově labilní a u špicíka se bojím jisté nezávislosti (mam ráda pejsky až otravně kontaktní) - máte s nimi někdo osobní zkušenost?
Děkuji za rady a případné další tipy, Katka

Mrkněte ještě na knírače, co jsem okoukala na výstavách, je u malých kníračů rozdíl mezi barevnými rázy, černostříbrný je prcek.

1.1.2020 16:42
sisi58

XXX.XXX.191.1

Nyala napsal(a):
Ještě zkuste :D http://www.vyberpsa.cz/

Mě vyšel Portugalský podengo. Ale v ČR snad toto plemeno ani není?!

Neregistrovaný uživatel

1.1.2020 19:18
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.9.115

Nebo co treba australsky terier? Je teda o chloupek vetsi. Ale ne zas tak moc. Akcni, odolny. Chova je pribuzna. (chs vlčí píseň). Nemit doma tech pet barevnejch krys (yorku) asi bysme do nej sli.

1.1.2020 19:35
rehek.domácí

XXX.XXX.238.192

Nyala napsal(a):
U pudlů vám bohužel nikdo nezaručí že štěně bude toy, a to ani z obou toy rodičů, někdy prostě přeroste...
Chs můžu vřele doporučit tuto http://earls-legend.cz/ snad to tu nebude bráno jako nevhodná reklama...
Odtamtud bych se opravdu nebála ustrašeného hysterického psa, vím že paní klade na povahu velký důraz a nepoužila by v chovu takového jedince.
A pokud by paní neplánovala vrh v době kdy by se vám to hodilo, tak určitě může doporučit jinou spolehlivou chs.

Děkuji moc za tip - nedávno jsem četla jednu diskuzi, kde paní chovatelka z této stanice vystupovala velmi sympaticky - uložím si tedy kontakt, a až přijde čas na psí miminko, oslovím ji jako první.
Ale toho papillona taky uvážím - chválí ho i hodně lidí přes agility; vlastně nevím, proč mě předtím nenapadl...
Jinak Vám všem děkuji za rady a přeji pohodový start do Nového roku! Katka

1.1.2020 20:54
Nyala

XXX.XXX.169.240

Tak dejte vědět jak jste se rozhodla, držím palce :-)

Pro mně jsou pudli srdcovka, tak asi nejsem úplně objektivní.

Ale ti motýli mají také svoje kouzlo :-) https://www.youtube.com/watch?v=qFNurioWZZY

2.1.2020 10:15
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Já se zeptám jako "laik" mezi trpasličími plemeny. Opravdu krysařík nezvládne 1,5 hodinovou procházku v zimě? . Když si vzpomenu na rodičů jorkšírku (která váží cca 2 kg a je stříhaná na krátko) - teď už je to důchodce, ale v mladém věku s nimi jezdila i na hory a tam chodila na tůry - měla sice obleček, ale v pohodě to zvládala. Známá má čivavu a taky s ní chodí na dlouhé procházky i v zimě a v mrazech.

2.1.2020 11:07
sisi58

XXX.XXX.191.1

marcelaamax napsal(a):
Já se zeptám jako "laik" mezi trpasličími plemeny. Opravdu krysařík nezvládne 1,5 hodinovou procházku v zimě? . Když si vzpomenu na rodičů jorkšírku (která váží cca 2 kg a je stříhaná na krátko) - teď už je to důchodce, ale v mladém věku s nimi jezdila i na hory a tam chodila na tůry - měla sice obleček, ale v pohodě to zvládala. Známá má čivavu a taky s ní chodí na dlouhé procházky i v zimě a v mrazech.

Sousedka má krisaříka, je s ním venku skoro stále, oblečen bývá pouze když je fakt hnusně.
Pejsek, zdá se, nemá žádný problém.Já bych tolik chodit nemohla, co nachodí on se svojí paničkou.

2.1.2020 11:53
Atheira

XXX.XXX.181.160

marcelaamax napsal(a):
Já se zeptám jako "laik" mezi trpasličími plemeny. Opravdu krysařík nezvládne 1,5 hodinovou procházku v zimě? . Když si vzpomenu na rodičů jorkšírku (která váží cca 2 kg a je stříhaná na krátko) - teď už je to důchodce, ale v mladém věku s nimi jezdila i na hory a tam chodila na tůry - měla sice obleček, ale v pohodě to zvládala. Známá má čivavu a taky s ní chodí na dlouhé procházky i v zimě a v mrazech.

Mám známou, co má krysařičku a křížence střeďáka (17 kg). Oba psi velmi aktivní, jsou zvyklí chodit a lítat v podstatě všude. Přesto ta fena krysaříka, jak klesne teplota k nule (většinou stačí, když je pod pět stupňů), tak se klepe a klepe a sama se není schopná zahřát. A to opravdu není pejsek, co by znal jen sídliště. Nedělá jí problém držet krok s tím větším, ale musí se na to řádně obléct, jinak se ani po hodině blbnutí venku nepřestane klepat zimou. Zima jí byla i v některých bundách, pořídili (myslím od Nonstopu) nějakou funkční bundu i s nohavičkama a v tom je ok. Doma je to už jejich třetí krysařík a všechno to byly takové zimomřivé chuděrky.

2.1.2020 12:12
Terven

XXX.XXX.110.159

Taky mám zimomřivýho psa s nic moc funkční srstí. Naštěstí to není miniatura, ale slušnej kus psa cca 10 kg, i tak v zimě oblíkám.
Procházku v mrazu ti psi samozřejmě zvládnou, i delší, ale za předpokladu, že jsou stále v pohybu. Problém jsou různé prostoje a zastávky - čekání na autobus, prohlížení pamětihodností, klábosení s kolemjdoucími apod. Takže chápu, že v tomto smyslu je praktičtější pes, který takový problém nemá.
Nicméně, pokud zadavatelka trvá na toy plemeni, hlasovala bych taky pro pudla. Má je kolega, extrémně zimomřiví opravdu nejsou, požadavky zadavatelky splňujou - visí na páníčkovi očima připraveni splnit jakékoliv přání. Jen bych určitě pořizovala s pp a dobře vybrala chovku.

2.1.2020 13:31
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Díky za zkušenosti. Já mám taky "zimomřivé" psy - doma věčně u kamen nebo pod peřinou. Když v zimě vylezeme ven, oba se klepou - a to má jeden 30 a druhá 15 kg. Ale pohybem se zahřejí a je to v klidu. Feně dávám obleček - kvůli tomu úrazu, psovi ne - když vím, že se bude hýbat, ale třeba na cvičáku mezi tréninky ho dávám, to samé když jdeme třeba do města kde vím, že budeme zastavovat atd.

2.1.2020 23:32
impact

XXX.XXX.195.92

sisi58 napsal(a):
Mě vyšel Portugalský podengo. Ale v ČR snad toto plemeno ani není?!

Jedna tu byla..

Už není...

https://www.facebook.com/EsperanzaDeAlmaPura/photos/a.2435603153171040/2823269454404406/?type=3&theater

2.1.2020 23:57
GAELLE

XXX.XXX.55.67

impact napsal(a):
Jedna tu byla..

Už není...

https://www.facebook.com/EsperanzaDeAlmaPura/photos/a.2435603153171040/2823269454404406/?type=3&theater

to je strašný................taky nám kdysi ovčák utekl při ohňostroji bylo to ten rok kdy teplota z +15 klesla na -15 celou noc jsem ho hledala kolem Labe, naštěstí jsem ho narozdíl od Papi našla živého a nezraněného. Od té doby už se pak bál úplně všeho hluku i jen když jel vlak po železničním mostě tak měl naprostý amok.

heliaisis

3.1.2020 05:01
heliaisis

XXX.XXX.162.180

Mam dva papillonky a mohu vrele doporucit. Povahove absolutni spicka, hravi a temperamentni do vysokeho veku, vzdy dobre naladeni, stale ochotni plnit prani milovaneho panicka. Vcera jsme absolvovali trihodinovou prochazku. Beru je vsude s sebou, velmi rychle se naucili spolecenskemu chovani. Mam dva pejsky z chovne stanice Noblesse Charm.

3.1.2020 08:44
sisi58

XXX.XXX.191.1

impact napsal(a):
Jedna tu byla..

Už není...

https://www.facebook.com/EsperanzaDeAlmaPura/photos/a.2435603153171040/2823269454404406/?type=3&theater

Toto se nedá slušně komentovat.Velmi lituji fenečku a její majitele. Odchod psího kamaráda je těžká věc, ale je to život. Ovšem takto to rozhodně nemá být.

3.1.2020 10:33
LájošM

XXX.XXX.14.251

Taky jsem si naťukal výběr na tom webu. Zadal jsem dlouhosrstého, dobře cvičitelného a neuštěkaného. A vyšel mi bígl . Takže pravý opak.
Vypadá to na reklamní server, který dělá náhodný výběr.

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.1.2020 19:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

impact napsal(a):
Jedna tu byla..

Už není...

https://www.facebook.com/EsperanzaDeAlmaPura/photos/a.2435603153171040/2823269454404406/?type=3&theater

Jo, kolik střelíš petard, tolikrát jsi retard.

Je to hrozné, co se děje domácím i divokým zvířatům ve jménu oslav...

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.1.2020 10:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jo, kolik střelíš petard, tolikrát jsi retard.

Je to hrozné, co se děje domácím i divokým zvířatům ve jménu oslav...

A to ještě píší, že máme prvenství v prodeji nebezpečné pyrotechniky. Překvapuje mě i to, jak se máme dobře ( i když často bulíme ), když jsme schopni tolik peněz "posílat do luftu" - ta pyrotechnika není žádná láce. Na tu by měli uvalit 200% spotřební daň. Nic jiného blázny nezastaví ( nebo aspoň nezpomalí ).

4.1.2020 20:29
tero

XXX.XXX.237.205

heliaisis napsal(a):
Mam dva papillonky a mohu vrele doporucit. Povahove absolutni spicka, hravi a temperamentni do vysokeho veku, vzdy dobre naladeni, stale ochotni plnit prani milovaneho panicka. Vcera jsme absolvovali trihodinovou prochazku. Beru je vsude s sebou, velmi rychle se naucili spolecenskemu chovani. Mam dva pejsky z chovne stanice Noblesse Charm.

Jsou hodně uštěkaní?

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.1.2020 08:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

tero napsal(a):
Jsou hodně uštěkaní?

...ne....

Přidejte reakci

Přidat smajlík