Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Alavi

1.11.2020 18:09
Alavi

XXX.XXX.0.163

Dobrý den,
dostala jsem se do poněkud svízelné situace. Koncem léta mi umřel pes a já najednou ztratila tak nějak výplň svých volných dnů a padla na mě depka. A začala jsem si čím dál více všímat toho, že sousedé se svým psem moc nechodí, většinu času je zavřený v kotci a jednou za čas ho vezmou na hodinku ven, jinak je často sám. (Teď nastal pokrok, občas ho už pustí i proběhnout na zahradu, když jsem je ujistila, že se záhonkům vážně vyhýbá a nemá tendence vyhrabávat!). Každopádně já před pár týdny zašla za sousedy, jestli ho nemůžu občas vyvenčit. Souseka byla ráda, že na něj nemají moc čas a jí to ulehčí práci. Jelikož studuju, tak jsem teď natrvalo u rodičů (normálně bydlím na kolejích), takže jsem ho začala brát zhruba 2x týdně, někdy 3x.

Ze začátku jsem si dávala předsevzetí, že ho nebudu moc hladit a tak, ať se na mě nenafixuje příliš a není mu pak líto, že s ním moc nejsem. Ale nějak jsem to nezvládla- ten pes byl od prvního dne hrozně vděčnej, olizoval mě, pořád si běhal pro pohlazení. Pouštím ho na louce na stopovačku a učím ho aportovat, hrozně mu to jde a je šikovný, chodíme tak na dvě tři hodiny ať se vyběhá. JENŽE. On si na mě utvořil už vazbu, vždy když vidí že jdu ven, začne v kotci skákat, kňučet, štěkat a mi je ho hrozně líto, když s ním třeba zrovna nemůžu (třeba jdu jen ven pověsit prádlo).