147258

XXX.XXX.1.239
Dobrý den,
přemýšlím o pořízení dalšího psa. Konktrétně MUDI, ale je tady háček studuji v Praze, teda teď momentálně ne, ale ještě mám 3 roky studovat. Jelikož se chystám na zoorehabilitaci, tak by mi psa na koleji povolili, ale pořád si nejsem jistá, jestli to pro toho psa nebude moc náročné cestovat mezi Prahou a mým domoven. Cesta trvá veřejnou dopravou asi 3 hodiny autem asi hodinu a půl.
Nemá někdo podobnou zkušenost? Jak to váš pes zvládal?
147258
napsal(a):
Dobrý den,
přemýšlím o pořízení dalšího psa. Konktrétně MUDI, ale je tady háček studuji v Praze, teda teď momentálně ne, ale ještě mám 3 roky studovat. Jelikož se chystám na zoorehabilitaci, tak by mi psa na koleji povolili, ale pořád si nejsem jistá, jestli to pro toho psa nebude moc náročné cestovat mezi Prahou a mým domoven. Cesta trvá veřejnou dopravou asi 3 hodiny autem asi hodinu a půl.
Nemá někdo podobnou zkušenost? Jak to váš pes zvládal?
Pokud je pes pevný v povaze, tak to zvládá v pohodě - já jsem se psem taky jezdila busem do školy Brno-Praha a pak ještě metrem a dalším busem...
Ale teda byl už dospělý, takže vydržel celou cestu bez přestávky na venčení. Se štěnětem je tohle reálné jedině autem.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jezdila jsem se psem i sedmihodinové cesty hromadnou. Nikdy s tím nebyl sebemenší problém (pokud nepočítáte to, že např. Praha-Ostrava člověk s tím psem prosedí v prostoru u WC, protože vlak je narvanej, a celou tu dobu neustále uhýbá lidem chodícím na záchod a hlídá, aby nešlápli na žádnou část psa, za 2 hodiny to bylo třeba 20 lidí ).
Ale taky už byl dospělý, takže čistotnost bez problémů.
Než si našetříte a narodí vhodné štěně Mudiny, budete mít pravděpodobně vystudováno.
Já osobně bych si štěně, které sice můžu mít ve škole, ale někde v kotci, nepořídila. Pořídila bych si ho třeba teď, abych ho vychovala a trošku vycvičila a po návratu do školy by se jako puberťák učilo novým věcem, cesta, kotec, škola, Praha, ......