Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
24.4.2015 08:34
Pavluše

XXX.XXX.135.188

Ahoj, jsem už asi pěkně otravná , ale jsem v tomto ohledu laik a snažím se vědět co nejvíc a v knížkách tyhle konkrétnosti nenajdou, proto se zas obracím na Vás .Chtěla bych vědět proč Fabi vždy než se napije, vodu packou rozhrábne, packu olíže a pak se napije?Co fontána, by byla pro kocourka asi zajímavá že?
Před tím tu vodu pořád posouval, stačilo jí přehodit z prava do leva
s úžasem pozoruji jak je jiný než pes a naprosto jsem mu propadla pěkně si mě už ochočil

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.4.2015 09:22

smajlík tohle mainky dělají normálně smajlík Kocour od známe si vždycky první vymáchal plyšovou myšku v misce s vodou a potom si s ní hrál Kocour od tchyňky zase pije vodu z hrnku tak, že si namočí packu a potom ji olizuje... Údajně proto mají v názvu mývalí, protože si rády hrají s vodou.Kočky jsou skvělé a proto je miluju!

24.4.2015 11:23
kubi

XXX.XXX.41.2

Možná, že jako kotě nechtěl pít... Kamarádka se s tím, také setkala, kocourek nechtěl pít, tak ho postavili k misce, namočili si prst a "oklepali" ho, aby viděl, že je to voda... Od té doby kocourek přijde k misce s vodu, namočí packu, oklepe ji a až pak se napije...

24.4.2015 23:16
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
smajlík tohle mainky dělají normálně smajlík Kocour od známe si vždycky první vymáchal plyšovou myšku v misce s vodou a potom si s ní hrál Kocour od tchyňky zase pije vodu z hrnku tak, že si namočí packu a potom ji olizuje... Údajně proto mají v názvu mývalí, protože si rády hrají s vodou.Kočky jsou skvělé a proto je miluju!