Krmivo pro kotě - Maine coon

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

MainecoonMiru

26.4.2015 20:32
MainecoonMiru

XXX.XXX.33.11

Přeju všem hezký den. Jsem majitelka 5měsíčního kocourka Maine coon. Chci se podělit o zkušenost a zároveň poprosit o rady.

Ač jsem studentka, drahé krmivo mi přijde jako výborná investice. Začínali jsme na Applaws kitten. Kocour je má moc rád. Nyní mi došel pytel tak přemýšlím co dál... Přemýšlím o Arden Grande.. a teď potřebuju radu..13.5. mu bude 6 měsíců, mam pokračovat v krmení pro koťata nebo už můžu objednat pro dospělou kočku ?

Kapsičky vůbec jíst nechce. Tak 3x do týdne dostane pár kousků syrového masa.
Co dále mu mohu podávat pro spestření stravy ? Tvaroh ? Smetanu ?...
Čtu mnoho článků, ale zde je mnoho zkušených chovatelů, kteří snad také dobře poradí.
Díky za vaše odpovědi či názory.

Kočičí svět

28.4.2015 08:51
Kočičí svět

XXX.XXX.32.59

MainecoonMiru napsal(a):
Přeju všem hezký den. Jsem majitelka 5měsíčního kocourka Maine coon. Chci se podělit o zkušenost a zároveň poprosit o rady.

Ač jsem studentka, drahé krmivo mi přijde jako výborná investice. Začínali jsme na Applaws kitten. Kocour je má moc rád. Nyní mi došel pytel tak přemýšlím co dál... Přemýšlím o Arden Grande.. a teď potřebuju radu..13.5. mu bude 6 měsíců, mam pokračovat v krmení pro koťata nebo už můžu objednat pro dospělou kočku ?

Kapsičky vůbec jíst nechce. Tak 3x do týdne dostane pár kousků syrového masa.
Co dále mu mohu podávat pro spestření stravy ? Tvaroh ? Smetanu ?...
Čtu mnoho článků, ale zde je mnoho zkušených chovatelů, kteří snad také dobře poradí.
Díky za vaše odpovědi či názory.

Určitě zkuste ten tvaroh, lučinu, občas vajíčko, vývar bez soli, jogurt. Já jsem taky začala dávat syrové přemražené maso a kočky jsou přešťastné.

29.4.2015 07:54
joanne.s

XXX.XXX.41.2