Odráží se povaha zvířete v jeho "tváři"?

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
7.8.2015 18:26
fikovnice

XXX.XXX.240.1

Milí kočkomilci, přemýšlela jsem, zda jít s takovýmto trochu kontroverzním tématem do placu, ale proč ne? Co myslíte? Je tomu tak? U koček? U psů? Vyprovokoval mě k tomu úplně jiný vzhled "tváře" a výrazu mých kocourů. Pro ty, kdo sem nechodí časo: starší kocour je kliďas, mírný, a i podle mých přátel mu "dobrota kouká z očí". Mladší je divoký, někdy vzteklý, občas napadá staršího - a opět - nejen podle mě, ale i podle mých známých je mu to vidět z tváře. Jedna moje kamarádka dokonce když jej viděla poprvé, tak to řekla až s ohromením:"On má ale zlý výraz ve tváři!" Pro ty, kdo by si mysleli, že jsem nějak negativně zaměřená na mého mladšího kocoura, dodávám, že jej mám opravdu hodně ráda, spává se mnou, chodí za mnou jak pes a představa, že bych jej měla dát pryč, mi hodně vadí.

7.8.2015 20:33
mesič

XXX.XXX.174.1

Nejdřív musím říct, že se mi u vás v sekci kočky moc líbí, u králíků, drůbeže a holubů jsem pečená vařená, tam mám zkouknuté vše, u psů mě málem ukamenovali, když jsem se zeptala, jak u pěkně vychovaného psa zvládnout že utíká za zvěří (bydlíme u lesa, polí a pod) - mimochodem, prostě z toho vyrostl, bez třestů a pod. U králíků na otázku, čím přilepšují jsem se dozvěděla, že mám googlit, abych našla co žerou... já vím co žerou, já chtěla jen diskuzi jako je tako a jí podobné, prostě jen pokecat, teda spíš popsat o těch našich miláčcích a rozplývat se nad tím, jak nám baští a co vytropili. Atmosféra je tady uplně jiná... Ale k tématu. Já myslím, že je zajímavé... Ono se říká, že páníček si začnou být s psem podobní, nedávno jsem četla studii, kde se psalo, že manželé nebo páry si začnou být po dlouhé době taky podobní, tak proč ne povaha? Mě přijde, že náš kocourek mění výraz tváře podle nálady, v těhto vedrech se válí na nejfrekventovanější křižovatce v našem malým domečku a tváří se, jak hrozně ho otravujeme, že jdeme kolem, když leží na parapetu a nechá si ještě k tomu svítit na kožich a klimbá je uplně hotovej, Když leží na dvoře v naší blízkosti, ale abychom ho nerušili, má výra "flegmoš", když blbne se psem, je to dravec a vrah a když porcuji kuře nebo otevřu krabičku s dobrotama, je to andílek obecný. Nesmím zapomenout na výraz: PROČ? jsi mě teď posunula na parapetu? No a co, že chceš zavřít okno... a néééé šmarja, proč se chceš tulit . A nesmím zapomenout na výraz údivu (není to z mé hlavy, kdysi jsem to někde četla)něco ve smyslu.. jak kočka milimetr po milimetru posouvá koňakovou sleničku na poličce, soustředěný výraz, hlavička na stranu, téměř chirurgická práce...aaaaa... najednou ÚDIV! ona fakt spadla?
A pokud se mi podařilo vložit fotku, tak tohle je výrat IT specialisty

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.8.2015 20:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Mesič: možná bych dala poznámku, že je tady fajn zásluhou toho, že jsme se tady vzájemně tak nějak "vychovali"

O tom diskuze jsou. Sdílet, poradit, poučit, ale zůstat lidmi... Mno, ne všude se to tak daří Ale když se chce...
Váš kocourek je krasavec! Chodí ven, viďte. Co všechno Vám nosí domů v kožichu ? Nemám na mysli blechy, ale určitě z venku nechodí jako z kadeřnického salonu smajlík Musí to být fuška, udržet jeho kožíšek takto krásný jako na fotografii.

7.8.2015 21:19
rapotacka11

XXX.XXX.32.138

Fíkovnice
Jednou zde v inzerci nabízeli (nějaký útulek) nádhernýho, perskýho kocoura
se složitou povahou. Jmenoval se Kámen.
Pohled měl jak ďábel.
Vypadal jak činčila, neměl krátký čumák....

Naši kočičáci mají dobrácký výraz, ale když např. chytí myš, má výraz dravce.
Taky když jsme o 1 kočku přišli, kocour ji neviděl- byla uř připravená, zabalená,
nemohl k ní, ji nějak očichat, přesto ji asi v místnosti cítil,
jeho výraz jasně řekl, že ví...je to už kolik let - nikdy na ten výraz nezapomenu.

7.8.2015 21:42
mesič

XXX.XXX.174.1

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Mesič: možná bych dala poznámku, že je tady fajn zásluhou toho, že jsme se tady vzájemně tak nějak "vychovali"

O tom diskuze jsou. Sdílet, poradit, poučit, ale zůstat lidmi... Mno, ne všude se to tak daří Ale když se chce...
Váš kocourek je krasavec! Chodí ven, viďte. Co všechno Vám nosí domů v kožichu ? Nemám na mysli blechy, ale určitě z venku nechodí jako z kadeřnického salonu smajlík Musí to být fuška, udržet jeho kožíšek takto krásný jako na fotografii.

Ono je to asi tím, že k užitkovému zvířeti se může přistupovat jako k produkci masa, polomazlíkovi nebo mazlíkovi, u koček je to jasné. A s tím salonem jste mě pobavila. V rychlosti k těm blechám, ze začátku jsme dávali kapičky mezi lopatky (název nevím), vyšlo to hodně draho, obojek se mi na něm nelíbil, tak jsme zkusili, co to udělá, když nebude mít nic a mě příjde, že jak blbnou se psem (a on občas i kocour vyhodí psa z boudy a nasáčkuje se mu tam), tak je jakoby i ten kocour chráněn. Ač jsem potkala na zahradě ježka a sousedi mají kočky, tak naštěstí blecha ani jedna a klíště 1 před 3mi lety (a to jsme oblast, kde je klíšťat moc, před 2 lety, než jsme koupili killtix psovi jsem mu jich vytáhla 3dny po sobě po 10kusech, pro někoho, komu nevadí ulovená myš před dveřmi, ale z pidi brouka by mě ranilo to bylo neskutečný sebezapření, abych mu je vytáhla, ale co dělat, když nikdo jiný nebyl...
Co se srsti týče, psala jsem už v jiné diskuzi, že mu dle veterináře ze stresu vypadaly chlupy na bocích a částečně na předních tlapkách. Údajně kvůli rekonstrukci kuchyně, spíš myslím, že si to užíval, krabice a různé skrýše, ale nedalo se uhlídat kam vleze a kam ne, takže byl hodně v prachu, proto jsem přítele nadirigovala, aby o té rekonstrukci na veterině řekl - kvůli prachu, né stresu (nemohl jsem jet kvůli práci) a veterináře nezajímalo, že se válí v cihlách a prachu, ale řekl, že je to ze stresu a že to cca za 3 měsíce doroste. Je to půl roku, a obrůstá to sakra pomalu, ale jemu to v ničem neva a my si zvykli. A péče o srst...? To bude krátký... on totiž nemusí česání, tak nečešem. Jednou 3 měsíce, když se mi podaří ho u sebe uklimbat do mrtvolného stavu zkusím vytánout hřebínek a spíš hladit než česat... hned je auf. Ale díky tomu, že jsem ještě nemusela řešit jakoukoli kudlibabku nebo zacuchaný chlup to opravdu nechávám být. Mimochodem, fotka je ze zimy než nám "opadal" a to na něj hřebenem nebylo šáhnuto aspoň čtvrt roku. Za 3 roky co žil v bytě se nestalo že vy vyzvrátil chomáč chlupů, na domku s přístupem ven je to nekontrolovatelné... Je to polodlouhosrsté plemeno, ale řekla bych, že má chlupy dratší než jiní Ragdollové a je pravda, že ti polštářoví a napudrovaní jsou krásní, dodává to i na mohutnosti. Ale ten náš prcek nemá výstavní ambice, spíš, aby mu na zahradě něco neuteklo nebo aby nechyběl u něčeho zajímavýho

8.8.2015 01:20
fikovnice

XXX.XXX.240.1

Krásné příspěvky! Moc díky všem, co jste zatím zareagovali na můj dotaz!
Máte pravdu, kdo píšete, že výraz kočky se mění. Poznám samozřejmě naštvání - zornice se rozšíří, oči jako by ztmavnou. Pak určitě výraz lovce s kořistí - to když velký kocour přinese myš a nedejbože mi ji hodí na nohu - to on s oblibou ! Pak výraz "zbabělce" - to když mladý kocour nějak ublíží velkému a ten mu to jde "vyříkat". Bohužel po dá se říct hodně dnech klidu se dnes opět odehrál spor mezi mými kocoury, byla jsem přítomna právě až reakci velkého kocoura. Pomalá chůze kolem malého, chůze je jako by bokem - výhružná, vyhrbený hřbet, obcházení. Mladej přilepenej k zemi, mňaučel, vzdával se - velký (jako obvykle) nezaútočil, jen zůstal tady u toho varování. Ani nechci vidět, co tomu předcházelo. Tak jsem si dělala naděje, že už kocoury v těchto pozicích neuvidím... Ale každopádně chalupový pobyt je pro oba lepší - dodnes to byla dá se říct selanka. Uvidím, co bude dál...
Jinak jsem ráda za to, co "Mesič" píšete. Vím jaké je to na Psech, také tam chodím. Úplná hrůza je na Terarijních zvířatech - tam mám pocit, že si určitá skupinka jen honí své ego... Na Psech je to takové - jak kdy. No a tady - jsem za společnost, která tu je, moc ráda! Třeba je to tím, že "kočičí lidi" jsou prostě fajn!

8.8.2015 01:27
fikovnice

XXX.XXX.240.1

rapotacka11 napsal(a):
Fíkovnice
Jednou zde v inzerci nabízeli (nějaký útulek) nádhernýho, perskýho kocoura
se složitou povahou. Jmenoval se Kámen.
Pohled měl jak ďábel.
Vypadal jak činčila, neměl krátký čumák....

Naši kočičáci mají dobrácký výraz, ale když např. chytí myš, má výraz dravce.
Taky když jsme o 1 kočku přišli, kocour ji neviděl- byla uř připravená, zabalená,
nemohl k ní, ji nějak očichat, přesto ji asi v místnosti cítil,
jeho výraz jasně řekl, že ví...je to už kolik let - nikdy na ten výraz nezapomenu.

Ano, toto je také hrozně zajímavé a zároveň smutné - že kočky (a psi) poznají, že jejich parťák umřel. Mám podobnou historku úplně čerstvě od sousedů. Museli nechat uspat fenu NO (měli ji opravdu hodně let, byla úplně "hin" stran kloubů - naříkala - měli ji nechat uspat dřív, ale to je na jinou diskuzi). Pár měsíců předtím pořídili huskyho. Takže ten své štěněcí období strávil s touto stařenkou - spali spolu v boudě, jak husky rostl, tak prý psí babku kousal do uší, ocasu - prostě výrostkovské manýry; po uspání ovčounky prý huskyho nezahnali a ten se snažil svoji adoptivní mámu probudit všemožně k životu. Když měli vykopaný hrob, a fenku tam vložili, husky skočil za ní a nebylo možné jej odvolat - pro mě je toto strašně smutná historka, ale ilustruje jak jsou ti naši parťáci plní emocí, mnohdy víc než zkažení lidé...

8.8.2015 01:29
fikovnice

XXX.XXX.240.1

"Mesič" - toto je super, představuji si to a mám úsměv na tváři: "A nesmím zapomenout na výraz údivu (není to z mé hlavy, kdysi jsem to někde četla)něco ve smyslu.. jak kočka milimetr po milimetru posouvá koňakovou sleničku na poličce, soustředěný výraz, hlavička na stranu, téměř chirurgická práce...aaaaa... najednou ÚDIV! ona fakt spadla?".

8.8.2015 01:35
fikovnice

XXX.XXX.240.1

Málem bych zapomněla na seznamovaní mlaďase s naším psem. S obrovským nadšením úprk k psovi, pak v půli cesty zaražení se - co to je za divné zvíře? Zkoumal jej několik dní (a ještě zkoumá) - tady má ta jeho divoká povaha výhodu, bojí se minimálně a pes jej vzorně přijal mezi "své" kočky. Ale to jak mladý třeba z gauče natahuje krk a obhlíží spícího psa ze všech stran - to je fakt úžasně komické!

8.8.2015 09:00
mesič

XXX.XXX.174.1

fikovnice napsal(a):
"Mesič" - toto je super, představuji si to a mám úsměv na tváři: "A nesmím zapomenout na výraz údivu (není to z mé hlavy, kdysi jsem to někde četla)něco ve smyslu.. jak kočka milimetr po milimetru posouvá koňakovou sleničku na poličce, soustředěný výraz, hlavička na stranu, téměř chirurgická práce...aaaaa... najednou ÚDIV! ona fakt spadla?".

A víte jaký výraz je možná nejlepší? Trapasovej... když skočí např. na stoličku, která je zaskládaná věcma a prostě spadne... to se po nás otočí, jestli jsme ho viděli... A my s přítelem máme úsměv na rtu a odvracíme zrak, aby si myslel, že tohle foux pas nidko neviděl smajlík

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.8.2015 09:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

A tento udivený výraz znáte? "Je to rozbitý"!

8.8.2015 09:27
mesič

XXX.XXX.174.1

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A tento udivený výraz znáte? "Je to rozbitý"!

Krása smajlík ragdoll je nádhrenej vždy a všude, i když mu dáte rozbitou krabici smajlík Věřím, že náš Qvenťa za chvíli bude rozumět slovu ikea, protože to znamená, že donesu tu fajn papírovou tašku na schovávání...

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.8.2015 09:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

mesič napsal(a):
Krása smajlík ragdoll je nádhrenej vždy a všude, i když mu dáte rozbitou krabici smajlík Věřím, že náš Qvenťa za chvíli bude rozumět slovu ikea, protože to znamená, že donesu tu fajn papírovou tašku na schovávání...

Tohle jsou birmáci smajlík Ragdoll je vlastně vyšlechtěný z birmího kocoura a perské kočky, proto je tak krásný

8.8.2015 11:17
mesič

XXX.XXX.174.1

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tohle jsou birmáci smajlík Ragdoll je vlastně vyšlechtěný z birmího kocoura a perské kočky, proto je tak krásný

Aha... děkuji za info. O ragdollech se říká, že je to kočkopes a já musím potvrdit, že ten náš je fakt společenský a je s námi většinu času. A když jsem si o nich tenkrát zjišťovala informace, tak psali, že se i lépe "vychovávají", že když ho sprdnete, za to, že leze např. na stůl, bude ho to mrzet a už to neudělá. Asi reklamní tah, ale musím říct, že náš na stůl vživotě nevlezl a na lince byl párkát, když hlídala mamka. To prostě poznal nulovou autoritu a jak se za nama zabouchly dveře, tak si doma i s mámou dělal co chtěl týden po návratu měl od nás zostřený režim, ale vrátil se do normálu. V nově přesunuté kuchyni to zkusil na linku 2x, dostal nadaný a je klid.

8.8.2015 11:35
Icey

XXX.XXX.118.1

fikovnice napsal(a):
Ano, toto je také hrozně zajímavé a zároveň smutné - že kočky (a psi) poznají, že jejich parťák umřel. Mám podobnou historku úplně čerstvě od sousedů. Museli nechat uspat fenu NO (měli ji opravdu hodně let, byla úplně "hin" stran kloubů - naříkala - měli ji nechat uspat dřív, ale to je na jinou diskuzi). Pár měsíců předtím pořídili huskyho. Takže ten své štěněcí období strávil s touto stařenkou - spali spolu v boudě, jak husky rostl, tak prý psí babku kousal do uší, ocasu - prostě výrostkovské manýry; po uspání ovčounky prý huskyho nezahnali a ten se snažil svoji adoptivní mámu probudit všemožně k životu. Když měli vykopaný hrob, a fenku tam vložili, husky skočil za ní a nebylo možné jej odvolat - pro mě je toto strašně smutná historka, ale ilustruje jak jsou ti naši parťáci plní emocí, mnohdy víc než zkažení lidé...

Máme trochu podobnou zkušenost, když umřel náš kocourek (nehoda kterou si vyčítáme doteď - byl jeden z mála koček co se chodily i projít, ale na noc jsme je vždycky volali domů a on jednou večer nepozorovaně vyklouzl a my si toho bohužel nevšimli a druhý den ráno jsme ho našli zřejmě sraženého autem) a my ho pohřbívali na zahrádce kam je vidět z okna z kuchyně, jeho sestřička seděla celou dobu v tom okně na parapetu a dívala se, taky to vypadalo že ví co se děje. Šli jsme ho pohřbít téměř hned poté co jsme ho našli, právě proto aby ho takhle neviděla.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.8.2015 12:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

Známá měla dva psy. Riedbega a Jack russla. Ten první už měl nějaký věk, onemocněl a museli ho nechat uspat. Chtěli ho zakopat na zahradě, ale dostali radu, že než to udělají, mají nechat druhého psa, aby si ho ještě očichal. Aby se s ním rozloučil. Že to pochopí, nebude ho hledat a líp se s tím srovná. Udělali to. Nevím, zda to ten pes pochopil... Ale nehledal ho, jak to měl dřív ve zvyku.

8.8.2015 15:13
fikovnice

XXX.XXX.240.1

mesič napsal(a):
A víte jaký výraz je možná nejlepší? Trapasovej... když skočí např. na stoličku, která je zaskládaná věcma a prostě spadne... to se po nás otočí, jestli jsme ho viděli... A my s přítelem máme úsměv na rtu a odvracíme zrak, aby si myslel, že tohle foux pas nidko neviděl smajlík

Ano, oni jsou hrdí a nesmí je nikdo vidět při trapasu! Máte pravdu!

8.8.2015 15:17
fikovnice

XXX.XXX.240.1

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A tento udivený výraz znáte? "Je to rozbitý"!

A kdopak to asi rozbil?

8.8.2015 16:44
Tina125

XXX.XXX.12.95

rapotacka11 napsal(a):
Fíkovnice
Jednou zde v inzerci nabízeli (nějaký útulek) nádhernýho, perskýho kocoura
se složitou povahou. Jmenoval se Kámen.
Pohled měl jak ďábel.
Vypadal jak činčila, neměl krátký čumák....

Naši kočičáci mají dobrácký výraz, ale když např. chytí myš, má výraz dravce.
Taky když jsme o 1 kočku přišli, kocour ji neviděl- byla uř připravená, zabalená,
nemohl k ní, ji nějak očichat, přesto ji asi v místnosti cítil,
jeho výraz jasně řekl, že ví...je to už kolik let - nikdy na ten výraz nezapomenu.

Tak tomuhle taky rozumím. Když jsem musela nechat uspat první kočičku (rakovina), tak poslední noc jsem si s ní lehla na zem. Nemohla už skákat. Přišla si lehnout ke mně a to tohle nikdy moc nedělala. Myslím, že to věděla a bylo to hrozný Kocourek potom jěstě několik dní ležel na tom stejným místě a naříkal. A když jsme odváželi kocourka na uspání, tak druhá kočička začala hrozně zmatkovat. A když jsme se vrátili, tak taky ten její výraz. Potom nám přestala baštit a byla pořád smutná. Taky si říkám, že moc nevěřím těm řečem, že jsou to jenom zvířata, která ničemu nerozumí.

Ale někdy to může aji klamat, naše kočička má dost často fakt příšernej výraz a přitom je to beruška. Ale přijde mi jako by to umocňovala aji barva. Jakoby bílá kočka častěji vypadala, že má hrozný výraz.

8.8.2015 17:03
fikovnice

XXX.XXX.240.1

Tina125 napsal(a):
Tak tomuhle taky rozumím. Když jsem musela nechat uspat první kočičku (rakovina), tak poslední noc jsem si s ní lehla na zem. Nemohla už skákat. Přišla si lehnout ke mně a to tohle nikdy moc nedělala. Myslím, že to věděla a bylo to hrozný Kocourek potom jěstě několik dní ležel na tom stejným místě a naříkal. A když jsme odváželi kocourka na uspání, tak druhá kočička začala hrozně zmatkovat. A když jsme se vrátili, tak taky ten její výraz. Potom nám přestala baštit a byla pořád smutná. Taky si říkám, že moc nevěřím těm řečem, že jsou to jenom zvířata, která ničemu nerozumí.

Ale někdy to může aji klamat, naše kočička má dost často fakt příšernej výraz a přitom je to beruška. Ale přijde mi jako by to umocňovala aji barva. Jakoby bílá kočka častěji vypadala, že má hrozný výraz.

Myslíte, že i barva to může ovlivnit? Já mám oba kocoury podobné barevně - mourovaté, velký je ale o dost tmavší, a mají fakt hodně odlišné výrazy. Teda oni mají i výrazně jinou barvu očí - velký má oči zelené a malý žluté.

8.8.2015 17:04
fikovnice

XXX.XXX.240.1

Tina125 napsal(a):
Tak tomuhle taky rozumím. Když jsem musela nechat uspat první kočičku (rakovina), tak poslední noc jsem si s ní lehla na zem. Nemohla už skákat. Přišla si lehnout ke mně a to tohle nikdy moc nedělala. Myslím, že to věděla a bylo to hrozný Kocourek potom jěstě několik dní ležel na tom stejným místě a naříkal. A když jsme odváželi kocourka na uspání, tak druhá kočička začala hrozně zmatkovat. A když jsme se vrátili, tak taky ten její výraz. Potom nám přestala baštit a byla pořád smutná. Taky si říkám, že moc nevěřím těm řečem, že jsou to jenom zvířata, která ničemu nerozumí.

Ale někdy to může aji klamat, naše kočička má dost často fakt příšernej výraz a přitom je to beruška. Ale přijde mi jako by to umocňovala aji barva. Jakoby bílá kočka častěji vypadala, že má hrozný výraz.

Jinak můj minulý kocourek nechtěl být při uspání v náručí, chtěl zalézt někam za nábytek, byl na tom už strašlivě zle .

8.8.2015 17:10
Tina125

XXX.XXX.12.95

fikovnice napsal(a):
Myslíte, že i barva to může ovlivnit? Já mám oba kocoury podobné barevně - mourovaté, velký je ale o dost tmavší, a mají fakt hodně odlišné výrazy. Teda oni mají i výrazně jinou barvu očí - velký má oči zelené a malý žluté.

Já si ale opravdu myslím, že ano. Aji když koukám po různých fotkách, tak mi přijde, že bílé kočky často působí, že mají zlý výraz. A ano potom aji kočky se žlutýma či oranžovýma očima. U nás je to to stejný. Ona má oči zelený a malý je má špíš ty do oranžova.

8.8.2015 17:11
Tina125

XXX.XXX.12.95

Tina125 napsal(a):
Já si ale opravdu myslím, že ano. Aji když koukám po různých fotkách, tak mi přijde, že bílé kočky často působí, že mají zlý výraz. A ano potom aji kočky se žlutýma či oranžovýma očima. U nás je to to stejný. Ona má oči zelený a malý je má špíš ty do oranžova.

Protože právě ta naše holčička mívá často strašně zlej výraz a sice je bláznivá, ale jinak je to hrozně hodná kočka.

8.8.2015 17:15
Tina125

XXX.XXX.12.95

fikovnice napsal(a):
Jinak můj minulý kocourek nechtěl být při uspání v náručí, chtěl zalézt někam za nábytek, byl na tom už strašlivě zle .

Tak to ty moje v obou případech chtěli být, ale aji tak to bylo hrozný, hrozný a hrozný
Tomu tady bude ale rozumět hodně lidí. Já už si pokaždé už při pejskovi atd. říkala, že už žádný další nechci, protože to nechci zažívat pořád dokola. Ale nakonec ta láska k nim stejně zvítězí

8.8.2015 17:24
fikovnice

XXX.XXX.240.1

Tina125 napsal(a):
Tak to ty moje v obou případech chtěli být, ale aji tak to bylo hrozný, hrozný a hrozný
Tomu tady bude ale rozumět hodně lidí. Já už si pokaždé už při pejskovi atd. říkala, že už žádný další nechci, protože to nechci zažívat pořád dokola. Ale nakonec ta láska k nim stejně zvítězí

Ano, je to to nejtěžší na chovu zvířat. Zažila jsem to už mnohokrát a snáším to asi čím dál hůř...

8.8.2015 17:25
fikovnice

XXX.XXX.240.1

Tina125 napsal(a):
Já si ale opravdu myslím, že ano. Aji když koukám po různých fotkách, tak mi přijde, že bílé kočky často působí, že mají zlý výraz. A ano potom aji kočky se žlutýma či oranžovýma očima. U nás je to to stejný. Ona má oči zelený a malý je má špíš ty do oranžova.

A asi budete mít pravdu s tou barvou očí. Mladej je má fakt žlutooranžové a vypadají prostě zleji (nemůžu si pomoct) než ty zelené oči staršího.

8.8.2015 17:26
fikovnice

XXX.XXX.240.1

Tina125 napsal(a):
Protože právě ta naše holčička mívá často strašně zlej výraz a sice je bláznivá, ale jinak je to hrozně hodná kočka.

A hraje si s Tomíkem? Nechá se vyprovokovat ke hře, když už je jí celkem dost let?
A jak se na ní podepisují ti paraziti, když to byla taková nejedlice?

8.8.2015 22:29
fikovnice

XXX.XXX.240.1

fikovnice napsal(a):
"Mesič" - toto je super, představuji si to a mám úsměv na tváři: "A nesmím zapomenout na výraz údivu (není to z mé hlavy, kdysi jsem to někde četla)něco ve smyslu.. jak kočka milimetr po milimetru posouvá koňakovou sleničku na poličce, soustředěný výraz, hlavička na stranu, téměř chirurgická práce...aaaaa... najednou ÚDIV! ona fakt spadla?".

Ještě se vracím k tomuto, co psala "Mesič". Mám pocit, že někde na netu je přesně tady to video. Jak kočka posouvá pomalilinku sklenku na kraj stolu, pak ji shodí a následuje výraz: Kdo to byl? To já ne!

8.8.2015 23:34
Tina125

XXX.XXX.12.95

fikovnice napsal(a):
Ano, je to to nejtěžší na chovu zvířat. Zažila jsem to už mnohokrát a snáším to asi čím dál hůř...

Taky to nesu čím dál hůř, je to šílený. Mně to tak opravdu přijde, že to dělá hodně ta barva očí. Ty zelený jsou takový prostě milejší:o)

Pořád před ním hodně utíká, ale někdy když už ho má plný zuby, tak jo. Třeba on má amok a lítá tady jak šílenej. Ona je na skříni a vidím jak se jí začnou rozšiřovat zorničky a začne chodit tam a zpátky. Pak mu z té skříně skočí na záda a už to pak jenom lítá. A to je právě ta její povaha. Ona na něj dokáže skočit a dát mu pěkně do těla a z toho se najednou někde klepe schovaná.

No veterinářka říkala, že ona tu tasemnici má taky, ale naštěstí tam toho měla málo. On už na tom tak dobře není. Ale musím říct, že nevědět to díky těm testům, tak ani na jednom nejsou vidět absolutně žádný příznaky.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.8.2015 06:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Ještě se vracím k tomuto, co psala "Mesič". Mám pocit, že někde na netu je přesně tady to video. Jak kočka posouvá pomalilinku sklenku na kraj stolu, pak ji shodí a následuje výraz: Kdo to byl? To já ne!

Je to ono?

https://www.youtube.com/watch?v=UoUEQYjYgf4.

9.8.2015 13:57
Tina125

XXX.XXX.12.95

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Je to ono?

https://www.youtube.com/watch?v=UoUEQYjYgf4.

Jojo kločičí klasika, ale je to skvělý

9.8.2015 22:30
saty

XXX.XXX.209.151

Myslím že povahy koček jsou z výrazu ppoznat ze sve zkušenosti mužů prohlásit ze povahu ppoznám i u velkých papoušků hlavně podle výrazu v ocich... U nás ma Bella takový "tvrdy" vyraz, nemá ráda návštěvy napadá kazdeho vetřelce...

9.8.2015 22:41
saty

XXX.XXX.209.151

Pro vysvětlení výraz Belly, která je prostě vzteklounek a pro porovnání Amálka (kočka mamky) která miluje každého.

9.8.2015 22:43
saty

XXX.XXX.209.151

A ještě jedno výrazové porovnání. Raubíř a Pitomeček. Tedy Fredie a Půlnoc.

9.8.2015 22:49
fikovnice

XXX.XXX.240.1

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Je to ono?

https://www.youtube.com/watch?v=UoUEQYjYgf4.

Jj, to bude ono! Aspoň trošku jste mi "Blazice" spravila náladu , když je mi nějak mizerně na duši...

9.8.2015 22:50
fikovnice

XXX.XXX.240.1

saty napsal(a):
Pro vysvětlení výraz Belly, která je prostě vzteklounek a pro porovnání Amálka (kočka mamky) která miluje každého.

Bella = téměř totožný kukuč jako ta moje malá mizera!

9.8.2015 22:52
fikovnice

XXX.XXX.240.1

saty napsal(a):
A ještě jedno výrazové porovnání. Raubíř a Pitomeček. Tedy Fredie a Půlnoc.

Jé a Fredie pro změnu téměř stejný výraz jako můj velký kocour! On sice je mírný, ale třeba když má úlovek, tak má také takovéto oči raubíře. Ale vyloženě zlé je nemá nikdy!

9.8.2015 22:53
saty

XXX.XXX.209.151

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Je to ono?

https://www.youtube.com/watch?v=UoUEQYjYgf4.

A o tekutosti kočky víte?

https://www.youtube.com/watch?v=odW1q-kftuQ.

9.8.2015 22:54
fikovnice

XXX.XXX.240.1

No například dnes měl velký kocour "honící náladu", tj. číhal na malého, pak se za ním rozběhl po celém dvoře a naznačil výpad. No a malému ihned ztmavly oči - nelíbilo se mu, že si z něj velký dělá cvičnou kořist. A při nejbližší příležitosti na něj vystartoval.

9.8.2015 22:57
saty

XXX.XXX.209.151

fikovnice napsal(a):
No například dnes měl velký kocour "honící náladu", tj. číhal na malého, pak se za ním rozběhl po celém dvoře a naznačil výpad. No a malému ihned ztmavly oči - nelíbilo se mu, že si z něj velký dělá cvičnou kořist. A při nejbližší příležitosti na něj vystartoval.

Jedna sitaučka od nás.
Bella leží vedle počítače na knížce a zírá na mojí maličkost.
Fredie běhá kolem "vrká" a kouká koho provokovat
Půlnoc sedí na pohovce a fascinovaně zírá do prázdného rohu.

9.8.2015 22:58
fikovnice

XXX.XXX.240.1

saty napsal(a):
A o tekutosti kočky víte?

https://www.youtube.com/watch?v=odW1q-kftuQ.

Tak to je bombastický! Jak tam pak celá vklouzne! Celkem mě mrzí, že moji kocouři nejsou až takto zvídaví, zvědaví a hraví...

9.8.2015 23:01
saty

XXX.XXX.209.151

Když už jsme vtípků s kočičáky tohle znáte?

9.8.2015 23:08
fikovnice

XXX.XXX.240.1

saty napsal(a):
Když už jsme vtípků s kočičáky tohle znáte?

Ne, ale je to skvělý!

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.8.2015 05:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ano, ano... Když byl kocour po kastraci a bylo nutné mu dát límec, tak po nasazení sebou začal smýkat a válet se po zemi, potom se snažil sundat límec o schody a nakonec obcházel místnosti kolem stěny a "seškraboval" omítku. Když se mu nepodařilo zbavit se té věci, tak si rezignovaně lehl a jen koukal. A syn praví: "Chudák lampa".

11.8.2015 00:59
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ano, ano... Když byl kocour po kastraci a bylo nutné mu dát límec, tak po nasazení sebou začal smýkat a válet se po zemi, potom se snažil sundat límec o schody a nakonec obcházel místnosti kolem stěny a "seškraboval" omítku. Když se mu nepodařilo zbavit se té věci, tak si rezignovaně lehl a jen koukal. A syn praví: "Chudák lampa".

Přidejte reakci

Přidat smajlík