Váha kocoura - obezita?

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
28.11.2015 01:00
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Milí kočkomilci, sice jsem text níže napsala do nějakého vlákna, ale protože jsem celkem až zděšená informací, kterou jsem nabyla večer, tak si dovoluji založit nové vlákno.

Zde tedy zkopírovaný text:
Mám kontroverzní zprávu. Večer se mi podařilo plus mínus zvážit kocoury. Mladej - váha ukázala 5.4kg, tak jsem si říkala, že váha je prostě polámaná. Pak jsem tam šupla velkýho...a 6.4kg! Upřímně - to mě celkem vyděsilo. Už jsem se tu ptala jak se vlastně stanovuje obezita u kočky. Víte někdo nějaké přesné info? A také jak změřit délku a výšku kočky, i nějaké praktické rady, ptž předpokládám, že nebudou chtít při měření spolupracovat, já jsem v tomto laik...

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.11.2015 06:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Kočka je "akorát" pokud jsou dobře hmatná žebra. Nesmí moc "trčet" a pokud je cítíte až po přitlačení prstů, tak jsou pod vrstvou tuku. Takže něco mezi tím Ale je normální, že jsou kocouři na podzim žravější a přiberou.

28.11.2015 07:30
joanne.s

XXX.XXX.32.37

Tak sem hoďte aktuální foto každého kocourka, ať víme, jak ty kila na nich vypadají. Je to jednodušší, než kocoury měřit na délku.

28.11.2015 10:52
lavacca

XXX.XXX.164.49

Ideální váha neexistuje, protože každá kočka je jiná - jinak aktivní, jinak spaluje, atd. Naše 2 letá čičina má 4,6 kg a nevypadá na to. Taky jsem byla u veta překvapená, že má už tolik... ale faktem je, že se všechny kočky na zimu zakulatí. Nicméně musí se ohlídat, aby nebyly obézní.

Jak už psala blazice, musí se jim dát nahmátnou z boku žebra. Snad pomůže i tento obrázek:.

28.11.2015 20:25
fikovnice

XXX.XXX.99.69