Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.203.235
Dobrý den,
máte prosím někdo zkušenosti s internetovým obchodem http://www.4pet.cz/ ?
Já jsem si u nich objednala zboží za 2 tis., stále čekám, firma na mejly ani na telefony nereaguje a zboží, které akutně pro svá koťata potřebuji, nikde . Co s takovou firmou?
*j*
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.206.122
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Dobrý den,
máte prosím někdo zkušenosti s internetovým obchodem http://www.4pet.cz/ ?
Já jsem si u nich objednala zboží za 2 tis., stále čekám, firma na mejly ani na telefony nereaguje a zboží, které akutně pro svá koťata potřebuji, nikde . Co s takovou firmou?
*j*
No, pokud jste platila dopředu, tak se obávám, že nezbyde nic jiného, než bombardovat telefonáty a maily.
Pokud objednáváte z eshopu, který neznáte, tak je nejlepší neplatit nic dopředu, pak můžete objednávku prostě zrušit a neřešit to, objednat si někde jinde.
s tímto obchodem zkušenost nemám, ale už jsem o něj nějaká negativa slyšela.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.203.235
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
No, pokud jste platila dopředu, tak se obávám, že nezbyde nic jiného, než bombardovat telefonáty a maily.
Pokud objednáváte z eshopu, který neznáte, tak je nejlepší neplatit nic dopředu, pak můžete objednávku prostě zrušit a neřešit to, objednat si někde jinde.
s tímto obchodem zkušenost nemám, ale už jsem o něj nějaká negativa slyšela.
Děkuji za reakci. Doposud jsem měla s nakupováním přes net (bydlím na odlehlém místě, nakupuji takřka výhradně přes net) ty nejlepší zkušenosti - perfektní komunikace, okamžité zaslání, kvalitní zboží....
Na štěstí jsem předem neplatila, objednávku zruším, i když podle jejich pravidel je to možné myslím jen do několika hodin po objednávce.
Bohužel jsem díky téhle objednávce přišla o zajímavou akci u granulí pro koťata u osvědčeného e-shopu. No jo no. Zase jsem o jednu zkušenost bohatější :-). *j*
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.156.160
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Děkuji za reakci. Doposud jsem měla s nakupováním přes net (bydlím na odlehlém místě, nakupuji takřka výhradně přes net) ty nejlepší zkušenosti - perfektní komunikace, okamžité zaslání, kvalitní zboží....
Na štěstí jsem předem neplatila, objednávku zruším, i když podle jejich pravidel je to možné myslím jen do několika hodin po objednávce.
Bohužel jsem díky téhle objednávce přišla o zajímavou akci u granulí pro koťata u osvědčeného e-shopu. No jo no. Zase jsem o jednu zkušenost bohatější :-). *j*
taky jsem internetová nákupčí, co se kočičích věcí týče , dá se sehnat cokoliv o dost levněji než ve zverimexech.
Oni mají určitě nějakou dodací dobu a pokud jí oni porušili, tak Vy máte právo od objednávky odstoupit.
Udělala jste dobře, že jste neplatila dopředu. To dělám jen u těch obchodů, kde s nimi nebyli žádné problémy.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.24.178
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Děkuji za reakci. Doposud jsem měla s nakupováním přes net (bydlím na odlehlém místě, nakupuji takřka výhradně přes net) ty nejlepší zkušenosti - perfektní komunikace, okamžité zaslání, kvalitní zboží....
Na štěstí jsem předem neplatila, objednávku zruším, i když podle jejich pravidel je to možné myslím jen do několika hodin po objednávce.
Bohužel jsem díky téhle objednávce přišla o zajímavou akci u granulí pro koťata u osvědčeného e-shopu. No jo no. Zase jsem o jednu zkušenost bohatější :-). *j*
To mají ale v podmínkách špatně, protože zboží koupené přes internet nebo telefon se dá do 14 dní vrátit bez udání důvodu a to ze zákona. Já bych se na takový obchod vykašlala a nakoupila jinde. Zkuste třeba petzone.cz.