Najít bezudidlové ježdění. Hrozný problém?

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
12.8.2020 17:32
Laila11

XXX.XXX.148.11

Ahoj, již dlouho hledám bezudidlovou výuku jízdy na koni. O koně bych se starala, miluji jejich přítomnost. Inzeráty že hledám bezudidlové ježdění jsem dala snad všude ale nikdo se mi neozval. Je mi 12 let, jsem začátečník a jsem z Prahy. Ježdění nejlépe Praha-východ nebo v Praze. Nevadí mi dojíždět kousek dál, tudíž nabídky prosím v Praze a okolí. Koně miluji a beru je jako kamarády, kteří potřebují lásku a péči.
Nejde mi jen o ježdění ale hlavně o čas strávený s koňmi. Hledám ježdění za malý příspěvek či za výpomoc. Všude nabízejí ježdění s udidlem za 500kč/hod a to je pro mě hrozně moc.
Více informací o tom že hledám bezudidlové ježdění naleznete v mnou založené diskusi Hledám výuku ježdění nejlépe bez udidla u milovníka koní
Prosím koukněte se do této diskuze😀

V této diskusi můžete také vkládat příspěvky že hledáte nebo nabízíte bezudidlové ježdění ať už v jakémkoli kraji.😉

Děkuji za Vaše odpovědi a příspěvky.

Neregistrovaný uživatel

12.8.2020 17:45
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.41.109

Proč hledáte bezudidlové ježdění?

12.8.2020 19:24
etnies86

XXX.XXX.245.26

Zkuste facebook skupinu jezdím bez udidla

12.8.2020 21:38
Laila11

XXX.XXX.148.11

Ježdění bez udidla hledám kvůli pohodlí koní. Nemám nic proti ježdění s udidlem, když se za něj netahá ani se za něj neškube, tak je to v pohodě ale více preferuji ježdění bez udidla na bezkostrových sedlech prostě tak aby to bylo pro koně co nejpříjemnější. Ježdění s udidlem i bez něj bych střídala ale více bych jezdila na bezudidlovce.

Neregistrovaný uživatel

12.8.2020 21:44
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.25.60

Laila11 napsal(a):