Marcelinus

XXX.XXX.68.31
Dobrý den,
chtěla bych si pořídit párek zebřiček. Jsem úplný začátečník, byl by to můj první papoušek. Koukala jsem na klec 100x100x55, případně voliérku o rozměrech 167x85x60 (Onpira 2XL).
Která by byla lepší? Případně, můžete mi doporučit jinou?.
A ještě by mě zajímalo, zda je dobré pořídit párek ze zverimexu, obávám se, že chovatele v okolí nemám a tak bude zverimex jediná možnost...
Děkuji za odpovědi.
Dobrý den pokud máte na mysli zebřičky tak to nejsou papoušci ale astrildi a na ty bohatě stačí ta menší varianta dokonce páru zebřiček stáčí klec délka 60cm výška a hloubka 40cm.Jo a já bych neradil zverimex spíš bych bral u chovatele a nebo na fauntrzích. Zebřiček je dnes mraky a můžete se vybrat dle postavy i mnoha barevných variant. Jinak pro zajímavost zverimex cena od 110kč u chovatel od 75kč.Odkud jste já nějaké mám.
Jestli máte místo na tu větší klec, tak si pořiďte tu větší. Já mám zebry ve voliéře a jsou tam spokojenější než v malých klecích, kde se jen odrazí a jsou na druhé straně. Když se vám bude jejich chov dařit a věřím, že bude, tak si třeba časem pořídíte i něco jiného a budete mít po problému s místem.
Marcelinus
napsal(a):
Dobrý den,
chtěla bych si pořídit párek zebřiček. Jsem úplný začátečník, byl by to můj první papoušek. Koukala jsem na klec 100x100x55, případně voliérku o rozměrech 167x85x60 (Onpira 2XL).
Která by byla lepší? Případně, můžete mi doporučit jinou?.
A ještě by mě zajímalo, zda je dobré pořídit párek ze zverimexu, obávám se, že chovatele v okolí nemám a tak bude zverimex jediná možnost...
Děkuji za odpovědi.
Jestli to myslíte s chovem vážně a budete chtít odchovávat mladé, tak doporučuji raději dvě menší klece.
I když vám vyvedou mladé ve voliérce, rodiče je pak začnou pronásledovat a někdy muže v dusledku toho dojít i k úhynu.
Koupi bych provedl u chovatele, v krajním případě na ptačím trhu či burze.
Pro vás jako začátečníka budou dobré rady chovatele přínosem.