MiR
napsal(a):
Dobry den může mi prosím někdo poradit z názvy mutací v gen. kalkulačce. Např. modra hlava ocas, nebo oliva atd.. Děkuji.
Hlava ocas je mutace cleartail, takže když chcete zadat mutaci modrá hlava ocas tak odkliknete modrá + cleartail.
A olivová, pokud tím myslíte zelená DD tak odkliknete tmavá 2f.
JUR

XXX.XXX.105.100
Lacewing=skoricove ino, Pallid=pallid, chovu zdar.
Beginneris
napsal(a):
Jak zadam samec zelený/lutino a samica lutino ?A taktiež samec zelený/modrý a samica modrá.Samica albino a samec modrý (po rodičoch vo farbe mláďat).Ďakujem som začiatočník.
Když nemá někdo jasno jak zadat mutace hlava ocas protože nikdo nepouživá název cleartail nebo lacewing, který je ve skutečnosti pallid tak to pochopím a poradím.
Ale to na co se ptáte Vy je úplný základ genetiky, zkuste tu kalkulačku otevřít a pouvažovat, jen Vám poradím, že mutace albino je kombinace modré a ino.
http://www.gencalc.com/gen/cz_genc.php?sp=0PsitIR.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zdravím. Ako zadam 0.1 šedá a 1.0 pastel hlava chvost step opalin?
Ďakujem za odpoveď
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ďakujem
Dobrý večer všem........mám pár dotazu tak jsem zvědav zda se dopátrám jak je to dobře.....
1.0 violeta........se zadá fialová1F nebo 2F
Co tedy znamená když se řekne modrá violeta v tomhle mám hokej
1.0 modrá violeta se zadá fialová 1F nebo 2F a k tomu ještě označit modrá
Dle toho jak jsem se tu v příspěvkách dočetl tak je každá něco jiného nebo je lepší vždy tady napsat ptáky a čekat na radu......
Moc tímto děkuji p. LENKOK za rady.
Všem krásný večer Jiří Janák
Zkusím a snad mne neukamenují...
V podstatě jsou 4 základní barvy, tedy samostatně stojící mutace a to :
zelená (přírodní), aqua, tyrkys a modrá. Všechny ostatní mutace jsou vždy v kombinaci se základní barvou. Tedy :
modrá violeta = modrá + fialová
Lutino = Ino zelené
albino = Ino modré
a tak dál.
Dobrý den,
Zkusím to lépe vysvětlit.