Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
15.4.2019 20:20
nic mě nenapadá

XXX.XXX.138.67

Dobrý den, je tu někdo kdo chová ary hyacintové, pokud ano, jak jsou na tom s učenlivostí a s povahou?
Případně jaká je cca cena za ručně dokrmené mládě?

Děkuji.

15.4.2019 20:55
chov.amazonku

XXX.XXX.116.252

Cena je cca kolem 250 000kc

15.4.2019 21:08
Moudivláček

XXX.XXX.37.245

nic mě nenapadá napsal(a):
Dobrý den, je tu někdo kdo chová ary hyacintové, pokud ano, jak jsou na tom s učenlivostí a s povahou?

Děkuji.

Tak tento dotaz mě šokoval. To zde ještě nebylo.Ozvěte se ti, kteří je v ČR odchováváte. Pár Vás je. Tazateli, jeďte na "Kanáry" a kupte.
Vážený tazateli, nevím, proč se ptáte na diskuzi na papouška, kterého chovají ti nejzkušenější, kteří se zde do mnohdy primitivních dotazů vůbec nezapojují.To jste na své otázky nenašel na internetu odpověď? Stejně Vám níkdo fundovaný neodpoví.V oboru nejsem laik. mám na to praxi i VŠ vzdělání, ale na to, co chcete nemám pníze, vlastně mám, ale k jinému nerizikovému záměru.

16.4.2019 07:06
jj1

XXX.XXX.15.252

Moudivláček napsal(a):
Tak tento dotaz mě šokoval. To zde ještě nebylo.Ozvěte se ti, kteří je v ČR odchováváte. Pár Vás je. Tazateli, jeďte na "Kanáry" a kupte.
Vážený tazateli, nevím, proč se ptáte na diskuzi na papouška, kterého chovají ti nejzkušenější, kteří se zde do mnohdy primitivních dotazů vůbec nezapojují.To jste na své otázky nenašel na internetu odpověď? Stejně Vám níkdo fundovaný neodpoví.V oboru nejsem laik. mám na to praxi i VŠ vzdělání, ale na to, co chcete nemám pníze, vlastně mám, ale k jinému nerizikovému záměru.

Tak zas v takovým šoku nejste když můžete zde psát a machrovat že máte VŠ. Ale ta mám moc nepomáhá jak je vidět, stačí odpovědět jinak a nebo vůbec nereagovat. A tazatel se vás neptal jestli máte na dané papoušky peníze !

16.4.2019 13:46
kkki

XXX.XXX.54.213

Moudivláček napsal(a):