PAPOUŠEK NÁDHERNÝ

Prodám Papouška nádherného - Prodám tři loňská mláďata Papouška Nádherného...
Dobrý den,
dnes mi bohužel uletěl sameček papouška nádherného. Měl jsem pár, oba byli * 2016, pořídil jsem je letos, prý měli letos poprvé vajíčka, ale bez odchování. K samičce samozřejmě budu shánět samečka a chci se zeptat, zda je dobrý nápad využít nyní nabídky letošních samečků, když mám čtyřletou samici nebo je to blbost.
Moc děkuji za rady, jsem začátečník.
Nádherní dospívají až v druhém roce života a po této době začínají také hnízdit. Takže, když ke čtyřleté samičce přidáte letošního samečka, tak mohou zahnízdit až v roce 2022. Já bych přidal samečka tříletého nebo staršího. Stane se, že zahnízdí i roční pár, ale vždy jsou vajíčka čisté, nic z toho není. Mám tři páry různého stáří a také jsem musel čekat až dospějí. Chovatelství je o trpělivosti a pak příjde odměna ve formě plné budky. Vždy je lépe začínat s mladými ptáky, protože za prodejem ,,chovných párů" se skrývá vždy nějaký problém. Chápu, že čekat dva roky pro vás, když teprve začínáte je dlouhá doba, tak hledejte tříletého nebo staršího a nejlépe kroužkovaného ať máte jistotu o stáří papouška.
Jimu
napsal(a):
Nádherní dospívají až v druhém roce života a po této době začínají také hnízdit. Takže, když ke čtyřleté samičce přidáte letošního samečka, tak mohou zahnízdit až v roce 2022. Já bych přidal samečka tříletého nebo staršího. Stane se, že zahnízdí i roční pár, ale vždy jsou vajíčka čisté, nic z toho není. Mám tři páry různého stáří a také jsem musel čekat až dospějí. Chovatelství je o trpělivosti a pak příjde odměna ve formě plné budky. Vždy je lépe začínat s mladými ptáky, protože za prodejem ,,chovných párů" se skrývá vždy nějaký problém. Chápu, že čekat dva roky pro vás, když teprve začínáte je dlouhá doba, tak hledejte tříletého nebo staršího a nejlépe kroužkovaného ať máte jistotu o stáří papouška.