Andulka přírodní

Prodám Andulku vlnkovanou - Nabízím poslední dvě samičky Andulky přírodní,...
200 KčPaja111
XXX.XXX.129.112
Dobrý den,
jsem úplný začátečník a nevím si rady.
Mám už měsíc andulku samečka.
Když jsem si ho od chovatele brala bylo mu šest týdnů. Za tu dobu mi příjde, že celkem přibral. Krmím normálně směs ze zverimexu + senegalské proso. Dávala jsem i takovou tu medovou tyčinku, ale už ji nedávám, protože z ní podlemě přibírá.A snažím se ho donutit sníst i ovoce, zeleninu nebo vajíčko. Vůbec nic než zrní a proso ale nechce.
Chci se zeptat kde se stala chyba?
Proč tak náhle přibral?
Pohybu má dost po pokoji lítá celý den.
Hlavně se chci zeptat, jak má zhubnout.
Co bych krmit neměla a co naopak obsahuje málo tuku?
Paja111
XXX.XXX.129.112
Ještě jsem zapomněla dodat, že sépiovou kost, minerální kámen a písek pro papoušky v kleci má.
Paja111
napsal(a):
Dobrý den,
jsem úplný začátečník a nevím si rady.
Mám už měsíc andulku samečka.
Když jsem si ho od chovatele brala bylo mu šest týdnů. Za tu dobu mi příjde, že celkem přibral. Krmím normálně směs ze zverimexu + senegalské proso. Dávala jsem i takovou tu medovou tyčinku, ale už ji nedávám, protože z ní podlemě přibírá.A snažím se ho donutit sníst i ovoce, zeleninu nebo vajíčko. Vůbec nic než zrní a proso ale nechce.
Chci se zeptat kde se stala chyba?
Proč tak náhle přibral?
Pohybu má dost po pokoji lítá celý den.
Hlavně se chci zeptat, jak má zhubnout.
Co bych krmit neměla a co naopak obsahuje málo tuku?
Dobrý den,