Kakarik rudočelý

Prodám Kakariki rudočelého - Dobrý den prodávám dva samce kakarik rudočelý...
300 Kč
Dobrý den,
chci se zeptat máme první mládé, už velké, ale zarazilo mě že máme dvě tmavě zelené straky ( jen pár žlutých flíčků) samice i samec, pak jednoho žlutého samce a čistě tmavě zelenou samici z rodičů kteří jsou samice oliva a samec modrá straka s dominanci modré.
Otázka tedy zní mohu v budoucnu očekávat i nějakou tu modrou straku či ne? A jak to je se štěpením samice rodiče neznám a samec má zeleného otce a žlutou matku.
Předem děkuji za odpovědi. (Jsem v tomhle ještě začátečník.)
Týnuš_17
napsal(a):
Dobrý den,
chci se zeptat máme první mládé, už velké, ale zarazilo mě že máme dvě tmavě zelené straky ( jen pár žlutých flíčků) samice i samec, pak jednoho žlutého samce a čistě tmavě zelenou samici z rodičů kteří jsou samice oliva a samec modrá straka s dominanci modré.
Otázka tedy zní mohu v budoucnu očekávat i nějakou tu modrou straku či ne? A jak to je se štěpením samice rodiče neznám a samec má zeleného otce a žlutou matku.
Pokud je samice oliva a samec modry tak se modreho odchovu nedočkate. Všechny mladata od tohoto paru budou štěpit na modrou barvu. Jestli vaše samička štěpi na modrou což asi nevite tak se modre mladě oběvit muže. Zdřejmě vam nejde o nějaky cileny chov tak nechte tento harmonizujici par pohromadě a radujte se z dalšich odchovu. Chovu zdar Plšek
Týnuš_17
napsal(a):
Dobrý den,
Samice není oliva, ale je to skořicová mutace. Jako oliva je nazýván pták, který má dva tmavé faktory a tmavé faktory u kakariků zatím nejsou. Tudíž ani to označení tmavě zelená u mláďat není správné, je to normální zelená bez tmavého faktoru.
Stejně tak samec, není to modrá straka, ale tyrkysová (parblue) straka.
Týnuš_17
napsal(a):
Dobrý den,