Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

dollypolly

10.1.2021 21:18
dollypolly

XXX.XXX.117.22

Dobrý večer, před půl rokem jsem si koupil pár zebřiček. Přírodní samec a bílá samice.
Do klece jim byla vložena “kukaně” s vletovým otvorem, do které samec neustále nanáší kokosová vlákna, jemné lístky sena a občas i hobliny.
Touto činností tráví většinu dne, už od jejich pořízení, zatímco samice posedává na bidle, či na dně “okusuje” skořápky, piškoty a občas i zeleninu a ovoce, ale tomu moc nedají.
Chtěl bych se tedy zeptat, jak je to s jejich párováním. Je možné, že zahnízdí i pár, který nebyl složený přirozenou cestou, nebo se musejí vybrat navzájem, dle nějakých svých parametrů.
Ve zverimexu i na internetu jsem četl, že si zebřičky staví hnízdo v době, kdy se páří a připravují na hnízdění, ale můj sameček to dělá od samého začátku a pořád nic.

Děkuji za rady.

11.1.2021 00:57
lupus4

XXX.XXX.205.61

Jste si jistý, že "bílá" je 0,1 ?

dollypolly

12.1.2021 17:26
dollypolly

XXX.XXX.2.200

Opravdu těmto mutacím nerozumím, nikdy jsem se o to nezajímal. Jediné, co mohu říci, je, že je čistě bílá, jako na přiloženém obrázku a samec přírodní 🤷🏻‍♂️

12.1.2021 17:42
lupus4

XXX.XXX.205.61

na foto jsou 2,0

proč nedáte svoji fotku ?

PS. proč je chováte, když se o ně nezajímáte ?

dollypolly

12.1.2021 18:16
dollypolly

XXX.XXX.2.200

Momentálně nejsem doma, když reaguji na Váš komentář, takže nemohu přiložit svoji fotografii a ani již nebudu.
To nemohu chovat jakékoli zvíře bez toho, aniž bych věděl i ty nejmenší detaily, třeba o tom, jaké jsou přesné mutace?
Nikdy jsem ptactvo nechoval za účelem cíleného rozmnožování, tím pádem jsem také nikdy nepátral po tom, co přesně jsou.
Stačí mi, když znám jejich podmínky ke zdárnému chovu, co vyžadují, přesněji řečeno, aby neživořili 🙂
Takže nechápu Vaši otázku, proč je chovám, když se o ně nezajímám 🙂

12.1.2021 18:29
lupus4

XXX.XXX.205.61

jasně , ještě mi vynadejte za snahu pomoc...



aby neživořili

dollypolly

12.1.2021 19:06
dollypolly

XXX.XXX.2.200

Ano, to byla opravdu pomoc 😁 pořád jsem se nedozvěděl odpověď na svoji otázku, ale to nevadí ....
A o tom živoření, vážně si nemyslím, že je tolik důležité, abych věděl, o jakou mutaci se jedná. Si myslíte, že to každý zjišťuje???
Kolik lidí si koupí, jakékoli zvíře, aniž by o něm něco věděli, pak jsou zvířata chudáci ... toť asi všechno ...
A nezačal jsem to já, ale Vy, tím svým PS. To jste si mohl odpustit, pak bych se s Vámi bavili zcela jinak 🙂

12.1.2021 20:49
juhaj

XXX.XXX.164.121

Tak dejte fotku vašich háčků. Vypadá to na dva samce. Kdo vám řekl, že je to na 100% samice?

14.1.2021 11:29
corvuscorax

XXX.XXX.49.81

je ale logické, že napřed si zjistím jestli je to pár a pak jim budu dávat budku na hnízdění. Jinak je to zbytečné ne? Hlavně v tuto dobu, lepší je počkat na jaro až bude víc sluníčka a delší den. Bude růst zelené krmení jako žabinec, pampeliška a jiné. Koupit si zvířátko bez nějakých informací, je opravdu ignorace. To se na nás nemůžete zlobit.

15.1.2021 20:59
glanz

XXX.XXX.76.41

dollypolly napsal(a):
Dobrý večer, před půl rokem jsem si koupil pár zebřiček. Přírodní samec a bílá samice.
Do klece jim byla vložena “kukaně” s vletovým otvorem, do které samec neustále nanáší kokosová vlákna, jemné lístky sena a občas i hobliny.
Touto činností tráví většinu dne, už od jejich pořízení, zatímco samice posedává na bidle, či na dně “okusuje” skořápky, piškoty a občas i zeleninu a ovoce, ale tomu moc nedají.
Chtěl bych se tedy zeptat, jak je to s jejich párováním. Je možné, že zahnízdí i pár, který nebyl složený přirozenou cestou, nebo se musejí vybrat navzájem, dle nějakých svých parametrů.
Ve zverimexu i na internetu jsem četl, že si zebřičky staví hnízdo v době, kdy se páří a připravují na hnízdění, ale můj sameček to dělá od samého začátku a pořád nic.

Děkuji za rady.

Zkuste zjistit, jestli spolu v té kukani v noci spí.
A jestli máte čas na pozorování, zjistěte jestli ten bílý pták nezpívá.

16.1.2021 12:05
lada 4

XXX.XXX.17.0

dollypolly napsal(a):
Dobrý večer, před půl rokem jsem si koupil pár zebřiček. Přírodní samec a bílá samice.
Do klece jim byla vložena “kukaně” s vletovým otvorem, do které samec neustále nanáší kokosová vlákna, jemné lístky sena a občas i hobliny.
Touto činností tráví většinu dne, už od jejich pořízení, zatímco samice posedává na bidle, či na dně “okusuje” skořápky, piškoty a občas i zeleninu a ovoce, ale tomu moc nedají.
Chtěl bych se tedy zeptat, jak je to s jejich párováním. Je možné, že zahnízdí i pár, který nebyl složený přirozenou cestou, nebo se musejí vybrat navzájem, dle nějakých svých parametrů.
Ve zverimexu i na internetu jsem četl, že si zebřičky staví hnízdo v době, kdy se páří a připravují na hnízdění, ale můj sameček to dělá od samého začátku a pořád nic.

Děkuji za rady.

U bílých zebřiček se pohlaví rozezná podle spěvu a sameček má krásně kor.červený zobáček. Jinak je nechte ad si staví hnízdo mě sameček stavěl furt .A samička neměla zájem až přišel její čas snesla vejce . Tak pokud máte pár pravděpodobně se dočkáte. A jak se ptáte zda musí se párovat přirozeným výběrem , nemusí ještě se mě nestalo že by se nespárovali tak jak sem je k sobě dal. A nenechte se otrávit zdejšími chytráky co neporadí nic a jen vše odsuzují . ............

16.1.2021 12:17
euw

XXX.XXX.144.205

dollypolly napsal(a):
Momentálně nejsem doma, když reaguji na Váš komentář, takže nemohu přiložit svoji fotografii a ani již nebudu.
To nemohu chovat jakékoli zvíře bez toho, aniž bych věděl i ty nejmenší detaily, třeba o tom, jaké jsou přesné mutace?
Nikdy jsem ptactvo nechoval za účelem cíleného rozmnožování, tím pádem jsem také nikdy nepátral po tom, co přesně jsou.
Stačí mi, když znám jejich podmínky ke zdárnému chovu, co vyžadují, přesněji řečeno, aby neživořili 🙂
Takže nechápu Vaši otázku, proč je chovám, když se o ně nezajímám 🙂

Keď nedáte aktuálnu fotku Vašich zebričiek, tak Vám ani nikto dostatočne neporadí! U bielych zebričiek je čisto biely bez znakov aj samček a pohlavie u nich dokážete rozoznať len podľa intenzity červenej farby zobáčika a spevu samčeka.
Takže sa zbytočne rozčuľujete na ľudí, ktorí chcú poradiť, ale pre Vašu neochotu s poskytnutím dôležitej fotky, môžu len tápať . Poradiť potrebujete Vy a nikto iný, preto keď "poviete A mali by ste povedať aj B". Keď ste lenivý dať jednu fotku do príspevku, tak nebudete mať relevantnú odpoveď na Vašu otázku. Bude to len Váš problém a nikoho iného!

dollypolly

26.1.2021 12:12
dollypolly

XXX.XXX.117.22

Dobrý den,

přikládám tedy fotografie .... “samice” x samec .... alespoň takto to prodávající tvrdil a věřili jsme mu .... ale opravdu si nejsme jistí ....
tu budku tam mají kvůli tomu, že nám ji doporučil prodavač, prý v nich přes noc spí .... takto jsem to viděl i u něj v klecích, kde jich měl takovýchto “hnízd” několik .... říkal, že do nich v noci zalézají i mimo dobu hnízdění, což se děje i u nás ....
Dále její / jeho zpěv .... oba dva vydávají takové ty typické trumpetkové zvuky .... “samice” převážně když si říká o krmení, než jim ráno nasypeme novou dávku .... a někdy také, když poletuje po kleci .... oba dva svým způsobem vydávají ty trumpetkové zvuky .... 🤷🏻‍♂️
Tudíž si opravdu nejsme jisti .... v prodejně tvrdili, že je to pár, ale kdo ví .... přikládám tedy fotografie ....
jinak si oba dva obírají peří, sedí vedle sebe na bidle a spí v onom “hnízdě” .... 😀

26.1.2021 12:35
jarat

XXX.XXX.18.192

dollypolly napsal(a):
Dobrý den,

přikládám tedy fotografie .... “samice” x samec .... alespoň takto to prodávající tvrdil a věřili jsme mu .... ale opravdu si nejsme jistí ....
tu budku tam mají kvůli tomu, že nám ji doporučil prodavač, prý v nich přes noc spí .... takto jsem to viděl i u něj v klecích, kde jich měl takovýchto “hnízd” několik .... říkal, že do nich v noci zalézají i mimo dobu hnízdění, což se děje i u nás ....
Dále její / jeho zpěv .... oba dva vydávají takové ty typické trumpetkové zvuky .... “samice” převážně když si říká o krmení, než jim ráno nasypeme novou dávku .... a někdy také, když poletuje po kleci .... oba dva svým způsobem vydávají ty trumpetkové zvuky .... 🤷🏻‍♂️
Tudíž si opravdu nejsme jisti .... v prodejně tvrdili, že je to pár, ale kdo ví .... přikládám tedy fotografie ....
jinak si oba dva obírají peří, sedí vedle sebe na bidle a spí v onom “hnízdě” .... 😀

Měla by to být samice ta bílá, ale může být ještě mladá.

dollypolly

26.1.2021 12:37
dollypolly

XXX.XXX.117.22

Dobře .... děkuji mockrát ....

26.1.2021 14:13
lupus4

XXX.XXX.205.61

jj, je to samice ...chcete aby "neživořili" tak jim vyměňte ty šílený bidla
kdyby jste dali foto hned , mohl jste to vědět už dáááávno

dollypolly

26.1.2021 15:22
dollypolly

XXX.XXX.117.22

Jaké byste doporučil? Dřevěné přes celou šířku klece? 🤔 Nebo raději větve?

26.1.2021 15:29
lupus4

XXX.XXX.205.61

větvičky o různém průměru 1 - 3cm, cca 8cm od "konců" (na šířku klece , ne délku, aby měli i prostor pro létání) ovocné stromy, bez , lísku to je vcelku fuk ...

Přidejte reakci

Přidat smajlík