Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Jack07

21.3.2022 19:38
Jack07

XXX.XXX.143.253

Dobrý den. Snad tu někoho nenaštvu, v chovu zebřiček nejsem odborník.. Máme 2 žebříčky v kleci. 2 samičky. Nechceme aby se množili a ve zverimexu nám poradily že 2 samičky budou jako kamarádky. Fungovalo to suprově a do doby než jsem si všimla že jedna zebřička (1,5 roku) začala často spát méně skákat a na bidílku se při spánku houpala. Dnes už sedí v koutě a ani nereaguje když na ni sáhnu. Myslím si že do rána nepřežije. Veterinář nás s ní odmítl že léčí jen větší zvířata. Je mi to moc líto a bojím se i o tu druhou která je zatím úplně v pohodě. Jen pořád poskakuje okolo té nemocné. Co děláme špatně ? Proč zebřička umírá ? Jak ji mohu ještě pomoct ? Děkuji za případné rady.

21.3.2022 20:05
Libor V

XXX.XXX.157.6

Dobrý den, kdy jste je kupovali ve zverimexu? A jak víte že ta zebřička má 1,5roku?

Jack07

21.3.2022 20:15
Jack07

XXX.XXX.143.253

Libor V napsal(a):
Dobrý den, kdy jste je kupovali ve zverimexu? A jak víte že ta zebřička má 1,5roku?

Kupovali jsme minulý rok na vánoce a řekli nám že je to mládě takže věk je spíš typ

21.3.2022 20:25
Libor V

XXX.XXX.157.6

Nic proti ale já bych ve zverimexu nikdy nic živého nekoupil. Původ je vždy neznámí pac je to od překupníků kteří vykupují ptactvo a ostatní. Myslím si že způsob zacházení si každej domyslí. Já bych osobně zašel do toho zverimexu měli by vám poradit když to prodávají.

Kasom

22.3.2022 03:45
Kasom

XXX.XXX.40.145

A čím je krmíte? A viděly za ten rok a půl sluníčko nebo jsou celou dobu v bytě?
Nepřesunula jste klec k topení? Těžko se radí bez podrobnějších informací.

22.3.2022 17:14
Moudivláček

XXX.XXX.67.120