Zebřičky pestré

Prodám Zebřičku pestrou - prodám zebřičky, mutace hnědá, štěpitelná na hněd...
Dobrý den, chci zařídit voliéru pro zebřičky, ne úplně venkovní ale na nevytápěné terase. Vím že by neměly mít nižší teplotu než 10 nebo raději 15° a chci se zeptat zda je někdo máte celý rok ve venkovní voliéře jak to řešíte? Žárovkou nebo jiným vytápěním? Nějaká varianta topení bez elektřiny? Jak a z čeho máte udělanou zateplenou část? Kolik hodin světla denně v zimě potřebují? Jsem začátečník tak snad nikoho nepobouří mé hloupé dotazy :D děkuji za užitečné rady a nápady, případně obrázky jak to máte udělané vy pro inspiraci.
Paní Pipíková
napsal(a):
Dobrý den, chci zařídit voliéru pro zebřičky, ne úplně venkovní ale na nevytápěné terase. Vím že by neměly mít nižší teplotu než 10 nebo raději 15° a chci se zeptat zda je někdo máte celý rok ve venkovní voliéře jak to řešíte? Žárovkou nebo jiným vytápěním? Nějaká varianta topení bez elektřiny? Jak a z čeho máte udělanou zateplenou část? Kolik hodin světla denně v zimě potřebují? Jsem začátečník tak snad nikoho nepobouří mé hloupé dotazy :D děkuji za užitečné rady a nápady, případně obrázky jak to máte udělané vy pro inspiraci.
Udelat zavetri a nechat budky na nocovani,az pokrocite budete chovat i jako ja napr.amazonany bez nejakeho nesmyslneho pritapeni. Co se tyce svetelneho dne svitim rano od prosince od 4hod. material pouzivam ,osb desky a polikarbonat.
exotchov
napsal(a):
Udelat zavetri a nechat budky na nocovani,az pokrocite budete chovat i jako ja napr.amazonany bez nejakeho nesmyslneho pritapeni. Co se tyce svetelneho dne svitim rano od prosince od 4hod. material pouzivam ,osb desky a polikarbonat.
Zebřičky mohou být i v zimním mrazu. Zabezpečtěte jim alespoň 8 hod denního světla v zimě, aby nehladověly. Délka dne je důležitější než teplota. Můžete mně oponovat.Jen dodám. Nakrmení mladých, doba vytrávení, Vycházejte z podmínrek hnízdění v přírodě.
Paní Pipíková
napsal(a):