A zase ta chřipka.

Druh není v seznamu
Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
13.12.2022 20:31
Horák lutino

XXX.XXX.167.135

Zákaz venkovního chovu drůbeže. Od středy po celém Česku
SEZNAM ZPRÁVY


15:36
Státní veterinární správa (SVS) zakázala na celém území České republiky venkovní chov drůbeže. Opatření bude platit od středy. Důvodem je rostoucí počet ohnisek vysoce patogenní ptačí chřipky. Za porušení hrozí vysoké pokuty.

Chovatelům drůbeže s výjimkou holubů a běžců, jako jsou pštrosi, veterináři nařídili umístit chované ptáky do budov. Tam, kde to není možné, je třeba maximálně omezit kontakt chované drůbeže s volně žijícími ptáky. Sdělil mluvčí veterinární správy Petr Vorlíček.

Za nedodržení zákazu hrozí jednotlivcům pokuta až 100 tisíc korun, podnikatelům a firmám pak dokonce až 2 miliony.

V Česku bylo od začátku letošního prosince potvrzeno šest nových ohnisek ptačí chřipky, pět v malochovech drůbeže a jedno ve velkochovu kachen na výkrm, uvedli veterináři. Poukázali tak na chov ve Frahelži na Jindřichohradecku, kde bylo kvůli nákaze 5. prosince utraceno 15 000 kachen.


„Čtyři z ohnisek se nacházejí ve Středočeském a dvě v Jihočeském kraji. Ve všech případech se jednalo o vysoce patogenní variantu subtypu H5N1, která může být potenciálně přenosná na člověka,“ dodala Státní veterinární správa v nařízení.

Nových ohnisek podle veterinářů přibývá v celé Evropě. Nebezpečí zavlečení nákazy do chovů se vždy výrazně zvyšuje v době migrace volně žijících ptáků.

„Změny zdravotního stavu či zvýšené úhyny v chovech je třeba neprodleně hlásit místně příslušné krajské veterinární správě,“ uvedl ústřední ředitel veterinářů Zbyněk Semerád.

Podle nařízení se také v chovech mohou pohybovat jen lidé, jejichž činnost je pro péči o drůbež zcela nezbytná. Vodu a krmivo musejí všichni včetně chovatelů holubů a běžců podávat uvnitř budovy případně pod přístřeškem, který zabrání kontaminaci výkaly volně žijících ptáků. Před kontaminací se musí chránit i skladované krmivo, stelivo a voda.

Chovatelé registrovaní v ústřední evidenci hospodářských zvířat, na jejichž hospodářstvích není drůbež či ptáky možné umístit do budov, o tom musejí neprodleně informovat krajskou veterinární správu.

14.12.2022 16:57
andulky_korely_eu

XXX.XXX.137.83

Platí to nějak pro chovatele okrsneho ptactva?

14.12.2022 17:17
exotchov

XXX.XXX.168.151

andulky_korely_eu napsal(a):
Platí to nějak pro chovatele okrsneho ptactva?

Zatim ne,chripka existuje jiz nekolik let a bude i v dalsich letech.

14.12.2022 18:18
JoPe

XXX.XXX.82.8

exotchov napsal(a):
Zatim ne,chripka existuje jiz nekolik let a bude i v dalsich letech.

JJ, většinou to bývá kolem Velikonoc - to je největší poptávka po vejcích, tak proč nevyzkoušet mediální humbuk i na Vánoce..

Neregistrovaný uživatel

14.12.2022 19:12
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.87.118

Předražených vajec jsou plné super markety-asi nezabere ani chřipka.Vypadá to,že se ještě zdraží.

14.12.2022 19:44
Rotvik

XXX.XXX.233.99

Opět mnoho humbuku pro nic .. hlavně buznit lidi ..

clok

15.12.2022 16:42
clok

XXX.XXX.57.161

Rotvik napsal(a):
Opět mnoho humbuku pro nic .. hlavně buznit lidi ..

Dneska uz lidi neveri nicemu...ja videl pokapane bazanty v ohrade hovorany..asi je nekdo jen otravil aby byl humbuk pro nic...

4.1.2023 14:11
Horák lutino

XXX.XXX.167.135

JoPe napsal(a):
JJ, většinou to bývá kolem Velikonoc - to je největší poptávka po vejcích, tak proč nevyzkoušet mediální humbuk i na Vánoce..

Už je to tady,JOPE měl zase pravdu. Ještě, že to mám do Polska pár metrů.


Kvůli utracení obřího chovu na Tachovsku zdraží vejce
dnes 12:34
Klára Mrázová, ČTK, Právo
Předsedkyně Českomoravské drůbežářské unie Gabriela Dlouhá konstatovala, že utracení zhruba 750 000 slepic v Brodu nad Tichou na Tachovsku ovlivní situaci na trhu. Zvedne se tím cena vajec. Jde totiž o největší tuzemský velkochov, který představuje 15 procent všech slepic v ČR.

4.1.2023 16:46
exotchov

XXX.XXX.168.151

Horák lutino napsal(a):
Už je to tady,JOPE měl zase pravdu. Ještě, že to mám do Polska pár metrů.


Kvůli utracení obřího chovu na Tachovsku zdraží vejce
dnes 12:34
Klára Mrázová, ČTK, Právo
Předsedkyně Českomoravské drůbežářské unie Gabriela Dlouhá konstatovala, že utracení zhruba 750 000 slepic v Brodu nad Tichou na Tachovsku ovlivní situaci na trhu. Zvedne se tím cena vajec. Jde totiž o největší tuzemský velkochov, který představuje 15 procent všech slepic v ČR.

U vajec to nezustane,bude se i nadale zdrazovat i to ostatni a to kazdy rok.

4.1.2023 19:02
JoPe

XXX.XXX.82.8

Horák lutino napsal(a):
Už je to tady,JOPE měl zase pravdu. Ještě, že to mám do Polska pár metrů.


Kvůli utracení obřího chovu na Tachovsku zdraží vejce
dnes 12:34
Klára Mrázová, ČTK, Právo
Předsedkyně Českomoravské drůbežářské unie Gabriela Dlouhá konstatovala, že utracení zhruba 750 000 slepic v Brodu nad Tichou na Tachovsku ovlivní situaci na trhu. Zvedne se tím cena vajec. Jde totiž o největší tuzemský velkochov, který představuje 15 procent všech slepic v ČR.

Jo, to bylo řečí, že se nesmí chovat nosnice v klecovém chovu, tak se ty zařízení zlikvidovaly. Někdo to nazýval slepičím koncentrákem a odvezlo se to všechno za babku do Polska a ti v tom normálně pokračují a pak holt jsou ty vejce od nich levnější, mají nižší náklady. Maličko připomenu, že nevíme čím ty slípky krmí a co nám sem posílají za kvalitu - viz v minulosti kontrolami prokázané dobroty, jako např. posypová sůj v potravinách, jed na myši v sušenkách, koňské maso s léčivy v uzeninách a mnoho dalších. To lze dohledat ve výsledcích kontrol potravin pocházejících z Polska. Kdo vidí alespoň trochu u nás do výroby v zemědělství, tak ví, jaké ty podmínky máme my vyjednané a jaká je "rovnost" nejen v dotacích v rámci EU. Je chybou, že lidi v supermarketech neřeší odkud potraviny pochází, dočtou se na etiketě, kde to bylo zabaleno a max. země původu suroviny EU, nebo mimo země EU a tím to hasne a dokud jsou regály s potravinami plné, tak to nikoho nezajímá, ale ono to nemusí trvat věčně vážení a až to někomu docvakne, tak bude pozdě. Všichni vidí než tu možnost vycucat nějaké dotace a po mě potopa...mají nás už v hrsti celkově, žádná naše soběstačnost není, většina prosperujícího dnes patří zahraničním vlastníkům a našinec je jen námezní silou a hladovým krkem tvořící odbytiště pro béčkové zboží....tak takle jsme dopadli.... EU je fakt jen něco podobného, jako bylo RVHP a my jsme neustále ujišťováni, jak je to skvělý spolek, bez kterého nelze existovat a jsme takoví tupci, že musíme opět posílat někam naše prachy do řídícího centra,vykrmovat stovky úředníků, kteří nám vesměs než ztrpčují život svými nápady a ještě jim poděkujeme, že nám z toho něco poslali zpět, protože si neumíme rozhodovat a hospodařit sami ...A jak z toho ven nikdo neví, nebo nechce z různých důvodů na tom něco měnit, protože mu třeba ten bordel vyhovuje. A volby...tam slibují i nemožné a když se tam dostanou, tak nás neznají...omlouvám se za pesimismus , ale vidím to dost špatně do budoucna a nejen s naším zájmovým chovatelstvím. Přátelé chovatelé bděte !

6.1.2023 13:55
Horák lutino

XXX.XXX.167.135

Češi začínají vykupovat vejce. Budou za 10 korun, říká chovatel.
Takže, prodat ptactvo (andulky), nakoupit slepice.
A výkupáci nemají šanci.

6.1.2023 15:15
Rotvik

XXX.XXX.109.38

Hlavně je potřeba se z toho neposrat. Vše má svůj konec,ale i začátek ..

Neregistrovaný uživatel

6.1.2023 15:47
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.87.118

Máte pravdu,ale tohle je začátek a konec je v nedohlednu a nebude vůbec hezký.

6.1.2023 16:08
exotchov

XXX.XXX.168.151

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Máte pravdu,ale tohle je začátek a konec je v nedohlednu a nebude vůbec hezký.

Vse je normalni,aji to zdrazeni,nikdo se stoho nepo--- a casem si kazdy zvykne.

7.1.2023 18:49
z jarda

XXX.XXX.251.224

Zdravím, LIDI prosím proberte se a otevřete oči!
COVID 19, PTAČÍ CHŘIPKA -- nic takového není a nebylo! Já s přítelkyní v těch největších zákazech a příkazech jsme létali na dovolené a to většinou do exotických zemí! Otravovali nás těmi povinnými testy a k čemu - nikdy žádný pozitivní a v práci nás testovali každý týden a NIC! Jen buzerace, to je opravdu demokracie jak vyšitá! Očkování výhrůžky, přijdete o práci atď. a zase zákazy a příkazy a kde jsou ti s těma klíči - klíčnici! A navíc jen Bůh ví co do nás pustili za svinstvo! Prostě nás mají tam kde chtěli A jen dál se chovejme jako pštrosy s hlavou v písku a nebo lépe v pr....a nebudeme se stačit divit a naše děti taky jak to dopadne!
A nedá mi to a ještě se vrátím k těm klíčnikům - jednou jsem vyslechl vášnivý rozhovor této študované inteligence ohledně komunistů a té doby a jaký to byli diktátoři a tyrani a teda jsem to dlouho nevydržel a zeptal se jich jak to vědí, když v té době asi ani nebyli a nebo tahali kačery za provázek! Odpověď rychlá, že prý ze školy! Tak jsem jen řekl, že kdyby komunisti pustili lidi za hranice, tak by vše bylo v pohodě. Ale jen zbytečně jsem se napumpoval 😡 nebo bylo jasné, že mají ty mozečky vymyté!
Nevím, možná jsem odbočil možná ne, to nechám na vás.
S pozdravem Zappe

Mudr

7.1.2023 19:06
Mudr

XXX.XXX.24.102

Pro Zapeho. Takovým jako jste vy bych neprodal ani kapky do nosu -protože rýma neexistuje a až půjdete s čímkoliv k doktoru tak bych vás vyhnal protože nemoci také neexistují.

Upraveno Adminem 10.1.2023 v 13:15 - urážky

7.1.2023 20:19
z jarda

XXX.XXX.251.224

Pro "Mudr" -
Tak takový jako jste vy mám moc rád! Proč nemáte profil a podpis?! Stydíte se za sebe a já pláču, že tato země nese na svých zádech, jako jste právě vy!
Ale dost ťukání a napište kde a v kolik a uvidíme jestli budete takový borec i osobně!
S pozdravem Zappe

Upraveno Adminem 10.1.2023 v 9:20 - vulgarismy

Mudr

7.1.2023 20:27
Mudr

XXX.XXX.24.102

Nebojte,kde a vkolik neví nikdo,ale nebojte,všichni tam musíme,dočkáte se, přeji hodně zdraví i když jak jste rozpálen...

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.1.2023 06:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

z jarda napsal(a):
Pro "Mudr" -
Tak takový jako jste vy mám moc rád! Proč nemáte profil a podpis?! Stydíte se za sebe a já pláču, že tato země nese na svých zádech, jako jste právě vy!
Ale dost ťukání a napište kde a v kolik a uvidíme jestli budete takový borec i osobně!
S pozdravem Zappe

Upraveno Adminem 10.1.2023 v 9:20 - vulgarismy

Na takové výlevy je lepší neodpovídat. Já se to taky naučila. Když se snížíte na Mudrovu úroveň, nebude vám lépe. Akorát si ničíte karmu.

8.1.2023 09:34
bubanek

XXX.XXX.33.69

Já té ptačí chřipce také moc nevěřím. V minulých letech kvůli ní děsná panika ze strany státu a letos jedou burzy dál , chřipka nechřipka. Přijde mi to jako likvidace velkochovů drůbeže a zároveň uměle zvyšování cen všeho co je s s tím spojeno.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.1.2023 10:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

bubanek napsal(a):
Já té ptačí chřipce také moc nevěřím. V minulých letech kvůli ní děsná panika ze strany státu a letos jedou burzy dál , chřipka nechřipka. Přijde mi to jako likvidace velkochovů drůbeže a zároveň uměle zvyšování cen všeho co je s s tím spojeno.

Taky si myslím, že je někde něco špatně...Když se před časem prokázala ptačí chřipka u pelikánů v jedné ZOO tak je neutratili, protože se jedná o vzácný druh... Pro mě to znamená jediné - ptačí chřipka není tak nebezpečná jak se nás snaží přesvěčit, nebo pokud je skutečně tak nebezpečná, tak je měli utrati i když se jednalo o vzácný druh...

8.1.2023 10:16
terentete

XXX.XXX.207.63

exotchov napsal(a):
Vse je normalni,aji to zdrazeni,nikdo se stoho nepo--- a casem si kazdy zvykne.

To máte pravdu že nikdo sa preto nepo...e keď nebudú niektorý ľudia čo dať do huby,nebodaj by ČR prešla menou na Euro je zle nedobre.

8.1.2023 10:17
atobajus

XXX.XXX.195.189

Ptačí chřipka se vyskytuje i u drobných chovatelů, jen se o tom asi tolik nepíše. U Luhačovic to byl úhyn pěti slepic z celkového počtu sedmi chovaných kusů.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.1.2023 10:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Taky si myslím, že je někde něco špatně...Když se před časem prokázala ptačí chřipka u pelikánů v jedné ZOO tak je neutratili, protože se jedná o vzácný druh... Pro mě to znamená jediné - ptačí chřipka není tak nebezpečná jak se nás snaží přesvěčit, nebo pokud je skutečně tak nebezpečná, tak je měli utrati i když se jednalo o vzácný druh...

ptačí chřipka je různě nebezpečná pro různé druhy ptáků.

když se bavíme o hrabavé drůbeži, tak při nákaze hpai po pár dnech už není co utrácet.

9.1.2023 21:34
hzp

XXX.XXX.83.72

Tak já nevím. Jeden by čekal, že jestliže je na diskuzním fóru chovatelů opeřenců, že jsou si tito schopni zjistit základní informace. Jako zpochybňovat existenci ptačí chřipky jako takové, to už jeden musí být slušný ignorant. Samozřejmě že různé kmeny ptačí chřipky zde byly odjakživa. A samozřejmě, že přenos na člověka je v českém prostředí spíše hypotetický. Asi málokdo z nás se slepicemi chrápe, že? Na rozdíl od některých, zejména asijských národů. Na druhou stranu nějaká opatření být prostě musí, pokud se to řádně rozjede ve velkochovu, tak je to prostě průser. Smrtnost je u některých kmenů fakt dost vysoká a nakažlivost taky. Samozřejmě když Frantovi chcípne těch jeho 5 kousků, tak se prd děje, kurník se přejede vápnem, nechá se to chvíli působit a přivezou se za měsíc další. Tak to bylo, je a bude. Jak říkám průšvih je, když se to začne nekontrolovatelně šířit ve velkochovech. Ale zpochybňovat existenci PCH, Covidu, no to musí jeden fakt myslitel. Ne nadarmo Zeman říkal, že jedna třetina národa je dementních, a další desetina alkoholiků.

10.1.2023 00:13
Moudivláček

XXX.XXX.67.120

Zajímavé čtení. Co lidí to názorů.
Domnívám se, že pokud se bude stupňovat gigantománie velkochovů, budou uvedené tragédie častější Tisíce jedinců v halách.Je jedno jestli je to drůbež nebo hospodářská zvířata.
Někde jsem četl, že v Americe při chovu papoušků v uzavřených halách byly úhyny. Proto se začalo chovat venku na vzduchu. bylo po problému. Lumíci když se přemnoží začnou putovat. Nezastaví je ani řeky, často skončí až v moři. Pak je na čas pokoj. Saranče stěhová. Skáčou po stepi a rostou. Až je jich moc, zvednou se a letí. Kam padnou vše zelené zmizí. To ptačí chřipka je procházka růžovým sadem.
Vzpomeňme na králičí mor. Myxomatoza, už si nevzpomínám v kterých letech vyhubila v přírodě králíky. Pak to odeznělo a občas to zase vyskočí.
Domnívám se, že opatření ve velkochovech se musí dělat, ale hubit drobnochovateli pár desítek nebo dokonce několik slepic je diskutabilní alibistické opatření. Minule v ohnisku vybíjeli i chovy holubů. A dnes je nechávají být. Asi to je dnes jiná chřipka.
Podívejme se na obrovské lány s neuvěřitelnými výnosy. Ale za jakou cenu ?
Chemická ochrana vše zajistila a z polí zmizel život Těžká mechanizace stlačuje půdní podloží, to podporuje větší vzlínavost vody a odpar z půdy. To nehovořím o ničení půdy a spodních vod neustálým solením. Že nikdo nepíše, kam ta sůl ze silnic a měst mizí.
Myslím. že nastává konec blahobytu, ale nikdo, tomu nevěří. Bude hůř, ale ne všem.
Před čtyřiceti lety jsem byl na přednášce o dopadech civilizace na životní prostředí. Přednášející ji zakončil větou"
Co je lepší ? Zemřít hladový nebo s plným žaludkem.
Poněkud pesimistická, ale reálná perspektiva.

10.1.2023 01:24
lupus4

XXX.XXX.205.61

Minule v ohnisku vybíjeli i chovy holubů. A dnes je nechávají být. Asi to je dnes jiná chřipka.
Máte málo informací ...
Není to jiná chřipka, jen SVS vzala na vědomí urgence holubářů (moje ¨).
Jak prokázaly mnohé studie holubi jsou rezistentní, neonemocněli ani když jim byl virus vpraven přímo do krve...
Mohou jedině přenést virus na povrchu opeření, nohách - zrovna tak jako vy na šatech či botách.

10.1.2023 01:37
Doron

XXX.XXX.14.38

Takže je předtím vybíjeli zbytečně?
Ta nekompetence člověka děsí..:(

10.1.2023 01:43
lupus4

XXX.XXX.205.61

Jo. Můžu zdokladovat kdy a jak a na kolikátou urgenci reagovali.¨
V podstatě byla nejúčinnější hrozba zmedializováním....pak to najednou vzali na vědomí.
Mě nejvíc nas...ali, jak zcela zbytečně vybili chov PH asi 80ti letému dědovi a vzali mu jeho poslední radost...
PS. proběhlo to od 19.1 až 1.2 . 2017

10.1.2023 01:51
Doron

XXX.XXX.14.38

Tak to jste udělal záslužnou věc!
A pak, nechte to odborníkům, jak tady mnozí píšou..:(

Neregistrovaný uživatel

10.1.2023 10:12
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.87.118

Ještě by bylo dobré připomenout paní,které zabili ochočenou korelu chovanou v bytě,což bylo naprosto zbytečné!!

10.1.2023 13:06
Moudivláček

XXX.XXX.67.120

lupus4 napsal(a):
Minule v ohnisku vybíjeli i chovy holubů. A dnes je nechávají být. Asi to je dnes jiná chřipka.
Máte málo informací ...
Není to jiná chřipka, jen SVS vzala na vědomí urgence holubářů (moje ¨).
Jak prokázaly mnohé studie holubi jsou rezistentní, neonemocněli ani když jim byl virus vpraven přímo do krve...
Mohou jedině přenést virus na povrchu opeření, nohách - zrovna tak jako vy na šatech či botách.

Moji větu : " Asi to je dnes jiná chřipka " jsem myslel ironicky jako kritiku orgánů zodpovědných za ty chovatelské tragedie. Děkuji za připomínku.
Měl jsem se vyjádřt srozumitelně pro všechny čtenáře mé reakce.

10.1.2023 14:05
z jarda

XXX.XXX.139.214

! Upraveno Adminem 10.1.2023 v 9:20 - vulgarismy !

Zdravím všechny, tak tohle nechápu! Proč mě ano a druhé straně NE!!!
No co je asi lepší být nepřihlášen a žádné podpisy než být normálně slušně přihlášený a všude uvádět své jméno!
Bohužel, IFauna už není co bývala, škoda. Všem přeji hodně trpělivosti, zdraví a úspěchů jak v chovatelském, tak i v osobním životě. S pozdravem Zappe
PS: dovolím si zveřejnit mojí komunikaci s adminem.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bohužel to někdo asi nepochopil a vztáhl to i na sebe.
Děkujeme i vám.

S pozdravem
redakce webu iFauna.cz

Dne út 10. 1. 2023 13:53 uživatel <senegal.versteri@seznam.cz> napsal:
No tohle je jen slovíčkaření a nebylo to "pitomci, ale že mám rád takové pitomce"! A jak jsem už psal, tak to každý musel pochopit nebo komu to patřilo je hned na začátku uvedeno! Takže asi tolik a přeji vám hodně úspěchů ve vaší činnosti. S pozdravem Zappe

Původní zpráva:

---------- Původní zpráva ----------
Od: iFauna Redakce <redakce@ifauna.cz>
Datum: 10.01.2023 13:35:14
Předmět: Re: Re: iFAUNA diskuse: Upozornění na závadný příspěvek

Museli jsme váš příspěvek editovat, jelikož jej někdo nahlásil. Urážky nebyly sice ani na jedné straně tak strašné, ale je pravda že v rámci zachování klidné konverzace určitě neudělají ničemu dobře.
Znění bylo "pitomci", ne "pitomče", tudíž to vzalo na sebe asi více lidí, z toho důvodu to také někdo asi nahlásil.

S pozdravem
redakce webu iFauna.cz

Dne út 10. 1. 2023 13:28 uživatel <senegal.versteri@seznam.cz> napsal:
Aha zajímavé, že druhý příspěvek upravíte až po mé reakci a nevím o jakém ostrém obrácení na všechny jde?!
Reagoval jsem jen na toho chytrolína (Mudr) a taky to je uvedeno hned na začátku!
Takže asi tolik a tímto se můj názor na IFaunu dost změnil a myslím, že bude lepší, když smažu svůj profil. I tak už ifauna není co bývala, bohužel! S pozdravem Zappe

Původní zpráva:

---------- Původní zpráva ----------
Od: iFauna Redakce <redakce@ifauna.cz>
Datum: 10.01.2023 13:17:01
Předmět: Re: iFAUNA diskuse: Upozornění na závadný příspěvek

Vážený pane Zappe,

urážky nebereme na lehkou váhu, upravíme i druhý příspěvek. Obrátil jste se ostře na všechny. Snažíme se o udržení aspoň trochu kultivované diskuze a pokud to lze, needitujeme a nezasahujeme.
Rozvážná debata s tím, že se k sobě lidé chovají slušně i přes počítač a počítají s tím, že jejich názor se někomu nemusí líbit, bychom považovali za běžný předpoklad, pokud přispívám na veřejné téma.

Děkujeme za pochopení.

S pozdravem
redakce webu iFauna.cz


Dne út 10. 1. 2023 13:09 uživatel iFauna <redakce@ifauna.cz> napsal:







Závadný příspěvek v diskusi z mailu senegal.versteri@seznam.cz - https://www.ifauna.cz/okrasne-ptactvo/diskuse/detail/4005643/a-zase-ta-chripka?a=4011657#a4011657

Datum a čas vložení diskusního příspěvku: 7. 1. 2023 20:19:22



Informace: Zdravím, moc mě zajímá proč jste jako upravovali mojí reakci, když ten předemnou(Mudr) mě urážel první a jemu jste nic neupravili! To je podle vás normální?! Máte dvojí metr nebo jak?! Čekám vysvětlení a upozorňuji, že to jen tak nenechám! Zappe

Přidejte reakci

Přidat smajlík