Co se děje se zvířaty, které se ve zverimexu neprodají?

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
20.2.2023 22:24
Andulky2000

XXX.XXX.39.27

Krásný večer, ležím, přemýšlím... Nedávno jsem si pořídila jednu korelku ze zverimexu. Byly tam dvě. Takže po pořízení zůstala jen jedna. Dnes jsem tam byla a ta chuděra tam pořád je. Tak na mě dopadl strašný smutek.
Co se s takovými nechtěnými zvířátky děje?? Je to malý zverimex, není to žádné superzoo a podobně.

Mám trochu výčitky svědomí, že jsem si nevzala obě. Ještě chvilku budu uvažovat, co se s nimi dělá a asi sedam ráno do auta a jedu pro ní.

Fakt by mě zajímalo, co se s nimi stane, když tam jsou třeba rok a nikdo je nechce. Nechají je tam dál nebo se stane něco horšího??

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.2.2023 07:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

Andulky2000 napsal(a):
Krásný večer, ležím, přemýšlím... Nedávno jsem si pořídila jednu korelku ze zverimexu. Byly tam dvě. Takže po pořízení zůstala jen jedna. Dnes jsem tam byla a ta chuděra tam pořád je. Tak na mě dopadl strašný smutek.
Co se s takovými nechtěnými zvířátky děje?? Je to malý zverimex, není to žádné superzoo a podobně.

Mám trochu výčitky svědomí, že jsem si nevzala obě. Ještě chvilku budu uvažovat, co se s nimi dělá a asi sedam ráno do auta a jedu pro ní.

Fakt by mě zajímalo, co se s nimi stane, když tam jsou třeba rok a nikdo je nechce. Nechají je tam dál nebo se stane něco horšího??

Nejsem odborník a ve Zverimexu nenakupuji.

Se svou měkkosrdcatostí bych tam druhou samotnou korelku nenechala.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.2.2023 09:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

Pro obchodníka to zvíře představuje peníze, ekvivalent své ceny.. A lidé koupí ledacos, často z lítosti - nemá důvod to zvířete nějak likvidovat. Jen v případě neprodejných velkých morčat nebo tak si umím představit slevu, že by šli na skrm třeba.

21.2.2023 10:02
Szubov

XXX.XXX.26.90

Slevu na starší/větší zvířata "na skrm" vám už dnes snad nikdo nedá, pokud to neberete od chovatele ve větší množství. Ohledně zvířat ve zverimexech, tam ani neví stáří či původ, pokud nemají zrovna nějaké papírové či ptactvo kroužkované, dokonce vezmou na prodej za levno i od lidí, když na to mají prostory. O zraněná zvířata se kolikrát musí zaměstanci starat na vlastní náklady, protože jsou v ten moment neprodejné a pro zaměstnavatele to není výdělečná položka v ten moment. A pokud něco má jít na skrm, tak si to většinou ve větších řetězcích odváží zpět sami, takže zde bych se slevou nepočítala. Slevu vám dá maximálně tak soukromník, který se toho chce zbavit.
Pokud jde ptactvo tak se většinou dokupují do množství, pokud to jde či se prostě nechají "dožít", ale určitě to nikdo nebude likvidovat, jen proto, že překáží - maximálně to nabídne dál.
Bohužel nedávno jsem i v prostoru 50*50*50 viděla na prodej 2ks rozel, takže si asi dokážeme představit, jak se tam musí spolu cítit.

21.2.2023 10:21
euw

XXX.XXX.233.163

Andulky2000 napsal(a):
Krásný večer, ležím, přemýšlím... Nedávno jsem si pořídila jednu korelku ze zverimexu. Byly tam dvě. Takže po pořízení zůstala jen jedna. Dnes jsem tam byla a ta chuděra tam pořád je. Tak na mě dopadl strašný smutek.
Co se s takovými nechtěnými zvířátky děje?? Je to malý zverimex, není to žádné superzoo a podobně.

Mám trochu výčitky svědomí, že jsem si nevzala obě. Ještě chvilku budu uvažovat, co se s nimi dělá a asi sedam ráno do auta a jedu pro ní.

Fakt by mě zajímalo, co se s nimi stane, když tam jsou třeba rok a nikdo je nechce. Nechají je tam dál nebo se stane něco horšího??

Keď ju kúpite, tak sa uvoľní v tom zverimexe klietka a tým pádom ju jeho prevádzkovateľ zaplní ďalším vtáctvom a kolobeh predaja bude pokračovať ďalej. Takýmto štýlom by ste museli odtiaľ kupovať vtáky donekonečna a len by ste podporovali biznis predaja.

21.2.2023 10:46
vegh

XXX.XXX.119.209

euw napsal(a):
Keď ju kúpite, tak sa uvoľní v tom zverimexe klietka a tým pádom ju jeho prevádzkovateľ zaplní ďalším vtáctvom a kolobeh predaja bude pokračovať ďalej. Takýmto štýlom by ste museli odtiaľ kupovať vtáky donekonečna a len by ste podporovali biznis predaja.

Robilsom predajni chovprodukt.Vykupíli sme len tolko čo sa dalo predať,aby bolo na vyber Andulky stále bolo 10-15 kusov tak isto Zebričky ostatné len po páre ked sa predalo iba 1-kus treba korel,spevák,rozel tak sme doplnili.Dalo sa aj objednať čo sme do tyžna zohnali.samozrejme bolo to živí tovar.

koiki

21.2.2023 17:06
koiki

XXX.XXX.203.208

pracuji v síti petcenter a co se zvířat týče, každý má svého kupce.
Je jedno jak je zvíře starý, velký, malý, prostě se vždy prodá...
Co se týče zvířat co jsou na tom fyzicky špatně, od pohledu, mají plíseň, léčíme si to v karanténě , staráme se o to my samy...pokud už morče nebo jiné zvíře prodejné není, vyreklamuje se, takzvaně odvezou ho a přivezou nám místo toho jiný, kdo ví co se s nima pak stane ,jdou na zkrm? Zabijou ho, nebo ho dají do chovu protože přecejen tam jde o kvantitu ne o kvalitu. Celkově bych zakázala prodej zvířat ve zveráčích, to stejný ryby, denně dojde 8 lidí že mají 2 litrovou skleničku a chcou do toho 10 ryb nejlíp uplně rozdílných. Je mi z toho smutno...pochopila bych zkrmové zvířata, myši, potkany a hmyz ale to ostatní...za mě velký ne.
pokud se vás i někdo zeptá, jak je zvíře starý, jen odhadujeme, nikdo vám ten věk neřekne, my nevíme odkud to vozí, nevíme kdy se narodily (pokud to nedonese nějaký člověk, že se mu to omylem narodilo)

25.2.2023 18:36
supik99

XXX.XXX.64.140

Osobně si myslím, že veškerá zvířata ze zverimexů končí u lidí na mazlíky. Jak psali výše, je to o penězích a oni chtějí vydělat. Z druhé strany jako chovatelka musím říct, že radši dám staršího ptáčka do zverimexu, než abych ho na burze prodala do výkupu. Protože ve zverimexu se prodá lidem. U výkupu těžko říct kde skončí. Samozřejmě netuším, kdo ho koupil a většinou pak nějaký čas do daného zverimexu nechodím. Bylo by mi jich líto, když vím, že je to můj odchov. Nakonec dodávám, že už jsem musela využít obě cesty prodeje mláďat.

Neregistrovaný uživatel

25.2.2023 21:38
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.87.118

Poslední věta vám celé povídání pokazila.

26.2.2023 10:54
supik99

XXX.XXX.64.140

A víte, že mi to nevadí? Jsem taky jen člověk, mám spíše ptáčky jako kamarády. Odchovávám mladé každým rokem a pokud není blbé období tak vše prodám na mazlíky z domu. Minimum jde do chovu. A hold każdý se jednou dostane do situace, že hold využije zverimex, prodej na burze či výkup.

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.2.2023 12:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

supik99 napsal(a):
A víte, že mi to nevadí? Jsem taky jen člověk, mám spíše ptáčky jako kamarády. Odchovávám mladé každým rokem a pokud není blbé období tak vše prodám na mazlíky z domu. Minimum jde do chovu. A hold każdý se jednou dostane do situace, že hold využije zverimex, prodej na burze či výkup.

Prosím - holt.

Venca3

26.2.2023 12:33
Venca3

XXX.XXX.29.10

Andulky2000 napsal(a):
Krásný večer, ležím, přemýšlím... Nedávno jsem si pořídila jednu korelku ze zverimexu. Byly tam dvě. Takže po pořízení zůstala jen jedna. Dnes jsem tam byla a ta chuděra tam pořád je. Tak na mě dopadl strašný smutek.
Co se s takovými nechtěnými zvířátky děje?? Je to malý zverimex, není to žádné superzoo a podobně.

Mám trochu výčitky svědomí, že jsem si nevzala obě. Ještě chvilku budu uvažovat, co se s nimi dělá a asi sedam ráno do auta a jedu pro ní.

Fakt by mě zajímalo, co se s nimi stane, když tam jsou třeba rok a nikdo je nechce. Nechají je tam dál nebo se stane něco horšího??

Je pěkne že řešíte zverimex. Pokud vím berou převážně jen mladé .A dokud neprodaji jiné nevezmou.. A ano prostor nevihovujici otom žádná. Na druhou stranu mnoho těch cotu krytizuji zverimex. Mají doma nacpane klece andul.a pod. A pak hurá po ránu do výkupu. A to je jim jedno co snima bude. A v jakých podmínkách budou.Hlavně že je vezmou . Poslední dobou tu je jen za jakou cenu vykupují. Tak jim sakra nedávejte budky a máte postarostech. Zamě osobně kupuji i ve zverimexu. Naposledy žebříčky i když cena je o dost viši. Ale nevadí, dělají mě radost i mladé vyvedli. Jednou sem je nechal zasednout,podruhé sem jim budku odebral a vajíčka vyhodil. Tak ad každej začne nejprve u sebe a pak může krytizovat.....

26.2.2023 21:13
hzp

XXX.XXX.83.72

Venca3 napsal(a):
Je pěkne že řešíte zverimex. Pokud vím berou převážně jen mladé .A dokud neprodaji jiné nevezmou.. A ano prostor nevihovujici otom žádná. Na druhou stranu mnoho těch cotu krytizuji zverimex. Mají doma nacpane klece andul.a pod. A pak hurá po ránu do výkupu. A to je jim jedno co snima bude. A v jakých podmínkách budou.Hlavně že je vezmou . Poslední dobou tu je jen za jakou cenu vykupují. Tak jim sakra nedávejte budky a máte postarostech. Zamě osobně kupuji i ve zverimexu. Naposledy žebříčky i když cena je o dost viši. Ale nevadí, dělají mě radost i mladé vyvedli. Jednou sem je nechal zasednout,podruhé sem jim budku odebral a vajíčka vyhodil. Tak ad každej začne nejprve u sebe a pak může krytizovat.....

Tak tohle je opravdu hustý projev.

Neregistrovaný uživatel

26.2.2023 21:43
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.87.118

Venca3-té češtině jste dal na frak.Jen tak mimochodem nepíšeme žebříčky,ale ZEBŘIČKY!

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.2.2023 07:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Venca3-té češtině jste dal na frak.Jen tak mimochodem nepíšeme žebříčky,ale ZEBŘIČKY!

To jsou ty automatické opravy. Ale těší mě, že nejsem jediná, která tady na ifauně prudí kvůli češtině. I mi to pár lidí vyčetlo.

Venca3

27.2.2023 20:15
Venca3

XXX.XXX.29.10

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Venca3-té češtině jste dal na frak.Jen tak mimochodem nepíšeme žebříčky,ale ZEBŘIČKY!

Jojo to bude doma mazec. Opravdu nevím jak napsat Žebříčky.🤔

Neregistrovaný uživatel

27.2.2023 21:18
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.87.118

Venca3 napsal(a):
Jojo to bude doma mazec. Opravdu nevím jak napsat Žebříčky.🤔

Je to marné-je to marné,tohle nezachrání ani pořádný mazec.

27.2.2023 22:14
Moudivláček

XXX.XXX.67.120

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Je to marné-je to marné,tohle nezachrání ani pořádný mazec.

Vtipná reakce na problém psaní žebříčky nebo zebřičky. Je vhodné tu diskuzi někdy odlehčit.

27.2.2023 23:03
Moudivláček

XXX.XXX.67.120

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To jsou ty automatické opravy. Ale těší mě, že nejsem jediná, která tady na ifauně prudí kvůli češtině. I mi to pár lidí vyčetlo.

Ano, nejste jediná. Máme složitý jazyk, ale měli bychom ho používat, jak nás to ve škole naučili. Jistěže obsah věty je důležitější než její forma, ale snad jsme ještě Češi.
Já bych napsal : I mně to pár lidí vyčetlo..

28.2.2023 01:45
Doron

XXX.XXX.162.50

hzp napsal(a):
Tak tohle je opravdu hustý projev.

Co myslíte pojmem "hustý"?
Je to tady jedna potrefená husa, vedle druhé.
Včetně mě.
Všichni děláme chyby.
Prosím pěkně, vykašlete se už na ta češtinářská okénka 🙏!

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.2.2023 08:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

Moudivláček napsal(a):
Ano, nejste jediná. Máme složitý jazyk, ale měli bychom ho používat, jak nás to ve škole naučili. Jistěže obsah věty je důležitější než její forma, ale snad jsme ještě Češi.
Já bych napsal : I mně to pár lidí vyčetlo..

Jejda! Sypu si popel na hlavu. A to si pokaždé říkám - koho co, komu čemu.

Máte samozřejmě pravdu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.2.2023 08:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

Doron napsal(a):
Co myslíte pojmem "hustý"?
Je to tady jedna potrefená husa, vedle druhé.
Včetně mě.
Všichni děláme chyby.
Prosím pěkně, vykašlete se už na ta češtinářská okénka 🙏!

Ne, nevykašleme. Jsme v Česku.

Venca3

28.2.2023 11:21
Venca3

XXX.XXX.29.10

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ne, nevykašleme. Jsme v Česku.

Opravdu, no občas otom pochybuji. Stačí zajít do obchodu a český se pomalu už nednomluvite .

28.2.2023 11:49
jarri14

XXX.XXX.162.214

Docela Vám věřím.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.2.2023 12:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ne, nevykašleme. Jsme v Česku.

Nesnáším označení Česko
Já jsem v Čechách. A to prosím Čechách, které obsahují Čechy i Moravu i Slezsko.

28.2.2023 14:35
Varaxi

XXX.XXX.191.78

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nesnáším označení Česko
Já jsem v Čechách. A to prosím Čechách, které obsahují Čechy i Moravu i Slezsko.

Česko se dělí na Čechy, Moravu a Slezsko. Nelze o Čechách mluvit jako o celé republice.

Neregistrovaný uživatel

28.2.2023 17:37
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.87.118

Kam až se dá dojít ze zverimexu!

28.2.2023 19:32
Moudivláček

XXX.XXX.67.120

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Kam až se dá dojít ze zverimexu!

Máte pravdu, ale jěště musím reagovat na toho, který nesnáší označení Česko.
Také se mně to Česko moc nelíbí, ale nikdo lepší náhradu po rozpadu Československa navymyslil.
Vzpomínám na ty diskuze o názvu jako by to bylo včera. Já jsem Čech, ikdyž jsem se narodil v Novém Městě na Moravě. Jistěže jsme jiní než snad se neurazí Pražáci. A ve Slezsku, kde jsem před šedesáti lety nějaký čas pobýval, jsou zase jiní lidé. Naprosto jiné nářečí, ale povahou se mně jevili jako srdečnější, vstřícnější než my uzavřenější z Českomoravské vysočiny..
Nevím jestli se to nezměnilo, dávno jsem tam nebyl.
Omlouvám se za další text nesouvisející s tématem, ale staří lidé zvláště já bývají ukecaní.

1.3.2023 10:05
Kokr

XXX.XXX.85.112

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nesnáším označení Česko
Já jsem v Čechách. A to prosím Čechách, které obsahují Čechy i Moravu i Slezsko.

Nejste v Čechách, ale v České republice! Buďte jste v Čechách, nebo na Moravě, nebo ve Slezsku. Ale pořád jste v České republice! Česko je protektorát, taky tento název nesnáším!

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.3.2023 10:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

Varaxi napsal(a):
Česko se dělí na Čechy, Moravu a Slezsko. Nelze o Čechách mluvit jako o celé republice.

Dobře "S vědomím, že název Česko „není u nás vžit a působí nezvykle“, přimlouval se r. 1958 za jeho zavedení Jaroslav Pošvář: „Zdá se …, že není jiné možnosti.“[8] — Dnes pak tedy v souvislosti s novým uspořádáním státoprávního poměru mezi českým a slovenským národem potřeba tohoto označení ještě vzrůstá. Situace je tu zároveň podstatně jiná než u dvojvýznamového slova Čech, neboť dosavadnímu označení Čechy lze těžko dávat nový význam, který by vedle historických Čech zahrnoval i Moravu a Slezsko. A není sporu, že výraz Česko by svému účelu mohl dobře sloužit, protože by byl jednoznačný a výstižný. Záleží jenom na tom, zdali se pro něj rozhodneme."
http://nase-rec.ujc.cas.cz/archiv.php?art=5413

Neregistrovaný uživatel

1.3.2023 12:13
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.14.54

Myslím, že tuhle "ožehavou" situaci vyřešíme hravě na ifauně.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.3.2023 13:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Kokr napsal(a):
Nejste v Čechách, ale v České republice! Buďte jste v Čechách, nebo na Moravě, nebo ve Slezsku. Ale pořád jste v České republice! Česko je protektorát, taky tento název nesnáším!

Jaký protektorát máte na mysli?

1.3.2023 13:57
Varaxi

XXX.XXX.191.78

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jaký protektorát máte na mysli?

Já znám jen protektorát Čechy a Morava, jinak nic, a ten asi neměl Kokr na mysli...

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.3.2023 14:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

Varaxi napsal(a):
Já znám jen protektorát Čechy a Morava, jinak nic, a ten asi neměl Kokr na mysli...

No právě. Já taky jiný neznám, než tento.

Přidejte reakci

Přidat smajlík