Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Neregistrovaný uživatel

14.8.2014 20:58
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.4.162

1) pád : kdo, co - Psi
4) pád : koho, co? -'Psy
5) pád : oslovujeme, voláme - Psi
7) pád : s kým, s čím - Se psy

Někteří přispěvovatelé by si tohle měli vtlouct do hlavy. Opravdu mi trhá srdce číst něco typu : Včera večer jsem šla se psi, potkali jsme ženskou, co měla dva psi a já na ty svoje volám : ,,Psy, k noze". A ona se ptá ,,Koho voláte? " , tak říkám ,,No přece svoje psi"
- jsou to blbé dvě věty, ale snad chápete, co tím myslím.

Neregistrovaný uživatel

14.8.2014 21:16
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.77.5

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
1) pád : kdo, co - Psi
4) pád : koho, co? -'Psy
5) pád : oslovujeme, voláme - Psi
7) pád : s kým, s čím - Se psy

Někteří přispěvovatelé by si tohle měli vtlouct do hlavy. Opravdu mi trhá srdce číst něco typu : Včera večer jsem šla se psi, potkali jsme ženskou, co měla dva psi a já na ty svoje volám : ,,Psy, k noze". A ona se ptá ,,Koho voláte? " , tak říkám ,,No přece svoje psi"
- jsou to blbé dvě věty, ale snad chápete, co tím myslím.

Ve chvíli, kdy čtu příspěvěk ve stylu "čím mám krmit své psi", alespoň vím, že nemusím pokračovat ve čtení. Ztrácet čas s pologramoty je nesmysl.

Neregistrovaný uživatel

14.8.2014 21:16
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.32.121

NEE.
Nepochopitelné.

Ty kantory bych pozavírala . . .

Neregistrovaný uživatel

14.8.2014 21:22
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.77.5

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
NEE.
Nepochopitelné.

Ty kantory bych pozavírala . . .

Proč kantory? Touha a chtíč po sebevzdělávání a zlepšování musí vyplynout z nitra jedince. Mám obavu, že to je věc, kterou kantor za ušmudlaných 15 tisíc těžko ovlivní. Pokud někoho na chybu upozorníte, ještě se vzteká, že o pravopise to přece není.

O pravopise možná ne, ale řekne mi to dost o lenosti/debilitě přispívajícího, a řekne mi to dost o tom, že takovému individuu nemá smysl pomáhat. Až přestane být líný, stejně si může 99% informací najít sám a jinde.

Neregistrovaný uživatel

14.8.2014 21:26
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.32.121

No tak dobře, nepozavírala . . .
Ale dříve na pravopisu víc rajtovali a naučili i proti vůli fracka.
Opakovalo se do zblbnutí.

Neregistrovaný uživatel

14.8.2014 21:34
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.215.52

A přitom je to tak jednoduché! Pomůcka pro ty, kdo neví : místo slova pes si řeknete pán. Když slyšíte páni = psi , když pány = psy. A je to.

Neregistrovaný uživatel

14.8.2014 21:38
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.32.121

Oni netuší, že existují vzory smajlík (ani u přídavných jmen).

Neregistrovaný uživatel

14.8.2014 21:41
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.249.82

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
1) pád : kdo, co - Psi
4) pád : koho, co? -'Psy
5) pád : oslovujeme, voláme - Psi
7) pád : s kým, s čím - Se psy

Někteří přispěvovatelé by si tohle měli vtlouct do hlavy. Opravdu mi trhá srdce číst něco typu : Včera večer jsem šla se psi, potkali jsme ženskou, co měla dva psi a já na ty svoje volám : ,,Psy, k noze". A ona se ptá ,,Koho voláte? " , tak říkám ,,No přece svoje psi"
- jsou to blbé dvě věty, ale snad chápete, co tím myslím.

Chápu vaše rozhořčení, nicméně pokud je někdo slabý v pravopisu, pořád to neznamená, že se nesmí na nic ptát (i když je pravda, že omlátit pravopis o hlavu klasickému internetovému trollovi, co chce dělat jen bordel a provokovat, má své nepopiratelné kouzlo).
K těm co se snaží chovat slušně, bych byl tolerantní. Neznalost pravopisu ještě neznamená charakterní zhovadilost. Jen slabší pravopisné schopnosti. Takový člověk přitom může být pejskař se srdcem, o němž se mnohým slohovým ekvilibristům může nechat jen zdát...Miloš

Neregistrovaný uživatel

14.8.2014 22:53
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.209.162

Sestimsmiřte, zkrátka asi novodobý fenomén. Neznat základy ze základní školy typu vzory podstatných jmen, shoda s přísudkem atd. Nestydět se krásný český jazyk používat jak neandrtálec, prznit ho a ještě se v případě upozornění na opravdu základní hrubky řádně naštvat a plkat něco o učitelích a případně různých poruchách. Snad za pár let nebude toto běžným standardem.
Držym palce ťem lydem, kterim neňý češťyna lchostejná, majý jy rádi a jsou na ňy hrdý. Nep je to náž jasik českí, rodní. A jedno, sda pejskař či ne, ztačý nepzat jak praze. Omluva prazeti.smajlík

Neregistrovaný uživatel

15.8.2014 01:08
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.224.246

Vzory "pán, hrad, muž, stroj". Zhruba 5. třída ZŠ smajlík. Pes samozřejmě podle vzoru "pán". Škoda, že každému alespoň toto ZŠ nedá smajlík

Neregistrovaný uživatel

15.8.2014 07:06
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.70.114

nejjednodušší pomůcka je :
(jdou) ti psi x (vidím) ty psy smajlík

Neregistrovaný uživatel

15.8.2014 07:21
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.89.52

Jednodušší mi přijde pomůcka - jdou páni, vidím pány smajlík

Neregistrovaný uživatel

15.8.2014 07:48
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.171.253

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
1) pád : kdo, co - Psi
4) pád : koho, co? -'Psy
5) pád : oslovujeme, voláme - Psi
7) pád : s kým, s čím - Se psy

Někteří přispěvovatelé by si tohle měli vtlouct do hlavy. Opravdu mi trhá srdce číst něco typu : Včera večer jsem šla se psi, potkali jsme ženskou, co měla dva psi a já na ty svoje volám : ,,Psy, k noze". A ona se ptá ,,Koho voláte? " , tak říkám ,,No přece svoje psi"
- jsou to blbé dvě věty, ale snad chápete, co tím myslím.

Taky mi zatrne vždycky, ale co mohu dělat, že jo,...někdy upozorním, někdy ne, většinou se lidi ještě naserou, místo aby byli rádi, že dostali informace, zdarma, hh.
Dnes málokdo ovládá svůj jazyk, bohužel.

Neregistrovaný uživatel

15.8.2014 08:24
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.65.99

Přátelé,zaplatíte sto tisíc na soukromé škole,místo ušmudlaných patnácti nekvalifikovaným učitelům a můžete psát anonymně na ifaunu,bez chyb jako vietnamci či rusáci.

Neregistrovaný uživatel

15.8.2014 08:27
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.245.254

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
1) pád : kdo, co - Psi
4) pád : koho, co? -'Psy
5) pád : oslovujeme, voláme - Psi
7) pád : s kým, s čím - Se psy

Někteří přispěvovatelé by si tohle měli vtlouct do hlavy. Opravdu mi trhá srdce číst něco typu : Včera večer jsem šla se psi, potkali jsme ženskou, co měla dva psi a já na ty svoje volám : ,,Psy, k noze". A ona se ptá ,,Koho voláte? " , tak říkám ,,No přece svoje psi"
- jsou to blbé dvě věty, ale snad chápete, co tím myslím.

Souhlasím. Už jen pro tu ztrátu času. Některé příspěvky čtu víckrát - pro hrubky se nedá pochytit smysl věty.

Neregistrovaný uživatel

15.8.2014 08:34
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.204.17

a co lidi s různými poruchami učení ? Třeba disortografie ? ADHD? A další? Sama mám syna ( teď už naštěstí 26 let a dokonce bude Bc), na základce mu byla diagnostikována ADHD, porucha pozornosti, porucha soustředění ,disortografie ( porucha gramatiky) a hyperaktivita. Nebyla to procházka růžovým sadem, i přes vyšetření v pedagogicko - psychologické poradně, několika let pravidelných návštěv psychiatra ( syn bral léky léky na podporu okysličování mozku - soustředění), stovky papírů jak s ním ve škole zacházet, jak v jeho případě vést výuku. Jediná věta od vyučujících byla, : on kdyby chtěl....

Neregistrovaný uživatel

15.8.2014 08:46
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.32.121

Můj syn . . . .taky.
Ale takhle by nikdy nepsal.Taky je dospělý.
Je si vady vědom a chová se podle toho.
Hlídá si to , kontroluje, nevymlouvá se.
Jde to.
Tady to PC podtrhne, upozorní, ale oni - ony jedou klidně dál smajlík.

Neregistrovaný uživatel

15.8.2014 09:12
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.96.7

Já si myslím, že je to jako s obezitou. Lidé se vymlouvají, že jsou tlustí, protože jsou nemocní, ale takových zas tak moc není. Většina je nemocná, protože je tlustá. Podobné je to s pravopisem, Většina lidí píše špatně, protože se neučila, je jim to jedno nebo jsou hloupí ( v nepejorativním smyslu). Svádí se to na různá dys.... Samozřejmě pravopisné chyby nesnižují hodnotu člověka jako takového, může zase vynikat v jiném směru nebo být prostě dobrým člověkem jen tak. Proto se snažím těmto lidem nevysmívat, případně přihodím nějakou mnemotechnickou poučku, aby se jim to ulehčilo- viz páni-psi, pány- psy. Čeština je zapeklitá věc a zameťme si před vlastním prahem, kdo jsme nikdy žádnou chybu nenapsal. Čárky v souvětích atd....

Neregistrovaný uživatel

15.8.2014 09:23
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.3.94

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
A přitom je to tak jednoduché! Pomůcka pro ty, kdo neví : místo slova pes si řeknete pán. Když slyšíte páni = psi , když pány = psy. A je to.

Fajn hodinu češtiny máme za sebou,ale já potřebuju poradit plemeno psa a to co možná nejmenšího max tak 5kg.Měl by zvládnout pobyt venku v boudě + hlídání drůbeže a to i v zimě.

Neregistrovaný uživatel

15.8.2014 09:24
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.3.94

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
A přitom je to tak jednoduché! Pomůcka pro ty, kdo neví : místo slova pes si řeknete pán. Když slyšíte páni = psi , když pány = psy. A je to.

Fajn hodinu češtiny máme za sebou,ale já potřebuju poradit plemeno psa a to co možná nejmenšího max tak 5kg.Měl by zvládnout pobyt venku v boudě + hlídání drůbeže a to i v zimě.Dík za každou radu.smajlík

Neregistrovaný uživatel

15.8.2014 09:28
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.32.121

Do 5 kg?
Toho seřeže kocour.

Neregistrovaný uživatel

15.8.2014 09:31
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.3.94

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Do 5 kg?
Toho seřeže kocour.

To nevadí,bude fungovat jako alarm.smajlík

Neregistrovaný uživatel

15.8.2014 11:32
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.196.13

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Fajn hodinu češtiny máme za sebou,ale já potřebuju poradit plemeno psa a to co možná nejmenšího max tak 5kg.Měl by zvládnout pobyt venku v boudě + hlídání drůbeže a to i v zimě.Dík za každou radu.smajlík

Pes do 5 kg trvale venku v boudě - plyšový + elektronický alarm, případně připojení na PCO (pult centrální ochrany).

Neregistrovaný uživatel

15.8.2014 15:15
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.41.2

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
a co lidi s různými poruchami učení ? Třeba disortografie ? ADHD? A další? Sama mám syna ( teď už naštěstí 26 let a dokonce bude Bc), na základce mu byla diagnostikována ADHD, porucha pozornosti, porucha soustředění ,disortografie ( porucha gramatiky) a hyperaktivita. Nebyla to procházka růžovým sadem, i přes vyšetření v pedagogicko - psychologické poradně, několika let pravidelných návštěv psychiatra ( syn bral léky léky na podporu okysličování mozku - soustředění), stovky papírů jak s ním ve škole zacházet, jak v jeho případě vést výuku. Jediná věta od vyučujících byla, : on kdyby chtěl....

Kdybyste dítko nekrmila sračkama, ale papal by více zeleniny a ovoce, tak by nemusel mít tolika vad mozku, chudák! smajlík

Neregistrovaný uživatel

15.8.2014 15:31
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.89.52

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Kdybyste dítko nekrmila sračkama, ale papal by více zeleniny a ovoce, tak by nemusel mít tolika vad mozku, chudák! smajlík

To má být žert? Jestli ne, tak se za svůj příspěvek styďte !!!

Neregistrovaný uživatel

15.8.2014 15:39
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.229.1

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Fajn hodinu češtiny máme za sebou,ale já potřebuju poradit plemeno psa a to co možná nejmenšího max tak 5kg.Měl by zvládnout pobyt venku v boudě + hlídání drůbeže a to i v zimě.

Nezlobte se, ale takový pes fakt není, nebo tedy mám asi velké mezery ve vzdělání. Psi do 5ti kg patří v 99% případů do skupiny psů společenských. Fakt si nedokážu představit bišonka či jiné podobné plemeno v boudě v zimě. Mohl by to zvládnout německý špic. Ale zase minimálně od středního rázu výše, trpaslík ani malý špic prostě není pes na dvůr do boudy. Malý pes = rychlejší metabolismus= větší spotřeba energie, takže sám vám prostě v zimě v mrazech ani v té boudičce pravděpodobně nevydrží - myslím fyzicky, o psychice plemene, které bylo sto a více let šlechtěno k neustálé společnosti lidí, snad lepší v tomto případě ani nemluvit. Buď zkuste nějakého křížence z útulku nebo si na hlídání spelic pořiďte ještě dvě krůty a krocana nebo husy a housera. Krocan či houser vám je ohlídá rozhodně lépe než pětikilový psík. Zapomeňte na "drobnější psíky" z řady jezevčíků, foxteriérů, typu shiba inu apod. Ti by sice zimu pravděpodobně venku v boudě i ustáli, ale věřte mi, že ty slepice už byste neměl...smajlík

Neregistrovaný uživatel

15.8.2014 17:07
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.245.254

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Nezlobte se, ale takový pes fakt není, nebo tedy mám asi velké mezery ve vzdělání. Psi do 5ti kg patří v 99% případů do skupiny psů společenských. Fakt si nedokážu představit bišonka či jiné podobné plemeno v boudě v zimě. Mohl by to zvládnout německý špic. Ale zase minimálně od středního rázu výše, trpaslík ani malý špic prostě není pes na dvůr do boudy. Malý pes = rychlejší metabolismus= větší spotřeba energie, takže sám vám prostě v zimě v mrazech ani v té boudičce pravděpodobně nevydrží - myslím fyzicky, o psychice plemene, které bylo sto a více let šlechtěno k neustálé společnosti lidí, snad lepší v tomto případě ani nemluvit. Buď zkuste nějakého křížence z útulku nebo si na hlídání spelic pořiďte ještě dvě krůty a krocana nebo husy a housera. Krocan či houser vám je ohlídá rozhodně lépe než pětikilový psík. Zapomeňte na "drobnější psíky" z řady jezevčíků, foxteriérů, typu shiba inu apod. Ti by sice zimu pravděpodobně venku v boudě i ustáli, ale věřte mi, že ty slepice už byste neměl...smajlík

ty krůty a husy jsou fajn, mám to vyzkoušené. Lidi se jich bojí.

Neregistrovaný uživatel

15.8.2014 21:17
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.245.77

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
To má být žert? Jestli ne, tak se za svůj příspěvek styďte !!!

No,pisatel-ka má celkem pravdu,jen lidé ji nechtějí slyšet.Ale asi ,ani sám pisatel-ka neví jak je pěstována zelenina a ovoce,kterou doporučuje.Takže je to takový uzavřený kruh,nic se neděje náhodou a každý následek má svoji příčinu.

Neregistrovaný uživatel

22.8.2014 23:17
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.18.82

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Nezlobte se, ale takový pes fakt není, nebo tedy mám asi velké mezery ve vzdělání. Psi do 5ti kg patří v 99% případů do skupiny psů společenských. Fakt si nedokážu představit bišonka či jiné podobné plemeno v boudě v zimě. Mohl by to zvládnout německý špic. Ale zase minimálně od středního rázu výše, trpaslík ani malý špic prostě není pes na dvůr do boudy. Malý pes = rychlejší metabolismus= větší spotřeba energie, takže sám vám prostě v zimě v mrazech ani v té boudičce pravděpodobně nevydrží - myslím fyzicky, o psychice plemene, které bylo sto a více let šlechtěno k neustálé společnosti lidí, snad lepší v tomto případě ani nemluvit. Buď zkuste nějakého křížence z útulku nebo si na hlídání spelic pořiďte ještě dvě krůty a krocana nebo husy a housera. Krocan či houser vám je ohlídá rozhodně lépe než pětikilový psík. Zapomeňte na "drobnější psíky" z řady jezevčíků, foxteriérů, typu shiba inu apod. Ti by sice zimu pravděpodobně venku v boudě i ustáli, ale věřte mi, že ty slepice už byste neměl...smajlík

Dík za radu a co by bylo možné použít za plemeno,ale co možná nejmenší,aby semnou mohl pejsek cestovat autem a nezalehl ho celé.smajlík

Neregistrovaný uživatel

23.8.2014 10:10
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.53.204

Začínám být už alergická na různá dys. Dyslektit, dysgrafik,dyskalkulik...to je tak jeden z pěti, ale pravopisně nesrozumitelných příspěvků je tady mnohonásobně více.

To mi chcete říci, že 60 % přispěvovatelů ifauny jsou dyslektici ? Nevěřím tomu, možná tak 20 % diskutérů, prosím, ti ostatní jsou prostě jen hlupáci co se ve škole neučili a je jim aboslutně jedno jak przní češtinu (a teď opravdu nehovořím o jedné chybě z nepozornosti, ale o základních pravopisných pravidlech, která se prostě často nedodržjí, jako například hloupá shoda podmětu s přísudkem).

Nechci kritizovat, jen touto cestou moc prosím, aby se přispěvovatelé alespoň trošku snažili....

http://www.mojecestina.cz/article/2014072201-test-shoda-podmetu-s-prisudkem-10

Neregistrovaný uživatel

23.8.2014 11:43
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.229.1

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Dík za radu a co by bylo možné použít za plemeno,ale co možná nejmenší,aby semnou mohl pejsek cestovat autem a nezalehl ho celé.smajlík

Na vašem místě bych do podmínek, o kterých píšete, volila německého špice středního. Ale s PP, na barevném rázu nezáleží. Těch bez PP tu moc není a pokud ano, v 90% případů jsou to kříženci a pak si povahou nemůžete být jist. Je to zrovna plemeno, které ani s PP není nikterak drahé.

Neregistrovaný uživatel

23.8.2014 11:52
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.137.58

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Dík za radu a co by bylo možné použít za plemeno,ale co možná nejmenší,aby semnou mohl pejsek cestovat autem a nezalehl ho celé.smajlík

Liška váží i deset kilo. Vážně myslíte, že ji tříkilový psík odradí?

Do auta se v pohodě vejde třicetikilový pes, rozhodně nezabírá víc místa než jedna osoba. Dvacetikilový se dokonce i v miniautíčku (třídvéřové Punto) stočí spolujezdci pod nohy a nepřekáží tam.

Neregistrovaný uživatel

23.8.2014 11:55
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.168.4

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Liška váží i deset kilo. Vážně myslíte, že ji tříkilový psík odradí?

Do auta se v pohodě vejde třicetikilový pes, rozhodně nezabírá víc místa než jedna osoba. Dvacetikilový se dokonce i v miniautíčku (třídvéřové Punto) stočí spolujezdci pod nohy a nepřekáží tam.

Na lišku - na hlídání a odrazení stačí jezvčík, foxterier, jagterier, střední pinč - tedy německý pinč nebo vlčí špic, apod. Na to nejsou třeba více než 20 nebo 30 ti kiloví psi.

Neregistrovaný uživatel

23.8.2014 12:04
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.137.58

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Na lišku - na hlídání a odrazení stačí jezvčík, foxterier, jagterier, střední pinč - tedy německý pinč nebo vlčí špic, apod. Na to nejsou třeba více než 20 nebo 30 ti kiloví psi.

To jo, to byl příklad velikosti psa, který se ještě úplně v pohodě vejde do auta. Jinak souhlas, že na lišku stačí deseti-patnáctikilový pes. Ale pět kilo či ještě míň je prostě málo. Jak z hlediska tepelné pohody při pobytu venku, tak z hlediska ochrany proti predátorům.

Neregistrovaný uživatel

23.8.2014 12:22
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.229.1

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Na lišku - na hlídání a odrazení stačí jezvčík, foxterier, jagterier, střední pinč - tedy německý pinč nebo vlčí špic, apod. Na to nejsou třeba více než 20 nebo 30 ti kiloví psi.

To máte pravdu, na lišku stačí. Ale fakt si myslíte, že se zrovna foxteriér nebo jagdteriér hodí jako hlídači drůbeže? To má být vtip, ne? Znáte nějakého osobně?

Neregistrovaný uživatel

23.8.2014 13:35
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.168.4

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
To máte pravdu, na lišku stačí. Ale fakt si myslíte, že se zrovna foxteriér nebo jagdteriér hodí jako hlídači drůbeže? To má být vtip, ne? Znáte nějakého osobně?

Nečetl jsem to celé, jen raeguji na jeden příspěvek s 10 ti kilovou liškou. Tak samozřejmě drůbež musí být před těmito psy zavřená za plotem ve svém výběhu. Pak k nim psi nemohou a nic jim neudělají a lišku spolehlivě odradí.

Neregistrovaný uživatel

23.8.2014 22:18
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.18.82

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Na vašem místě bych do podmínek, o kterých píšete, volila německého špice středního. Ale s PP, na barevném rázu nezáleží. Těch bez PP tu moc není a pokud ano, v 90% případů jsou to kříženci a pak si povahou nemůžete být jist. Je to zrovna plemeno, které ani s PP není nikterak drahé.

Dík za radu,pernatá ani čtyřnohá škodná,ale dvounohá ta maskovaná od narození do tmy a proto stačí jen zaštěkat,ona se stáhne.Jinak jsem letos pořídil i ty husy.

Neregistrovaný uživatel

26.8.2014 15:35
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.33.190

Ještě k češtine: Pokud by někomu dělal pravopis problémy, mohu ho češtinu doučovat. Na okresech Brno a Vyškov, cena dohodou. Jsem absolventka Masarykovy univerzity (obor Botanika) a nyní studuji navazující magisterské studium na MENDELU. V letošním roce jsem absolvovala popularizační kurs POPUK, mám cit pro pravopis a v roce 2005 jsem se zúčastnila češtinářské olympiády. Mohu vás odkázat na moje připěvky na Fauně, které jsou vždy pravopisně korektní. Ještě lépe mohu doučit předměty typu Přírodopis, biologie aj, kterým se věnuji nepřetržitě od střední školy a ve kterých jsem se opakovaně účastnila olympiád až do úrovně krajského kola.

Neregistrovaný uživatel

28.8.2014 01:53
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.99.69

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Ještě k češtine: Pokud by někomu dělal pravopis problémy, mohu ho češtinu doučovat. Na okresech Brno a Vyškov, cena dohodou. Jsem absolventka Masarykovy univerzity (obor Botanika) a nyní studuji navazující magisterské studium na MENDELU. V letošním roce jsem absolvovala popularizační kurs POPUK, mám cit pro pravopis a v roce 2005 jsem se zúčastnila češtinářské olympiády. Mohu vás odkázat na moje připěvky na Fauně, které jsou vždy pravopisně korektní. Ještě lépe mohu doučit předměty typu Přírodopis, biologie aj, kterým se věnuji nepřetržitě od střední školy a ve kterých jsem se opakovaně účastnila olympiád až do úrovně krajského kola.

Hmmm, ale přece jen je to na moje gusto celkem dost sebechvály smajlík!

Neregistrovaný uživatel

28.8.2014 06:32
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.32.121

No co, hledá přivýdělek a jestli naučí . . .smajlík
Kdo má problém
a je si toho vědom,
může vyzkoušet smajlík
.

Neregistrovaný uživatel

31.8.2014 21:51
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.33.190

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Hmmm, ale přece jen je to na moje gusto celkem dost sebechvály smajlík!

Psala jsem to podobně jako životopis do práce. Tam taky každý píše, co všechno umí a jaké terno bude pro svého budoucího zaměstnavatele. Přece nenapíšu, že nic neumím, když to není pravda, a když to pravda je, je lepší nepsat nic. Nebo vy jste snad někde viděl/a nabídku doučování, kde se píše: nerozumím tomu, předmět je pro mě španělská vesnice atd.? Naopak, kdo má, ještě vyzdvihne nějaký certifikát a to je teprve sebechvály!

Neregistrovaný uživatel

31.8.2014 22:21
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.128.24

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Fajn hodinu češtiny máme za sebou,ale já potřebuju poradit plemeno psa a to co možná nejmenšího max tak 5kg.Měl by zvládnout pobyt venku v boudě + hlídání drůbeže a to i v zimě.

Vy jste asi taky jeden z těch pomalu chápajících. Tady je vlákno o češtině a vy sem nase... (fakt to nemůžu říct slušně) téma jakého si máte koupit čokla!! Téma řešené na desítkách dalších vláken a kdo vám tady odpoví? Ti, kteří by odpovědět mohli, nebudou váš dotaz hledat ve vlákně o českém jazyce. A nebo je to jen hloupá provokace?

Neregistrovaný uživatel

26.12.2014 19:34
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.36.23

"Zajímavá diskuze" Hodinka pravopisu a školení o tom jestli má člověk, který má určité neznalosti právo se zde na něco ptát. Možná ale, že právě takový člověk má pro někoho v životě větší hodnotu, než dokonalý student jazyků který je ale charakterově naprostým hovadem.

Neregistrovaný uživatel

26.12.2014 19:46
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.173.101

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
"Zajímavá diskuze" Hodinka pravopisu a školení o tom jestli má člověk, který má určité neznalosti právo se zde na něco ptát. Možná ale, že právě takový člověk má pro někoho v životě větší hodnotu, než dokonalý student jazyků který je ale charakterově naprostým hovadem.

Přesně tak.smajlíksmajlíksmajlík

Neregistrovaný uživatel

26.12.2014 23:13
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.234.159

Kazdy nemusi byt odbornik na vsetko,aj u nas to bola iba jedna osoba,radila najvyssiemu osobne(Sabliarovi),nakoniec sa aj tak podrezala,ci obesila.Z jej radenia to bolo na obesenie pre vsetkych!

Neregistrovaný uživatel

27.12.2014 04:00
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.32.129

To máte pravdu, ale vyjmenovaná slova, skloňovat, časovat a dle čeho,
to se snad dá za školní docházku naučit !
Jedná se o mladé lidi, čerstvě ze školy a je to hrůza !
Budou zřejmě trochu zvláštní. Počítač jim to podtrhne, ale co ? Jede se dál !

Neregistrovaný uživatel

27.12.2014 08:08
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.225.241

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
To máte pravdu, ale vyjmenovaná slova, skloňovat, časovat a dle čeho,
to se snad dá za školní docházku naučit !
Jedná se o mladé lidi, čerstvě ze školy a je to hrůza !
Budou zřejmě trochu zvláštní. Počítač jim to podtrhne, ale co ? Jede se dál !

Souhlasím. Člověk si udělá o autorovi obrázek.A jinak se pak dívá i na obsah dotazu, než kdyby byl napsán gramaticky správně.

o

22.9.2019 15:36
o

XXX.XXX.200.190

MOHU OSLOVOVAT A VOLAT-PSOVÉ?

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.9.2019 16:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

o napsal(a):
MOHU OSLOVOVAT A VOLAT-PSOVÉ?

22.9.2019 20:37
sisi58

XXX.XXX.191.1

o napsal(a):
MOHU OSLOVOVAT A VOLAT-PSOVÉ?

Klidně, oni vám stejně nebudou rozumět.

23.9.2019 11:38
fikovnice

XXX.XXX.135.155

o napsal(a):
MOHU OSLOVOVAT A VOLAT-PSOVÉ?

Psi nebo psové - to máte fuk!

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.9.2019 11:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

Oslovovat své psy můžete, jak chcete, ale v poslední době, co si kde počtu, je fakt katastrofa a nejsou to jen psi. Řešili jsme opravu sekčních vrat a od šéfa firmy přišlo: přijedu o výkendu. Člověk už má obavy, aby z toho sám nezačal blbnout.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.9.2019 13:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Oslovovat své psy můžete, jak chcete, ale v poslední době, co si kde počtu, je fakt katastrofa a nejsou to jen psi. Řešili jsme opravu sekčních vrat a od šéfa firmy přišlo: přijedu o výkendu. Člověk už má obavy, aby z toho sám nezačal blbnout.

Před léty jsme řešili jeden problém právní cestou. Od koncipienta, pana magistra mi přišel krátký mail - ve třech větách byly 4! hrubky. Nekecám.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.9.2019 13:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Před léty jsme řešili jeden problém právní cestou. Od koncipienta, pana magistra mi přišel krátký mail - ve třech větách byly 4! hrubky. Nekecám.

Ha, zapomněla jsem na čárku za slovem magistra. Sypu si popel na hlavu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.9.2019 13:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ha, zapomněla jsem na čárku za slovem magistra. Sypu si popel na hlavu.

Čárka je úplně to nejmenší a tady v diskuzi by to ani nikdo neřešil.
Bohužel čeština celkově jde do kopru jako celý naše školství, za chvíli se maturita vůbec nebude dělat, bude stačit, když ti fakani vydrží přežít do čtvrťáku.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.9.2019 14:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

Synátor přinesl na slohové práci následující vzkaz od učitelky (1. stupeň): ...Je vidět, že prázdniny se ti vydařili...

Nebo poznámka: V hodině si hraje s nůžky.

Svrběla mě ruka, už už jsem sahala po červené propisce, ale odolala jsem.
Školství bych tedy radši nehodnotila.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.9.2019 17:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

Psy a psi je strašné, někdy jeden neví, kdo koho pokousal.
Ale co chcete ?
Viz obrázek :

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.9.2019 18:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Psy a psi je strašné, někdy jeden neví, kdo koho pokousal.
Ale co chcete ?
Viz obrázek :

Nemůže to být nějaká recese? Rve to oči 🤦‍♀️

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.9.2019 19:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Psy a psi je strašné, někdy jeden neví, kdo koho pokousal.
Ale co chcete ?
Viz obrázek :

23.9.2019 19:43
Šarina

XXX.XXX.231.146

sisi58 napsal(a):
Klidně, oni vám stejně nebudou rozumět.

A navíc je to zcela spisovně...

23.9.2019 19:45
kashttan

XXX.XXX.184.115

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Psy a psi je strašné, někdy jeden neví, kdo koho pokousal.
Ale co chcete ?
Viz obrázek :

Zíral jsem na to a říkal si, že chybějící tečka a mezera za číslovkou není zas taková tragedie. Páté jezdecké pracoviště

23.9.2019 21:43
fikovnice

XXX.XXX.135.131

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Oslovovat své psy můžete, jak chcete, ale v poslední době, co si kde počtu, je fakt katastrofa a nejsou to jen psi. Řešili jsme opravu sekčních vrat a od šéfa firmy přišlo: přijedu o výkendu. Člověk už má obavy, aby z toho sám nezačal blbnout.

Vidíte, a mně kdosi napsal, tuším do sms, weekend. OK, špatně to nebylo, ale jelikož miluju mateřštinu, tak se mi to také nelíbilo.

23.9.2019 21:45
fikovnice

XXX.XXX.135.131

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Psy a psi je strašné, někdy jeden neví, kdo koho pokousal.
Ale co chcete ?
Viz obrázek :

Ne!!!!! Toto musí být snad vtip, tomu nechci uvěřit!

23.9.2019 21:49
fikovnice

XXX.XXX.135.131

Jinak dávno předávno já jako prvňačka se "hádala" s paní učitelkou. Problémem - pro paní učitelku - byla věta "Sněhuláci stáli." Bohužel si stála za tím, že podmět je slovo neživotné, tak ve slově stáli si prosazovala ypsilon. A já fakt byla v první třídě.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.9.2019 06:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Vidíte, a mně kdosi napsal, tuším do sms, weekend. OK, špatně to nebylo, ale jelikož miluju mateřštinu, tak se mi to také nelíbilo.

Ok, taky mám radši češtinu, ale v zaměstnání musím taky občas zkousnout vzkazy nebo maily v angličtině, přestože tady už delší dobu žádní cizinci nepracují. Nechápu to.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.9.2019 08:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Synátor přinesl na slohové práci následující vzkaz od učitelky (1. stupeň): ...Je vidět, že prázdniny se ti vydařili...

Nebo poznámka: V hodině si hraje s nůžky.

Svrběla mě ruka, už už jsem sahala po červené propisce, ale odolala jsem.
Školství bych tedy radši nehodnotila.

To je opravdu velmi smutné.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.9.2019 08:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Ne!!!!! Toto musí být snad vtip, tomu nechci uvěřit!

Taky doufám, že je to vtip.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.9.2019 09:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Taky doufám, že je to vtip.

A já bych tomu i věřila.....dnes ráno video s Grétou na iDnes s překladem: jsme na počátku masového vymýrání. Už je to opraveno, asi je někdo upozornil.

24.9.2019 13:07
fikovnice

XXX.XXX.135.131

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A já bych tomu i věřila.....dnes ráno video s Grétou na iDnes s překladem: jsme na počátku masového vymýrání. Už je to opraveno, asi je někdo upozornil.

iDNES je tím známo. Co článek, to aspoň jeden překlep a sem tam takováto hrozná hrubka!

Pan65466

6.1.2021 14:40
Pan65466

XXX.XXX.46.2

Vy teda budete vychytralá kompanie, to je síla. Volové.

6.1.2021 14:43
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Pan65466 napsal(a):
Vy teda budete vychytralá kompanie, to je síla. Volové.

Tak teď jste jim to nandal! 🤪

6.1.2021 14:45
fikovnice

XXX.XXX.135.187

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Tak teď jste jim to nandal! 🤪

Podezřelá čísla, jak by napsala "Orionka"!

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.1.2021 15:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Podezřelá čísla, jak by napsala "Orionka"!

Jo, číslované jedince nemám ráda.
( tedy samozřejmě některé vyjímám - ale to už každý ví )

neverend

6.1.2021 16:23
neverend

XXX.XXX.213.247

Neříká se psy ani psi, ale zlatíčko, miláček a třeba prdelka.😀😀 Tím je pravopis vyřešen.😀

6.1.2021 17:44
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

neverend napsal(a):
Neříká se psy ani psi, ale zlatíčko, miláček a třeba prdelka.😀😀 Tím je pravopis vyřešen.😀

Takže až bude někdo tato oslovení místo psi/psy používat, tak to mezi řádky znamená, že mu nejde čeština 🤫

neverend

6.1.2021 18:53
neverend

XXX.XXX.213.247

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Takže až bude někdo tato oslovení místo psi/psy používat, tak to mezi řádky znamená, že mu nejde čeština 🤫

Těch je a jsou kolikrát na mnohem významnějších pozicích než jsme my.🙂

Přidejte reakci

Přidat smajlík