Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
10.3.2015 20:02
romcakr

XXX.XXX.68.130

Ahoj, už téměř měsíc se trápíme s našim pejskem ..začalo to zvracením, nechutenstvím.Jela jsem na veterinu a vet vzal odběr krve, vysledek hlavně jaterních testů katastrofa..pes dostal antibiotika, později infúzi..nakonec byl hospitalyzován, stav se nelepšil, bělmo žluté, a dásna také...na sonu se našel útvar na slezině, dále tekutina v břiše..pokračovalo se v léčbě...nyní mi bylo řečeno že to vypadá na rakovinu, nebo na leukemii, ale že otevřít ji a odebrat vzorek je riskantní..nakonec ji vzaly makrky..a přišel výsledek že probíhá rakovinový proces...rozhodly jsme se včera pro chemoterapii..a ted jen čekáme...pejsek nejí čekáme jestli zabere..slinivka, játra špatná, pejsek nažloutlý, ale jinak stále vrtí ocáskem a vítá nás...je to strašná bezmoc..absolvoval někdo tady s pejskem chemoterapii, budu ráda za jakoukoliv připomínku.

10.3.2015 20:21
Monika333

XXX.XXX.49.24

Je to velice smutne...kamaradka mela flat retrivra ktery mel dost totozne onemocneni. Kdyz pominu kolik je to stalo usili a penez, pejskovy prodlouzila zivot o skoro 2 roky...zemrel v 5ti letech Budte silni, podporujte ho a verte.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.3.2015 20:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

Je mi vás MOC líto a hlavně toho zvířete. Před 4 lety jsem zažila to samé, rakovina slinivky. Taky to začlo nechutenstvím, zvracení, následovala veterina, krevní testy, sono-zvětšená játra, týden na kapačkách, fenu jsem násilím krmila rozmixovanou potravou, maso atd., pití z lahve přímo do pusy a nakonec už nepomohlo nic, umřela mi pod rukama. Byl to snad nejhorší týden v mém životě, můj nejlepší pes, se kterým jsme si opravdu sedli, a nejmínˇse dožil, pouhých 5 let. Nikdy na ni nezapomenu, její fotky mám všady po bytě, ani na to nechci myslet, nevím, jak ta chemoterapie bude, a zda za to vůbec stojí, zvažte, jak plnohodnotný je jeho život, když už nejí, musí se krmit atd. Moc držím palce, dejte sem vědět, jak se situace vyvíjí, MOC, MOC ŠTĚSTÍČKA. Vím co to je.

10.3.2015 20:42
romcakr

XXX.XXX.68.130

Ono je to s ní jak na houpačce , v sobotu dokonce sama šla k misce a jedla..říkala veterinářka...už jsem toho hodně přečetla, a prognoza je nejistá..ale naděje tam je, jsou pejsi, kteří začnou jíst, začne se zlepšovat krev, a pejsek vypadá téměr zdráv, vyléčit se nedá, ale můýe ještě prožít nějaký měsíc plnohodnotně...aspon tak nám to bylo i řečeno.....akorát mi pani veterinářka řekla, že po chemoterapii zatím není reakce, že zatím nereaguje, ale že ji máme dát ještě čas, a tak máme obavy že ani chemo nezabere..Niki je 8let.A veřte že Vás úplně chápu co jste prožívala..

10.3.2015 20:49
katkaa1

XXX.XXX.234.5

Nám umrela tiež maltezáčka na rakovinu, u nás to bola rakovina kostí a dlho sme nevedeli prísť na to čo jej je. Najprv len občas pri chôdzi akoby padala zadkom do strany, niekedy krívala, alebo nechcela vyskočiť na postel. Začali sme chodiť po veterinároch, robili RTG, odbery, všetko mala OK. Jeden veterinár sa nás dokonca snažil presvedčiť, že simuluje :( lenže sa to zhoršovalo a veterinári jej zakaždým dali len lieky na bolesť a keď ich dobrala zas sa to vrátilo a po pol roku už niekedy pri behu zastavila a začala kňučať, potom mala až také stavy že sa schúlila do klbka a triasla od bolesti. Po chvíli ju to však vždy "prešlo" a zas bola OK. Nakoniec sme sa dostali k mladému veterinárovi a ten mal podozrenie, že by to mohla byť vyskočená platnička. Poslal nás na magnetickú rezonanciu do Brna, kde sme po dohode išli s tým, že ak to bude platnička psa budú hneď operovať. Prišli sme so psom ktorý sa tváril že mu vôbec nič nie je, ešte som sa cítila ako hypochonder, no veterinár bol veľmi milý a povedal, že aj platnička môže spôsobovať že pes je chvíľu v pohode a chvíľu to bolí. Príznaky v podstate sedeli.. až kým nespravili rezonanciu. Doteraz si pamätám ako doktor za nami prišiel a povedal, že má úplne "rozožraté" bedrové kĺby rakovinou a musela mať neskutočné bolesti. Dal nám čas na rozmyslenie s doporučením, že ak by to bol jeho pes tak by ho už nebudil. Bolo to najťažšie rozhodnutie v mojom živote, ešte aj môj otec tam plakal keď sme doktorovi povedali aby ju už nebudil. Mohli sme jej život predĺžiť o pár mesiacov, dostala by silné lieky, ale považovala by som to iba za naše sebecké rozhodnutie.
Ak budete vidieť, že váš psík už veľmi trpí nedovoľte to, buďte silný :(.

10.3.2015 20:55
romcakr

XXX.XXX.68.130

Nedovolím, trpět ji nenechám, to by si nezasloužila..bolí to..přišlo to z ničeho nic, je hodně aktivní pejsek, každý si myslel, že je to štěně...a ted taková rána..

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.3.2015 21:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jdou mě z toho slzy do očí taky jsme si prožili s pejskama dost útrap, jednen měl také rakovinu v pěti letech boule se mu rozrůstaly po celém těle, další pes kterého jsme se ujali jako bezdomovce byl takový útěkář přes ploty až na to doplatil, jak jsem ho našla se ani psát nedá-skončil pod koly náklaďáku Přeji hodně sil a neztrácet naději ale nenechat trpět...

11.3.2015 04:25
rapotacka11

XXX.XXX.32.93

romcakr napsal(a):
Nedovolím, trpět ji nenechám, to by si nezasloužila..bolí to..přišlo to z ničeho nic, je hodně aktivní pejsek, každý si myslel, že je to štěně...a ted taková rána..

Nevím, pes a chemo...to netrpí ?

11.3.2015 05:54
romcakr

XXX.XXX.68.130

Veterinářka mi řekla, že už slovo chemoterapie je strašné, a že to je zažité mezi lidmi...ale že tomu tak vůbec není, že to pejsi snášejí velmi dobře, pokud bych viděla že pejsek se trápí tak to ukončíme...vždy je ta možnost v to jakékoliv fázi ukončit...

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.3.2015 07:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Za můj život už mě opustilo hodně psích kamarádů, každý byl jiným způsobem vyjímečný.Vždy je potřeba se správně rozhodnout, kdy je čas nechat je odejít. Psi si nezaslouží aby trpěli kvůli nám, a kvůli tomu že my chceme aby tu s námi byli déle, rakovina nezmizí jako zázrakem, a pokud náročná léčby prodlouží pejskovi život a utrpení jen o pár měsíců zvažte jestli je to k něčemu dobré, nevím bude se trápit pes i vy.Veterináři budou samozřejmě léčit, je to jejich práce, mají z toho výdělek a hlavně získávají tím další zkušenosti : Je na majiteli, který zná svého psa nejlépe aby se rozhodl kdy přišel správný čas, svým psům jsem to vždy poznala z očí.

11.3.2015 07:39
romcakr

XXX.XXX.68.130

Většina píše, že je to vlastně sobectví, ale já jsem přesvědčena, že není...ano chtěla jsem to ještě zkusit, chtěla jsem ji prodloužit život..třeba jen na půl roku..tak jak mi to řekla onkoložka...ten pes pokud to zabere, vede plnohodnotný život, raduje se ze života...ale pokud jak bylo nypsáno..poznám z jeho očiček, že to nemá význam, že se trápí, tak to ukončíme..protože si to žádný pesan nezaslouží aby trpěl..A JÁ HO TRPĚT NENECHÁM!nechala jsem si poradit od odborníka a doufám že jsem se rozhodla správně...hledám tady spíše človíčka, který chemoterapii podstopil, a více by mě do toho zasvětil..

11.3.2015 07:46
rapotacka11

XXX.XXX.32.93

romcakr napsal(a):
Většina píše, že je to vlastně sobectví, ale já jsem přesvědčena, že není...ano chtěla jsem to ještě zkusit, chtěla jsem ji prodloužit život..třeba jen na půl roku..tak jak mi to řekla onkoložka...ten pes pokud to zabere, vede plnohodnotný život, raduje se ze života...ale pokud jak bylo nypsáno..poznám z jeho očiček, že to nemá význam, že se trápí, tak to ukončíme..protože si to žádný pesan nezaslouží aby trpěl..A JÁ HO TRPĚT NENECHÁM!nechala jsem si poradit od odborníka a doufám že jsem se rozhodla správně...hledám tady spíše človíčka, který chemoterapii podstopil, a více by mě do toho zasvětil..

Podstoupila ji moje sousedka.
Jí konkrétně bylo neskutečně zle a zle.
Nemohla jíst - ani ň do pusy. Když malilinko mohla, byl čas další "terapie"....
Zle, zle, zle. Mezi "terapiemi" zemřela.
Nechápala jsem, proč ji nenechali zemřít v klidu, bez toho pekla...

11.3.2015 07:48
inusanka

XXX.XXX.98.58

Držím Vám palce, aby chemo zabralo a pejska měla ještě pár měsíců či let k dobru. Je těžké se rozhodnout pro poslední pohlazení, ale každý z nás kdo máme nějaké zvíře či zvířata to dříve či později udělat musí. Tím, že se o ně staráme a krmíme je co nejkvalitněji trochu odpomáháme přírodě aby mohli přirozeně a pokud možno rychle odejít. A tak je na nás, abychom nenechali své přátele trápit a dokázali se s nima rozloučit. Sama jsem to zažila už čtyřikrát.

11.3.2015 07:58
romcakr

XXX.XXX.68.130

Děkuji, taky bych si to moc přála...ale dnes se to pravděpodobně rozhodne..veterinářka řekla že chemo začíná působit za 24 hod, dle odběru se uvidí jak to vypadá s krví...pokud hodnoty neklesnou tak prý chemo nezabírá, a pak už je vše zbytečné...docela mě to překvapilo, že za tak málo hodin by se měly hodnoty měnit...prý se to nejlépe pozná, že pak začne pes jíst...tak nevím

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.3.2015 08:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

romcakr napsal(a):
Ahoj, už téměř měsíc se trápíme s našim pejskem ..začalo to zvracením, nechutenstvím.Jela jsem na veterinu a vet vzal odběr krve, vysledek hlavně jaterních testů katastrofa..pes dostal antibiotika, později infúzi..nakonec byl hospitalyzován, stav se nelepšil, bělmo žluté, a dásna také...na sonu se našel útvar na slezině, dále tekutina v břiše..pokračovalo se v léčbě...nyní mi bylo řečeno že to vypadá na rakovinu, nebo na leukemii, ale že otevřít ji a odebrat vzorek je riskantní..nakonec ji vzaly makrky..a přišel výsledek že probíhá rakovinový proces...rozhodly jsme se včera pro chemoterapii..a ted jen čekáme...pejsek nejí čekáme jestli zabere..slinivka, játra špatná, pejsek nažloutlý, ale jinak stále vrtí ocáskem a vítá nás...je to strašná bezmoc..absolvoval někdo tady s pejskem chemoterapii, budu ráda za jakoukoliv připomínku.

Naše fenka měla též rakovinu sleziny. Nenechali jsme ji operovat ani do ní necpali chemo, protože i podle veta byla malá naděje na prodloužení života tímto způsobem. Na vyléčení naděje žádná. Takže když jsme viděli, že má bolesti, nechali jsme ji odejít. Bylo jí devět let.

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.3.2015 08:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

rapotacka11 napsal(a):
Podstoupila ji moje sousedka.
Jí konkrétně bylo neskutečně zle a zle.
Nemohla jíst - ani ň do pusy. Když malilinko mohla, byl čas další "terapie"....
Zle, zle, zle. Mezi "terapiemi" zemřela.
Nechápala jsem, proč ji nenechali zemřít v klidu, bez toho pekla...

Psa který podstoupil chemoterapii neznám, ale přesně tak jak píšete znala sem několik lidí kteří jí podstoupili, a je to přesně tak jak popisujete,.

11.3.2015 09:17
žížalka

XXX.XXX.49.186

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Psa který podstoupil chemoterapii neznám, ale přesně tak jak píšete znala sem několik lidí kteří jí podstoupili, a je to přesně tak jak popisujete,.

Pejska, který podstoupil toto léčení znám / westík - chemoterapie/ a je to už asi 4roky a je tu
pořád, ale není pravidlo, že to takhle vždycky dopadne, spíš naopak, ale moc s Vámi soucítím, mám podobné 3 pejsánky a snažila bych se ze všech sil jim pomoci, kdyby byla opravdu nějaká NADĚJE... držte se...

11.3.2015 09:41
romcakr

XXX.XXX.133.79

Víte já vím že má rakovinu, ale s rakovinou žijí pejci a a ni o tom majitel neví...od začátku byli výsledky špatné co se týče jater..pozděbji a to nažloutlé bělmo i dásně..pořád se to ve mě pere..proč ty játra?proč ledviny jsou dobré, achjo ta bezmoc.

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.3.2015 09:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

romcakr napsal(a):
Víte já vím že má rakovinu, ale s rakovinou žijí pejci a a ni o tom majitel neví...od začátku byli výsledky špatné co se týče jater..pozděbji a to nažloutlé bělmo i dásně..pořád se to ve mě pere..proč ty játra?proč ledviny jsou dobré, achjo ta bezmoc.

Víte, pokud někdo žije s rakovinou at pes nebo člověk a ještě o tom neví, tak to je pro to že mu to zatím nepůsobí problémy. Když problémy rakovina působit začne, tak už je ve většině případů bohužel pozdě. Větší šanci na uzdravení mají ti u nichž se to objeví náhodou a jsou ještě bez příznaků.Pokud rakovina zasáhne játra a jedinec už je na tom tak že zežloutne, je to většinou velmi špatné znamení, jak u lidí tak u psů. Na rakovinu jater zemřel před pár lety můj bratr, během pár dní zežloutl a během dvou týdnů zemřel, většinou se s tím nedá dělat už nic.

11.3.2015 09:56
axl

XXX.XXX.159.147

Osobne znam jen lidi v mem okoli, kteri chemo podstoupili a kazdy reagoval jinak, jeden hur a jiny lip. Pejska neznam zadnyho, ale myslim, ze to bude neco podobnyho.Kazdy to snese jinak.A zalezi i na tom, jak pejsek snasi trajdani na veterinu.Pokud se tam stresuje, urcite mu to taky neprida. A vubec i jak to kolem ten srumec zvlada.Drzim palce.

11.3.2015 10:01
aneta filipek

XXX.XXX.47.146

Ja si to taky uš zažila ale ne u pejska ale ukocicky sli jsme kveterinari a veterinarka nam rekla že je pozde a žebise hodne trapil tak smeho nechali uspat pro tože slo videt jak se trapil siceme tet mmmmmmoooooooccc boli srdce zeho tu uš nemame a mmoooocccc me chybi ale tet se ma dobre a ja v kocicim nebicku

11.3.2015 10:01
romcakr

XXX.XXX.133.79

Pro nás to je strašný pohled jak je tam v kleci zavřená ..je tam ještě asi 6 pejsků...taky bych ji měla nejraději doma..ale snad dělám to nejlepší...už je tam týden..léčba je i finančně náročná..

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.3.2015 10:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

romcakr napsal(a):
Pro nás to je strašný pohled jak je tam v kleci zavřená ..je tam ještě asi 6 pejsků...taky bych ji měla nejraději doma..ale snad dělám to nejlepší...už je tam týden..léčba je i finančně náročná..

Nezlob se na mě, nebo zlob, když ti to uleví, ale já bych ji netrápila v cizím prostředí léčbou, která není příjemná. Nechala bych ji dožít doma, a jakmile by začala mít bolesti nebo se ještě zhoršila, nechala bych ji odejít, aby netrpěla.

11.3.2015 10:08
romcakr

XXX.XXX.133.79

Tak to dopadne přesně tak to udělám..jen čekám na telefon..tak i tak by nám ji měli dát dnes domů...

11.3.2015 10:10
rapotacka11

XXX.XXX.32.93

aneta filipek napsal(a):
Ja si to taky uš zažila ale ne u pejska ale ukocicky sli jsme kveterinari a veterinarka nam rekla že je pozde a žebise hodne trapil tak smeho nechali uspat pro tože slo videt jak se trapil siceme tet mmmmmmoooooooccc boli srdce zeho tu uš nemame a mmoooocccc me chybi ale tet se ma dobre a ja v kocicim nebicku

Máš prázdniny ?

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.3.2015 11:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

romcakr napsal(a):
Pro nás to je strašný pohled jak je tam v kleci zavřená ..je tam ještě asi 6 pejsků...taky bych ji měla nejraději doma..ale snad dělám to nejlepší...už je tam týden..léčba je i finančně náročná..

Tak to jsem nevěděla že je hospitalizovaná, myslela sem že jí máte doma. Netrápila bych jí, musí to být pro ní strašné, v cizím prostředí a ještě jí je zle.Přesně tak jak píše balu, nechala bych ji dožít doma dokud bych viděla že je to pro ní únosné, pokud by to únosné nebylo je lepší utrpení rychle ukončit, kolik lidí by bylo za tuhle možnost vděčných.

11.3.2015 11:11
romcakr

XXX.XXX.133.79

Musela být na kapakách, protože nejedla ..a při té přiležitosti se udělalo vyšetření..

11.3.2015 13:10
manbea

XXX.XXX.70.116

Mojí kamarádce s rozjetou rakovinou jater zachránilo (pravděpodobně) život exotické ovoce graviola. Najděte si ho ve vyhledávači, i u nás se již prodává ve formě 100% šťávy. Nevím, jestli by šlo ji nějak do fenečky dostat, ani zda u ní zabere, ale naděje umírá poslední. Držím vám palce a přeji, ať čas, který vám společně zbývá je co nejdelší a bezbolestný.

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.3.2015 13:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

Na netu se dá koupit čaj, máme ho doma, manžel to odněkud objednal, je to docela chutný, myslím že by jste to do fenky mohli zkusit dostat.

11.3.2015 13:48
katkaa1

XXX.XXX.180.30

romcakr napsal(a):
Většina píše, že je to vlastně sobectví, ale já jsem přesvědčena, že není...ano chtěla jsem to ještě zkusit, chtěla jsem ji prodloužit život..třeba jen na půl roku..tak jak mi to řekla onkoložka...ten pes pokud to zabere, vede plnohodnotný život, raduje se ze života...ale pokud jak bylo nypsáno..poznám z jeho očiček, že to nemá význam, že se trápí, tak to ukončíme..protože si to žádný pesan nezaslouží aby trpěl..A JÁ HO TRPĚT NENECHÁM!nechala jsem si poradit od odborníka a doufám že jsem se rozhodla správně...hledám tady spíše človíčka, který chemoterapii podstopil, a více by mě do toho zasvětil..

Ja som vám nepísala, že je to sebecké, ale v našom prípade by to bolo nakoľko náš pes nemal šancu na vyliečenie a stav sa zhošoval čiže je otázne dokedy by mu zaberali aj tie lieky..
Vy sama musíte vedieť ako to s vaším psíkom vyzerá a či sa trápi alebo nie.
Držím palce

11.3.2015 13:54
romcakr

XXX.XXX.140.81

Moc děkuji, ted mi volali z kliniky, že výsledky jsou pořád stejné..a že ji dali transfúzi a že máme počkat do zítra..takže jen čekáme

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.3.2015 14:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

Okamžitě si ji vemte domů, moje byla taky týden na kapačkách, ale vždycky jsem tam s ní 4 hodiny byla, než vykape kapačka, v náručí jsem ji donesla do auta( něm. ovčák), a hned domů, do svého prostředí. Krmit, pít z lahve, jak už jsem tu psala, v práci dovolená, jen aby měla péči v nemoci. Bude to pro ni mnohem lepší na psychiku, nebude zavřená v boxu, bude prostě DOMA, ve své smečce. Musí být ve strašném stresu, jedťe HNED TEDˇ. I když moc trpí, na dušičce jí bude lépe s vámi.

11.3.2015 14:50
romcakr

XXX.XXX.140.81

Moc bych to tak chtěla, ale nejde to dávají ji transfúzi..já jsem ji chtěla dnes domů..já mám stejný názor..chtěla bych ji mít u sebe...at je s námi doma..ale jasně mi řekli že ji kape transfúze a že máme vydržet

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.3.2015 14:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

romcakr napsal(a):
Moc bych to tak chtěla, ale nejde to dávají ji transfúzi..já jsem ji chtěla dnes domů..já mám stejný názor..chtěla bych ji mít u sebe...at je s námi doma..ale jasně mi řekli že ji kape transfúze a že máme vydržet

Transfuze nebo infuze?

11.3.2015 14:59
romcakr

XXX.XXX.140.81

Dostává transfúze, kvůli krvinkám, infuze také.

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.3.2015 15:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

romcakr napsal(a):
Dostává transfúze, kvůli krvinkám, infuze také.

Na rovinu, držím palce, ale nevidím to dobře...

12.3.2015 07:28
romcakr

XXX.XXX.68.130

Pokud se začne lepšit určitě to zkusím..děkuji.

13.3.2015 11:51
axl

XXX.XXX.159.147

Jak to vypada s pejskem?

13.3.2015 13:11
romcakr

XXX.XXX.128.203

Jsem strašně naštvaná, pejska jsem si odnesla domů, pejsek je v katastrofálním stavu, samé modřinky, vychrtlá, slabá, nožičky se ji podlamují...bylo nám řečeno že pes to vzdává a že to máme ukončit...jak jsme pejska přivezli domů, brečeli jsme všichni, protože pohled na ní byl zdrcující...nic méně..nám bylo řečeno že pejsek je už podchlazený že nepije a ani nejí už několik dní...ja jsem ji hned zabalila doma do tepla...teplotu má 38, pejsek mi pije a krmím ji tekutou stravou..ještě jsem si nechala poradit od jedne paní a dávám přípravek...nevím jestli zabere či nikoliv...uvidíme..pokud ano ráda se o něm později zmíním...nyní jsme na tom tak že hodně spí, ale jak někdo příjde tak se zvedne kýve ocáskem..když nepomůže už nic a uvidím na ni že se trápí, že ji něco bolí..zavolám pana veterináře a ukončíme to doma...ale ted mám pocit že ji je doma dobře-...a nádávám si že jsem ji tam nechala..chudáček je celá akorát dopíchaná...a v prostredí, zavřena v kleci...Držte nám palce..já to nevzdávám a ona taky né..

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.3.2015 13:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já k té hospitalizaci psů nikdy neměla důvěru vždycky jsem se o ně raději starala sama. Držím palce at se fenka ještě zotaví. Můžete vyzkoušet tohle http://www.nutridrink.cz/ naředit trochu vodou. Před pár lety jsme tím zachránili život našeho pejska, sice neměl rakovinu ale náhle ochrnul a nechtěl ani jíst ani pít, dávali jsme mu to po troškách, ležel tak 3 týdny ani se nehnul, když už jsme ho nesli utratit a položili ho na stůl, tak se pokusil zvednout hlavu, uzdravil se a žil ještě 7 let.

13.3.2015 13:59
romcakr

XXX.XXX.128.203

Já v to taky pevně věřím...ona to nevzdává..dnes i vstanula a šla přivítat pana..ikdyž se belhala a šla...na nutridrink určitě kouknu..moc mě trápí ty játra...je chudáček celá žlutá..ale uvidíme..jak jiý jsem několkrát napsala..pokud uvidím že se trápí, tak to ukončím...ukončené je to hned...ale zatím budeme bojovat

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.3.2015 17:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

romcakr napsal(a):
Já v to taky pevně věřím...ona to nevzdává..dnes i vstanula a šla přivítat pana..ikdyž se belhala a šla...na nutridrink určitě kouknu..moc mě trápí ty játra...je chudáček celá žlutá..ale uvidíme..jak jiý jsem několkrát napsala..pokud uvidím že se trápí, tak to ukončím...ukončené je to hned...ale zatím budeme bojovat

Chudinka malá, je mně jí tak líto. Vůbec vás ani pejska neznám, ale jak to čtu tak mám úplně husí kůži... napadá mě, znáte kliniku Jaggy? Nevím odkud jste, ale mají v Brně kliniku a v Praze. Jsou tam špičkoví veterináři, kamarádce tam zachránili pejska, který na tom byl velice špatně a jejich veterinář ho chtěl uspat. A pejsek je zdravý, je to už několik let. Popřemýšlejte nad tím. Třeba by to byla šance.

13.3.2015 17:52
axl

XXX.XXX.159.147

Neni to sice stejny pripad, ale nam dali na veterine, kdyz jsme si vyzvedli fenuli po kastraci, jakousi konzervu. Byla to spise polivka, krasne vonela a melo to byt pro psy po operaci, kdy se jim doda dostatek potrebnych zivin a energie. Zkuste se optat na neco takovyho na veterine, vubec si nepamatuju totiz nazev. Drzime palecky.

13.3.2015 18:06
romcakr

XXX.XXX.68.130

Já už nějak těm veterinářům nevěřím, oni jen dávají naděje..a výsledek?stálo nás to 17tis a pejsek je na umření...už ji nechci nechat nikde samotnou , doma je ji nejlépe.

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.3.2015 18:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

Moc držím palečky, je mi Vás moc líto...

13.3.2015 18:17
romcakr

XXX.XXX.68.130

Moc děkujeme palečky potřebujeme

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.3.2015 18:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tohle je moc vážný a MOOC smutný příběh, (jsem vpráci a normálně mám slzy v očích, prožívala jsem něco podobného), zkuste napsat Mvdr. Štouračovi, pošlete mu všechny výsledky vyšetření, seznamte ho se vším, co proběhlo. Je to internista, mohl by vám poradit, co dále. Nepište na poradnu, je to obsáhlý případ a akutní, ale přímo na jeho email. Je uveden na stránkách bonoda. MOOOOC ŠTĚSTÍČKA, přeju.

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.3.2015 18:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

romcakr napsal(a):
Já už nějak těm veterinářům nevěřím, oni jen dávají naděje..a výsledek?stálo nás to 17tis a pejsek je na umření...už ji nechci nechat nikde samotnou , doma je ji nejlépe.

Já vám to věřím, ale opravdu zkuste to ještě na té Jaggy, oni tam umí zázraky. A to nepřeháním. Neříkám že vám fenečku zachrání, ale myslím že šance je. Jinak co jsem slyšela od více známých tak se tam k pejskům chovají moc pěkně a třeba by jste tam s ní mohla jenom dojíždět. Zkuste jim aspoň zavolat a poradit se potom osobně, třeba zatím bez pejska. Držím vám palce, nevzdávejte to. Obzvlášť když vidíte jak se fenečka snaží a že chce žít.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.3.2015 07:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já vám to věřím, ale opravdu zkuste to ještě na té Jaggy, oni tam umí zázraky. A to nepřeháním. Neříkám že vám fenečku zachrání, ale myslím že šance je. Jinak co jsem slyšela od více známých tak se tam k pejskům chovají moc pěkně a třeba by jste tam s ní mohla jenom dojíždět. Zkuste jim aspoň zavolat a poradit se potom osobně, třeba zatím bez pejska. Držím vám palce, nevzdávejte to. Obzvlášť když vidíte jak se fenečka snaží a že chce žít.

Kamarádka tam měla před 5 lety stafbulíka, selhávaly mu játra, už ho oplakali a pes se uzdravil, kdyby ho loni v zimě nesrazilo auto byl by tu doted, nevím co mu přesně bylo, ale zachránili jim ho.

14.3.2015 10:54
kiriku

XXX.XXX.255.49

S rakovinou u zvířat je to stejné jako u lidí. Pokud chcete psa uzdravit, musíte v prvé řadě změnit jídelníček. Pokud trpí bolestmi a nežere, doporučuji přírodní bylinnou léčbu, která tyto příznaky spolehlivě potlačí a můžete si ji vypěstovat i sami doma...

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.3.2015 11:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

kiriku napsal(a):
S rakovinou u zvířat je to stejné jako u lidí. Pokud chcete psa uzdravit, musíte v prvé řadě změnit jídelníček. Pokud trpí bolestmi a nežere, doporučuji přírodní bylinnou léčbu, která tyto příznaky spolehlivě potlačí a můžete si ji vypěstovat i sami doma...

Pokud trpí bolestmi, tak už je na všechno pozdě...

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.3.2015 17:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zeptám se, jak se daří pejskovi?

15.3.2015 20:31
romcakr

XXX.XXX.68.130

Nikitka nám před chvíli umřela..nechali jsme ji uspat..dala nám najevo, že už je její konec...všem Vám děkuji za podporu...nemoc jsme neporazili

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.3.2015 20:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ach jo , měla už asi velké bolesti, asi se jí moc ulevilo, přešla za duhový most, kde se všichni pejsci mají moc dobře.

15.3.2015 21:58
axl

XXX.XXX.159.147

Myslime na vas

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.3.2015 23:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

Je mi to líto, vím, co prožíváte. Tak se držte.

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.3.2015 07:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

16.3.2015 09:03
katkaa1

XXX.XXX.180.30

Rakovina je svinstvo urobili ste dobre že ste ju nenechali trápiť

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.3.2015 14:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

Je mi to strašně líto...

16.3.2015 15:02
fikovnice

XXX.XXX.99.69

katkaa1 napsal(a):
Rakovina je svinstvo urobili ste dobre že ste ju nenechali trápiť

Přesně tak! To je ta poslední služba, kterou můžeme pro své parťáky udělat. Věřte, že jsem byla v situaci, kdy jsem litovala, že to nemohu udělat pro svého nejbližšího člověka...
Hodně síly!

16.3.2015 16:03
katkaa1

XXX.XXX.180.30

fikovnice napsal(a):
Přesně tak! To je ta poslední služba, kterou můžeme pro své parťáky udělat. Věřte, že jsem byla v situaci, kdy jsem litovala, že to nemohu udělat pro svého nejbližšího člověka...
Hodně síly!

Napísala som to presne preto, že som v podobnej situácii tiež bola a musela sa dívať na tie "posledné" mesiace..
A ako Romcakr napísala že sa psíkovi polepšilo po príchode domov presne sa mi vybavilo, že pri dedkovi to bolo rovnaké. Vedeli sme že už nemá žiadnu nádej, ale jedného dňa sa mu výrazne polepšilo všetci sme sa tešili no a na druhý deň umrel. A to som už počula u viacerých že to tak bolo, ako by to telo ešte na záver pozbieralo všetky posledné sily alebo čo

16.3.2015 19:37
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Ano, bývá to tak...
V našem případě bohužel ne, protože můj tatínek umřel v nemocnici za opravdu nevýslovného utrpení. Proto jsem psala to, co jsem psala. Kdyby se situace mohla vrátit, tuším, že bych velmi vážně uvažovala o tom, že mu na ten druhý břeh pomůžu. V tom mají naši čtyřnožci výhodu. A vždy v takto beznadějných případech jako byl tady s tímto psíkem je potřeba nad tím uvažovat. Tím nechci kritizovat zadavatelku, bylo vidět, že dělá maximum pro své milované zvíře. Ale někdy člověk při tom konání "maxima" může přehlédnout, že už vlastně nepomáhá...

16.3.2015 19:40
fikovnice

XXX.XXX.99.69

katkaa1 napsal(a):
Napísala som to presne preto, že som v podobnej situácii tiež bola a musela sa dívať na tie "posledné" mesiace..
A ako Romcakr napísala že sa psíkovi polepšilo po príchode domov presne sa mi vybavilo, že pri dedkovi to bolo rovnaké. Vedeli sme že už nemá žiadnu nádej, ale jedného dňa sa mu výrazne polepšilo všetci sme sa tešili no a na druhý deň umrel. A to som už počula u viacerých že to tak bolo, ako by to telo ešte na záver pozbieralo všetky posledné sily alebo čo

Teď se mi vybavuje, že Vy jste asi ta slečna nebo paní, co na "Kočkách" psala o přejetém kocourkovi...?
Vážně nebudete uvažovat o novém? Je to riziko, ale zase je to daň za svobodu, kterou moji dva domácí kocouři příliš nemají (jen občas s nimi jezdívám na chalupu).

16.3.2015 20:18
katkaa1

XXX.XXX.234.4

fikovnice napsal(a):
Teď se mi vybavuje, že Vy jste asi ta slečna nebo paní, co na "Kočkách" psala o přejetém kocourkovi...?
Vážně nebudete uvažovat o novém? Je to riziko, ale zase je to daň za svobodu, kterou moji dva domácí kocouři příliš nemají (jen občas s nimi jezdívám na chalupu).

Ano to som ja s tým kocúrom.. nového nechceme skončil by bohužiaľ rovnako. Jedine ak by sa tu zas nejaké mačiatko náhodou objavilo tak ako vtedy ten náš tak by som ho určite nevedela nechať hladné na ulici. Ale cielene si zháňať mačku nebudem aj keď nám Murko moc chýba.

16.3.2015 20:21
fikovnice

XXX.XXX.99.69

katkaa1 napsal(a):
Ano to som ja s tým kocúrom.. nového nechceme skončil by bohužiaľ rovnako. Jedine ak by sa tu zas nejaké mačiatko náhodou objavilo tak ako vtedy ten náš tak by som ho určite nevedela nechať hladné na ulici. Ale cielene si zháňať mačku nebudem aj keď nám Murko moc chýba.

Tak já teda budu doufat, že si Vás jakožto hodného člověka zase nějaký kocourek/kočička najde a adoptuje !

16.3.2015 21:58
romcakr

XXX.XXX.68.130

Nevíte o někom kdo prodává štěnátko maltezáčka...snad se na mě moje Nikitka nebude zlobit, ale nějak nedávám tu samotu..nikdo mě nevítá...je tu prázdno doma...

17.3.2015 01:28
fikovnice

XXX.XXX.99.69

romcakr napsal(a):
Nevíte o někom kdo prodává štěnátko maltezáčka...snad se na mě moje Nikitka nebude zlobit, ale nějak nedávám tu samotu..nikdo mě nevítá...je tu prázdno doma...

Nevím, podívejte se určitě do inzerce.
V zásadě jsem se setkala se dvěma názory, když umře čtyřnohý člen rodiny. Někdo nechce nové zvíře vůbec, anebo až s časovým odstupem, a někdo naopak hned. Já jsem se zařadila do té druhé skupiny a dva dny po úmrtí milovaného kocourka jsem jela do útulku pro nového. Teď už mám útulkáče dva, a vím, že mi to tehdy strašně moc pomohlo. Vaši pesanku už stejně budete mít navždy v srdci (tak, jako já mám všechny své blízké). Takže moc Vám v tomto fandím, opravdu moc; navíc péče o nové zvířátko Vás zaměstná v tom smyslu, že přece jen nebude tolik prostoru pro smutek (i když odsmutnit si to člověk samozřejmě musí). Prosím, pochlubte se pak Vaším novým přírůstkem a držím Vám už teď pěsti!

17.3.2015 01:31
fikovnice

XXX.XXX.99.69

romcakr napsal(a):
Nevíte o někom kdo prodává štěnátko maltezáčka...snad se na mě moje Nikitka nebude zlobit, ale nějak nedávám tu samotu..nikdo mě nevítá...je tu prázdno doma...

Tyto inzeráty na mě vykukly z inzerce zde na FAUNĚ (určitě toho tam bude mnohem více; záleží také odkud jste):

Maltézáček s rodokmenem prodám
Maltézský psík (maltézáček) - chovatelská stanice Pleasure of Friendship s více jak 15letou tradicí chovu a výstav nabízí štěňátka pro...
09.03. v 17:29
magdapolakova
Středočeský kraj

6000 Kč
MALTÉZSKÝ PSÍK s PP prodám
Prestižní chovná stanice Magic Maltese s 11 letou tradicí chovu nabízí štěně pejska.Štěně je po rodičích s krevní línie (USA, KOREA).Otec...
04.03. v 20:24
sona.mlezivova
Jihomoravský kraj.

17.3.2015 03:48
romcakr

XXX.XXX.68.130

Já už jsem toho prošla hodně, i jsem odepsala, ale bud měli jen pejska..a my bychom chtěli zase fenečku a nebo už jsou všechny zamluvené..a tak hledám a hledám...a popravdě pořád hledám podobu moji Nikitky...já vím že už to nebude nikdy Nikitka..snad se na mě nebude zlobit, že ji nahradíme..ale ta samota a prázdno je hrozné...všude ji pořád vidím..otevřu dveře a nikdo mě nevítá..nikdo nelétá na zahradě, nikdo se mnou nepije kafe...Děti jsou na školách a my jsme zůstali s manželem sami..

17.3.2015 03:55
romcakr

XXX.XXX.68.130

fikovnice napsal(a):
Nevím, podívejte se určitě do inzerce.
V zásadě jsem se setkala se dvěma názory, když umře čtyřnohý člen rodiny. Někdo nechce nové zvíře vůbec, anebo až s časovým odstupem, a někdo naopak hned. Já jsem se zařadila do té druhé skupiny a dva dny po úmrtí milovaného kocourka jsem jela do útulku pro nového. Teď už mám útulkáče dva, a vím, že mi to tehdy strašně moc pomohlo. Vaši pesanku už stejně budete mít navždy v srdci (tak, jako já mám všechny své blízké). Takže moc Vám v tomto fandím, opravdu moc; navíc péče o nové zvířátko Vás zaměstná v tom smyslu, že přece jen nebude tolik prostoru pro smutek (i když odsmutnit si to člověk samozřejmě musí). Prosím, pochlubte se pak Vaším novým přírůstkem a držím Vám už teď pěsti!

Tak jak mi nikitla umírala, tak jsem si říkala že už pejska nechci..že Nikitku nikdo nenahradí a že už nechci prožívat takové trápení...ale taky si myslím, že sehnat pejska bude asi to nejlepší, protože nás to zaměstná...vůec se netěším na to učení..Nikitka byla lump..jako štěně nám zničila několik klávesnic u ps, myší od pc, mikrofonu, knih, apod...dala nám zabrat..ale jak se vše naučila tak byla úžasný pes, který nepotřeboval plot a jen na nás čekala u domu než se vrátíme z práce..moc chytrá byla

17.3.2015 07:55
Lexaurin

XXX.XXX.83.128

Hlavně se snažit pejsky nesrovnávat. Je to určitě těžké, ale nebylo by to vůči novému štěňátku fér.

17.3.2015 09:08
katkaa1

XXX.XXX.180.30

romcakr napsal(a):
Já už jsem toho prošla hodně, i jsem odepsala, ale bud měli jen pejska..a my bychom chtěli zase fenečku a nebo už jsou všechny zamluvené..a tak hledám a hledám...a popravdě pořád hledám podobu moji Nikitky...já vím že už to nebude nikdy Nikitka..snad se na mě nebude zlobit, že ji nahradíme..ale ta samota a prázdno je hrozné...všude ji pořád vidím..otevřu dveře a nikdo mě nevítá..nikdo nelétá na zahradě, nikdo se mnou nepije kafe...Děti jsou na školách a my jsme zůstali s manželem sami..

Poznám tento pocit, keď nám pred dvomi rokmi umrela 4 ročná sučka na zlyhanie srdca z ničoho nič boli sme z toho s manželom obaja K.O. Ešte týždeň po tom som celú cestu domov z práce v aute plakala lebo som vedela že doma je tak prázdno a ona tam už nebude..
O novom psíkovi som najprv nechcela ani počuť, no moja najlepšia kamarátka (dlhoročná chovateľka) hneď vedela ako na mňa a zobrala ma zo sebou na výlet pod zámienkou že potrebuje niečo vybaviť k chovateľke, ktorá mala práve šteniatka. Samozrejme mi viac netrebalo a po vyrevaní sa a vypusinkovaní všetkých jej psov som volala manželovi a jedno rovno rezervovala Mali len dva týždne takže sme si ešte museli chvíľu počkať, ale doma sme iné nerobili len pozerali FB a fotky a videá nášho nového krpca a riešili ktorý bude ten náš lebo vybrať sme si mali prísť až v 6t. Za našou nám bolo stále strašne smutno a aj je, ale veľmi mi to vtedy pomohlo a tých pár týždňov ubehlo ako voda a s príchodom nového malého zločinca sme nemali čas vyplakávať. Neľutujem ani troška že sme to tak rýchlo vybavili, aj keď som to zo začiatku považovala za "zradu" voči našej sučke no pravda je že ďalším rokom smútenia by sme jej aj tak život nevrátili a takto sme mohli poskytnúť nový domov a lásku niekomu ďalšiemu.

17.3.2015 09:30
romcakr

XXX.XXX.239.226

katkaa1 napsal(a):
Poznám tento pocit, keď nám pred dvomi rokmi umrela 4 ročná sučka na zlyhanie srdca z ničoho nič boli sme z toho s manželom obaja K.O. Ešte týždeň po tom som celú cestu domov z práce v aute plakala lebo som vedela že doma je tak prázdno a ona tam už nebude..
O novom psíkovi som najprv nechcela ani počuť, no moja najlepšia kamarátka (dlhoročná chovateľka) hneď vedela ako na mňa a zobrala ma zo sebou na výlet pod zámienkou že potrebuje niečo vybaviť k chovateľke, ktorá mala práve šteniatka. Samozrejme mi viac netrebalo a po vyrevaní sa a vypusinkovaní všetkých jej psov som volala manželovi a jedno rovno rezervovala Mali len dva týždne takže sme si ešte museli chvíľu počkať, ale doma sme iné nerobili len pozerali FB a fotky a videá nášho nového krpca a riešili ktorý bude ten náš lebo vybrať sme si mali prísť až v 6t. Za našou nám bolo stále strašne smutno a aj je, ale veľmi mi to vtedy pomohlo a tých pár týždňov ubehlo ako voda a s príchodom nového malého zločinca sme nemali čas vyplakávať. Neľutujem ani troška že sme to tak rýchlo vybavili, aj keď som to zo začiatku považovala za "zradu" voči našej sučke no pravda je že ďalším rokom smútenia by sme jej aj tak život nevrátili a takto sme mohli poskytnúť nový domov a lásku niekomu ďalšiemu.

Napsala jste to nádherně a naprosto přesně...no obvolávám kde se dá...nyní čekám na telefon...jeden hafík zbyl tak uvidíme...

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.3.2015 10:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dobře jste se rozhodla, mě, jak před 3,5 rokama umřela moje ovčanda v 5 letech, pořád jsem ji jako hledala, dvorek prázdný, všady ticho, klid, do dneška za ní chodím na zahradu, kde má hrobeček a tam spolu rozmlouváme, za týden už jsem měla doma nové štěndo. Neustále jsem ji ale srovnávala s ní, protože ta 1. byla můj NEJ PES, s kterým jsme si absolutně sedly a myslím, že se to stane asi 1x v životě, nejmínˇse dožila, zrovna ona. Už jsem to tady psala. V mém srdci zůstane napořád, do smrti nezapomenu. Přikládám fotečku, ta z černým pruhem je ta, co umřela, dlouhosrstka je nynější -vejlupek, vychcanec, jen samé lotroviny vymýšlí, ale máme ji rádi, taková, jaká je. Tak si vemte pejska, já jsem měla vždycky taky fenky, ale jestli budu zdravá a budu příště někdy vybírat zase N.O., tak si vezmu psa. Fenky jsou více náchylné na zdravotní problémy. Hodně štěstí, při výběru nového kamaráda.

17.3.2015 10:30
romcakr

XXX.XXX.239.226

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Dobře jste se rozhodla, mě, jak před 3,5 rokama umřela moje ovčanda v 5 letech, pořád jsem ji jako hledala, dvorek prázdný, všady ticho, klid, do dneška za ní chodím na zahradu, kde má hrobeček a tam spolu rozmlouváme, za týden už jsem měla doma nové štěndo. Neustále jsem ji ale srovnávala s ní, protože ta 1. byla můj NEJ PES, s kterým jsme si absolutně sedly a myslím, že se to stane asi 1x v životě, nejmínˇse dožila, zrovna ona. Už jsem to tady psala. V mém srdci zůstane napořád, do smrti nezapomenu. Přikládám fotečku, ta z černým pruhem je ta, co umřela, dlouhosrstka je nynější -vejlupek, vychcanec, jen samé lotroviny vymýšlí, ale máme ji rádi, taková, jaká je. Tak si vemte pejska, já jsem měla vždycky taky fenky, ale jestli budu zdravá a budu příště někdy vybírat zase N.O., tak si vezmu psa. Fenky jsou více náchylné na zdravotní problémy. Hodně štěstí, při výběru nového kamaráda.

Oba hafani jsou moc krásní..moc moc...a ta co umřela tak té to jde s očí, že byla skvělý parták...no zatím jsem nic nesehnala...pejska nechci...máme kolem sebe samé fenky a to by byl chudák

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.3.2015 13:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak to jo, já mám fenku jen tu jednu-zlobivku. Tak atˇbrzy něco seženete a hlavně, aby to bylo zdravé, to jediné si já vždycky přeju, no feně je teprve 3,5 roku, na stáří to bude horší. Ale nechcu na to myslet, prožila jsem si taky svoje.6 dní na kapačkách, mě vet. stála 12000, a to bez hospitalizace, to krmení z lahve násilím do ní něco dostat, pití z lahve atd...Všechno marný, opravdu ta bezmoc, je hrozná. Umřela mi doma, pod rukama, vydechla naposled. Veterináři by měli stejně říct na rovinu, jak je to doopravdy, ale když člověk pořád ještě doufá v zázrak. Ach jo. Až koupíte nového štěníka, dejte sem vědět i s fotečkou.

17.3.2015 13:59
romcakr

XXX.XXX.239.226

Tak jsem asi našla...konečně fenečka...ale musíme si počkat do velikonoc, ještě je malinká...nevím která to z nich je...na fotce jsou dva pejsci a jedna...ta naše fenečka

17.3.2015 14:32
Lexaurin

XXX.XXX.83.128


Jen nic neuspěchat, ať nespláčete nad výdělkem. Bála bych se, že narazím na množitele, a koupím štěně plné nemocí, psychických potíží...Toto jsou "maltézáčci" bez PP = velká nejistota. Po vašich bolestech bych vybírala mezi chovnými stanicemi, štěně s PP.

20.3.2015 06:28
romcakr

XXX.XXX.68.130

Ahoj všem moc bych vám všem chtěla poděkovat za podporu, když jsem měla smutné a náročné dny...nyní se už těšíme na štěnátko a já se na něj připravuji, nový pelíšek apod...ale proč píši, chtěla bych se vyvarovat chyb, které jsem dělala u Nikitky...kupovali jsme kapsičky pedigrie a granulky a veterinář mi řekl že je to největší humus...tak to už nijkdy dávat nebudu .. chtěla bych se vás zeptat čím krmit?Bude to maltezáček v dospělosti kolem 3kg.Děkuji vám moc za tipy.

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.3.2015 07:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

Maltézáček je poměrně malý pes takže uděláte nejlépe když se vyprdnete na konzervy, kapsičky, granule apod a budete jí vařít, to si myslím je to nejzdravější co můžete psovi dát.At vám nová feńule dělá jen radost.

20.3.2015 09:34
katkaa1

XXX.XXX.180.30

Je nádherná

Inak súhlasím s habe kŕmte to najlepšie čo môžete, či už nejakú kvalitnú značku granulí alebo mäso. V každom prípade k tej rakovine.. my sme mali u rodičov maltezáčky dve, matku a dcéru. Obe kŕmené rovnako celý život vareným mäsom + celodenne v miske granule Friskies (tiež grc). Dcéra nám odišla na rakovinu v 8 rokoch, matka sa dožila 17.

20.3.2015 09:42
Lexaurin

XXX.XXX.83.128

Genetika je první věc- tedy základ jsou zdraví, vyšetření rodiče, štěne z CHS od zodpovědných chovatelů. Strava je věc druhá-vařit rozhodně místo granulí a umělých nesmyslovin smajlík

20.3.2015 09:56
Lexaurin

XXX.XXX.83.128

Nezlobte se, nebo zlobte, ale nechápu, když po takové nemoci, po takových útrapách sáhnete po prvním štěněti, které se naskytne. Chápu že trpíte syndromem prázdného hnízda, ale můžete si zadělat na další potíže. Minimálně toto štěňátko má už teď neprůchodné oční kanálky- odtud ta červená srst pod očima.

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.3.2015 10:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

Je mi líto Vaší ztráty , je prima, že si hned berete štěňátko, musím říct, mě moc pomohlo, když mi umřel můj milovaný afgánek, že jsme hned přivezli štěndo...měli jsme ho už zamluvený k chrťákovi, bohužel to u nás šlo tak rychle, že už se ho chudinka nedočkal.
Přeju moc radosti s novým pejskem

20.3.2015 10:20
mishule

XXX.XXX.99.26

romcakr napsal(a):
Ahoj všem moc bych vám všem chtěla poděkovat za podporu, když jsem měla smutné a náročné dny...nyní se už těšíme na štěnátko a já se na něj připravuji, nový pelíšek apod...ale proč píši, chtěla bych se vyvarovat chyb, které jsem dělala u Nikitky...kupovali jsme kapsičky pedigrie a granulky a veterinář mi řekl že je to největší humus...tak to už nijkdy dávat nebudu .. chtěla bych se vás zeptat čím krmit?Bude to maltezáček v dospělosti kolem 3kg.Děkuji vám moc za tipy.

Je mi líto, jak to vše dopadlo, ale je skvělé, že máte malého kamaráda! :)

Máme doma maltézáčky dva. Také bych doporučovala pejskovi vařit, je to prcek, moc toho nesní. A od mala zvykat na nějakou tu dentální hygienu, ty zoubky jsou v dospělosti extra problém kvůli kameni a kazu. My si s tím užíváme svoje teďka.

Ale jinak je prcek nádherný, tak ať vám dělá jen radost a má pevné zdraví! :).

20.3.2015 11:08
romcakr

XXX.XXX.226.227

Lexaurin napsal(a):
Nezlobte se, nebo zlobte, ale nechápu, když po takové nemoci, po takových útrapách sáhnete po prvním štěněti, které se naskytne. Chápu že trpíte syndromem prázdného hnízda, ale můžete si zadělat na další potíže. Minimálně toto štěňátko má už teď neprůchodné oční kanálky- odtud ta červená srst pod očima.

Popravdě to nebylo tak jednoduché, štěnátka byla bud zamluvená a nebo nebyla fenečka...volala jsem i do chovné stanice, ale nebudu vám nic nalhávat, ale paní chtěla od 15-30tis, zaleží dle původu rodičů, a tolik peněz ani nemám...maminka od tohoto štěnátka je moc krásná a oči má v pořádku...já nebudu chodit na výstavy ani ji nechávat dlouhou srst...bude to náš parták, z kterého budeme mít radost...očička tekla i Nikitce a taky nám to nevadilo.

20.3.2015 11:23
Lexaurin

XXX.XXX.83.128

No, já měla namysli hlavně tu zdravotní genetickou výbavu, nikoli výstavy.

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.3.2015 11:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

romcakr napsal(a):
Popravdě to nebylo tak jednoduché, štěnátka byla bud zamluvená a nebo nebyla fenečka...volala jsem i do chovné stanice, ale nebudu vám nic nalhávat, ale paní chtěla od 15-30tis, zaleží dle původu rodičů, a tolik peněz ani nemám...maminka od tohoto štěnátka je moc krásná a oči má v pořádku...já nebudu chodit na výstavy ani ji nechávat dlouhou srst...bude to náš parták, z kterého budeme mít radost...očička tekla i Nikitce a taky nám to nevadilo.

A Nikitky se nikdo neptal, jestli jí to nevadí, že?

20.3.2015 11:51
romcakr

XXX.XXX.226.227

Lexaurin napsal(a):
No, já měla namysli hlavně tu zdravotní genetickou výbavu, nikoli výstavy.

Jj já Vás chápu..

20.3.2015 11:54
romcakr

XXX.XXX.226.227

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A Nikitky se nikdo neptal, jestli jí to nevadí, že?

Já nevím na co se naráží..Nikitka byla štastný pejsek...milovali jsme ji jak to jen šlo a v srdíčku nám zůstane napořád...a to že ji tekla očička je u maltezáčků přece běžné..

20.3.2015 11:56
romcakr

XXX.XXX.226.227

mishule napsal(a):
Je mi líto, jak to vše dopadlo, ale je skvělé, že máte malého kamaráda! :)

Máme doma maltézáčky dva. Také bych doporučovala pejskovi vařit, je to prcek, moc toho nesní. A od mala zvykat na nějakou tu dentální hygienu, ty zoubky jsou v dospělosti extra problém kvůli kameni a kazu. My si s tím užíváme svoje teďka.

Ale jinak je prcek nádherný, tak ať vám dělá jen radost a má pevné zdraví! :).

Určitě budu vařit..kdysi taky nebyli granule a pejci se dožívali hodně let..

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.3.2015 11:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

Běžné to být může, ale je to v pořádku?

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.3.2015 11:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

romcakr napsal(a):
Určitě budu vařit..kdysi taky nebyli granule a pejci se dožívali hodně let..

I psi krmení granulemi se dožívají vysokého věku.

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.3.2015 12:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

romcakr napsal(a):
Určitě budu vařit..kdysi taky nebyli granule a pejci se dožívali hodně let..

Jak kteří ono je to celkem jedno, mámy pes krmený kdejakým svinstvem, hlavně uzeninami a kapsičkami pedigree se dožil skoro devatenácti let. Pro srovnání mí psi jeden krmený marketovkama a konzervama z rýží a těstovinama zemřel na selhání ledvin ve 12 letech po této zkušenosti další pes který nikdy nedostal nic chemického, krmen masem, přílohama dalo by se říct na Barfu zemřel na selhání ledvin v deseti letech a ted si z toho něco vyberte,.

20.3.2015 12:10
romcakr

XXX.XXX.226.227

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
I psi krmení granulemi se dožívají vysokého věku.

No já bych tuto diskuzi asi uzavřela...nemyslím si že pokud není pejsek přímo z chovné stanice, tak že je něco špatně...moje maminka má maltezáčka z útulku, je přerostlý, oči mu tečou pořád a nyní mu bude 14 let...já vím, že to nemyslíte špatně...ale já už se těším na nové štěnátko, už bude naše..a měnic nic nebudu

20.3.2015 12:13
romcakr

XXX.XXX.226.227

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jak kteří ono je to celkem jedno, mámy pes krmený kdejakým svinstvem, hlavně uzeninami a kapsičkami pedigree se dožil skoro devatenácti let. Pro srovnání mí psi jeden krmený marketovkama a konzervama z rýží a těstovinama zemřel na selhání ledvin ve 12 letech po této zkušenosti další pes který nikdy nedostal nic chemického, krmen masem, přílohama dalo by se říct na Barfu zemřel na selhání ledvin v deseti letech a ted si z toho něco vyberte,.

To je přesné a souhlasím stím..je to jak u lidí..někdo dodržuje správnou životosprávu, nekouří, nepije a druhý je pravý opak a nakonec se ještě dožije déle...a my přece ani nemůžeme myslet na to že ten pejsek bude nemocný.

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.3.2015 12:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

romcakr napsal(a):
No já bych tuto diskuzi asi uzavřela...nemyslím si že pokud není pejsek přímo z chovné stanice, tak že je něco špatně...moje maminka má maltezáčka z útulku, je přerostlý, oči mu tečou pořád a nyní mu bude 14 let...já vím, že to nemyslíte špatně...ale já už se těším na nové štěnátko, už bude naše..a měnic nic nebudu

Vybrala jste si jí, vezměte si jí, jen prosím jednu věc, až si pro ní pojedete tak si jedte k těm lidem domů, předpokládám že vás pozvou dovnitř, ukážou vám matku štěnat, pelíšek a prostory kde pejsky mají, nenechte se odbýt tím že vám štěně strčí do ruky mezi vraty, a nebo že budou tak hodní a ochotní a přivezou vám ho někam na parkoviště nebo na půl cesty aby jste je nemuseli hledat. pokud tedy nechcete podporovat utrpení psů v množírnách.

20.3.2015 12:19
romcakr

XXX.XXX.226.227

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Vybrala jste si jí, vezměte si jí, jen prosím jednu věc, až si pro ní pojedete tak si jedte k těm lidem domů, předpokládám že vás pozvou dovnitř, ukážou vám matku štěnat, pelíšek a prostory kde pejsky mají, nenechte se odbýt tím že vám štěně strčí do ruky mezi vraty, a nebo že budou tak hodní a ochotní a přivezou vám ho někam na parkoviště nebo na půl cesty aby jste je nemuseli hledat. pokud tedy nechcete podporovat utrpení psů v množírnách.

Jj nebojte se mi jsme s paní přímo v kontaktu..už se na nás těší...jedeme k nim domů..a paní mi ochotně posílá fotečky..je moc milá..

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.3.2015 16:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Vybrala jste si jí, vezměte si jí, jen prosím jednu věc, až si pro ní pojedete tak si jedte k těm lidem domů, předpokládám že vás pozvou dovnitř, ukážou vám matku štěnat, pelíšek a prostory kde pejsky mají, nenechte se odbýt tím že vám štěně strčí do ruky mezi vraty, a nebo že budou tak hodní a ochotní a přivezou vám ho někam na parkoviště nebo na půl cesty aby jste je nemuseli hledat. pokud tedy nechcete podporovat utrpení psů v množírnách.

Zase budu trochu mimo. Ale - když jsme si jeli pro naší fenu s PP, tak nám ji slečna majitelka ( ne chovatelka ) přivedla na náměstí, kdybych se já nejistila papírem, kde mi podepsala, že mi ji předala ( bála jsem se nařčení, že jsem ji ukradla ), tak mi dala vodítko do ruky a šla. Později jsem pochopila proč. Bála se, abych fenu nevrátila, chtěla se jí už konečně zbavit.

20.3.2015 18:14
Lexaurin

XXX.XXX.137.156

No jo, ale to je dost podstatny rozdil kdyz si nekdo koupi psa s PP a chce se ho zbavit. Tl je jina kapitola. Ja jsem kuprik, adu mluvila o stenatech z chovnd stanice, ne o psovi z druhe ruky.

21.3.2015 19:49
Lexaurin

XXX.XXX.137.156

Ta sama "chovatelka" co od ni berete stene ma dalsi inzerat, ze daruje fenku maltezacka, to jako maminku toho vaseho?

21.3.2015 23:12
romcakr

XXX.XXX.68.130

A jak jste na to přišla?máte nějaký odkaz?

22.3.2015 08:05
romcakr

XXX.XXX.68.130

Já ale jedu pro pejska do Pardubic...tohle není ta paní co mi prodává štěnátko.

22.3.2015 08:07
romcakr

XXX.XXX.68.130

Já jsem celou noc nespala, jak jsem na to pořád myslela co mi Lexaurin napsala...já se těším na štěnátko a vy mi to tak kazíte..

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.3.2015 11:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

romcakr napsal(a):
Já jsem celou noc nespala, jak jsem na to pořád myslela co mi Lexaurin napsala...já se těším na štěnátko a vy mi to tak kazíte..

Nekazíme, jen se Vás snažíme vyvarovat nějaké množitelky, která si hraje na "bůhvíco". Sama cítíte, že tenhle neuvážený krok není správný.

Neregistrovaný uživatel

22.3.2015 14:51
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.178.38

Nechtěla jsem se do toho vkládat, máte to těžké. Ale když jsem se zamyslela, co bych dělala asi já (asi, neb kdo v té situaci nebyl, nemůže jistě vědět) a co dělali mí přátelé a známí při ztrátě psa...holky vám radí dobře. Ani čistokrevným pejskem z vyhlášené chovky se možným zdravotním komplikacím nemusíte vyhnout, ale přeci jen, je to pravděpodobnější. Kamarádu nedávno odešla berňačka na selhání ledvin, bylo to rychlé, nečekané Zprvu nechtěl o dalším pejskovi slyšet, ale to prázdno bylo obrovské, začal schánět informace, lustrovat chovky, co se hlavně zdraví odchovů týče. Novou pejsanku tento týden přivezou domů. Snad vybrali dobře, zasloužili by si to za to, co prožili, i jak se teď snažili vyeliminovat případné zdravotní problémy...

23.3.2015 01:22
fikovnice

XXX.XXX.99.69

rapotacka11 napsal(a):
Http://www.ifauna.cz/psi/inzerce/r/detail/2474826/maltezacek/

Inzerát "záhadně" zmizel, resp. nenalezen .

23.3.2015 05:56
romcakr

XXX.XXX.68.130

fikovnice napsal(a):
Inzerát "záhadně" zmizel, resp. nenalezen .

Ale nebyla to ta paní od které budeme mít to štěně..to byla paní z jižní moravy, která daruje fenku...my si jedeme pro štěně do Pardubic..já nechápu proč si to spojujete...a proč neustále něco hledáte...divoženka to napsala dobře...a sice že ani pejsek z chovné stanice mi nezaručí, že onemocní rakovinou nebo jinou závažnou nemocí...jste hodní, že to myslíte dobře..ale pokud by si každý bral pejska z chovné stanice, tak co by bylo s těmi ostatními štěnaty, kteří se narodili běžné v nějaké rodině...nelze myslet jen negativně..

Neregistrovaný uživatel

23.3.2015 08:12
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.178.38

Teď Vás vyvedu z omylu: rozhodně neschvaluju žádné, narození pejska v běžné rodině". To není nic náhodného, že si někdo pořídí psa a fenu, to už je plánované, pokud na nich chce dokonce chovat - tam doufám, že se se to i u nás někdy posune do roviny, kdy to bude trestné. Protože ano, potom bude stále takových pejsků hafl, plné inzeráty, plné útulky...a kdo si je pořád bude brát? Holky se právem zlobí, protože kdyby té, hodné" paní, zůstalo 5 štěňat doma, další množení by si pro příště rozmyslela. Tím, že si štěně od ní koupíte, ji podpoříte v tom, že bude mít další a další vrhy. Nic moc ji to nestojí, zvířata nemá vyšetřená, očipovaná, nemusela projít výstavama a uchovněním, za což všechno se platí...

23.3.2015 08:57
rapotacka11

XXX.XXX.32.93

Tak doufejte, že matku DOMA uvidíte .

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.3.2015 11:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zeptám se, proč mermomocí trváte jen na maltézákovi? Což tak zkusit vzít si pejska z útulku, tolik jich tam čeká na svůj domov a hodného páníka. Mám zkušenost tu, že právě ti, moc milí lidé, usměvaví apod.", jsou největší zmetci, tak pozor na to. Já pokud bych nechtěla štěně s PP., jednoznačně volím útulkáčka. Zvažte to dobře. Nějak mi tam něco nesedí, jak píšete o té paní.

9.4.2015 06:52
romcakr

XXX.XXX.68.130

Ahoj všem, tak máme doma malou rozkošnou kuličku.Viděla jsem maminku štěnátka i její sourozence.Pejsek je úžasný..přikládám fotečku.

9.4.2015 07:15
fikovnice

XXX.XXX.99.69

romcakr napsal(a):
Ahoj všem, tak máme doma malou rozkošnou kuličku.Viděla jsem maminku štěnátka i její sourozence.Pejsek je úžasný..přikládám fotečku.

Je moc hezká! Kolik měli těch štěnd? Měli jste na výběr? Matka se štěndy byli chováni v bytě?

9.4.2015 07:22
romcakr

XXX.XXX.68.130

Ano maminka měla 6 let a štěnátka měla potřetí.Matka i štěnátka byla chována v bytě.Celkem měla 3 štěnátka.Maminka vážila necelá 3 kg a tatínek přes 3 kg.Majitelka nám vše vysvětlila předala očkovácí průkaz..a jsme nadále v kontaktu

9.4.2015 07:28
fikovnice

XXX.XXX.99.69

romcakr napsal(a):
Ano maminka měla 6 let a štěnátka měla potřetí.Matka i štěnátka byla chována v bytě.Celkem měla 3 štěnátka.Maminka vážila necelá 3 kg a tatínek přes 3 kg.Majitelka nám vše vysvětlila předala očkovácí průkaz..a jsme nadále v kontaktu

Nečetla jsem teď tu diskuzi celou, ale to Vaše nové štěndo ani zřejmě nemá ucpané slzné kanálky jak Vám někdo výše psal. To je jiné, než jste měla na těch fotkách výše - jak mělo červenou srst u očí?

9.4.2015 07:39
romcakr

XXX.XXX.68.130

Nene pořád je to to samé štěnátko...ale očička ji nějak netečou má to jen nepatrně.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.4.2015 09:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

Mooc pěkný kulíšek, tedˇhlavně, aby byla zdravá a dobře vám prospívala a rostla

9.4.2015 10:52
katkaa1

XXX.XXX.180.30

romcakr napsal(a):
Ahoj všem, tak máme doma malou rozkošnou kuličku.Viděla jsem maminku štěnátka i její sourozence.Pejsek je úžasný..přikládám fotečku.

Je zlatučká nech vám robí radosť

Neregistrovaný uživatel

9.4.2015 11:31
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.178.38

Už si ani nedovedu představit, že jsem byla s takovýma mimčama důsledná, je to dávno,7let. Když to člověk teďka vidí, těžko si představit. Já bych jen mazlinkala a mazlinkala

9.4.2015 12:34
balisek

XXX.XXX.165.178

Lexaurin napsal: " Minimálně toto štěňátko má už teď neprůchodné oční kanálky- odtud ta červená srst pod očima."
-

Asi nemáte moc zkušeností s bílými chlupatými psy. Tvorba očního sekretu je normální fyziologická záležitost. Na jemném světlém chlupu způsobuje nepěkné rezavé zbarvení, aniž by se nutně jednalo o zdravotní problém. Prevencí je každodenní otírání koutků očí a používání speciálních přípravků, díky nímž slzy po srsti stečou a nevsáknou se do chlupu.

10.4.2015 12:35
romcakr

XXX.XXX.228.114

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Už si ani nedovedu představit, že jsem byla s takovýma mimčama důsledná, je to dávno,7let. Když to člověk teďka vidí, těžko si představit. Já bych jen mazlinkala a mazlinkala

Jj tak to je přesné..mazlinkování to nám jde...ale i tak je šikovná, musím ji pochválit ..přinesla nám spoustu radostí do života..Na Nikitku, která umřela nikdy nezapomenu, denně chodíme na hrobeček a myslím na ni..Štěnátko nás zaměstná, a tak je to mnohem lepší

10.4.2015 12:38
romcakr

XXX.XXX.228.114

balisek napsal(a):
Lexaurin napsal: " Minimálně toto štěňátko má už teď neprůchodné oční kanálky- odtud ta červená srst pod očima."
-

Asi nemáte moc zkušeností s bílými chlupatými psy. Tvorba očního sekretu je normální fyziologická záležitost. Na jemném světlém chlupu způsobuje nepěkné rezavé zbarvení, aniž by se nutně jednalo o zdravotní problém. Prevencí je každodenní otírání koutků očí a používání speciálních přípravků, díky nímž slzy po srsti stečou a nevsáknou se do chlupu.

Tady v okolí kdo má maltézáčka tak ty očička mají všichni rezavé...někdo méně někdo více.

10.4.2015 15:08
Lexaurin

XXX.XXX.83.128

balisek napsal(a):
Lexaurin napsal: " Minimálně toto štěňátko má už teď neprůchodné oční kanálky- odtud ta červená srst pod očima."
-

Asi nemáte moc zkušeností s bílými chlupatými psy. Tvorba očního sekretu je normální fyziologická záležitost. Na jemném světlém chlupu způsobuje nepěkné rezavé zbarvení, aniž by se nutně jednalo o zdravotní problém. Prevencí je každodenní otírání koutků očí a používání speciálních přípravků, díky nímž slzy po srsti stečou a nevsáknou se do chlupu.

Nebojte, mám 3 dlouhosrsťáky a vyšetření slzných kanálků za sebou , dost často slzení, mimo jiné samozřejmě způsobují geneticky zůžené, nebo neprůchodné slzné kanálky.

10.4.2015 15:21
Lexaurin

XXX.XXX.83.128

Jen ještě dodám, že pokud by to bylo, normalni a fyziologické jak píše balisek, tuším, že by měli rezavé pod očima naprosto všichni bílí psi, ne ? Znám plno bílých psů a oči jako zrcadlo smajlík Mnohdy hraje roli i strava, množství betakarotenu v granulích, dráždění oka dlouhými chlupy...na srst vlhkou od szl se naváží bakterie...může jít o projev alergie na některou složku stravy...atd atp.

Jinak zadavatelce gratujuji ke krásnému štěňátku, ať vám dělá samou radost.

10.4.2015 15:26
Dája6

XXX.XXX.40.42

Lexaurin napsal(a):
Nebojte, mám 3 dlouhosrsťáky a vyšetření slzných kanálků za sebou , dost často slzení, mimo jiné samozřejmě způsobují geneticky zůžené, nebo neprůchodné slzné kanálky.

Podle mě nemáte pravdu a to protože to co popisujete je jen jedna s věcí co dělá rezavé pod očima, ale těch důvodu je více a někdy to není jen o průchodností kanálku. A vím o čem píšu mám třetího Bišonka a u každého jsem s tím někdy víc a někdy míň bojovala, ale nikdy to nebyly kanálky.
Dája.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.4.2015 17:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

Pěkné štěně, at vám dělá radost. jinak to zabarvení pod očima má většina bílých psů, zřejmě mají neprůchodné slzné kanálky někteří to nemají, kdysi sem někde četla jak a čím to odstranit ale nevím, když zapátráte na netu, tak to jistě najdete. I náš bílý voříšek měl hnědé pod očkama, sice to nebylo hezké ale dožil se skoro 19 let a nikdy neměl s očima sebemenší problém jen ten estetický.

10.4.2015 18:39
Lexaurin

XXX.XXX.137.156

Dája6 napsal(a):
Podle mě nemáte pravdu a to protože to co popisujete je jen jedna s věcí co dělá rezavé pod očima, ale těch důvodu je více a někdy to není jen o průchodností kanálku. A vím o čem píšu mám třetího Bišonka a u každého jsem s tím někdy víc a někdy míň bojovala, ale nikdy to nebyly kanálky.
Dája.

Samozrejme, muj prispevek o dalsich duvodech je vyse.

13.4.2015 09:04
romcakr

XXX.XXX.129.4

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Pěkné štěně, at vám dělá radost. jinak to zabarvení pod očima má většina bílých psů, zřejmě mají neprůchodné slzné kanálky někteří to nemají, kdysi sem někde četla jak a čím to odstranit ale nevím, když zapátráte na netu, tak to jistě najdete. I náš bílý voříšek měl hnědé pod očkama, sice to nebylo hezké ale dožil se skoro 19 let a nikdy neměl s očima sebemenší problém jen ten estetický.

Jojo děkuji moc, štěnátko je dáblík..ale je to naš e zlazíčko...máme s ni velikou radost

13.4.2015 09:05
romcakr

XXX.XXX.129.4

Lexaurin napsal(a):
Jen ještě dodám, že pokud by to bylo, normalni a fyziologické jak píše balisek, tuším, že by měli rezavé pod očima naprosto všichni bílí psi, ne ? Znám plno bílých psů a oči jako zrcadlo smajlík Mnohdy hraje roli i strava, množství betakarotenu v granulích, dráždění oka dlouhými chlupy...na srst vlhkou od szl se naváží bakterie...může jít o projev alergie na některou složku stravy...atd atp.

Jinak zadavatelce gratujuji ke krásnému štěňátku, ať vám dělá samou radost.

Děkuji moc radost nám dělá a velikou.

13.4.2015 09:33
conty

XXX.XXX.224.249

Gratuluji ke krásnému štěňátku!
Taky jsme řešili očičko a vet jej prohlížel a nic tam neviděl, prý by mělo být v pořádku.
Mi to nedalo, tak jsem mu jej cca týden mazala Framykoinem a je po slzení .

14.4.2015 05:27
fikovnice

XXX.XXX.99.69

conty napsal(a):
Gratuluji ke krásnému štěňátku!
Taky jsme řešili očičko a vet jej prohlížel a nic tam neviděl, prý by mělo být v pořádku.
Mi to nedalo, tak jsem mu jej cca týden mazala Framykoinem a je po slzení .

Dovolím si podotknout - do oka (nebo jeho blízkosti) by to ale měl být zásadně Ophthalmo - Framykoin, resp. Ophthalmo - nějaký přípravek (zkrátka, aby tam byla tady ta předpona). Má jiný základ (více "sterilní" než "obyčejná" mast určená k aplikaci na kůži).

14.4.2015 09:01
conty

XXX.XXX.224.249

fikovnice napsal(a):
Dovolím si podotknout - do oka (nebo jeho blízkosti) by to ale měl být zásadně Ophthalmo - Framykoin, resp. Ophthalmo - nějaký přípravek (zkrátka, aby tam byla tady ta předpona). Má jiný základ (více "sterilní" než "obyčejná" mast určená k aplikaci na kůži).

Jasně, že to byl tento, ale nechtěla jsem to špatně napsat a hledat se mi nechtěl

14.4.2015 09:29
Lexaurin

XXX.XXX.83.128

fikovnice napsal(a):
Dovolím si podotknout - do oka (nebo jeho blízkosti) by to ale měl být zásadně Ophthalmo - Framykoin, resp. Ophthalmo - nějaký přípravek (zkrátka, aby tam byla tady ta předpona). Má jiný základ (více "sterilní" než "obyčejná" mast určená k aplikaci na kůži).

A já bych jen upřesnila, že masti očaři už dávno nedoporučují, KAPKY !

19.4.2015 20:38
fikovnice

XXX.XXX.239.6

Lexaurin napsal(a):
A já bych jen upřesnila, že masti očaři už dávno nedoporučují, KAPKY !

No s tímto tedy nesouhlasím. Kapky sice zajišťují větší "čistotu" (nejlépe přímo sterilitu, ale o té se většinou po prvním použití mluvit nedá), ale očních mastí je stále velká fůra a jsou přípravky, které jsou prostě jen v této lékové formě.

19.4.2015 21:29
panda H

XXX.XXX.49.186

fikovnice napsal(a):
No s tímto tedy nesouhlasím. Kapky sice zajišťují větší "čistotu" (nejlépe přímo sterilitu, ale o té se většinou po prvním použití mluvit nedá), ale očních mastí je stále velká fůra a jsou přípravky, které jsou prostě jen v této lékové formě.

A já nesouhlasím s vámi fíkovnice, dnes se doporučují hlavně kapky, masti zanášejí slzné kanálky a léčivá mast je pouhou vyjímkou, ( když tato léč. látka není v kapkách ), která potvrzuje pravidlo. To jsem si nevymyslela, to jsou slova veterináře, takže souhlas s Lexaurin

19.4.2015 21:30
panda H

XXX.XXX.49.186

Lexaurin napsal(a):
A já bych jen upřesnila, že masti očaři už dávno nedoporučují, KAPKY !

20.4.2015 02:05
fikovnice

XXX.XXX.99.69

panda H napsal(a):
A já nesouhlasím s vámi fíkovnice, dnes se doporučují hlavně kapky, masti zanášejí slzné kanálky a léčivá mast je pouhou vyjímkou, ( když tato léč. látka není v kapkách ), která potvrzuje pravidlo. To jsem si nevymyslela, to jsou slova veterináře, takže souhlas s Lexaurin

No přít se kvůli tomu nebudu . Z oboru nejsem. A kapky samozřejmě mají své výhody, o nichž jsem psala.

Přidejte reakci

Přidat smajlík