Kondicionér/balzám suchá kůže

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
1.4.2016 09:00
tapina

XXX.XXX.211.145

Zdravím,

nemáte někdo zkušenost s kondicionerem IV San Bernard pH balance? Měla jsem s tím dobrou zkušenost, ale na obalu je nyní uvedeno jiné složení než na přelepce s českým jazykem. Tak nevím.

Případně nemáte tip na něco podobného k doléčení suché kůže? Jinak mažu místa kokos. nebo konopným olejem, a je to za pár dní pryč, ale občas potřebuji cestovat, tak to nelze.

Stravu nechte, prosím, stranou, v tom víc udělat nemůžu.

1.4.2016 20:34
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

tapina napsal(a):
Zdravím,

nemáte někdo zkušenost s kondicionerem IV San Bernard pH balance? Měla jsem s tím dobrou zkušenost, ale na obalu je nyní uvedeno jiné složení než na přelepce s českým jazykem. Tak nevím.

Případně nemáte tip na něco podobného k doléčení suché kůže? Jinak mažu místa kokos. nebo konopným olejem, a je to za pár dní pryč, ale občas potřebuji cestovat, tak to nelze.

Stravu nechte, prosím, stranou, v tom víc udělat nemůžu.

S IV san Bernard mam urcitou zkusenost, po dlouhe spokojenosti vyrobky, ktere mely jinou konzistenci a charakter, nez na co jsem byla zvyklasmajlík(.
Ale na suchou kuzi bych doporucila Purelan- je to cisty lanolin, nebo lanolin AS, ktery skutecne hydratuje a je zivocisny.Oleje obecne pokozku vysusuji neb vytvori neprostupny film na kuzi a ta neprijima vlhkost z venci.Takze pokud oleje, tak jedine na vlhkou kuzi.

2.4.2016 00:18
tapina

XXX.XXX.148.24

Lexaurin napsal(a):
S IV san Bernard mam urcitou zkusenost, po dlouhe spokojenosti vyrobky, ktere mely jinou konzistenci a charakter, nez na co jsem byla zvyklasmajlík(.
Ale na suchou kuzi bych doporucila Purelan- je to cisty lanolin, nebo lanolin AS, ktery skutecne hydratuje a je zivocisny.Oleje obecne pokozku vysusuji neb vytvori neprostupny film na kuzi a ta neprijima vlhkost z venci.Takze pokud oleje, tak jedine na vlhkou kuzi.

Ano, oleje používám na vlhkou kůži místo balzámu. Právě pokud bych to neudělala, kůže bude nechráněná povětrnostními podmínkami vysychat. (Není to zdravá kůže. Není přiměřená tvorba mazu.)
Vyzkouším lanolin - mockrát děkuji za tip.
Pokud bych Vás ještě mohla poprosit - dáváte taky na vlhkou kůži nebo na suchou a přibližně v jakém množství? Je na to nějaký zvláštní postup nebo něco na co si dát pozor?

Já mám na lanolin alergii, tak snad to přežiju smajlík

2.4.2016 00:37
Felow

XXX.XXX.211.155

Katko - určitě ten lanolin. Stačí ho koupit v lékárně - Přírodní čistý lanolin a těsně před použitím ho zředit teplou převařenou vodou (ne horkou) v poměru 1:3 a přelít psa. Nechat chvíli působit a pak opláchnout. Super je ještě do namíchaného lanolinu přidat pár kapek čistého norkového nebo arganového oleje.

2.4.2016 00:59
tapina

XXX.XXX.148.24

Felow napsal(a):
Katko - určitě ten lanolin. Stačí ho koupit v lékárně - Přírodní čistý lanolin a těsně před použitím ho zředit teplou převařenou vodou (ne horkou) v poměru 1:3 a přelít psa. Nechat chvíli působit a pak opláchnout. Super je ještě do namíchaného lanolinu přidat pár kapek čistého norkového nebo arganového oleje.

Moc děkuji. Arganový olej 100% seženu. Norkový jsem viděla jen různé napodobeniny.

Trochu teda začínám výjimečně mít strach o sebe. Už jsem se s tou psí péčí alergizovala na chlorhexidin, což je pro mě docela problém v práci, pomalu mám dojem, že i na azolová antimykotika. Na lanolin jsem alergická od dětství, vadil mi třeba koberec, nebo svetry, do puchýřů, takže to bude asi hrůza. Nadopuju se předem, tak snad ze psa už to pak tolik nepůjde.

Kdyby náhodou byl nějaký nápad mimo lanolin, sem s ním.

2.4.2016 01:13
Felow

XXX.XXX.211.155

tapina napsal(a):
Moc děkuji. Arganový olej 100% seženu. Norkový jsem viděla jen různé napodobeniny.

Trochu teda začínám výjimečně mít strach o sebe. Už jsem se s tou psí péčí alergizovala na chlorhexidin, což je pro mě docela problém v práci, pomalu mám dojem, že i na azolová antimykotika. Na lanolin jsem alergická od dětství, vadil mi třeba koberec, nebo svetry, do puchýřů, takže to bude asi hrůza. Nadopuju se předem, tak snad ze psa už to pak tolik nepůjde.

Kdyby náhodou byl nějaký nápad mimo lanolin, sem s ním.

Ještě bych zkusila emulze, co používají lidé s lupenkou - jsou zvláčňující a zajišťují obnovení pružnosti pokožky, aby nepraskala. Nebo bych si vyguglila nějaké informace, čím se udržují lidé s nemocí motýlích křídel.

2.4.2016 01:21
tapina

XXX.XXX.148.24

Felow napsal(a):
Ještě bych zkusila emulze, co používají lidé s lupenkou - jsou zvláčňující a zajišťují obnovení pružnosti pokožky, aby nepraskala. Nebo bych si vyguglila nějaké informace, čím se udržují lidé s nemocí motýlích křídel.

Měli jsme na lupénku dr. Michaels, je problém, že tam jsou AHA kyseliny, co zas tak nepotřebujeme, resp.občas možná, ale ne tolik co balzám. S emoliencii pro atopiky, to pro psa není ono.

Nechci to zlehčovat - zmíněný syndrom je hrozná věc - no, představte si, byly doby, kdy chodila v dvojitých položkách, triků a ustřižené punčocháči.

Ještě jsme používali bambucké máslo a přemýšlím nad jojobou. Ale spíš bych na ty cesty potřebovala i něco míň mastného.

2.4.2016 01:29
Felow

XXX.XXX.211.155

tapina napsal(a):
Měli jsme na lupénku dr. Michaels, je problém, že tam jsou AHA kyseliny, co zas tak nepotřebujeme, resp.občas možná, ale ne tolik co balzám. S emoliencii pro atopiky, to pro psa není ono.

Nechci to zlehčovat - zmíněný syndrom je hrozná věc - no, představte si, byly doby, kdy chodila v dvojitých položkách, triků a ustřižené punčocháči.

Ještě jsme používali bambucké máslo a přemýšlím nad jojobou. Ale spíš bych na ty cesty potřebovala i něco míň mastného.

Nezkoušeli jste koupele v dubové kůře? Já bych to prubla a ještě za vlhka pak promazala měsíčkovou indulonou. Není tak mastná a super se vstřebává-je lehoučká a neucpe.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.4.2016 08:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

A hlavně výživa zevnitř.

2.4.2016 08:56
tapina

XXX.XXX.148.24

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A hlavně výživa zevnitř.

Ano, samozřejmě, děkuji. Je.

2.4.2016 09:54
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

Ja jen k tomu lanolinu- nikde v lekarne jsem 10o% nesehnala, mam doma jedine Lanolin z profikosmetiky od AS, ten se da michat s jejich Proteinovym kondicionerem, s tim mam vlastni dobrou zkusenost, ale jinak se v lekarnach prodava Purelan-coz je cisty lanolin, super i na bradavky pri kojeni . Jo, jeste jsem si ted objednala nejaky vodorozpustny z www.kutilov.cz .Prisly takove supinky v pytliku, zkusila jsem naredit a pouzit v rozprasovaci na psa a dobry .
Jeste by me zajimal nazor Felow na tu jojobu- ma charakter tekuteho vosku a tim je dost podobna chemicky tomu lanolinu, ale Lanolin a Norek jsou proste zivocisne, tedy pro psa nejprirozenejsi.
Jinak ta Indulona na suchou kuzi taky super napad.Nadi kožaři ji doporucovali odjakziva.
Jeste mrknete na Ambiderman-ten je lehci a Infadolan-ten urco pomaha novosum na suchou kuzi bezvadne-vyzkouseno. Ja jeste sve deticky natirala nesolenym sadlem

2.4.2016 10:00
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

A jeste- muj syn je atopik-natiram ho Univerzalni konopnou masti od firmy Carun. Nebo mrknete na Aromaterapii Karla Hadka- ma pripravky takrka na vse pro lidi i pro zvirata.

2.4.2016 10:16
tapina

XXX.XXX.148.24

Lexaurin napsal(a):
Ja jen k tomu lanolinu- nikde v lekarne jsem 10o% nesehnala, mam doma jedine Lanolin z profikosmetiky od AS, ten se da michat s jejich Proteinovym kondicionerem, s tim mam vlastni dobrou zkusenost, ale jinak se v lekarnach prodava Purelan-coz je cisty lanolin, super i na bradavky pri kojeni . Jo, jeste jsem si ted objednala nejaky vodorozpustny z www.kutilov.cz .Prisly takove supinky v pytliku, zkusila jsem naredit a pouzit v rozprasovaci na psa a dobry .
Jeste by me zajimal nazor Felow na tu jojobu- ma charakter tekuteho vosku a tim je dost podobna chemicky tomu lanolinu, ale Lanolin a Norek jsou proste zivocisne, tedy pro psa nejprirozenejsi.
Jinak ta Indulona na suchou kuzi taky super napad.Nadi kožaři ji doporucovali odjakziva.
Jeste mrknete na Ambiderman-ten je lehci a Infadolan-ten urco pomaha novosum na suchou kuzi bezvadne-vyzkouseno. Ja jeste sve deticky natirala nesolenym sadlem

Natřít psa sádlem, to by byla maximální zkouška disciplíny. Už ten kokosáč dalo potíž vysvětlit, že se prostě lízat z těla nebude ;-) Ale lžičku do tlamičky jsem jí teda dát musela, za odměnu.

Infadolan obsahuje lanolin, po tom jsem měla jednou super reakci na kosmetice. I když všude hlásím, že jsem na něj alergická.

Pro Indulonu zatím osobně moc nejsem, jednak je v ní (nebo býval) taky ten lanolin. Co je pro lidi atopiky, tak pro psa fakt jedině ta varianta olej na mokrou kůži. Ambiderman znám - u sebe. Pes má jinou kožní barieru než člověk. Ani u člověka já osobně nejsem moc příznivce různých promazávadel s emulgátory, docela dost o tom mám načteno, i kvůli psovi i kvůli sobě. Ještě jsem Felow psala, možná že jen na ta suchá tenká místa bych dala Cicaplast - to neproniká, jen chrání.

Zkusím ten lanolin, uvidíme, co to udělá. Purelan už jsem i stihla koupit tady v lékárně, až jsem se divila. Je to taková pidi tubička, tak jsem ráda, že toho není moc. Napíšu, jak jsem odpadla.

Díky!

2.4.2016 10:20
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

tapina napsal(a):
Natřít psa sádlem, to by byla maximální zkouška disciplíny. Už ten kokosáč dalo potíž vysvětlit, že se prostě lízat z těla nebude ;-) Ale lžičku do tlamičky jsem jí teda dát musela, za odměnu.

Infadolan obsahuje lanolin, po tom jsem měla jednou super reakci na kosmetice. I když všude hlásím, že jsem na něj alergická.

Pro Indulonu zatím osobně moc nejsem, jednak je v ní (nebo býval) taky ten lanolin. Co je pro lidi atopiky, tak pro psa fakt jedině ta varianta olej na mokrou kůži. Ambiderman znám - u sebe. Pes má jinou kožní barieru než člověk. Ani u člověka já osobně nejsem moc příznivce různých promazávadel s emulgátory, docela dost o tom mám načteno, i kvůli psovi i kvůli sobě. Ještě jsem Felow psala, možná že jen na ta suchá tenká místa bych dala Cicaplast - to neproniká, jen chrání.

Zkusím ten lanolin, uvidíme, co to udělá. Purelan už jsem i stihla koupit tady v lékárně, až jsem se divila. Je to taková pidi tubička, tak jsem ráda, že toho není moc. Napíšu, jak jsem odpadla.

Díky!

Pomoc, nerozumim, jsi alergicka na lanolin v Infadolanu a zkusis lanolin?

2.4.2016 10:23
tapina

XXX.XXX.148.24

Lexaurin napsal(a):
A jeste- muj syn je atopik-natiram ho Univerzalni konopnou masti od firmy Carun. Nebo mrknete na Aromaterapii Karla Hadka- ma pripravky takrka na vse pro lidi i pro zvirata.

Odpadla, chtěla jsem napsat dopadla, ale je možné, že to bude i tak smajlík

Já brávám všechny oleje pro vnitřní i vnější potřebu u Saloos - měli jsme konopný balzám i atopikderm balzám - je to dobré, když je třeba v zimě takový ten suchý vzduch a z toho podrážděná kůže, ale na akutní atopický ekzém (puchýřky) to není. Nebo třeba na rty, když je vítr a tak. Jen třeba pokud byste chtěli vyzkoušet něco jiného.

Jinak mají čistý konopný, brutnákový, pupalkový a mnoho dalších jedlých, za studena lisovaných olejů, to u nás doma všichni využijeme nejvíc - zevně a hlavně vnitřně.

2.4.2016 10:25
tapina

XXX.XXX.148.24

Lexaurin napsal(a):
Pomoc, nerozumim, jsi alergicka na lanolin v Infadolanu a zkusis lanolin?

No, dám si léky proti alergii a zkusím, jak moc to psovi pomůže a jak dlouho to z něho bude vyprchávat. Zkusit se musí vše. Když to nepůjde, tak to nepůjde.

2.4.2016 10:59
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

tapina napsal(a):
No, dám si léky proti alergii a zkusím, jak moc to psovi pomůže a jak dlouho to z něho bude vyprchávat. Zkusit se musí vše. Když to nepůjde, tak to nepůjde.

Co treba spis rukavice nez leky

2.4.2016 11:04
tapina

XXX.XXX.148.24

Lexaurin napsal(a):
Co treba spis rukavice nez leky

No to bych pak musela mít rukavice na každé pohlazení a igelitový pytel na spaní ;-) Spíš si dám tak 14 dní léky proti alergii, myslím, že to tak 14 dní v té kůži bude.

2.4.2016 11:08
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

tapina napsal(a):
No to bych pak musela mít rukavice na každé pohlazení a igelitový pytel na spaní ;-) Spíš si dám tak 14 dní léky proti alergii, myslím, že to tak 14 dní v té kůži bude.

To je fakt .Tak jsem zvedava na vysledek

2.4.2016 11:39
tapina

XXX.XXX.148.24

Lexaurin napsal(a):
To je fakt .Tak jsem zvedava na vysledek

Koukám ještě po internetu - nemáte zkušenost s psí kosmetikou značky Bea?

2.4.2016 12:58
aj

XXX.XXX.5.173

Bea je naše kosmetika, lepší je profesionální řada Bea natur. Já měla jednou tohle:
http://www.beanatur.com/balzam-c19-luxusni-regeneracni-250ml/d-70338/
Celkem spokojenost.

2.4.2016 13:00
tapina

XXX.XXX.148.24

aj napsal(a):
Bea je naše kosmetika, lepší je profesionální řada Bea natur. Já měla jednou tohle:
http://www.beanatur.com/balzam-c19-luxusni-regeneracni-250ml/d-70338/
Celkem spokojenost.

Ano měla jsem na mysli tu profesionální řadu, děkuji za reakci.

2.4.2016 14:08
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

Ja zkusenost nemam, tedy mam- koupila jsem, objevila silikon ve slozeni tak sla do kose a vyguglene zkusenosti lidi- Bea jim postupne nadelala v srsti paseku.Myslim, ze je to prave tim, ze obsahuje silikon- ten totiz zaplacne chlup i kuzi neprostupnou barierou-prvni dojem je perfektni- srst se krasne cese- ALE, nedycha pokozka ani srst neprijima ziviny a vlhkost ze vzduchu, a vysledek je po delsim uzivani silikonu vysusen srst- je silikon vodou neomyvatekny, omyvatelny a castecne omyvatelny- v kosmetice se najde pod koncovkou - cone a nektere maji nazev trosku jiny. Vyguglete.Ale je to svinstvo, a je takrka vsude, takze spis patrat po pripravcih ohne silicon! Amerika uz ho zakazuji neb je z prirody neodbouratelny!

2.4.2016 14:18
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

tapina napsal(a):
Koukám ještě po internetu - nemáte zkušenost s psí kosmetikou značky Bea?

Mrknete na www.profikosmetika.cz zarucene bez silikonu je 1 All system co ma i lanolin.Je tam i poradna.

2.4.2016 14:47
aj

XXX.XXX.5.173

To Lexaurin- No přímo u tohoto kondicioneru mají výslovně uvedené, že neobsahuje silikon a alkohol. Tak nevím... Snad se jim dá věřit.

2.4.2016 16:31
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

aj napsal(a):
To Lexaurin- No přímo u tohoto kondicioneru mají výslovně uvedené, že neobsahuje silikon a alkohol. Tak nevím... Snad se jim dá věřit.

Tento uvedeny jsem nemela, ale pry je tato rada komplet vcetne nazvu mene zdarila napodobenina 1All system. Tuto info prodavam jen jak jsem ji nakoupila- mrknete na tu profikosmetiku na jejich poradnu a zadejte si do vyhledavace Bea. Najdete tam zkusenosti lidi i odpovedi profikosmetiky.

2.4.2016 16:51
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

...a jeste, vy Beu pouzivate jak dlouho?A jste s ni spokojena ? Rada si poslechnu i toho, kdo s ni zkusenost ma, ale je pravda, ze cuchani srszi je moje nocni mura, tak si hodne vybiram a hledam insiraci casto v prirode Mate havanaky, ze? Jak casto cesete a koupete? Ja mam pocit, ze jsem na sve psy uz vyzkousela vsechno .

2.4.2016 17:32
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

Jeste preposlu dotaz z profikosmetiky:
dotaz suchá kůže 2
08.02.2009,09:59:09
Vložil/a Radka
Ještě jsem zapomněla dodat, že používáme Jemný šampon s kondicionérem od 1 All Systems a After Bath. Existuje nějaká kompletní péče o takovouto srst? Ještě jednou děkuji, Radka

Odpověď od Profikosmetiky.cz
Pokud je pokožka suchá a podrážděná i po těchto jemných přípravcích, tak to nevidím s dlouhodobým používáním oleje moc růžově. Nicméně také to může pokožka snášet v pohodě.
Jen si myslím, že vám bude chvíli trvat, než přijdete na to pravé, protože citlivé pokožce nemusí sednout všechno.
Být vámi, tak bych zkusila kompletní řadu Pure Paws. Použila bych i olej od této značky (třeba namíchaný s Rozčesávačem, aby nebyl tak silný).
Jinak ale nejrychlejší regenerace srsti dosáhnete pomocí Lanolinového oleje - ten je nejlepší použít společně s Proteinovým kondicionérem. Ale olej je hodně mastný, pro vaše účely doporučuji spíše jako 2 měsíční kůru a pak pokračovat s lehčím olejem.
Celkově - přidala bych ještě silnějsí kondicionér (nebo pokud používáte After Bath, tak ho vůbec nevyplachujte) - volila bych buď ten Proteinový nebo Hydratační od PP nebo ještě lépe regenerační Hedvábný krém.
Než budete balíčkovat, tak můžete vyzkoušet lehký Ochranný olejový krém - Summerwinds, který můžete používat při pravidelném česání.
Je toho spousta a chvilku trvá, než se najde to pravé.

2.4.2016 18:02
tapina

XXX.XXX.148.24

Teď nevím, zdali jste tu poradnu vkládala kvůli mně nebo Anje. U naší nejde vyloženě o suchou srst, ale o suchou kůži jako takovou, je to po léčbě určitého problému. Věřím, že se to časem zlepší, ale musím tu kůži chránit, aby se problém neobnovil. Ještě mě napadl krém pro naháče, právě co tak koukám na tu profikosmetiku. Medicinální šampony znám snad všechny na trhu, ale o profikosmetice nevím vůbec nic.

2.4.2016 18:36
aj

XXX.XXX.5.173

Ten Bea kondicionér jsem kupovala- už je to pár let- na výstavě. Měli tam tenkrát stánek a hlavní technoložka ( nebo nějaká podobná funkce) nám ji právě doporučovala, že je vhodný pro srst havaňáků. Tak jsem se nechala přemluvit a koupila ho. byla jsem s ním celkem spokojená. Profikosmetiku znám velmi dobře. Měla jsem od ní taky pár výrobků, asi nejvíc se mi líbil šampon na zvýraznění barvy ( přesný název si už nepamatuji, bylo od 1all system).
četla jsem i poradnu- pochopitelně doporučuje hlavně vlastní zboží, ale to je v pořádku.

To ťapino- jaké máte plemeno ? Nebo přesněji jaký typ srsti ?

2.4.2016 19:42
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

tapina napsal(a):
Teď nevím, zdali jste tu poradnu vkládala kvůli mně nebo Anje. U naší nejde vyloženě o suchou srst, ale o suchou kůži jako takovou, je to po léčbě určitého problému. Věřím, že se to časem zlepší, ale musím tu kůži chránit, aby se problém neobnovil. Ještě mě napadl krém pro naháče, právě co tak koukám na tu profikosmetiku. Medicinální šampony znám snad všechny na trhu, ale o profikosmetice nevím vůbec nic.

Kvuli vam jmenuje se to "sucha kuze" .Ale primarne samo musi byt vyresen problem zdravotni. Jeste co tam casto doporucuji jeLuxusni kondicioner od 1AS, ten se da vtirat- mrknete na nej, mam jej i doma, ale neresim s nim problematickou kuzi. Ten lanolin bych zatim nechala, je to prirodni vec.

2.4.2016 20:19
Felow

XXX.XXX.211.231

To Lexaurin: S jojobovým olejem zkušenost nemám, já jsem na Lhasáky vždy používala z olejů Norkový a Arganový společně s lanolinovým kondicionerem, který jsem si dělala podle receptu, jak jsem kdysi psala v jiném vlákně. U nás kdysi čistý lanolin šel v pohodě sehnat v lékárně. Vždy mi ho lékárnice nalívala do půlkilových lékárenských krabiček(jako na masti, jen trochu větší)Chce to vybrat lékárnu, kde míchají masti - tam s lanolinem pracují a mají ho i pro svou potřebu, protože se přidává i do některých mastí.

2.4.2016 20:23
tapina

XXX.XXX.148.24

Lexaurin napsal(a):
Kvuli vam jmenuje se to "sucha kuze" .Ale primarne samo musi byt vyresen problem zdravotni. Jeste co tam casto doporucuji jeLuxusni kondicioner od 1AS, ten se da vtirat- mrknete na nej, mam jej i doma, ale neresim s nim problematickou kuzi. Ten lanolin bych zatim nechala, je to prirodni vec.

Jo mě trochu zmátlo, že se tam víc hovoří o srsti než kůži. Ono to je jak s atopický ekzémem, režimová opatření, sem tam řešení akutního zhoršení a pak udržovat. Na takové ty mezifáze jsem měla zmíněný Iv San Bernard pH balance- ale fakt změnili recepturu, už jen jak je to hodně na parfémované, i konzistence je jiná. Asi to postupně vypoužívám na kocoura, ale na psa to riskovat nebudu. Zkusím ten lanolin Purelan v postupu jak psala Felow a dám určitě vědět. Moc děkuji za radu.

2.4.2016 20:23
tapina

XXX.XXX.148.24

Lexaurin napsal(a):
Kvuli vam jmenuje se to "sucha kuze" .Ale primarne samo musi byt vyresen problem zdravotni. Jeste co tam casto doporucuji jeLuxusni kondicioner od 1AS, ten se da vtirat- mrknete na nej, mam jej i doma, ale neresim s nim problematickou kuzi. Ten lanolin bych zatim nechala, je to prirodni vec.

Jo mě trochu zmátlo, že se tam víc hovoří o srsti než kůži. Ono to je jak s atopický ekzémem, režimová opatření, sem tam řešení akutního zhoršení a pak udržovat. Na takové ty mezifáze jsem měla zmíněný Iv San Bernard pH balance- ale fakt změnili recepturu, už jen jak je to hodně na parfémované, i konzistence je jiná. Asi to postupně vypoužívám na kocoura, ale na psa to riskovat nebudu. Zkusím ten lanolin Purelan v postupu jak psala Felow a dám určitě vědět. Moc děkuji za radu.

2.4.2016 20:23
tapina

XXX.XXX.148.24

Lexaurin napsal(a):
Kvuli vam jmenuje se to "sucha kuze" .Ale primarne samo musi byt vyresen problem zdravotni. Jeste co tam casto doporucuji jeLuxusni kondicioner od 1AS, ten se da vtirat- mrknete na nej, mam jej i doma, ale neresim s nim problematickou kuzi. Ten lanolin bych zatim nechala, je to prirodni vec.

Jo mě trochu zmátlo, že se tam víc hovoří o srsti než kůži. Ono to je jak s atopický ekzémem, režimová opatření, sem tam řešení akutního zhoršení a pak udržovat. Na takové ty mezifáze jsem měla zmíněný Iv San Bernard pH balance- ale fakt změnili recepturu, už jen jak je to hodně na parfémované, i konzistence je jiná. Asi to postupně vypoužívám na kocoura, ale na psa to riskovat nebudu. Zkusím ten lanolin Purelan v postupu jak psala Felow a dám určitě vědět. Moc děkuji za radu.

2.4.2016 20:26
tapina

XXX.XXX.148.24

aj napsal(a):
Ten Bea kondicionér jsem kupovala- už je to pár let- na výstavě. Měli tam tenkrát stánek a hlavní technoložka ( nebo nějaká podobná funkce) nám ji právě doporučovala, že je vhodný pro srst havaňáků. Tak jsem se nechala přemluvit a koupila ho. byla jsem s ním celkem spokojená. Profikosmetiku znám velmi dobře. Měla jsem od ní taky pár výrobků, asi nejvíc se mi líbil šampon na zvýraznění barvy ( přesný název si už nepamatuji, bylo od 1all system).
četla jsem i poradnu- pochopitelně doporučuje hlavně vlastní zboží, ale to je v pořádku.

To ťapino- jaké máte plemeno ? Nebo přesněji jaký typ srsti ?

Děkuji, hladká srst.

6.4.2016 19:33
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

Konecne jsem nasla lekarny- kde prodavaji lanolin, jenze spravne se jmenuje Adeps lanae, coz je bezvody lanolin

6.4.2016 19:39
tapina

XXX.XXX.11.27

Lexaurin napsal(a):
Konecne jsem nasla lekarny- kde prodavaji lanolin, jenze spravne se jmenuje Adeps lanae, coz je bezvody lanolin

Ano, vím. Podle mě, když to člověk objedná po jednotce, na kterou je to balené (0,5kg 1kg 4kg), nebude to "otravovat" žádnou lékárnu. Zatím mám připravený ten, co jste mi doporučila, ale pořád jsem nenašla odvahu a zbaběle vyškrabuji poslední zbytky bambuckého másla ;-).

6.4.2016 19:44
tapina

XXX.XXX.11.27

Když už jsme vytáhly tu lékárnu, ještě mě napadlo unguentum leniens - co Vy na to?

6.4.2016 20:11
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

tapina napsal(a):
Když už jsme vytáhly tu lékárnu, ještě mě napadlo unguentum leniens - co Vy na to?

Neznam, musela jsem"zaguuuuglitsmajlík, ale vypada to dobre. Co toto:http://aromafaun.byznysweb.cz/product/fauna-pads-50-ml-f0080d-23/, ale obsahuje to take ten lanolin, no rekla bych, ze kdyz je potreba hydratovat pokozku, je to o lanolinu. Jinak mrknete na stranky www.aromafauna.cz, je tam jeste balzam pro lidi atopiky. A co pupalkovy olej per os davate?

6.4.2016 20:15
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

6.4.2016 20:17
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

Je a ted jsem si vzpomela na dobrou vec -Excipial lipolotio, nebo excipial hydrolotio. Lipolotio je mastnejsi.

6.4.2016 20:19
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

EXCIPIAL U lipolotio emulze 200 ml.

kvido46

6.4.2016 20:31
kvido46

XXX.XXX.234.177

Doporučuji měsíc dávat psovi Pupalku, na srst i kůži má výborné účinky, koupíte v lékárně nebo drogerii.

6.4.2016 20:57
tapina

XXX.XXX.11.27

kvido46 napsal(a):
Doporučuji měsíc dávat psovi Pupalku, na srst i kůži má výborné účinky, koupíte v lékárně nebo drogerii.

Hodný, děkuji. V lékárně ani drogerii nekupuju, protože jsou "ředěné", nechci v kapslích. Kupuji Saloos. Sřídám pupalkový, brutnákový, konopný, rybí, lososáč, krilový (je teda jen v kapslích).
Ten brutnákový třeba naposled myslím 250ml za skoro 600Kč - ale pořád lepší než Dermanorm, kde je to 80% sojový olej za stejnou cenu...

6.4.2016 21:01
tapina

XXX.XXX.11.27

Lexaurin napsal(a):
EXCIPIAL U lipolotio emulze 200 ml.

Znám u sebe, mockrát děkuji.
Žádné emulze, krémy psovi dávat nebudu, pes má jinou kožní barieru než člověk a myslím, že by mu to spíš uškodilo, pokud je kůže už narušená nebo ztenčelá.
Dobrá od Vás taky byla poznámka s těmi silikony - vůbec bych si nemyslela, že by něco takového mohli dát do kosmetiky pro psy!

Až naberu odvahu, resp. doberu bambucké m., vlítnu na ten lanolin.

Mockrát děkuji za pomoc.

6.4.2016 21:08
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

tapina napsal(a):
Znám u sebe, mockrát děkuji.
Žádné emulze, krémy psovi dávat nebudu, pes má jinou kožní barieru než člověk a myslím, že by mu to spíš uškodilo, pokud je kůže už narušená nebo ztenčelá.
Dobrá od Vás taky byla poznámka s těmi silikony - vůbec bych si nemyslela, že by něco takového mohli dát do kosmetiky pro psy!

Až naberu odvahu, resp. doberu bambucké m., vlítnu na ten lanolin.

Mockrát děkuji za pomoc.

A co si zkusit trosku toho lanolinu maznout na predlokti? Treba to byla reakce na jinou slozku v Infadolanu a nebude se to opakovat.On lanolin je hojne pouzivan biomatkami na osetrovani vlneneho obleceni, impregnaci plenkovych gatek.., a mel by byt hypoalergenni,.

6.4.2016 21:12
tapina

XXX.XXX.11.27

Lexaurin napsal(a):
A co si zkusit trosku toho lanolinu maznout na predlokti? Treba to byla reakce na jinou slozku v Infadolanu a nebude se to opakovat.On lanolin je hojne pouzivan biomatkami na osetrovani vlneneho obleceni, impregnaci plenkovych gatek.., a mel by byt hypoalergenni,.

No, já když jsem byla děcko, babička měla pravý peršan a já si na něm nemohla hrát, protože se mi dělaly puchýře, takové velké slité na rudém podkladě. Taktéž od jakéhokoli vlněného oblečení a dokážete si představit, jak jsem vypadala po té kosmetice, to je celkem nedávno, a kosmetička, přestože to říkám vždy a všude, mi to natřela kolem očí.
Jako jo, jsem divná a proto mám divného psa, to mám za to ;-).

6.4.2016 21:45
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

tapina napsal(a):
No, já když jsem byla děcko, babička měla pravý peršan a já si na něm nemohla hrát, protože se mi dělaly puchýře, takové velké slité na rudém podkladě. Taktéž od jakéhokoli vlněného oblečení a dokážete si představit, jak jsem vypadala po té kosmetice, to je celkem nedávno, a kosmetička, přestože to říkám vždy a všude, mi to natřela kolem očí.
Jako jo, jsem divná a proto mám divného psa, to mám za to ;-).

No a pak se nema rikat ze pan a pes se podobajismajlík Tady tedy pravdepodobne nepujde o podobu fyzickou nybrz psychickou

6.4.2016 22:42
tapina

XXX.XXX.211.145

Lexaurin napsal(a):
No a pak se nema rikat ze pan a pes se podobajismajlík Tady tedy pravdepodobne nepujde o podobu fyzickou nybrz psychickou

Pokud bych tuto alergii neměla už odnepaměti, a období bez rozumu, taky bych si sama sobě řekla, že je to psychické

7.4.2016 21:30
tapina

XXX.XXX.211.145

Jen doplnění k tomu lanolinu. Pokud si koupíte ten zde zmiňovaný jako surovinu, adeps lanae, dle Českého lékopisu, bude obsahovat butylhydroxytoluen v koncentraci 169,67 mikrogramů/gram. My pséčkaři víme, biomatky je potřeba poučit ;-)
Možná bude nějaký "sine", ale nepodařilo se nám najít. Když vám to přendají magistralitet do pixličky, tam to samozřejmě napsané nebude.

Snad ti někomu i pomůže.

7.4.2016 22:20
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

tapina napsal(a):
Jen doplnění k tomu lanolinu. Pokud si koupíte ten zde zmiňovaný jako surovinu, adeps lanae, dle Českého lékopisu, bude obsahovat butylhydroxytoluen v koncentraci 169,67 mikrogramů/gram. My pséčkaři víme, biomatky je potřeba poučit ;-)
Možná bude nějaký "sine", ale nepodařilo se nám najít. Když vám to přendají magistralitet do pixličky, tam to samozřejmě napsané nebude.

Snad ti někomu i pomůže.

Mam objednan tento
Adeps lanae 500g Fagron
Adeps lanae 500g Fagron
PDK:
8590724315631
Výrobce:FAGRON
Skladem:skladem
Cena:
458 Kč

Popis zboží
Zeptejte se lékárníka.

7.4.2016 22:27
tapina

XXX.XXX.211.145

Lexaurin napsal(a):
Mam objednan tento
Adeps lanae 500g Fagron
Adeps lanae 500g Fagron
PDK:
8590724315631
Výrobce:FAGRON
Skladem:skladem
Cena:
458 Kč

Popis zboží
Zeptejte se lékárníka.

Jo to je on.

7.4.2016 22:28
tapina

XXX.XXX.211.145

A o stovku levnějc. ;-)

7.4.2016 22:36
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

tapina napsal(a):
A o stovku levnějc. ;-)

A co ta vec dela? Mam to radeji mazat na boty ?

7.4.2016 22:41
tapina

XXX.XXX.211.145

Lexaurin napsal(a):
A co ta vec dela? Mam to radeji mazat na boty ?

No jestli Vás to uklidní, prodávají to dokonce i na veselepleny.cz

Mě to teda moc neuklidnilo ;-)

Jako, na kožené boty, obojky, vodítka to bude super. I na koberec.

7.4.2016 22:43
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

tapina napsal(a):
No jestli Vás to uklidní, prodávají to dokonce i na veselepleny.cz

Mě to teda moc neuklidnilo ;-)

Jako, na kožené boty, obojky, vodítka to bude super. I na koberec.

A ten Purelan- tam to napsano neni? Vy jste teda špion

7.4.2016 22:58
tapina

XXX.XXX.211.145

Lexaurin napsal(a):
A ten Purelan- tam to napsano neni? Vy jste teda špion

Nejsem špion, na to mám lidi a musím je zaměstnávat nelehkými úkoly ;-)
Na purelanu píší bez chemické konzervace. Ale není to léčivo. Je možbé, že tam bude něco ze suroviny. Ale třeba ne, když 7g stojí skoro 200. Třeba je ta tuba zevnitř nanostříbrná

8.4.2016 11:56
tapina

XXX.XXX.11.117

Lanolinový olej Bea Natur - lanolin, isopropyl palmitate, silica
vzhled, konzistence - identické s Fagronem.

8.4.2016 18:41
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

tapina napsal(a):
Lanolinový olej Bea Natur - lanolin, isopropyl palmitate, silica
vzhled, konzistence - identické s Fagronem.

A co Pure lanolin od 1All system?

8.4.2016 19:45
tapina

XXX.XXX.211.145

Lexaurin napsal(a):
A co Pure lanolin od 1All system?

To zatím nevím, asistentka bude až v pondělí
Jinak ta Bae Natur kosmetika silikony neobsahuje, složením žádná vyloženě hrůza ani vyliženě výkvět...

8.4.2016 21:08
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

tapina napsal(a):
To zatím nevím, asistentka bude až v pondělí
Jinak ta Bae Natur kosmetika silikony neobsahuje, složením žádná vyloženě hrůza ani vyliženě výkvět...

No mozna ta profirada ne, ale to, co jsem mela doma ja šampony Rony a Daktari, tak ty mely silikony ve slozeni na lahvicce primo uvedene- jinak bych je fakt nevyhodila .

10.4.2016 19:31
tapina

XXX.XXX.211.145

Lexaurin napsal(a):
A co Pure lanolin od 1All system?

Ještě oprava k Lanolinovéhu oleji od Bea Natur, když je při pokojové teplotě, je to opravdu olej, podchlazený dostává tužší konzistenci. Jen podchlazený vypadá téměř jako lanolin.

1 All Systems je velmi pravděpodobně podobný, oboje je kolem 60% lanolinu v jiném oleji + silica, tak, aby to šlo emulgovat s případným balzámem. Co jsem ještě dostala za odpověd k 1 All Systém ohledně toho jejich lanolinového oleje - údajně je nějaká drobná změna ve složení, souběžně teď na trhu může být oboje.

Použila jsem to nakonec takto.
Feně jsem natřela suchá, šupinatá místa čistým lanolinem a po chvíli jsme šly ven, takže si to nemohla olizovat, nechala jsem to pak přes noc, ráno jsem ji pak vykoupala ředěným jemným šamponem Bea Natur, spláchla, jen místa, která byla nutná medicinálním šampónem, nechala působit potřebnou dobu a pak to ještě rozpěnila přes celé tělo a opláchla. Pak jsem dávala kondicionér, který jsem si připravila z 1/2 lžičky čistého lanoilinu,1 lžíce lanolinového oleje,1 lžíce silk balzámu a postupně vyzřepávala a doplňovala do teplé vody do 1/2 litru. Vmasírovala, vmačkala, jsem to do srsti, důkladně spláchla, vysušila ručníkem, nechala doschnout při pokojové teplotě.
Na rozdíl od mytí je medicinálním šampónem fenu kůže nesvědí, není červená a napjatá, jsem mile překvapena, protože se vymyla i našedlá barva a to především po tom kondicionéru. Srst není mastná, což je super, neporovnatelné s rostlinnými oleji, i rozmíchanými do balzámu. Doufám, že bych jí teď třeba aspoň měsíc nemusela koupat, budu se snažit suchá místa udržovat lanolinem, aby nepraskala a nevznikala hnisavá ložiska.

Dál pro ty, které by zajímalo, jak jsem dopadla já, jako alergik na lanolin. Dala jsem si předem Dithiaden, na kůži jen lehké zarudnutí, zato v ústech a v krku se mi vyselo něco jako herpangína. Pokud se to bude opakovat, nebudu o moct používat.

Velmi děkuji za rady, případně sem ještě napíši později, pokud by se dělo něco překvapivého ;-).

10.4.2016 21:06
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

tapina napsal(a):
Ještě oprava k Lanolinovéhu oleji od Bea Natur, když je při pokojové teplotě, je to opravdu olej, podchlazený dostává tužší konzistenci. Jen podchlazený vypadá téměř jako lanolin.

1 All Systems je velmi pravděpodobně podobný, oboje je kolem 60% lanolinu v jiném oleji + silica, tak, aby to šlo emulgovat s případným balzámem. Co jsem ještě dostala za odpověd k 1 All Systém ohledně toho jejich lanolinového oleje - údajně je nějaká drobná změna ve složení, souběžně teď na trhu může být oboje.

Použila jsem to nakonec takto.
Feně jsem natřela suchá, šupinatá místa čistým lanolinem a po chvíli jsme šly ven, takže si to nemohla olizovat, nechala jsem to pak přes noc, ráno jsem ji pak vykoupala ředěným jemným šamponem Bea Natur, spláchla, jen místa, která byla nutná medicinálním šampónem, nechala působit potřebnou dobu a pak to ještě rozpěnila přes celé tělo a opláchla. Pak jsem dávala kondicionér, který jsem si připravila z 1/2 lžičky čistého lanoilinu,1 lžíce lanolinového oleje,1 lžíce silk balzámu a postupně vyzřepávala a doplňovala do teplé vody do 1/2 litru. Vmasírovala, vmačkala, jsem to do srsti, důkladně spláchla, vysušila ručníkem, nechala doschnout při pokojové teplotě.
Na rozdíl od mytí je medicinálním šampónem fenu kůže nesvědí, není červená a napjatá, jsem mile překvapena, protože se vymyla i našedlá barva a to především po tom kondicionéru. Srst není mastná, což je super, neporovnatelné s rostlinnými oleji, i rozmíchanými do balzámu. Doufám, že bych jí teď třeba aspoň měsíc nemusela koupat, budu se snažit suchá místa udržovat lanolinem, aby nepraskala a nevznikala hnisavá ložiska.

Dál pro ty, které by zajímalo, jak jsem dopadla já, jako alergik na lanolin. Dala jsem si předem Dithiaden, na kůži jen lehké zarudnutí, zato v ústech a v krku se mi vyselo něco jako herpangína. Pokud se to bude opakovat, nebudu o moct používat.

Velmi děkuji za rady, případně sem ještě napíši později, pokud by se dělo něco překvapivého ;-).

Lanolin se nemusi vymyvat, naopak je zadouci kdyz v srsti, potazmo na kuzi, zustane. Vymyva se tehdy nachyta-li sr na nej prach

10.4.2016 21:22
tapina

XXX.XXX.211.145

Lexaurin napsal(a):
Lanolin se nemusi vymyvat, naopak je zadouci kdyz v srsti, potazmo na kuzi, zustane. Vymyva se tehdy nachyta-li sr na nej prach

Ano, co jí teď tak průběžně máznu čistým lanolinem, taky nebudu pokaždé umývat, doufám, že jí to vydrží co nejdéle bez mytí. Ale ten kondicionér jsem vypláchla; i pokud bych aplikovala jen ten lanolinový olej, popř. v teplé vodě, tak bych ho taky spláchla.

10.4.2016 21:32
tapina

XXX.XXX.211.145

Lexaurin napsal(a):
Mam objednan tento
Adeps lanae 500g Fagron
Adeps lanae 500g Fagron
PDK:
8590724315631
Výrobce:FAGRON
Skladem:skladem
Cena:
458 Kč

Popis zboží
Zeptejte se lékárníka.

P.S. - co jste provedla s tím objednaným z lékárny?

10.4.2016 22:11
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

tapina napsal(a):
P.S. - co jste provedla s tím objednaným z lékárny?

Je na ceste;-), doruci mi v pondeli.Nicmene dnes jsem tibetacku koupala a na zaver ji impregnovala Prvosenkovym kondicionerem od 1AS. Ma nadherne hladkou hydratovanou a zdrave vypadajici srst

10.4.2016 22:28
tapina

XXX.XXX.211.145

Lexaurin napsal(a):
Je na ceste;-), doruci mi v pondeli.Nicmene dnes jsem tibetacku koupala a na zaver ji impregnovala Prvosenkovym kondicionerem od 1AS. Ma nadherne hladkou hydratovanou a zdrave vypadajici srst

A fakt je prvosenkový nebo je to chyba v překladu? Hoďte sem složení. Prosím. Dopátrat se něčeho, to je fak těžké.

K tomu čistému lanolinu nebo i jiným věcem z lékárny - máte lepší se domluvit ve Vaší lékárně, zaváží většinou 1-2x denně, soecializované služby na převoz léčiv, za vhodných podmínek. Hlavně v létě fakt líp než pošta nebo nějaká přeprava. Třeba olej z tresčích jater beru jedině přes lékárnu. V létě lososáče ani jiné nekupuju, ale třeba těžko říct, jestli když občas něco koupím v zimně, není-li to z léta...

11.4.2016 22:22
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

tapina napsal(a):
A fakt je prvosenkový nebo je to chyba v překladu? Hoďte sem složení. Prosím. Dopátrat se něčeho, to je fak těžké.

K tomu čistému lanolinu nebo i jiným věcem z lékárny - máte lepší se domluvit ve Vaší lékárně, zaváží většinou 1-2x denně, soecializované služby na převoz léčiv, za vhodných podmínek. Hlavně v létě fakt líp než pošta nebo nějaká přeprava. Třeba olej z tresčích jater beru jedině přes lékárnu. V létě lososáče ani jiné nekupuju, ale třeba těžko říct, jestli když občas něco koupím v zimně, není-li to z léta...

Uf, ted jsem se zastavila. Ta prvosenka neni na problematickou srst kuzi, je to pripravek ktery pomaha udrzovat nezacuchanou srst nebo se dava do balicku.Jinak dle Profikosmetiky je to chyba v prekladu, ma to byt pupalka.Ale slozeni je pestrejsi:mineral oil, PEG -400 dioleate, isopropyl myristate, evening primrose extract, olive oil unsafonifables, lanolin oil, fragrance, propyl paraben.
Jinak dekuji za tip s lekarnou

11.4.2016 22:45
tapina

XXX.XXX.211.145

Lexaurin napsal(a):
Uf, ted jsem se zastavila. Ta prvosenka neni na problematickou srst kuzi, je to pripravek ktery pomaha udrzovat nezacuchanou srst nebo se dava do balicku.Jinak dle Profikosmetiky je to chyba v prekladu, ma to byt pupalka.Ale slozeni je pestrejsi:mineral oil, PEG -400 dioleate, isopropyl myristate, evening primrose extract, olive oil unsafonifables, lanolin oil, fragrance, propyl paraben.
Jinak dekuji za tip s lekarnou

Jo to jsem si myslela - primrose je prvosenka, evening primrose pupalka. Ale i tak, žádný výkvět. Hlavně, že to funguje, jak má. Myslím, že s tímto složením se nemusíte bát ani bht v lanolinu ;-) Už jste na něj koukala nebo vrátila rovnou?

Já jsem se totiž dočetla, že ani na ty boty to není úplně ono

11.4.2016 22:46
tapina

XXX.XXX.211.145

Jinak moc děkuji, že jste se podělila o složení

12.4.2016 19:22
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

tapina napsal(a):
Jo to jsem si myslela - primrose je prvosenka, evening primrose pupalka. Ale i tak, žádný výkvět. Hlavně, že to funguje, jak má. Myslím, že s tímto složením se nemusíte bát ani bht v lanolinu ;-) Už jste na něj koukala nebo vrátila rovnou?

Já jsem se totiž dočetla, že ani na ty boty to není úplně ono

No, taky z tech ingredienci nejsem nadsena, ale slozeni bohuzel clovek uvidi az ma pripravek doma , navic je to prelepene ceskym navodem a ja se zacala pidit az na vas popud. Co ja si s tim slozenim pocnu, nevim.Porad hledam kvalitu, koupila jsem bio bambucke maslo- zkusim to, potrebuji srst hydratovat a na rozcesavani. Jsem co se chemie tyce ponekud paranoidni, tak se mi doma hromadi kosmetika, kterou nevyuziji, protoze k ni ztratim duveru.Je pravda, ze cilene jsem zavrhla silikony-mne se krasne spravily vlasy na Balea z DM Jo nekterou nevhodnou pouzivam do pracky .

12.4.2016 22:28
tapina

XXX.XXX.211.169

Lexaurin napsal(a):
No, taky z tech ingredienci nejsem nadsena, ale slozeni bohuzel clovek uvidi az ma pripravek doma , navic je to prelepene ceskym navodem a ja se zacala pidit az na vas popud. Co ja si s tim slozenim pocnu, nevim.Porad hledam kvalitu, koupila jsem bio bambucke maslo- zkusim to, potrebuji srst hydratovat a na rozcesavani. Jsem co se chemie tyce ponekud paranoidni, tak se mi doma hromadi kosmetika, kterou nevyuziji, protoze k ni ztratim duveru.Je pravda, ze cilene jsem zavrhla silikony-mne se krasne spravily vlasy na Balea z DM Jo nekterou nevhodnou pouzivam do pracky .

Skrz to složení - už jsem se naučila to sledovat a vyžadovat, jinak nekupuju. Právě proto ten úvodní příspěvek a zklamání z Iv San Bernard.

Bambucké máslo je fajn, akorát se musí vychytat aplikace. Je dobré mít teplo v místnosti, tak cca kolem 24-26°C ideálně, bambucké máslo si rozehřát a nanášet ho jako byste si víc namastila ruce a až z těch rukou, ruce jakoby utírat do srsti, jinak vytvoří na srsti poměrně tlustý film.
Kokosák je podobný, není ale tolik hutný, víc se vstřebá.
Možná by stál pro Vás za vyzkoušení i ten brutnákový olej, má celkem zvláštní konzistenci - v nejhorším ho i se psem zkonzumujete, je strašně zdravý, podobně jako pupalka.
Příjemný je i konopný olej, akorát že je sytě zelený; je taky dobré ho trošku přihřát, i když je normálně tekutý.

Jo jo, je to kříž. Já se teda snažím používat i šetrné čističe, co nejmíň domácí chemie. Nedávno jsem objevila něco, co Vy jako Brňák dozajista znáte - má to různé alergologické atesty a dokonce snad je to i bio. Ale přitom levnější bebo stejné než různé běžné prostředky.

V práci taky, máme snad nejdražší desinfekční program, eko-, bio- a kdoví co ještě. Stejnak dneska asistentka přišla s potvrzením astmatu. Dneska mě dorazila "super" zpráva - "Vaše oblíbené rukavice nyní nově s vnitřní vrstvou s přídavkem lanolinu a vit. E - eliminuje vysoušení a podráždění pokožky". Fakt miluju novinky

12.4.2016 22:41
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

tapina napsal(a):
Skrz to složení - už jsem se naučila to sledovat a vyžadovat, jinak nekupuju. Právě proto ten úvodní příspěvek a zklamání z Iv San Bernard.

Bambucké máslo je fajn, akorát se musí vychytat aplikace. Je dobré mít teplo v místnosti, tak cca kolem 24-26°C ideálně, bambucké máslo si rozehřát a nanášet ho jako byste si víc namastila ruce a až z těch rukou, ruce jakoby utírat do srsti, jinak vytvoří na srsti poměrně tlustý film.
Kokosák je podobný, není ale tolik hutný, víc se vstřebá.
Možná by stál pro Vás za vyzkoušení i ten brutnákový olej, má celkem zvláštní konzistenci - v nejhorším ho i se psem zkonzumujete, je strašně zdravý, podobně jako pupalka.
Příjemný je i konopný olej, akorát že je sytě zelený; je taky dobré ho trošku přihřát, i když je normálně tekutý.

Jo jo, je to kříž. Já se teda snažím používat i šetrné čističe, co nejmíň domácí chemie. Nedávno jsem objevila něco, co Vy jako Brňák dozajista znáte - má to různé alergologické atesty a dokonce snad je to i bio. Ale přitom levnější bebo stejné než různé běžné prostředky.

V práci taky, máme snad nejdražší desinfekční program, eko-, bio- a kdoví co ještě. Stejnak dneska asistentka přišla s potvrzením astmatu. Dneska mě dorazila "super" zpráva - "Vaše oblíbené rukavice nyní nově s vnitřní vrstvou s přídavkem lanolinu a vit. E - eliminuje vysoušení a podráždění pokožky". Fakt miluju novinky

Brutnakovy olej neznam, vyguglim Diky za tip Ja mam rada jeste jojobovy olej- je to vpodstate chemicky vosk, nejvice mi pripomina lanolin. Jen bych to proste potrebovala naredit do rozprasovace jako rozcesavac. Ale s vodou se to jak v tom neni ta zatra chemie nespojuje . Chovatel tibetaku v jedine knize, ktera o nich existuje pise, ze jako kondicioner pouzival olej z mandlovych kvetu-ze se to musi ve vode rozmixovat a tim vznikne emulze.
Jo, jinak u nas v praci mame v dezinfekcnim programu mydlo, ktere firma vychvalila do nebes jak je pevujici a pritom obsahuje 2 latky-strasne dlouhe nazvy to jsou , o kterych jsem zjistila, ze jsou v USA uz zakazane, protoze jsou neurotoxicke

12.4.2016 22:55
tapina

XXX.XXX.211.169

Lexaurin napsal(a):
Brutnakovy olej neznam, vyguglim Diky za tip Ja mam rada jeste jojobovy olej- je to vpodstate chemicky vosk, nejvice mi pripomina lanolin. Jen bych to proste potrebovala naredit do rozprasovace jako rozcesavac. Ale s vodou se to jak v tom neni ta zatra chemie nespojuje . Chovatel tibetaku v jedine knize, ktera o nich existuje pise, ze jako kondicioner pouzival olej z mandlovych kvetu-ze se to musi ve vode rozmixovat a tim vznikne emulze.
Jo, jinak u nas v praci mame v dezinfekcnim programu mydlo, ktere firma vychvalila do nebes jak je pevujici a pritom obsahuje 2 latky-strasne dlouhe nazvy to jsou , o kterych jsem zjistila, ze jsou v USA uz zakazane, protoze jsou neurotoxicke

Aby se to spojilo, dá se koupit např. ve zdravé výživě lecitin.

12.4.2016 22:56
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

tapina napsal(a):
Aby se to spojilo, dá se koupit např. ve zdravé výživě lecitin.

A ten nebude srsti vadit? Slepovat ci tak neco ?

12.4.2016 22:57
tapina

XXX.XXX.211.169

Lecitin tedy myslím na vodu s olejem.

Na Jojobový asi plus nějaké "rozpouštědlo" - nějaký éterický olej nebo alkohol možná...

12.4.2016 22:58
tapina

XXX.XXX.211.169

Lexaurin napsal(a):
A ten nebude srsti vadit? Slepovat ci tak neco ?

Muselo by se to vyzkoušet "na skrytém místě" ;-).

12.4.2016 23:00
tapina

XXX.XXX.211.169

Lexaurin napsal(a):
A ten nebude srsti vadit? Slepovat ci tak neco ?

Podle mě by to vadit nemuselo. Napište, jestli to vyzkoušíte.

12.4.2016 23:03
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

tapina napsal(a):
Podle mě by to vadit nemuselo. Napište, jestli to vyzkoušíte.

To bude trvat asi , ale uz jsem ho nasla na ekokoge-diky!

12.4.2016 23:07
tapina

XXX.XXX.211.169

Lexaurin napsal(a):
To bude trvat asi , ale uz jsem ho nasla na ekokoge-diky!

Mandlový olej třeba např. prodává saloos, ten má snad nejširší sortiment olejů na trhu. Měli jsme ho, ale teda ne na psa. Je to lehký, příjemný olej.
Možná jestli to autor nemyslel tak, že když to budete protřepávat, že se ten olej do vody částečně disperguje...
Můžete taky zkusit dát malilinko kondicionéru do teplé vody + olej, taky by se to mělo emulgovat.

13.4.2016 18:50
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

tapina napsal(a):
Mandlový olej třeba např. prodává saloos, ten má snad nejširší sortiment olejů na trhu. Měli jsme ho, ale teda ne na psa. Je to lehký, příjemný olej.
Možná jestli to autor nemyslel tak, že když to budete protřepávat, že se ten olej do vody částečně disperguje...
Můžete taky zkusit dát malilinko kondicionéru do teplé vody + olej, taky by se to mělo emulgovat.

No, tak dnes jsem sehnala norkovy olej, tak zkusim ten zivocisny smichat s trochou kondicioneru, ale az se zbavime te Prvosenky Ono je totiz doporuceno necesat srst nasucho, nebot vznika staticka elektrtina a chlup se lame. Jenze ja ty chemicke rozcesavace pouzivat nechci, neco jsem zkusila a srst byla slepena a musela jsem brzy prekoupat Autor te knihy zminoval prave na prvnim miste lanolin, jen je s nim tezsi prace, tak to resil mandlovym.

13.4.2016 19:06
tapina

XXX.XXX.211.169

Lexaurin napsal(a):
No, tak dnes jsem sehnala norkovy olej, tak zkusim ten zivocisny smichat s trochou kondicioneru, ale az se zbavime te Prvosenky Ono je totiz doporuceno necesat srst nasucho, nebot vznika staticka elektrtina a chlup se lame. Jenze ja ty chemicke rozcesavace pouzivat nechci, neco jsem zkusila a srst byla slepena a musela jsem brzy prekoupat Autor te knihy zminoval prave na prvnim miste lanolin, jen je s nim tezsi prace, tak to resil mandlovym.

Jestli vám to vyhovuje, asi bych z toho úplně nervy neměla - asi přímo na kůži se dostane minimum, jestli to dobře chápu?
Co s tím lanolinem? Vymyslela jste nějakou vychytávku? Podle mě je ta půlkilová pixla minimálně na 100let nebo 500použití smajlík

13.4.2016 19:42
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

tapina napsal(a):
Jestli vám to vyhovuje, asi bych z toho úplně nervy neměla - asi přímo na kůži se dostane minimum, jestli to dobře chápu?
Co s tím lanolinem? Vymyslela jste nějakou vychytávku? Podle mě je ta půlkilová pixla minimálně na 100let nebo 500použití smajlík

Pred chvili jsem zase na Profikosmetice prečetla, ze z te Prvosenky ma nektery pes lupy .To znamena, ze vysusuje a to je kontraproduktivni.Ja proste podezrivam ty distributory, co v poradne doporucuji koupat a tyden, ze se srst napred zdevasti chemii a pak to vypada, kdyz se á tyden koupe, ze ta kosmetika pecuje, clovek se stane zavisly na jejim pouziti a odber se zvysi .Protoze primarni efekt je pecujici, ale v dusledku skodi.
K piksli jsem zatim cuchla, voni a vypada to jako lanolin, jestli nasbiram odvahu udelam zabal, tak, aby se lanolin nedostal ke kuzi

13.4.2016 22:26
tapina

XXX.XXX.211.169

Lexaurin napsal(a):
Pred chvili jsem zase na Profikosmetice prečetla, ze z te Prvosenky ma nektery pes lupy .To znamena, ze vysusuje a to je kontraproduktivni.Ja proste podezrivam ty distributory, co v poradne doporucuji koupat a tyden, ze se srst napred zdevasti chemii a pak to vypada, kdyz se á tyden koupe, ze ta kosmetika pecuje, clovek se stane zavisly na jejim pouziti a odber se zvysi .Protoze primarni efekt je pecujici, ale v dusledku skodi.
K piksli jsem zatim cuchla, voni a vypada to jako lanolin, jestli nasbiram odvahu udelam zabal, tak, aby se lanolin nedostal ke kuzi

V pixli máte určitě lanolin, toho bych se nebála

Ohledně toho Vašeho podezření - i já bych tomu věřila. Podle mě je to tak i s medicinální kosmetikou. U lidí je vyloženě i onemocnění z vyčerpání kožní bariéry kosmetickými přípravky. U psa z hlediska stavby kůže to bude ještě jednodušší způsobit.

Nejlepší by bylo nezačít nikdy koupat.

14.4.2016 21:15
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

tapina napsal(a):
V pixli máte určitě lanolin, toho bych se nebála

Ohledně toho Vašeho podezření - i já bych tomu věřila. Podle mě je to tak i s medicinální kosmetikou. U lidí je vyloženě i onemocnění z vyčerpání kožní bariéry kosmetickými přípravky. U psa z hlediska stavby kůže to bude ještě jednodušší způsobit.

Nejlepší by bylo nezačít nikdy koupat.

No bylo, jenze u tech dlouhosrstaku to proste nejde. Ten nemecky chovatel tibetaku pise, ze si velice rozmysli jestli je na styling potreba sampon. A kdyz pry ano, tak po nem nasleduje ta, jak tomu rika, sprchovaci emulze - voda rozmixovana s tim olejem z "mandlovych kvetu", protoze sampon srst a kuzi zbavi prirozeneho mastneho filmu.Asi to tak budu delat, jen s tim norkacem a uvidim, obcas lanolinovy zabal .Zatim ma po te Prvosence srst naomak krasne hydratovanou, splyvavou... pokud se vysusi vykoupu a chemii vyhodim . Mimochodem znate Karla Hadka a jeho Aromakosmetiku? Ma tam i spoustu prirodnich preparatu pro psy a kocky. A take firma Topvet, ta ma super kvalitni ruzne oleje

14.4.2016 21:19
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

Lexaurin napsal(a):
No bylo, jenze u tech dlouhosrstaku to proste nejde. Ten nemecky chovatel tibetaku pise, ze si velice rozmysli jestli je na styling potreba sampon. A kdyz pry ano, tak po nem nasleduje ta, jak tomu rika, sprchovaci emulze - voda rozmixovana s tim olejem z "mandlovych kvetu", protoze sampon srst a kuzi zbavi prirozeneho mastneho filmu.Asi to tak budu delat, jen s tim norkacem a uvidim, obcas lanolinovy zabal .Zatim ma po te Prvosence srst naomak krasne hydratovanou, splyvavou... pokud se vysusi vykoupu a chemii vyhodim . Mimochodem znate Karla Hadka a jeho Aromakosmetiku? Ma tam i spoustu prirodnich preparatu pro psy a kocky. A take firma Topvet, ta ma super kvalitni ruzne oleje

Jo, jeste jsem zapomnela, ono na srst naolejovanou se drive chyta prach, jednak mam hlavne bileho psa a za druhe pokud je chlup obaleny pravhem a cese se, srst se nici, takze z toho plyne- koupani To je mazec

15.4.2016 01:27
tapina

XXX.XXX.211.169

Lexaurin napsal(a):
No bylo, jenze u tech dlouhosrstaku to proste nejde. Ten nemecky chovatel tibetaku pise, ze si velice rozmysli jestli je na styling potreba sampon. A kdyz pry ano, tak po nem nasleduje ta, jak tomu rika, sprchovaci emulze - voda rozmixovana s tim olejem z "mandlovych kvetu", protoze sampon srst a kuzi zbavi prirozeneho mastneho filmu.Asi to tak budu delat, jen s tim norkacem a uvidim, obcas lanolinovy zabal .Zatim ma po te Prvosence srst naomak krasne hydratovanou, splyvavou... pokud se vysusi vykoupu a chemii vyhodim . Mimochodem znate Karla Hadka a jeho Aromakosmetiku? Ma tam i spoustu prirodnich preparatu pro psy a kocky. A take firma Topvet, ta ma super kvalitni ruzne oleje

Topvet jsme měli před pár lety šampon na kočku, kupujeme potravní doplňky, máte pravdu, na ty jsem úplně zapomněla. Na K. Hádka se mrknu, díky za tip.

Jak píšete, že máte bílého tibeťáka - až jsem se zastyděla - já myslela, že jsou jen černí a znakatí, teď už budu vědět Babička měla křížence, vypadal jak tibeťák - když ho jednou nechala u obchodu a pak si jej tam vyzvedávala, sesypali se na ni nějací lidé, že krade jejich známým psa. Tak jsme se dozvěděli, že tato rasa existuje. I pak jsme originál párkrát potkali, ale teda patrně ne v plné srsti

Naše je hladkosrstka z většì části bílá. Když ji musím koupat těmi med. šampony, jde úplně poznat, jak se pak do ní strašně chytá prach, zvlášť pokud nepoužívám balzám. Podle mě taky své udělá tvrdá voda. Ta i vysušuje. Na druhou stranu, oproti človèkovi, pes má jiné pH kožníhi filmu, takže nějaké octové nebo citronové oplachy - nic moc. A teď babo raď

15.4.2016 21:05
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

tapina napsal(a):
Topvet jsme měli před pár lety šampon na kočku, kupujeme potravní doplňky, máte pravdu, na ty jsem úplně zapomněla. Na K. Hádka se mrknu, díky za tip.

Jak píšete, že máte bílého tibeťáka - až jsem se zastyděla - já myslela, že jsou jen černí a znakatí, teď už budu vědět Babička měla křížence, vypadal jak tibeťák - když ho jednou nechala u obchodu a pak si jej tam vyzvedávala, sesypali se na ni nějací lidé, že krade jejich známým psa. Tak jsme se dozvěděli, že tato rasa existuje. I pak jsme originál párkrát potkali, ale teda patrně ne v plné srsti

Naše je hladkosrstka z většì části bílá. Když ji musím koupat těmi med. šampony, jde úplně poznat, jak se pak do ní strašně chytá prach, zvlášť pokud nepoužívám balzám. Podle mě taky své udělá tvrdá voda. Ta i vysušuje. Na druhou stranu, oproti človèkovi, pes má jiné pH kožníhi filmu, takže nějaké octové nebo citronové oplachy - nic moc. A teď babo raď

Stydet se nemusite, ja tibetaky neznala vubec a zamilovala jsem se az na vystave . Jsou ruznobarevni, povolena neni jen cokoladova a jatrova barva. Jinak ta moje neni cela bila, ale prevazne, hlavne podvozek, no udrzovani je pracnejsi, ale nestrihala bych, tibetak se mi libi v srsti a jak vlaje kdyz bezi, nadhera .
Muzu se zeptat co rikate na Sorbitol? Uz to bylo v jinem vlakne, ale jsou s nim narvane pamlsky, ja jsem vyguglila, ze projima, tak patram po pamlscich zdravych.Suseni by mi neproslo doma .

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.4.2016 22:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Mě názor Tapiny zajímá také.

našla jsem na velmi poučném webu:
http://www.dogfoodproject.com/?page=badingredients
Bílý, nasládlá, krystalický alkohol, C6H8 (OH) 6, nachází v různých plodů a ovoce nebo připravené synteticky a používá se jako ochucovací činidlo, cukru náhrada pro osoby s diabetem, a hydratační v kosmetice a dalších produktů.

Cukr nebo sladidlo je naprosto zbytečné přísada do krmiv pro domácí zvířata, přidal se k zatraktivnit produkt. Nepřetržitý příjem může podporovat hypoglykémie, obezita, nervozita, šedý zákal, zubní kaz, artritidu a alergie. Domácí zvířata také stanou závislými na potraviny, které obsahují cukry, tak to může být těžký kus práce, aby se jim něco jíst zdravější.

a

Je to pravděpodobně bezpečná látka. Není však příliš vhodný pro malé děti nebo ve větších dávkách; může totiž způsobovat průjmová onemocnění, střevní potíže, nadýmaní nebo plynatost. Z velké části je sorbitol metabolizován, zbytek se přeměňuje fermentací v tlustém střevě, kde může vyvolat zmiňované střevní obtíže - plynatost, průjem, apod. U citlivých osob může působit jako projímadlo. Nežádoucí reakce se obvykle objevují po požití dávky větší než 25-30 mg, což několikanásobně převyšuje obvyklé množství v potravinách. Organismus si při postupném zvyšování dávek na tuto látku zvykne a nežádoucí účinky se zmírní. Může také pozměnit absorbci některých léků, stanou se tak méně účinné nebo více toxické.

16.4.2016 03:15
tapina

XXX.XXX.211.169

No, kdyby šlo jen o názor, tak to "přerolujte" pryč. Myslím, že už jsme to tu na diskusi kdesi rozebírali, ale trochu se v tom ztrácím, protože poslední dobou jsem to rozebírala nějak víc - vše souvisí se vším.

Sorbitol je v podstatě přírodní látka, alkohol, některé rostliny si jej vyrábějí zejména v období sucha, jako obranný mechanismus, protože váže vodu. V tom, co byste naprosto běžně dali psovi bude např. v jablku. Je možné, že časem bude i v ne úplně typických plodinách, docela dost se na to soustředí výzkum - genetické inženýrství.
Schopnost vázat vodu máže být pozitivní v potravinářství (dělá pamlsky měkké), může být přínosem, ale taky negativem v kosmetice.
Co se týká výživy, je to teda něco, co umí v nějakém "rozumném" množství lidské tělo zpracovat, psí tělo také. Pes má úplně vyvinutý metabolismus sacharidů, ale má daleko menší kapacitu než u člověka.
Sorbitol je látka, která vzniká při metabolismu sacharidů i v těle člověka a psa, je to mimo jiné něco, co se podílí na typických komplikacích cukrovky.

Proč se v potravinách objevuje sorbitol. Hlavně pro svoji sladkou chuť, maskuje přítomnost jiných sladidel, na rozdíl od jiných sladidel může působit i jako masa, substance, objem, podobně jako sacharóza - obyčejný cukr. Sorbitol má pro člověka a psa i energetickou využitelnost. Sacharóza se rozkládá rychleji, sorbitol pomaleji. Sacharóza je naprosto nejbáječnější krmení pro určité bakterie, které máme v ústech, i když u psa není takový problém zubní kaz (ale myslím, že s intimním vztahem s člověkem se rychle stane), sacharóza je beztak substrátem bakterií, které jsou v plaku nejdůležitější, ze sacharózy vytvářejí jednak zevní obranné substance bakterií, jednak vnitřní zásobní látky. Tyto bakterie umí vyžít i s jinými cukry, a pokud jsou dobře nakrmené tak i velmi dlouho bez nového přísunu cukru, ale cukerné alkoholy brzdí jejich metabolismus - nejlíp to umí xylitol; který má docela podobné vlastnosti jako sorbitol, i víc váže vodu, tudíž je ho potřeba i míň a třeba by byl dobrý do těch pamlsků pro psy, zvlášť do těch "dental", ale je oproti sorbitolu dražší.

Oproti tomu sorbitol umí trávit některé střevní bakterie, pokud je ho hodně, nevstřebá se všechen a část krmí střevní bakterie. Střevní potíže jsou jednak z vazby vody, druhak, při časté konzumaci, z přemnožení určité skupiny bakterií, která se tím stane ve výhodě.

I když nezmiňuji dnes již prokázanou "závislost" na sladké chuti, je potřeba i toto mít na mysli.

Co se týká psa, pokud je zdravý, na rozdíl od člověka nijak zásadně nepotřebuje pohotovostní sacharidy (glukóza, fruktóza, sacharóza apod.); komplexnější sacharidy umí trávit, v podstatě mu šetří bílkoviny, jinak je psovi přirozené vytvářet si glukózu z aminokyselin (bílkovin). Člověk ty jednoduché sacharidy taky potřebuje daleko míň, než je v naší společnosti zvykem přijímat. Sorbitol člověk ani pes nijak zvlášť nepotřebuje, nedává mu zvláštní přínos, pokud bychom pominuli nějaký účinek proti kazivosti chrupu, i když i toho je sporné, protože tam jsou samozřejmě jiné momenty, které jsou klíčové.
Na druhou stranu, jsou to přírodní látky (resp. sorbitol přírodní, nebo přírodně identický), které tělo zdravého člověka i psa umí běžnou, přirozenou cestou zpracovat - v tomto dozajista lepší, než mraky umělých sladidel, co máme k dispozici. Co se týká psích pamlsků - líp sorbitol než glycerol.

16.4.2016 03:31
tapina

XXX.XXX.211.169

Můj čistě osobní názor a přístup:

Pes 24 kg: domácí sušené maso; domácí sušená kořenová zelenina, vařená zelenina; na kokosáči zatažená zelenina; křížaly. občas dostane piškot (celkově tak 70g piškotů /2měs. - sacharóza - sacharidy 55g - z toho cukry 28g - minipiškoty lidl);

Měkčené pamlsky a kupuvané "jerky" nedávám vůbec, když něco komerčního, tak kůň nebo králík - sušený tvrdý pamlsek ze zoohitu.

Občas dostane jablko, hrušku, banán.

Hodně krmím masem (hlavně - králík, ryby, málo - krůta, kachna, husa), kde přílohou, pokud je, tak nejčastěji řepa; tuřín; míň brambory, kořenová zelenina, těstoviny, pohanka, jáhly, špalda. Různé oleje - střídám. Bylinky - různé. Alavis biotin. Střídám s jen msm.

Občas dostává granule, tam nějak výši sacharidů neřeším, protože jinak moc velký příjem nemá; spíš je pro mě priorita - suroviny a jejich čistota.

Ale mám to tak, ne že bych někomu říkala, že je to tak super, ale protože už to tak mám s naším psem vychytané, jinak celkem dost zdravotně trpí. Určitě to jde i jinak a líp. Takže můj názor není asi úplně relevantní - od toho tu jsou jiní experti.

16.4.2016 03:44
tapina

XXX.XXX.211.169

Lexaurin napsal(a):
Stydet se nemusite, ja tibetaky neznala vubec a zamilovala jsem se az na vystave . Jsou ruznobarevni, povolena neni jen cokoladova a jatrova barva. Jinak ta moje neni cela bila, ale prevazne, hlavne podvozek, no udrzovani je pracnejsi, ale nestrihala bych, tibetak se mi libi v srsti a jak vlaje kdyz bezi, nadhera .
Muzu se zeptat co rikate na Sorbitol? Uz to bylo v jinem vlakne, ale jsou s nim narvane pamlsky, ja jsem vyguglila, ze projima, tak patram po pamlscich zdravych.Suseni by mi neproslo doma .

Jinak tady je vzpomínka na falešného tibetského teriéra Chudák holka, už to má za sebou

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.4.2016 09:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

Xylitol je pro psy toxický.

16.4.2016 09:38
tapina

XXX.XXX.11.46

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Xylitol je pro psy toxický.

Tak vidíte, super připomínka. Takže nejlíp nic!

16.4.2016 12:23
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

tapina napsal(a):
Můj čistě osobní názor a přístup:

Pes 24 kg: domácí sušené maso; domácí sušená kořenová zelenina, vařená zelenina; na kokosáči zatažená zelenina; křížaly. občas dostane piškot (celkově tak 70g piškotů /2měs. - sacharóza - sacharidy 55g - z toho cukry 28g - minipiškoty lidl);

Měkčené pamlsky a kupuvané "jerky" nedávám vůbec, když něco komerčního, tak kůň nebo králík - sušený tvrdý pamlsek ze zoohitu.

Občas dostane jablko, hrušku, banán.

Hodně krmím masem (hlavně - králík, ryby, málo - krůta, kachna, husa), kde přílohou, pokud je, tak nejčastěji řepa; tuřín; míň brambory, kořenová zelenina, těstoviny, pohanka, jáhly, špalda. Různé oleje - střídám. Bylinky - různé. Alavis biotin. Střídám s jen msm.

Občas dostává granule, tam nějak výši sacharidů neřeším, protože jinak moc velký příjem nemá; spíš je pro mě priorita - suroviny a jejich čistota.

Ale mám to tak, ne že bych někomu říkala, že je to tak super, ale protože už to tak mám s naším psem vychytané, jinak celkem dost zdravotně trpí. Určitě to jde i jinak a líp. Takže můj názor není asi úplně relevantní - od toho tu jsou jiní experti.

No presne-vsechno souvisi se vsim. Kdesi jsem tu resila nezraveho psa. a myslim, ze mam odpoved.Porad jsem resila co zere, ale nenapadlo me, ze pamlsky nemusi byt zdrave, myslim, ze ji zachutnaly ty se sorbitolem a pak nechce normalni jidlo .Dnes jsem je vytridila, sorbitol a glycerin sly do kose. Objednala jsem ze Zoohitu jen to, co se mi libilo dle slozeni-tedy prevlada Rasco.

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.4.2016 12:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tapino, když dám psíkovi sušené hovězí ucho s 83% bílkovin, není to trochu moc...jako že to už je víc jak granule, proteinová bomba...jestli víte jak to myslím...jestli vůbec ještě může pak jíst večeři co to udělá ?

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.4.2016 13:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tapino, když dám psíkovi sušené hovězí ucho s 83% bílkovin, není to trochu moc...jako že to už je víc jak granule, proteinová bomba...jestli víte jak to myslím...jestli vůbec ještě může pak jíst večeři co to udělá ?

To bych nevěřila, že řešíte až takové blbosti

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.4.2016 13:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To bych nevěřila, že řešíte až takové blbosti

Ne že řeším, zajímá mě názor.

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.4.2016 13:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ne že řeším, zajímá mě názor.

Vyznělo to, že řešíte po podání onoho ucha to, jestli psovi ještě dát večeři...aby nebyl přebílkovinovaný

16.4.2016 14:52
tapina

XXX.XXX.211.169

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tapino, když dám psíkovi sušené hovězí ucho s 83% bílkovin, není to trochu moc...jako že to už je víc jak granule, proteinová bomba...jestli víte jak to myslím...jestli vůbec ještě může pak jíst večeři co to udělá ?

Protein sice jo, ale aminokyselinově poměrně jednotvárný. Jestli to nemá furt dokola, je zdravý atd. tak na 99% to maximálně podráždí slabší žaludky přihlížejících smajlík

My když se zadaří, máme čerstvé králičí uši, nejde jinak než s chlupama, když jich je moc, schová si to na pak a většinou si na to vzpomene před nějakou návštěvou. Klíčový dotaz - kde máte kocoura ?!

16.4.2016 14:53
tapina

XXX.XXX.211.169

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To bych nevěřila, že řešíte až takové blbosti

Ať chcete nebo ne, svět je složen z maličkostí smajlík

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.4.2016 14:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

tapina napsal(a):
Ať chcete nebo ne, svět je složen z maličkostí smajlík

Maličkosti mi žíly nedrásají

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.4.2016 14:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

tapina napsal(a):
Protein sice jo, ale aminokyselinově poměrně jednotvárný. Jestli to nemá furt dokola, je zdravý atd. tak na 99% to maximálně podráždí slabší žaludky přihlížejících smajlík

My když se zadaří, máme čerstvé králičí uši, nejde jinak než s chlupama, když jich je moc, schová si to na pak a většinou si na to vzpomene před nějakou návštěvou. Klíčový dotaz - kde máte kocoura ?!

16.4.2016 15:08
tapina

XXX.XXX.211.169

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Maličkosti mi žíly nedrásají

Byste se divila ;-) Tohle je celkem drásací vlákno.

16.4.2016 15:13
tapina

XXX.XXX.211.169

Lexaurin napsal(a):
No presne-vsechno souvisi se vsim. Kdesi jsem tu resila nezraveho psa. a myslim, ze mam odpoved.Porad jsem resila co zere, ale nenapadlo me, ze pamlsky nemusi byt zdrave, myslim, ze ji zachutnaly ty se sorbitolem a pak nechce normalni jidlo .Dnes jsem je vytridila, sorbitol a glycerin sly do kose. Objednala jsem ze Zoohitu jen to, co se mi libilo dle slozeni-tedy prevlada Rasco.

Držím pakce, ať to vymyslíte. Někdy je zakopanej pes úplně jinde, kde by ho člověk čekal nejmíň.

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.4.2016 15:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

Mimo téma, pardon, ale nedá mi to nenapsat prostě já se s tím tak patlám
Pár starých kožených bot s pilinami a motorovým olejem na podrážce se rozemele a pošle do testovací laboratoře k analýze.
výsledky:
Protein 32%
Tuk 18%
Vláknina 3%.

16.4.2016 15:21
tapina

XXX.XXX.211.169

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Mimo téma, pardon, ale nedá mi to nenapsat prostě já se s tím tak patlám
Pár starých kožených bot s pilinami a motorovým olejem na podrážce se rozemele a pošle do testovací laboratoře k analýze.
výsledky:
Protein 32%
Tuk 18%
Vláknina 3%.

to je blbý, že dneska jsou ponejvíce syntetické. Už bás nic nezachrání

16.4.2016 15:43
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

tapina napsal(a):
Jinak tady je vzpomínka na falešného tibetského teriéra Chudák holka, už to má za sebou

A tady je ma takrka bila

16.4.2016 18:42
tapina

XXX.XXX.211.169

Lexaurin napsal(a):
A tady je ma takrka bila

ten je!

16.4.2016 23:21
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

tapina napsal(a):
ten je!

Diky

Přidejte reakci

Přidat smajlík